Czy Polexit będzie lekiem na całe zło???
Oznajmiam naszym Niepoprawnym oraz Czytelnikom naszego serwisu, że niniejsza notka jest zwiastunem cyklu moich artykułów, które wykażą że wstąpienie Polski w struktury Unii Europejskiej było dla nas Polaków… poronionym pomysłem i trzeba jak najszybciej podziękować UE za „współpracę”.
Przez długie lata cierpliwie znosiłem hegemonię Berlina i przygłupów z PE w Brukseli, a wcześniej prawie półwieczną okupację sowiecką. I jeszcze teraz narzucanie nam przez UE szantażem przyjęcie muzułków-kozojebów! Dosyć tego!!!
W związku z faktem, że eurofederaści „przeginają” każdego dnia na zasadzie: „daj palec, chwytają całą rękę” – stawiam moje weto wobec ich poczynań!
Dlatego też noszę się z zamiarem, by o tym napisać, Dzisiaj okazuje się, że nasze członkostwo w Unii Europejskiej jest tak potrzebne Polakom, jak… wrzód na d*pie. I to postaram się udowodnić argumentami, które będą wprost niemożliwe do podważenia. Artykuły będą się ukazywać cyklicznie raz w tygodniu, bowiem wnikliwa kwerenda na przedmiotowy temat jest żmudna i czasochłonna. Pierwszy artykuł o słuszności Polexitu opublikuję do 15 września br. Postaram się ująć temat w wielu aspektach, tj. polityki międzynarodowej, polityki wewnętrznej, obronności, finansów, przemysłu, hodowli, rolnictwa itd.
I nie obchodzi mnie to, co powiedział Prezes PiS-u Jarosław Kaczyński, że obecne władze RP absolutnie nie biorą pod uwagę wystąpienia Polski ze struktur Unii Europejskiej.
Dla zwolenników Polexitu pozdrowienia, a dla przeciwników… życzenia zdrowia i światłości umysłu, bowiem nie dyskutuje się o skutkach położenia się pod walec drogowy.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 12208 odsłon
Komentarze
@Satyr
7 Września, 2017 - 04:05
Witaj Janku!
No to zakładamy Klub Miłośników Opuszczenia Kołchozu =POZAUE=
Może namówisz swego kolegę Gawriona na utworzenie kolejnej strony na Facebooku pod tym hasłem. Nawet wiem, kto mógłby poprowadzić.
Piszesz, że 15/09 będziesz miał felieton. Spodziewam się szybkiego bilansu strat i zysków solidnie wyliczonego.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Januszu! - Bilans zysków i strat...
7 Września, 2017 - 09:28
... jest bolesny dla Polski, ale zarówno eurofederaści, jak też ekipa rządząca w RP nie mówią o tym. Jest to temat drażliwy, więc wolą przemilczeć. Ale kiedyś wybuchnie ta "bomba z opóźnionym zapłonem" i padną w Sejmie RP gorzkie słowa, słowa prawdy, jak to przez lata Bruksela "doiła" Rzeczpospolitą na wiele sposobów.
O tym będę pisał, ale nie w pierwszej części. W pierwszej części przypomnę, jak to się stało, że "dobrowolnie" w głosowaniu referendalnym poddaliśmy się Brukseli i Berlinowi.
Pozdrawiam,
Satyr
P.S.
Odnośnie Twojego pomysłu o utworzeniu dodatkowego profilu na FB poświęconego Polexitowi, to wydaje mi się, że takie rozwiązanie jest warte głębszego zastanowienia, ale nieco później. Zobaczymy, jak będzie odbierany przez czytelników Polexit na Niepoprawnych. A kogo miałeś na myśli, jeśli chodzi o poprowadzenie tego profilu na FB?
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
@ Satyr
7 Września, 2017 - 08:29
Odpowiadam na pytanie : nie, nie będzie, bo unia pozostanie w postaci szkodliwej dla Europy. Dopiero stworzenie silnej alternatywy, w postaci grupy państw (Międzymorze++) powstrzyma tendencję do zniszczenia kontynentu.
Byłem przeciwnikiem wstępowania solo i na kolanach. Głosowałem przeciw. Tak jak powinniśmy wstępować jako grupa państw o wspólnych interesach - tak teraz powinniśmy wystąpić zwartą grupą ! (Lub przekształcić unię)
Cyborgu! - To prawda, co wyżej napisałeś.
7 Września, 2017 - 09:41
Zbyt dużo jest twardogłowych lewaków w UE, by Polska mogła ją reformować zgodnie z wytycznymi jej założycieli, a więc w oparciu o cywilizację łacińską i chrześcijańskie wartości. Wyjście Polski z UE nie może być jakimś spontanicznym działaniem. Muszą być najpierw poczynione odpowiednie kroki zapewniające alternatywę, którą niewątpliwie może być Grupa Wyszehradzka czy też państwa tzw. Trójmorza. Nie możemy w centrum Europy pozostawać sami, bo te cwaniaczki darmozjady z Europy Zachodniej utrudnialiby mam żywot na tysiące sposobów. Ale o tym będę jeszcze pisał.
Pozdrawiam i dziękuję, że zechciałeś zaglądnąć na mój blog i tak "na gorąco" podzielić się swoimi uwagami.
Satyr
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
@ Satyr
7 Września, 2017 - 10:57
Musimy pilnie uczyć się od Brytonów !
Oczywiście biorąc pod uwagę, że oni startowali z pozycji wyliniałego, ale jednak imperium ! Obserwować musimy eurokratów chcących, za wszelką cenę, ukarać odszczepieńców.
POZAUE
7 Września, 2017 - 09:35
Świetny artykuł, z całego serca popieram wystąpienie Polski z Eurokołchozu. Od razu zapisuję się do POZAUE (kapitalny pomysł "jazgodniego",brawo). W referendum przed wstąpieniem do Eurokołchozu, oczywiście byłem przeciw, i miałem rację. Od tego czasu rozmawiałem z wieloma na ten temat, zadając pytanie-czym się różni na korzyść Unia Europejska od ZSRR. I wiecie co-nikt nie umiał mi odpowiedzieć na to pytanie. Po pewnym czasie doszedłem do wniosku, że jednak się różni. W ZSRR rządzili komuchy, a w Eurokołchozie rządzą komuchy (u nich socjaliści-ale dokładnie to samo) + pejsate, i to jest o wiele groźniejsze. Żadne żydki i pijaczki, Timenmarsy, Tajanie, Tuski, czy Junckery nie będą nam mówić jak mamy się rządzić we własnym kraju. Amen
Limpio hombre! - I właśnie dlatego, że UE jest...
7 Września, 2017 - 09:48
... groźniejsza od ZSRR,... trzeba nam Polakom zadziałać w porę, zanim nie będziemy mieli nic do powiedzenia na terenie naszego państwa o naszych polskich sprawach.
Pozdrawiam,
Satyr
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Sorosowe Euro-koryto.
7 Września, 2017 - 18:02
To jest jedna część planu światowej organizacji żydo-masonów, o władzy absolutnej nad światem.
Wszystkie wojny, wojenki, konflikty zbrojne, to ich sprawa. Powód jest prosty, wpływy na te państwa i bogactwa i finanse jakie mogą zgarnąć, organizują te konflikty w tych państwach.
A Europa jest tak bogata, że na samą myśl o Europie ciekła im ślina z tych masońskich ryjów o jej podboju, co de facto stało się faktem.
Drugim aspektem planu i podporządkowaniem sobie świata jest niszczenie chrześcijaństwa i państw narodowych, takich jak Polska czy Węgry, które przeciwstawiają się tym planom i stają się dla nich zagrożeniem w realizowaniu tego planu.
Naciski Unii, jakie obserwujemy na Polskę i Węgry, potwierdzają w całej okazałości ten plan, jak im Polska i Węgry szkodzą, w realizacji tego planu.
Czekam na dalszy ciąg, gdzie autor Satyr przedstawi zyski i straty, będąc członkiem UE.
Moim skromnym zdaniem, Polexit to jedyny ratunek dla Państwa Polskiego i jego obywateli.
Bo nie da się walczyć z wiatrakami, jaką jest UE, którą rządzą już masoni i która postanowiła wymordować swoich obywateli, pozwalając na sprowadzanie islamskich bandytów w milionach. Po to, by mordowali niewinnych europejczyków. Kłamią mówiąc że ich ściągają, by im pomóc jako poszkodowanym przez wojnę.
Tylko że żaden kozojeb nie chce pracować, a tylko brać socjal i gwałcić, mordować i kraść.
To widać w Niemczech, Francji, Belgi, Holandii, Włoszech, Hiszpanii, Danii, Szwecji.
Dlatego jestem za Polexitem, by ratować Polskę przed nawałą islamską i masońską, która chce zniszczyć naszą Ojczyznę Polskę.
Pieniądze można odrobić za wyjście z UE, ale życia odebranego obywatelom Polskim już nie!!!
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Polexit - antidotum, antytoksyna -od antyTUSKasyna...
7 Września, 2017 - 13:41
Polskie wyjścia (rozwiązania, rozplątania, recepty na odtrutki z unijnych wszeteczności) kierują "UE" w stronę życiowej cywilizacji związków gospodarczych.
Jeśli POLSKIE (teorEtyczne) wyjścia, rozwiązania, odcumowania, wystąpienia, oferty - przyjaźni EKOnomicznych - nie zostaną przyjęte - oczywiście z jaźnią związków międzynarodowych...
To UNI (qui pro quo - ustrojstwa zwad i wad ukrytych) - POzostanie unijne zmuszenie się, do dalszego irracjonalnego odchodzenia - od POLSKICH = innowacyjnych wyjść...
Pozdrawiam - J.K.
Wyjście
7 Września, 2017 - 14:27
Postaram się wspomóc inicjatywę. Od dłuższego czasu zbieram te oficjalne materiały unijne, które pokazują w czym tkwimy i do czego to zmierza.
Pozdrawiam
wyrzuć telewizor
@Satyr
7 Września, 2017 - 15:19
Stanisław Michalkiewicz słusznie zauważył, iż samo wyjście z UE niczego nie zmieni, natomiast stworzy szansę, którą Polacy mogą wykorzystać. A to już coś. Choć jestem wrogiem UE, to jednak na tę chwilę nie wyrywałbym się z opuszczaniem UE, przynajmniej do momentu, gdy będziemy mogli z dużą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić, czy projekt tzw. Międzymorza (Trójmorza), to zali mrzonka jedynie, czy projekt mogący nabrać realnego kształtu. Gdyby Polska opuściła UE, "to cały piękny plan też w p...u". Dlatego wskazana jest cierpliwość.
@pacyna
7 Września, 2017 - 22:55
Podzielam pogląd. Wyjście z jakiejś struktury musi być oparte o trwałą koalicję państw mających podobne zdanie. Zanim nie okrzepnie na dobre Grupa Wyszehradzka i Międzymorze, to wyjście z UE może nam wyjść "bokiem". Zresztą już wcześniej Geremek i s-ka tak ingerowali w Trójkąt Wyszehradzki, że praktycznie pozostał on tylko jakąś organizacją na przyjemne spędzanie weekendów. Dlatego nic ad hoc nie należy czynić, najpierw trzeba solidnie przygotować podbudowę. Z mojej strony już w 2003 r. na łamach Naszego Dziennika zostało wyrażone moje zdanie sprzeciwiające się wstępowaniu do UE. Dzisiaj mogę zapytać z gorzką przekorą: a nie mówiłam?
Pozdrawiam
Szpilka
@pacyna
8 Września, 2017 - 02:54
Też tak to mniej więcej widzę.
Niemniej nie powinniśmy się ograniczać do samej tylko cierpliwości, w międzyczasie należy poważnie pracować nad stanem świadomości mas bo trzeba spojrzeć prawdzie w oczy - większość ma niestety głowy kompletnie zryte europropagandą. Zmiana tego stanu rzeczy to długi proces, nie zrobi się sama i nie zrobi się w kilka czy kilkanaście miesięcy.
Ja byłem zawsze przeciw kołchozowi
7 Września, 2017 - 15:48
A szczególnie czerwonemu związkowi
Bo taki dzisiaj w UNI dominuje
W otchłanie piekła ją chętnie kieruje
Premier już uznaje nas za szkodników
Bojąc się krzyku czerwonych pomników
Pozdrawiam
https://wpolityce.pl/polityka/356686-stanowcza-deklaracja-szefowej-rzadu-nie-ma-mowy-o-polexicie-nigdy-nie-zgodzimy-sie-na-to-by-rozmawiac-i-myslec-o-opuszczeniu-ue
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
- Od takich "przyjaciół" chroń nas Panie!
7 Września, 2017 - 15:51
"Satyr":
.."wstąpienie Polski w struktury Unii Europejskiej było dla nas Polaków… poronionym pomysłem i trzeba jak najszybciej podziękować UE za „współpracę”.(...)
-------------------------------------------------------
Pełna zgoda. Popieram bez zastrzeżeń i w całej rozciągłości!
Czas rozpocząć dyskusje..
cornik Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
POL - EXIT ???
7 Września, 2017 - 17:04
... yes! , yes! , yes!
ke-fas
Szanowni Komentatorzy! - Dziękuję Wam, że zechcieliście...
7 Września, 2017 - 21:55
... zaglądnąć na mój blog i podzielić się swoimi spostrzeżeniami.
Widzę, że problem Polexitu leży nie tylko w sferze Waszych zainteresowań, ale także na Waszych sercach.
Zatem mam dla Was następującą propozycję: - zostawcie teraz swą energię i chęć podzielenia się swoimi uwagami do czasu, kiedy to za kilka dni opublikuję pierwszą z kilkunastu części, a dotyczącą stosunków RP-UE w kontekście Polexitu. Będzie ona obfitowała w konkrety, nad którymi z chęcią z Wami podyskutuję.
I nie przejmujcie się tym, co rzekła Pani Premier Beata Szydło na spotkaniu z ambasadorami. A powiedziała, że absolutnie Rząd RP nie bierze pod uwagę Polexitu. Dzisiaj. Ale za kilkanaście miesięcy zmieni zdanie, kiedy będziemy mieli alternatywne rozwiązanie zrzeszenia się z państwami, mającymi także "po kokardy" tych debili z Brukseli i Berlina, którzy usiłują decydować za wszystkich w Europie, i... czasem jednoosobowo (vide Angela Merkel).
Serdeczności dla wszystkich tu piszących i dla tych, którzy jeszcze nie skomentowali mojego "zwiastuna".
Satyr
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
@ Satyr
7 Września, 2017 - 19:06
Witam! Mieliśmy kołchoz sowiecki, teraz poroniony lewacki unijny, chyba czas na suwerenność! Pozdrawiam!
ronin
Bóg z nami i z Polską
7 Września, 2017 - 21:00
Jestem całym sercem za wyjściem Polski z UE. Nie tylko Polska ma serdecznie dość tego Kołchozu!
Bóg z nami i z Polską!
Albo – albo, czyli czas decyzji
7 Września, 2017 - 21:40
Chcemy tego czy nie, ale powoli, acz nieubłaganie, zbliża się czas decyzji. Przed nami stoi coraz wyraźniej rysujący się wybόr. Z jednej strony jawi się pokusa unijnej mamony połączona z wątpliwym splendorem przynależności do tzw. Europy, takiej jaką ona teraz jest. Z drugiej zaś strony wiekowa i może już niepowtarzalna, szansa wybicia się na niepodległość. Na taką suwerenność, ktόra przyniesie ze sobą wolność do pielęgnowania i ubogacania naszej polskiej tożsamości narodowej oraz wolność od … islamistów.
Janku, jestem przekonana, ze Twόj czas spędzony nad przgotowaniem serii artykułόw będzie wartościową inwestycją w nasze wspόlne dobro, RP.
Pozdrawiam
kassandra
Twoja racja Kassandro tu wyłuszczona jest...
7 Września, 2017 - 21:50
... nie do podważenia.
Dziękuję Ci, że znalazłaś czas na zaglądnięcie na mój blog.
Będę rad, byś swoją obecnością wzbogaciła dyskusję na przedmiotowy temat po opublikowaniu przeze mnie pierwszego i kolejnych odcinków na temat Polexitu. Pierwszy już za tydzień.
Pozdrawiam serdecznie,
Satyr
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
@kassandro
7 Września, 2017 - 22:29
UE to wyprztykany twór, żeby nie powiedzieć otwór:)))) nie pierwszej czy nawet drugiej świeżości.:))))
Pozdrawiam
Po Brexicie powinniśmy
7 Września, 2017 - 22:03
zacząć rozgrywać kartę Polexitu - aby wygrać jak najwięcej. Jeśli zostaniemy - to "za coś" (a nie - "za byle coś"). Jeśli nic nie dostajemy, a jesteśmy mobbowani - to wychodzimy. Wpierw jednak powinniśmy dokończyć budowy Międzymorza - "wycofujemy się na z góry upatrzone pozycje".
Pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
@Satyr
8 Września, 2017 - 08:00
Już wkrótce zapraszam na artykuł dyskusyjny "Polexit. Wychodzić, czy nie wychodzić, a jeśli tak, to jak".
Serdeczności
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@ jazgdyni
8 Września, 2017 - 10:45
Nie wychodzić ! ;-))))
By kontynuować lewacką drogę zagłady, Unia będzie musiała nas i inne państwa - wywalić.
@cyborg
8 Września, 2017 - 13:42
Otóż to.
Prawidłowe rozwiązanie wcale nie jest takie jednoznaczne.
I powiem ci - nie wywalą.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@ jazgdyni
8 Września, 2017 - 14:58
Bo to warunek brzegowy ;-)))
By dalej lewaczyć, muszą negocjować ! Na razie z pozycji (udawanej) siły, potem osłabną.
Przede wszystkim, dotad jak
8 Września, 2017 - 13:58
Przede wszystkim, dotad jak dlugo w tym zwiazku jestesmy - mowic na temat niesprawiedliwosci i nierownosci w Unii. Przeciez to zaprzecza regulom demokracji. ONI na demokracje przeciez zawsze sie powoluja. Wytykac im bledy. Probowac ta Unie reformowac. A jezeli to sie nie uda, wyjsc mozemy zawsze. Tylko na naszych warunkach, jak napisala powyzej Pani K.Tarnawska
Najlepsza obrona jest atak.
Gosia
Dajecie otuchy na NP.
9 Września, 2017 - 22:34
Na ten syf unijnych zboków i nieuków nie można normalnie patrzeć,ale cóż rządzą i tyle .
Świetny tekst.
Pozdrawiam Papa.
Tylko życie poświęcone innym jest warte przeżycia.
Polexit to nie taka łatwa sprawa
10 Września, 2017 - 02:14
Niemcy, Francuzi, Belgowie, Holendrzy no i oczywiście zawsze dobrze się kamuflujący (katolicy) Austriacy wydoją nas do ostatniego grosza. Popatrzmy na cholernie bogatą Wielką Brytanię, jestem tu od 12 lat i dobrze wiem co mówię, ile Brytyjczycy mają problemów oraz jaką górę kasiorki mają do zapałacenia. Nadto aktywa Wielkiej Brytanii są dobrze ukryte w gigantycznych powiązaniach z wieloma miejscami na świecie, żeby wspomnieć USA, Kanadę i Australię. Nasza ojczyzna jest już rozkradziona, jest w dużym stopniu w obcych rękach, wciąż bodajże wymieramy, 15 mln naszych rodaków jest więcej i mniej zadłużonych, zarazem jesteśmy po 46 latach komunizmu i po 24 latach III RP Pomrocznej. Wypchnięto naszą młodzież, a zalewają nas Ukraińcy z neobanderowskiej Ukrainy. Niemcy tylko patrzą, by się cosik zdarzyło, by mogli powrócić na nieodżałowane ziemie im odebrane. Nie jest wesoło jedym słowem! W takich okolicznościach, a możnaby jeszcze mnożyć, to nie taka łatwa sprawa, ten Polexit! Z tym większą ciekawością, będę czytał Twoje argumenty! Pozdrawiam Satyrze
Sławomir Tomasz Roch
Trzeba się zbroić, zbroić!!!
12 Września, 2017 - 13:57
Ci muzułmanie to dla nas szansa, trzeba się zbroić, zbroić jeszcze raz zbroić. Pozdrawiam wszystkich.