Jedna opozycja to dużo żeby wygrać Łazarzu
W obecnej sytuacji uważam , że jest to założenie z góry niefortunne i bardzo ryzykowne. W obecnej sytuacji należy stworzyć szeroko rozumiany ruch przeciw Łże-elitom i najlepiej by było aby zalążkiem takiego ruchu było Stowarzyszenie Solidarni 2010, pamiętając z niedalekiej przecież historii, że wszystkie partie, które przewinęły się przez ostatnie dwadzieścia lat były tak naszpikowane agenturą jak dobra kasza skwarkami. I nie będę tutaj ich wymieniał, bo szkoda czasu. Jedynymi, które były prawie...powtarzam prawie wyjęte spod wpływowej roli agentury było PC, RdR Jana Olszewskiego i bodajże UPR.
Prawo i Sprawiedliwość jako jedyna partia opozycyjna w tym kraju powinna jak najbardziej taki ruch oddolny wspierać. Tu i teraz jest czas na szeroki front przeciw Łże-elitom, a portal taki jak Nowy Ekran i portale społecznościowe o podobnych zapatrywaniach na sprawy tego kraju powinny robić wszystko, aby wolną i niezależną inicjatywę wspierać za wszelką cenę. Wszyscy ludzie dobrej woli nie patrzący na profity, synekury i korzyści materialne mają moralny obowiązek zaangażować się w działanie dla ratowania Polski. Tak więc Łazarzu nie twórzmy drugiej opozycji, bo ta jedna o prawdziwym obliczu starczy, twórzmy szeroki front wspierający ją , a zalążek takiego frontu widzę w Stowarzyszeniu Solidarni 2010. A Łże- elitom dajmy szansę ŻEBY PO UPADKU W WYBORACH LEŻAŁA -JAK WRAK TUPOLEWA PRZEZ 15 MIESIĘCY W ROSJI, taki piękny komentarz znalazłem dzisiaj w sieci. Pozdrawiam wszystkich ludzi dobrej woli.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3200 odsłon
Komentarze
@pavo
4 Maja, 2011 - 22:50
"najlepiej by było aby zalążkiem takiego ruchu było Stowarzyszenie Solidarni 2010, pamiętając z niedalekiej przecież historii, że wszystkie partie, które przewinęły się przez ostatnie dwadzieścia lat były tak naszpikowane agenturą jak dobra kasza skwarkami"
Zgadzam się, z typem Solidarnych 2010 na zalążek ruchu.
Nikt tak jak Ewa Stankiewicz nie jest w stanie opowiedzieć tego co się działo w miejscu pamięci przed Pałacem Prezydenckim.
Co do agentury, nie miejmy złudzeń, taka też będzie.
Dlatego dobrze pomyśleć nad formami obrony i nad lepszą organizacją.
Pozdrawiam
----------------------------------------
Staram się znaleźć wyjście z doliny nicości
----------------------------------------
Staram się znaleźć wyjście z doliny nicości
@cameel
4 Maja, 2011 - 23:45
właśnie doskonale sobie zdaję sprawę, że będzie. Na pewno w PiS jest ona ograniczona do minimum, ewentualnie jej nie ma w ogóle choć w to wątpię z lat doświadczenia przez JPN- y i takie jeszcze różne twory. Formą obrony właśnie moim zdaniem jest utworzenie szerokiego frontu poparcia dla tej jedynej jeszcze prawdziwej opozycji. Bez względu na to jak on miałby się nazywać.
halibuter
Jedna opozycja wystarczy
4 Maja, 2011 - 23:03
Bardzo słuszna uwaga. Trudno żeby popierać zasadę „dziel i rządź“ jak już to mogłem zauważyć w niektórych artykułach na NE. Koncentracja naszych wysiłków MUSI skupiać się na wspieraniu PiSu a przede wszystkim Jarosława Kaczyńskiego. Dzielenie włosa na czworo tzn. szukanie drzazgi w oku Jarosława Kaczyńskiego jest celowym działaniem na osłabienie jego oraz samego PiSu. Doszukiwanie się w obecnej sytuacji jakichś wyimaginowanych racji w celu tworzenia
„prawdziwej“ prawicy jest po prostu działaniem destrukcyjnym. „Nie idźcie tą drogą“.....Łazarzu!
____________________________________________________________
„U boku Boga cały kosmos wyruszy w bój przeciw głupocie”
„U boku Boga cały kosmos wyruszy w bój przeciw głupocie”
@pavo
4 Maja, 2011 - 23:27
Zapomniałem dodać, że pomysł aby ruch Solidarni 2010 stał się oddolnym ruchem jest jak najbardziej słuszny i godny wsparcia. To jest środowisko związane z Gazetą Polską i takimi postaciami jak Ewa Stankiewicz, Janek Pospieszalski, Anita Gargas, Tomasz Sakiewicz. Tym ludziom należy się szacunek za ich pracę i nasze wsparcie.
_________________________________________________________
„U boku Boga cały kosmos wyruszy w bój przeciw głupocie”
„U boku Boga cały kosmos wyruszy w bój przeciw głupocie”
@syrach
4 Maja, 2011 - 23:49
"Tym ludziom należy się szacunek za ich pracę i nasze wsparcie."... I wielu jeszcze innym, ale musi takich ludzi być coraz więcej. Musimy wierzyć w to , że wspólnie da się osiągnąć cel, Łże-elity niech zostaną nawozem pod dobro wspólne wszystkich Polaków
halibuter
ZALECAM OSTROZNOSC..
5 Maja, 2011 - 05:35
Strona bolszewicka jest niestety zjednoczona, świetnie zorganizowana, ma świetne konekcje miedzynarodowe i dużo pieniedzy..Cały ich sukces poczawszy od 1945 do dziś, polega na tym że dość łatwo udaje im się zinwigilować każda nowo tworzoną sie partie, oragnizacje..Nierzadko wręcz sami tworza partie które brzmia patriotycznie tylko po to, aby wciągnąć w nie własnie polski elemnt patriotyczny którym można później manipulowac, kontrolować..Dlatego bardzo sceptycznie patrzę na nowo tworzone dzis byty polityczne, nawet jesli w nich uczestnicza tak zacne osoby jak p.Ewa Staniewicz czy p.Pośpieszalski..Oczywiscie nie kwestionuje Solidarnych 2010, ale tylko wtedy jesli będą tworzyli oraganizacje wspierajacą PiS a właściwie Jarosława Kaczyńskiego! PiS przeszedł zbyt długa drogę!! Jarosław Kaczyński to żołnierz sprawdzony w boju, który udowodnił kim jest w sposób najwyższy!! Dlatego też, ryzykowanie poprzez nowe twory polityczne (które nie mają szans uniknąć inwigilacji wewnetrznej) byłoby nieodpowiedzialne albo czysta dywersja na wzór PJN!
@natipak1
5 Maja, 2011 - 08:07
Nie napisałem w tekście o tworzeniu nowego bytu politycznego. Ja jestem przeciwny takiemu zamysłowi!!! Napisałem jedynie o szerokim froncie poparcia dla PiS budowanego z zalążka Stowarzyszenia Solidarni 2010. Tworzenie jakiejś bliżej nieokreślonej formacji politycznej teraz to samobójstwo. A zdaje się, że w swoim tekście Łażący Łazarz o takiej mówi.
Link : http://lazacylazarz.nowyekran.pl/post/12086,jedna-opozycja-to-za-malo-by-wygrac
halibuter
Zgadzam się z Panem,
5 Maja, 2011 - 08:44
Zgadzam się z Panem, szeroki front- jak to Pan określił jest bardzo potrzebny!! Ale fron wsparcia Jarosława Kaczyńskiego! Po tym co sie stało 10 kwietnia 2010, Jarosław Kaczyński nawet jakby chciał nie może zostać osoba prywatną, nie ma szans sie odsunąć od polityki! Kim jest, to juz wiemy!! a to w obecnej Polsce baaardzo wazny element wiedzy! Moim zdaniem, bardzo podoba mi sie obecna taktyka PiSu a w zasadzie Jarosława Kaczyńskiego polegająca na biernym byciu w polityce!! Po pierwsze, wytrącają POstUBeckiej propagandzie możliwości manipulacji i bezpośredniego ataku Jarosława Kaczyńskiego..po drugie, tworzą pole dla milionów Polaków którzy raptem poczuli się samotni w obliczu SBecko- WSIowych szubrawców! Co to powoduje? a no uaktywanianie sie róznych grup, grupek i innych lemingów którzy do tej pory cały konflikt w Polsce postrzegali poprzez pryzmat walki PO z PiS!! A tu co się okazało? że w sytuacji kiedy PiS się wyciszył, te rzesze bezmózgich lemingów i nie tylko pozostali sam na sam z Tuskoidami! No i mamy konflikt kiboli czy kibiców jak kto woli z Michnikowszczyzna i Tusku! A to dopiero poczatek! Daletgo tez, moim zadniem jest wielce pożadanym tworzenie się grup, grupek które bez wzgledu na nazwę, charakter, pochodzenie na pierwszym miejscu postawi sobie POPARCIE DLA JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO! Najkrócej mówiąc, wygramy jako naród tylko wtedy, kiedy wszyscy będziemy grać na Jarosława Kaczyńskiego! I własnie WSIoki z Michnikowcami tego sie najbardziej boją, dlatego tworza również takie niby oddolne organizacje typu PJN czy NE których zadaniem jest zdestabilizować aktywność oddolną wspierająca Jarosława Kaczyńskiego!!
@natipak1
5 Maja, 2011 - 08:54
Cyt.natipak "Zgadzam się z Panem, szeroki front- jak to Pan określił jest bardzo potrzebny!! Ale fron wsparcia Jarosława Kaczyńskiego!"
Przecież ja nic innego w tym tekście nie napisałem, szeroki front poparcia PiS i Jarosława Kaczyńskiego, jako jedynej opozycji w naszym kraju. Dziękuję za komentarze. Są jak najbardziej na miejscu i bardzo wskazane. Pozdrawiam :)
halibuter
Rozbicie prawicy już "mieliśmy przyjemność podziwiać"
5 Maja, 2011 - 09:27
Silne ugrupowanie niepodległościowe jakim jest Prawo i Sprawiedliwość to wielki atut w starciu z Salonem. Naszym obowiązkiem jest wesprzeć to ugrupowanie a nie dążyć do sytuacji, w której będzie kilka podmiotów wzajemnie konkurujących o siebie. Elektorat niepodległościowy trzeba poszerzać a nie antagonizować.
MD
@ MD...
5 Maja, 2011 - 10:26
Dokładnie!
halibuter
Ogłaszają lisy zapisy!
7 Maja, 2011 - 00:42
Ogłaszają lisy zapisy!
Wszyscy kłócą się o ster!
Czyj ma być BBWR?
Kogo można wykorzystać
i za ile można przystać?
Czy to jakiś casting trwa?
Ten, czy ten? A może ja?
Warto dodać koniec z końcem.
Chodzi może o pieniądze?
O zasługi albo wpływy?
Jaki kłótni cel prawdziwy?
Nikt nie pytał- wszyscy chętni!
Lewoskrętni, prawoskrętni.
O co takie wielkie boje?
Może by tak robić swoje!
Ktoś chce jednak mieć kontrole.
Przynależność więc chromolę
do tych lisów, co w kurniku
robią zawsze wiele krzyku.
Marek Gajowniczek