Jeszcze o Coca Coli i innych

Obrazek użytkownika kles
Kraj

Myślę, że należy iść dalej w sprawie C-C oraz za chwilę już Żywca, DHL (z tym trudniej), Proline (tutaj akurat w najbliższym czasie miałem zostawić sporo pieniędzy) i pewnie kolejnych.

Dzisiaj wyślę do C-C tekst zamieszczony poniżej. Trzeba serio pomyśleć jak wpłynąć na dziesiątki sklepów w tej naszej, gorszej Polsce aby, poprzez to co jest napisane na końcu, włączyły się w tę akcję.

 

Szanowni Państwo!

Wycofanie logo, to zabieg kosmetyczny, niewystarczający.

Jeśli publicznie nie odetniecie się Państwo od wspierania radia Eska Rock, które za swą najbliższą misję obrało otumanienie młodzieży w jasnym politycznym celu, my rozpoczniemy bojkot. Nawet jeśli dzisiaj wygląda on na czcze pogróżki, to jego skala może okazać się nie do przecenienia.

Obejmiemy tym produkty koncernu w Polsce. Nie zapomnimy o tych, które wprost nie kojarzą się z nazwą Coca Cola - to będzie ta świadomość marki, na budowaniu której tak bardzo Państwu zależy ;-).

Zapamiętajmy zatem, chodzi o:

Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola light, Cherry Coke,

Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, Powerade,

Cappy, Cappy Smoothie, Cappy Junior, Cappy Lemon&Nada,

Nestea,

Burn,

Kropla Beskidu,

Multivita - z ujęcia Kropla Minerałów

 

Zwrócimy się do sklepów, w całej sprzyjającej nam Polsce, aby zakończyły składanie zamówień a swoim klientom wyjaśniały przyczyny zniknięcia Waszych produktów.

To będzie najskuteczniejszym rozpropagowaniem akcji.

Serdecznie pozdrawiam .........

Brak głosów

Komentarze

Skuteczna akcja tylko w koncentracji na jednej marce, firmie .
Rozwadnianie- osłabia protest .
Skuteczny protest będzie zauważony przez innych, gwarantuje .

Vote up!
0
Vote down!
0
#57284

Otrzymałem taką odpowiedź na tekst zamieszczony powyżej.
czy ktoś może potwierdzić odcięcie CC od Eska Rock?

Szanowny Panie,

jak zostało już potwierdzone przez media, zarówno wczoraj jak i dzisiaj, odcięliśmy się od programu i nie sponsorujemy go. Usunięcie logo było jednoznaczne z zakończeniem sponsorowania programu.

Z poważaniem

K... B...
Dyrektor ds. wizerunku firmy, kontaktów zewnętrznych i komunikacji
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.

Vote up!
0
Vote down!
0
#57287

CC odcięła się od jednego z programów radia "Poranny WF w Esce Rock", a nie od radia Eska Rock.

Praktycznie wygląda to tak, że obie firmy wyszły na tym bez szwanku. Klip został usunięty ze strony stacji, ale reklamy na przystankach zostały (osobiście nie widziałam, ale znajomi potwierdzili). Tak więc to co teraz wydała CC na reklamę wizualną, w odpowiednim momencie odbierze sobie z nawiązką w czasie antenowym stacji Eska Rock lub stacji z Grupy TIME.

Nie przekonuje mnie ubolewanie p. Boruckiej o wykorzystaniu marki w programie WF. Czy ona nie słyszała wcześniej tych geniuszy estrady?

Vote up!
0
Vote down!
0
#57327

Tego się spodziewałem, niestety.
Jeszcze spróbuję zweryfikować.
Urzędy skarbowe powinny sprawdzić czy tutaj nie płaci się za niewyświadczane usługi (a potem w drugą stronę). Ciekawe jaki urząd by to zrobił?
Firma Eska Rock jest na froncie ideologicznym!!
To ekspozytura (wśród młodych) Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych - samego rdzenia postnomenklaturowego systemu. ZPRy wyrosły z komunistycznych kasyn i lokali z prlowskim stripteasem. Od zarania były łącznikiem między półświatkiem a bezpieką. Obecnie kontroluje sporą część kasyn (Casino Orbis) i jednorękich bandytów GAMEtek. Ostatnimi laty ZPRy poobrastały dobudówkami medialnymi, które trwale związały to przedsięwzięcie z nowymi "elitami".
Nawet bicie po kieszeni niewiele teraz pomoże. Teraz chętnie stracą aby zachować systemowe status quo.
Eska Rock ma za zadanie doprowadzić najmłodszych do urn w poczuciu powstrzymywania obciachu, faszyzmu i klechistanu.

Vote up!
0
Vote down!
0
#57333