Polscy sojusznicy zgwałcili 300 kobiet?

Obrazek użytkownika Mariusz Cysewski
Kraj



„Brutalnie zgwałcili prawie 300 kobiet i są nazywani polskimi sojusznikami”. Takimi rewelacjami, często opartymi na kłamstwach rosyjskiej państwowej agencji informacyjnej RIA Novosti, raczy swoich czytelników portal prawy.pl. Celuje w tym zwłaszcza Anna Wiejak, występująca także pod pseudonimem Karolina Maria Koter, kiedy zapragnie napisać coś jeszcze mocniejszego. Na zdjęciu widać tę „dziennikarkę” w roli aktywistki, przemawiającą w świetnym towarzystwie podczas jednej z pikiet antyukraińskich pod ambasadą w Warszawie. W tle transparenty stowarzyszenia "Pokolenia Kresowe", o którym już pisaliśmy [https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=231238243713049&id=218251225011751].



Nie zdarzy się, by prawy.pl – kiedy nie publikuje tłumaczeń z rosyjskiego - napisał cokolwiek pozytywnego od siebie w sprawie Ukrainy. Jeśli nie sensacja o kolejnym wybuchu jądrowym na Ukrainie [http://www.prawy.pl/8388-wybuch-jadrowy-w-doniecku-ukrainsc…], to tendencyjna analiza w wykonaniu Karola Kaźmierczaka [http://www.prawy.pl/…/7315-ukrainska-histeria-czyli-afera-b…]. Znajdziemy tam też produkcję intelektualną Marcina Palade, publicysty związanej z Ruchem Narodowym „Gazety Warszawskiej”, wykonawcy obrzydliwej nagonki na dziennikarkę Biankę Zalewską i poseł Małgorzatę Gosiewską [https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=222558377914369&id=218251225011751], czy Jana Bodakowskiego, działacza endeckiego wywodzącego się ze środowiska „Zagórnej”.



Portal Prawy.pl jest ściśle związany ze środowiskiem Ruchu Przełomu Narodowego Jerzego Roberta Nowaka [http://pl.wikipedia.org/wiki/Jerzy_Robert_Nowak], który w lipcu 2011 roku połączył się z Prawicą Rzeczypospolitej Marka Jurka. Połączenie przeprowadził Krzysztof Kawęcki, który także publikuje na prawy.pl – został wiceprezesem Prawicy Rzeczypospolitej [http://wpolityce.pl/…/115883-ruch-przelomu-narodowego-podja…].



Do stycznia 2013 r. wydawcą portalu prawy.pl była Fundacja S.O.S. Obrony Poczętego Życia, która pozostaje wydawcą miesięcznika Moja Rodzina, nieraz powielającego treści prawy.pl. Obecnie prawy.pl wydaje Fundacja Edukacja przez Media, zarejestrowana w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej 38a. Oba podmioty są ściśle związane. Wojciech Artur Maziarski, wiceprezes Fundacja S.O.S. Obrony Poczętego Życia, jest jednocześnie prezesem Fundacji Edukacja przez Media. Pod adresem przy ul. Ząbkowskiej 38a zarejestrowane są firmy Multistrada oraz Alsten, należące do Stefana Władysława Stępkowskiego, członka Rady Fundacji S.O.S. Obrony Poczętego Życia i Sekretarza Zarządu Ruchu Przełomu Narodowego. Adres pocztowy portalu prawy.pl przy ul. Nowolipie 9/11, lok. 75 w Warszawie jest adresem Fundacji S.O.S. Obrony Poczętego Życia.



Ksiądz pallotyn Ryszard Halwa, redaktor naczelny prawy.pl, jest jednocześnie fundatorem Fundacji Edukacja przez Media i członkiem Rady Fundacja S.O.S. Obrony Poczętego Życia. Pozostaje też redaktorem naczelnym miesięcznika Moja Rodzina. Mocno niesympatyczny portal neon24.pl, następca „Nowego Ekranu”, pisze: „Ks. Ryszard Halwa jest redaktorem naczelnym katolickiego dwumiesięcznika „Moja rodzina”. Pismo stale współpracuje z Ruchem Przełomu Narodowego i Klubami Patriotycznymi, których prezesem jest prof. Jerzy Robert Nowak znany m.in. z anteny Radia Maryja i Telewizji Trwam umieszczając w większości numerów dodatek poświęcony tym ruchom i informujący o sprawach z nimi związanymi. Ks. Ryszard Halwa, pallotyn jest także fundatorem Fundacji SOS - Obrony Poczętego Życia. Fundacja SOS - Obrony Poczętego Życia prowadzi na terenie Polski domy dla samotnych matek, ośrodek rehabilitacji dla dzieci z porażeniem mózgowym i szkołę średnią im. św. Jana Bosko. Fundacja jest również wydawcą katolickiego miesięcznika społecznego „Moja Rodzina” i portalu publicystyczno-informacyjnego Prawy.pl. Fundacja prowadzi ośrodki dla samotnych matek i ofiar przemocy” [http://carcinka.neon24.pl/…/49386,czy-nadal-mamy-byc-slugam…].



Anna Wiejak jest nie tylko czołową publicystką prawy.pl. lecz także wiceprezesem Fundacji Edukacji przez Media. Pracowała w Naszym Dzienniku w czasach, kiedy Jerzy Robert Nowak był częstym gościem mediów księdza Rydzyka. Zasłynęła z odczytania histerycznego oświadczenia przeciwko „nagonce na Iran”. Jest także przewodniczącą Oddziału Polonijnego Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy, jak wynika z artykułu na stronie USOPAŁ Jana Kobylańskiego [http://www.usopal.pl/z-k…/2032-nowa-lewica-w-ruchu-narodowym]. Według magazynu Wprost, to właśnie USOPAŁ Jana Kobylańskiego finansował działalność Ruchu Przełomu Narodowego [http://www.wprost.pl/…/Jerzy-Robert-Nowak-zalozyl-Ruch-Prz…/]. Naszym zdaniem USOPAŁ Jana Kobylańskiego finansuje także Obóz Wielkiej Polski, organizatora pikiet antyukraińskich, których bywalcem jest Anna Wiejak.



Niemniej ciekawą postacią jest Jacek Waksmundzki, członek rady Fundacji S.O.S. Obrony Poczętego Życia. To biznesmen, który wspiera różne dzieła kościelne (jest konfratrem zakonu paulinów na Jasnej Górze), ale interesy robi raczej ze politykami-urzędnikami związanymi z SLD. Zajmuje się, między innymi finansami, zaopatrzeniem szpitali i informatyzacją administracji państwowej. Warto przeczytać jego sylwetkę i artykuł „Kokosy z Onkologii” na stronie Pulsu Biznesu [http://ludzie.pb.pl/jacek-jozef-waksmundzki] a przede wszystkim artykuł „Grupa 3J walczy o życie”, gdzie czytamy: „Jacek Waksmundzki, właściciel ponad 90 proc. akcji Grupy 3J, to bogaty biznesmen i bardzo ciekawa, choć mało znana i opisywana postać. Poza pakietem akcji Europejskiego Funduszu Hipotecznego kontroluje sieć firm medycznych, budowlanych i informatycznych, skupionych wokół spółki JW Projan.



Od 2009 r. wiceprezesem JW Projan i członkiem rad nadzorczych kilku innych firm z grupy jest Aleksander Nauman, wiceminister zdrowia i szef Narodowego Funduszu Zdrowia w rządzie Leszka Millera. Inny członek tego rządu i jego rzecznik oraz były poseł SLD Michał Tober jest z kolei wiceprezesem innej spółki z grupy. Od 2008 r. wiceprezesem JW Projan jest też Adam Półgrabia, negatywny bohater artykułu „PB” z 2008 r., w którym opisaliśmy, jak giełdowe spółki informatyczne przy realizacji kontraktów dla administracji państwowej podpisywały umowy podwykonawcze z tzw. firmami-krzakami, wyspecjalizowanymi w wystawianiu lewych faktur i oszustwach podatkowych. W jednym z procesów, dotyczących tej afery, Adam Półgrabia dobrowolnie poddał się karze grzywny.” [http://ludzie.pb.pl/j…/2564751,97162,grupa-3j-walczy-o-zycie]. Czy i w jakim zakresie Jacek Waksmundzki wspiera finansowo prawy.pl i opisane fundacje – nie wiemy.



Prawy.pl opublikował pochodzący z kresy.pl artykuł Karoliny Marii Koter pod tytułem „Ukraińcy znów mają na rękach krew rodaków?”, tak, jakby Karolina Maria Koter nie była w rzeczywistości Anną Wiejak [http://www.prawy.pl/…/7268-ukraincy-znow-maja-na-rekach-kre…]. Ale to tylko drobna nieuczciwość przy treści tego artykułu, który propaguje kłamliwe twierdzenia kanadyjsko-ukraińskiego pseudonaukowca Iwana Kaczanowskiego o tym, że masakra na Majdanie była dziełem nie siepaczy Janukowycza, lecz samych działaczy Majdanu w ramach prowokacji mającej doprowadzić do domniemanego zamachu stanu. W Polsce głównym rozsadnikiem tej opowieści, szerzonej przez media rosyjskie, są przede wszystkim kresy.pl i ksiądz Tadeusz Isakowicz-Zaleski, który z Iwanem Kaczanowskim się spotkał [http://serwer1492976.home.pl/…/dr-ivan-katchanowski-zapowi…/].



Na prawy.pl jednoznacznego uwielbienia Rosji nie znajdziemy, utrzymywana jest pozorna równowaga. Ogólna linia przedstawia Ukrainę, Rosję i Niemcy – i Żydów – jako wartych siebie wrogów Polski. Nie trzeba być jawnie prorosyjskim, by być rozsadnikiem propagandy na rękę Kremlowi. Wystarczy nie mieć oporów przed publikowaniem materiałów na podstawie RIA Novosti. Na odcinku wbijania klina między Polskę a Ukrainę i zapobiegania podjęciu konkretnych decyzji o pomocy Ukrainie przez kunktatorski polski rząd, redakcja prawy.pl sprawdza się świetnie. Przecież nie wszystkie znamiona muszą występować u każdego z uczestników konstelacji działającej w obiektywnym interesie Moskwy. Jeśli ktoś w Warszawie bije w Ukrainę, manipulatorów na Kremlu to w zupełności zadawala, choćby nawet delikwent był antyrosyjski in pectore. FSB nie jest obrażalska. I dlatego, niezależnie od intencji, działalność portalu prawy.pl i środowiska, które za nim stoi, jest w obszarze zainteresowania redakcji „Rosyjskiej V kolumny w Polsce”.



„Poznacie ich po ich owocach” (Mt 7,20). Polecamy do przemyślenia księdzu Halwie i księdzu Tadeuszowi Isakowiczowi-Zaleskiemu.

- - -

PS. Polecamy najpiękniejsze kwiatki publicystyczne prawy.pl:

- Brutalnie zgwałcili prawie 300 kobiet i są nazywani polskimi sojusznikami (Karolina Maria Koter czyli Anna Wiejak) http://www.prawy.pl/…/7368-brutalnie-zgwalcili-prawie-300-k…

- Ukraińskie bojówki wymykają się spod kontroli władz w Kijowie (Julia Nowicka) http://www.prawy.pl/8282-ukrainskie-bojowki-wymykaja-sie-sp…

- Ukraińska histeria czyli afera bez powodu (Karol Kaźmierczak)http://www.prawy.pl/…/7315-ukrainska-histeria-czyli-afera-b…

- Protokoły Mędrców Syjonu instrukcją dla Frondy i Gazety Polskiej (Agnieszka Piwar) http://prawy.pl/…/7669-protokoly-medrcow-syjonu-instrukcja-…

- Wybuch jądrowy w Doniecku? Ukraińscy internauci podejrzewają ,,faszystów'' http://www.prawy.pl/8388-wybuch-jadrowy-w-doniecku-ukrainsc…



* * *

Powyższy tekst opracował facebookowy zespół „Rosyjska V kolumna w Polsce” z wyjątkiem tytułu, który pochodzi ode mnie. Polecam pozostałe publikacje zespołu  i poczet odznaczonych Orderem Wielkiej Stonki Ruskiego Miru – na Facebooku: https://www.facebook.com/pages/Rosyjska-V-kolumna-w-Polsce/218251225011751



Polub stronę zespołu „Rosyjska V kolumna w Polsce”!



Od siebie dodam, że sformułowanie typu "Polscy sojusznicy zgwałcili 300 kobiet" jest tą samą dezinformacją, co "polskie obozy koncentracyjne".



I jedno i drugie sformułowanie moim zdaniem spełnia znamiona przestępstwa określonego w art. 133 kodeksu karnego:



Kto publicznie znieważa Naród lub Rzeczpospolitą Polską, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.



Z treści publikacji moim zdaniem wynika, że Anna Wiejak - vel Karolina Maria Koter, jakkolwiek brzmiałoby jej nazwisko - przestępstwa tego dokonała świadomie.

 

Mariusz Cysewski

 

Kontakt: tel. 511 060 559

ppraworzadnosc@gmail.com

https://sites.google.com/site/wolnyczyn

http://www.youtube.com/user/WolnyCzyn 

http://mariuszcysewski.blogspot.com 

http://www.facebook.com/cysewski1

 

Zobacz też:

http://naszeblogi.pl/45493-polski-banderowiec-z-bardzo-bardzo-wschodniej-polski

http://naszeblogi.pl/44921-wolny-czyn-z-kijowa-ukraina-na-barykadach

http://naszeblogi.pl/44997-jak-zwyciezylo-powstanie-na-ukrainie-film-z-majdanu

http://naszeblogi.pl/44973-za-wolnosc-nasza-i-wasza-na-majdanie-z-czarnymi-kozakami

http://naszeblogi.pl/44854-do-broni

http://naszeblogi.pl/46856-ukrainska-pozyczka-wojenna

http://naszeblogi.pl/45583-slomka-o-znaczeniu-powstania-ukrainskiego-dla-polski

http://naszeblogi.pl/52839-adam-slomka-kandydat-na-prezydenta-sprzedajmy-bron-ukrainie

http://naszeblogi.pl/45851-polska-majdan-ukraina-konferencja-w-zabrzu-kwk-guido

http://naszeblogi.pl/47415-kozacka-slawa-wyzwanie-tyranii-moskwy

http://naszeblogi.pl/53511-ukrainska-historia-wojenna-z-kresow-jak-z-sienkiewicza

http://naszeblogi.pl/53650-ukrainski-ruch-oporu-na-terenach-okupowanych

http://naszeblogi.pl/52337-propaganda-moskwy-stare-lajdactwa-starych-lajdakow

http://naszeblogi.pl/52858-kociol-debalcewski

http://naszeblogi.pl/52387-rosyjskie-zbrodnie-wojenne-wolnowacha

http://naszeblogi.pl/52406-rosyjskie-zbrodnie-wojenne-mariupol

http://naszeblogi.pl/52447-rosyjskie-zbrodnie-wojenne-tortury-i-egzekucje-jencow

http://naszeblogi.pl/52815-rosyjskie-zbrodnie-wojenne-egzekucje-i-bezczeszczenie-zwlok

http://naszeblogi.pl/53600-wiec-choc-sie-speka-swiat-i-zadrzy-slonce-rodziny-jencow

http://naszeblogi.pl/53578-polscy-agenci-putina-groza-redaktorom-gazety-polskiej

http://naszeblogi.pl/53483-jan-tomaszewski-za-zaslugi-dla-rosji-dostaje-order-stonki

http://naszeblogi.pl/52836-jency-obroncy-lotniska-w-doniecku-pomoc-dla-rodzin-pilne

Ocena wpisu: 
4
Twoja ocena: Brak Średnio: 3.6 (głosów:11)

Komentarze

Warto obnażać takie manipulacje.

 

Swoją drogą, nie docenia się rosyjskiej działalności w internecie. Nie tak dawno wywiad USA stwierdił, że nie doceniono możliwośći Rosjan w sferze ataków cybernetycznych. 

Co jak co ale propoagandę Rosja ma dobrą.

Podoba mi się!
5
Nie podoba mi się!
0
#1474132

Na ogół mało kto wie o tych agenturalnych powiązaniach tych wszystkich organizacji zakładanych pod pięknymi hasłami pomocy dzieciom, czy innym osobom.

A których jedym celem jest załgana prorosyjska propaganda, wzorująca się na przykładach wzorowych osiągnięć propagandy sowieckiej czy NSDAP...

Podoba mi się!
5
Nie podoba mi się!
0

Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.

#1474135

Opara ze „ścierwoneonówki” w filorosyjskich gęstych oparach putinowskiej V kolumny z centrum w Królewcu

W ostatnim numerze Gazety Polskiej (nr 6, 11 lutego 2015) znajduje się artykuł Artura Dmochowskiego zatytułowany „Po stronie Władimira Putina” (link is external) z nadtytułem „V kolumna Rosji. Centrum w Królewcu”.

Jak pisze Dmochowski – Polskie Centrum Kultury w Kaliningradzie „to instytucja, której warto przyjrzeć się bliżej”. Ponieważ, jest to „całkowicie prywatna inicjatywa” Tomasza Omańskiego znanego z… lobbowania na rzecz Rosji. Zresztą mieszkający w Rosji od 20 lat Omański nie kryje się ze swoimi jednoznacznie prorosyjskimi poglądami”.

Oddział tego Centrum znajduje się w Olsztynie i zdaniem jego twórców ma „przybliżyć nie tylko mieszkańcom Warmii i Mazur, ale także całego kraju bogatą i ciekawą kulturę Rosji”. „Siedziba polskiego oddziału znajduje się w okazałym trzypiętrowym domu, położonym pomiędzy dwoma jeziorami w cichej dzielnicy Olsztyna – Likusy” – pisze Dmochowski.

Jednak najciekawsze jest to ­– jak pisze Dmochowski – że: „Z Centrum powiązanych jest wielu polityków i publicystów, wśród których większość jest znana z filorosyjskich poglądów. Spotkamy tam np. Ryszarda Oparę, założyciela portalu Nowy Ekran, wcześniej związanego z gen. Wileckim, który ubolewa nad ‘niewłaściwymi sojuszami – militarnymi i gospodarczymi’ Polski oraz nad tym, że ‘Rosja jest traktowana jako główne zagrożenie i wróg’”.

Warto dodać, że Nowy Ekran, po oszukaniu pracujących w nim pracowników i dziennikarzy, którzy porzucili pracę ponieważ przez kilka miesięcy nie otrzymywali wynagrodzenia – zmienił nazwę na NEon24.pl, mocno zmieniając także profil na wyraźnie antypolski i prorosyjski. A po tej krętej, a może wręcz i krętackiej drodze eliminując niemal wszystkich tych blogerów, którzy protestowali przeciwko nowemu, prorosyjskiemu profilowi tego portalu.

Pewnie dlatego, portal ten był wśród blogerów także nazywany „ścierwoneonówką”… Na portalu NEon24 szczególnie wyróżniał się w prymitywnym chamstwie dyżurny neobolszewicki menel używający nicka „SpiritoLibero”, którego dlatego nazwałem „spirytusowym nazi-bolszewikiem”…*

(…)

Podoba mi się!
4
Nie podoba mi się!
-1

Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.

#1474136

Warto zapoznać się z metodami jakimi posługuje się rosyjska agentura wpływu w swoich manipulacjach świadomością czytelników. Oto niektóre z tych metod (przejęte przez Rosjan od Hasbary):

1. Name Calling (negatywne nazewnictwo) - próba trwałego przypisania jakiejś osobie lub idei negatywnego symbolu czy atrybutu. Najważniejsze jest powtarzanie dokładnie tych samych słów (np. przymiotników) w odniesieniu do konkretnych celów. Przykład z naszego podwórka: banderowiec = morderca, patriota = faszysta, neonazista, nazista, antysemita, kibol etc.

2. Glittering Generality (lśniący ogólnik) - polegająca na trwałym łączeniu opisu działań z pojęciami cenionymi powszechnie (np. „wolność”, „cywilizacja”, „demokracja”, „nauka”, „równość” itd.). Przypomina się też techniki zwalczania „lśniącego ogólnika”, gdyby stosował go przeciwnik. Np. „silny przywódca Putin”, „mocarstwo światowe Rosja”, „zachodni banksterzy”.

3. Transfer (przeniesienie) - przypisanie prestiżu jakiegoś autorytetu bądź idei czemuś innemu (nam – jeśli jest pozytywny, przeciwnikom – jeśli negatywny).

4. Testimonial (świadectwo szacunku) - wciąganie (najczęściej cytowanie) popularnych gwiazd czy osobistości (np. papieża) do publicznego poparcia odpowiedniego stanowiska. Cytaty nie muszą być rzetelne – mało kto je sprawdza.

5. Plain Folks (zwyczajni ludzie) - czyli prezentowanie jak największej ilości odpowiednich poglądów jako ogólnie przyjętych, wychodzących prosto „z uczciwego ludu” nie mającego niby nic wspólnego z Rosjanami. Mówca zdaje się być „swojakiem”, kimś zupełnie takim jak my.

6. Fear (strach) – metoda „albo mnie nie posłuchacie, albo stanie się coś strasznego”.Grożenie, np. prokuraturą, pobiciem itp. Podaje się też przykłady technik, które mogą rozbroić tę metodę, jeśli jest stosowana przez przeciwnika.

7. Bandwagon (efekt śnieżnej kuli) - bazuje na tym, że ludzie nie mający własnego zdania chętniej podłączają się pod większość. Ludzie są szczęśliwi będąc w grupie „myślących tak samo jak oni” i przy tej okazji są bardzo podatni na subtelną manipulację. Mówiąc krótko, przestają myśleć samodzielnie.

 

źródło: http://passent.blog.polityk.pl/2009/04/20/ach-ci-polacy/

 

Podoba mi się!
2
Nie podoba mi się!
0

"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"

/G. Orwell

Mind Service - 1do10.blogspot.com

#1474152