Okiem Młodego Oszołoma: Ekskomunika dla Tuska!
Jest okres świąteczny i podczas tych świąt naszła mnie pewna refleksja. Jak ludzie salonu III RP mogą wypowiadać się na temat obrzędów świątecznych, wigilii oraz wogóle uczęszczać do Kościoła?! Przecież swoimi działaniami łamią wszystkie biblijne zasady!
Głosowanie za związkami homoseksualnymi oraz cała ta krytyką środowiska kościelnego powinna spowodować natychmiastową ekskomunikę dla wszystkich tych przedstawicieli elit III RP. Tusk, Miller i cała ta czerwona banda jeszcze nie została ekskomunikowana, a na dodatek mają czelność życzyć Polakom wesołych świąt i opowiadać jak to święta przebiegają u nich w domu. Nie dla psa kiełbasa! Skoro nie przestrzegacie, szmaciarze, podstawowych zasad chrześcijaństwa to jakim prawem obchodzicie święta chrześcijańskie?! Wiem, że Boże Narodzenie jako całość jest zlepkiem obrzędów z wielu innych religii, ale ogólnie jest ono przyjęte za chrześcijańskie i tego się trzymajmy.
Powinniśmy pójść za przykładem Grecji. Nie tym gospodarczym, a społecznym. Tamtejszy biskup zapowiedział, że każdy polityk, który poprze ustawę o legalizacji związków homoseksualnych zostanie wyrzucony z Kościoła. Brawo! Skoro ktoś wybiera pedalską stronę, to wara od tej „normalniejszej” strony! Grzmoćcie się razem, ale bez nas.
Całkowicie zniesmaczyła mnie sytuacja gdy w pewnym programie publicystycznym panowie Szejnfeld, Kwiatkowski i Miller opowiadali o tym co się u nich dzieje w wigilie i co gorsza składali życzenia widzom. Cała ta komunistyczna hołota powinna w ten czas odpieprzyć się od świąt i Kościoła. Nie zamykam drogi do chrześcijaństwa dla nikogo, lecz to oni sami ją sobie zamknęli. Całym tym szczekaniem oraz pluciem na polski Kościół i popieraniem różowego postępu.
Plus oczywiście należy się za „list o gender”. Pan Sipowicz swoimi tezami, że gender to tylko ideologia pokazuje poziom swojej inteligencji, który pewnie jest zbliżony do poziomu inteligencji pieska jego sławnej partnerki. Komunizm w swojej pierwotnej postaci też był „tylko ideologią głoszoną na uniwersytetach”. Pod pojęciem gender kryje się cała masa zdegenerowanych, psychicznie chorych pedalskich aktywistów, których celem jest atak na podstawową jednostkę społeczną jaką jest rodzina. Więc święta są jak najbardziej odpowiednim czasem aby poruszyć ten temat w tak zżytym środowisku, jakim jest środowisko kościelne.
Pamiętajmy, że pedalstwo zawsze zachodzi od dupy strony, po cichu. Z ich ideologią jest podobnie. Więc życzę wszystkim w Nowym Roku, aby pokazali genderystom nie czteroliterową część ciała, bo będzie to dla nich idealny prezent. Pokażmy im, może mało patriotyczny gest, „fuck you”! Niech to zrobią dosłownie i w przenośni.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 6774 odsłony
Komentarze
popieram
27 Grudnia, 2013 - 17:20
wojtek
wojtek
Re: Okiem Młodego Oszołoma: Ekskomunika dla Tuska!
27 Grudnia, 2013 - 17:24
wojtek
wojtek
Homofobia jest tak samo niezdrowym objawem jak homoseksualizm
27 Grudnia, 2013 - 17:50
amoze gorszym nawet bo kaczy sie z nienawiscia.
Sa pewne grupy ktore sztucznie wytwarzaja problem homoseksualistow.Ci zawsze byli i beda w Polsce,tak jak zreszta na calym swiecie, no moze nie tam gdzie sie zabija ludzi o innej orjentacji seksualnej.
Autor jako katolik zostal wytresowany przez media i caly ten sterowany krzyk i chisterje zeby nienawidziec homoseksualistow.
Wlasnie o to tu chodzi zeby jak nawiecej sklucic ludzi.
Pedla czy lezbijka tez jest czlowiekiem ale autor jako chrzescijanin tego nie widzi.
Moze autor mi odpowie na jedno pytanie kto stworzyl czlowieka i na czyja podobizne?
Pedal i lezbijka sa ludzmi, stworzonymi przez Boga na jego obraz?
Homofobia, faszyszm, rasizm,komunizm to te same antyludzkie
ide ponizania jednych poprzez wywyaszanie drugich.
Pod pretekstem ochrony rodziny walczy sie nie z tym z kim trzeba,wlasnie o to wkladzy chodzi,zeby niski przyrost naturalny skierowac nie na rzad ale na pedalow.
Rodzina sie sama obroni jak bedzie mila warunki do zycia nikt pedalem sie nie staje z dnia na dzien.
Walczyc nalezy z tymi co propaguja zakladanie rodzin pedalskich i propagowanie demoralizacji bo to sa mieszacze.
Homoseksualisci zyli razem i beda zyc razem bez nich bo juz tacy sa, podbijanie bebnka w spoleczenstwie ma na celu siania zametu.
Przypomina mi to polowanie na czarownice i pozniej tlum przygladajacy sie jak niewinne kobiety plonely w meczarniach.
Ciekawe ze w wielu krajach zachodnich nie ma takiej histerji homofobicznej jaka rozgorzala w Polsce, a przeciez tam tak samo sa homoseksualisci, a nawet wiecej ich jest i nikomu nie przeszkadzaja.
Wynika to z tego ze te kraje sa bardziej tolerancyjne niz Polska?
Hitler zaczol czyscic niemiecka rase od chorych umyslowo i homoseksualistow najpierw,pozniej byli Cyganie, Zydzi, Polacy.
Czy te organizacje propedalskie tez do tego daza,zeby wzbudzic taka nienawisc w Polakch zeby wyrzneli wszytkich ktorych podejzewaja o homoseksualizm?
Katolicy w Polsce ktorzy tak nienawidza homoseksualistow zdajsie ze zapomnieli o jednym z przykazan o milosci do blizniego.
Homoseksualisci w Polscestali sie narzedziem w rekach wielu
antyposlkich organziazcji i z nimi trzeba walczyc nie zas z witrakami czyli ludzmi pokrzywdzonymi przez nature o innej orjentacji seksualnej.
Wilku
27 Grudnia, 2013 - 18:06
Chodzi o tych co walcza z kosciolem a udaja lepszych katolikow od papieza zeby sobie zapewnic poparcie plebsu.Autor wymienil tez hipokrytow po imieniu. Jestem tez zdania, ze kosciol powinien ostrzej potraktowac swoich wrogow. A orientacja seksualna jest tu tylko dodatkiem!
@Niechrabiabis z autorem co do hipokrytow calkowicie sie zgadzam
27 Grudnia, 2013 - 18:43
calej tej zydokomuszej bandy ktora zawlaszcyla sobie swita Bozego Narodzenia.
Wlasnie o to michodzi ze orjentacja seksualna jest tu dodatkiem i nie nalezy atakowac tych ludzi bo sa takimi samymi jak my tyle ze nie ze swojej woli o innej orjentacji.
Tacy sie urodzili czy mozna miec pretensje ze niewidomy ,garbaty sie taki urodzil?
Tak samo nie mozna ponizac czlowieka ktory sie urodzil w cile innej plci.
Nienawisc jaka jest Polakom zaszczepiana przez taka naczelna "lesbe" Zydowke Szczuke nie jest przypadkiem ona jest oplacana przez odpowiednie oragnizacje wiadomego pochodzenia i w wiadomymn celu.
A wlasnie Szczuka po matce Zydowka,zmarly ojciec zas byl polskim patryjota i mowil ze jego corka ma chlopaka,czyli ona zagorzala antykatoliczka zniuchala sie ze SWOIMI i odgrywa powierzona jej role niszcenia polskiej kultury i chrzescijanstwa.
Re: Homofobia jest tak samo niezdrowym objawem jak homoseksualiz
28 Grudnia, 2013 - 12:21
Jeśli już określiłeś mnie "katolikiem" to odpowiem Ci, że owy katolikiem nie jestem. Jestem ateistą. Tak dla Twojej wiadomości, podejrzewam, że ten fakt ucina skrzydła wszystkim Twoim argumentom.
Widzę,że piszesz tak samo jak czytasz. BEZNADZIEJNIE! Nie zauważyłeś, że wszystkie moje zarzuty są kierowane do "pedalskich aktywistów"? Rozumiesz kim jest aktywista?
Oczywiście katolicy pamiętają o miłości do bliźniego tylko również Biblia nakazuję zło zwalczać dobrem. Może ekskomunika byłaby pewną formą nawrócenia dla niektórych.
Zgadzam się, że gejoza to ludzie pokrzywdzeni przez naturę. Tylko wytłumaczysz mi dlaczego zamiast leczenia to cały ten różowy postęp chce tych samych praw co normalni ludzie? Z jakiej racji człowiek chory psychicznie ma mieć te same prawa co człowiek normalny?
@football... masz racje ze nie zwrocilem na to uwagi ze nie
28 Grudnia, 2013 - 18:39
jestes katolikiem bo bylem pewny ze o sprawaxch kosciola
ma prawo sie wypowiadac tylko katolik i nawolywac do ekskomuniki.
Jako ateista wlasciwie to nie masz prawa sie mieszac w sprawy ktore sa ci calkowicie obce, mozesz nawiolywacdo wywalenia pedlaow z parti a nie kosciola do ktorego nie nalezysz.
Kto ci dal prawo segregacji ludzi?
Mowienie ze homoseksualisci to ludzie chorzy psychicznie
i nawolywanie zeby im zabrac prawa to jest rasizm zglasam notke jako rasitowska.
Tu nie ma miejsca na NP dla rasistow i nawolywujacych do dzialan rasistowskich i nienawisci do innych ludzi.
Nowa rasa ?!
28 Grudnia, 2013 - 18:51
Homo sapiens homogenicus ? :)
Nie mieszaj obrzydzenia do zboczeń seksualnych z rasizmem.
Wojciech zarowno Ty Jak autor ktory pochodzi od malpy bo jak
28 Grudnia, 2013 - 19:36
sie zadeklarowal ze jest ateista pod plaszczykiem walki o dobo rodziny prezemyca to nienawisc i szczje nas katolikow na innych ludzi, chyba nauki ze homoseksualista jest chorym psychicznie to pobieral u samego Hitlera.
Segregacja ludzi na ludzi i podludzi jest rasizmem.
Kazdy ma prawo miec obrzydzenia do czegos czego nie lubi,ale to nie daje zadmnego prawa zeby glosic poglady homofobistyczne i do tego niebedac chrzescijaninem szczcuc
nas na innych uzywajc do tego kosciola.
Dla niego koscielne doktryny sa obce o umilowaniu blizniego swego i ze wszyscy jestesmy na podobienstwo Boga stworzeni.
Jak czlowiek tego nie rozumie niech nie szczuje.
Mnie nie interesuje kto z kim i w jaki sposob uprwia seks pod warunkiem ze nie szkodzi to nikomu,Polacy za czesto wciaz wchodza z brudnymi butami w cudze zyciei zagladaja im pod koldre poluczajc.
Kto dal Polakom takie nauczycielskie prawa nigdzie sie z taka sytuacja na swiecie nie spotkalem.Pruderja pomieszana z koltunerja.Ci co brzydza sie pedalami ogladaja pornusy z lezbijkami i im sie to podoba.
Dla mnie tez pewnie obrzydliwe jak sie pedaly pedala.Ale ja poprostu pedalskich pornusow nie ogladam, a na ulicy nie widzialem.
Co ciekawe ci tak krzyczacy na pedalow chodza do kosciola gdzie co 5 ksiadz to homoseksualista ktoremu sie spowiadaja, ktory udziela sakramentow.
Mam znojomych ktorych jedno z dzieci jest lesbijka przy swiatecznym stole corka siedziala obok swojej przyjaciolki,
w rodzinnej atmosferze spokojnie spedzali swieta.
Nikomu nie przyszlo do glowy zeby jakies wypowiadac szykany.Takie jest zycie takimi zostalismy stworzeni.
No, ale to nie w Polsce.
odpowiadam JEGO słowami o zgorszeniu:
28 Grudnia, 2013 - 19:53
"Lecz kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza. Biada światu z powodu zgorszeń! Muszą wprawdzie przyjść zgorszenia, lecz biada człowiekowi, przez którego dokonuje się zgorszenie. Otóż jeśli twoja ręka lub noga jest dla ciebie powodem grzechu, odetnij ją i odrzuć od siebie! Lepiej jest dla ciebie wejść do życia ułomnym lub chromym, niż z dwiema rękami lub dwiema nogami być wrzuconym w ogień wieczny. I jeśli twoje oko jest dla ciebie powodem grzechu, wyłup je i odrzuć od siebie! Lepiej jest dla ciebie jednookim wejść do życia, niż z dwojgiem oczu być wrzuconym do piekła ognistego."
z Ewangelii sw.Mateusza
Drogi WnK napisałeś
28 Grudnia, 2013 - 20:11
Drogi WnK napisałeś, cytuję:
"Mam znojomych ktorych jedno z dzieci jest lesbijka przy swiatecznym stole corka siedziala obok swojej przyjaciolki, w rodzinnej atmosferze spokojnie spedzali swieta. Nikomu nie przyszlo do glowy zeby jakies wypowiadac szykany.Takie jest zycie takimi zostalismy stworzeni.
No, ale to nie w Polsce."
U nas w Polsce na taką córkę krzyczymy, błagamy ją, zaklinamy aby się opamiętała, robimy absolutnie wszystko aby nie zgubiła swojej duszy i nie była potępiona na wieki. Taki chrześcijański obowiązek.
Na pewno nie siedzimy obojętnie patrząc jak córka idzie na zatracenie.
Życzę Błogosławieństwa Bożego Tobie, twoim znajomym i ich córce.
Wojciech wlasnie dlategow Polsce jest takie zniwo samobojstw
30 Grudnia, 2013 - 05:23
wlasnie takich zakrzyczanych dzieci.
Widze ze bromnisz zaciekle bezboznika autora zadeklarowanego tu ateiste, ktory bez zadnej moralnosci szczuje ludzi na ludzi tak jak to robili jego poprzdnicy spod nieludzkiej ideologji
Marxa.
Zastanow sie jak ateista wyznajacy rozwiazlosc,klamliwa ideologje darwinstyczna bez moralnosci moze puczac tu jak inni sa nie moralni, co jest dobre a co jest zle w leninowskich pismach wyczytal?
A Ty kim jesteś?
30 Grudnia, 2013 - 08:15
Jeżeli jesteś chrześcijaninem nie musisz leninowskich pism przywoływać, przeczytaj Pismo Święte. Czytaj, ze zrozumieniem, o tym co Pan Jezus mówił o zgorszeniu:
"Lecz kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza. Biada światu z powodu zgorszeń! Muszą wprawdzie przyjść zgorszenia, lecz biada człowiekowi, przez którego dokonuje się zgorszenie"
Nie rozumiem dlaczego tak zaciekle bronisz homoseksualistów których potępiać i odciągać od zgorszenia powinieneś.
Co do bezbożnika zadeklarowanego ateisty, będę się modlił o Wiarę dla niego. Proszę abyś i Ty do tej modlitwy się przyłączył:
Ojcze nasz, któryś jest w niebie,
święć się imię Twoje;
przyjdź Królestwo Twoje;
bądź wola Twoja jako w niebie, tak i na ziemi.
Chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj;
i odpuść nam nasze winy,
jako i my odpuszczamy naszym winowajcom;
i nie wódź nas na pokuszenie,
ale nas zbaw ode Złego.
Re: Wojciech zarowno Ty Jak autor ktory pochodzi od malpy bo jak
28 Grudnia, 2013 - 22:27
Jaka to dyskryminacja skoro bronię podstawowej jednostki społecznej jaką jest rodzina? To nie ja, tylko różowy postęp dyskryminuje normalną rodzinę. Ja również nie mam w zwyczaju zaglądać nikomu pod kołdre, ale ciągle wykazujesz się kompletnym brakiem inteligencji oraz czytania ze zrozumienie. Dwa razy już napisałem, że mój atak wymierzony jest w AKTYWISTÓW! Jeśli dalej nie rozumiesz wygoogluj sobie kto to jest aktywista.
Po raz kolejny zgłaszam treść komentarza, ponieważ obrażasz polskich księży słowami "gdzie co 5 ksiadz to homoseksualista". Jest to obraza nie poparta żadnymi faktami.
Re: @football... masz racje ze nie zwrocilem na to uwagi ze nie
28 Grudnia, 2013 - 19:16
Nie jestem katolikiem, ale mam ogromny szacunek dla środowiska kościelnego. Jest to środowisko zżyte i mocne dzięki, któremu w przeszłości udało się uratować Rzeczpospolitą. Skoro większość lewactwa ma prawo domagać się np. usunięcia tego lub tamtego księdza za domniemaną pedofilię to czemu ja konserwatywny prawicowiec o wyznaniu ateistycznym nie mam prawa wyrażać sowich opinii nt. Kościoła Katolickiego? Znasz pojęcie wolności słowa? Zgłaszam Twój komentarz jako nawoływanie do ograniczeniu prawa do tejże wolności.
Co do pedalstwa jako choroby psychicznej, to wcale nie jestem odosobniony w tej opinii, jest ona poparta wieloma opiniami innych szanowanych profesorów. Poszukaj w internecie troszkę więcej informacji, to nie boli. Wyłącz TVN :)
Kończąc to kto Ci dał prawo do segregacji użytkowników NP? Tak zgadzam się z Tobą, że pałam ogromną nienawiścią do pedalstwa, komuny oraz całego salonu III RP. Czy Tobie się to podoba czy nie będę nawoływał również innych aby również znienawidzili to szmaciarstwo.
Nie rozsmieszaj mnie z tym ograniczaniem prawa wolnosci slowa
28 Grudnia, 2013 - 20:23
dobrze wiesz ze mialem na mysli moralnego wypowiadania sie ateisty na tematy koscielne.To dokladnie to samo jak ci Millerzy ktorzy obchodza swita Bozego Narodzenia - niewidzisz siebie ze stanoles po tej samej stronie.
Nie rozsmieszaj mnie z sznoawnymi profesorami i ich opiniami bo ostatnio ich sie jakos w Polsce namnozylo ze wszytko powiedza w zaleznosci komu co zawdzieczaja.
Leczenie horych psychiicznie jak nazywasz homosiow to kompletny brak wiedzy.
TVN w moim kraju nie nadaja takze znowu zle nietrafiles.
W intermecie owszem duzo jest informacji jak idezinformacji
widze ze Ty czytasz te drugie,bo tak w nienawisci do ludzi zostala uksztaltowana twoja wybiorcz psychika.
Nikogo na NP nioe segreguje tylko jesli sie orjentuje to namawianie do nienawisci i Homofobija jest karalna w Polsce
i tacy ludzie tez nie powinni byc na NP.
„Normalność” homoseksualizmu?
29 Grudnia, 2013 - 08:50
Potęgująca się na początku lat siedemdziesiątych fala politycznej prawidłowości jak również intensywne lobbingowe naciski aktywistów gejowskich spowodowała, że w 1973 roku Amerykańskie Towarzystwo Psychiatryczne wykreśliło przez głosowanie (!) homoseksualizm z Klasyfikacji Zaburzeń Psychicznych.
Swoistej pikanterii dodaje fakt, że ten sam amerykański psychiatra, Robert Spitzer, który kierował zespołem „normalizującym” homoseksualizm w Klasyfikacji Zaburzeń Psychicznych DSM (Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders), uznał w roku 2001, że „re-orientacyjna terapia” może być skuteczna.
Homoseksualizm związany jest z wieloma zaburzeniami psychicznymi, takimi jak depresja, zespoły lękowe, nadużywanie alkoholu i narkotyków, a także z tendencjami samobójczymi. I to właśnie jest w badaniach naukowych udowodnione. Zgadzają się nawet z tym sami homoseksualiści. Ale mają oni na to swoiste wytłumaczenie. Uważają, że zaburzenia te wywołane są dyskryminacją i prześladowaniem ze strony społeczeństwa. Dowodów na to ostatnie jednak nie ma. A badań prowadzić na uniwersytetach nie wolno. Chyba, że ktoś chce zostać koniecznie męczennikiem i bez pracy …
W międzyczasie królują ideologicznie motywowane pseudo-badania, w których zarówno badaczami, jak i osobami badanymi są gejowscy aktywiści.
kassandra
"Normalność"
30 Grudnia, 2013 - 08:35
Dziękuję Kassandro za głos rozsądku:)
Błogosławieństwa Bożego w Nowym Roku
życzę Tobie i Twojej Rodzinie.
Wojciech
Wojciech z Wrocławia: głos niemodny, głos ...
30 Grudnia, 2013 - 18:51
... chrześcijańskiego sumienia.
Jeszcze nie tak dawno, bo w latach pięćdziesiątych, odpowiedzi Pana byłyby standardem głosu chrześcijanina. Głosu zakorzenionego w prawie naturalnym i dwóch tysiącach lat chrześcijaństwa oraz około trzech tysiącach lat Starego Testamentu (jeśli przyjąć, że pierwsi człowieczy autorzy tego ostatniego żyli około dwóch tysięcy lat przed Chrystusem).
Można zapytać, cóż to się zmieniło w poznaniu i samopoznaniu człowieka, że przewraca on do góry nogami prawdę i porządek naturalny oraz stawia na głowie ... siebie samego?
Szczęść Boże w Nowym, 2014 Roku
kassandra
O milosci do blizniego.
28 Grudnia, 2013 - 19:16
„Będziesz miłował swego bliźniego jak siebie samego.”
Mk.12:29-31
"Jeśli więc gorszy cię twoja ręka lub twoja stopa, odetnij ją i odrzuć od siebie; lepiej jest dla ciebie wejść do życia kalekim lub kulawym, niż z dwiema rękami lub dwiema stopami zostać wrzuconym w ogień wieczny."
Mat.18:6-9
Wojciech jak to bylo niech ten pierwszy kamien rzuci co jest bez
28 Grudnia, 2013 - 19:47
winy,albo nie sadzmy zebysmy my nie byli sadzeni.
Odsetek samobojstw wsrod homoseksualistow bo sa zaszczuci jest barzdo duzy a sa to ludzie tacy sami jak my czesto bardziej wrazliwi ytylko o innej orjentacji seksualnej.
W Polsce niewiedza na tematy zboczen jest tak wielka ze miesza sie pedofilow,zoofilow,podgladaczy ekscybisjonistow i innych zboczencow razem z homosiami.
Wedlug Mateusza kazal bys zeby kobieta, ktora urodzila sie z penisem przez wybryk natury,odciela go sobie?
albo wedlug autora leczyla sie psychicznie i byla pozbawiona praw ?
To nie hipokryci, to ZDRAJCY !
27 Grudnia, 2013 - 18:53
dla takich najpioerw ekskomunika w następnie szubienica!
Tertium non datur.
Firley
Belka we własnym oku - zgłaszam nieodpowiedniość notki
28 Grudnia, 2013 - 03:13
Wpis jest przykładem przypadku kiedy forma zaczyna brać górę nad treścią.
Rozumiem frustracje autora. Co więcej - aczkolwiek wykluczenie bliźniego z mistycznego Ciała Chrystusa, którym jest Kościół jest dla chrześcijanina bólem - w lawinowo powiększającej się liczbie przypadków nie lała bym łez rzęsistych. Aktywne i publiczne akcje przeciwko życiu człowieka i rodzinie ludzkiej oraz nakłanianie do sodomii kłócą się z prawem naturalnym, nie mówiąc już o Katechiźmie Kościoła Katolickiego.
Jednakże nic nie usprawiedliwia autora, który wołając o ekskomunikę posługuje się formą, która przypomina akcje zwalczanego przezeń adresata. A, że ta forma przechodzi w treść, świadczy krzyk komentatora wołającego o szubienicę.
PS. I to wszystko w okresie Świąt upamiętniających Narodzenie Pańskie ...
kassandra
Belka
28 Grudnia, 2013 - 10:02
Nie mozna zarzucac autorowi, ze jego tekst komentuje prowokator. Dlaczego nie zastrzegla Pani komentarza?
Odpowiedzialność za słowo
28 Grudnia, 2013 - 19:49
Każdy, odpowiedzialny za swoje słowo autor powinien przewidzieć konsekwencje swojego pisania. Agresja rodzi agresję. I błędne koło się zamyka.
Publicznie podpisując się pod zgłoszeniem treści, wskazałam źródło tej agresji. Ale nawet nie to jest najważniejsze. Bluzgająca rynsztokowa mowa nigdy nie wygra wojny o prawdę.
PS. Ma pan ciągle możliwość zastrzec treść komentarza - jak pan pisze - „prowokatora” ...
kassandra
@niehrabiabis zglosilem Cie za mnie nazawles prowokatorem
28 Grudnia, 2013 - 19:54
za to tylko ze sie w moim komentarzu nie zhgadzam z autorem.
Wilku
28 Grudnia, 2013 - 20:49
Czytaj zgloszenie i moj komentarz, nie kazdy komentarz odnosi sie do Ciebie. A moze zmieniles plec?
Re: Belka we własnym oku - zgłaszam nieodpowiedniość notki
28 Grudnia, 2013 - 12:27
Jak już pisałem to nie ja wykluczam tych ludzi z Kościoła. To oni sami siebie wykluczyli! Dlatego szlag mnie jeszcze trafia kiedy Ci ludzie mają jeszcze czelność obchodzić święta Bożego Narodzenia! To tak jakby katolik obchodził żydowskie święta.
Czy nie uważasz, że skoro ktoś pluje i rozpycha się łokciami to nie najlepszym sposobem będzie również napluć mi i solidnie dać "z łokcia"? Z tymi ludźmi nie można normalnie porozmawiać. Tych ludzi trzeba leczyć. Kiedy ktoś chory psychicznie nie chce się leczyć wtedy trzeba go do tego zmusić.
Wypraszam sobie, bo w żadnym wpisie nie wołałem o szubienice dla nikogo! Aczkolwiek nie byłby to zły pomysł dla niektórych, bo uważam, że kara śmierci byłaby dobrym pomysłem.
Tak uważam, że okres jest idealny i nawet Kościół poruszył w tym okresie temat walki z gender. Jest to czas idealny, a dlaczego to odsyłam do wpisu. Tam jest to argumentowane, a ja nie mam w zwyczaju się powtarzać.
o zgorszeniu
28 Grudnia, 2013 - 19:35
"Lecz kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza."
Mat.18:6-9
Świąteczny spacer
28 Grudnia, 2013 - 19:54
Proszę pana, jeśli gniew buzuje w panu aż tak bardzo, że eksploduje rynsztokiem, a nie argumentem, radziłabym przejść się na długi, samotny spacer. Taki kontemplacyjny, jak na Święta Bożego Narodzenia przystało ...
PS. W sprawie „wołania o szubienicę” proszę jeszcze raz przeczytać sobie mój pierwotny komentarz.
kassandra
Re: Świąteczny spacer
28 Grudnia, 2013 - 22:39
Proszę wykazać w którym miejscu wykazałem się rynsztokiem? Pomijając mój ostatni komentarz do niemieckiego agenta WnK. Tam poniosła mnie furia na słowa "polskich obozów śmierci". Proszę również mieć na uwadzę jakich słów używają propagandyści gender np. Hołdys czy Sipowicz.
Coś mi tu nie gra.
28 Grudnia, 2013 - 14:08
Bóg, Honor ,Ojczyzna jest to hasło i powidzenie ludzi , Polaków którym leży na sercu dobro Polski a w przeszłości i Kościoła Katolickiego. Znaczyło to,że Polacy z tymi słowami na ustach oddawali życie walcząc z Turkami, Mongołami i każdym innym wrogiem Polski i KK. Dziś natomiast niektórzy chyba w imię tolerancji piszą ,że to przesada nazwać prawdę po imieniu.
Co namnie dla mnie jest to dziwne i niezrozumiałe.
lupo
Honoru nie znajdziemy w rynsztoku
28 Grudnia, 2013 - 19:59
Ci, co ginęli na polskim przedmurzu chrześcijaństwa, walcząc o „Boga, Honor i Ojczyznę” nie używali języka rynsztoka, a raczej modlili się i ginęli śpiewając Bogurodzicę.
Nie można odkryć prawdy w rynsztoku. Wręcz przeciwnie, rynsztok zbytnio cuchnie, aby się do niego zbliżyć. Z rynsztokiem nie można walczyć i argumentować. Rynsztok powinien być poniżej honoru Polaków. Honoru, o który walczyli nasi przodkowie.
kassandra
@ Prawda jest ze homoseksualisci byli i beda na swiecie,i nie od
28 Grudnia, 2013 - 20:04
dzis jest ten problem w Polsce ale od niedawna jest zwiazana z tym histerja i wielkie akcje szczucia wykorzystaniem polskiej nietolerancji do homoseksualistow.
Polska to podatny grunt zeby tu krzewic antysemityzm czy homofobie.
Polacy latwo daja sie podpuszczac i sterowac przez wiadome osrodki,po to tylko zeby Polske pozniej latwiej znisczcyc i spacyfikowac.
Nobo kto sie na swiecie ujmie za antysemitami co to Zydow okradali o mordowali do tego mieli polskie obozy smierci,
albo za faszytami co to nienawidza homoseksualistwo i chcieli by ich wystawic poza paragraf, a moze i powywieszac.
Walka z homoseksualzimemto walka zwiatrakami ale walka z gebder z glsoicielami i propagatorami tej orjentacji i wykorzytywanie jej do wiadomych celow powinna byc celem walki
Polakow.
Poprostu trzeba zdefiniowac wroga Polski a na pewno numi nie sa sami homoseksualisci.
Re: @ Prawda jest ze homoseksualisci byli i beda na swiecie,i ni
28 Grudnia, 2013 - 22:36
W tym momencie ogarnęła mnie już straszna złość i podjerzewam, że za tą wypowiedź zostanę ukarany, ale muszę to powiedzieć. PIEPRZONY KŁAMCO! Jak śmiesz oskarżać Nas Polaków o zabijanie żydów oraz zakładanie obozów śmierci?! Treść Twojego komentarza została zgłoszona i mam ogromną nadzieje, że zostaniesz jak najszybciej usunięty z serwisu! Skoro jest na obczyźnie to jakim prawem wypowiadasz się na temat aktualnej sytuacji w kraju i wiedzieć lepiej od tych, którzy tu żyją i mierzą się z tymi problemami?! Ty uciekłeś i gówno wiesz o naszych prawdziwych wrogach i problemach! Z człowiekiem, który jest hitlerowskim propagandystą rozmawiać nie mam zamiaru! Odsyłam Ciebie na parówkowo-lemingowe portale w których będziesz zgadzał się ze wszystkim i wszystkim. Również w kwestii "polskich obozów śmierci" Ty pieprzona niemiecka świnio! Z te słowa również wiem, że poniosę konsekwencje, lecz dla ludzi, którzy tak zakłamują polską historię szacunku mieć nie będę!
Tolerancja, akceptacja i "wyższość świąt Bożego Narodzenia
29 Grudnia, 2013 - 00:21
nad Wielkanocą" się kłaniają.
Nie chciało mi się czytać wszystkich komentarzy bo jeśli zdrowy rozum Autora jest piętnowany to po co mam czytać nawalankę ?
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@ contessa a od kiedy Tys taka wyrocznia ze bez czytania
30 Grudnia, 2013 - 07:20
komentarzy z gory zakladasz ze autor ma zdrowy rozum.
poczytaj dalej juz ten autor zje...l Cie tez, bo slowa jakie napisal do mnie sa tez adresowane do Ciebie.
Wnk - nie rozśmieszaj mnie !
30 Grudnia, 2013 - 08:36
"nie wiem jakich wy ateisci macie wrogow, ale napewno nie tych samych co my Polacy wychowani w katolickiej moralnosci."
Hehehehe !
Dla zboczeńców jesteś supertolerancyjny, ale dla ateistów już nie. Nawet tych protestujących przeciwko deprawacji społeczeństwa polskiego, niszczeniu rodziny, wiary i katolickiej moralności.
Z tego wynika, że dla Ciebie udający katolika i stabilizujący swój stołek poparciem zdegenerowanego lewactwa Tusk jest dobrym Polakiem i w ogóle cacy, natomiast ateista uznający i praktykujący katolicką moralność jest złym Polakiem i be.
W innym przypadku nazwałabym podobną "logikę" paradoksem, w tym...
Nie będę się brzydko wyrażać !
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika wilk na kacapy nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Contesa coraz bardziej mnie upewniasz w tym co o tobie6 Stycznia, 2014 - 00:18
wszyscy mowili zes komusza agentak kolaborujaca z Polska Ambasada zdajsie w Bulgarji gdzie komuchom w dupe wlazilas za to zeby cie na scene wpuscili i robilas koncerty.
Bo tylko taki czlowiek ktory broni zaciekle komuszych pomiotow jakim jest autor - oszolom ktory nienawidzi Polakow emigrantow w tym i ciebie.
Ateisci zamordowali czesc mojej rodziny i ateisci napadli na Polske w 20 a pozniej w 39 roku i do tej pory zabijaja wlacznie ze Smolenskiem Polakow i dla tej swoloczy ja wyobraz sobie nie ma najmniejszej tolerancji.
Ty ta swolocz bronisz homofobia to to samo co faszyzm i rasizm ty tego tez bronisz kim ty jestes spojrz w lustro moze oprzytomniejesz.
Homoseksualisci nie wyrzadzili mi rzadnej krzywdy tylko ateisci i zydzi uzywaja ich do iglupienia Polakow takich jakty ktorzy lykna kazdy idjotyzm i dadza sie naszczuc i zaczynaja nienawidziec innych ludzi bo ci sie tacy urodzili nie inni
Czy ty tez nienawidzisz niewidowmych lub kulawych bo sa inni,bo sie tacy urodzili?
Msalo ze smierdzisz agentura to jestes baba koltun najlepszego starego wydania z Pcimia Dolnego.
Tu tez bronisz autora debila chama ktory nie potrafi czytac po polsku i w dodatku przekreca sens moich wypowiedzi wyzywajac mnie od niemieckiej swini
Widac to ci pasuje ten gnoj i te bagno.
Ale ty zawsze lizalas tu dupe agenturze i jej bronilas.
Satur byl twoim ulubiencem az sie okazalo kim byl.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika wilk na kacapy nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@FootballFanatic wiesz co ty pijesz ze tak ci wali do lba30 Grudnia, 2013 - 06:45
Czytaj uwaznie i sie nie osmieszaj.
przekrecasz sens tego co pisze, nigdzie nie napisalem to co zacytowales wroc do szkoly i wez lekcje z logiki.
Rozsmiesza mnie tylko swoimi zasciankowymi koltunerskimi pogladami z jakiegos Pcimia Dolnego.
Nie czytaj GW bo to pozostawia slady.
Poslugujesz sie typowymi michnikowskimi cytatami do walki z Polakmai na emigracji, ktorej to zydokomusza PObolszewia nie moze zniszczyc i okazuje sie za wychowala takich bojowkarzy jak ty, co to tu dyzuruja i dopieprzaja Polakom.
Kto ci napisal ze ucieklem i gowno wiem o jakis waszych wrogach- nie wiem jakich wy ateisci macie wrogow, ale napewno nie tych samych co my Polacy wychowani w katolickiej moralnosci.
Nigdy z Niemcami nic nie mialem doczynienia, chyba ze to ze mi wymordowali troche rodziny, tak ze nie wiem skad ten epitet o niemeickij swini skierowany do mnie.
Ty jako ateista zpadkobierca marksistowskiej ideologji pozbawiony jakiejkolwiek moralnosci szczujesz tu ludzi na ludzi.
Widac ta wiara Darwinwskich klamstw ze pochodzisz od malpy
naparwde doprowadzila cie do stanu myslenia swojego pra przodka.
Najwiekszym zlem jakie spotkalo Ziemie byli ateisci ktorzy wyrzadzili ludzkosci najwiecej zla nie liczac 50milonow wymordowanych ludzi w imie ateistycznych ideologi.
Ty jak sie podales za ateiste chcesz kogos poluczac o moralnosci?
Ty jako cudzoloznik z gromada splodzonych benkartow chcesz napietnowac innych w grzesznych chcesz tych ludzi powiesic za taki sam grzech jaki ty masz typowa zasada kalego.
Przeciez zamieniajac slowo homoseksualista slowem ateista i wstawiaja je w twoje obelgi to otrzymamy prawdziwy obraz gzdie ateisci powinni byc.
Przeciez jako antyludzie bez moralnosci nie powinni miec tych samych praw co ludzie powinni byc leczeni psychicznie itd. moze sobie pododawac te obelgi do ateizm.
Nia manipuluj tutaj wypowiedziami.
oto moja sarkastyczna wypowiedz, ktora by nawet mlot pneumatyczny zrozumial.
"ale od niedawna jest zwiazana z tym histerja i wielkie akcje szczucia z wykorzystaniem polskiej nietolerancji do homoseksualistow.
Polska to podatny grunt zeby tu krzewic antysemityzm czy homofobie.
Polacy latwo daja sie podpuszczac i sterowac przez wiadome osrodki,po to tylko zeby Polske pozniej latwiej zniszczyc i spacyfikowac.
Nobo kto sie na swiecie ujmie za antysemitami? co to Zydow okradali czy mordowali do tego mieli polskie obozy smierci,
albo za faszytami co to nienawidza homoseksualistwo i chcieli by ich wystawic poza paragraf, a moze i powywieszac."
Jesli tego nie zrozumiales to chodz na mecze tam bedziesz we swoim srodowisku a nie tu szczuj ludzi na ludzi atych co sie przeciw temu stawiaja wyzywal od swin niemeickich.
Kazde wyrywane zdanie z kontekstu mozna przeinaczyc.
Logiczne myslenie nie boli, a atak personalny od ateisty mnie nie boli.
Bo bladzisz dobry czlowieku wierze ze sie nawrocisz ze wezmiesz slub ze swoja zona, a dzieci twoje nie beda cudzoloznika wtedy.
Radze przeczytac jeszcze raz moj wpis o obozach co go zakapowales i odszczekac swoje obelgi.
Wes sobie kogos co moze taraz ma mature to ci przetlumaczy.
Latke antysemity czy antpolaka to tutaj przykleja tylko agentura do Polakow, ktorzy zalezli zydokomunie za skore.
Juz tu mnie nazwano antysemita, a teraz ty mnie zapisujesz do sjonistow i robisz krzewicielem klamstwa Grossowskiego.
Zebys ty czlowieku chociaz 1%zrobil tego co ja robie w obronie nas Polakow przed swiatowa defamation to moze bys
mial jakies tu prawa do dyskusji na rowni ze mna.
Moze poczytasz moje wczesniejsze komentarze albo blogi i sie troche zastanowisz jakim blotem mnie obrzuciles.
Re: @FootballFanatic wiesz co ty pijesz ze tak ci wali do lba
30 Grudnia, 2013 - 16:06
Powtarzam, z prowokatorami i agentami "europejskiego postępu" rozmawiać nie będę. Contessa odpowiedziała Ci prawidłowo i dosadnie i nie ośmieszaj się. Zacytuje Ci teraz słowa pewnej piosenki - "Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść niepokonanym!". Ale dla Ciebie mój drogi uciekinierze na emigracji ta piosenka jest widocznie obca. Bez odbioru.
Antypolak
30 Grudnia, 2013 - 17:15
Najpierw piszesz:
"Nobo kto sie na swiecie ujmie za antysemitami co to Zydow okradali o mordowali do tego mieli polskie obozy smierci,"
Potem tak:
Zebys ty czlowieku chociaz 1%zrobil tego co ja robie w obronie nas Polakow
Zgłaszam Twój wpis jako antypolski, a ciebie do wyrzucenia z portalu jako antypolaka.
Stasiek
FootballFanatic
30 Grudnia, 2013 - 14:53
Tekst napisany dość żywiołowo ale poprzez to nie owijasz w bawełnę tego co i mnie wydaje się niemoralne i czym tak naprawdę ,,,przyznaję - pogardzam.
Mam na myśli nie tyle sam obrzydliwy proceder co nade wszystko tych czy innych hipokrytów (wymienionych w notce) i to o zgrozo mieniących się być elitą narodu ,,,
Tfu ,,,
/co za obrzydliwe gó-no !/
ps.
10 pkt
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Andruch z Opola
http://andruch.blogspot.com
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>