A ja jestem optymistą
Zaskoczyło mnie podwójne veto Pana Prezydenta. I co? I nic. Kilka godzin myślałem, a potem stwierdziłem że nie mam powodu do niepokoju. Wprost przeciwnie. Głęboko wierzę że to była bardzo dobra decyzja. Nie zamierzam dowodzić, dlaczego. Każdy mądry powinien dojść do tego samego (przepraszam, jeśli odczytane to będzie jako zbędna mania wielkości z mojej strony). Natomiast my, jako bardzo niepoprawna społeczność, zwróćmy uwagę na to jak bardzo odsłoniło się ostatnio lewactwo które od kilkudziesięciu lat jest największym zagrożeniem dla Polski, ciagnąc nas zarówno ku sowietom jak i ku kolanom skomunizowanej Europy. Trzeba pamiętać że ryzyko dla naszej Niepodległości istnieje, a "stawka" jest duża. Zwróćmy uwagę na ludzi i metody. Gdybym miał porównać obecną sytuację do taktyki na polu bitwy - sądzę że teraz wróg musi się wycofać żeby nie dostać się pod ogień własnej artylerii. I o to chodzi. Gdyby nie taktyka Pana Prezydenta Dudy (i zapewne innych osób) lewactwo które ostatnio podniosło łeb po klęsce z 11 listopada 2011 roku, mogłoby zagrozić mojej Ojczyźnie. A może nawet zwyciężyć na wiele lat? Wierzę, że temu zapobieżono skutecznie i z honorem. Nic więcej nie powiem, myślmy sami.
Niech żyje Polska
Honic
P.S. (obrazek dodałem 22.44) Jeśli ktoś ma wątpliwości, proponuję porównać:
Zdjęcie u góry: Berlin 1936, źródło: https://www.ushmm.org/online/calendar/eventDetails.php?event=TENAZIOLYMP...
Zdjęcie u dołu: Warszawa 2017, źródło: https://konstytucjarp.org/bronimy-sadow-obrazki-z-blokady-sejmu-i-nie-ty... autor: Katarzyna Pierzchała
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 11993 odsłony
Komentarze
Taktyka?
24 Lipca, 2017 - 21:09
To zwykłe i pospolite działanie szpiega który daje czas na to aby zewrzec siły przegrupowac sie i zaatakowac ze zdwojona energia pamietając o tym ze plany poprzednich ataków zostały zniszczone i w razie porazki zwyciezca nie dowie sie o zamiarach na przyszłosc pokonanego..Inaczej tego nie da sie wytłumamaczyc.Powodzenia w dalszym logicznym mysleniu.
Jeszcze zaświeci słoneczko
Szanowny Panie Honic lewactwo
24 Lipca, 2017 - 21:12
Szanowny Panie Honic lewactwo podniosło łby i podnosi się z kolan po przegranych wyborach, jak widać nie przebiera w środkach , wyprowadza ludzi na ulice, donosi do kacyków unijnych i wrogich nam rządom.
Agresywne zachowanie przybiera z dnia na dzień , ludzie sa bici , obrażani , grozi się nowej władzy ze będzie siedzieć , dość tego należny podjąć stanowcze i zgodne z prawem kroki aby nie doszło ponownie do mordu , do walk ulicznych miedzy Polakami .
Ja osobiście jestem zawiedziony decyzja prezydenta Dudy , już opozycja betonowa świętuje i ogłasza się zwyciesca w walce z PiS-em i rządem p. B. Szydło .
Na briefingach Schetyna i jego koalicja sabotażystów grozi dalszymi strajkami i walka do zwycięstwa , do przewrotu , zniszczenia rządów p. B. Szydło .
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Agata75 został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
24 Lipca, 2017 - 21:48
Agata75
25 Lipca, 2017 - 07:26
Jestem zdziwiony Pani pytaniem , tu jest odpowiedz .
https://dorzeczy.pl/12550/Mord-w-biurze-PiS-6-lat-temu-zginal-Marek-Rosiak.html
@Agata75
25 Lipca, 2017 - 09:31
A ty czyje zadanie realizujesz, Rycha, Szczeciny, cioci Makreli czy Putasa? Mówili przecież, że każdy wie co ma robić.
Kolejorz
Znowu wracasz Agata
26 Lipca, 2017 - 19:57
żeby trollować?
Weź se, lepiej, na strzymanie, nic tu po tobie!
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
@nitram,
24 Lipca, 2017 - 22:05
Szanowny Panie Marcinie,
Mój ogląd rzeczywistości społecznej jest identyczny. A mój osąd rzeczywistości bierze się właśnie stąd że nie możemy dopuścić do walk ulicznych do których dąży "totalna opozycja" wszelkimi siłami. Właśnie bijąc nas i obrażając. I zasłaniając się unijnymi i lokalnymi kacykami. Bo oni nie mają nic do stracenia. I Niemcy i Rosja przyjmą ich z otwartymi ramionami. My mamy. Więc musimy być rozważni i roztropni. To nie znaczy, że tchórzliwi. Na wszelki wypadek zapewniam: jeśli nie będę mógł inaczej - przestanę pisać i zacznę działać adekwatnie do sytuacji, jak to jest w mojej rodzinnej tradycji. Choć wciąż mam nadzieję, że tak się nie stanie.
To wyobraźmy sobie inny
25 Lipca, 2017 - 16:33
To wyobraźmy sobie inny scenariusz. Prezydent podpisuje, platfusy zgłaszają do Trybunału, Trybunał uznaje ustawy za niekonstytucyjne. Kto byłby największym przegranym?
Stasiek
@ Honic
24 Lipca, 2017 - 21:49
Witaj! Miałem podobne odczucia, ale zaczynam jednak postrzegać, że mamy do czynienia z gangsterami postkomuny jakimi są Totalni. Mamy mnóstwo w kraju agentury sowieckiej, odsuniętą generalicje, SBcję, WSI i czerwonych kacyków. Kto się układa z Gersdorf? Tu nie ma przypadku, chyba że ktoś jest niedojrzały na to zaszczytne prezydenckie stanowisko. On ma jeszcze czas, aby zmienić zdanie po konsultacjach z rządem. Schetyny nie chcą rozmawiać, tylko chcą lać PIS po gębie. Chyba dosyć tego cyrku, czas na narodowy marsz poparcia dla rządu w stolicy! Pozdrawiam!
ronin
@roninie,
24 Lipca, 2017 - 21:52
O ile wiem z dzisiejszych mediów. pani Gersdorf otrzymała sugestię aby podać się do dymisji. Po wszystkich rzeczach jakie naopowiadała i po wszystkich niedawnych dotyczących jej zaszłościach powinna tak uczynić, gdyż, według cytatu z mojego ulubionego filmu o pewnym roninie zresztą, inaczej "zachowa głowę ale straci twarz". Więc nie sądzę aby ktokolwiek chciał się z nią teraz układać.
Pozdrawiam
Honic
Niestety, aż takim optymistą
25 Lipca, 2017 - 00:09
Niestety, aż takim optymistą bym nie był. Pamiętajmy, że pani Gersdorf najprawdopodobniej o honorze i przyzwoitości być może kiedyś przeczytała w jakiejś książce. Niestety bez zrozumienia. Nie oczekujmy więc od niej zachowań, do których nie jest zdolna, a nawet nie ma na nie ochoty. Najprawdopodobniej nadal będzie sprawować swój urząd do czasu aż ją Ziobro siłą nie odspawa od stołka, przed czym będzie się do końca broniła "godnościom osobistom". Szczęśliwie ma jej (tej godności) rozpaczliwie mało, więc jest szansa na bój krótki, zakończony spektakularnym sukcesem.
A odnosząc się do głównej Twojej notki Honicu, sądzę (mam taką nadzieję), że ruch PAD nie był przypadkowy. Strategia "alleluja i do przodu" sprawdza się świetnie na pielgrzymkach, ale na wojnie czasami trzeba oddać trochę pola, żeby mocniej przeciwnikowi przyp******
I z tą pozytywną konkluzją życzę wszystkim spokojnej nocy i idę spać.
pozdr...
/benjamin
Powinno być w polecankach, będzie (tym razem) w komentarzu:
24 Lipca, 2017 - 21:55
Premier Szydło - chcę prosić nie traćcie wiary, zapewniam was że naprawimy Polskię.
https://wpolityce.pl/polityka/350211-premier-szydlo-chce-prosic-nie-traccie-wiary-zapewniam-was-ze-naprawimy-polske-wideo
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Nie o optymizm tu chodzi
24 Lipca, 2017 - 22:32
Gdyby Duda był politykiem rzeczywiście zatroskanym o reformę sadownictwa, miałby już gotowy projekt takiej reformy. Wtedy mógłby zawetować obecny. Niestety, Duda nie jest ani mężem stanu, ani tym bardziej osobą zdolną przewodzić realizacji takich wielkich projektów reformatorskich (zwłaszcza projektowi nowej Konstytucji).
jan patmo
Jan Patmo
25 Lipca, 2017 - 00:12
"...miałby już gotowy projekt takiej reformy."
Wcale bym się nie zdziwił, gdyby okazało się, że ma " już gotowy projekt takiej reformy".
I wcale bym się nie zdziwił, gdyby okazało się, że deklarowany czas dwóch miesięcy na powstanie takiego projektu, to czas potrzebny między innymi na przeczekanie wakacji, które to wakacje i ludzi rozluźniają i urzędy.
A taką ustawę trzeba nie tylko podpisać. Trzeba ją również obronić.
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
@ dratwa3
25 Lipca, 2017 - 12:08
Jak na razie to Duda okazał się obrońcą sędziowskiej kasty! Reszta jest milczeniem!
Pozdrawiam
jan patmo
Witam! Nie ferujmy
25 Lipca, 2017 - 00:44
Witam! Nie ferujmy ostatecznie. Ale idę poszukać wykrywaczem metali zakopanego dziadkowego CKM. To oczywiście żart, ale nie do końca. Polski się nie da zniewolić! Nie przyzwolimy na system opresji Makreli i Putasa. Tego Terrorystę Świata zutylizują jak zawsze i zwykle swoi towarzysze. Władza nie boli.ale spowiedz!. O ile ma się na koniec Honor. Pozdrawiam!
ronin
Jeszcze Polska nie zgineła..
25 Lipca, 2017 - 00:42
Jeżeli jeszcze żyjemy
- to jeszcze Polska nie zginęła. Mądrością jest nie reagować bez zastanowienia. Zawetowanie ustaw jest zaskoczeniem, które przewidywano i zapowiadano. Walka toczy się na dwóch frontach, na ulicy i zagranicą. To ustępstwo na jednym froncie wygląda jak przegrana, a na drugim wygrana. Zagranica nie może "karać" bo nie ma za co. Puczyści się cieszą bo myślą, że "osiągnęli sukces". Jednak kontynuując w tej sytuacji "lewacki pucz" dają świadectwo tym co jeszcze mieli wątpliwości co do intencji "obrońców TK, Konstytucji, Sądów i wszelkich reform... Puczyści rozradowani zapowiadają kontynuację swojej agresji na Polskę, ale już "bez maski". Wniosek jest jeden, są bez szans na "zwycięstwo"..Istotą jest jedność po prawej stronie. Każde złe słowo, przed wczesna reakcja, osądzanie, wyrokowanie służy tylko puczystom. Nowe Ustawy muszą razem opracować Prezydent i Premier. Żadnej rywalizacji ! Im więcej będzie "doradców i autorów", tym dłużej to wszystko będzie trwało (tak jak z poprawkami...). Prezydent i Rząd mogą się kłócić, a nawet więcej, jednak media i publika nie ma prawa tego widzieć i o tym słyszeć.. Panie Prezydencie można mieć rację, pięknie, mądrze przemawiać i przegrać z kretesem jak zabraknie pokory. Żadnego indywidualizmu, tylko RAZEM !
RAK
Powód do niepokoju to jednak jest,
25 Lipca, 2017 - 03:05
i to w obu przypadkach.
Jeśli naprawdę był jakiś poważny powód do takiego niespodziewanego ruchu, np. realne zagrożenie dla Polski destabilizacją i rozpoczęciem wojny domowej (czy ktoś u nas ma jakieś pojęcie gdzie i do kogo trafia przemycana ze wschodu broń?), to już to samo w sobie jest w najwyższym stopniu niepokojące.
Jeśli natomiast takiego powodu nie było, a Prezydent prowadzi jakąś swoją rozgrywkę (albo jest przez kogoś rozgrywany) to również jest się czym niepokoić bo by znaczyło, że Targowica wreszcie skutecznie wbiła upragniony klin w obóz rządzący.
Czas pokaże, na ostateczny osąd dzisiaj jeszcze na pewno za wcześnie. Natomiast emocje tak czy siak trzeba wystudzić bo w obu przypadkach może nam pomóc tylko racjonalne działanie.
Kościół zawsze wspierał silniejszego?
25 Lipca, 2017 - 07:31
Dobre, bardzo dobre komentarze tylko sprzeczne z głosem KK?
https://wiadomosci.wp.pl/kosciol-katolicki-zabiera-glos-ws-zmian-w-sadownictwie-list-do-andrzeja-dudy-6147694131931265a
PS
Nasi polscy biskupi czujnie strzegą doczesnych dóbr Kościoła publicznie i głośno występując w ich obronie. Szkoda, że nie zabrzmiał ten głos równie dobitnie w obronie ludzi wypędzanych z ich domów, pozbawianych dorobku całego życia, rozkułaczanych, nacjonalizowanych, przesiedlanych, odzieranych z własności i godności, poniewieranych przez okupantów tej czy innej maści. Wtedy odwaga naprawdę kosztowała, a odważnych trudno było usłyszeć. Dziś w obronie własnych przywilejów gotów przemawiać każdy, choć już dalece nie każdy ma ochotę tego słuchać.
ks. Wojciech Lemański odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.
Źródło: Ekipa sprzątająca, parafiajasienica.waw.pl, 9 marca 2012
casium
Zapomniałeś napisać przez kogo Lemański został odznaczony!
25 Lipca, 2017 - 16:03
Przez Dudę czy może przez poprzednika?
TFU!!!!!!!!!!!!!!
kazikh
Dałam wędkę - wiesz już To co i ja.
25 Lipca, 2017 - 21:49
Masz rację.
Poza tym wiemy, że:
http://natemat.pl/150847,kosciol-komorowskiego-odcina-sie-od-kosciola-andrzeja-dudy-nie-jestesmy-biskupami
Pozdrawiam
casium
Polegajmy na BOGAtym OPTYMIZMIE ...
25 Lipca, 2017 - 10:01
Polegajmy na BOGAtym optymizmie, biorącym się zagłowy... mistycznej pro-narodowej powściągliwości.
Konsekwentnie wyciągajmy wnioski - z teorEtycznych opracowań myślicieli (z ciała bożego) a nie z "elit" oprawców narodowej inteligencji...
Łączy nas DOBRO - (prze/widzenia zła) w szczegółach świadomości-państwowości ... tkwiące w odmianach i fazach inteligencji (zbioru: nauk, doświadczeń, świadczeń, świadectw BOGActwa Wiary-Narodu)...
Reszta, NIECH BĘDZIE milczeniem...
Pozdrawiam J.K.
Niestety naiwność ma swoją cene Panie Prezydencie !
25 Lipca, 2017 - 11:01
Podziwiam naiwność Pana Prezydenta ! Brutalna walka jaka toczy się obecnie w Polsce jest inspirowana, a niekiedy i finansowana przez europejską liberalno lewacką elitę, dla której doktryna chrześcijańsko konserwatywna, którą obecnie reprezentuje większość parlamentarna i to demokratycznie wybrana jest śmiertelnym zagrożeniem. Robić będzie ona wszystko, żeby ją zniszczyć używając wszelkich i to najbardziej niegodziwych metod. Tu nie chodzi o żadną demokrację, czy o rządy prawa. Tu chodzi o interesy różnych grup szczególnie niemieckich, które na Polsce żerowały i chcą nadal żerować traktując ją jako państwo kolonialne. Prawdziwa reforma sądownictwa ma w tej walce znaczenie fundamentalne bo obecnie polskie sądownictwo stanowi dobry parasol ochronny dla bezprawia. Opozycja totalna a właściwie obóz zdrajców reprezentuje interesy obcych licząc słusznie na własne profity. Namawia do zamieszek protestów i przy wykorzystywaniu obcych mediów głównie niemieckich np. Onet, TVN, GW, itd sieje zamęt w głowach społeczeństwa. Argumentacje o wadach prawnych przedłożonych do podpisu ustaw zapewne znajduje uzasadnienie, ale istnieją różne inne poza vetem sposoby ich naprawy (np nowelizacje itd). Natomiast jednoznaczne veto powoduje nie tylko opóźnienie realizacji reform, ale z całą pewnością niweluje ich konieczny radykalizm potwierdzając skuteczność ulicznych i zagranicznych interwencji. Dodatkowo wprowadza zamieszanie i podziały w elektoracie, który wyniósł do władzy w Polsce obóz prawicy i Pana Prezydenta. Oto zapewne też chodzi tzw opozycji totalnej czyli zdrajcom i jej zachodnim mocodawcom .
Kto nie zna znoju, bólu i goryczy... niech poczyta i posłucha
25 Lipca, 2017 - 11:25
Cały ten nasz ambaras państwowy, kręci się teraz jak wrzeciono u Prząśniczki z Moniuszki. Pucze, zamachy, przewroty, vu'a la..., straceńcy i frustraci ze serbnikami judaszowymi od Sorosa, które bedą zwracać, wraz z majatkiem rodzin. Ahoj!
Ruszmy wreszcie kiepełami z busolą. Z "Rozsianych Ziarenek" (1949) mojej babci Bronisławy książki, dorzucam tych kilka:
"Życie ludzkie dzieli się na dwa okresy: W pierwszym robimy glupstwa, w drugim je opłakujemy."
"Człowiek zwykle mało waży przykrości, jakie drugim sprawia; te zaś jakich doznaje od innych, uważa za wielkie."
"Gdy cię kłują i szarpią złe języki, powiem ci na pociechę, że najlepsze owoce osy gryzą."
"Kto nie zna znoju, bólu i goryczy, nie będzie umiał ocenić słodyczy."
Refren z Prząśniczki:
Kręć się, kręć wrzeciono,
prysła wątła nić,
wstydem dziewczę płonie,
wstydź się, dziewczę, wstydź!
Nasza Szkapa
Te - oczywistej oczywistości - ojczystości oczy...
25 Lipca, 2017 - 11:47
Te - oczywistej oczywistości - opty...mistycznej ojczystości oczy, mogą kłamać (?) - łamać najwyższe zasady Boga, Honoru, Ojczyzny.
Oczywista oczywistość osobowości (kto - z kim przystaje) tak jak- "ŁĄCZYńskiEgo" łączą z Narodem - życiowe dary i doświadczenia...
do świadczenia Narodowi wewnętrznej mądrości i oczywistego - (z Kaczyńskiego) - naturalnego puchu, daru oczywistego ciepła dla Narodu...
Nie tylko "ciepła" z kranów - z zagranicznych kramów.
Pozdrawiam J.K.
Nie zrywajmy z siebie izolacji...
25 Lipca, 2017 - 12:54
Nie zrywajmy z siebie izolacji, chrześcijańskiej cywilizacji - życiowych ciepłot bycia - intelektami... skrupulatnie - BOGAto zadbanymi (organicznie) dla oczywistego-właściwego narodowego rozwoju skrupułów ludzkich - Narodów.
Pozdrawiam J.K.
Od ważnych spraw, Naród Ma Odważnych
25 Lipca, 2017 - 13:51
Od ważnych spraw (dla Narodu) Odważni przedstawiciele Polski, ZACZYNAJĄ oczywiście wygrywać - z wieloletnimi zaszłościami niegodziwego "sądownictwa" gnijącego w reliktach ciemności POstkomunistycznych "elit" wydrwigroszy, zamożniejących na umarzaniu ścigania najciężdzych zbrodni POlitycznie POorganizowanych przeciwko zdrowiu i życiu Narodu - "zgodnie z konstytucją" NADUŻYWANĄ artykułem 44 - dopisanym w 1997r.
dla "rozgrzewania sędziów" politycznymi przesłankami-cofającymi "światłe standardy państwa prawa" - prawie do praw Polaków w 1944 roku.
Pozdrawiam J.K.
Dobrze się dzieje...
25 Lipca, 2017 - 14:20
Nawet Niepoprawni, przestali się poniżać ... niemiłosiernym "pałowaniem"...
Kłaniam się - J.K.
W zasadzie zgadzam się. Ale
25 Lipca, 2017 - 15:02
W zasadzie zgadzam się. Ale nie zgadzam się z komentatorami, którzy wieszczą zwycięstwo lewactwa. Posunięcie Dudy postawiło opozycję przed wyborem strategii i ten wybór pozwoli na ujawnienie prawdziwych twarzy. Opozycja to nie tylko opozycja parlamentarna, to opozycja pozaparlamentarna też i wkrótce wyraźnie widać będzie róznice. A poza tym uważam że szkoda czasu na komentowanie pojedyńczych wydarzeń, bo ten szum to jest właśnie wkładanie kija w szprychy politykom.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jesteś Niepoprawnym optymistą !26 Lipca, 2017 - 00:11
W Polsce Niepoprawnych optymistów...skolko ugodno. W dodatku stroją się w demokrację. Dlatego mamy to co mamy. Ale nie to jest najgorsze. Dużo bardziej żałosne jest powoływanie się prezydenta na porady Romaszewskiej. Nie są w pierwszym rzędzie ważne powody, dla których PAD zawetował ustawę. Nie jest ważne to czy Romaszewska jest żydówką. Nie liczy się nawet świadectwo Salona-anty, który bierze ją w obronę. Używanie tego faktu, jako decydującego argumentu w obecnej sytuacji, świadczy o poziomie umysłowym tego nieszczęśnika. I to ma być prezydent wszystkich Polaków?
Verita
@Verito,
26 Lipca, 2017 - 00:20
Pomimo tych argumentów które traktuję poważnie - pozostaję optymistą. Widocznie "mój typ tak ma". Zamiast wieszać psy na Panu Prezydencie - zastanówmy się wspólnie kto powoduje że pewna część społeczeństwa bojkotuje kanały telewizji publicznej na rzecz TVN24. Jak to się dzieje? To jest wyzwanie dla nas!
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Nie ! To nie jest wyzwanie dla nas !26 Lipca, 2017 - 01:44
To jest wyzwanie dla telewizji publicznej...która widocznie jest nic nie warta. Nie wiem...bo nie oglądam ani jednej ani drugiej ani trzeciej ani republicznej. A co do wieszania psów i kotów....krytyka jest dobra i nie należy się jej bać. Prawdziwa cnota.....
Verita
@verito,
26 Lipca, 2017 - 18:40
nie czytasz chyba uważnie mojego komentarza. Nie chodzi mi o "merytoryczną pogardę" wobec telewizji publicznej. Chodzi mi o bojkot. Ktoś to wynalazł i ktoś wprowadza w życie. Wiem o czym mówię. To zaplanowana akcja.
Pozdrawiam
Honic