Nie będzie drugiej tury
Do drugiej tury wyborów z udziałem Jarosława Kaczyńskiego nie dojdzie. O jego prezydencji rozstrzygnie albo pierwsza tura, albo żadna. Nie piszę tego ani ku przestrodze ani ku pokrzepieniu. Piszę to gdyż coraz częściej słyszę słowa - teraz zagłosuję za Jurkiem, Korwinem, Morawieckim, aby okazać swoje poparcie temu, z którego programem najbardziej się utożsamiam, a Kaczyńskiego zostawiam sobie na później.
Otóż "później" już nie będzie. Później będzie za późno. Nie ma czasu na opowiadanie się za którymkolwiek z pozostałych kandydatów, choć nie umniejszam ich wielkości.
Czas jest jednak szczególny i musimy opowiedzieć się za tym jaka ma być Polska. Opowiedzieć natychmiast i zdecydowanie. Czy ma być oparta na kłamstwie czy na prawdzie. Jeśli wybierzemy prawdę, to po ostatecznym zdemaskowaniu kłamstwa będzie można wybierać, którąś z wielu dobrych dróg. Nie można teraz być letnim. Trzeba być albo zimnym albo gorącym.
Jeśli nie wybierzemy prezydenta teraz, 20 czerwca to będzie koniec ostatniej (bezkrwawej) szansy na odzyskanie całkowitej niepodległości.
Jest nas tylu, że zwyciężymy w pierwszej turze. Musimy tylko uświadomić sobie, co jest naprawdę ważne.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 7001 odsłon
Komentarze
Re: Nie będzie drugiej tury
13 Czerwca, 2010 - 12:33
Całkowicie zgadzam się z Prorokiem. Ludzie ciągle nie zdaja sobie sprawy czym Kaczyński różni się od reszty kandydatów. To jedyny kandydat opozycyjny - cała reszta gra w drużynie Komorowskiego (może z wyjątkiem Korwina-Mikkego). Jestem też daleki od hura-optymizmu pojawiającego się często wśród naszych ludzi. Odnoszę wrażenie, że jest on rozdmuchiwany przez np. sondaże. Jeśli rozejrzeć się wokoło (w pracy, w rodzinie) to widać konkretną przewagę "głównego nurtu".
Należy przypuszczać, że komuna wytnie nam jakiś numer.
Z pewnością "operacja wybory" przebiega zgodnie z harmonogramem, obraduje sztab kryzysowy, odpowiedni ludzie "są zadaniowani". Trudno być optymistą. Ale nadzieja jest...
Leopold
Leopold
Leopold
13 Czerwca, 2010 - 12:46
A ja się zgadzam i z Prorokiem i z Tobą.
Może z tej reszty prawicy nie wszyscy świadomie graja razem z Tuskiem (np.Jurek), ale efekt będzie własnie taki.
JKM gra sam ze sobą i swoimi wielbicielami (o kasę).
U domowników nie dopuszczam odstępstw, ale dalsza rodzina "to też ludzie, chociaż krewni", róznie. Z przerażeniem widzę dzieci znajomych, wykształcone, dobrze ustawione, rodzice porządni - a oni za Tuskiem.
Prawica odkłada nie tylko wybory, ale od dwudziestu lat odkłada porozumienie, to jest dziwne, jeśli to nie jest "lewa "prawica.
pozdrawiam
cui bono
cui bono
Re.Leopold
13 Czerwca, 2010 - 16:35
Proponuję pokazac im wywiad radiowy B.Komorowskiego[trzeba wpisac -koincydencja wypowiedzi],gdzie mówi"może prezydent gdzies poleci i wszystko się zmieni",a także na blogu Aleksandra Ściosa tematy:"Wszyscy ludzie B.Komorowskiego" i "W interesie WSI"Pozdrawiam
@mariavno
14 Czerwca, 2010 - 00:56
Posłuchaj tego wywiadu w całości - dwuznacznie to brzmi tylko dlatego, że wyrwane z kontekstu robi piorunujące wrażenie w obliczu 10.04.
GP niepotrzebnie wyciągnęła to w tonie niedopowiedzianej sensacji.
Nie kompromitujmy się...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Leopoldzie
13 Czerwca, 2010 - 13:44
Inni kandydaci nie grają na Tuska. Każdy gra na siebie. I gdybym ja miał głosować zgodnie z sumieniem to pewnie głosowałbym na Jurka. Ale to nie jest czas na wybór drogi. Trzeba wybrać główny nurt. Inne drogi są dobre na czasy spokojne, kiedy nie jest zagrożona demokracja i wolność .
A My już wiemy dlaczego wykończono Sławomira Skrzypka...
13 Czerwca, 2010 - 23:53
...Szefa banku NBP. I zgodnie z przewidywaniami to Pan dyrektor Skrzypek był głównym celem ataku na Rządowy Samolot Tu-154.
http://biznes.onet.pl/belka-linia-kredytowa-mfw-bedzie-odstraszac-potenc,18490,3244403,1,news-detal.
Nie chciał sprzedać Polski za drukowane masowo bezwartościowe już zielone papierki. Belka nie będzie miał już tego problemu. Nie jest Polakiem.
operacja wybory
14 Czerwca, 2010 - 00:39
Debata jakby ustaliła kolejność kandydatów. A żeby nikt nie wycinał numerów podpisujemy petycję o ustanowienie niezależnych obserwatorów OBWE podczas wyborów prezydenckich. ZAPRASZAMY !!! ://pis-sympatycy.pl/
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
Gdybyż tylko
13 Czerwca, 2010 - 14:49
Polskie elity PATRIOTYCZNE zrozumiały, że gra nie idzie o przekonywanie SIEBIE, tylko tych co ciągle powtarzają że "ja sie polityką nie interesuję".Trzeba im tłumaczyć, że polityka to ICH los, ICH i ich RODZIN.Również "nieinteresowanie się" równoznaczne jest z WALKOWEREM. Tchórzowskim poddaniem walki o swój lepszy los.
A rolą i OBOWIĄZKIEM elit jest uzmysłowianie tych prostych zasad ludziom mniej obdarowanym intelektualnie przez Boga.
W DOMU, W PRACY, W SKLEPIE i NA ULICY. Jak słusznie powtarza p.Jan Pospieszalski - WARTO ROZMAWIAĆ.
Wiem, że wybory prezydenckie tuż, tuż. Ale do wyborów parlamentarnych czasu jest dość.WYKONAJMY PRACĘ DOMOWĄ.Abyśmy ZNOWU nie narzekali, jak to nas komuchy wykręciły.
Pozdrawiam myślących.
rospinie
13 Czerwca, 2010 - 15:33
Nie uspokajajmy się że do wyborów parlamentarnych jest czas. Mając większość w sejmie można zmienić ordynację wyborczą. Nie mamy czasu. To znaczy mamy - 6 dni :)
@Prorok
13 Czerwca, 2010 - 16:12
Widzisz, Jako człowiek,Który od wielu lat nie tylko rozumie te problemy ale także mozolnie tę pracę organiczną WYKONUJE, jestem jak najbardziej daleki od uspokajania.Staram sie tylko wskazać, gdzie i jakie kardynalne błędy POPEŁNILIŚMY. I aby przy następnych wyborach nie trzeba było szukać MOTYWACJI w katastrofach i powodziach. Abyśmy WSZYSCY, a nie tylko elity, myśleli w kategoriach DOBRA PAŃSTWA, a nie ZŁOŚCI NA RZĄDZĄCYCH.
Pozdrawiam myślących.
@rospin
13 Czerwca, 2010 - 18:25
Rozumiem , przyznaję rację. Ja też nie urodziłem się dzisiaj ;)
Dlaczego ludzie chcą bawić się w wybory?
13 Czerwca, 2010 - 18:49
Dlaczego nie obserwują choć trochę kto z kim i dlaczego? SLD wchodzi na scenę politychną kuchennymi schodami. PO, skłócona, Tusk reorganizuje partię, a Komorowski, krótką ścieżką zmienia ordynację wyborczą. Konstytucja od 10.04.2010 jest mu za nic. Ta sytuacja prowokuje mnie do wierzenia słowom Tuska (pierwszy raz wierzę Tuskowi), że zrobi wszystko, aby wygrał brylantowy Bronek.
PODPISUJEMY PETYCJĘ O USTANOWIENIE NIESALEŻNYCH OBSERWATORÓW OBWE. Z A P R A S Z A M Y !!!
htpp://pis-sympatycy.pl/
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
Kazdy głos bezcenny...
13 Czerwca, 2010 - 19:53
Każdy z tzw. prawicowych kandydatów odbiera głosy J.Kaczyńskiemu i jest wprost bezcenny dla PO. Skoro rozumiemy to My, zwykli "wybieracze" to dlaczego swoje gierki uprawia np. Marek Jurek ? Przypadek ? O jakim dobru wspólnym możemy mówić w takim przypadku ? Przypadków nie ma. Pan Kornel Morawiecki również mógłby wznieść się ponad swoje 'Ja'. Nie odmawiam tym osobom prawa do samodzielnego działania. Ale czasami warto być człowiekiem i Chrześcijaninem i umieć Wybaczyć. Dzisiaj na Mszy Św. u Franciszkanów w Gdynii przy ul. Ujejskiego piękna była intencja "o zgodność wyboru Prezydenta z Planem Bożym dla Naszego Kraju". Wybieramy My. Inna sprawa że wielu (należę do nich) obawia się sfałszowania wyników. Niestety to może nastapić między punktem wyborczym a komisją obwodową. Tak ja widzę to niebezpieczeństwo. Widać przecież dokładnie zarysowany plan. Okrutnie realizowany...
Masz rację, ale właśnie dlatego każdy czujący się Polakiem
14 Czerwca, 2010 - 08:26
powinien zrobić wszystko na miarę swoich możliwości by do tego nie doszło. Przy odbieraniu kartki do głosowania sprawdzić czy nie figurują na niej "martwe dusze" a jeśli tak to zgłaszać to komisji i żądać skreślenia. To jest minimum które może zrobić każdy z nas i to bez wysiłku. A wówczas możliwości manipulacji będzie o oczko mniej.
W. red
W. red
Re: Nie będzie drugiej tury
13 Czerwca, 2010 - 22:46
Pełna zgoda . "Drugiej tury nie będzie" - w rozumieniu Jarek nie ma szans z salonem michnikowszczyzny.
Jurek i cała reszta - jawnie grają dla Bronka.
Czy nie czas na opamiętanie?
Nie odwołuje się tu do "kandydatów"-
Rozważcie jeszcze raz poparcie dla zdrajców Polski.
@Prorok
14 Czerwca, 2010 - 00:57
Nic dodać, nic ująć.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
koincydencja dziwnych wypowiedzi
14 Czerwca, 2010 - 01:39
Nie sądzę,by tyle osób oglądających ten filmik i odsyłających do niego miało omamy słuchowe.TO ZOSTAŁO POWIEDZIANE przez B.K. i nie było to wyrwane z kontekstu.Do tego trzeba dodac wypowiedź Palikota w programie "kawa na ławę",że będą wcześniejsze wybory,kilka tygodni przed katastrofą.Rymanowski pytał skąd to wie,więc zaczął coś kręcił a potem zniknął na jakiś czas z pola widzenia.
Bardzo słuszne stwierdzenie Proroku.
14 Czerwca, 2010 - 08:16
Dziwi mnie co prawda stanowisko M.Jurka który był moim kandydatem. Dziwi mnie, bo obecne wybory nie dają szans nikomu na "ugranie" czegokolwiek dla siebie lub swojej partii. Tak samo dziwi mnie postawa takich kandydatów jak JKM czy Morawiecki. Bo skoro dla przeciętnego Kowalskiego jest jasne, że w tym przypadku stawką jest być albo nie być Polski. To nie sądzę by tego ludzie zajmujący się polityką niejako profesjonalnie tego nie wiedzieli. Smutne to i z pewnością przynajmniej mnie skłoni to do zrezygnowania z popierania partii z którą sympatyzowałem.
"Najpierw Polska" panowie politycy. Bo bez niej tak wy jak i my jesteśmy niczym
Jak długo będzie trwał chocholi taniec wydawało by się rozsądnych ludzi którym inni powierzają los swój i kraju?
W. red
W. red
stawką jest być albo nie być Polski,,,
14 Czerwca, 2010 - 09:01
ciągle jeszcze wierzę i mam nadzieję, że M.Jurek i K.Morawiecki wycofają się z kandydowania, jeżeli tego nie uczynią TERAZ,stracą dużo więcej niż tylko "przegrane" wybory,,,
nemo sapiens nisi patiens
nemo sapiens nisi patiens
Re: stawką jest być albo nie być Polski,,,
14 Czerwca, 2010 - 09:14
Założe się o dobrą flaszke.
-Nie zrezygnują
Jurek i Morawiecki to skończone bufony.
Pycha i prywata -
Za nimi stoją usłużne peowskie media.
PI- grający w zespole Tuska.
"Eliciarze" - nie zauważyli przemian w społeczeństwie.
I mam nadzieje zostaną spuszczeni małą ilością wody w niebyt,do szamba okrągłostołowego porządku.
Tak mytśle o tych personach.
Szkoda tylko ludzi co uwierzyli w nich.
-Polska najważniejsza.
Co do jednego się zgadzam
14 Czerwca, 2010 - 11:42
Polska najważniejsza
W. red
W. red
Racja
14 Czerwca, 2010 - 22:24
Głos na innego kandydata, albo nie głosowanie to głos na Komorowskiego i to trzeba wszystkim mówić.
10 ode mnie.
GosiaNowa
inny lecz rownie wazny temat
17 Czerwca, 2010 - 10:16
Apel w sprawie śmierci Doktora Dariusza Ratajczaka
http://proca.pl/pokaz/4828/apel_w_sprawie_smierci_doktora_dariusza_ratajczaka
gaja
jadąc przez Polskę
17 Czerwca, 2010 - 12:49
hr. Bronka widziałem na niezmywalnych oświeconych za kasę podatnika bilbordach przy każdej ruchliwej drodze , wreszcie się zatrzymałem, na parkingu , wychodzę z auta i patrze> wisi Jarek przyklejony na drzewie oczom nie wierze ,myślę ????,... przecie jego brat poległ w Smoleńskim lesie a taki maleńki afisz byle deszcz zmyje .
Morał , Jest bardzo negowany przez tych co mają w garści realna władzę i kasę a wiemy ,że to złodzieje i okupanci Polski .
GŁOSUJE NA JARKA
Re: Nie będzie drugiej tury
17 Czerwca, 2010 - 13:24
Obawiam się, że nie będzie drugiej tury, dlatego tym bardziej wszyscy Polacy opcji patriotycznej bez względu na ich osobiste poglądy polityczne powinni w pierwszej turze zagłosować na Jarosława Kaczyńskiego.
Pozdrawiam.
Tez tak uważam
17 Czerwca, 2010 - 14:48
Zachęcam wszystkich którzy się wahają do przeczytania tego tekstu:
http://www.niepoprawni.pl/blog/1386/nie-glosujac-na-pis-glosujemy-na-po-i-sld-sprawa-do-przemyslenia
Głosujmy na Jarka.
GosiaNowa