Moja propozycja dla nas samych - blogerów
Z uwagi na zaszłości ostatnich czasów, aby szanując wolność wypowiedzi każdego z nas, wciąż niepoprawnych blogerów, jednocześnie ograniczyć skutecznie ewidentne szkody jakie zadane zostały portalowi Niepoprawni który stał się w ciągu wystarczająco długiego czasu "naszym wirtualnym domem", abym twierdził że warto walczyć w jego obronie, proponuję:
1. Zawiesić natychmiast wszelkie prowadzone dotychczas przepychanki. Posiadanie "ostatniego słowa" nie jest najważniejsze.
2. Wyrzec się jakichkolwiek osobistych wycieczek w stosunku do innych blogerów.
3. Zastąpić kwieciste metafory, jeśli naprawdę nie da się inaczej, ewentualnym krótkim merytorycznym sformułowaniem "z opinią XXX nie zgadzam się". Nic więcej, bo wartość logiczna tego wyrażenia jest wystarczająca do wyrażenia dezaprobaty wobec każdego stwierdzenia. Również mojego obecnego, jeśli będzie taka czyjaś wola.
4. W istotnej części jesteśmy dla siebie wzajemnie anonimowi co ułatwia trollowanie. Łatwo jest zapisać się na portal jako nowy lub obudzić się z głębokiego snu i po krótkim czasie wiele zniszczyć dokonując celowych prowokacji. Także "zwykła złośliwość" czy "złoszczenie się" są dla mnie psychopatologią. Pozwolenie na to "w zwykłych czasach" jest ułomnością demokracji którą musimy szanować. Ale wierzę, że umiemy się od nich powstrzymać.
5. Do tych którzy będą działać w sprzeczności z moją propozycją proponuję ostracyzm (czyli de facto bojkot) jako jedyny sposób przeciwstawienia się złośliwemu trollowaniu. To oznacza milczenie wobec ewentualnych prowokacji. Od pewnego momentu, to znaczy - powiedzmy - od momentu ukazania się tego wpisu na portalu.
6. Pozostając z szacunkiem do wszystkich bez wyjątku Adminów którzy poświęcali zapewne więcej czasu i środków dla Niepoprawnych niż przeciętnie każdy z nas, "zwykłych" blogerów, proszę ich o wypracowanie wyjścia z konfliktu jaki pojawił się wśród nich samych. My, "zwykli" blogerzy mamy do tego prawo, troszcząc się o dobro portalu, jako naszego wspólnego dobra. Wierzę że odpowiednią informację otrzymamy i że nie będzie to propozycja zaczynania wszystkiego od początku.
7. gdyby ktoś uważał że moje propozycje są zbyt daleko idące wobec "złotej wolności" jaka tu panuje (chodzi mi wyłącznie o pozytywne znaczenie tego sformułowania) przyjmijmy że jest to propozycja rozwiązania doraźnego i tymczasowego, do czasu uspokojenia nastrojów.
8. Jeśli ktoś naprawdę "nie może inaczej", zostaje jeszcze zawsze priv.
Co do mnie, mam już pewne pojęcie o co tu chodzi (zapewne każdy z nas ma). Powstrzymuję się na teraz i na później przed publikowaniem własnych opinii, bo być może racji nie mam. Ale powstrzymuję się też od jakiejkolwiek dyskusji z tymi, którzy - moim zdaniem - przekroczyli swoje kompetencje i sprzeniewierzyli się pojęciu "potęgi smaku".
W tej sytuacji dobro portalu Niepoprawni jest tu najważniejsze.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 32236 odsłon
Komentarze
Aha...
11 Grudnia, 2013 - 19:14
Proponujesz, żebyśmy machnęli ręką na to, że jakiś facet poodbierał prawa wszystkim szanowanym i od lat tworzącym ten portal członkom Redakcji i zastąpił ich własną osobą?
Mamy dalej pisać, a czy moderować to będzie Max albo Hun czy, z przeproszeniem, jazgdyni ma nam być obojętne?
Wywaleni przez uzurpatora redaktorzy powinni wziąć uszy po sobie i wykorzystać odzyskany czas na bardziej aktywne prowadzenie swoich blogów?
Kpisz czy o drogę pytasz?
TraubeMożesz
11 Grudnia, 2013 - 19:29
Traube
Możesz skonfrontować datę rejestracji domeny Blog-n-roll z datą odebrania uprawnień ?
Może coś by to wyjaśniło.
Autor
Świetny pomysł. Tyle tylko, że ktokolwiek i cokolwiek teraz tu powie, nie ma najmniejszego znaczenia.
Blogerzy mogą się kłócić lub godzić, a nawet dać sobie budzi z języczkiem. Nic to nie zmienia, bo to nie my, a admini muszą się dogadać.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
:)
11 Grudnia, 2013 - 19:37
Co prawda nie poznaję Twojego języka Widlarzu. Ale przyznam że masz rację i zgadzam się z Tobą.
Teraz ruch po stronie adminów.
Przepraszam i Pozdrawiam.
Re: :)
11 Grudnia, 2013 - 20:05
Wielu nie poznaje, bo często mówię szyfrem .......a nawet bełkoczę :))
Pozdrawiam również.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Widzisz ...." dancor" :-))
11 Grudnia, 2013 - 20:16
... wreszcie się poznali na Tobie.... zobaczysz, jeszcze ten"chórek Świtezianek" położy się plackiem przed Tobą :-))
pozdr.
Nie przeginaj Marcś
11 Grudnia, 2013 - 20:22
Nie przeginaj Marcuś bo Ci zaraz grubą litewszczyzną coś odpowiem a Widlarz ją Tobie przetłumaczy :)
Ale i Ciebie też serdecznie pozdrawiam.
Re: Widzisz ...." dancor" :-))
11 Grudnia, 2013 - 20:28
Byleby się wcześniej podmyły .......suchotnice :))
A tak serio, to odstępuję je Tobie. :))
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
To może coś dla Wojtka ??
11 Grudnia, 2013 - 20:28
oki
11 Grudnia, 2013 - 20:59
Z uczuciem szczerej przyjaźni: ... suo pakliuvom jūs :)
no, "okrągły stół"!
11 Grudnia, 2013 - 20:21
Geremki, Mazowieckie, Michniki naucza nas, jak korzystać z demokracji i wolności słowa:):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
hmmmm
11 Grudnia, 2013 - 21:38
nie zapominaj o Niemcach i oczywiscie Goebelsie stanu wojennego,
niejakim Jerzy U.,
ktory nie tylko korzysta z "demokracji" ale i ma swoja tube pisana choc niezle osrana...
Traube nie rozsmieszaj mnie z ta propaganda i nie rob na chama
12 Grudnia, 2013 - 03:58
z ludzi tu piszacych idjotow co nie wiedza co sie dzieje i jaka ty tu role odgrywales i dalej odgrywasz.Sa zapisy na blogach o tym swiadcza.
Niby, ktorzy ci sznaowani z redakcji? to ci twoi kolesie do ktorych kapowales?
Ci co banowali nie tych co trzeba?
Co traktowali innych gorzej, a swoich znajomkow chronili po kumotersku pozwalajac im na opluwanie i chamstwo w stosunku do innych bez konsekwencji?
Albo cenzurowali wpisy radykalne propolskie?
Dokladnie Hun, ktorego wymieniasz zasluguje na banicje a nastepnym jest Smok Gornycz, ktory sam sie przyznal ze nie sa tu wszyscy dla niego rowni i oplutego przez dywersanta Dixiego jeszcze zbanowal.
Tak ze Traube nie kpij i nie pytaj o droge bo droge wyjsciowa z tad znasz.
Teraz bronisz sitwy, ktora dzialala na szkode NP i ja rozbila bo sam do tych dywersantow nalezysz.
Twoje ataki na ludzi uwazajacego sie za wielkiego mentora poszywajcaego sie pod lekarza byly typowymi dzialniami agentury z jaka mialem doczynienia.
Jedni podaja sie za ksiezy inni za profesorow ,jeszcze inni za religijnych za lekarzy aby zdobyc wsrod blogierow zaufanie,a wtedy z popraciem mozna juz atakowac niePOprawnych.
I to ja ci mowie, ktorego ty nie raz nazwales analfabeta nie umiejacego pisac w j. polskim z zaleceniami zebym sie nie pchal na afisz jak pisac nie potrafie,ktorego na twoj donoc zawiesli twoi kolesie w redakcji za brak czcionki polskiej i bledy ortograficzne.
Ciekawe ze ci wszyscy co ty walczyli ze mna o poprawny jezyk polski nagle stoja po rebelianckiej stronie barykady,przypadek jakis czy co?
zaden przypadek to uklad, ktory byl scisle ze soba powiazany i rozpracowywal strategie i niszczyl pojedynczo osoby.
Typowe dla agentury jest nie dyskutowanie merytoryczne bo sie nie da, ale sie da goscia osmieszyc i przyklejic do niego latke.
@
11 Grudnia, 2013 - 19:22
Uważam, że portal NP był od dawna rozpracowywany przez służby panującego reżimu, co podpowiada mi moja kobieca intuicja.
Dzisiaj jesteśmy świadkami skuteczności działań w/w
Mamy totalnie skłócone środowisko NP.
Znowu bolszewicka metodologia podstępnych działań się sprawdziła, a my nadal nie posiadamy na to dictum antidotum.
Ryba psuje się od głowy.
11 Grudnia, 2013 - 19:27
Nieprawda. Sprzeczki blogerów są wyłącznie wynikiem i pochodną sprzeczek w administracji a nie agentury.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Prawda!
11 Grudnia, 2013 - 21:39
WzW, który w tym wątku spija ci z dziubka, i marusiowi takoż, to śpioch na NPPL.
Jak ok. dwa lata temu zakładał tu konto, to ortograficznie był na twoim poziomie. Teraz, PO przebudzeniu, to erudyta pełną gębą. Tobie też się to ostatnio zdarzyło.
A widział kto erudytę tańczącego z widłami ? Lub odwrotnie :)) ?
Jeśli zestawić aktywnych roz...czy, to są to wyłącznie zadaniowani, śpiochy, spadochroniarze, takie trolle jak ty, dokarmiane tu lekkomyślnie dla zabawy, i "wracający z zagranicy", którym nie udało się wcześniej wykonać zadania.
To ich używa Gawrion do wyszarpania całkowitej władzy nad portalem.
A PO co mu ta władza?
No właśnie jaka jest ta twoja Prawda
11 Grudnia, 2013 - 22:13
Żeby była między nami pełna jasność ja na blogu Pana Zaleskiego już się zadeklarowałem ze swoją wiarą uważam że:
POD SMOLEŃSKIEM DOSZŁO DO ZAMACHU.
Z Twojej strony było tylko bla, bla, bla.....jeśli mielibyśmy ..... bla,bla
Ale mimo to Tobie też serdeczności nie poskąpię.
Serdecznie pozdrawiam.
Zbytek łaski,
11 Grudnia, 2013 - 23:38
to reakcja na moje wskazanie twoich "serdecznych związków" z @marusiem i @tańczącym z widłami (Nie przeginaj Marcś).
Już ją wycharknąłem (to wciąż za Sienkiewiczem, jakby gimnazjalista WzW nie kumał, bo świeżo obudzony) :)
tzw a dasz sobie reke odciac ze wsrod adminow nie bylo agentury?
12 Grudnia, 2013 - 03:13
bo to co robili Hun czy Smok Gornycz to byl sabotaz,a mieli wsrod blogierow swoich kolesi ktorzy byli ich kolaborantami.
Popieram w 100 %
11 Grudnia, 2013 - 19:32
Jeśli portwal ma przetrwać, trzeba się łączyć a nie dzielić jeszcze bardziej, niż to się stało do tej pory.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
Lotna, czy sądzisz, że jak wystosujemy pismo prywatne
11 Grudnia, 2013 - 19:54
do Gawriona, że się już pogodziłyśmy, to się jednak złamie?
Wiesz czemu zadaję to pytanie?
Nie dlatego, że jestem przeciwna jednoczeniu sił.
Boję się, że Gawrion nie ustąpi i bardzo trudno mi to zrozumieć.
Powiem więcej: boję się, że Gawrion nie ustąpi niezależnie od tego, co się tu jeszcze przegłosuje, kto się z kim pogodzi i jakie wartości będą miały być uratowane.
Nie dlatego, że sprawy zaszły za daleko, bo przecież jesteśmy, piszemy, portal działa.
Gawrion nie ustąpi, bo zostało zranione jego ego.
Współtworzył (bo nie tworzył sam) coś, pracował nad (podobnie jak inni, i jak blogerzy) przez lata, a to coś zaczęło żyć własnym życiem (portal) a koledzy się "sprzysięgli" przeciw niemu.
Oczywiście upraszam, ale tak to właśnie widzę.
Ja analizowałam to, co pisał Gawrion niemal pod każdą notką: "apelowałem, przypominałem, proponowałem (ponieważ pisze w liczbie pojedynczej, rozumiem, że był odosobniony) i nikt nie słuchał i nie chciał zaakceptować jego argumentacji, nawoływań do litery regulaminu i umowy (nawet konstytucje państw się poprawia, rzadko, bo rzadko, ale jednak, a co dopiero regulamin), więc Gawrion powiedział: "To ja wam teraz pokażę. Domena jest i tak na mnie".
Przykro mi, ale tak to właśnie rozumiem.
cytat dnia
11 Grudnia, 2013 - 20:10
''...jesteśmy,piszemy,portal działa''.
To chyba dobrze?
markiza
Markiza, to w ramach jednoczenia się?
11 Grudnia, 2013 - 20:15
To gratuluję.
P.S. Widać jednoznacznie, że poszukujesz mnie i moich wypowiedzi, więc nie udawaj.
Rozumiem, masz jakąś alergię.
Też rozumiem, ale czy byś nie mogła odpuścić chociaż JEDNEGO mojego komentarza zwłaszcza, jak nie jest adresowany do ciebie, a WYRAŹNIE, z nicka, do kogo INNEGO???
ossala
11 Grudnia, 2013 - 20:29
Lotna chyba mi wybaczy.
Pozwoliłam sobie na cytat ponieważ portal działa. Chyba nie zaprzeczysz?
Nie poszukuję Ciebie,nie mam takiej potrzeby.
Przeżyłam tutaj i bana i zgłoszenia treści,wyzwiska, pomówienia,więc nic nie jest w stanie mnie już zdziwić.
Staram się być obserwatorką wydarzeń. Wnioski z obserwacji zostawiam dla siebie.
Co do alergii to mam uczulenie na wełnę i sierść.
Co do jednoczenia. Pamiętam z lekcji historii jak się PPR na siłę jednoczyła z PPS i powstała PZPR.
Takie mam skojarzenie.
markiza
lekcje historii ? w ktorym roku ?
11 Grudnia, 2013 - 21:55
bo Historia nadal jest falszowana.
Czy czytalas np. Korbonskiego ?
Spory PPS nie laczyl sie z PPR,
tylko terrorysci-komunisci WYMUSZALI TAKIE ZMIANY
by WCHLONAC I OPANOWAC wieksza od siebie partie i zaczac jednomyslnie rzadzic !
Poczytaj sobie jak PPR z UB zwalczalo np PSL, ktory po wojnie mial ok 450 tys czlonkow....,
PPR TO BYLA MALA ALE ZWARTA ZABOJCZA KLIKA !
a w PRL- stalo wtedy ponad 20 sowieckich dywizji !
Zastraszania, seryjny samobojca , wiezienia zsylki.
Najwiekszymi terrorystami w 1000 letniej Historii Polski byli jednak czerwonce i co gorsza
oni NIE ZNIKNELI , TYLKO PRZEPOCZWARZYLI SIE
byc moze nppl tez chca przejac bo jak narazie to go chyba opanowali ....
Emir
11 Grudnia, 2013 - 22:01
Nie musisz robić za nauczyciela.
Czytałam : Korbońskiego,Mackiewicza,Pobóg -Malinowskiego i innych.
Nie o to chodzi.
Moje skojarzenie miało inne przesłanie.
NIC NA SIŁĘ!
Na siłę to nawet kochać się nie da.:)
markiza
Re: Emir
11 Grudnia, 2013 - 23:05
cos mi sie wydaje, ze sama pisalas o "lekcje historii"
a te jak wygladaly wie kazdy, ktory przed 89' chodzil do szkol w PRL-u,
wie nie musisz sie nadymac.
Wiesz, ja sam nadrabiam od lat wlasnie tamte lekcje nowymi lekturami - wtedy niedostepnym.
Za PRLu ten kto chcial sie prawdziwej historji nauczyc to sie
12 Grudnia, 2013 - 03:23
nauczyl i nie musial pozniej robic z siebie przechrzty historycznego, bo co za mlodu skorupka nasiaknie tym na straosc jak widac traci.
Za PRLu byly ksiazki,byla rodzina srodowisko nie zwiazane z komuna ale trzebaba bylo miec chec bo glupi tylko nie widzial prawdy.
Szanowna Ossalo
11 Grudnia, 2013 - 20:12
Szanowna Ossalo
W swoich działaniach dla Polski założyciele Niepoprawnych byli na etapie Powstania Listopadowego, bez składu i ładu. Do broni! Jakoś to będzie.
A tu trzeba było się przygotować jak do Powstania Poznańskiego. Porządek, ustalanie reguł i odpowiedzialności. I werbowanie i wdrażanie we wspólną sprawę jak największej ilości ludzi myślących tak samo o Polsce.
Jeżeli razem z Lotną i innymi Paniami możecie mieć jakikolwiek wpływ koncyliacyjny na Gawriona i innych Adminów proszę zróbcie to. Wierzę w nasze Panie.
Wyrazy szacunku,
Wojciech
WzW: z tego, co rozumiem pozostali (poza Gawrionem) są
11 Grudnia, 2013 - 20:17
skoncyliacowani :-)
(wymyśliłam przed chwilą to słowo)
:)
11 Grudnia, 2013 - 20:39
Nie wiem i trudno się w tym połapać obserwując z zewnątrz niepełne fragmenty zdarzeń i zaszłości.
Ale proszę nie porzucaj Swojego dobrego pomysłu.
Mam wrażenie że na mediacje już za późno i pora teraz na koncyliacje.
Dlatego też Was Drogie Panie namawiam do tego zadania.
Wojciech z Wrocławia, 11 grudnia, 2013 - 20:22
11 Grudnia, 2013 - 22:10
Nie przeginaj Marcuś bo Ci zaraz grubą litewszczyzną coś odpowiem a Widlarz ją Tobie przetłumaczy :) Ale i Ciebie też serdecznie pozdrawiam.
Wzruszający koncyliarz :) , świeżo z Chreptiowa (W naszej wojskowej osadzie na kresach) :)
pees
Chłopcy różnistych sztuczek używają, ale ta "na starego szlagona" jest na NP już zgrana, że nie wskażę palcem.
Poczytaj J...pie o
11 Grudnia, 2013 - 22:28
Poczytaj J...pie o osadnictwie wojskowym i cywilnym na kresach. Np w ustawie Sejmu Polskiego z 17 XII 1920 r. To ci kresowe osady z Panem Wołodyjowskim się nie bedą merdały.
Bo taaaaki stary to ja już nie jestem.
A ty jełopie poczytałeś
11 Grudnia, 2013 - 22:34
i myślisz, że wciąż rozpracowujesz lemingów.
No to pobudkaaaa!!!
Co prawda obudziłeś się po dwóch latach, ale widać wciąż cieniutko z kumaniem gdzie ten doniosły akt nastąpił.
No to objaśniam bezpłatnie - rzucili cię na Niepoprawnych!
Nie dziękuj, lubię obdarowywać, taka natura. Dawać, a nie pod ... ać
Obraziłbym się
11 Grudnia, 2013 - 22:51
gdybyś mnie nie zgłosił.
pees
powyższe to tylko "figura retoryczna" :), sprawdź, poczytaj, i awans pewny. Znów bezpłatnie. Bo cię lubie ptysiu :), a może Rysiu? A tam, sam se sprawdź.
Cóż rzec o osobie która
11 Grudnia, 2013 - 22:48
Cóż rzec o osobie która Koncyliarza od Koncyliacji nie odróżnia.
Koncyliacja to nie femininum od Koncyliarza.
To są dwa różne terminy. Po za tym pisz Konsyliarz, tak jest poprawnie.
I idź się jeszcze uczyć dziecino matura przed Tobą
.
11 Grudnia, 2013 - 23:15
.
? :)
11 Grudnia, 2013 - 23:31
Ty mnie ptysiu nie pouczaj -
11 Grudnia, 2013 - 23:14
"Po za tym", a miało być "PO za tym" ? Za czym?
I co to ma do rzeczy? Co mnie PO obchodzi?
(oczywiście wciąż żartuję :), na wsiakij słuczaj)
edit
zdążyłeś przetrzepać mojego kompa? I cooo ? :) zabijesz go?
Слушаюсь! Ваше Благородие!
11 Grudnia, 2013 - 23:30
I z pełną dla Was amicycją pożyczę: suo pakliuvom jūs :)
teraz już nie ulega wątpliwości, "krecie"...
11 Grudnia, 2013 - 23:46
... jak to było z tym odzyskaniem głosu.
Na dodatek ciągle rejestrują się nowi...
Za chwilę zagryziecie, tandeciarze, żywiciela, a potem już siebie nawzajem!
I dobrze wam tak wszystkim.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Tak toczno kamandir Dixi no
12 Grudnia, 2013 - 00:10
Tak toczno kamandir Dixi no ja nie znał czto wicenigga eto nasz.
WzW
12 Grudnia, 2013 - 00:20
A po nickach ich poznacie.
WirusoweZapalenieWątroby i przy okazji Udar Mózgu.
Korzyść, jaka płynie z tej sytuacji, to wasze wyłożenie się na tacy. A sztućce szybko sobie poradzą.
Metody co najmniej, jak z podręcznika, tylko myszą trącą.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp ict
12 Grudnia, 2013 - 01:03
Domyślam się, że twój nick to skrót od trzech ostatnich słów piątej zwrotki pieśni My Pierwsza Brygada. Jeżeli tak to i ciebie też.
WzW
12 Grudnia, 2013 - 01:10
Przykro mi, ale kupon na garnek z zupą do Ciebie nie trafi.
Mój nick nie jest żadnym zapożyczeniem.
A szafowanie językami i wiedzą obnaża tylko waszą...
A zresztą nigdy nie twierdziłem, że po tamtej stronie nie brakuje ludzi wykształconych i inteligentnych. Tylko niewiele to znaczy, daleko jeszcze do mądrości, dobroci zwykłego człowieczeństwa.
Metodę mimikry opanowaliście prawie perfekcyjnie, ale tylko prawie.
Nie będę czasu więcej marnował na potyczki z ciurami.
Przyślijcie wreszcie kogoś z kim będzie można choćby w pokera zagrać. Bo szachy to stopień ciut wyższy, choć tylko dobrej pamięci wymagają.
Myślicie, ze nic nie wiemy. Otóż błąd, wy nas, a my was...
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Starał się chłop.
12 Grudnia, 2013 - 01:21
Domyślał się! :)))
Wziął i się domyślał ! Ambitny profesjonalista taki.
j.w.p.
12 Grudnia, 2013 - 01:36
No zdradziłeś się wreście. Uważasz, że wasza strona POmazańców wermachtowskiego POmiotu jest jedynie słuszna.
My z PIS-u też potrafimy w mordę lać.
WzW, a raczej biegunka
12 Grudnia, 2013 - 01:50
Czekałem i się doczekałem...
Już wam zwieracze puszczają.
Posłuchaj bido chodząca, ja nie mam nic do ukrycia i takim krecikom nie muszę się spowiadać.
Dorzuć jeszcze coś o Żydach, to zbliżysz się do Homo Polacusa.
To mi bliżej do PiS-u niż taki drobnym prowoczkom.
Umiejętność walki, czy też bicia w mordę zakazaną nie przynależy do frakcji, czy też partii politycznych. To kwestia charakteru, być mieć odwagę, by bić, jak trzeba i kto zasłużył. A także wyszkolenia, boks, inne sztuki walki lub też szkoła podwórkowa. A i ojciec winie syna nauczyć i zasad i metod walki.
Nie podpieraj się PiS-em. Albo w błąd wprowadzony jesteś lub też jednak pełną gębą, choć wąska, troll, czy też...
Dziękuję za rozwolnienie wasze i czekam na dalsze bryzgi.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Biegunka !
12 Grudnia, 2013 - 02:24
Wojciech z Wrocławia - No zdradziłeś się wreście.
Jak na apsolwenta klasssycznego gimnazjum to wpadka PO pachy.
I nie chodzi o zwykłą ortografię, rzecz w tym, że ten agenciak nie potrafi użyć zwykłej opcji "sprawdzaj pisownię" w edytorze.
To duży minus w dorobku tego funkcjonariusza. Jeśli jego przełożeni są choćby o stopień mądrzejsi, to powinni go natychmiast zdegradować, no niechby tylko o stopień.
Ten gościu ich totalnie kompromituje !!! To co, że on z Wrocławia :) *
(*żart - objaśnienie dla niekumatych przełożonych WzW)
Wicenigga
12 Grudnia, 2013 - 02:35
To raczej "dobrowolszcziki" niż funkcjoanriusze.
Widać taki deficyt, że po gminnych posterunkach idzie łapanka na portale.
Ja nie używam edytora do poprawiana, coś tam jeszcze ze szkół pozostało, a ponadto edytor głupi jest i wielu słów polskich nie zna.
Skończą im się delegacje i żarty się skończą, zostanie tylko rozliczyć się z diety, a tu księgowa może pojechać po kieszeni.
Pozdrawiam
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
A taki ułożony był,
12 Grudnia, 2013 - 01:00
po klasssycznym gimnazjum :)
I już nie jest !!!
Można? Można! Kopa w zadek i tyle tego zachodu!
Klasyczna jemioła.
12 Grudnia, 2013 - 01:17
Pasożyd.
Ojej, strasznie Was Izwinijaju,
12 Grudnia, 2013 - 04:26
Izwinitie tawariszcz is wracławia, ten kop w zadek był tylko werbalny (sprawdźcie w słowniku!), to taka przenośnia, czy coś takiego u tych poliacziszkow.
A poza tym buźka i obściski, co najmniej tak gorące jak z marusiem i tzw.
No jak, sztama? (ja nie znał czto wicenigga eto nasz)
Teraz już wiesz, więc Ruki Pa Szwam! :) Paniatno !?
wicenigga
12 Grudnia, 2013 - 01:40
Z tą Jemiołą, to trafiłeś w sedno.
Jest tu taka ważna Jemioła pod którą desant się całuje namiętnie. I nie o nowych lub obudzonych chodzi, a o Główną Jemiołę, a ta za chwilę uschnie, spadnie i dopiero się "orgia" zacznie.
A jego dumania o JWP potwierdzają tylko, iż nie radzi sobie.
Bo tam jasno powiedziane, że to ich Biedny Pies...
A jego wzajemność z wdzięcznością przyjmuję. Nie ma to, jak odwzajemnione uczucie.
Pozdrawiam
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
W ostatnich dniach października robiłem zdjęcia cmentarzy,
12 Grudnia, 2013 - 02:08
parków, i ogólnie "drzewostanu".
I nic zaskakującego - jedyne drzewa całkowicie gołe, to te z bujnie rozrośniętą jemiołą. Co je jemioła - wiadomo.
Nie tylko ta z Wrocławia.
wicenigga
12 Grudnia, 2013 - 01:49
A ty coś się tak uczepił tej jemioły przeciesz ty w złamaną BRZOZĘ wierzysz.
WzW
12 Grudnia, 2013 - 01:54
Widzę, że za chwilę udowodnisz, iż wierzę, że w Katyniu Niemcy strzelali.
Idź tą drogą, bo większość już widzi waszą Ruską Robotę.
Co do Smoleńska, to widać, że nie czytałeś moich notek.
I po premii, a nawet po wierszówce przełożeni polecą.
Zmykaj już na nocny patrol trotuarku, bo tu nikogo nie nabierzesz.
A język znajomy i już czuję, jak się znowu do mnie przytulasz frustracie.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Chopie, nie odsłaniaj się tak zupełnie,
12 Grudnia, 2013 - 03:25
bo to wstręt po nocy wywołuje.
W końcu mamy przypuszczać, że z profesjonalistą przyszło się nam zetrzeć (zetrzeć - sprawdzić w słowniku - Sienkiewicz ! )
przeciesz przykład tfurczości apsolwenta klasssycznego gimazjum w zwykłej osadzie na kresach. :)
pees
no pszeciesz już dawno powinienem umrzeć ze śmiechu, a jednak dycham!
My, AUtentyczni Polacy, to jednak twardziele som! Nie to co ci POdrabiani!
Honic
11 Grudnia, 2013 - 19:34
Mama nadzieję że czytałeś to:
http://niepoprawni.pl/blog/54/ratujmy-co-powstawalo-przez-ponad-5-lat
...i w komentarzach to co napisał Max?
Sam widzisz (po ocenach) ze nie o to idzie aby na NP było dobrze
11 Grudnia, 2013 - 20:41
Tyle miesięcy sabotazu mialoby sie zmarnować.
Masz dowód podwójny , bo sabotażyści Pat i Pataszon samowtór sa jak na zawołanie.
Ja nie roszczę sobie żadnych praw do portalu, ale prawa własnosci ma nie tylko "jądro" ale wszyscy którzy pisali tu kiedykowiek. Więc jakby nie patrzeć chyba jednak większość na portalu zostaje a odchodzi tylko paru facetów.
Kazdy wpis, kazdy komentarz tu zamieszczony to jak wykupiona akcja i niech nikt nie opowiada że paru gości ma tu decydujace słowo. Nikt ich z tego co wiadomo nie wypedza. Zrezygnowali sami a co znaczy rezygnacja mozna sprawdzić w słowniku.
Nathanel
Nie da się iść dwiema drogami na raz.
Nathanel
11 Grudnia, 2013 - 20:55
Przeczytaj sobie komentarz Maxa:
http://niepoprawni.pl/blog/54/ratujmy-co-powstawalo-przez-ponad-5-lat#comment-456852
Dowiesz się, jak to jest z serwerem, własnością itd.
Danz nie ma najmniejszego obowiązku, żeby finansować serwer, na którym będziesz uprzejmy zamieszczać swoje wpisy i komentarze.
Ty nie nabywasz swoim pisaniem ani za grosz prawa do serwera utrzymywanego za cudze pieniądze.
Nie zmienia tego nawet to, że - przyjmuję takie hipotetyczne założenie - jakieś pieniądze na niepoprawnych wpłacałeś, bo tą drogą nie nabywa się prawa własności.
Serwer nieopłacany zgaśnie tak, jak lampka nocna i, po prostu, zniknie wraz z zawartością.
Traube,
11 Grudnia, 2013 - 21:11
może warto jeszcze bardzo mocno podkreślić, szczególnie dla tych, którzy tego nie zrozumieli, że Danz, zgodnie z prawem, mógłby już ten serwer wygasić.
Nie zrobił tego, aby mogła trwać wymiana zdań, a w ramach wdzięczności słyszy o zawłaszczeniu ("zajumaniu") serwera. Niewyobrażalny tupet!
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
JUMA
11 Grudnia, 2013 - 21:21
Oczywiście, chwała Danzowi za dobroduszność.
"Niewygaszenie" NP, to zbieżna dobrej woli i konieczności.
Wygaszenie portalu już dziś, spowoduje rozjechanie się Niepoprawnych na 4 strony świata i potem trudno będzie ich pozbierać.
Danz nie wygasił bo :
1) jest wrażliwym człowiekiem.
2) Czeka na uruchomienie drupala i bazy danych na nowym, zajumanym serwerze.
Kolejność dowolna.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Tak to jest gdy trolli wpuszcza się na portal
11 Grudnia, 2013 - 22:00
I POtem rozmnażają jak szczury,i wmawiają że to tolerancja POglądów.
Mówiłem to nieraz nie dwa,że trolla od razu trzeba kasować,
ale zaraz krzyk,cenzura i nietolerancja.
A dla kogo powstał ten portal,dla trolli,czy dla patryiotów,
i takie gadanie o duszeniu we własnym sosie,niech sobie trolle
wsadzą w zadek.
Efekt tolerancji dla trollstwa sprawiła że trolle przejmują portal.
I teraz trollskie gnidy dominują,bo nie ma kto im stawić
oporu,
O jakiej zgodzie mówicie, z trollami
Z ust mi to...
11 Grudnia, 2013 - 22:25
jakkolwiek by to zabrzmiało. Kopa i tyle!
Paszli won !
@Sawicki Marek
11 Grudnia, 2013 - 22:34
Ciekawa jestem, czy ma pan pogląd, którzy uczestnicy tego portalu są jego grabarzami. Warto porównać opinie, pozdrawiam
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Re: Tak to jest gdy trolli wpuszcza się na portal
12 Grudnia, 2013 - 00:32
"I POtem rozmnażają jak szczury,i wmawiają że to tolerancja POglądów.
Mówiłem to nieraz nie dwa,że trolla od razu trzeba kasować,
ale zaraz krzyk,cenzura i nietolerancja.
A dla kogo powstał ten portal,dla trolli,czy dla patryiotów,
i takie gadanie o duszeniu we własnym sosie,niech sobie trolle
wsadzą w zadek"
Brawo. Oto chodzi. I nie "cenzura i nietolerancja", tylko samoobrona. Trolli, czy ogólniej gudłai trzeba się pozbywać nie tylko z portalu, ale i z każdej dziedziny życia.
Owszem
11 Grudnia, 2013 - 22:08
Z każdym Twoim, moim, jego, ich wpisem lub jego brakiem - generującym wejścia portal traci lub zyskuje grosz za groszem. Bardzo cenię wkład wszystkich którzy poza pisaniem wnoszą swój czas i pieniadze. Jeśli jednak jednego dnia wszyscy blogerzy przestaną pisać albo nie przejdą na nowy portal - wszysko idzie jak w zlew. Są konkretne przykłady i szkoda że madrzy ludzie nie uczą się na cudzych błedach tylko popełniaja swoje, jeszcze gorsze. Przyklad życia NE był na pozycjach 300 - 500 w Polsce. Niepoprawni byli niżej ale na pewnej godnej uznania pozycji. Po prześcieradle NE.net zjechal kilka tysięcy pozycji a wartość portalu spadła na ZERO. Teraz trochę ie dźwigneli. Trzeci obieg dzieki sabotazystom na NP przeskoczył Niepoprawnych na co inaczej nie miał szans. I co myslisz ? Nie mam prawa glosu gdy moja praca (wiesz ile godzin wymaga przygotowanie rzetelnego wpisu) idzie na marne. A sa to takie same społecznie ofiarowane godziny jak adminowanie czy gotowka. Taki sam wklad tylko w innej postaci. Nie tylko ja, drobny trybik, ale kazdy jeden uczestnik portalu ma tu swój wymierny (takze w pieniądzu wklad). Jądro , powinno przestać robić jaja, i wmawiać cuda na kiju. Tu,na Niepoprawnych,raczej trudno znaleźć leminga. To na razie tyle. Każdy może znaleźć konkrety na potwierdzenie tego co powyżej jesli pogooluje w necie.
Nathanel
Nie da się iść dwiema drogami na raz.
PS:
www.niepoprawni.pl
Mam własny serwer, ktory gotów byłem udostępnić za darmo
11 Grudnia, 2013 - 22:23
no powiedzmy "po kosztach". Ale na pierwszą sugestię "rebelianci" zrobili sobie nie tyle jądro - co jaja- zaczeli sobie kpiny i pśmiechujki. Więc mozna o tym zapomnieć, a nawet zacząć kpić podwójnie. Tyle że śmieje się ten ,co się śmieje ostatni.
I żeby nie było że kłamię:
http://antydotum.pl/Index.php
Nathanel
Nie da się iść dwiema drogami na raz.
Re: Moja propozycja dla nas samych - blogerów
12 Grudnia, 2013 - 00:21
„Także "zwykła złośliwość" czy "złoszczenie się" są dla mnie psychopatologią”.
To jedno zdanie podważa sens całej wypowiedzi.
Nie chodzi o złośliwość, bo to prowokacja, szukanie zaczepki i trollowanie.
Chodzi o „złoszczenie się” - dawanie wyrazu złości, gniewu, gdy zło nas atakuje, czy spycha nas z pozycji dobra, z pozycji walki o słuszną sprawę, o to w co wierzymy, o to, czego zobowiązani jesteśmy bronić. Złoszczenie się jest związane z miłością dobra, a więc i nienawiścią zła, które temu dobru zagraża.
To sprawa bardzo ważna, bo zło nie karcone natychmiast umacnia się, okopuje, bezczelnieje, gromadzi wspólników, z czasem mafie, watahy wilków w ludzkiej skórze. Ze złem się dialogu nie podejmuje, w żadne kompromisy z nim nie wchodzi.
Jak ktoś nie ma w swym arsenale broni złości i zdolności stanowczego i szybkiego reagowania, to musi być ciepłym kluchem, kastratem i niewolnikiem. Musi się wyrzec cnót, zwłaszcza rycerstwa i ludzkich wartości wyższego rzędu, w tym honoru, a nawet obrony świętości. Musi się rozbroić jak zdradziecka oligarchia Rzeczpospolitą w XVIII w na życzenie Moskwy.
Dialog tak, ale tylko z ludźmi będącymi na wspólnej z nami płaszczyźnie wysokiej moralności, z ludźmi wyżej stawiającymi dobro wspólne jak indywidualne.
Rozbrojenie na wstępie do pertraktacji może podpowiedzieć tylko wróg.
To "złego" trzeba rozbroić przed zażądaniem jego bezwarunkowej kapitulacji.
Miarka
12 Grudnia, 2013 - 01:37
Masz wiele racji, prawie całą.
Ważny komentarz
Pozdrawiam
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
A ja mam inną propozycję
12 Grudnia, 2013 - 01:55
Vox populi - vox dei.
Niech administracja przygotuje ankietę - kto z zarejestrowanych użytkowników powinien zostać zbanowany.
Trzeba zrobić listę wszystkich aktywnych blogerów i komentatorów, prawo głosu dać tylko tym, którzy mieli konto przed dniem ogłoszenia ankiety i byli aktywni w ciągu ostatniego roku.
Pierwszych dziesięciu z listy po prostu odchodzi (jeśli jest wśród nich Gawrion) lub zostaje zbanowanych (dożywotnio - na nick i IP).
Jeśli ktoś się nie podda woli większości - pozostaje ostracyzm.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Yuhma
12 Grudnia, 2013 - 02:12
Nikt jeszcze nie pomyślał, co jest po części zbieżne z Twoją myślą, by ważny głos miała czołówka blogerów na NP.
Nieważne jakie mają poglądy, nie tylko polityczne.
A przecież, to ważna siła NP, jak i komentatorzy czynni, nie ujmując czytelnikom.
Dając taki pomysł niejako się wykluczam, ale wierzę w czołówkę NP. Nie odmawiam też prawa tym co rzadko pisali lecz ważne teksty. Zatem sytuacja jest patowa. Warto jednak się zastanowić zanim nie zostanie prawie nic.
Wszystko punkty
Użytkownik
Kategoria
Punkty
kryska
Uncategorized
33084
tł
Uncategorized
28395
antysalon
Uncategorized
24967
Ursa Minor
Uncategorized
24581
Jan Bogatko
Uncategorized
23404
gość z drogi
Uncategorized
23132
ossala
Uncategorized
22956
AdamDee
Uncategorized
21647
contessa
Uncategorized
21636
Dixi
Uncategorized
20264
jwp (details)
Uncategorized
19887
Danz
Uncategorized
19536
Harcerz
Uncategorized
18200
Kuki
Uncategorized
15644
triarius
Uncategorized
14908
Hun
Uncategorized
13781
Ł-H
Uncategorized
13465
Gadający Grzyb
Uncategorized
13015
DoktorNo
Uncategorized
12461
obiboknawlasnyk...
Uncategorized
11989
PP
Uncategorized
11134
proxenia
Uncategorized
11096
zetjot
Uncategorized
11073
Smok Gorynycz
Uncategorized
10941
andruch2001
Uncategorized
10332
pomniksmolensk
Uncategorized
10045
ciociababcia
Uncategorized
9988
tańczący z widłami
Uncategorized
9961
Max
Uncategorized
9042
kokos26
Uncategorized
8961
ma
Uncategorized
8833
Budyń78
Uncategorized
8679
Nathanel
Uncategorized
8548
Kapitan Nemo
Uncategorized
8492
Iwona Jarecka
Uncategorized
7989
Marcin B. Brixen
Uncategorized
7882
oszołom z Ciemn...
Uncategorized
7879
krzysztofjaw
Uncategorized
7726
seawolf
Uncategorized
7601
markowa
Uncategorized
7566
Chłodny Żółw
Uncategorized
7516
balsam
Uncategorized
7433
Kirker
Uncategorized
7260
Polon210
Uncategorized
7249
DOBOSZ
Uncategorized
7237
JaN.
Uncategorized
7072
Szary kot
Uncategorized
6973
Niueste
Uncategorized
6856
Gawrion
Uncategorized
6751
sigma
Uncategorized
6721
Free Your Mind
Uncategorized
6692
Lotna
Uncategorized
6521
Bacz
Uncategorized
6493
elig
Uncategorized
6478
Anna.
Uncategorized
6467
Traube
Uncategorized
6392
Jadwiga Chmielowska
Uncategorized
6368
ellenai
Uncategorized
6294
Andrzej.A
Uncategorized
6285
R.Zaleski
Uncategorized
6169
Pozdrawiam Serdecznie
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Jwp
12 Grudnia, 2013 - 02:28
Tą listą - podświadomie (dzięki za przypomnienie) - się inspirowałem. Dla mnie to lista elektorów, tylko oni mieliby prawo głosu. Tyle że szerzej potraktowałbym pojęcie "czołówka" - może np. każdy, kto miał w dniu wybuchu konfliktu przynajmniej 1000 punktów?
Natomiast lista osób do usunięcia powstałaby w wyniku zgłoszeń, do których miałby prawo każdy, kto posiadał konto na dzień przed wybuchem konfliktu. Każdy kto zostałby zgłoszony, byłby wpisywany na listę i już. A potem głosowanie.
Rzecz w tym, czy Gawrion byłby gotowy poddać się takiej próbie. Bo wszyscy inni niewiele mają do gadania.
PS. Dlaczego "się wykluczasz"?
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Yuhma
12 Grudnia, 2013 - 02:49
To pomysł, który rodzi, jak każda sytuacja komplikacje praw wyborczych. Bardziej mi chodzi o nasze prawa do głosu, a nie tylko gardłowania.
Lista do usunięcia, a może raczej do czujnej troski sama się zrobiła. To widać, słychać i czuć od dwóch lat, a szczególnie od "Czasu Jazza".
Gawrion nie zrobi tego, chyba, że mile mnie zaskoczy.
Ma już wokół siebie zbyt silną frakcję.
Wykluczam się z zasady, iż pomysłodawca może reprezentować jakiś interes.
Tyle się teraz pisze o nas, jako...
Nie upieram się przy ocaleniu NP, więcej dzieje się ważnego w całości prawdziwego życia, to tylko cząstka.
Jednak nie zgodzę się, by moja prac i trud oraz pole było zawłaszczone w tak żałosny sposób.
Serdecznie Pozdrawiam
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Jwp
12 Grudnia, 2013 - 03:05
"Bardziej mi chodzi o nasze prawa do głosu, a nie tylko gardłowania."
No właśnie teraz wychodzi tylko gardłowanie. Każdy uważa, że ma jakieś prawa, a zauważymy, że większość z pierwszej 30-tki w ogóle się nie odzywa. Ja natomiast proponuję stworzenie prostego mechanizmu, kto ma prawo głosu i przeprowadzenie głosowania. Nie upieram się, że mój pomysł tego mechanizmu jest najlepszy, upieram się, że stworzenie takiego mechanizmu załatwi sprawę.
"Lista do usunięcia, a może raczej do czujnej troski sama się zrobiła."
I na tym polega problem. Bo każdy z nas tak naprawdę ma swoją listę, a jest ona zawsze niejawna. Kandydaci do ostracyzmu zawsze mogą powiedzieć: "To tylko twoje zdanie", a nikt nie ma dowodu, że jest inaczej. Natomiast jak ktoś zobaczy czarno na białym, że 100 osób go wytypowało, to pęknie.
"Gawrion nie zrobi tego, chyba, że mile mnie zaskoczy.
Ma już wokół siebie zbyt silną frakcję."
Zobaczmy. Bo jak nie, to pozostaje tylko odejść w atmosferze potępieńczych swarów.
"Wykluczam się z zasady, iż pomysłodawca może reprezentować jakiś interes."
Jaki? Tylko interes np.pl. Ja się nie wykluczam, choć jestem pomysłodawcą.
"Nie upieram się przy ocaleniu NP, więcej dzieje się ważnego w całości prawdziwego życia, to tylko cząstka.
Jednak nie zgodzę się, by moja prac i trud oraz pole było zawłaszczone w tak żałosny sposób."
Nie upieram się, jednak nie zgodzę się... :-) Sam sobie zaprzeczasz :-)
To jest ostania chwila, by twoja praca nie została zawłaszczona w jakikolwiek sposób. Inne wyjście to wegetacja. Udawanie, że nic się nie stało, że portal działa, jak działał, że wciąż powstają nowe teksty. Takie glajszachtowanie rzeczywistości. A to jest droga w przepaść. Albo trzeba przeciąć wrzód, albo iść w cholerę.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem