Co ty wiesz o zabijaniu w Smoleńsku?
Na marginesie raportu Klicha: rosyjska agentura wpływu w opozycji patriotycznej?
Z irytacją i zażenowaniem słucham zgiełku, jaki po naszej stronie od samego początku wywołują agenci wpływu Rosji. Wiedząc o nikłej wiarygodności przekazu własnego, Mochy z doskonałym skutkiem szukają po naszej stronie pudeł rezonansowych. A my? Jak te owce: mimo najlepszych chęci, nabieramy się za każdym razem. I nikt tego nie widzi! Nie inaczej jest z ujawnionym wczoraj lub przedwczoraj raportem Edmunda Klicha. Dziś na swym blogu raport ten streszcza jeden z posłów-patriotów tak oto (i nie o Niego tu chodzi, bo o Klichu piszą wszyscy):
KSL (Kierownik Strefy Lądowania) błędnie wykonywał sprowadzanie. Podawanie komendy na kursie i ścieżce było niezgodne z prawdą. KSL podawał błędne wysokości i kurs poziomy. Zbyt późno podano komendę „Horyzont”. W momencie jej podania samolot już nie miał szans na odlot. Kierownik lotów informował ośrodek decyzyjny w Moskwie o braku warunków do lądowania, ale w Moskwie zignorowano jego ostrzeżenia i kazano sprowadzać samolot. Nie dopuszczono Polaków do kontroli lotniska. Oblot był wykonany niedokładnie, a załoga nie miała aktualnych danych o lotnisku. O tych wszystkich i wielu jeszcze innych skandalicznych wydarzeniach Tusk wiedział już latem 2010 roku!
Przypomnę też sołdatów przy reflektorach lotniska w Smoleńsku – po to bodaj, by wkręcić brakujące żarówki – do dziś widujemy to zdjęcie w skądinąd uczciwych publikacjach o Smoleńsku.
Zwykły Polak czytając rewelacje Klicha pomyśli: no tak… rosyjski bardak… ten się pomylił, ów zignorował, a tamten zapomniał… A te żarówki? Co za brak standardów lotniskowych! To cud że tam nie spada co drugi samolot!
Raport Klicha to mistrzostwo oszustwa i dezinformacji. Sami sobie strzelamy w stopę powtarzając jego zawartość z pominięciem kontekstu. Rzekomo krytyczny wobec Rosjan i obciążający Tuska, co w oczach opinii polskiej przyda mu niezasłużonej wiarygodności, raport Klicha zawiera treści nie tylko expressis verbis, ale nade wszystko jedną nieskomplikowaną treść podprogową, niewypowiedziane założenie, które nieświadomie za prawdziwe uzna oszukany czytelnik. Na miejscu redaktorów Gazety Polskiej Codziennie zastanowiłbym się przede wszystkim, czy tajny dokument może „przecieknąć” przypadkiem? Co naprawdę zawiera taki dokument? Kto na takim „przypadku” korzysta, a kto traci?
Od tego, co w raporcie Klicha jest bez porównania ważniejsze jest to, czego w nim nie ma.
To nie bardak, żarówki, czy pomyłki były przyczyną tragedii. W Rosji w rzeczy samej nie „spada” co drugi samolot i nie jest to żaden „cud” mimo bardaku. „Spada” tylko ten, co ma spaść. Bardak, żarówki i pomyłki można odnotować z obowiązku kronikarskiego; posłać do więzienia odpowiedzialnych. Nawet jeśli to nie oni bezpośrednio tragedię spowodowali.
Podprogowa zawartość raportu Klicha to jedno słowo: wypadek.
Albo bardak i wypadek, albo zamach.
Powtarzając treść podprogową Klicha przeczymy sobie i tracimy wiarygodność. Sądzę że opinia publiczna dawno wyczuła to rozdwojenie przekazu patriotów i właśnie dlatego en masse traktuje go sceptycznie. Gdyby nie bezmyślnie przez nas za anonimowymi suflerami powtarzane opowieści o żarówkach, bardakach, cudach na kiju, Klichach i kichach - prawdę o zamachu przyjęłoby nie 50, a 90 procent Polaków.
Samolot nie „spadł”. Został rozerwany na strzępy wybuchami ładunków podłożonych przez Polaków na rozkaz i w interesie rządu Rosji w wojnie wypowiedzianej Polsce nie 10 kwietnia 2010, a 23 sierpnia 1939. Jeśli nie w wieku XVI.
Mariusz Cysewski
Zobacz też: http://naszeblogi.pl/40579-tryptyk-o-zamachu-w-smolensku-czy-kto-czyimi-rekami
Kontakt: tel. 511 060 559
ppraworzadnosc@gmail.com
https://sites.google.com/site/wolnyczyn
http://www.youtube.com/user/WolnyCzyn
http://mariuszcysewski.blogspot.com
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 12292 odsłony
Komentarze
O ile wiem,
12 Września, 2013 - 15:38
na tym samym lotnisku trzy dni wcześniej lądował Donald Tusk ze świtą, a także Putin. To żarówki przepaliły się później?
@ Honic
12 Września, 2013 - 18:23
Trudno powiedzieć kiedy przepaliły się żarówki (i czy, bo może i to było ustawką). Owszem winnych warto zamknąć do więzienia. Tu jednak żarówki nie są ważne, bo to nie żarówki zabiły. Pozdrawiam Mariusz Cysewski
Mariusz Cysewski
@ Mariusz Cysewski
13 Września, 2013 - 10:06
Zgadzam się, oczywiście, z odpowiedzią. Chodzi mi o to, że taktyka ukrywania liścia w lesie jest przerażająco skuteczna. Publikuje się informacje prawdziwe łącznie z fałszywymi za bardzo nie sprzeciwiając się tezie zamachu czy nawet najbardziej fantastycznym interpretacjom. Niektóre informacje się po jakimś czasie dementuje a wprowadza nowe których prawdziwość z czasem coraz trudniej ocenić czy dowieść. I dochodzi do sytuacji że wśród wielu interpretacji w które wiara społeczeństwa rozdzielona jest mniej lub bardziej równomiernie nie można odnaleźć prawdziwej. W rezultacie zbrodnia pozostaje nieukarana. Metoda jest zaiste szatańska i godna trubunału międzynarodowego.
Pozdrawiam
Honic
Znaczy - przeczytał Pan i nie zrozumiał nic ?
12 Września, 2013 - 17:27
Nie ma tam żadnej treści podprogowej.
[quote]Osoby odpowiedzialne w Moskwie nakazały służbom kierowania lotami lotniska Smoleńsk „Północny” sprowadzenie samolotu Tu-154 M do lądowania pomimo wielokrotnych monitów w tym zakresie kierownika lotów i wiedzy, że warunki na lotniku są wielokrotnie niższe niż minimalnie dopuszczalne do lądowania tego typu samolotu i bezpieczne lądowanie jest praktycznie niemożliwe[/quote]
No, jeśli to sugeruje, że "podprogowa zawartość raportu Klicha to jedno słowo: wypadek" to ja nie mam pytań.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
@ AdamDee
12 Września, 2013 - 18:19
Nie wątpię że Rosjanie są winni wielu zaniedbań, i że je ukryli. Ale w tym wypadku to nie zaniedbania zabiły. Jeśli Klich mówi o zaniedbaniach Rosjan, to sugeruje katastrofę, a wyklucza zamach. Albo zaniedbania, albo zamach. Pozdrawiam Mariusz Cysewski
Mariusz Cysewski
@Mariusz Cysewski
12 Września, 2013 - 22:35
[quote=Mariusz Cysewski]Nie wątpię że Rosjanie są winni wielu zaniedbań, i że je ukryli. Ale w tym wypadku to nie zaniedbania zabiły. Jeśli Klich mówi o zaniedbaniach Rosjan, to sugeruje katastrofę, a wyklucza zamach. Albo zaniedbania, albo zamach.[/quote]
No tak, tyle że póki co nie znamy pełnej treści raportu, a jedynie fragmenty, z których część brzmi dość sensacyjnie, biorąc pod uwagę wcześniejsze matactwa Klicha.
Zaniedbania mogą być mimowolne lub celowe, a przytoczony fragment raportu pozwala na wysunięcie oskarżenia o najgorsze - umyślne spowodowanie katastrofy.
Na razie za wcześnie by z pełną mocą stwierdzić, iż raport ten jest przekierowaniem na sowiecki burdel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Gdybym miał zabić sąsiada,
12 Września, 2013 - 18:49
upozorowałbym wypadek, albo - gdyby nie udało się inaczej - spowodował tzw. "nieumyślne spowodowanie śmierci". Do tego sprowadza się raport Klicha. Nieumyślne. Zawiódł "czynnik ludzki". Jaaka szkoda! Pozdrawiam serdecznie.
Zamach w Miroslawcu, a pozniej w Smolensku mial za zadanie
12 Września, 2013 - 19:09
nastraszyc myslacych Polakow, ktorzy sa zagrozeniem podleglosci kacapskieji zeby nie mysleli o niepodleglosci Polski , ktora kraina prywislanska nieprzerwanie od poczatku okupacji moskalkiej od 45 roku.
Oficjalna wersja ze to byl wypadek jest dkls wiatowej opini publicznej i dla matolstwa ktore jest na uslugach i popiera ten istniejacy powojenny uklad
To i w Mirosławcu był zamach?????
12 Września, 2013 - 20:04
Kazek
Kazek
Mirosławiec - próba generalna
12 Września, 2013 - 23:19
W Mirosławcu na 14'' przed katastrofą zepsuła się czarna skrzynka. Zapis rozmów pilotów z lotniskiem ekspert prof. Grocholewski uznał za sfałszowany (ekspert ten zmarł w marcu 2010). Takie fakty (i szereg innych) można znaleźć na filmie
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1f9QD2BLKBA
Gdyby wtedy powstała komisja Macierewicza czy doszło by do Smoleńska?
Leopold
Z ust mi wyjąłeś, Leopoldzie.
12 Września, 2013 - 23:30
Wbiłem się 2 minuty po Tobie, ale z tą samą konkluzją. Miło mi, że nie jestem osamotniony w moich przekonaniach. Pozdrawiam.
Myślę, że tak.
12 Września, 2013 - 23:21
Próba generalna przed premierą Smoleńską. Albo prolog tragedii w jednym akcie, epilog napisze Historia. Pozdrawiam smutno.
@Wilk na kacapy - takich rzeczy nie robi się na postrach
12 Września, 2013 - 22:40
Na postrach to się daje salwę ponad okrętem przeciwnika, a nie wali w burtę cztery torpedy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Bardzo trafna konkluzja dotycząca Smoleńska
13 Września, 2013 - 08:41
Panie Mariuszu bardzo trafna konkluzja dotycząca zamachu nad Smoleńskiej.Popieram ją w 100% i daję 10-tkę.
Zastanawiam się tylko nad tymi Polakami,którzy wypełniają ruskie rozkazy,czy to jeszcze ...Polacy? pozdrawiam Asiabled
Wyłącz TVN włącz myślenie.
Asiabled
23 Grudnia, 2013 - 15:20
Tak, to jeszcze Polacy. W sensie etnicznym. Pozdrawiam serdecznie Mariusz Cysewski
Mariusz Cysewski
Mariusz Cysewski
13 Września, 2013 - 09:02
"Warunków do lądowania nie ma" - jeśli ktoś puszcza to ostrzeżenie mimo uszu, to sam się prosi o wypadek. O wypadek, nie zamach. Komunikat z wieży decydująco podważa wszystkie urojenia spiskowe.
Re: Mariusz Cysewski
13 Września, 2013 - 09:20
Warunków do lądowania nie ma,a mimo to ktoś z wieży(nie do końca pewne czy w Smoleńsku)ten samolot sprowadzał.To daje do myślenia...... i to jeszcze w gęstej "mgle"
Wyłącz TVN włącz myślenie.
asiabled
13 Września, 2013 - 09:49
Jeśli warunków do lądowania nie ma, to dowódca statku powietrznego, mający za plecami kwiat elity RP, po prostu odlatuje na lotnisko zapasowe - zgodnie z instrukcją HEAD i regulaminem RL-2006 oraz zdrowym rozsądkiem. Żadne "sprowadzanie" wieży nie ma dla niego wtedy znaczenia.
Tak przy okazji - na czym polegało to "sprowadzanie"? Na normalnej korespondencji radiowej wieża-samolot? Cóż za sowiecka perfidia...
Re: asiabled
13 Września, 2013 - 12:30
O ile mi wiadomo to samolot właśnie się wzbijał aby odlecieć ,ale w ostatniej chwili zrealizowano PLAN B .........cóż za perfidia.Pilot,który wiózł polską elitę do końca wiedział co robi i kogo wiezie i niech mi Pan nie wmawia,że sam podjął taką decyzję.Do końca nie dowiemy się jakie rozmowy były prowadzone w ostatnich sekundach gdyż ostatnie minuty rozmowy z wieżą zostały sfałszowane. Wyłącz TVN włącz myślenie.
Wyłącz TVN włącz myślenie.
asiabled
13 Września, 2013 - 12:46
Skąd się wzbijał? Z pułapu trawy? A co on robił na pułapie trawy, skoro dużo wcześniej usłyszał wyraźne "Warunków do lądowania nie ma"? To nie jest fałszerstwo, wszak tę sama informację, aczkolwiek dosadniej ujętą w słowa, otrzymał od swego kumpla z Jaka-40.
@xiazeluka - jakby pan tam był!
13 Września, 2013 - 14:15
Może opowie pan nam więcej szczegółów, kto kogo miał za plecami, kto z kim siedział, o czym rozmawiali, co jedli, jak byli ubrani, co czytali? Bardzo interesujące bajanie!
Bo poważni ludzie nie mają nawet pewności, ani żadnego potwierdzenia, kto znajdował się za plecami pilotów i ile samolotów odleciało wtedy z Okęcia.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
wszelkie, pożal się Boże, teorie "maskirowki" to...
13 Września, 2013 - 12:39
... maskirowka.
Po pierwsze zaciemniają one obraz, po drugie kompromitują inne (coraz lepiej udowodnione) teorie (że niby wszyscy walczący o prawdę to "oszołomy" i "sekta smoleńska"), po trzecie wprowadzają zamęt i kłótnie na "prawicy".
Dezinformacja, dezintegracja...
Moim zdaniem nie należy dać się szantażować i trzeba ostro tępić wszelkie działania rosyjskiej i postsowieckiej agentury (działającej także za pomocą "pożytecznych idiotów").
Zaniechanie bowiem też jest grzechem.
I samobójczą głupotą.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: wszelkie, pożal się Boże, teorie "maskirowki" to...
13 Września, 2013 - 13:33
Kiedy tylko wyrażam swoje zdanie zaraz włącza się rozmówca Pan xiazeluka,czy ma Pan zlecenie monitorowania do 15.oo . Wyłącz TVN włącz myślenie.
Wyłącz TVN włącz myślenie.
Xiazeluka to nie Mua!:):):)
13 Września, 2013 - 13:40
Z tym prowokatorem i trollem "łączy" mnie tylko "x" w nicku:):):)
Swoją drogą uważam, że pewną z odmianą prowokatorów się nie dyskutuje, bo im zależy także na "ciągnięciu gluta" w nieskończoność.
Ja z "tym panem" nie zamieniłem nigdy ani słowa.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: Xiazeluka to nie Mua!:):):)
13 Września, 2013 - 13:42
Dzięki Dixi,też mi się tak wydaje.
Wyłącz TVN włącz myślenie.
Wyłącz TVN włącz myślenie.
asiabled
13 Września, 2013 - 15:08
Do kogo Mła się zwracał - jest w tytule pierwszego wpisu. Do Pani się Mła nie odzywał, to Pani raczyła skomentować Mła słowa. Niech Pani wyłączy TVN i włączy myślenie.
xia...jakoś tam
13 Września, 2013 - 15:35
:(:(:(:(Wyłącz TVN włącz myślenie.
Wyłącz TVN włącz myślenie.
`
14 Września, 2013 - 01:29
`
cos mi sie wydaje,ze
14 Września, 2013 - 01:26
nie o tym Klichu autor winien napisac.
Bylo dwu Klichow - > Edmund od komisji badania wypadkow, ktorego SAM PUTIN WYBRAL I NALEGAL do ...."badan"
oraz
Bogdan Klich= minister MON, ( wcale nie rodzina ), który był psychiatra z Krakowa i żadnych raportów nie pisał - dzis to chyba euro-posel.
No i na 967 czytelnikow nikt tej nieścisłości nie zauważył....
Bogdan Klich= minister MON
14 Września, 2013 - 01:40
Bogdan Klich = minister MON w wyborach w 2011 uzyskał mandat senatora z ramienia PO.
Kandydując w jednym z okręgów krakowskich, otrzymał 95 439 głosów.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bogdan_Klich
Pozdrawiam.
Obibok na własny koszt
Obibok na własny koszt
PS
14 Września, 2013 - 01:45
Co do błędu imienia tego Klicha sprawiającego swoim wyglądem przygłupa, to pełna zgoda.
Onwk.
Obibok na własny koszt
Re: cos mi sie wydaje,ze
24 Września, 2013 - 22:06
Oczywiście, już poprawiam i dziękuję za zwrócenie uwagi. Co za gapa ze mnie :-(( Pozdrawiam Mariusz Cysewski
Mariusz Cysewski