MEDIALNA NAGONKA NA WIKTORA WEGRZYNA...
Sprowokowany medialna nagonka na kolejnego polskiego patryjote w osobie pana Wiktora Wegrzyna
postanowilem uczynic , krotki wpis na blogu.
Prosze Panstwa, gdy juz prawa strona tej polskiej barykady zaczyna obrzucac nieczystosciami kolejnego zasluzonego dla Rzeczpospolitej czlowieka,
to chyba przyszedl juz czas, ze powinismy glebiej zastanowic sie nad moralnym stanem prawicowych mediow. Otoz jak wiemy ostatnio Gazeta Polska przyczynila
sie do oczerniania tego czlowieka.
Stosunkowo niedawno ustaly wredne, bezczelne i obskurne ataki na kolejnego wielkiego polskiego emigranta, mysle tu o panu Janie Kobylanskim.
Reasumujac ta sytuacje i polskie prawicowe media jestem zmuszony posluzyc sie starym powiedzeniem...
...jezeli mamy takich przyjaciol, to niech nas Pan Bog broni, bo wrogow nie musimy sie juz obawiac...
Ponizej podaje spotkanie pana Wiktora Wegrzyna, ktory musial sie tlumaczyc, ze.." nie jest wielbladem "
Prosilbym wszystkich, by po zapoznaniu sie z tym materialem sami wyrobili sobie opinie o tym czlowieku i nie szeptali pokatnie
jakies zaslyszane bzdury.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 44013 odsłon
Komentarze
Witam, mysle, ze rowniez ten temat...
2 Maja, 2015 - 21:01
zasluguje na chwile uwagi.
Tym bardzie, ze ludzi podobnych panu Wegrzynowi nie mamy w dostatku...
pzdr.
chris
Niewątpliwie zasługuje....
2 Maja, 2015 - 21:33
Komandor to wielki patriota. Tu,na niepoprawnych oberwało mi się od naczelnego jazgota za to, że go tak nazwałam.Nagonka jest spowodowana zapewne tym, że przewodniczy komitetowi wyborczemu G.Brauna.Wszyscy przecież powinni głosować na Dude...bo jak nie.....to.......Nawet jak zmienia swoje poglądy w sprawie in vitro i łopocze czasem jak flaga unijna....nic to .Duda i już.A Braun ma zaszczyt być co najwyżej uznany przez NP za reżysera.Oj biedna ta Polska skoro ma takich ssssynów. Pozdrawiam
Verita
No niech bedzie rezyserem, tylko tym...
2 Maja, 2015 - 22:04
NAJISTOTNIEJSZYM w Rzeczpospolitej, ktory bedzie stanowil o Jej stanie i przyszlosci.
Jednak ten moj krotki wpis tyczy sie pana Wegrzyna i tu chcialbym polozyc glowny nacisk,
choc tych dwoch tematow nie sposob rozdzielic....
pzdr.
chris
Verita
2 Maja, 2015 - 22:06
"Komandor to wielki patriota"
Taki Wallenrod prawie?
Dla dobra Polski nawet ze śmiertelnym wrogiem się skuma?
I te Iskandery w Królewcu na moskwę poodwraca?
Jak to się to dobro ze złem wymieszało...
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed i po co ta falszywa skromnosc ?
2 Maja, 2015 - 22:16
Uczyniles w swoim zyciu cos o wymiarze Katynskiego Rajdu ?
czy tylko stukasz bezmyslnie w ta klawiature ?
i glupa palisz...
Nie krepuj sie i oswiec nas swoimi wyczynami ku swietlnosci Rzeczpospolitej...
chris
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Leniwiec Seed nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Zdecydowany amator2 Maja, 2015 - 22:38
Skromność to jeden z atutów dobrego wychowania - tak mnie przekonywano
w dzieciństwie.
Chroni przed pychą.
A co do osiągnięć:
Mam jedno, najbardziej cenne -
nie wchodzę w alianse z wrogami.
I nie muszę pluć w lustro przy goleniu.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
re: Skromnosc to ...
2 Maja, 2015 - 22:45
pelna zgoda, z tym ze powyzej byla mowa o falszywej skromnosci,
a to juz inna inszosc...
A przy goleniu proponuje uwazac, by reka nie zadrzala :-)))))
chris
Zdecydowany amator
2 Maja, 2015 - 22:50
Nie obawiaj sie.
Używam brzytwy.
I jak widzisz, robię to dobrze, bo nadal pisuję.
Sowiecki zwyczaj zalewania mordy jest mi obcy,
to i ręka pewna.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
No obawiac sie doprawdy nie zamierzam :-)))))))))))))))
2 Maja, 2015 - 22:59
, a reka potrafi zadrzyc rowniez od czegos innego
i to sie rowniez czasami na umysl przelewa :-))))))))))))))
wiec...pytalem jedynie z...pewnego zaklopotania...,
bo w koncu nikomu zle nie zycze.
chris
@chris
2 Maja, 2015 - 23:08
panie amator - prosze nie zasłaniać sie już "ironią" i zacząć pisać polską czcionką, a i nad ortografią warto popracować
Jozek w zasadzie czasami masz racje...
2 Maja, 2015 - 23:18
, ale moze dodalbys cos odnosnie tematu ?
Ostatnio bowiem uczepiles sie alkoholu i wykoleiles inny temat,
to jakies natrectwo ?
czy jak to mam rozumiec ?
chris
@chris
2 Maja, 2015 - 23:22
aby zrozumiec......................... to pisz "PO POLSKU" to i katastrofy nie budiet
aj waj Jozio z Londynu , Ty mnie calkiem dobrze rozumiesz...,
2 Maja, 2015 - 23:29
tylko moze ja bym chcial sie w koncu dowiedziec,
co Ty w pewnych tamatach masz do powiedzenia...,
bo jak dotad, to sie jedynie slizgasz ;-)))))))
chris
@chris
2 Maja, 2015 - 23:33
bo ja nie jestem aż taki omnibus za jakiego ty tu chcesz uchodzić i raczej dośc marna amatorszczyzną to śmierdzi,
ps.
na dziś koniec "polemiki"
Jozek i znowu parujesz cios...,
2 Maja, 2015 - 23:48
zreszta jak zwykle...
No, na polemike mi to nie wyglada..., zwykle pieprzenie na boku...
I nie staraj sie mnie obrazac, bo nie kazdy moze to uczynic :-))))))))))))))))))
chris
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Leniwiec Seed nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Zdecydowany amator2 Maja, 2015 - 23:08
Nie mnóżmy wątków.
Zapraszam do rozmowy niżej.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jestem jakim jestem nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Witaj Leniwiec Seed2 Maja, 2015 - 22:29
Może komandor jest patriotą, może jest wielki, taki sowiecki taki radziecki.
Pozdrawiam
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Zdecydowany amator
2 Maja, 2015 - 22:38
A pan to jakiś przyjaciel kacapstwa, że tak się o nich martwi.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Jjj czy zapoznal sie pan juz z materialem filmowym,
2 Maja, 2015 - 22:55
ktory powyzej wkleilem ?
Problemy ze zrozumieniem ? czy tylko zwykla przekora ?
A co do sowietow, to czym chce pan ich w tej chwili pokonac ?
grozac malym paluszkiem ?
i pokrzykiwac jak dziecko w piaskownicy...
Gdy sie jest tak wielkim patryjota, jak w duecie piszecie codziennie,
to czy nie nalezaloby sie zastanowic nad Polakami mieszkajacymi na Kresach ?
Czyni pan cos w tym kierunku,
czy tylko pieprzycie glupoty w necie ?
chris
Zdecydowany amator
2 Maja, 2015 - 23:05
"to czy nie nalezaloby sie zastanowic nad Polakami mieszkajacymi na Kresach ?
Czyni pan cos w tym kierunku,
czy tylko pieprzycie glupoty w necie ?"
Proponuję aby Pan odpowiedział na własne pytanie.
Proponuję także zastanowienie, jaka byłaby reakcja pomordowanych
Polaków z Katynia, gdyby wiedzieli że ich uhonorowanie
załatwia się kolaboracją z mordercami.
Nie odbiera Pan tego, jak kpinę z Ofiar?
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed
2 Maja, 2015 - 23:20
Czy zarzuca Pan Wegrzynowi kolaboracje ?
chris
Zdecydowany amator
2 Maja, 2015 - 23:27
A czy wyręczanie Nocnych Wilków, w ich dziele honorowania
sowieckich zbrodniarzy wojennych, ma jakąś inną nazwę?
Czy może jest dla Ciebie znak równości, pomiędzy tymi
pozbawionymi życia strzałem w potylicę, bez sądu,
a tymi którzy zginęli w walce z niemcami?
Chcesz zrównać ofiary mordów z ich prześladowcami?
Wybacz, ale to nie mieści się nawet w elementarnym poczuciu przyzwoitości.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed
2 Maja, 2015 - 23:43
Pytam ponownie, czy ogladales caly material filmowy, ktory wkleilem ?
masz problemy ze zrozumieniem, czy tez uprawiasz propagande ?
Nie zamierzam powtarzac tego, co jest w filmach.
I nie staraj sie tutaj pod plaszczykiem dyskusji czynic zadymy, ,
gdyz kazdy moze ten material obejrzec i kazdy normalny dojdzie do prawdy,
wiec Leniwiec Seed darmowy trud...
I jeszcze jedno, tu nie Gazeta Wyborcza...wiec podaruj sobie ,
to sa nieudolne starania..., lec do Adasia, to co probujesz uskuteczniac,
to jest jego poziom i jego narracja...
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 00:00
Nie drogi kolego
Nie ma patentów na patriotyzm, a więc nie pozwolę się zakrzykiwać.
Nie pozwolę także hańbić pamięci Polskich elit zamordowanych w Katyniu
rękami przodków ordyńców putina.
Nie pozwolę na drwiny z pamięci o Nich.
I ani te, ani żadne inne filmy nie zmienią tego, że rękami Polskich
dobrowolszczików, dokonuje się ponownie bezczeszczenia pamięci ofiar Katynia.
Cel nie uświęca środków.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed
3 Maja, 2015 - 00:17
No z tym kolega, to bym nie przesadzal :-))))
Wolnosc slowa ponad wszystko !
tak wiec nie zamierzam nikogo uciszac,
Daje Ci jednak do zrozumienia , ze uprawiasz zwykla propagande
i to w najbardziej ordynarnym stylu.
Produkujesz sie tutaj jak zwykly bolszewik,
bez zadnej finezji i bez zaklopotania.
Czuc Cie czosnkiem na odleglosc...,
Tobie poprostu z ust czuc !
Zrozumiales Leniwiec Seed !
I ja wiem, ze to nie glupota przez Ciebie przemawia, czytam Twoje teksty tu i owdzie...
Ty poprostu " tak masz "...
I nie bierz do ust slowo Katyn i Katynskie Ofiary, bo wlasnie Ty nie masz zadnego prawa,
by tego naduzywac...,
Ty zbijasz jedynie internetowy kapital i to jest juz wszystko...kubusiu puchatku...
chris
Zdecydowany Amator
3 Maja, 2015 - 00:43
Dobrze , więc nie będę Cię kolegą przezywał, bo to rzeczywiście dla jednej strony byłoby krzywdzące.
A cały ciąg prób obrażenia mnie nie zmieniło ani na jotę tego, ze nie potrafiłeś
obronić tez w swoim tekście.
A więc albo nie znasz motywów P. Węgrzyna, dla których skumał się a waciakami,
albo wydaje Ci się że rozumiesz.
Nie pisz także o zapachach w necie, bo będziesz posądzany o nadmiar wyobrażni.
Jak dotychczas net nie przenosi zapachów, i chwała mu za to.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
re:...dla jednej strony byloby krzywdzace.
3 Maja, 2015 - 01:13
No chociaz w jednej sprawie jestesmy zgodni !
, tak rzeczywiscie, na kolezenstwo nie zapowiada sie...
Nie odnosisz sie do tematu , a jedynie powtarzasz, jak gdyby winylowa plyta miala skaze...
I jedno powinnismy ustalic, ja Cie nie zamierzalem obrazac i tego nie czynilem,
poprostu definiowalem to, co pisales..., albo lepiej ujmujac, jak to pisales...
W moim tekscie nie musze niczego bronic. Stanowisko, ktore reprezentuje p.Wegrzyn jest jasne i przejrzyste.
Tylko ludzie Twojego pokroju moga tego czlowieka ponizac.No i popkroju Twoich kolesiow...
Szepnij to na ucho swojemu kompanowi MS,
ktory ponizej produkuje sie z kolejnym paszkwilem, otulonym jego filozofowaniem.
Ze zrozumieniem nie mam dotychczas zadnych problemow, a czytajac Ciebie wiem, ze rowniez ich nie masz,
wiec konkludujac mniemam, ze calkiem poprostu uprawiasz tutaj propagande i to jest juz wszystko,
co mozna w tym temacie napisac...
Co innego Seed wymieniac poglady, bo w rzeczy samej nalezy je miec,
a co ionnego zwykla prymitywna propaganda...
Ja wyroslem w PRL-u i na takie prymitywny lep nie ide Seed..,
.przynajmniej jeszcze dwa fakultety i jakies dwadziescia lat cwiczen...,
no to wowczas to mozesz probowac ;-) ...choc nie rokuje Ci wielkiej nadzieji :-))))))))))))))))))))))))
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 01:29
No i popatrz jacy jesteśmy zgodni.
Aż przytoczę Twoje odkrywcze słowa:
"tak rzeczywiscie, na kolezenstwo nie zapowiada sie"
"Stanowisko, ktore reprezentuje p.Wegrzyn jest jasne i przejrzyste."
"mniemam, ze calkiem poprostu uprawiasz tutaj propagande"
Co zaś do wymiany poglądów Blogerze Zdecydowany amator,
to jednak wolę pozostać przy swoich, niż wymieniać na Twoje.
Zbyt wiele wolnego miejsca musiałoby pozostać, a
natura nie znosi pustki.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed
3 Maja, 2015 - 01:42
Nie dawales rady, wiec zaprosiles kolegow do pomocy, teraz znowu czynisz ukladanki z tego co napisalem,
i tworzysz jakis nieudaczny rubik.
Seed o zadnej wymianie pogladow nie moze byc mowy i to nie ze wzgledu na proznie,
ten dzwiek doszedl mnie juz na poczatku...,
Ty poprostu masz problemy zte slowem PRAWDA,
wiec konsensusu nie bedzie i wiesz co ?
ja plakac nie bede :-))))))))))))))))))))))))
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 01:57
Dżwięk powiadasz?
Może to echo, od ścian odbite?
I wiesz co?
Nie ma mowy o konsensusie.
Są granice, których porządni ludzie nie przekraczają.
Nie gra się pamięcią o Ofiarach zbrodniarzy z
czerwoną gwiazdą na szmacianych pickelhaubach.
Nie pije się wódki z katami.
Nie bawi się z dziczą na rautach.
Nawet wtedy jeśli ta dzicz porusza się na takich samych motorach.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 14:11
Po tych pałach jakie dostałem, wiem że moja ocena jest trafna.
Panie zdecydowany amatorze, jak pan się boi kacapów, to niech pan wyjedzie z polski, i niech pan nie sieje defetyzmu.
Bo ja wiem co będę robił, gdy kacapstwo napadnie Polskę, i co nakazuje obowiązek.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Jjj - ja nikogo nie paluje, niezaleznie co pisze...
3 Maja, 2015 - 16:56
palowanie w zadnym stopniu nie swiadczy o trafnosci wpisu...
palowanie to jakies zasciankowe zachowania ludzi o malym umysle...
Lepiej by bylo. gdyby sie Pan zastanowil, co czynic, by kacapy na Polske nie napadli...
bo chwilowo nie mamy zadnych szans..., ale chyba rowniez dla Pana jest to oczywista oczywistosc, albo ?
chris
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jestem jakim jestem nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Zdecydowany amator3 Maja, 2015 - 17:30
Ja wiem że to nie pan, bo nie ma pan -6. Po to mnie mama rodziła, gdy przyjdzie taka potrzeba, stanąć i bronić swojej Ojczyzny, jak na Polaka przystało, tak jak stawał mój tato, dziadek i pradziadek. Dziwno mi że pan tego nie rozumie. Nikt nie rodzi się żołnierzem, tylko staje się nim, gdy Ojczyzna w niebezpieczeństwie. K.K.Baczyński wstępując do powstania Warszawskiego, w 1944r
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Jjj chyle czola przed Panskim patryjotyzmem i...
3 Maja, 2015 - 19:43
pisze to bez cienia ironii, prosze mi wierzyc.
Jednak obecnie nie mamy zadnych szans i nalezy zadbac by ta pozostala tkanka Narodu polskiego
pozostala...
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 21:21
To jak pan chce to zrobić, na kolanach po to tylko by przeżyć, i błagać nieubłaganego wroga polski, o litość i zmiłowanie.
Czy pan jest ślepy, co kacapstwo zrobiło w Afganistanie, Czeczeni, Gruzji, i na Ukrainie, mordując, grabiąc, i gwałcąc tysięcy ludzi, zwłaszcza cywili, a szczególnie dzieci kobiety i starców, bo nie mogli się sami bronić.
Lepiej żyć i umierać na stojąco, niż żyć w hańbie i na kolanach.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Jjj re: To jak pan chce...
3 Maja, 2015 - 22:15
Prosze Pana Polacy glowe nosza zawsze wysoko...,
przyszedl jednak czas, by nauczyc sie tej glowy nie stracic...
Pokrzykiwaniem i wymachiwaniem rekoma wolnosci nie zdobedziemy.
Przypominam Panu, ze od 1939 nie posiadamy panstwowosci...,
prosze bez zbednych emocji zastanowic sie nad tym co do Pana pisze.
Nie mam dwudziestu lat i nie podskakuje jak pajac...
W chwili obecnej jestesmy wrecz ROZMONTOWANI...
jakies dywagacje w temacie co by bylo, gdyby....sa zupelnie nie na miejscu...
pzdr.
chris
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jestem jakim jestem nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Zabić zdobyć i wcielić do Rosji3 Maja, 2015 - 22:48
A ja mam 64, i wiem co piszę, przeżyłem trochę, i znam tą kacapską miłość do polski bez granic,
I wiem dobrze co ci wyzwoliciele z czerwonej armii robili, gdy wprowadzali sowiecki ład w 1944r, w Polsce.
Pana wola, życie na kolanach by przeżyć, gdyby nie daj Bóg, kacapstwo uderzyło na Polskę.
A moja wola to zdobycie kałasza i walka, bo to odziedziczyłem w genach po moich przodkach.
A i przyjdzie czas rozliczenia nierządu POlszewi.
Bo kto z Bogiem, to Bóg z nim.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
JJJ
2 Maja, 2015 - 22:41
Witaj
Trudno to niektórym zrozumieć,
a przecież nie my to wymyśliliśmy
że starczy łyżka dziegciu, aby zniszczyć beczkę miodu...
Pozdrawiam
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Verita, to nie wiesz, że wielki patriota, powinien zawsze i
4 Maja, 2015 - 20:25
wszędzie atakować Ruskich?:)) Neokonserwatyści* i ich polska odmiana, sobie tak życzą i już. Dziś także ż-komuna i media głównego nurtu, ale neokonowie zawsze. A za nimi wielu, "obserwatorów świata", czyli internautów. Czasami przyjmuje to formy kuriozalne. Np 1) twierdzenie dziś, że "nasi" notable są prorosyjscy.2) Jednak zdarzały się" lepsze" spostrzeżenia. Komu służy, tj. jakiej etnie; kto jest zainteresowany produkcjąa i propagowaniem filmu pokłosie - każdy widzi:). Niemniej zdarzyło się, że na pokłosie dołożyła się jakaś firma producencka z Rosji, czyli najpewniej, jak to bywa ze światem filmowym, bedąca w rękach "korzennych":). I tak wkład tej firmy w finanse filmu był niewielki, a w propagowanie, typu gnanie dzieciaków ze szkół przymusowo na film, żaden. Niemniej firma była z Rosji. Od razu - z całkowitym pomijaniem zauważenia nacji na ż:) - posypały się w sieci teksty: Putin i Ruscy wspierają finansowo pokłosie.:)).
I tak to się kręci. Nie przeszkadzają uzbrojeni ochroniarze z Izraela, zamykający ulice, a czasem jak czytamy - zakładający plastikowe kajdanki obywatelom polskim, przeszkadza sama zapowiedz przejazdu motocyklistów - bo histeria trwała od domniemań przejazdu.
Zresztą antyruskość mi nie przeszkadza:), byle tylko nie przyjmowała histerycznie-gargantuicznych rozmiarów i nie przesłaniała całkowicie, zupełnie, wręcz 300-procentowo, działań innych. Np. w "naszym" "patriotycznym" msz, mamy niemałą mniejszość etnową- jak twierdzi Baliński i nie tylko Baliński - a nie jest to mniejszość rosyjska:)))
Ad* Wszyscy wiemy co to neokonowie, ale przywołując Pogonowskegoi: Neokonserwatyzm jest intelektualno-politycznym ruchem radykalnych Żydów nowojorskich w walce o dominację nad światem po upadku komunizmu, nad którym Żydzi stracili kontrolę i kiedy Sowieci zaczęli zagrażać powodzeniu Izraela. Udało im się przeistoczyć program amerykańskich konserwatysów na korzyść Izraela. Profesor Kevin MacDonald uważa, że neokonserwtyści są kierowani przez Lobby Izraela, któremu udało się podporządkować sobie fundamentalistów protestanckich, którzy wierzą że zwycięstwo Żydów nad Arabami jest konieczne do powrotu Jezusa na ziemię.
be
2 Maja, 2015 - 23:11
be
w pewnej loży
co ma dwa be
żarliwi patrioci
są bardzo be
PS W końcu po to została reaktywowana, żeby się z tymi nieprawomyślnymi raz na zawsze rozprawić, a zwłaszcza z niezależnym Radiem na M i jego sympatykami.
jan patmo
jan patmo
2 Maja, 2015 - 23:24
o taaaak,
zapach czosnku doszedl nawet tutaj , gdzie sie znajduje...,
a to w koncu pare tysiecy kilometrow :-)))))))))))))))))))))))))))
Szczesc Boze
pzdr.
chris
Zdecydowany amator
2 Maja, 2015 - 23:51
Nie lubisz czosnku?
Wolisz chemię w tabletkach?
A z Bnai Birth to też raczej pudło, bo to TW MUST.
I to według Ciebie przypadek, że sowiecką agenturę
wciągają do loży masońskiej?
Albo może sądzisz, że masoni nie znają historii członków?
Ale nie krępuj się.
Zostały jeszcze szekle, menora itd.
Niedługo zacznę ziewać, kiedy tak będę nazywany - monotonne i nudne.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Jaaaaaasneeee ;-)
3 Maja, 2015 - 00:04
Prawda,Cala Prawda, Gowno Prawda !
co znaczy ziewac ?
, ja juz sobie dzrzemke ucialem ...
Podaruj sobie Seed, to jest nierowna walka...,
a ja w koncu jestem Gentleman :-)))))))))))))))))))
wiec rozumiesz..., troche mi z Toba niewygodnie :-)))
poprostu mam skrupuly :-))))))))))))))))))
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 00:11
Pisałem Ci już, żebyś się nie krępował.
Przeciez bycie gentlemanem nie stoi w opozycji do posiadania własnego zdania.
Do tego moje emocje leżą w puszce za szafą, aby mi nie przeszkadzały
w rzeczowej rozmowie.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
re:... w rzeczowej rozmowie.
3 Maja, 2015 - 00:23
No tak Seed bardzo bym chcial, aby ta rozmowa byla rzeczowa, lecz niestety z Toba nie jest to mozliwe...
Wykoleiles temat juz na wstepie, a potem bylo juz tylko gorzej...,
cwiczysz swoja troche ulomna elokwencje i to jest cala zabawa z Toba:-(
chris
A poza tym Seed czytasz nieuwaznie !
3 Maja, 2015 - 00:28
To ja pisalem, bys Ty sie nie krepowal...
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 00:32
Do rzeczy zatem?
O Wallenrodach pogadamy?
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
LS re: pogadamy ?
3 Maja, 2015 - 01:17
Seed a co Ty mozesz wiedziec o zyciu seksualnym mrowek, gdy nie siedziales d..a w mrowisku ?
czy rozumiesz aluzje ?
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 01:34
Silisz się na dowcipy?
No tośmy sobie pożartowali.
A teraz odpowiedz, dlaczego Twoim zdaniem P. Węgrzyn
przyczynia się do bezczeszczenia pamięci pomordowanych w Katyniu.
Nie CZY tylko DLACZEGO.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Zdecydowany amator nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Najpierw odpowiedz dlaczego mu to zarzucasz...3 Maja, 2015 - 01:48
A poza tym pisalem Ci, bys nie naduzywal pomordowanych w Katyniu do swoich internetowych voyage.
Nie rozpoznaje w Tobie czlowieka, ktoremu przysluguje dyskusja w tym temacie.
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 02:05
Problemy z postrzeganiem to nie moje zmartwienie - zgłoś je medykom.
Zaś w temacie Ofiar rosyjskich siepaczy, to Oni sami już się bronić nie mogą.
I właśnie dlatego, każdy prawy Polak powinien przeciwstawić się
próbom bezczeszczenia Ich pamięci.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika pacyna nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Banda idiotów, ludzi bez mózgów, twory swoich czasów2 Maja, 2015 - 23:48
Ja wiem, że ludzie wybitni nie rodzą się na pniu, ale możliwość publicznego wypowiadania się dzięki choćby internetowi produkuje całe masy bezmózgich Yeti, którzy muszą zabrać głos, szczególnie w kwestiach, o których nie mają bladego pojęcia ( o ile w ogóle o czymś pojęcie mają).
Czymś innym są stosunki zagraniczne państwa, a czymś zupełnie innym relacje pomiędzy ludźmi. Pan Węgrzyn, uczynił dla Polski więcej w relacjach międzyludzkich, aniżeli nie jeden z was prostaczków mógłby sobie nawet wyobrazić. Praca, ta u podstaw, którą On i cały Rajd wykonali zasługuje na medal. Oni, tam w Rosji, nieśli Polskę, Polskę jako Naród otwarty na Rosjan, co nie oznacza automatycznie na władzę rosyjską, czego prostaczki nigdy nie pojmą, bo prostaczki są zamknięte w swoich skorupkach.
Józiu, a Ty ilu masz wokół siebie Łotyszy? Ilu z nich ma jedynie łotewskie paszporty? Masz odwagę nie podać im ręki, bo są Rosjanami? Gonisz tych Moskali po ulicach Londynu, ułanie bez lancy i bez konia?
Eeee pacyna...
2 Maja, 2015 - 23:58
Gdybym sie przy takich " okazjach " :-))))))))))))))))) zatrzymywal,
to zapewne mialbym nielada problemy....
np. ze zrozumieniem oczywistych oczywistosci...
Przeciez, to jest przedszkole..., kasanie po kostkach i tyle...
pzdr.
chris
@ZA
3 Maja, 2015 - 00:33
To nie jest przedszkole. Ja bym im w przedszkolu nie pozwolił nocników wynosić. Kąsanie po kostkach też nie wchodzi w rachubę, bo wpierw trzeba do tych kostek sięgnąć.
Dlatego nie jestem za demokracją!
@pacyna
3 Maja, 2015 - 00:51
Mamy w Rzeczpospolitej roznych ludzi...,
jestesmy katolikami, wiec co mamy z nimi uczynic ?
no sa..., bo sa...temat nie jest latwy. trzeba sie aranzowac..., bo co innego pozostalo...
chris
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika pacyna nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@ZA3 Maja, 2015 - 01:08
Z tymi Katolikami, to bym nie przesadzał. Ja bym chciał być dobrym katolikiem, ale raczej się nie uda.
Dziś świętujemy uchwalenie Konstytucji 3 Maja, a ta banda troglodytów nawet nie zdaje sobie sprawy, że owa Konstytucja, którą sobie gęby wycierają, stała w całkowitej sprzecności do tego co głoszą! Hipokryci i intelektualne szambo.
@pacyna
3 Maja, 2015 - 01:21
z czego oni zdaja sobie sprawe, to ja nawet o tym nie mysle :-)))))))))))))))))))))))
to sa zwyczajni WYROBNICY... i to mozna rowniez calkiem spokojnie odniesc, to tej ich pisaniny...
i to nie sa zadne inwektywy, to jest naga rzeczywistosc..., niestety
pzdr.
chris
Węgrzyn - pożyteczny idiota czy ruski szpion?
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mind Service został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
3 Maja, 2015 - 00:41
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@Mind Service
3 Maja, 2015 - 00:49
// Faktem jest, że jego wypowiedzi postawiły Grzegorza Brauna w niekomfortowej sytuacji i przyczyniły się do ogromnego spadku poparcia w wyborach prezydenckich. //
Ale pojechałes po bandzie, a z czego to niby miało spaść poparcie dla Brauna z prawie zera do "mniej niż zero"
czy warto cokolwiek o nim pisać - lepiej o córce księżnej Kate :-)))))))))
a może o pogodzie
https://youtu.be/JFHanoST-vI
hej Jozek !
3 Maja, 2015 - 01:25
to Ty jednak potrafisz, gdy chcesz...
co prawda dalej "krzywy "sarkazm, jakos tak intelektualnie zasmarkany,
ale chociaz cos...
Ale widze, ze ten Braun Cie boli, oj boli :-)))))))))))))
chris
Oczywistości
3 Maja, 2015 - 00:51
Jednak pacyna dobrze robi, że wyjaśnia oczywistości; niesie tym samym kaganek oświaty do tych, którzy wciąż tkwią w mrokach... za co niewątpliwie zbiera sobie spore zasługi w niebie.
jan patmo
@Janie
3 Maja, 2015 - 01:03
Kaganek? Im nawet latarnia morska nie pomoże. Oni są bardziej beznadziejni od Senhedrynu. Czasem mi ręce opadają, ale ta świadomość posiadania racji, nakazuje mi tłumaczyć w możliwie najprostszy sposób i nie ustawać w wysiłkach.
@ jan patmo
3 Maja, 2015 - 01:29
hej, czy nie widzisz, ze oni sobie poprostu jaja robia ?
chlopcy przyszli sobie pocwiczyc..., troche nieudolnie, no ale coz ?
pisac po polsku mozna sie nauczyc, ale myslec po polsku...o to jest juz trudniej ;-)
niezaleznie jak sie sposobia..., czynia to malo udolnie ;-)
pzdr.
chris
Bezwarunkowe reakcje
3 Maja, 2015 - 02:09
Ich niebywale agresywne (wręcz bezwarunkowe) reakcje na osoby Węgrzyna i Brauna (także pewnie Kobylańskiego) mówią same za siebie.
Działalność Jana Kobylańskiego znam najdłużej. On jest prawdziwym gigantem polskości, i to nie tylko w Ameryce Południowej.
Działalność Grzegorza Brauna, a zwłaszcza jego filmy, nie wymagają komentarza. Jego osoba natychmiast wywołuje ataki wścieklizny nie tylko zresztą u komuchów czy lewaków.
A zasługi Wiktora Węgrzyna przedstawił pacyna.
Wszyscy trzej to wielcy patrioci i wielkiego formatu ludzie.
jan patmo
Co się dzieje?
3 Maja, 2015 - 02:23
Moich dwóch ulubionych blogerów Amator i Leniwiec,staje na przeciw siebie i toczy walkę.
Co najdziwniejsze, obaj mają rację. Może nie całkiem, ale sporo.
Tego całego komandora kompletnie nie znałem, nie wiedziałem, że istnieje, a już jego powiązanie z Grzegorzem Braunem to czysta abstrakcja.
Zobaczyłem go pierwszy raz (ważne! - pierwsze wrażenie) w studio TV Republika, gdzie chamsko i arogancko odpowiadał kobiecie, wpędzając ją w zażenowanie, bo nie chciała się zniżyć do jego poziomu dyskusji. Dodam, że lubię i cenię redaktor Katarzynę Hejke, więc mogłem być nieco nieobiektywny.
Wyrobiłem sobie wówczas opinię, że pan Węgrzyn to bufon i człowiek, któremu nachalny patriotyzm przewrócił w głowie.
Niestety sporo jest takich, którym silne uczucia, w tym także dziwnie pojęty patriotyzm odbiera rozum. Ja ciągle uważam, że strerowany za sznurki Trybeus mimo wszystko jest patriotą, tylko zagubionym.
Niewątpliwie i Amator i Leniwiec są autentycznymi patriotami.
Jednakże nie cierpię "kombatanctwa". Za dyżo napatrzyłem się na frasyniuków, borusiewiczów, czy wrzodaków, żeby Amatorze na podstawie przytoczonych materiałów zmienić pierwsze wrażenie. Czy on takim jaskrawym poparciem dla ruskich bandziorów jeżeli nie przekreślił całkowicie, to w dużym stopniu podważył swe dotychczasowe patriotyczne osiągnięcia? Niestety, chcesz, czy nie chcesz stawia go to obecnie w dwuznacznym świetle. Nie zamierzam go oceniać, bo tylko Pan Bóg jest go w stanie całkowicie zważyć. Lecz mnie, absolutnie subiektywnie ten człowiek się nie podoba. Nie mówię tu o szacunku, czy honorze, bo tego go nie pozbawiam. Przecież on może być tylko zwyczajnie głupi. Nie wiem.
Czesto bohaterowie, którzy ginęli w pierwszym ataku, byli dzielni, ale głupi. W walce nie o to chodzi by szybko dać się zabić.
Poza tym mam silną awersję do tak zwanych grup motocyklowych. Sam kiedyś szalałem na punkcie motocykli jeszcze w czasach, gdy w Polsce porządnego kasku nie można było kupić. A mojego słynnego pierwszego Komarka, zamieniłem z jednym rolnikiem na Zundappa Saharę z wózkiem, który gnił u niego w stodole. To był poczatek mojej kolekcji.
Ale wyrosłem z tego. Synowi zabroniłem jazdy na motorze. Zięć, któremu zabronić nie mogę, szaleje na Harleyach, BMW i Augustach. Lecz czuję, że już powoli z tego wyrasta.
Jednakże są faceci, którzy nie wyrastają, przebierają się jak w karnawale, puszą się i co niedziela jeżdżą się popisywać przed sobą na Skwer Kościuszki. Harcerze i dzieciaki. Mimo, że niektórzy po 60-tce. Dla mnie to trochę niepoważne. Ale cóż... nic lepszego im widocznie nie przychodzi do głowy i pozostali na poziomie zabawek.
Już choćby ta harcerska hierarchia drużynowy, harcmistrz, komandor.
Czy ty Amatorze nie widzisz w projekcie rajdu Nocnych Wilków grubej prowokacji? To ordynarna ustawka. Jak coś takiego mozna poprzeć i nadal być uczciwym patriotą?
Serdecznie pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Jazgdyni
3 Maja, 2015 - 02:42
Witaj
W okolicach Katynia, mojego Dziadka chwycił patrol sowiecki.
Stał już pod ścianą.
Uratowały Go sęki na dłoniach, bo był ślusarzem.
Usłyszał -won.
Mnie opowiedział o tym, kiedy byłem już kumatym chłopakiem.
Opowiedział mi też o setkach innych spraw, a Katyń był na czele.
Obiecałem mu, że będę powiernikiem tych zobowiązań.
Tylko tyle.
A ja nie zapominam i dotrzymuję danego słowa.
Pozdrawiam
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@Leniwiec Seed
3 Maja, 2015 - 02:53
Witaj
Też jestem wychowany w wielkim szacynku do pomordowanych. W tym także Katynia.
Lecz, jak się popularnie, choć wieloznacznie mówi - cicho nad tą trumną! - tak również bardzo nie lubię urządzanych cyrków na cmentarzach. W szacunku musi być cisza i pokora. Nie ostentacja, a co najgorsze usiłowanie zawłaszczania tragedii.
Czy tylko rajdowcy komandora mają prawo do uczczenia tej Tragedii? Wygląda na to, że wkrótce wykupią monopol i każdy chcący złożyć cześć w Katyniu będzie sobie musiał kupić motocykl i uzyskać pisemną zgodę Węgrzyna.
Qu#wa! Jak dużo Polaków kompletnie nie wie co to skromność i pokora.
Pozdrawiam
Ps. Czekam na mecz, Moi filipińscy przyjaciele zarazili mnie Mannym. To bokser wszechczasów.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Leniwiec Seed nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jazgdyni3 Maja, 2015 - 02:59
A ja pewnie dopiję swoją ulubioną herbatkę i ułożę głowę do snu.
Miłego oglądania.
Pozdrawiam
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Oto co ten upośledzony Węgrzyn bredzi:3 Maja, 2015 - 02:49
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
MS
3 Maja, 2015 - 02:55
"Ale antyrosyjska hołota nie zdaje sobie sprawy z tego, jakie będą konsekwencje jej działań..."
Wygląda to tak, jakby Pan Węgrzyn już wiedział, jakie te konsekwencje będą.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
psy szczekają - Rajd Katyński jedzie dalej
3 Maja, 2015 - 04:39
Wszystkie filmy obejrzałam: nieludzkie jest plucie na Człowieka tak zasłużonego, prawego, w dodatku - po ciężkim wypadku, z którego wyszedł cudem.
Szkalować Patriotę mogą tylko ludzie bez czci i wiary. Szczególnie wstrętne jest zarzucanie "picia wódy" - człowiekowi, który w ogóle nie pije alkoholu.
Wczoraj widziałam pana Wiktora na Polach Elekcyjnych i na Mszy ( łacińskiej) w Kościele śe. Józefa Oblubieńca. Nie oszczędza się. "Nie gna w kąt"
Jakoś znosi to ujadanie.
Nawałnica zniesławień przeminie - i wszystko będzie dobrze.
Nie ma tego złego, które by na dobre nie wyszło.
Maski spadły.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa
3 Maja, 2015 - 10:25
Masz rację.
Maski spadły.
A wstyd zostanie.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@markowa i widzisz ?
3 Maja, 2015 - 11:12
Prawde piszesz, bledow w pisowni nie czynisz, a pomimo to jakis sukinsyn spalowal Cie na 5
Obiecalem, ze nie bede nikogo palowal, nawet wowczas, gdy zajdzie mi za skore.
A tutaj zobacz ! Jakies anonimowe bydle podlaczylo sie i kosi...
I mysla, ze ta czerwienia moga cos wskorac :-))))))))
Och wy malostkowi wyrobnicy... ciekawe w jakiej wysokosci sa wasze gaze za ten serwis waszej podlosci...
NIE JESTESCIE WARCI PYLU SPOD NASZEJ PODESZWY
:-)))))))))))))))))))
chris
@chris
3 Maja, 2015 - 11:28
// Prawde piszesz, bledow w pisowni nie czynisz, a pomimo to jakis sukinsyn spalowal Cie na 5 //
to nieprawdopodobne w jakim "towarzystwie" przebywamy, i kto wymyślił pałowanie - szok spałować taaaaaaaaaaki komentarz tak zacnej osoby
Jozek wez prosze przyklad z JazGdyni...i
3 Maja, 2015 - 12:07
odnies sie do tematu merytorycznie , bo znowu zaczynasz sie slizgac
chris
Jozek re: ...tak zacnej osoby
3 Maja, 2015 - 12:23
Juz marusia upominalem, by nie odnosil sie do kobiet z pogarda...
pisal bowiem o jakims parterowym mysleniu, czy cos w tym rodzaju.
Nie znam markowej, tak jak nie znam Ciebie, wiec dlaczego tak niegodnie traktujesz ta osobe ?
co to ma byc ? do zony rowniez tak sie odnosisz ?
chris
@chris
3 Maja, 2015 - 12:40
"zacna osoba" - czy Pani Markowa nie zasługuje na taki zwrot, jaką widzisz tu ironie
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Zdecydowany amator nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jozek3 Maja, 2015 - 14:54
sam jestem obciazony wrodzona wrecz ironia, umiem wiec czytac miedzy wierszami...
jestes w tym doskonaly...i to jest wbrew pozorom komplement...w kazdym razie prosze , bys tak to rozumial
chris
@chris
3 Maja, 2015 - 15:55
Zapewne cylindry ci się zatarły i bredzisz jak poparzony.
A moje zdanie o Węgrzynie jest niezmienne, to idiota nie patriota.
ps.
można mieć swoje zdanie ?
@jozio re:mozna miec swoje zdanie ?
3 Maja, 2015 - 16:39
rzecz oczywista..., wolnosc slowa ponad wszystko !
chris
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
do uczestników tego wątku3 Maja, 2015 - 17:17
Pan JzL utracił w moich oczach zdolność honorową, więc nawet pałką z mojej strony nie może być zaszczycony.
Bardzo proszę o nie-włączanie się w dyskusję prowokowaną przez to indywiduum na temat mojej (skromnej) osoby.
Pozdrawiam i dziękuję za zrozumienie.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@ Józek...
3 Maja, 2015 - 12:53
.... no "pacz pan", jaki się trafił Pat Garrett z Pcimia Dolnego.
Tyle czasu był w hibernacji i zjawił się nagle - razem Nocnymi Wilkami.
A poważnie..... amatorze Harleya, przecież już prosiłem : nie wywoł€j marusia do tablicy, ja już zakończyłem rozmowę z tobą.
Poznałem twoje poglądy już po pierwszych komentarzach - to mi wystarczy.
ps.
.... nie zanam twojego języka i jedzie ci z japy !
@maruś
3 Maja, 2015 - 13:00
mamy wprost identyczne oceny tej amatorszczyzny
ps.
Marku kończymy temat bo jeszcze zaliczy nas do suki.... w , a mam zamiar zacząć oceniać wpisy
re:...i jedzie ci z japy !
3 Maja, 2015 - 15:01
Oooo, to byl moj zwrot, ktory uczynilem w stosunku do Ciebie, wiec po co ten nieudaczny pingpong...
pisales wowczas min. o markowej, ze mysli parterowo, wiec cie zganilem i wszystko.
Nie toleruje w mojej obecnosci chamstwa w stosunku do kobiet.
A skoro zakonczyles rozmowe, to po co do niej powracasz ?
a do tego poprzez osoby trzecie...
chris
amatorze czerwonego kawioru...
3 Maja, 2015 - 15:59
.... ja napisałem, że markowa myśli parterowo ? pokaż ten komentarz- albo szczekaj.
No chyba za długo przebywałeś pod Harleyem.
A ten dziwny zapach z japy.... to jednak ruskie onuce a nie samogon...sorry.
na wszelki wypadek,
roger
@marus
3 Maja, 2015 - 16:37
#1475658
odniosles sie do calego towarzystwa, ktore pisalo powyzej, a wiec rowniez do kobiet
.... szkoda zachodu- to jakieś "przymulone" móżdżki, myśliace parterem .. sorry.
chris
Zdecydowany.....
3 Maja, 2015 - 16:51
... no dziękuję, ale chyba jest różnica : myślenie parterowo or myślenie parterem. ?
Nie rozróżniasz tego niuansu ?
A poza tym to nie było ad persanam .
ps.
Jest jeszcze jeden drobiazg w wyjaśnieniu,... że nigdy bym tej uwagi nie skierował do Markowj..... po prostu znałem doskonale jej męża.
I na tym kończe dywagacje na temat - "parteru".
@ marus
3 Maja, 2015 - 17:11
badz mezczyzna i przepros kobiety i bedzie po sprawie...pisze kobiety,
bo Verita rowniez pisala powyze twojego obrazliwego wpisu !
w wirze walki zapomniales sie na chwile ..., to sie zdarza, choc nie powinno...
ale zachowaj sie czlowieku jak mezczyzna i nie kombinuj po czasie...,
przeciez kazdy moze to przeczytac...jest jasne, ze piszesz o ludziach ,
ktorzy w tym temacie sie wypowiadali...pokaz chlopie , ze masz jaja
i nie rob z geby cholewy...
chris
@ zdecydowany...
3 Maja, 2015 - 17:24
.... no teraz już wiem, że nie wiesz co znaczy roger.
Dlatego poproszę po Waszemu :
Paszoł won albo idź w..... do Wilków.
ps.
Przecież wiesz, że nie uda Ci się mnie sprowokować ? !
@chris -
3 Maja, 2015 - 17:37
apelujesz co pięć minut by pisać w temacie notki - a ty co robisz, trolujesz na własnym blogu i piszesz bzdury
amatorski magiel ???
zdecydowanie tak
EOT
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@maruś3 Maja, 2015 - 16:50
wie pan, że przyganiał mi - że "myślę parterowo" - w wątku "Nadwrażliwość redaktora Rachonia", oto kopia:
".... szkoda zachodu- to jakieś "przymulone" móżdżki, myśliace parterem .. sorry."
Jeżeli jest pan Markiem S., z którym czas jakiś gawędziliśmy za pośrednictwem prywatnej poczty - tym bardziej mi przykro.
Ponieważ obustronnie wiemy, kto zacz.
http://niepoprawni.pl/comment/1475683#comment-1475683
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@Markowa...
3 Maja, 2015 - 16:58
.... dlatego nieśmiało sugerowałem, aby Pani zerknęła na drugą stronę lustra.... to tam jest wyjaśnienie, że nie Ty byłaś
adresatką tej uwagi !!!
dziękuję, pozdrawiam i przepraszam.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Maruś - szlachectwo zobowiązuje3 Maja, 2015 - 17:22
noblesse oblige - przeprosiny przyjmuję, lecz żal graniczący z szokiem - pozostaje. Proszę już nie odpowiadać. Mam dosyć słowotwórstwa.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Amatorze
3 Maja, 2015 - 11:39
Powróć do merytorycznej dyskusji, bo wyglada na to, że albo brakuje ci argumentów, albo chcesz się na wszystkich obrazić.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
jazgdyni
3 Maja, 2015 - 12:16
Gdybym Cie znal osobiscie i to przez wiele lat i ktos zarzucalby Tobie podobne brednie jak Wegrzynowi,
a wiedzialbym, ze to jest manipulacja, to wiesz co Januszu ?
dostalby ten ktos poprostu po gebie...
Odnosze sie do przykladu naszej dyskusji o Idzie i ...przykladu z Twoja domniemana corka.
Wiec, czego odemnie oczekujesz ?
Znam szanownego Kobylanskiego, znam Wewgrzyna i bede tych ludzi bronil...
lecz nie bede bral udzialu w zadnej manipulacji.
Jest mi bliski sp. Dmowski tak samo jak sp. Pilsudski i odnosnie manipulacji chyle sie do stanowiska Marszalka,
chamstwo nalezy w morde lac, z chamstwem sie nie dyskutuje !
pzdr.
ps. wychowalem sie pomiedzy Zydami, cenie tych ludzi, ale rowniez czuje pewnego rodzaju mentalnosc na odleglosc...
sa bowiem tacy i tacy...
chris
@Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 12:54
Czy nie dopuszczasz do siebie myśli, że mimo całej chlubnej przeszłości mógł zbładzić, pomylić się, zacietrzewić, lub w końcu woda sodowa mu odbiła i to on będzie realizował naszą politykę międzynarodową i okreslał polską rację stanu?
Kobylańskiego nie znam, choć o nim słyszałem, więc kompletnie się o nim nie wypowiadam. Nie mam oceny.
Węgrzyna, jak napisałem, poznałem w trakcie chamskiego i aroganckiego zachowania w studio TV R. Ciagle może to być człowiek godony szacunku biorąc jego historyczne dokonania, który po prostu tym razem się zbłaźnił i na dodatek nie chce się do tego przyznać.
A może za taką postawą stoją jeszcze inne rzeczy, o których nie mamy pojęcia?
Też się zacietrzewiasz. Tez nie chcesz odpuścić i przyznać się do pomyłki. Wiem, że to ciężko. Jednak tutaj wyraźna większość zaprzecza twoim poglądom. Wiem co powiesz - tutaj jest klika, która zwalcza inne postawy.
To prawda, zwalcza nawet nieświadome postawy antypolskie godzące w naszą rację stanu. I za to tylko nas obrażasz i nam ubliżasz.
To smutne.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@jazgdyni
3 Maja, 2015 - 15:41
Nie Januszu, w sprawach zasadniczych jestem niezmienny. U mnie wymagany jest czas, bym powiedzial, ze kogos znam.
To sa lata...a nie tygodnie...i przygladam sie owemu czlowiekowi niczym pod mikroskopem...,
a w sprawach panstwowych jestem wrecz przewrazliwiony...
Urodzilem sie w niewoli i walcze o Rzeczpospolita, ktora od 1939 roku nie istnieje...
To co jest, to zwykla makieta panstwa.
Znam intencje Wegrzyna i wiem co czyni. Myslalem, ze dla wszystkich jest to przejrzyste...,
Polacy musza byc teraz bardzo ostrozni..., bo moga szybko stracic to, czego juz w zasadzie i tak juz nie posiadaja...
Przeciez nie jestesmy zadnymi uczniakami,a PRL dostatecznie dala nam po dupie...
i to byla taka szkola, ze teraz byle dupek nie moze nas kiwac...przynajmniej mnie...
Powtarzam, jestem sercem przy sp. Anny Walentynowicz, ktora kochalem wrecz jak matke...,
byla pieknym czlowiekiem..
Jezeli chcesz ze mna dyskutowac, to jedynie poprzez pryzmat takich prawd jakie ONA przedstawiala.
I dla mnie nie jest istotne, co uwaza wiekszosc, tak jak piszesz. Dla mnie istotna jest PRAWDA !
I choc mialbym byc jednym sposrod tysiaca, to zdania w zadnym razie nie zmienie,
bo nie o mnie tu chodzi, tylko o owa prawde, a w tym przykladzie o Rzeczpospolita...,
a to znaczy zadnych kompromisow...
I p.Wegrzyn niczego nie zwalcza, a dba bysmy mogli pojechac do np. Katynia i pomodlic sie i oddac hold naszym
pomordowanym rodakom. Dba o to, by rowniez w przyszlosci bylo to mozliwe.
Bysmy MY mogli tam pojechac, a nie "polski rzad " skorumpowany z okupantem...,
jacys Tusk, Komorowski czy tez inni im podobni...
i to rowniez jest smutne, ze ludzie tego nie rozumieja...
ps.
porzadnym ludziom jeszcze nigdy nie ublizylem,
a ci ktorzy tak sie poczuli,
powinni zastanowic sie co pisza...i co glosza...
i sami zrewidowac wlasne zachowanie
powiadasz, ze sie zacietrzewiam,
no, mi nikt po glowie skakac nie bedzie...,
ale w zadnym razie.
pzdr.Krzysztof
chris
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Z_A3 Maja, 2015 - 14:30
Dawno mówiłam, że oceny powinny być imienne; inaczej - w ogóle nie mają wartości.
Pałkarze - zdaje się - chętnie widzieliby w Polsce jakiś Majdan.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa
3 Maja, 2015 - 14:43
Niech pani spojrzy w lustro.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@Jestem jakim jestem - 3 Maja, 2015 - 14:43
3 Maja, 2015 - 14:51
.... "M", lepiej niech nie spogląda :-)))? Za duży szok.
Jeśli już ....to niech zerknie i oceni - co jest po drugiej stronie tego lustra.
3maj się "trzeciomajowo" !
maruś
3 Maja, 2015 - 15:06
Byłem powściągliwy co do dawania minusów Markowe, a pani Markowa nie miała i niema skrupułów co do mojej osoby.
Człowiek uczy się całe życie.
Pozdrawiam serdecznie ciebie Marku.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
JJJ
3 Maja, 2015 - 15:20
.... Marku - masz rację.
Cześć i proszę.... pozdrów "starych"....przynajmniej Oni nie wąchają tego ruskiego bimbru :-))))
M.
maruś
3 Maja, 2015 - 15:47
Za każdym razem gdy z nimi rozmawiam, to śle pozdrowienia od ciebie.
A nasi przyjaciele tobie przysyłają pozdrowienia, przepraszam bo miałem to wcześniej ci napisać te pozdrowienia do ciebie.
Pozdrawiam i jeszcze ras przepraszam za te zwłokę.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@markowa
3 Maja, 2015 - 14:48
witam, gdybys nie byla kobieta, to napisalbym Ci, gdzie mi ta ich czerwien lata...
pzdr, Szczesc Boze
Krzysztof
chris
głupota...?
3 Maja, 2015 - 08:42
Nie wiem czy to tylko koniunkturalny zabieg "GP"czy cos więcej...oczernianie Węgrzyna służy wyłącznie sitwie z PO. Niczego jeszcze ni udało sie wygrać, złodzieje z PO panoszą się na stołkach, przymierzają się do kolejnego wyborczego fałszu - teraz wyjątkowo czs na jedność... "Medialna ustawka" z rosyjkimi motocyklistami pomaga przecież Komorowskiemu...
Yagon 12
Nagonka
3 Maja, 2015 - 09:55
Komuś wyraźnie zależy na doprowadzeniu do likwidacji Rajdu Katyńskiego . Pamięć o Zbrodni Katyńskiej , to także pamięć o Smoleńsku. Stosując proste metody , polaryzując społeczeństwo, walka z patriotyzmem przybiera coraz bardziej wyrafinowane metody.
kanon24.pl
Kanon
3 Maja, 2015 - 10:23
Przeczytałeś to, co przed chwilą umieściłeś?
To pamięć o Katyniu jest własnością Rajdu Katyńskiego?
A poprzez przyjaciół Rajdowców, staje się też własnością gangu gloryfikującego
komunizm i stalina?
Wobec tego nie obawiaj się - przez swoich pupili, putas na sto procent
będzie honorował Pomordowanych.
Tych z Katynia i ze Smoleńska.
Może nawet jako członek honorowy, zechce na zawsze zachować dowody na Zamach.
Jak jego mentor stalin, trzymał dowody na ludobójstwo w Katyniu.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@Kanon24.pl
3 Maja, 2015 - 10:35
To tylko jeden z przejawów walki z Polską i z polskością, w której nasi śmiertelni wrogowie nie cofają się przed niczym. Przykładem wręcz wzorcowym są niewyobrażalnie wściekłe ataki na Jana Kobylańskiego.
Jan Kobylański - wielki patriota, który całym swoim życiem zaświadcza o bezgranicznym umiłowaniu Polski i służy Ojczyźnie z całych sił, nie szczędząc własnych pieniędzy, jest wrogiem numer jeden dla zaprzańców, zdrajców i wszelakiego rodzaju antypolskiej szumowiny.
No cóż, bezmyślnych pomagierów nie brakuje!
Pozdrawiam
jan patmo
Popelniajac wpis na moim blogu...
3 Maja, 2015 - 12:01
chcialem w pierwszym rzedzie uzmyslowic w jaki sposob i jakimi narzedziami od lat walczy sie w medialnym swiecie na
naszym terenie.
Celowo uczinilem krotki wpis, bez osobistych wycieczek, konzentrujac sie jedynie na materiale filmowym,
by kazdy mogl sam rozpoznac o co sie rozchodzi w tej medialnej zadymie.
Juz od dluzszego czasu przygladam sie portalowi i widze wielkie zmiany.
Zmiany, ktore niestety nie wyszly na dobro.
Wielu ciekawych ludzi odeszlo. Portal stal sie jakims przyczolkiem PiS-u, ramieniem GP.
Slowem zamordyzm na calej linii.
Panie i Panowie, czy uwazacie, ze tego nie widac , co Panstwo tutaj wyczyniacie ?
Opluwanie Polakow takich jak pan Wegrzyn, Braun, Kobylanski i inni, to jest zwykle polityczne chamstwo.
Co Wy chcecie udowodnic ? i komu ?
To polityczne harcerstwo przypomina mi czasy Gomolki. Wowczas rowniez byly starcia wewnatrz PZPR-u.
Po owocach ich poznacie...prosze nie zapominac o tej maksymie...
Traktat Lisbonski podpisany ? ekshumacja w Jedwabnem zablokowana ?
wiec o czym tutaj mowa ?
W marcu 1968 roku, to nie byl konflikt Polacy- Zydzi.
To byl konflikt pomiedzy Zydami. Zydami w PZPR.
Chcecie powtorke z rozrywki ?
Czy chcecie wypedzic obecna ekipe, by zamienic ja na swoja ?
I ponownie zaprzac Polski Narod do Waszych machlojek ? tak jak w 1989 ?
czy chcecie wykoleic kolejna Solidarnosc ?
A do tego jedziecie, po tym patryjotyzmie, jak za przeproszeniem po koziej dupie...,
to poprostu, az w oczy kole !
Temu Narodowi homonta na glowe nie nalozycie, bo On ma ORLA w koronie, a nie zadnego konia...
Prosze o tym pamietac !
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 12:22
Człowieku, czy Ty masz już jakieś fobie?
Gdzie, w którym miejscu zaatakowałem Brauna albo Kobylańskiego?
Dziwię się zresztą uporowi, z jakim wyciągacie nazwisko Kobylański.
Czy gdziekolwiek wystąpił w temacie?
A co do zamordyzmu "PISoskiego" to zaczynasz lecieć dziurawym Stefkiem,
a i Szechterem .
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed
3 Maja, 2015 - 12:36
Brauna masz u dolu, wiec atakujesz go kazdym swoim komentarzem.
Ta Twoja "stopa " calkiem dowcipna...no, nawet mogbym sie posmiac, gdybym mial taki wyszukany humor...
Praca Kobylanskiego jest podobna do pracy Wegrzyna, to ta sama grupa krwi...
Nie znasz ludzi, dorabiasz filozofie do faktow. Nie wiem dlaczego to czynisz.
Ja znam tych ludzi , ich intencje i dzialania dla dobra Rzeczpospolitej.
Nie wyskakuj mi ze Stefkiem. Prosze bez manipulacji. W PiS-ie pokladalem swego czasu wielkie nadzieje...,
no z moim umiarkowanym wrodzonym sceptytyzmem. Przygladalem sie Ziobro i jego poczynaniom, slucham go dzisiaj-
dziela ich swiaty...Szkoda np. ze taki p. Kaminski dostal po glowie, bardzo go cenie.
W PiS-ie jerst wielu wartosciowych ludzi, ale ta formacja sama w sobie jest juz " spalona "
chris
Zdecydowany Amator
3 Maja, 2015 - 12:51
To nie jest atak na Brauna.
To jest wskazanie, gdzie upatruję Jego miejsce.
Bo chleb wypieka się z mąki.
Plewą zaś posypuje się palenisko.
Zdziwi Cię zapewne, że w kwestii PISu mamy zupenie podobne zdanie.
Ale tak długo, jak na czele PISu stoi J,Kaczyński, tak długo
nie odmówię Mu wsparcia.
Bo gdyby ktoś zabił mi Brata, to miałbym już tylko jeden cel i zadanie.
Nie pisz także, że znasz kogokolwiek.
To wielkie nadużycie i samouwielbienie.
Bo życia za mało, aby poznać drugiego człowieka.
Proponuję Ci też wspomnieć, jaki byłeś lat temu 20 i skonfrontować to
z dniem dzisiejszym, a może zrozumiesz swój błąd oceny.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed re:...Plewa zas posypuje palenisko...
3 Maja, 2015 - 13:40
na takim poziomie nie ma dyskusji...piszesz bowiem o Grzegorzu Braunie !
Piszac o panu Jaroslawie Kaczynskim, prosze nie zapominac , ze jego sp. brat ratyfikowal Traktat Lisbonski,
usmiercil tym samym wolnosc calego Narodu...,
Nie chce pisac zle o zmarlych, prosze wiec bys powstrzymal sie od podobnych argumentow.
Nalezy skupic sie na wyjasnieniu Smolenskiego Zamachu Stanu, ale jak najmniej uzywac zmarlych w internetowych
"przepychankach ", to wlasnie pachnie mi Niesiolem...
Jezeli kogos znam, to znam ! i nie bedziesz mi imputowal naduzycia czy tez samouwielbienia.
To sa bzdury !
Gdy pisze, ze kogos znam, to znaczy tyle, ze wiem jakim jest czlowiekierm.
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 13:53
"Gdy pisze, ze kogos znam, to znaczy tyle, ze wiem jakim jest czlowiekierm."
Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z tego, ale był taki czas
kiedy Wildstein myślał tak samo o maleszce.
Co zaś do traktatu, to ja pamiętam także, w jakich warunkach
i z jakimi zastrzeżeniami został podpisany...
W kwestii Zamachu Smoleńskiego i jego wyjaśnienia, niezupełnie rozumiem
jaką to pomocą mieliby nam posłużyć pupile putasa i chwalcy stalina?
Może zorganizują nam Warszawski Antymajdan i juz całkiem nie będzie
potrzebne śledztwo?
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed re: Widstein...
3 Maja, 2015 - 14:41
Mnie mozesz zakwalifikowac do ludzi pokroju sp.Anny Walentynowicz,
tj. do jej wyczucia odnosnie ludzkich ulomnosci i zdrady...
Podobnie czuje na odleglosc zepsutego sledzia...i podobnie jestem bezkompromisowy !
W tematach priorytetowych nie ulegam zadnym naciskom !
A sprawy wagi panstwowej sa priorytetem nr.2 tj. zaraz po Bogu, rodzina laduje u mnie na 3 miejscu...
Tak mam i nie rusze sie nawet o stope !
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 17:31
Gratuluję skromności.
Dziś śp.Anna Walentynowicz,
to kiedy zameldujesz, że teraz to tylko do św. Jana Pawła II wolno Cię porównac?
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed re: Gratuluje skromnosci.
3 Maja, 2015 - 22:36
to bylo chybione i nie na miejscu...
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 22:44
W pełni się zgadzam, że porównywanie się do Pani Anny Solidarność
jest nie na miejscu.
Za krótko nam życia pozostało, aby choć odrobinę się do Niej zbliżyć.
Cześć Jej pamięci!
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed - 3 Maja, 2015 - 21:44
3 Maja, 2015 - 22:47
leniwcze zostaw toto nie warto
JzL
3 Maja, 2015 - 22:56
Masz rację.
Pchnięcie miłosierdzia tylko dla Rycerstwa.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
LS i JzL
4 Maja, 2015 - 00:03
wystarczy mi waszego towarzystwa, slizgajcie sie...
Konsensusu miedzy nami nie bedzie !
skreslam was tu i teraz !
bez odbioru
chris
@Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 14:10
Wiesz, z tym co piszesz o traktacie lizbońskim to tani chwyt i wredna głupota.
Ile ty masz lat? Nie pamiętasz, jak to z traktatem było? Na przykład w Irlandii.
Obarczanie śp. Lecha Kaczyńskiego za traktat, to autentyczne świństwo.
Odkryłeś się całkowicie i nie zamierzam już z tobą dyskutować.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@jazgdyni re:...jak z traktatem bylo ?
3 Maja, 2015 - 14:28
pamietam ! a nawet dokladnie pamietam ! ! !
Nie interesuje mnie Irlandia, ani inne kraje, mnie interesuje Polska !
Fakt jest faktem !
nie ja podpisalem i nie Ty...
To nie jest obarczanie, to jest stwierdzenie faktu !
Ja sie nie odkrylem, gdyz nigdy podobnie jak inni, za kosze od smieci sie nie chowam.
Dyskutowac mozemy, lecz nie musimy, przede wszystkim, gdy nie mamy na to ochoty,
calikiem poprostu...
chris
Reaktywacja
3 Maja, 2015 - 12:29
Loża BB reaktywowana... więc dajcie sobie siana!...
jan patmo
jan patmo
3 Maja, 2015 - 12:47
to sa cwiczenia bojowe ;-)
wiesz wojsko zawsze musi cwiczyc, nawet podczas pokoju...,
a teraz...goraco...wiec cwiczenia berdziej zaawansowane
pzd.
chris
To nie jest tak
3 Maja, 2015 - 12:36
Błędnie to widzisz.
Mimo wszystko różne są barwy patriotyzmu. Nie ma jednego uniwersalnego. I powinniśmy rozmawiać bez zacietrzewienia, bez dopisywania wpływu gapola i PiSu, jak by to były obelgi. Mnie taka etykieta nie rusza, bo w większości to bardzo mądrzy ludzie, choć na przykład pana Sakiewicza dosyć nie lubię.
Czy stawiasz wartość rajdów katyńskich ponad Kluby Gazety Wyborczej na całym świecie w budowie patriotycznej tożsamości narodowej?
Czy nie zauważasz, że w polityce niezmiernie ważnym miernikiem jest skuteczność, w naszym wypadku rozumiana jako zdolność do przeprowadzenia zmian. Jak tutaj się ma 1 procentowe poparcie Brauna do 35 procentowego poparcia PiSu?
Chcesz zmian w Polsce, czy nie?
Gwaranuję ci, że gapol, tv republika, do rzeczy, choć można ich podejrzewać o różne brudy (już agentura nad tym czuwa by tak było) mają stukrotnie większy potencjał zmian, niż cała reszta z Korwinem, Kukizem i Braunem na czele.
Można na prywatny użytek być romantykiem, jak markowa, ale tym się w życiu nie wygrywa.
A co do facetów na motorach - czy nie zauważasz istotnej paraleli z wyciągniętym po latach przez Węgrzyna hasłem internacjonalizmu? Widocznie on ma to już na trwałe wdrukowane i mnie się to nie podoba.
Nie życzę sobie zorganizowanych nóg czy kół ruskich na poskiej ziemi. A tobie z ostatnich lat przypominam incydenty i ich skutki, czy to na Dworcu Wschodnim, czy to w trakcie Euro 2012.
Wnioski wyciągaj sam.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@jazgdyni re:To nie jest tak
3 Maja, 2015 - 14:14
Rozumiem, ze piszesz do mnie.
Januszu naturalnie ze rozne sa barwy patryjotyzmu. Tak byc powinno, gdyz nikt nie ma ostatecznego lekarstwa
na pewne spoleczne dolegliwosci.
Lecz sa pewne pryncypia, ktore musza byc wykladnia dla calego Narodu.
Piszesz o Rajdach Katynskich, a czy wysluchales powyzej p.Wegrzyna ?
czy rzeczywiscie wysluchales do konca i z uwaga ?
Przeciez, to byla pierwsza polska manifestacja na taka skale...
pierwsze polskie zaistnienie na taka skale na Rosyjskiej ziemii , a do tego min. w Katyniu ...
co mam Ci jeszcze pisac Januszu ? .., co ja mam Tobie pisac ???
czy pamietasz katynskie krzyze w PRL-u masowo niszczone przez komunistow ?
przeciez po 89 bylo mniej o Katyniu niz za PRL-u...
Odnosnie polityki, to dokonalem wpis ponizej, laczac intencje obecnego tu portalu z polska rzeczywistoscia.
Czy chce zmian ?
rozumiem , ze pytasz mnie retorycznie...
czy chce zmian ?
Otoz przezylem wiele zmian w PRL-u, przezylem wiele zmian po 89 `
i wiesz co ? mnie poprostu nie mozna wiecej wydymac... !
Ja nie chce zmian, ja zycze sobie kompletnej odnowy Rzeczpospolitej i teraz jest to mozliwe.
Prosze scedowac glosy p. Dudy na Brauna i bedziemy mieli odnowe naszego panstwa, a nie zabiegi kosmetyczne !
Calkim zwyczajnie, calkiem poprostu.
Bedzie zmiana systemu ! Bedzie ogolnonarodowe sprzatanie...
I co ? dolaczas sie ? teraz jest czas , by sie okreslic !
Tak jak poznalismy Frasyniuka, Borusewicza, Kuronia i innych...
Przychodzi czas Januszu, w ktorym trzeba sie okreslic i wlasne intencje.. i teraz jest wlasnie ten czas !
serd.pzdr. Krzysztof
chris
W ostatnim słowie...
3 Maja, 2015 - 11:44
Polecam przeczytanie ostatniego słowa do sądu Tadeusza Szczudłowskiego, które przytacza pomniksmoleńsk. Bardzo na czasie.
jan patmo
Węgrzyn zwyczajnie nie ma racji
3 Maja, 2015 - 11:58
Nic nie zwalnia człowieka od odpowiedzialności za to w czym świadomie uczestniczy. Jeśli człowiek żyje w nieciekawym otoczeniu to nie da się prowadzić zwykłego zycia. I dlatego nie ma zwykłych Rosjan .tam gdzie ich widzi Węgrzyn. Umiejętnie z takim porozmawiać a zawsze wyjdzie na jaw ten wybór - to bardziej wierny poddany cara niż człowiek. Jak car każe żreć ludzkie mięso będzie żarł,bez większych oporów. Barbarzyńcy i niewolnicy , wyselekcjonowani w toku 1000 lat despotii .
Jest taka filozofia szukania tego co łączy , pomagania wszystkim w drobnych i łatwych sprawach,pełna gestów i ceremonii,bez wchodzenia w zawiłości ,bez sięgania po to co niemożliwe. Filozofia obrzydliwa w skutkach i wielokrotnie skompromitowana. Ale idealna dla nasycenia próżności i samozadowolenia, kolekcjonowania "dokonań" i "zaszczytów". Jeśli ktoś nie umie ocenić skutków to w wielu sytuacjach może nic nie robić albo poradzić się mądrzejszych zanim coś zrobi. Cała sytuacja z wjazdem Nocnych Wilków jest akurat tego typu.
Jestem chrześcijaninem i Polakiem i z takiej perspektywy argumenty Węgrzyna i jego obrońcow są zupełnie nie do przyjęcia.
,
@zbinie re:..., nie ma zwyklych Rosjan
3 Maja, 2015 - 13:00
Prosze Pana, czy zna Pan choc jednego rosyjskiego opozycjoniste ?
O tym, ze w Rosji istnieja rowniez normalni ludzie nie bede sie rozpisywal, bo...jakos mi smutno,
ze wogole podnosimy takie tematy...
To juz nawet nie jest rasizm, nie demagogia, to jest jakies ograniczenie umyslowe...
Prosze poczytac jeszcze raz to, co Pan napisal, przeciez to jest czysta pogarda do czlowieka,
czlowieka jako takiego...i Pan pisze, ze jest Chrzescijaninem ?
Prosze poczytac naszego Papieza...
chris
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika zbinie nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
a dlaczego mam być wyrozumiały?3 Maja, 2015 - 17:13
Ludzie zamieszkują jakiś obszar i to jak on wygląda jest najważniejsze gdy chcemy ocenić jacy są. to w czym człowiek uczestniczy i co buduje jest ważniejsze niż małe dobre uczynki. Dlatego Hiob cierpiał , dlatego Sodoma została zniszczona i dlatego Biblia ostrzega że Bóg niszczy tych co niszczą ziemię.
Nie wiem co nasz papież mówił o Rosji i Rosjanach, jest faktem że Opatrzność nie pozwoliła mu pobłogosławić tego miejsca, wypowiedzieć jakieś słowa otuchy i wybaczenia , tam , widząc to z bliska.
Mój pogląd jest skrajny ale oparty na solidnej podstawie. Patrzę na owoce, na efekt zbiorowego wysiłku, społeczności , narodu i nie znajduję tam nic co nie byłoby obrzydliwe. Naród agresywnych barbarzyńców, którzy zdołali już napaść na wszystkich swoich sąsiadów i każde z nowych terytoriów ,które zdobyli wygląda pod ich panowaniem gorzej niż pod jakimkolwiek innym.
Pan to opisał elegancko ...
3 Maja, 2015 - 20:22
... ja natomiast nie mam litości !
Nie ma narodu rosyjskiego w Rosji - tam są już tylko posowieckie plemniki starannie wyselekcjonowane w "hodowli" po czerwonej rewolucjii. Rosjan wymordowano min. w "archipelagu gułag", jeśli jeszcze Rosjanie gdzieś są, to są wyłącznie na zachodzie.
Koniec - kropka.
@Ula Ujejska re:..., to wylacznie na zachodzie.
3 Maja, 2015 - 22:42
No tak Ulo np. w Londynie, gdzie rosyjska mafia wykupuje najlepsze kamienice, albo na tureckiej rywierze,
albo na francuskiej, albo...albo...
Nie Ulo, wiekszosc Rosjan na zachodzioe , to ludzie z " brudna " kasa...
pzdr.
chris
No cóż....
4 Maja, 2015 - 00:08
... wcześniej napisałam wyraźnie: (...) jeśli jeszcze są... więc jeśli chcesz mnie przekonać, że i tam jeśli są, to są to także posowieckie plemniki, to nie ma o co kruszyć kopii :)
Zgadzam się.
Sprawiedliwi Rosjanie
3 Maja, 2015 - 18:10
Nie darzę sympatią ani Rosji, ani Niemiec, tym niemniej nie wrzucałbym wszystkich Niemców i Rosjan do jednego worka, i to pomimo niewyobrażalnych zbrodni jakie Polsce (i światu) uczynili.
Wśród Rosjan są bowiem i ludzie "Memoriału" z Nikitą Pietrowem, od których to my Polacy możemy się uczyć odwagi i siły ducha. Nie muszę chyba nikomu tłumaczyć na co narażeni są i dzisiaj w Rosji opozycjoniści, a coż dopiero członkowie Stowarzyszenia "Memoriał". W Polsce żyje i pracuje Nikita Ivanow, którego ksiażki można stawiać za wzór polskim niezależnym historykom, których przecież nie ma znowu aż tak wielu.
Trzeba nam pochylić nisko głowę przed tymi Sprawiedliwymi.
jan patmo
@Jan Patmo
3 Maja, 2015 - 18:21
Anna Politkowska
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa i Jan Patmo
3 Maja, 2015 - 18:40
Powiadacie, że Memorial i Anna Politkowska
byli członkami bandy Nocnych Wilków?
Świat się kręci i przewraca!
nic o tym nie wiedziałem...
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@LS
3 Maja, 2015 - 20:06
nie moge odpowiadac za pana aberrację
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa
3 Maja, 2015 - 20:21
To w końcu w nocnych wilkach, czy w Rajdzie Katyńskim była Politkowska?
No i gdzie się podział Litwinienko?
A może ten Memoriał, to nie byli przyjaciele putina?
Może mi Pani to w końcu rozjaśnić?
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
dlaczego mam coś rozjaśniać leniwcowi...
4 Maja, 2015 - 05:39
...któremu się uważnie czytać nie chce?
Przeczytaj jeszcze raz wolniej - i sam się oświecaj.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa
4 Maja, 2015 - 12:02
Pytasz- dlaczego?
Już wyłuszczam:
Po wielokrotnym i uważnym przeczytaniu dialogu Twojego i Jana Patmo,
nie udało mi się znaleźć niczego, co wiązałoby Nocne Wilki (a to ich tyczy notka,
przez osobę Węgrzyna) z Memoriałem czy Politkowską.
Wspólną osobą jest putin.
Putin, który uchodzi za herszta tej bandy motocyklowej.
Ale tu związek jest taki, jak między ofiarą a jej katem.
Próba wykazania, że w rosji są porządni ludzie, przez wskazywanie na ludzi,
których ta rosja spacyfikowała - sama przyznaj - sensu nie ma.
Odbieram zatem wasz dialog jako offtop, bo nie śmiem domniemywać,
że to tylko bełkot bez związku.
Rączki całuję
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Orientuj się facet!
3 Maja, 2015 - 22:42
Za bystry to nie jesteś, nie załapałeś bowiem wątku zbinie, do którego odnoszą się nasze wypowiedzi!
Orientuj się facet!
jan patmo
Jan Patmo
3 Maja, 2015 - 22:51
Z takim przewodnikiem jak Ty, na pewno nie zginę:)))
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Lepiej późno...
3 Maja, 2015 - 22:58
No cóż, lepiej późno niż wcale... Ale czy trzeba było aż wskazywać palcem?!
jan patmo
Teoria podwójnego standardu w praktyce
3 Maja, 2015 - 12:39
Dwaj moi, w prostej linii krewni zginęli walcząc o wyzwolenie ojczyzny. Jeden, ten „pod-człowiek”, został zamordowany przez hitlerowskich Niemców w Powstaniu Warszawskim. Drugi, ten „zapluty karzeł reakcji”, poległ w walkach z żołdakami bolszewickiej Rosji, prącej w akcjach „obezhołowienia społeczeństwa” (pozbawienia głowy) aby skomunizować i ubezwłasnowolnć po wsze czasy Naród Polski.
Sąd nad III Rzeszą - choć w dalszym ciągu można mówić, że był on symboliczny – pomimo wszystko jednak się odbył. W okresie od listopada 1945 do kwietnia 1949 przeprowadzono 13 procesów norymberskich przeciwko osobom odpowiedzialnym za zbrodnie Niemiec nazistowskich z czasu III Rzeszy. Zapadły wyroki. 12 oskarżonych skazano na karę śmierci przez powieszenie. Kara dożywotniego więzienia dosięgła zaś trzech. W ten sposób świat otrzymał, aczkolwiek symboliczne, ale jednak jakieś zadośćuczynienie. Udowodniono przecież w międzynarodowym przewodzie sądowym winę Niemiec nazistowskich za zbrodnie przeciwko ludzkości.
Zupełnie inaczej toczy się sprawa odpowiedzialności Rosji za jej zbrodnie imperializmu komunistycznego i nie tylko. A są to zbrodnie tak samo przeciwko ludzkości. To przecież Rosja Stalina, Lenina i Breżniewa przesuwała jak pionki i tasowała jak karty do gry całe narody, które wykrwawiały się przemierzając ów „straceńczy szlak”. Od granic Rzeczypospolitej, aż po Syberię (vide Litwini). Niestety, Rosja Putina także „naturalnie” - oraz na naszych oczach – kontynuuje ten wlokący się ponad setką lat proces międzynarodowej zbrodni. I kolejne, Bogu ducha winne i bezbronne państwa - jak chociażby te bałtyckie i Mołdawia – drżą w obawie o swój los.
Podsumowanie skali wspólnego sowieto-peerelowskiego ludobójstwa na Narodzie Polskim jest obezwładniające:
http://3obieg.pl/skala-ludobojstwa-wskutek-ii-agresji-sowieckiej-wobec-panstwa-polskiego
Tymczasem moralność chrześcijańska nie dopuszcza licytacji zbrodni. A na pewno już zbrodni ludobójstwa. I tylko dlatego, że jak dotąd „rosyjska Norymberga” jeszcze się nie odbyła, a udokumentowanych sowieckich (i „post”-sowieckich) zbrodni ciągle nie odsądzono, nic nas nie upoważnia do stosowania podwójnego standardu wobec zbrodniarzy i ich mordów.
Dlatego też, gdy Wiktor Węgrzyn tłumaczy w Super Expressie, że „teraz, gdy Rosjanie chcą uczcić swoich bohaterów, polskie władze powinny im to umożliwić” chciałoby się mu to słówko „Rosjanie” podmienić na „Niemcy” i poczekać na reakcję mediów. Już wtedy, zapewniam, nie tylko polskich …
Czy wtedy także Autor notki nazwałby Wiktora Węgrzyna „polskim patriotą”?
kassandra
Różne miary
3 Maja, 2015 - 13:14
Ależ mierzenie równą miarą wszystkich ludobójstw stoi w jaskrawej sprzeczności z interesami tych, którzy z Polaków uczynili już współodpowiedzialnych za holocaust Żydów!
Polacy nie stanowią o sobie, dlatego za naszymi plecami trwają cały czas wyjatkowo perfidne i bezczelne antypolskie gry i gierki. A tym bardziej się one nasilają (patrz ostatnie prowokacje), im bardziej komplikuje się sytuacja w Polsce, zwłaszcza wobec rosnących w siłę nieprzewidywalnych "sił patriotycznych".
Pozdrawiam
jan patmo
Jan Patmo
3 Maja, 2015 - 13:35
Żydzi już są.
A rudych i cyklistów tam nie było?
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Czyżby?...
3 Maja, 2015 - 14:05
Czyżby to Polacy sami mieli o sobie powiedzieć, że są współodpowidzialni za holocaust Żydów? Z całą pewnością takie są oczekiwania. Lecz słowa takie, jeśli padały, to wyłącznie z ust renegatów, zaprzańców, zdrajców i antypolaków.
jan patmo
Jan Patmo
3 Maja, 2015 - 14:34
I w celu zwalczenia gnid o których piszesz, jesteś gotów prosić
o pomoc moskwę, opanowaną przez szefów tych gnid?
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
gnidy
3 Maja, 2015 - 15:30
gnidy
nie zwiodą mnie
żadne tam gnidy
gdyż nie chodzę
na antypolskie Idy
w gównie
kto w antypolskim
gównie zaś brodzi
ten także na Idy
ochoczo chodzi
PS Po prostu rymy się same tak układają, bo polskie słowa tak już mają!
jan patmo
odpowiedzialność za holocaust
3 Maja, 2015 - 20:32
Bardzo nieumiejętnie się bronimy przed głupawymi oskarżeniami. Te oskarżenia komponują się w strategię uciekania od historycznej prawdy, a ta jest taka,że Hitler niczego nowego nie wymyślił. Zrealizował stare pomysły ,rozwijane przez różne bardzo środowiska z masonami włącznie. Kto dziś pamięta co o Żydach mówił Luter i ,że już on wspominał o ostatecznym rozwiązaniu. I tak się trzeba bronić ,nie dowodząc niewinności ale wskazując prawdziwych winnych, tych ,którzy przygotowali ideologiczne pożywki . Bo pomysły na likwidację bardzo się nasiliły w wyniku sytuacji po rewolucji francuskiej. Wychodzący z gett żydzi stali się zagrożeniem dla rozmaitych elit, również swoich tradycyjnych środowisk rabinicznych i bankierskich. I to jest prawdziwa przyczyna holocaustu. I w Polsce tej przyczyny zwyczajnie nie było. Cały XIXw obfituje w zażartą żydożerczą publicystykę, karykatury w starych francuskich gazetach niczym się nie różnią od tych drukowanych przez nazistów ale tego się nie przypomina. Bo nie pasuje do schematu, bo antysemityzm w XIX w nie daje się jednoznacznie połączyć z ruchem narodowym i nie ma prostego odniesienia do średniowiecznych prześladowań.
@kassandra
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Zdecydowany amator został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
3 Maja, 2015 - 13:17
czy jst Pn /n wdm l Plkw mszk n trn Rsj ?
czy ch ls jst dl Pn /n wzny ?
czy dlsz mzlwsc dwdzn plskch mgl n trn Rsj jst dl Pn /n kwst sttn ?
czy stwrzn ntyrsyjskch klmtw wprwdzn Plsk d wjny n krn jst Pn/n ntncj ?
czy w knc w bcnj sytcj w jkj s Plsk znlzl mzmy sb pzwlc n cklwk ?
n cklwk, c mglby byc sttnm gwzdzm d tj plskj trmny ...
my nwt skrzydlkm trzptc n mzmy, ltn mwy byc n mz...
wc mm zdnm , t mdln frwn pwnn byc brdzj wywzn...
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 13:32
Relatywizm?
Prawda zależna od średnicy lufy w sowieckim czołgu?
To rozumiem, że jak zobaczysz waciaka, to zaczniesz mu dziękować
za "usunięcie imperialistów ze zdrowej tkanki narodu"?
Dobrze wiedzieć, z kim się na barykadę wybierać.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
i ponownie manipulacja !
3 Maja, 2015 - 13:49
To nie jest relatywizm, to jest zdrowy rozsadek i troska o przetrwanie tego Narodu,
tego do ktorego naleze !
Dzisiaj o zadnych barykadach nie moze byc mowy, a gdybysmy sie kiedys na niej znalezli,
to uczynilbym Ciebie najpierw lacznikiem..., zobaczyl wowczas co soba stanowisz, czy rozkazy wogole dochodza...
slowem kim rzeczywiscie jestes, oprocz tej tutejszej pyskowki...
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 14:26
Masz ciągoty dowódcze?
To będzie pewien kłopot, bo rozkazy wykonuję jedynie od Pana na Niebie.
A Ojczyzny bronić obiecałem TU publicznie.
Nie zapominam.
I dotrzymuję słowa.
I jeśli Dobry Bóg tak postanowi, to usłyszysz.
Jeśli nie o mnie, to o skutkach mojej bytności.
Ale dość już tego bicia piany.
Nie potrafisz obronić swojego tekstu, ani poczynań Węgrzyna.
Kluczenie i tania demagogia to objaw braku szacunku
dla Czytelników.
Nie będę dalej uczestniczył w tym przedstawieniu.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwic Seed
3 Maja, 2015 - 16:03
Ja niczego bronic nie musze i w zadnym razie nie bylo to moim zamiarem,
ten czlowiek w powyzszym temacie nie ma sobie nic do zarzucenia.
Odnosnie dalszego Twojego komentarza, - dobrze spotkamy sie w czysccu...
W zadna demagogie nie bawie sie, pisze prostym tekstem, by nawet kretyn mogl zrozumiec,
zegnam
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 16:45
Zatem nie pozostaje mi nic innego, jak pogratulować
lokalnemu geniuszowi.
Określając Czytelników kretynami, niewątpliwie zrobisz karierę.
PS
W Polsce, do gości mówi się
Do widzenia
No chyba, że ktoś na ruskich tankach przyjechał
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Zdecydowany amator nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Leniwiec Seed alez ja Cie nie wyganiam i nikogo innego, prosze3 Maja, 2015 - 21:41
wiec bez urazy.
sam napisales powyzej :
Nie będę dalej uczestniczył w tym przedstawieniu.
...wiec zrozumialem, ze nie masz wogole ochoty ze mna komunikowac, no tak to zabrzmialo...
ale jezeli wolisz, to... do widzenia...
tylko nastepnym razem...moze krotki zimny prysznic, zanim usiadziesz do komputera...
w kazdym razie, bylbym zobowiazany, gdyby moi oponeci, nie nadwyrezali mojej cierpliwosci...
a wiec DOWIDZENIA ;-)
chris
Zdecydowany amator
3 Maja, 2015 - 21:58
Cierpliwość w wyjaśnianiu swoich tekstów jest konieczna każdemu Blogerowi.
Tak jak i umiejętność wygaszania zbędnych emocji.
Chcemy przekazać myśl, a to bywa trudne.
I im bardziej mieszamy w to własne obciążenia, tym droga porozumienia dłuższa.
Myślałem, że zrozumiesz to znacznie wcześniej.
Nie zapowiadałem zerwania kontaktów z Tobą.
Błędów nie popełniają tylko ci, którzy nic nie robią.
W kulturze Polskiej jest słowo - klucz na takie sytuacje.
Brzmi - przepraszam.
Wiem, że dla wielu trudne do wyduszenia z siebie, ale
uwierz mi - raz użyte wyzwala.
Do widzenia
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed a wiec do uslyszenia...
3 Maja, 2015 - 23:42
i bez urazy !
Jestem bowiem raptowny i porywczy i zadnego pieprzenia na boku nie toleruje...,
a propagandy i demogogii tym bardziej.
Dziekuje za pouczenie odnosnie przeprosin, jednak zadnych nie uslyszalem.
Konkluduje, ze zostawiasz to sobie na pozniej.
chris
@Leniwiec Seed alez ja Cie nie wyganiam i nikogo innego, prosze
3 Maja, 2015 - 21:44
wiec bez urazy.
sam napisales powyzej :
Nie będę dalej uczestniczył w tym przedstawieniu.
...wiec zrozumialem, ze nie masz wogole ochoty ze mna komunikowac, no tak to zabrzmialo...
ale jezeli wolisz, to... do widzenia...
tylko nastepnym razem...moze krotki zimny prysznic, zanim usiadziesz do komputera...
w kazdym razie, bylbym zobowiazany, gdyby moi oponeci, nie nadwyrezali mojej cierpliwosci...
a wiec DOWIDZENIA ;-)
chris
Silni, zwarci i gotowi...
3 Maja, 2015 - 14:07
A jakim to potencjałem militarnym dysponuje aktualnie Polska? Czyżbyśmy mieli zbliżony potencjał militarny do Izraela, do Japonii czy Korei Południowej? Czyżby znajdowały się na naszym terytorium bazy amerykańskie, oczywiście posiadające broń jadrową średniego zasięgu? Czyżbyśmy mieli jakiekolwiek gwarancje, że w razie konfliktu którykolwiek z krajów NATO przyjdzie nam z rzeczywistą, a nie symboliczną pomocą? Można by mnożyć podobne pytania w nieskończoność. A na wszystkie te pytania można dać jedną odpowiedź: z motyką na jądrowy arsenał Rosji!
jan patmo
Jan Patmo
3 Maja, 2015 - 14:39
Niewątpliwie trudniej będzie niż z motyką,
podejmować walkę wśród meżczyzn, którym potencjał jądrowy za tapczan wpadł.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
potencjał
3 Maja, 2015 - 15:56
potencjał
gdzie ukraińskie
chodzą sobie krowy
tam sobie trenujcie
potencjał swój jądrowy!
PS Tyle że sami gieroje jakoś się nie rwą do walki. Tak więc dla dodania sobie odwagi, proponuję, aby dzielni bojcy uzbroili się także w sierpy i młoty!
jan patmo
jan patmo
3 Maja, 2015 - 16:50
To co według ciebie, mamy padać na kolana, i prosić Putasa o wybaczenie, że jesteśmy Polakami.
Janie nie przesadzaj.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika jan patmo nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Nie robić z siebie frajera!...3 Maja, 2015 - 22:22
Motykami to możemy sobie wykopać trochę kartofli. Taka jest rzeczywistość!
Za ochłapy zaś z pańskiego (amerykańskiego czy innego stołu) robić z siebie frajera i wystawiać się w imię jankeskich rozgrywek na Ukrainie na niebezpieczeństwo wojny z Rosją, to jest więcej niż głupota - to samobójstwo!
jan patmo
Jan Patmo
3 Maja, 2015 - 22:37
Czy byłbyś tak miły, aby przestać się kompromitować?
Wątki pomyliłeś?
W której notce wyczytałeś tę Ukrainę i Amerykę?
Znowu Ci się Memoriał z Nocnymi Wilkami pomieszał?
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika jan patmo nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
To do jezdem!3 Maja, 2015 - 23:20
Bystrość myśli na tym polega kolego, że to było do niego...
jan patmo
Jan Patmo
3 Maja, 2015 - 23:34
Zatem KOLEGO wiedz, że ani na moment nie utraciłem wątków.
Więcej - czytałem i komentowałem także inne notki.
Zatem jak widzisz, to Tobie zabrakło bystrości aby zrozumieć ironię.
Ironię z offtopów, także czasem zwanych maglem.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika jan patmo nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Ironia3 Maja, 2015 - 23:43
Na dłoni ci nie kaktus wyrósł, a pelargonia, a tak w ogóle, to naciągana ta ironia!
jan patmo
To ty robisz z siebie frajera
3 Maja, 2015 - 23:04
Bo nie chcesz widzieć, jak kacapstwo próbuje na nowo stworzyć imperium carskie z Polską i krajami Bałtyckimi włącznie.
I myślisz jak będziesz uległy, to Putin będzie łaskawy dla polski.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Retoryka Amatora czy Zawodowca?
4 Maja, 2015 - 00:21
Pytania, które Pan zadaje są w większości retoryczne. I z pytań tych przeskakuje Pan do nieuprawnionych wniosków na temat kompletnej i paraliżującej bezsilności, bezradności i beznadziejności Polski.
Dlaczego chce Pan odstraszyć czytelnika od jakichkolwiek konstruktywnych działań dla Kraju? Taki defetyzm może znamionować w tym przypadku nie Amatora, ale raczej Zawodowca w dziedzinie perswazji i propagandy politycznej.
PS. Wciąż jeszcze czekam na odpowiedź na moje jedyne w poprzednim komentarzu pytanie: czy Autor notki także nazwałby Wiktora Węgrzyna „polskim patriotą” gdyby ten w swoim oświadczeniu powiedział: „Teraz, gdy ... [Niemcy] ... chcą uczcić swoich bohaterów, polskie władze powinny im to umożliwić” ?
kassandra
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika jan patmo nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Defetyzm?!4 Maja, 2015 - 01:05
Przed II Wojną Światową Polska miała całkiem przyzwoitą armię i ogromne rezerwy. Dlatego ani Niemcy, ani Rosja nie odważyłby się nas pojedyńczo zaatakować.Natomiast stan obecny naszej armii, zawłaszcza w zakresie obrony przeciwlotniczej czy przeciwrakietowej jest bardziej niż tragiczny. A ponadto Amerykanie nie kwapią się wcale z zainstalowaniem w Polsce na stałe swoich baterii przeciwlotniczych. Stąd przysłowiowe wymachiwanie szabelką jest po prostu żałosne.
Niemcy, i to miejscowi, bez pytania się o zdanie upamietniają swoich "bohaterów", choćby różnymi tablicami z napisami wyłącznie po niemiecku.
W Polsce w ramach umowy z Niemcami przeprowdzono masowe ekshumacje szczątków żołnierzy niemieckich poległych w czasie II Wojny Światowej i urządzono dla nich cmentarze. Nie słyszałem jednak by ktokolwiek w Polsce protestował przeciwko odwiedzaniu tych cmentarzy przez Niemców.
Pozdrawiam
jan patmo
świeży komentarz z FB - przeklejam w całości;autor Jerry Roberts
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika markowa został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
4 Maja, 2015 - 06:15
(uwaga dla leniwca: jest to komentarz ironiczny)
Jerry Roberts
„Nocne wilki” wjechały do Niemiec.
Niemcy teraz mogą mówić z całkowitym spokojem, że „rząd polski” - Kopacz, Schetyna, Borusewicz i inne szumowiny to są rasiści i faszyści których trzeba postawic nawet przed europejskim trybunałem stanu za dyskryminację Rosjan i nie wpuszczenie do Polski „Nocnych wilków”, którzy chcieli oddać hołd swoim wyzwolicielom narodu niemieckiego spod okupacji nazistów.
Wcale się nie zdziwię jak to sie stanie. Przy okazji dostanie sie wszystkim Polakom jako współwinnym, że takich bydlaków wybrali sobie na reprezentantów więc są całkowicie wspólwinni i powinni być również ukarani np. odebraniem im wschodnich landów niemieckich należących do Niemiec przed 1939 rokiem.
Doigracie się głupcy!!
Dalej głosujcie na Komorowskiego lub Dudę zamiast na Grzegorza Brauna
Na tym kończy się tekst Jerry'ego Robertsa.
I jak teraz wyglądacie, buńczuczni patrioci od siedmiu boleści?
Odszczekacie swoje kalumnie?
Oddacie sprawiedliwość Wiktorowi Węgrzynowi i jego motocyklistom?
Skądże! na to trzeba mieć zdolność honorową.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@ Markowa...
4 Maja, 2015 - 06:29
.... mam nadzieję, że nie posądzisz mnie o wypominanie ilości latek....alle,
ale jesteś już tak "dużą dziewczynką", że powinnaś wiedzieć : niemiaszki zawsze byli największymi szmaciarzami Europy.
Dlaczego my Polacy, mamy "śpiewać" tak jak oni ??
ps.
....wiem, wiem , ten komentarz kierowałaś do Leniwca.
Jestem pewny, że odpowie sam !
pps.
Widzę, że wcześnie zaczynasz , "wyborczą pracę" :-))))?
@maruś - obudziłeś się, czy jeszcze nie do końca?
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika markowa został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
4 Maja, 2015 - 06:52
Właśnie o tym szwabskim szmaciarstwie jest mój ostatni komentarz - Niemcy mieli nie wpuszczać Nocnych do siebie - a tu - proszę! Nadwiślański rząd się pospieszył, zabronił, podpuszczony przez makrelę, a tu - masz! Wjeżdżają spokojnie przez austriacką granicę - i co dziwne - armia niemiecka na nich nie czeka! takich strasznych złoczyńców przyjmują. Zapewne nie robili im też osobistej rewizji. A tyle było hałasu, ze do Berlina Wilki nie wjadą.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Grupa-Nocnych-Wilkow-wjechala-do-Niemiec,wid,17506155,wiadomosc.html?ticaid=114cd6&_ticrsn=5
Tylko paru histeryków na NP jeszcze ujada.
(Nie załapałeś też, że komentarz jest do wszystkich, a dla leniwca, który potrzebuje więcej troski - daję dodatkową wskazówkę. Pisałeś przed poranną kawą, czy co?)
Bóg - Honor - Ojczyzna!
tak, Markowa....
4 Maja, 2015 - 06:53
.... wiem, że nie śpisz - aby Inni mogli spać :-))))
Uparłaś się aby mnie opacznie rozumieć ?
My Polacy powinniśmy robić tak, jak nam "pasuje" ale nade wszystko pamiętać co zrobily z naszym krajem te dwie bratnie kanalie :
ruscy i szwaby !
@maruś - przestań palić głupa
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika markowa został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
4 Maja, 2015 - 07:13
Właśnie nam, Polakom "pasuje" - nie robić zadymy, tylko zachować spokój i kulturę, wzorem Wiktora Węgrzyna. Rosyjscy motocyklisci przejeżdżali przez Polskę wczesniej - dwukrotnie - i nie było awantury. Komu służy rozpętywanie nagonki - łatwo dociec. Pozostawmy to domyślności czytelników.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Dr Duda i się uda
4 Maja, 2015 - 07:45
By zostać prezydentem Polskim, a WSIowemu red bulowi już czas POdziękować.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Duda i sie uda???4 Maja, 2015 - 07:51
http://biznes.onet.pl/wiadomosci/swiat/polska-musi-zmierzyc-sie-z-przeszloscia-chodzi-o-miliardy-dolarow/515rzg
Bóg - Honor - Ojczyzna!
nie robić "zadymy"....
4 Maja, 2015 - 08:08
.... sorry Apanaczi - źle dosiadłaś tego konia - widzisz tylko zad.
Co mnie podkusiło aby rozpocząć dzień od rozmowy z Tobą ? !
Przecież jesteś totalną daltonistką.
Gdyby W. Węgrzyn był komandorem np." Harley Club", to niech się kumpluje z " Nocnikowymi wilkami",
ale on dowodzi "Rajdem Katyńskim".... naprawdę nie widzisz dysonansu ?
ps.
..... oczywiście masz rację Wilki kilka razy byli goszczeni w Polsce.....ale było to przed aneksją Krymu, przez krwawego Wowę,
którego tak ochoczo poparli.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Zdecydowany amator nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@markowa re:Komu sluzy rozpetywanie nagonki...4 Maja, 2015 - 12:18
Tutaj prosze Pani funkcjonuja jeszcze glebsze mechanizmy.
Najpierw czyni sie nagonke, dalej oczernia ludzi i tworzy sie medialna zadyme,
naturtalnie oczekujac riposty, by w konsekwencji wykorzystac te riposte,
jako sojusz polsko-rosyjski zamknac te manipulacje.
A zatem podwojne swinstwo...
To sa wrecz dziecinne zagrywki, ale jak widac nie brakuje ludzi,
ktorzy podpieraja te manipulacje.
Podpieraja na rozne sposoby, a w szczegolnosci wybujalym patryjotyzmem...
Poprostu sami PATRYJOCI...
pzdr.
chris
Markowa
4 Maja, 2015 - 12:34
W odróżnieniu od Twojego, mój komentarz pozbawiony będzie ironii (no może prawie:))
Nie wiesz może, co ma decyzja szwabów do polsko - sowieckiej kolaboracji?
Nie widzę też potrzeby zamieszczania tekstów waciaka o przybranym nazwisku.
Co zaś do oddawania (choć wolałbym słowo - wymierzanie) sprawiedliwości,
to nic jeszcze straconego.
Do Brauna się nie odniosę - nie ma w zwyczaju Polskim kopania leżącego.
Nawet wtedy, gdy to bratanek Juliusza Brauna.
Całuję rączki
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@LS proszę bez spoufalania
4 Maja, 2015 - 12:49
całowanie raczek (cmok-nonsens) całkowicie zbyteczne.
resztę wpisu ignoruję, jak i autora.
proszę o to samo.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa
4 Maja, 2015 - 14:34
O Pani
A gdzież miałbym śmiałość?
Dozwól chociaż, abym pyłki sprzed Twych stóp zamiótł,
abyś potknąwszy się, wielkiej straty dla Hufców Brauna a i
Pana Węgrzyna nie uczyniła.
Wszak jesteś Pani wielką orędowniczką Monarchii,
zatem nie odrzucaj wsparcia jakim Cię wierny sługa,
dworne maniery przestudiowawszy, obdarza.
Bo czy to godzi się, aby maluczkimi wzgardzać?
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
"Zdecydowany Amator"
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Bibrus został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
4 Maja, 2015 - 11:40
Tu nie ma o co drzeć szat, masz rację i tyle w temacie.
5
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Biberus, no taaak, ale ta racja kosztuje ;-)
4 Maja, 2015 - 12:05
Wlasnie dostalem informacje od portalu, ze...stracilem tak duzo punktow,
iz spadlem w randze :-)))))))
Wiec jak widzisz polityka na kazdym kroku...,
gdy nie idziesz grzecznie w szeregu, to pala po glowie...,
WOLNOSC KOSZTUJE rowniez na Niepoprawnych.pl...
ale nic tam !
Wolnosc Slowa Ponad Wszystko ! ! !
pzdr.
chris
@Chris - ale mamy fajnie!
4 Maja, 2015 - 12:36
Ja też spadłam - ale szybko sie podniosłam.
Wciąż apeluję o wprowadzenie imiennego oceniania. Pała od niektórych - to plus!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa re: Ja tez spadlam...
4 Maja, 2015 - 12:49
No dziwilbym sie, gdyby bylo inaczej ;-)
Negecja oczywistych oczywistosci nie jest dzisiaj w cenie, szczegolnie gdy...NOWE...chce zastapic STARE...
Przy czym, to NOWE...jest jakies takie..., no powiedzmy obrosla lekka patyna :-)))))))
, a do tego zupelnie...sfilzowane :-)))
A pala od ...no, ... szukam odpowiedniego slowa :-)))))
od " tego towarzystwa " jest najwiekszym komplementen jaki ktokolwiek moglby nam uczynic ;-)))
Szczesc Boze
serdecznie Pania pozdrawiam
Krzysztof
chris
@markowa A przede wszystkim...
4 Maja, 2015 - 12:58
prowokowany powyzej przez niektorych adwersarzy ich nieslychana wrecz manipulacja i swojego rodzaju propaganda
postanowilem w tym pokierze na NIEPOPRAWNYCH.PL poprostu powiedziec SPRAWDZAM !!!
by odkryto karty...tj. ukazac, kto przy tym stole gra...
A oto moj wpis powyzej:
chcialem w pierwszym rzedzie uzmyslowic w jaki sposob i jakimi narzedziami od lat walczy sie w medialnym swiecie na
naszym terenie.
Celowo uczinilem krotki wpis, bez osobistych wycieczek, konzentrujac sie jedynie na materiale filmowym,
by kazdy mogl sam rozpoznac o co sie rozchodzi w tej medialnej zadymie.
Juz od dluzszego czasu przygladam sie portalowi i widze wielkie zmiany.
Zmiany, ktore niestety nie wyszly na dobro.
Wielu ciekawych ludzi odeszlo. Portal stal sie jakims przyczolkiem PiS-u, ramieniem GP.
Slowem zamordyzm na calej linii.
Panie i Panowie, czy uwazacie, ze tego nie widac , co Panstwo tutaj wyczyniacie ?
Opluwanie Polakow takich jak pan Wegrzyn, Braun, Kobylanski i inni, to jest zwykle polityczne chamstwo.
Co Wy chcecie udowodnic ? i komu ?
To polityczne harcerstwo przypomina mi czasy Gomolki. Wowczas rowniez byly starcia wewnatrz PZPR-u.
Po owocach ich poznacie...prosze nie zapominac o tej maksymie...
Traktat Lisbonski podpisany ? ekshumacja w Jedwabnem zablokowana ?
wiec o czym tutaj mowa ?
W marcu 1968 roku, to nie byl konflikt Polacy- Zydzi.
To byl konflikt pomiedzy Zydami. Zydami w PZPR.
Chcecie powtorke z rozrywki ?
Czy chcecie wypedzic obecna ekipe, by zamienic ja na swoja ?
I ponownie zaprzac Polski Narod do Waszych machlojek ? tak jak w 1989 ?
czy chcecie wykoleic kolejna Solidarnosc ?
A do tego jedziecie, po tym patryjotyzmie, jak za przeproszeniem po koziej dupie...,
to poprostu, az w oczy kole !
Temu Narodowi homonta na glowe nie nalozycie, bo On ma ORLA w koronie, a nie zadnego konia...
Prosze o tym pamietac !
Źródło: http://niepoprawni.pl/blog/zdecydowany-amator/medialna-nagonka-na-wiktora-wegrzyna#comment-1477041
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
pzdr.
chris
Karty na stół!
4 Maja, 2015 - 15:39
Od czasu do czasu warto jednak sprawdzić co kto ma w kartach.
W przypadku trwającej od niepamiętnych czasów nagonki na Jana Kobylańskiego, niechaj nikt nie udaje głupa, że nie wie o co chodzi, bowiem nawet największy dureń wie o co chodzi.
Zdecydowany amator zdecydowanie potrafi grać w karty!
jan patmo
jan patmo
4 Maja, 2015 - 16:16
bo...my wiemy co mamy w kartach ;-)
, a im cos tam, cos tam co chwila z rekawow wypada : -))))))))))))))))))
Nawet w Londynie, ( gdzie sa tacy sprawni krawcy ) nie potrafia sobie zakietu dopasowac,
i w przykrotkich rekawach swoje jidische sciagi chowaja, by nam je tutaj nachalnie wykladac.
Kretyni nie przypuszczaja, ze kazde swinstwo nawet po latach wychodzi na wierzch...
od 44 ` tak nieudolnie blefujac nadal namawiaja nas na demokracje...,
demokracje, w ktorej ich sfilzowana wiekszosc, pragnie naszemu Narodowi narzucic
ich koszerne obyczaje...
pzdr.
chris
zbiorowo
4 Maja, 2015 - 12:53
zbiorowo
gdzie się tylko pojawia
niezależne słowo
tam zaraz jest ZOMO
co pałuje zbiorowo
jan patmo
@jan patmo re: ZOMO
4 Maja, 2015 - 13:11
Swego czasu w Trojmiescie z owym ZOMO wymienialismy sie wzajemnie olowiem,
tj. uzywalismy w stosunku do siebie krotkiej broni palnej,
wiec rozumiesz teraz Janie...,
ze po takich owczesnych wojenkach...
co mi tutaj jakis gowniarz bedzie fikal...
prezy sie jeden z drugim i chce mnie do jakis prawd namawiac...,
akurat mnie chce nawracac;-)))
pzdr.
chris