Mordy w Hucie Pieniackiej
Zbliża się 75 rocznica mordu ludności Polskiej w Hucie Pieniackiej przez banderowców. A rząd Polski wspomaga finansowo tych bandytów, mimo że budują pomniki dla tych bandytów i plują na groby Polskie i wylewają pomyje na Polskę. A parlament banderowskiej Ukrainy domaga się Polskich ziem.
Czy tak postępuje suwerenny i wolny rząd Polski??? I w imię jakich interesów dalej wspomaga banderowców???
Zbrodnia w Hucie Pieniackiej – dokonana 28 lutego 1944 akcja pacyfikacyjna polskiej ludności cywilnej w Hucie Pieniackiej, w wyniku której śmierć poniosło około 850 osób. Pacyfikacji dokonali, według śledztwa IPN, ukraińscy żołnierze 4 Pułku Policyjnego SS 14 Dywizji SS „Galizien”, pod dowództwem niemieckiego kapitana, wraz z okolicznym oddziałem Ukraińskiej Powstańczej Armii (UPA) (najprawdopodobniej sotnia Dmytra Karpenki, ps. „Jastrub”) i oddziałem paramilitarnym składającym się z nacjonalistów ukraińskich, pod dowództwem Włodzimierza Czerniawskiego.
Huta Pieniacka liczyła wówczas 172 gospodarstwa i około 1000 mieszkańców, we wsi znajdowało się również spora liczba uciekinierów (m.in. z Wołynia), którzy opuszczali miejsca zamieszkania obawiając się fali morderstw dokonywanych przez nacjonalistów ukraińskich i wspomagających ich miejscowych ukraińskich chłopów. Ocalało około 160 osób.
Wolni Polacy tej zbrodni i innych nie zapomną, mimo że cały czas próbują tę pamięć nam wymazać, o tych zbrodniach.
Nie będzie wolnej Polski, bez prawdy historycznej.
l.wikipedia.org/wiki/Zhttps://pbrodnia_w_Hucie_Pieniackiej
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4346 odsłon
Komentarze
Dobrze Marku, że zaznaczyłeś,
24 Lutego, 2019 - 11:41
Dobrze Marku, że zaznaczyłeś, że tego ohydnego mordu dokonali mordercy ukraińscy z niemieckiej formacji SS Galizien.
Tylko polskich formacji nie było w nazistowskich Niemczech.
A inni? Jak najbardziej w Waffen - SS:
Albania3 tys.21 DGórAlbańczycy
Belgia23 tys.5 DPanc, 27 DGrenPancFlamandowie
15 tys.5 DPanc, 28 DGrenWalonowie
Wielka Brytania50Wolny Korpus BrytyjskiBrytyjczycy
Bułgaria600-1000SS Panzer Zerstörer Regiment (bułgarski)Bułgarzy
Chorwacja30 tys.7 DGór, 13DGór, 23 DGórChorwaci, Bośniacy
Dania10 tys.Freikorps Danmark, 5 DPanc, 11 DGrenPancDuńczycy
Indie3500Wolny Legion HinduskiHindusi
Estonia20 tys.20 DGrenEstończycy
Finlandia1000Fiński Batalion OchotniczyFinowie
Węgry15 tys. (?)22 DKaw, 25 DGren, 26 DGrenWęgrzy
Łotwa39 tys.15 DGren, 19 DGrenŁotysze
Holandia50 tys.5 DPanc, 23 DGrenPanc, 34 DGrenHolendrzy
Norwegia6 tys.Ochotniczy Legion Norweski, 5 DPanc, 11 DGrenPancNorwegowie
Francja8 tys.33 DGrenFrancuzi
Włochy20 tys.29 DGrenWłosi
Ukraina25 tys.14 DGrenUkraińcy[3]
ZSRR12 tys.29 DGren, 30 Dywizja Grenadierów SS (2 rosyjska), 30 Dywizja Grenadierów SS (1 białoruska)Rosjanie, Białorusini
40-50 tys. (?)XV Kozacki Korpus Kawalerii SSKozacy
8 tys.1 Tatarska Brygada Górska SS, Wschodnioturecki Związek Bojowy Waffen-SSTatarzy, Azerowie, Turkmeni, Kirgizi, Uzbecy
Rumunia3 tys.103. Pułk Niszczycieli CzołgówRumuni
Serbia15 tys.7 DGór, 21 DGór, Serbski Korpus OchotniczySerbowie, Albańczycy
Hiszpania1000101 hiszpańska kompania ochotnicza SS, 3 kompania 1 batalionu 28DGrenHiszpanie
Szwecja100-1305 DPanc, 11DGrenPancSzwedzi
Szwajcaria700-800
KTOŚ TYCH MORDERCÓW NA ŚWIECIE ROZLICZA?!
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Jazgdyni
24 Lutego, 2019 - 11:54
Janusz, ale dzikie sotnie i rezuni, też brali w tych mordach udział i to oni mają najwięcej zbrodni na Polakach.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Marku
24 Lutego, 2019 - 12:20
Pieknie i smutno, ze poruszasz ten bolesny temat.
Czesc,no i widzisz jak rebe z dyni potrafi relatywizowac?
jaka socjotechnika? inni tez mordowali...
No kretyn skonczony...Joziakowa poszla do stajni, a Bronek nadal zajety mlocka, Zientalski ma platfusa, a Kowalski zepsute zeby, wszyscy skoncza na cmentarzu..., to filozofia rebe z dyni...
To filozofia parcha nad parchami.Relatywizowac i to podbudowac wiedza historyczna badz jakakolwiek inna. Blysnac elokwencja i wlasnie wiedza...Kretyn do kwadratu nie chce przyjac do wiadomosci, ten gudlaj ze Wschodu, ze my nie o Dunczykach, Bosniakach i innych tylko , ze my o Ukraincach tu mowimy...
Skonczona durnota umyslowa manipuluje calym Twoim artykulem. Ten zlepek naszego nieszczescia chwali sie w innym miejscu ile to blogow posiada na prawicy... i to nieszczescie genetyczne nie rozumie,ze te jego przechwalki, to jest apokalipsa dla internetu...bowiem tymi swoimi prawdami objawionymi lasuje w glowach wielu Polakom. I on wlasnie jest przykladem na to jak dziala zydostwo w Polsce. I nie tylko on tutaj na Niepoprawnych jest tego przykladem. Ten smrod czosnku wylazi wrecz z ekranu.
pozdrawiam
chris
Wiem, wiem.
24 Lutego, 2019 - 12:53
Wiem, wiem.
I nigdy ich nie broniłem. Należy im się sprawiedliwość.
To wy zbudowaliście narrację, że ich popieram. Pokaż aż jedną moją wypowiedź ich popierającą.
Fakt, popieram Ukrainę - najwspanialsze polskie ziemie i utracony majątek.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
...i utracony majatek?
24 Lutego, 2019 - 13:28
No cos takiego? czyj utracony majatek, bo nie mow ze twoj, czy tez twojej rodziny... zydostwo na Wschodzie mialo sie bardzo dobrze, przewaznie kolaborowali z okupantami.
I znowu manipulacje...nie napisalem powyzej, ze popierales Ukraincow,tylko ze relatywizujesz temat, poddajac zza wegla, ze inni tez mordowali...
Powtarzam, ta twoja narracja jest az nadto czytelna. Dalem ci koltunie szanse na gadaczce, to z niej nie skorzystales. Myslisz, ze po co to uczynilem? dla wlasnej korzysci? Kretynie skonczony, nie wazne czy zyd czy tez nie.Wazne jaki zyd. Jezeli oddany jest Polsce i Polakiem sie czuje, to wlos z glowy spasc mu nie moze. Rozumiesz ta roznice?
Durnoto chodzaca !
I przestan sie Markowi podlizywac, bo wiesz ze z ziemianskiej rodziny pochodzi. Jeszcze niedawno na gadaczce nasmiewales sie z Jego pochodzenia. Myslisz, ze pamiec ludzka taka krotka?
Chamie, zeby nie Hitler, to bys u nas przed drzwiami stal i czekal na pozwolenie by wejsc do sieni, a teraz leb znad panskiego stolu unosisz. Tobie kury szczac prowadzac, a nie na tak wazne tematy jak Ludobojstwo na Wolyniu glos zabierac.
chris
Kłamiesz
24 Lutego, 2019 - 17:36
O tych, którzy pisali o zbrodniach upaińców pisałeś: babcie straszyły ich rezunami. Byłeś wściekły, że pamiętamy o pomordowanych w okrutny sposób rodakach i przypominamy o tym barbarzyństwie. Pisałeś, że należy ten temat odsunąć na bok, bo upaińcy przeproszą Polaków gdy się wzmocnią. Kłamiesz, wypierasz się i manipulujesz. Oplułeś także Polonię i to nie tak dawno temu. Każdy kto ma trochę czasu może poszukać twoje stare komentarze, tu nic nie zginęło. Popierasz Ukrainę, która stawia bandziorom pomniki i nie pozwala nawet na poszukiwania kości pomordowanych. Węszysz też gdzie kto mieszka i jak się nazywa, po co ci to, będziesz komuś donosił, mścił się za pisanie prawdy? To tak z przyzwyczajenia?
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Nie odpowiadam za czytelników
24 Lutego, 2019 - 18:03
Nie odpowiadam za czytelników, którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem i tworzą własne interpretacje teksu.
Wyciąganie słów z kontekstu to ulubiona zabawa szubrawców.
Kłamiesz?? To pokaż choć jeden prawdziwy przykład. Jak nie znajdziesz - to pod stół, odszczekaj i całuj buty.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Marsz pod stół kłamco.
24 Lutego, 2019 - 19:29
Nagraj też jak siedzisz pod stołem i wklej tutaj.
http://niepoprawni.pl/blog/6063/rzez-polakow-rozkaz-jezowa-cz2
Polonii też nie przepuściłeś pomimo tego, że wiesz jak była przez ubecję i jest rozbijana dalej. Glińskiego też cytujesz jak gdyby to był dla patriotów jakiś autorytet.
"Gdziekolwiek na świecie, czy to w Stanach, Brazylii, Kostaryce zasada była jedna-trzymaj się z dala od typków z Polonii. Włosi, Skandynawowie, Irlandczycy jakoś potrafią być ludzcy."
Stany są moim czwartym państwem zamieszkania, więc wiem jakie problemy istnieją między innymi nacjami. Przykładem jest szwedzkie powiedzenie "svenska sjuka", te dwa słowa oznaczają zazdrość. Co ty możesz wiedzieć o tym jak żyją ze sobą inne nacje, ja z wieloma pracowałem i miałem za sąsiadów. Mają problemy pomimo tego, że w przeciwieństwie do nas są wspierani przez swoje rządy.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Marku
24 Lutego, 2019 - 13:59
Mord Wolynski to kolejny papierek lakmusowy PiS-u.Sprowadzaja nadal obcokrajowcow, a nasi Polacy na Wschodzie, na nieludzkiej Ziemi czekaja w kolejkach i polskiej korupcji w administracji jak i niecheci urzednikow-rozkaz z gory .powoli i przyjmowac malo, utrudniac.
Jakos Niemcy potrafili w latach 80-tych sprowadzic z ZSRR co do ostatniego Niemca i to ze wszystkich zakatkow Bolszewi. Pozniej zydzi sciagneli swoich ( to znaczy ci co mieli pozostac do pozniejszych zadan specjalnych, to zostali- podobnie jak u nas w 68) nawet my Polacy stworzylismy dla nich osobna formacje ( akcja Most).
Powiadam Ci Marku, oni lepia sobie z gliny nowego Adolfa. Ale tym razem ,to ani jeden sie nie uchowa zywy. Bowiem nie sposob walczyc z calym Bozym Swiatem jak to zydzi czynia i to w taki sposob. W Pana Boga nie wierza, bynajmniej nie w tego co my i mysla, ze w diable ich sila , bo to on ma tu na tym ziemskim padole swoje racje. Koltunstwo nie rozumie, ze nad tym wszystkim stoi Pan Nasz. Nie rozumie to nasze rodzime koltunstwo, ze Polak nie wiem jak z drugim Polakiem sklocony w chwili agonii zawsze sie polaczy i leb hydrze utnie.Dlatego w tym naszym nieszczesnym hymnie stoi...poki MY zyjemy !
Trzebaim jednak przyznac, ze sie staraja...przyklad rabi i inni na tym portalu..., a jest ich tu nie malo...
pozdrawiam
chris
Żydzi i Ukraińcy
24 Lutego, 2019 - 14:47
Gdy sowieci napadli na Polskę na rubieżach wschodnich Polski w 1939, to żydzi i Ukraińcy, jako pierwsi donosili sowieckim okupantom. którzy to Polska inteligencja, szlachta i ziemianie.
Tak było i z moją rodziną, choć moi dziadkowie dobrze traktowali swoich pracowników, to i tak donieśli na nich, z nienawiści do Polaków. Mimo że Polska dała im nową Ojczyznę.
A teraz tysiące Polaków czeka na powrót do Polski, bo rząd pisowski im obiecał, a jak na razie to tylko żydzi i Ukraińcy sprowadzani są do Polski.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
W tamtym czasie najmniej...
24 Lutego, 2019 - 15:16
szkody wyrzadzili Bialorusini.Zginelo doslownie tylko kilku Polakow, byly to raczej przypadki kryminalne niz narodowosciowe. Bialorusini bowiem byli...jak to sie wowczas mowilo...powoli myslacy. Natomiast do Twojej listy dodalbym jeszcze Litwinow. Naturalnie Chazarzy zawsze byli, tym najgorszym co nas moglo spotkac i to ci z marksistowskiego lona...
Moj znajomy odzyskal troche swojego, ale musial wrocic na Bialorus... Do polityki tam mieszac sie raczej nie nalezy...sprobowal, bo myslal, ze czas juz inny i spotkal go maly zamach...ale czesc majatku odzyskal. Pan Hrabia znowu na swoim, choc mocno "okrojonym"...
Najbardziej co boli, to nasi Polacy na Wschodzie, bo przecie oni zywi.
Histori ani nie cofniesz ani nie zmienisz.Bolesc wielka ! Serce peka, sluchac czy czytac jednym tchem nie sposob.
Ale tu o zywych rowniez idzie...
A ci tam zostawieni sami sobie tyle lat...
No coz chazarstwo przy rzadach juz od 44` ...najpierw bolszewicki rezim, teraz glupota konsumpcji i strach przed utrata mieszkanka czy samochodu...O stworzyli zydki nowego Polaka, co im z reki je...( banki, szwajcarskie pozyczki i inne takie smycze dla umyslowo ubogich)
Bez Narodowcow i innych intelektualnych patriotow, to jest to warte kupe gowna... dookola zyd zyda zydem podpiera...a kazdy z tych parchow za polskie pieniadze wyksztalcony...
pozdrawiam
chris
Patrząc na czasy w jakich żyjemy
24 Lutego, 2019 - 18:59
- wydaje się, że państwo Izrael czeka wkrótce Apokalipsa. W dodatku - to państwo nadal ambitnie "pracuje" , aby już nikt i nigdy nie chciał im podać ręki, czy pomóc w jakikolwiek sposób. Żal tych, którzy wśród nich są prawi, można mieć tylko nadzieję, że o nich zatroszczy się Bóg. Ta nacja (i państwo), jak dotychczas, mocno wszystkim "zalazło za skórę". Nie są też dość sprytni, aby budować relacje emocjonalne , wręcz działają tak, aby owe relacje niszczyć. Natomiast inne relacje, na poziomie władzy czy siły pieniądza - są nadzwyczaj kruche, łatwo się zrywają i łamią. Izrael - w kłopotach - to żaden partner w interesach!
"Jeśli Pan Bóg chce kogoś pokarać, to mu wpierw rozum odbiera" - tamtejszym politykom także brakuje politycznego rozumu. Polska, dotychczas, była wobec Izraela niezwykle pozytywnie nastawiona. Dziś to się całkowicie zmieniło. Stwierdzam to - ze smutkiem, bo mam tam jeszcze przynajmniej szóstkę przyjaciół.
Pozdrawiam serdecznie,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Katarzyno, nie może być
24 Lutego, 2019 - 19:38
inaczej skoro gojów uważają za bydło stworzone do tego by im służyć. Wystarczy tu zacytować Engelking, która otrzymała od rządu 500 tys. zł na opluwanie Polaków, powiedziała mianowicie, że gdy umiera Żyd to idzie on na spotkanie z Bogiem, a gdy umiera Polak to po prostu znika.
Pozdrawiam.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
O zbrodniach Naród zawsze pamięta
24 Lutego, 2019 - 17:47
Rządzący gdy im daje poklasku
Bo to jest "elyta" wynajęta
Nie posiadająca światła blasku
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Witaj Jacku
24 Lutego, 2019 - 18:53
Musimy tylko liczyć na siebie, by tę pamięć kultywować.
Bo na rządzących nie mamy co liczyć, tak jak na TVP, gdzie mały przekaz i to wszystko.
Pozdrawiam
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Ach ten nasz Pan Jacek ;-)
25 Lutego, 2019 - 01:43
Ten " nasz" Jacek, to jakby mlodszy brat szanownego Kazimierza, no tak to odbieram...Obydwaj w prawdzie mocno stoja i nam i otuchy dodaja i zawsze maja dla nas na podoredziu cos dla duszy... jacy Oni sa nam potrzebni...i jacy nam sa drodzy.
Dziekuje Jacku Mruku, dziekuje, ze tu jestes..., ze po prostu jestes...
z Panem Bogiem
chris
Co za dziadyga obniżyła loty Męczenników Podola i Kresów
24 Lutego, 2019 - 18:10
Serwus Jestem jaki jestem dziękuję gorąco za ten wpis, wielka piona. Dziękuję za miłość, pamięć i czas dla Męczenników Podola i Kresów. Ludobójstwo na Podolu było nie mniej krwawe, niż Rzeź Wołyńska i było zaraz po wymordowaniu i wypaleniu do gołej ziemi wołyńskich wsi i kolonii polskich. Zbrodnia w Hucie Pieniackiej jest jednym z najbardziej dobitnych przykładów, tego co działo się na całym Podolu w roku 1944. Dlaczego ktoś z niepoprawnych blogerów, blogerek nie potrafi uszanować nawet pamięci o samym ludobójstwie, uznanym 11 lipca każdego roku za Narodowe Święto Pamięci o Pomordowanych przez OUN-UPA. Co przeszkadza?! Niechże się minosojda raczy wypowiedzieć.....
Sławomir Tomasz Roch
Witaj Sławku
24 Lutego, 2019 - 18:45
Martyrologia Narodu Polskiego, a zwłaszcza ta na wschodnich kresach, mało jest znana młodemu pokoleniu Polaków.
Więc kto jak nie my??? Synowie i córki tej wspaniałej Ojczyzny jaką jest Polska, musimy tą historie dalej kultywować i przekazywać młodym pokoleniom. Skoro inni do tego wyznaczeni, nie chcą tego robić bo poprawność polityczna nakazuje im milczeć, a nawet próbują byśmy o tym zapomnieli.
Polska bez swojej wiary, historii, tradycji, obyczajów, kultury, będzie tylko skupiskiem ludzi na danym obszarze, pozbawiona całkowicie swojej narodowości i tożsamości, którą łatwo będzie można kierować i sterować.
Pozdrawiam.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
To zapewne ten szubrawiec
24 Lutego, 2019 - 19:54
z trójmiasta.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Romanie
25 Lutego, 2019 - 03:17
Moze dla uscislenia, to jest rebe z dyni ;-))))
tutejszy medrzec nad medrcami...moze nawet jaki wspolbrataniec Bolka ;-)))))
tamten tyz medrzec...od tych europejsatych medrcow...tyle , ze rebe z dyni dotychczas Nobla nie dostal, bynajmniej tym sie jeszcze nie pochwalil...
Ale coz, moze za kare i jemu dadza...Po Bolku i Obamie, to teraz daja Nobla za kare , a konkretnie za poziom glupoty ;-))))
pzdr.
chris
Ty z dyni,
26 Lutego, 2019 - 06:52
udowodniłem tobie, że jesteś kłamcą i co ty na to? Żadnej odpowiedzi, nabrałeś wody w usta i liczysz na to, że wpis szybko zniknie, a czytelnicy zapomną. Masz wejść pod stół, głośno szczekać, nagrać to i tu zamieścić. Nazwałeś mnie szubrawcą za to, że przypomniałem tobie co napisałeś 14 września 2014 roku. Jeżeli masz już problemy z pamięcią to możesz na mnie liczyć, będę przypominał. A teraz jeszcze raz, pod stół i odszczekać.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain