Czas szukać Wodza
Czytałem wiele notek na Niepoprawnych,że my musimy z Jarosławem Kaczyńskim,a kto przeciw to wróg.
Będąc prawie 30 lat na emigracji,dwa razy głosowałem,raz za Wałęsom i teraz na Jarosława Kaczyńskiego.Tak za pierwszym jak i drugim razem zawiodła mnie moja intuicja sromotnie.Wkrótce się okazało co to za Bolek z tego Wałęsy,a teraz intuicja mi podpowiadała,że to historyczny moment dla mojej Ojczyzny i dlatego muszę wesprzeć swoim głosem Męża Stanu J. Kaczyńskiego.
Nawet namówiłem do tego moją żonę.
No i proszę popatrzeć ,z wygranych wyborów zrobiły się przegrane.Nie upłynęło długo po wyborach i znowu to samo,lecą głowy,tylko nie te co powinny.
Proszę więc nie wmawiać mi więcej,że Jarosław Kaczyński to Mąż Stanu i strateg polityczny.
Raczej polityk,którego spotkało wielkie nieszczęscie i z tego powodu ma jeszcze jakie takie poparcie.
Działając na rzecz dobra mojej Ojczyzny na miarę moich możliwosci,czekam na ukazanie się prawdziwego przywódcy naszego umęczonego Narodu,prawdziwego Męża Stanu,który będzie miał odwagę powiedzieć Narodowi prawdę o sytuacjii w której Polska się znajduje.Nie mam pewnosci,że kogoś takiego można jeszcze znależć.
W każdym razie gdyby się znalazł i potrzebował pomocy,to z pewnoscią my tu na emigracji stworzymy Legiony Polonia i ruszymy z odsieczą.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3899 odsłon
Komentarze
Myślę podobnie
2 Grudnia, 2011 - 07:53
A ponieważ jestem blisko to wiem, co się dzieje w PiS. Bolszewickie metody rządzenia partią. Ludzie mali i wręcz głupi ale wazeliniarze i donosiciele są preferowani do stanowisk i na listach wyborczych. Kaczyński całkowicie się pogubił i nie ma szans na to aby prawica z tym liderem zwyciężyła w wyborach.
bialogwardzista
@Yupiter
2 Grudnia, 2011 - 11:23
Dużo ludzi o poglądach prawicowych popiera J.Kaczyńskiego,ponieważ nie mają wyboru.On sam nigdy takich poglądów nie reprezentował.On jest socjalistą.
Pozdrawiam
Jerzy
Re: Yupiter
2 Grudnia, 2011 - 11:25
Przychodzę z prośbą o nie ukierunkowywanie rozmów na temat Pana Jarosława Kaczyńskiego, a twoje sformułowania Yupiter są obraźliwe i bezpodstawne. Dziękuję. Pozdrawiam Myślących
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Dlaczego nie o Kaczyńskim?
2 Grudnia, 2011 - 12:58
Ja nie jestem politykiem ale jestem prawicowcem. Nie potrzebuje kłamać lub zmyślać. Mój opis pana JK jest prawdziwy. Od 10 lat jestem w PiS i wiem co tam się dzieje. A dzieje się źle.
bialogwardzista
Yupiter
2 Grudnia, 2011 - 13:19
"Od 10 lat jestem w PiS i wiem co tam się dzieje".
Gdybym ja był w PIS, to już byś nie był.
Bo przez 10 lat pozwoliłeś, aby było źle.
Ale, nawet tego nie potrafisz, aby brudy prać w DOMU.
Opis Pana Jarosława, tak prawdziwy, jak "opozycja", która
rozkradła Polskę.
Obyś tak zdrów był, jak prawdę piszesz.
I chciałbym, abyś ten "bolszewizm",zarzucił przy moim
koledze, który sąsiaduje z p.p Kaczyńskimi.
Dla jasności -On nie jest w PIS.
Ale Twój język wziąłby na pamiątkę.
"My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma
Re: Czas szukać Wodza
2 Grudnia, 2011 - 10:33
Kaczyński winny, że na niego nie zagłosowali ludzie. Hm... ;)
@Max
2 Grudnia, 2011 - 11:52
Z pewnoscią,że to nie Kaczyński winny,a ludzie...
Pozdrawiam serdecznie
Jerzy
Re: @Max
2 Grudnia, 2011 - 12:16
No, czas przełknąć tę gorzką pigułkę, że ludzi o normalnych poglądach jest u nas nie więcej niż 15%. I tak jest - od lat, to nie ma wiele wspólnego z PiS i Kaczyńskim.
Popatrzmy na wyniki kolejnych wyborów - jak do tej pory PiS i tak zebrał najwięcej ze wszystkich partii deklarujących się jako konserwatywne i patriotyczne.
Jasne, można na miejsce Kaczyńskiego podstawić, hipotetycznie, kogoś innego. I co, ludzie wtedy zmądrzeją? Tumiwisizm się skończy?
Najprawdopodobniej inny lider zbierze nie 30%, a ... 10%.
W dobrym wypadku.
To nie jest wina Kaczyńskiego, że ludzie wolą PO, Palikota, SLD, PSL...
Mit o mądrym elektoracie i fatalnych prawicowych politykach...
No fakt: kapitalnych mamy tych wyborców - zafundowali nam tuskoland.
pozdrawiam nawzajem
@Max
2 Grudnia, 2011 - 12:24
Napisałem,że to wina ludzi w tym sensie,że nie chodzą na wybory.Na antypatriotów głosuje tylko około 20% społeczeństwa.Dlaczego nie chodzą-to już szerszy problem.
Pozdrawiam serdecznie
Jerzy
Re: @Max
2 Grudnia, 2011 - 12:47
Oczywiście, że tak.
Jak ktoś nie idzie na wybory
2 Grudnia, 2011 - 13:03
To niestety też bierze w nich udział samemu o tym nie wiedząc.
bialogwardzista
Jest to oczywista oczywistość
2 Grudnia, 2011 - 12:54
Lider partii odpowiada za propagandę wyborczą, program i sposób dotarcia do wyborców. Jeżeli po raz szósty to się nie udaje to wniosek jest jeden, zmiana na stanowisku lidera.
bialogwardzista
Z Pana "emigracyjnego" sorry ale bełkotu
2 Grudnia, 2011 - 10:50
nie wynika, w jakich wyborach Pan głosował.Postawienie w jednym rzędzie Wałęsy i Kaczyńskiego pasowało by do prezydenckich w 2010 roku . Pisanie o tym teraz i to jeszcze w formie czystej demagogii jak cytuję:
"No i proszę popatrzeć ,z wygranych wyborów zrobiły się przegrane.Nie upłynęło długo po wyborach i znowu to samo,lecą głowy,tylko nie te co powinny. Proszę więc nie wmawiać mi więcej,że Jarosław Kaczyński to Mąż Stanu i strateg polityczny.
Jeżeli już się Pan decyduje zabrać głos , to może bardziej merytorycznie.
A tak w ogóle , skoro przez 30 lat głosował Pan tylko dwa razy, to prosze sobie uświadomić ,że nie głosując oddajemy głosy przeciwnikom.
Może wiec Pan za obecny stan rzeczy podziekować również sobie a nie szukać winnego w Kaczyńskim.
@Gaja52
2 Grudnia, 2011 - 12:08
Masz rację,nie szukajmy winnych,raczej wyjscia z tej tragicznej sytuacji.Głosowałem w pierwszych wyborach prezydenckich,które Wałęsa wygrał.
Jedni mają za złe emigracji,że ośmiela się im wybierać ich przedstawicieli do władz,a inni,że głosujemy za rzadko.
Pozdrawiam serdecznie
Jerzy
Nie wiem jak często Pan zagląda tu na NP
2 Grudnia, 2011 - 14:06
mam nadzieje ,że będzie Pan częściej.
Aby jednak wyrobić sobie obiektywny pogląd na osobę Jarosława Kaczyńskiego i jego zgolności przywódcze , niech Pan uprzejmie zajrzy przez kilka dni z zrzędu, na portale typu wp.pl lub onet. pl( o GW nie wspomnę) ,a przekona się Pan ,że nie ma w Polsce(a nawet może na świecie) człowieka, ma którego trwalaby taka nieustanna nagonka. Jak nie mówi nienawistnie to milczy nienawistnie , jak nie on to jego kot i tak stale.Czy coś zrobi czy nie zrobi jest żle.
Jak Pan sądzi , o czym, to świadczy?
Ten człowiek jest po prostu groźny dla obecnego układu, przez przypadek nie zginął w Smoleńsku i coś trzeba z tym zrobić.
Trzeba go ludziom maksymalnie "obrzydzić".I tak sie dzieje co dnia.
Wniosek jest prosty 30% głosujących na PIS w ostatnich wyborach nie dało sie zmanipulować.
Jeżeli tzw.ziobrystom uda sie stworzyć centroprawicową partię ale nie przez kradzież posłów i senatorów, tylko przez "prace u podstaw" tj. stworzenie programu , który przyciągnie choćby część niegłosujacych do tej pory obywateli, jestem za. Ale moim zdaniem nie ma szans aby to ugrupowanie przekroczyło 10% w najlepszym układzie.
Nie ma po prostu na prawicy innego lidera poza JK.
Pozdrawiam
@Gaja 52
2 Grudnia, 2011 - 16:17
Na NP zaglądam od około dwóch lat.Za działalność podziemną w czasie Stanu Wojennego byłem więziony przez prawie rok.Na emigracji nigdy nie przestałem się interesować losami mojej Ojczyzny,co wcale nie przeszkadza mi kochać moją nową przybraną Ojczyznę.Chociaż po otrzymaniu paszportu w jedną stronę,postanowiłem wtedy,że nigdy do Kraju już nie wrócę,to jednak byłem bardzo bliski powrotu kilka lat temu.
W moim domu nigdy nie miałem TVN24,jedyny polski program jaki mam to jest telewizja TRWAM.Myślę,że jestem dość dobrze zorientowany o sytuacji PIS-u,jak i innych ugrupowań politycznych w naszym Kraju.Odwiedzam go często.
Nie mogę się zgodzić ze stwierdzeniem,że Pan J. Kaczyński jest jedynym politykiem na prawicy godnym naszego zaufania.
Do niedawna też myślałem ,że tylko on,teraz już nie.
Za ten "bełkot" się nie gniewam.
Pozdrawiam serdecznie.
Jerzy
Kaczyński czy Ziobro
2 Grudnia, 2011 - 11:51
nazwisko nie ważne potrzebny Wódz.Niepoprawni zaczynają być grafomanami.Najczęściej umieją tylko wszystkich krytykować i wykluczać.Nie mogę skupić się nad treścią wpisów bo wciąż przypominają mi się słowa;a mury rosły,rosły,rosły,łańcuch kołysał się u nóg.Myślę,że Polonia jest bardziej niż my jednomyślna i mogłaby nam wiele pomóc.Oni nie boją się naszego bezprawia i band kolesi co Polskę obsiadły.
Konkubina po polsku
@ Konkubina po polsku
2 Grudnia, 2011 - 12:17
Dobrym przykładem jest Chicago ,gdzie w każdych wyborach zdecydowanie wygrywają nasi ludzie.Czytałem na Niepoprawnych,że wyborcy w Chicago to oszołomy.
Pozdrawiam serdecznie
Jerzy
może zamiast szukać Wodza,poszukajmy metod
2 Grudnia, 2011 - 12:39
gość z drogi,
które pomogłyby otumianionych ludzi wyprowadzić z MATRIXu
hasła robta co chceta i hulaj dusza piekła nie ma,zrobiły swoje
zyj TU i TERAZ
a Polskość? polskośc jest nienormalnością,jak słucham tuska,millera
i czytam ich naganiaczy w sieci,to zaczynam PODZIWIAĆ,te nasze TRZYDZIESCI
procent,ze jeszcze trwamy,że jeszcze się nam chce KOCHAĆ Polskę,
mimo,ze millery leszki ,klasyczny" wytfur" pzpr szkoleń partyjnych /moskiewskie POżyczki/ czyli tzw INTERNACJONAŁY
i TUSKOpoDobne
najchętniej by POzamiatały Polske POd dywan
a klucze oddały od DOMU jak niegdyś "somsiadom"
Dezinformacja
Plotka
Intryga
i szum meRdialny
ot klasyka i sposoby zaczerpniete prosto
z Golicyna "Nowe kłamstwa w miejsce starych"
jak widać osiągają
cel
gość z drogi
@Gość z drogi
2 Grudnia, 2011 - 12:46
Masz rację,jeśli ludzie zmądrzeją to i Wódz się znajdzie.
Pozdrawiam serdecznie
Jerzy
Amero :) mam nadzieję,ze się znajdą a na RAZie
2 Grudnia, 2011 - 13:39
gość z drogi
ten Wódz mnie osobiście wystarcza,bo jeszcze innego na horyzoncie nie widać
serd pozdrawiam
gość z drogi
Drogi Gosciu
2 Grudnia, 2011 - 13:48
Pan Jarosław Kaczyński jest Wodzem w naszej wyobrażni i naszych życzeniach.Niestety.
Jerzy
Amero :)
2 Grudnia, 2011 - 13:52
gość z drogi
pozdrowienia z drogi do Polski naszych Marzeń i marzeń WAS, tam na Emigracji :)
gość z drogi
@Gość z drogi
2 Grudnia, 2011 - 14:28
Bardzo pięknie dziękuję za pozdrowienia.
Marzenia przeważnie się spełniają,szczególnie na emigracji.Moim Rodakom w Kraju życzę normalnosci tzn. takiej normalnosci jaka jest tutaj w USA,gdy tankuję benzynę,to nie zastanawiam się ile zapłacę tankując do pełna,tak jest z wszystkimi rachunkami np.za światło ,gas,woda itd.Takiej normalnosci,jak debaty polityczne wśród kandydatów w nadchodzących wyborach prezydenckich.Wczoraj był godzinny wywiad z Newtem Gingrichem na Fox News.O wszystkich swoich rywalach wypowiadał się w samych superlatywach,ale jednocześnie
zapewniał,że on jest z nich najlepszym kandydatem i merytorycznie uzasadniał dlaczego.Takich debat politycznych i takich kandydatów życzę mojej Ojczyznie.
Pozdrawiam serdecznie
Jerzy
Re: @ Konkubina po polsku
2 Grudnia, 2011 - 12:46
Na Niepoprawnych bywa dziennie koło 20 tys. ludzi.
Z tego część pisze, część komentuje.
I panuje tutaj wolność słowa. Wypowiedzi są różne.
Stąd, proszę, nie traktujcie Niepoprawnych jako "oficjalny organ" czegokolwiek i źródło absolutnej wiedzy o świecie. To bardziej miejsce wymiany opinii pomiędzy ludźmi, którym na Polsce zależy.
@Max
2 Grudnia, 2011 - 12:57
Dziękuję za ten komentarz,w pełni się zgadzam.
Pozdrawiam serdecznie.
Jerzy
Re: Czas szukać Wodza
2 Grudnia, 2011 - 18:08
Ażeście się tu, dobrała grupa??? Wszyscy dyskutujecie o porażkach PIS, nie zwracając uwagi, że Polska nie demokratycznym a totalitarnym państwem, gdzie opozycja nie ma dostępu do mediów??? Że, byle prostak z ulicy, ma więcej czasu antenowego, niż największa opozycyjna partia??? Że, jedno zdanie opozycji, opluwane jest przez tydzień we każduym mendium, przez każdego tam eksperta??? Starsi z nas, pamiętają metody komuny, dzisiaj tamte metody, to 100 lat za murzynami??? Dzisiaj całe zespoły ludzi, prowadzone na sznurku, naukowymi metodami, robią na zamówienie wodę z mózgu, każdego, nawet przypadkowego widza??? Z aktorskim uśmiechem na twarzy, mówią prawdę kłamiąc, naród i patriotyzm mają za nic, zdradę przeliczają na pieniądze??? Proszę o umiar w ocenach, i pokazać choć jeden pokojowy sposób, by to zmienić, by zmienić poprawność polityczną, na nasze???
Nic sie nie przejmuj
3 Grudnia, 2011 - 01:49
Jarosław Kaczyński szuka swojego następcy, jednego już mu zniknięto, raptem mniej niż dwa lata temu.
Z pewnością nie będzie to największy w otoczeniu krzykacz, z najtwardszymi łokciami i medialną charyzmą utrzymanka TVN24.
Cały czas powtarzam - trzeba najpierw mieć jaja. Jak się już je ma to się nie lata wkoło jak kura bez łba, wrzeszcząc "ja!ja!"
Nie daj sobie tam na obczyźnie wcisnąć kitu - Jarosław Kaczyński to jest Mąż Stanu i strateg polityczny. I to dobry strateg.
Cały problem Jarosława Kaczyńskiego polega na tym, że jest beneficjentem uwagi całego establiszmętu medialno-politycznego. Tak ekskluzywna sytuacja sprawia, że czasem nie można wygrać nawet wygranej teoretycznie bitwy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart