Europejskich 7 mitów
Teoretycznie członkostwo Polski w UE, a zwłaszcza w NATO, powinno zapewnić Polsce większą niezależność od Rosji i wzrost poczucia bezpieczeństwa. Dlaczego jest jednak inaczej? Bo ulegamy mitom!
Mit 1: w 1989/1990 upadł komunizm
Początkowo w nastroju ogólnej euforii niewielu myślało inaczej. Tymczasem to tylko komunizm typu moskiewskiego ustąpił miejsca sprawniejszemu systemowi parysko-berlińskiemu pokolenia 68’. Jego wspólne cechy: lewicowość, ateizm, kapitalizm i państwo socjalne.
Mit 2: od 1989/1990 mamy demokrację
Nieporozumienie polega na zmianie znaczenia pojęcia „demokracja” – o ile na ogół kojarzy się z nim wolność w powszechnym tego słowa znaczenia, to aktualnie demokracja to wolność dla politycznie poprawnych. Tym samym zmarginalizowano całą opozycję poza lewicą.
Mit 3: mamy społeczeństwa obywatelskie
Społeczeństwo obywatelskie to celowo rozpowszechniany mit, mający wmówić obywatelom, że mają władzę. Tymczasem większość organizacji non-profit (np. Greenpeace, AA) jest finansowana z niejasnych źródeł i wspiera wyłącznie lewackie ugrupowania polityczne.
Mit 4: mamy wolne media
Poza niszowymi media są zależne od władzy. Przykładem na to było tak zwane „odpolitycznienie” mediów w Polsce – służyło ono jedynie oddaniu mediów autorytarnej partii PO, stanowiącej ściek sił, określanych przeze mnie jako Nowe Oświecenie, w skróce lewica plus kapitał.
Mit 5: Polska jest państwem
Polska nie jest państwem, bowiem nie ma tożsamości i nie prowadzi państwowej polityki historycznej (inaczej, niż np. RFN czy Rosja). Politykom aktualnego obozu rządowego zależy na „stworzeniu z Polaka Europejczyka” wedle dokładnie tej samej zasady, co stworzenie „człowieka sowieckiego”.
Mit 6: Europa ojczyzną ludzi
Europa znajduje się w schyłkowej fazie na drodze przejścia z hip-hop society do społeczeństwa islamskiego. Wskutek upadku Kościoła aktualne, pseudoliberalne formy współżycia ustąpią niebawem surowym regułom, określanym przez prawo islamu – szariat. W pewnych państwach UE prawo islamskie obowiązuje już posiłkowo.
Mit 7: prawa człowieka naszym dekalogiem
Prawa człowieka zmieniają się powoli w farsę - brak reakcji na ludobójstwo w Czeczeni, na okupację Tybetu, na mordowanie chrześcijan na świecie - co trzy minuty ginie chrześcijanin; na samobójstwo społeczne (skrobanki), niehumanitarne zmiany w prawie pracy (wolontariaty, niewolnicza pracy ludzi młodych) itd.
A co nas czeka?
http://www.youtube.com/watch?v=SJVSsmSy7lQ&feature=related
Post scriprum: najpierw „multikulti”, potem islam, religia pokoju. Wymowa statystyk demograficznych jest jednoznaczna. Wnuczki panienek ze szkiełkami w pępku będą chodziły w burkach. Ofiary zatrucia rtęcią będą kamienowane. Allah akbar!
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 7807 odsłon
Komentarze
Jak rzadko kiedy
2 Grudnia, 2010 - 20:34
teraz muszę:
Ten wpis to
REWELACJA.
pozdrawiam
Jan Bogatko ...bardzo
2 Grudnia, 2010 - 21:16
Jan Bogatko
...bardzo dziękuję, jestem na początku moich przemyśleń o preislamskiej Europie,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Mity Europejskie Złowroga, jakby z horroru, liczba SIEDEM
3 Grudnia, 2010 - 01:28
Jan Bogatko, dycha, tymczasem, nieoczekiwanie, wbrew intencjom Autora,czemuż okrasił wpis zdjęciem sadzonego jajka. (podprogowe)... trudno, idę usmażyć jajecznicę.
ps, jakiej wiary są Chińczycy?
prowincjuszka
Celne
2 Grudnia, 2010 - 21:07
i do bólu prawdziwe. Rzeczywistość IIIRP to medialny Matrix, który jest parawanem dla skorumpowanych politykierów i przestępców (zwanych również potocznie "byzmesmenami").
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
Jan Bogatko ...te mechanizmy
2 Grudnia, 2010 - 21:20
Jan Bogatko
...te mechanizmy absorbują mnie coraz bardziej, pytanie, jakie sobie stawiam, brzmi: dlaczego tak wielu porządnych wydawałoby się ludzi nagle utożsamia się z tym systemem? To przecież nie może być przypadek! Czy kieruje nimi strach? Przed czym?!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
@Jan Bogatko
2 Grudnia, 2010 - 22:05
Moim zdaniem "system" (czyli anty-wartości moralne) stały się częścią "codziennej filozofii" Polaków. Polacy indentyfikują się z istniejącym systemem i akceptują jego zakłamanie i korupcję.
Media promują zachowania, które powodują erozję moralności, patriotyzmu, czy zwykłej uczciwości.
I tak:
-zasady moralne to ciemnota i zahukanie
-patriotyzm to faszyzm
-uczciwość to frajerstwo
I tak na koniec, jak jesteś "pisowiec" to znaczy, że jesteś "głupi" i "nie masz racji".
Doskonała matryca, która sprawdza się od ponad 5 lat.
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
Danz
2 Grudnia, 2010 - 22:50
Jedną kardynalną kwestię poruszyłeś - uczciwość to frajerstwo.
Taka, niestety, moda nastała by żydowskim zwyczajem szukać pretekstu do zwady pod koniec kontraktu. Uczciwość w Polsce staje się zapomnianym słowem. O wiele większy komfort mam pracując w Belgii. Tam nie ma zwyczaju myślenia o wykręceniu na kasę. Nieśmiertelna łacińska mentalność: za pracę należy się zapłata.
pozdrawiam
Jest jeszcze jeden chwyt:
2 Grudnia, 2010 - 23:50
jak jesteś PiS-owiec, to znaczy, że jesteś nieudacznikiem!
Gdybyś był za PO, to byłbyś bogaty, by ci się wiodło, a tak: klepiesz biedę, przebrzydły, moherowy frustracie!
Jan Bogatko cytat:patriotyzm
2 Grudnia, 2010 - 23:53
Jan Bogatko
cytat:patriotyzm to faszyzm
...faszyzm to słowo-klucz, identyfikator lewicy i Nowego Oświecenia: dla ZSSR Polska była państwem faszystowskim, podobnie jak Wielka Brytania czy Francja. Stąd "antyfaszystowska" zadyma w Warszawie w dniu 11 listopada.
Jak mi jakiś (ćwierć)inteligent prawi o faszystach w Niemczech, to zawsze pytam, czy personel ambasady Królestwa Włoch miał wpływ na Niemcy.
I do znudzenia powtarzam:
narodowy socjalizm ( ruch antykatolicki) był ruchem lewicowym,
faszyzm włoski (nie negujący Kościoła) był ruchem prawicowym,
i pytam:
jak się nazywał faszystowski obóz zagłady we Włoszech?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Europejskich 7 mitów
2 Grudnia, 2010 - 21:17
Podsumuję Twój wpis fragmentem z objawień Matki Boskiej w La Salette: "Gdy święta wiara Boża zostanie zapomniana, każdy będzie chciał kierować się własnym rozumem i być wyższym od podobnych sobie. Będzie się lekceważyć władze świeckie i kościelne. Porządek i wszelka sprawiedliwość zostaną podeptane. Będzie się widziało tylko zabójstwa, nienawiść, zawiść, kłamstwo i niezgodę, bez miłości ojczyzny i bez miłości rodziny."
Dyszka za tekst.
------------------------------------------------------------
"Jeżeli państwo jest zbudowane na występku i rządzone przez ludzi depczących sprawiedliwość, niema dlań ocalenia" PLATON "Państwo"
----------------------------------------------------------- "Polska Niepodległa to Polska niebezpieczna" Lenin
Jan Bogatko ...Platon ma
2 Grudnia, 2010 - 22:09
Jan Bogatko
...Platon ma rację, ale wielu myli się z pytonem,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Panie Janie
2 Grudnia, 2010 - 22:47
Natura abhorret a vacua
Po wyrugowaniu Chrześcijaństwa z życia coddziennego Europejczyków stwożono próżnię, którą Islam w zastraszającym tempie wypełnia. Sztywna hierarchia jest naturalna, a rozproszone miazmaty giną.
Francja będzie pierwsza, a po niej kraje skandynawskie. W tej chwili Mälmö już jest europejską stolicą gwałtu, i prawie każdy gwałciciel ma na imię Muhammad a nie Svend.
Raz sierpem, raz młotem czerwoną hołotę!
Raz sierpem, raz młotem czerwoną hołotę!
Re: Panie Janie
2 Grudnia, 2010 - 23:13
Proszę wykazać, że tę próżnię w Europie wypełnia islam w zamian chrześcijaństwa. Osobiście dostrzegam inny trend następuje całkowita ateizacja społeczeństw na styl komunistyczny i wolnomularski. Rzeczywiście, w niektórych krajach występuje trend do wiary islamskiej, jednak nie ma co się temu dziwić, ludzie bez wiary żyć nie mogą, ich życie wtedy jest martwe i smutne. Świadczy to tylko o tym, że w tych krajach popełniono błędy, te kraje zazwyczaj były krajami protestanckimi, gdzie ateizacja społeczeństw nastąpiła na długo przed tym, gdy do tych krajów dotarli na taką skalę jak dzisiaj muzułmanie z ich wiarą oraz religią. Nie odnoszę się do krajów byłego bloku komunistycznego, bo to jest zupełnie inna bajka.
Dlaczego nie napisał pan nic o judaizmie, który w tych krajach też się wzmacnia i rozwija, powstają nowe zbory żydowskie, synagogi, dzielnice żydowskie z ortodoksyjnymi Żydami, natomiast widzi pan zagrożenie tylko w jednej religii dla chrześcijan. Ktoś pana zmusza do przyjęcia wiary islamskiej w kraju gdzie pan obecnie mieszka? Czy są chrześcijańscy muzułmanie? A czy taki odłam ma pan w judaizmie?
Jan Bogatko ...Panie Pawle,
2 Grudnia, 2010 - 23:44
Jan Bogatko
...Panie Pawle, ateizacja to wstęp do islamu; w licznych krajach Europy nie tylko ateistyczne czy postchrześcijańskie kobiety przechodzą na islam. Także mężczyźni (liczne przypadki w Niemczech, niektórzy z konwertytów czynni są w ruchu terrorystycznym). Judaizm to margines w porównaniu w islamem i żadne ryzyko, bowiem nie prowadzi on działalności misyjnej.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Jan Bogatko ...Panie Pawle,
2 Grudnia, 2010 - 23:55
Kto przyzwala na to, aby w tych krajach budowano meczety? Czy w tych krajach rządy sprawują islamiści, obowiązującą religią jest islam, ludzie wyznania muzułmańskiego stanowią większość w tych krajach, albo może w rządzie tych krajów oni również stanowią większość? Czy w parlamentach tych krajów są muzułmanie traktowani jako mniejszość religijna jako mniejszość narodowa? W którym kraju w zachodniej Europie tak jest, czy w Stanach takie zależności występują albo w Kanadzie, może w Australii, RPA, Japonii, Rosji, Nowej Zelandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Belgii Francji, Niemczech, Holandii, w Wielkiej Brytanii, no tutaj może jacyś Pakistańczycy zasiadają w Izbie Lordów? Proszę podać przykład takiego kraju.
http://www.twojaeuropa.pl/971/muzulmanie-w-europie-najnowsze-badania
W Szwajcarii ostatnio w tej sprawie odbyło się referendum, nie pozwolono na wybudowanie nowych meczetów.
Jan Bogatko ...oczywiście
2 Grudnia, 2010 - 23:58
Jan Bogatko
...oczywiście rządy pozwalają na budowę meczetów pod naciskiem wiernych, obywateli tych państw, głosujących w wyborach. Bardzo dziękuję za temat, podejmę go niebawem,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Sądzę, że najlepiej to widać na ulicach miast.
2 Grudnia, 2010 - 23:56
Kilka lat spędzonych we Francji nie zostawia żadnych złudzeń: meczety, minarety, burki.
Proces postępuje w zastraszającym tempie, bo jeszcze 15-20 lat temu to był inny kraj.
Re: Sądzę, że najlepiej to widać na ulicach miast.
3 Grudnia, 2010 - 00:13
Oni nie mają w tych krajach pełnych praw, to są zazwyczaj muzułmanie pochodzący z byłych koloni francuskich, Tunezja, Maroko, Algieria zwykli emigranci...Tyle w temacie, jak podskoczą, to znowu im policja francuska spali kilka slamsów i tyle. Zresztą nikt rządowi francuskiemu opanowanemu w całości od de Gaulle przez masonerię aż do dzisiaj nie zmuszał do wpuszczania do Francji muzułmanów z dawnych francuskich koloni. Wietnamczyków też jest chyba sporo we Francji? Stanowią jakieś zagrożenie? Dlaczego o nich nic się nie mówi? Tylko zawsze wywleka się sprawę muzułmanów w krajach gdzie nie stanowią żadnego zagrożenia ani nie mają żadnej realnej władzy? To samo dotyczy Niemiec.
W szkołach francuskich nie można nosić żadnych ozdób zakrywających twarz, żadnych symboli religijnych, to co to jest? Raczej ateizacja niż na odwrót i to systemowa... Zostało to zakazane ustawowo we Francji, religii w tych szkołach również nie ma, są szkoły wyznaniowe, ale tam dzieci posyła się z rozmysłem, tak zresztą jak w Polsce...Biedota i biedne dzielnice podmiejskie zostały opanowane przez muzułmanów, jednak władzy w tym kraju nie mają żadnej i na pewno nie należy ona do nich, to samo jest w Stanach...
Ostatnio w Warszawie też chcieli wybudować meczet, potem się okazało, że finansowali tę budowlę sami Żydzi.
Niemal z żadnym stwierdzeniem się nie zgadzam, ale
3 Grudnia, 2010 - 00:25
jest za późno na polemikę.
Jutro pomyślę, jak znajdę chwilę.
A tak "od ręki", np.:
"Zresztą nikt rządowi francuskiemu opanowanemu w całości od de Gaulle przez masonerię aż do dzisiaj nie zmuszał do wpuszczania do Francji muzułmanów z dawnych francuskich koloni."
Pewnie, że nikt nie zmuszał, ale jak się powiedziało "A", to trzeba było powiedzieć "B" i być konsekwentnym.
Po drugie, chyba ważniejsze: oni sami zaczęli się upominać o swoje prawa.
To jest konsekwencja posiadania kolonii.
I jeszcze jedno: ja nie mówiłam o tym jakiej religii
3 Grudnia, 2010 - 00:26
uczy się w szkołach we Francji, bo nie uczy się żadnej.
Mówiłam o wyglądzie francuskiej ulicy pełnej burek i meczetów na każdym kroku.
Jan Bogatko cytat:
3 Grudnia, 2010 - 09:24
Jan Bogatko
cytat: Wietnamczyków też jest chyba sporo we Francji? Stanowią jakieś zagrożenie? Dlaczego o nich nic się nie mówi? Tylko zawsze wywleka się sprawę muzułmanów
...tu trafił Pan w 10: Wietnamczycy nie stanowią zagrożenia, bo nie są mahometanami. Również i żydzi nie proadzą działalności misyjnej, w przeciwieństwie do mahometan. Wietnamczycy nie podpalają samochodów, domów i nie gwałcą nieletnich.Ich udział w statystyce przestępców jest minimalny.
Te sympatie nieprzyjaciół żydów wobec islamu są taką samą zagadką, jak przyjażń lewicy do mahometan, którzy uważają ją ta to, czym ona jest - to znaczy za nic.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko ...czy wiedzą
2 Grudnia, 2010 - 23:55
Jan Bogatko
...czy wiedzą Państwo, jakie jest najpopularniejsze imię, nadawane dzisiaj chłopcom w Anglii?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Rozumiem, że już nie David
2 Grudnia, 2010 - 23:58
na cześć Beckham'a? :-(
Jan Bogatko ...nie, Mahomet.
2 Grudnia, 2010 - 23:59
Jan Bogatko
...nie, Mahomet. Na cześć...no kogo?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Panie Janie
3 Grudnia, 2010 - 09:10
Jan Bogatko
...najtragiczniejsze jest to, Nowe Oświecnie wierzy, że uda mu się stworzyć ateistyczną religię państwową - ale popierając mahometan skonfrontowani będą nie z bezbronną religią chrześcijańską (ile papież ma dywizji?), a z ofensywnym i nie znającym żadnej formy tolerancji (nie wspominając o równouprawnieniu) islamem. W istocie będzie to kara za pychę, ale im brak inteligencji, by to zrozumieć.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Panie Janie
3 Grudnia, 2010 - 09:10
Jan Bogatko
...najtragiczniejsze jest to, Nowe Oświecnie wierzy, że uda mu się stworzyć ateistyczną religię państwową - ale popierając mahometan skonfrontowani będą nie z bezbronną religią chrześcijańską (ile papież ma dywizji?), a z ofensywnym i nie znającym żadnej formy tolerancji (nie wspominając o równouprawnieniu) islamem. W istocie będzie to kara za pychę, ale im brak inteligencji, by to zrozumieć.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Greenpeace...
2 Grudnia, 2010 - 22:26
Dyszka!
2 Grudnia, 2010 - 22:45
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Precz ze Świętem Zimy i Wiosenną Przerwą Semestralną, itp. :)
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Jan Bogatko ...Bóg
2 Grudnia, 2010 - 23:45
Jan Bogatko
...Bóg zapłać!
(w sensie filozoficznym, rzecz jasna!)
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
JB
3 Grudnia, 2010 - 08:08
Krzysztof J. Wojtas
Dobre.
Szkoda, że tylkopowierzchowne - bez nawet próby znalezienia prawdziwych przyczyn stanu rzeczy.
A ja to skomentuję:
lepszy turban, niz urban.
Krzysztof J. Wojtas
Jan Bogatkocytat: Szkoda,
3 Grudnia, 2010 - 09:16
Jan Bogatko
cytat: Szkoda, że tylkopowierzchowne - bez nawet próby znalezienia prawdziwych przyczyn stanu rzeczy.
...szanowny Panie, ma Pan zapewne na myśli próby poszukiwania (a nie znalezienia) prawdziwych przyczyn stanu rzeczy. Moim zdaniem opisał je trafnie Ferdynad Ossendowski w swej doskonałej książce Lenin, której to lekturę zalecam Panu gorąco. Ja jestem tylko felietonistą.
Z Pańskim komentarzem nie mogę się, niestety, zgodzić, bo ja nie wybieram między złem a złem, a między złem a dobrem.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
JB
3 Grudnia, 2010 - 11:10
Krzysztof J. Wojtas
Przed zaleceniem książki Ossendowskiego dobrze byłoby zapoznać się z jego życiorysem i powodami napisania tej książki.
Co do zła i dobra - odnoszę wrażenie - na podstawie tej notki i odpowiedzi - że chyba ich Pan nie rozróżnia.
Pozdrawiam.
PS. Jako felietonista jest Pan niezły. Tylko proszę nie moralizować nie mając po temu odniesień.
Krzysztof J. Wojtas
Allove Akbar :-)
3 Grudnia, 2010 - 10:03
Panie Janie! Doskonały skrót. Nie inaczej! Choć mam chyba trzy ale: "Mit 2: od 1989/1990 mamy demokrację Nieporozumienie polega na zmianie znaczenia pojęcia „demokracja” – o ile na ogół kojarzy się z nim wolność w powszechnym tego słowa znaczenia, to aktualnie demokracja to wolność dla politycznie poprawnych. Tym samym zmarginalizowano całą opozycję poza lewicą." Lewica w oczywisty sposób nie jest opozycją i nigdy nie była opozycją w stosunku do tych przemian, wiadomo. "Mit 4: mamy wolne media Poza niszowymi media są zależne od władzy. Przykładem na to było tak zwane „odpolitycznienie” mediów w Polsce – służyło ono jedynie oddaniu mediów autorytarnej partii PO, stanowiącej ściek sił, określanych przeze mnie jako Nowe Oświecenie, w skróce lewica plus kapitał." My mamy media polskojęzyczne, nic poza tym :) Post scriprum: najpierw „multikulti”, potem islam, religia pokoju. Wymowa statystyk demograficznych jest jednoznaczna. Wnuczki panienek ze szkiełkami w pępku będą chodziły w burkach. Ofiary zatrucia rtęcią będą kamienowane. Allah akbar! Temat na długą dyskusję. Obawiam się, że jesteśmy krótkowzroczni. My mamy postrzegać Islam jako zagrożenie. Powiedzmy, że Pan dylematu nie ma ja miewam, nie żebym nie widział co się dzieje lub nie był chrześcijaninem.
Ano zobaczymy jak to będzie z tymi burkami.
Oglądałem ostatnio zupę z płodu- i właściwie nie wiem czy to prawda czy fikcja. (?!)
Pozdrawiam
Jan Bogatko "Tym samym
3 Grudnia, 2010 - 10:31
Jan Bogatko
"Tym samym zmarginalizowano całą opozycję poza lewicą."
...mam na myśli opozycję koncesjonowaną. Islam jest dla mnie zagrożeniem od Omajadów, podbicia Egiptu, poprzez Poitiers, Bizancjum, Wiedeń - islam to dla mnie nie tyle religia, co antyhumanitarny porządek prawny - nota bene bardzo podobający się lewicy.
Pozdrawiam,,
Jan Bogatko
Hm
3 Grudnia, 2010 - 10:54
Ja mam na to, Panie Janie, nieco bardziej spiskową teorię dziejów, jest tak skomplikowana, że nie ma szansy stać się popularną, więc nawet jej nie wyjawię.
"islam to dla mnie nie tyle religia, co antyhumanitarny porządek prawny - nota bene bardzo podobający się lewicy."
- będę się upierał. "L/e/wica" doskonale wie jak się rozbraja takie granaty. :-)
Egipt podupadał znacznie wcześniej.
Podobno Prezydent M. ma się spotkać z rektorami uczelni wyższych w Polsce. Może nasz Prezydent w rewizycie spotka się ze studentami uczelni wyższych sąsiada? przynajmniej.
Pozdrawiam
Jan Bogatko cytat: Egipt
3 Grudnia, 2010 - 11:02
Jan Bogatko
cytat: Egipt podupadał znacznie wcześniej.
...Zgoda. My podupadamy natomiast teraz...
Proszę, niech Pan wyjawi swoją "spiskową teorię dziejów", to mnie ciekawi,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Egipt
3 Grudnia, 2010 - 11:50
Tak, spiskowa jest ciekawa. Zróbmy inaczej. Może sklasyfikujmy, lub: najpierw podzielmy się swoimi teoriami na Niezależnych a potem sklasyfikujmy. Tuszę, że powielanie czy uleganie cudzym teoriom nie wchodzi w grę. Analizujemy je i zawsze dodajemy coś od siebie. Może być śmiesznie. Uważam, że nawet te najbardziej absurdalne mogą wnieść choć jedno słowo, które być może wyjaśni przyczyny upadku- bo to jest to właściwe pytanie. Nie o teorię ale mechanikę upadku... być może cywilizacji. :-)
Proszę absolutnie nie brać tej propozycji na poważnie, jest niedopuszczalna. Gdybyśmy ogłosili światu wiedzę na temat jego upadku, świat wiedziałby jak ma upadać, a tak, może nas czymś zaskoczy lub nie upadnie, wbrew naszym przewidywaniom. :-) Też w to nie wierzę zbytnio. Zobaczymy.
Pozdrawiam
Anderson, z kimś jeszcze ma się spotkać "car"?
3 Grudnia, 2010 - 11:07
Bo mi skóra ścierpła.
Może z generałami świeżo nominowanymi przez Gafę?
A skąd ja mam o tym wiedzieć, Ossala?!
3 Grudnia, 2010 - 11:18
Myślałem, że spotka się z pewną piosenkarką francuską ale myliłem się, ona już wyjechała z Polski. :-)
http://fronda.pl/news/czytaj/zaryn_ku_rusyfikacji
żeby było śmieszniej też o tym jeszcze przed chwila nie wiedziałem.
Pozdrawiam
Tak tylko spytałam, Anderson.
3 Grudnia, 2010 - 11:26
Sugerowałabym spotkanie z Barbarą Brylską!
Może znów wyda z siebie odgłosy miłości i zachwytu dla Rosji.
Szkoda, że ten pomarszczony babski rupieć nie wie, że wydaje odgłosy odbytem!
Przepraszam za obsceniczność, ale jak sobie przypomnę jej włażenie w dupę Ławrowowi, to mnie ciągle mdli jakbym do miejskiego szaletu wlazła.
Jan Bogatko ...przypomia mi
3 Grudnia, 2010 - 11:44
Jan Bogatko
...przypomia mi się taka anegdota: za Stalina partia po zwycięstwie w Wielkiej Wojnie Ojczyźnianiej (1941 - 1945)wpadła na pomysł, by w Moskwie otworzyć wzorem Paryża lokal ze striptisem. I wszysko już było w porządku, kiedy nagle okazało się, że w sprawie wyłonienia artystki głos musi zabrać komisja chudożników. No i zapadła decyzja: wybrano zasłużoną artystkę ZSSR, która spodobała się Leninowi w Piotrogrodzie w 1917 roku,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
:-)
3 Grudnia, 2010 - 11:54
Tak, pamiętam ten dowcip, pytano o referencje artystki, odpowiedź brzmiała: najlepsze jakie mogą być; pamięta rewolucję! :-)
Ze słynnych i sławnych była jeszcze pianistka. Uch, ta to wymiatała.
Jan Bogatko ...dobrą mamy
3 Grudnia, 2010 - 12:16
Jan Bogatko
...dobrą mamy pamięć, nieprawdaż?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Przyszłość Europy
3 Grudnia, 2010 - 10:23
Na ten temat polecam znakomity, sprzed kilku lat, felieton Lecha Jęczmyka "Europa 4 cywilizacji" (do znalezienia przez Google).
Cytaty:
"Europejczycy są dziś świadkami walki o dobicie cywilizacji chrześcijańskiej i zastąpienie jej inną, symbolizowaną przez Konstytucję czy Traktat Europejski".
"A jeszcze za progiem czeka cywilizacja arabska. Nie chcę użyć słowa islamska, żeby nie mieszać do tego Iranu, jednego z najbardziej pokojowych krajów na świecie, którego prezydentem jest profesor filozofii, specjalista od Arystotelesa"
Całość naprawdę godna przeczytania!
Lucy
Jan Bogatko ...bardzo trafne
3 Grudnia, 2010 - 10:33
Jan Bogatko
...bardzo trafne uwagi, dziękuję za wskazówkę,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
10/10!!!
3 Grudnia, 2010 - 10:28
Świetny wpis, wg mnie mity 1, 2, 4, 6 i 7 doskonale wypunktowane.
Osobną kategorię, samą w sobie stanowi europejski Mit: 2
Jan Bogatko
Demokracja to wolność dla politycznie poprawnych.
Sentencja Kolegi powinna wejść do pozytywów polskiej blogosfery; umieszczam ją w swojej stopce na ivrp.pl
Jan Bogatko ...bardzo
3 Grudnia, 2010 - 10:34
Jan Bogatko
...bardzo dziękuję,
pozdrawiam,
Jan Bogatko