Był wśród nich Korwin-Mikke…
"Trzeba rozładować sytuację". Doradca Putina leci do Polski.
Tylko kilka zdań przeczytanych na dwóch portalach:
"Najpierw Rosjanie w grupie około 5 tysięcy zajęli przestrzeń od Muzeum Narodowego do Ronda de Gaulle'a i w luźnych grupach ruszyli na stadion. Atmosfera była dość pozytywna. Po stronie rosyjskiej było kilka agresywnych osób, ale zdecydowana większość spokojnie szła na mecz.
Przemarsz Rosjan usiłowała zablokować około stuosobowa grupa Polaków. Był wśród nich Korwin-Mikke. Zebrani krzyczeli "Ruskie k...", "Ruscy do domu", "Raz sierpem, raz młotem, czerwoną hołotę". Zostali otoczeni przez policję. Policja otoczyła też klub Wieżyca, wokół którego gromadzili się polscy kibice i separowała obie grupy."
oraz:
„W związku z ekscesami, do jakich we wtorek doszło przed Stadionem Narodowym przed meczem Polska-Rosja, do Warszawy w trybie pilnym udał się doradca prezydenta Federacji Rosyjskiej ds. rozwoju społeczeństwa obywatelskiego i praw człowieka Michaił Fiedotow. Poinformował o tym sam Fiedotow, dzwoniąc z lotniska Szeremietiewo do radia Echa Moskwy, którego gościem miał być wieczorem.
- Napływają niepokojące informacje o konfliktach między kibicami dwóch krajów. Trzeba rozładować sytuację i nie dopuścić do ekscesów - oświadczył doradca Fiedotow. - Jest to dla nas bardzo ważny mecz. Jest tam bardzo wielu naszych kibiców - dodał."
http://www.tvn24.pl/trzeba-rozladowac-sytuacje-doradca-putina-leci-do-polski,257730,s.html
Obserwowałem zachowanie Janusza Korwina-Mikke na Placu Konstytucji przed rozpoczęciem Marszu Niepodległości w dniu 11 listopada 2011 roku.
Teraz 12 czerwca 2012 roku Janusz Korwin-Mikke „staje” na drodze przemarszu Rosjan na Stadion Narodowy przed meczem Polska-Rosja.
Doradca Putina już leci do Warszawy…
Zastanawiam się - jaką rolę ma do zagrania Janusz Korwin-Mikke dzisiaj?
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 27409 odsłon
Komentarze
raven59
12 Czerwca, 2012 - 21:41
Chyba przestanę brać udział w wyborach.
Jeden mój błąd to Wałęsa. Kilka osób przekonałem nawet do głosowania na tę pożałowania godną figurę.
Korwin-Mikke to druga z tych postaci. Kilka razy głosowałem na niego i/lub na UPR.
Wygląda na to, że wspierałem swoimi głosami jakieś WSI i ruską agenturę.
Żałuję.
Nie da się tego naprawić.
Dziś Korwin-Mikke to dla mnie postać tej samej kategorii, co Urban, Palikot czy inny Albin Siwak.
@Traube - jeden mój błąd to ....
12 Czerwca, 2012 - 21:49
Nie przejmuj się na Wałęsę też głosowałem ale fakt na JKM nigdy...
Obserwuję tego jegomościa już dłużej, oczywiście już zaczął przedstawiać swoją wersję: http://korwin-mikke.pl/blog/wpis/_najbardziej_nieudana_konferencja_prasowa/1360
Toż to czysty ideał prawdziwy anty-komunista jak się patrzy, począwszy od 1992 roku.
PS. Nie znasz obecnego Albina Siwaka - z przepastnej szafy wyciąga kawałki, które publikuje w książkach.
Pozdrawiam.
Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo
JKM- 1szy rusofil 3RP- po wałęsowsku jest za a nawet przeciw
12 Czerwca, 2012 - 23:24
wot bolszewicki dar dwójmyślenia
a o tym ruskim prowokatorze mam juz od dawna wyrobione zdanie tylko jedna rzecz mnie ciekawi - z Łubianki pokrywają jego długi karciane czy inaczej ta "współpraca" przebiega?
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
czy JKM otrzezwieje ?
12 Czerwca, 2012 - 21:55
mam nadzieje, ze JKM jednak otrzezwieje ;)
* Pamietaj,
ze to on zglosil w Sejmie wniosek o lustracje prezydenta i parlamentarzystow.
pozdro.
* JKM - otrzezwiej !
baca.
Baca
12 Czerwca, 2012 - 22:05
JKM już nie otrzeźwieje !!!
Pozdrawiam.
contessa
_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com/watch?v=ZssiwkN86u0
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
czy JKM otrzezwieje ?
12 Czerwca, 2012 - 23:36
Wiesz co...
mam nadzieje, ze jednak otrzezwieje.
W koncu mieszka w Jozefowie, niedaleko Sulejowka ;)
JKM jest wybitnym polskim politykiem, ktory chwilowo zwariowal.
pozdrowienia.
baca.
"on zglosil w Sejmie wniosek o lustracje"- mit jego akolitów
12 Czerwca, 2012 - 23:28
miał cynk że jest kontrakt na Olszewskiego - zainicjował zamach stanu
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
Polon, nie kompromituj sie takimi wpisami.
13 Czerwca, 2012 - 00:04
Sadzisz,
ze mial cynk na kontrakt na... Olszewskiego ?
Sorry, ale chyba to nie ta story ;(
baca.
Baca, zamiast mnie tu atakować ad personam potwierdź albo
13 Czerwca, 2012 - 09:50
zaprzecz następujące tezy:
"JKM wyczerpuje wszelkie znamiona rusofila"
"JKM w sprawie smoleńskiej od początku przyjął postawę haniebną moskiewskiego rezonatora co mało że pod względem moralnym stawia go w fatalnym świetle to jeszcze powtarzanie głupkowatych wymysłów ruskich PR-owców zaprzecza jego jakoby niewątpliwemu ilorazowi inteligencji"
A teraz ja odpowiadam na Twój zarzut, że jakoby się kompromituję dezawuując główny argument "świętojebliwości" JKM mianowicie że to przecież on dał impuls lustracyjny swoim wnioskiem przed Sejmem w maju 1992"
sekwencja działań była taka:
- w maju 1992 Wałesa ze świtą był w Moskwie i w warunkach haniebnej intrygi próbował podpisać umowę o spółkach polsko-ruskich w ex bazach wojskowych
- premier Olszewski zmusił go tajnym szyfrogramem do zmiany tego zapisu w "dogoworze"
- wściekły Wałesa po powrocie wysłał 27 maja list do Sejmu z votum separatum dla Rządu
- nazajutrz 28 maja JKM wyrwał się z całkowicie nieprzygotowanym wnioskiem lustracyjnym - pomimo próby złamania quorum przez UW+KL-D niespodziewanie przeszedł (cwany brydźysta JKM zdołał policzyć blotki w tej rozgrywce?)
- w krótkim terminie realizacji wniosku nie udało się zebrać mocniejszego materiału o agenturalności niz opracowanie Milczanowskiego + materiały z kwerendy por. Bollina - to było za mało w warunkach rządu mniejszościowego i formalnej rozpetanej nagonki na tenże by temat lustracji móg być rozwijany - zahamowano go skutecznie aż do roku 2007...(ale o tym czego się nie udało za kadencji JK to juz innym razem)
4 czerwca antypolska koalicja z rozgrywającym Wałęsą dokonała puczu
Na koniec tego wątku dodam, że wniosek JKM posiadał zasadniczą ułomnośc - z jego treści wynikało, że autor nie objął wnioskiem agenturalnej współpracy z komunistycznymi specsłuzbami wojskowymi (jak wiemy w 100% sterowane z centrali GRU w Moskwie) - no jakos nie pomyślał o tym pan Mikke, ciekawe dlaczego??
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
Polon210
13 Czerwca, 2012 - 10:16
Teksty JKM o Smoleńsku są obrzydliwe !
Wiem, że ma cięte pióro, sarkazm i ironia nie są mu obce i włada nimi po mistrzowsku, próbowałam ich szukać w tekstach smoleńskich - na spokojnie i na zimno, bez emocji - bo trudno mi było uwierzyć, że takie ohydy popełnił.
Nie znalazłam. Pozostał wielki niesmak i gruba krecha. W moich oczach się skończył - jako polityk i jako człowiek. Jako Polak właściwie też.
Pozdrawiam.
contessa
_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com/watch?v=ZssiwkN86u0
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@contessa - skończył jako polityk i jako człowiek...
13 Czerwca, 2012 - 11:22
Ceniłem go tylko gdy grałem w brydża...
Z niecierpliwością czekam na Twój tekst o JKM.
Pozdrawiam.
Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo
"Ceniłem go tylko gdy grałem w brydża..." - o to to!
13 Czerwca, 2012 - 12:49
JKM - człowiek który tyle prawił o "zdolności honorowej" i wogóle wspaniale czujący się w pozie szlachciury z n-tego pokolenia, wręcz arystokraty nagle robi cos absolutrnie podłego, niehonorowego i wręcz odrażającego jak przyłączenie się do komo-rusko-makowsko-kgbowsko-wsiockiej narracji spotwarzającej polskich oficerów, Prezydenta i x jeszcze patriotów a co niezwykle ważne - narracji której kłamliwość na 100% już dawno udowodniono
Panu JKM jednak zupełnie nie przyszło do głowy przeprosić - alez skąd, nie zmienił ani na jotę przez 2 lata stosunku do tragedii smoleńskiej jak i jej ofiar
Z ubolewaniem przyjmuję do wiadomości w.w. fakt utraty zdolności honorowej "człowieka adama XXI wieku"
i mam już w zasadzie tylko jedno pytanie - jak to nie jakaś perwersja czy choroba psychiczna że on z własnej woli to robi (jak się nic nie ma sansownego do powiedzenia, zawsze mozna milczeć panie JKM!!) to jaki zastosowano na nim środek przymusu że się tak zeszmacił?
mają na niego jakieś straszne kwity (np. dowód że rozjechał po pijaku wiatę autobusową pełną dzieci i zbiegl) czy po prostu przymus ekonomiczny (pokrywanie długów karcianych za pokwitowaniem z Łubianki)
może istnieje inne wytłumaczenie, ale moja wyobraźnia dalej nie sięga - może ktoś pomoże jednak tę kwestię rozwikłać?
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
@Polon210 - odpowiedź może być prostsza
13 Czerwca, 2012 - 13:15
albo jedno:
http://www.youtube.com/watch?v=rkRIbUT6u7Q
albo drugie:
http://www.youtube.com/watch?v=UsOeVV5bepQ
Chyba, że i jedno i drugie razem....
Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo
Polon210 - nic dodać, nic ująć...
14 Czerwca, 2012 - 00:00
[quote=Polon210]
sekwencja działań była taka:
- w maju 1992 Wałesa ze świtą był w Moskwie i w warunkach haniebnej intrygi próbował podpisać umowę o spółkach polsko-ruskich w ex bazach wojskowych
- premier Olszewski zmusił go tajnym szyfrogramem do zmiany tego zapisu w "dogoworze"
- wściekły Wałesa po powrocie wysłał 27 maja list do Sejmu z votum separatum dla Rządu
- nazajutrz 28 maja JKM wyrwał się z całkowicie nieprzygotowanym wnioskiem lustracyjnym - pomimo próby złamania quorum przez UW+KL-D niespodziewanie przeszedł (cwany brydźysta JKM zdołał policzyć blotki w tej rozgrywce?)
- w krótkim terminie realizacji wniosku nie udało się zebrać mocniejszego materiału o agenturalności niz opracowanie Milczanowskiego + materiały z kwerendy por. Bollina - to było za mało w warunkach rządu mniejszościowego i formalnej rozpetanej nagonki na tenże by temat lustracji móg być rozwijany - zahamowano go skutecznie aż do roku 2007...(ale o tym czego się nie udało za kadencji JK to juz innym razem)
4 czerwca antypolska koalicja z rozgrywającym Wałęsą dokonała puczu
Na koniec tego wątku dodam, że wniosek JKM posiadał zasadniczą ułomnośc - z jego treści wynikało, że autor nie objął wnioskiem agenturalnej współpracy z komunistycznymi specsłuzbami wojskowymi (jak wiemy w 100% sterowane z centrali GRU w Moskwie) - no jakos nie pomyślał o tym pan Mikke, ciekawe dlaczego??
[/quote]
Facet dokładnie przez całe życie działał jakby chodził na instrukcjach Ochrany, a to właśnie ta bezpieka "wymyśliła" hurtowe zastosowanie dla działania własnych produktów opozycjopodobnych.
Wspomniany wątek z 1992 roku to wypadek przy pracy - tak czytelna sekwencja wydarzeń, w świecie kryminału da się porównać jedynie do dymiącego rewolweru w czyjejś ręce.
Pozostaje jeszcze czarna liczba - ilu ludzi sympatyzujących z antysystemowymi nurtami (przy czym pod nazwą system widzę tu 3RP) JegoKrólewskaMość zneutralizował, kanalizując ich energię prosto w kibel politycznego niebytu.
To nie jest kwestia - czy ?
To co najwyżej może być kwestia - na czyim etacie ?
Choć akurat to wydaje się być arcyboleśnie oczywiste.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Witam.
13 Czerwca, 2012 - 08:39
On zgłosił lustrację ... agentura też chodzi do kościoła , a Korwin wiedział, że nikomu nie zaszkodzi. No, chyba, że wśród lustrowanych ktoś szarym eminencjom przeszkadza.
***********************************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
uchwała lustracyjna JKM była pretekstem do obalenia rządu
13 Czerwca, 2012 - 09:16
Po owocach ich poznacie. Moim zdaniem zgłoszenie uchwały lusatracyjnej przez JKM powinno dawać dużo do myślenia. Wałesa chciał obalić rząd już wcześniej (pozablokowaniu sprawy ruskich baz) - uchwała dała do tego dogodny pretekst. W tym czasie rząd przygotowywał usatwe lustracyjną. Uchwała zgłoszona pzrz JKM doprowadziła do obalenia rzadu i zaprzepaszczenia lustracji. W czyim interesie działał JKM?
oszołom z Ciemnogrodu
oszołom z Ciemnogrodu
Wybacz sobie!
12 Czerwca, 2012 - 23:17
Przy głosowaniu na Wałęsę nie było wyboru. Przecież ja już w 1981 roku zdumiony byłem jego prostactwem, ale... 2 razy głosowałem. No, bo na kogo? Na Tyma z Peru, na Kwacha, "paxiarza" Mazowieckiego? Podobnie z JKM, czytałem go zawsze, popierałem, ale coś koło 1997 roku zauważyłem jego wyraźne rusofilstwo. Myślałem, że to takie "zboczenie z kongresówki", ale teraz jest on dla mnie zwykłym agentem wpływu. A ponieważ nie ma co liczyć na armię, marszałka nie ma, to trzeba głosować na PiS i "aktywnie" czekać na lepsze czasy.
odpo
13 Czerwca, 2012 - 09:28
Lucyna
No dobra,dycha,fajnie,ale przesadzacie tu wszyscy.Mam wrażenie,że za chwilę nawet pierdnięcie motyla bedzie miało w komentarzach spektakularny charakter.I motylek dostanie rzut karny,bo może agent? może na dwoje babka wróży?
Stawianie JKM z Urbanem na jednym stołku wali absurdem.
Wpadniecie za chwilę w absurd,zupełny.
banitka
Może to nie jest "rola" tylko "zakres obowiązków
12 Czerwca, 2012 - 21:43
służbowych"?
ossala
12 Czerwca, 2012 - 21:49
Na starość gra już w otwarte karty.
Na tle tej ruskiej mendy Cimoszewicz czy Leszek Miller jawią mi się jako całkiem porządni goscie:). Ci przynajmniej mnie nie oszukali.
@ossala
12 Czerwca, 2012 - 21:51
Cały czas lawiruje - ciekawe jak długo ?
Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo
do przerwy 0-1
12 Czerwca, 2012 - 21:47
Raven,
dziwna sytuacja,
JKM protestuje przeciwko przemaszowi bojowo nastawionej ''sbornej'
a jego etatowy monarchista, konserwatysta, profesor Adam Wielomski kleczy na kolanach przed Putinem.
Nie jest to chore ?
baca.
(stawiajacy 2-1 dla Polski ;)
baca.
@baca
12 Czerwca, 2012 - 21:57
Role przydzielone - spektakl w trakcie, kolejny.
PS. Wynik? On jest obojętny, myślę że najbardziej o wynik drży Tusk.
Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo
@ baca. Zimno patrząc
12 Czerwca, 2012 - 22:36
Oglądając pierwszą połowę można śmiało zauważyć, że rosjanie są poprostu dużo lepszym zespołem. Polacy grają bej jaj i bez polotu, tak jakby wcale nie zależało im na zwycięstwie.
JKM to ta sama stajnia co Roman Giertych. Obaj prawicowcy z nadania.
____________________________________________
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
zimno patrzac, bylismy lepsi !
12 Czerwca, 2012 - 22:56
Jurand,
nie przesadzaj. Powinnismy ten mecz wygrac 2-1. Albo 3-1.
Bylismy naprawde lepsi !
Twoj, antyzespolowy wpis klasyfikuje jako klon posla PiS, Janka T.
Wybitnego polskiego bramkarza, ktory troche przesadzil z ta czystoscia etniczna naszej reprezentacji ;)
Sympatyczni pepicy sa do ogrania, wiec nie jest zle ;)
baca.
ta czystoscia etniczna
12 Czerwca, 2012 - 23:05
nie przesadził . Po prostu nie potrafił dyskursywnie wyłożyć swojego zdania.
Zakrzyczany przez ochędożne panienki z tv - poległ :(.
Jeśli już o "czystości" - rus zrobił zaciąg wśród swoich.
Rus - zrobił czystkę wśród "działaczy"
Przyznaję. Polska Reprezentacja zaskoczyła.
Piłka jest okrągła - Polska piłka ma kanty
Baca, zimne.......
13 Czerwca, 2012 - 00:43
To nie rosjanie musieli ten mecz wygrać. I grając tak jak powinni grać, osiągneli to co powinni, czyli remis w najgorszym przypadku.
Patrząc na układ grupy, Grecy już raczej popłynęli, Polacy grając tak jak grali mają zapewniony....remis w najlepszym przypadku. Rosjanie nie powinni mieć problemów z Grcją, w najgorszym przypadku, remis. No to podsumujmy punkty. Jak myślisz kto wyjdzie z grupy?
Polska ma tylko jedną szansę. Szarża!! Jak ta pod Kłuszynem, Samosierrą czy Rokitną. Wszystko poniżej tego..........
Patrzmy zimno, a nawet bardzo zimno.
_______________________________
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
kto wyjdzie z grupy ?
13 Czerwca, 2012 - 00:51
Wolalbym, zeby z grupy wyszla Polska i Czechy.
Ale wyjdzie Rosja i... Polska :)
Mam nadzieje ;)
baca.
@baca. Kto wyjdzie......
13 Czerwca, 2012 - 01:20
Ba, żeby, ale do tego ptrzebne jest zwycięstwo nad Czechami. Grając jak z Rosją tego nie osiągniemy. Ale turniej ma swoje prawa. Zespoły rozkręcają się w trakcie turnieju. Możliwe, że to samo stanie się z zespołem polskim.
______________________________________
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Spokojnie, z Pepikami na pewno wygramy !
13 Czerwca, 2012 - 01:34
Tym bardziej, ze zagramy we Wroclawiu ;)
Na razie jestesmy na 3. miejscu, ale za kilka dni ?
Nie zgadzam sie z Toba, ze z Rosja gralismy tak zle. Powinnismy wygrac 2-1 lub 3-1.
Gdyby na stadionie nie bylo tylko szkodliwego red Bula i tych rozowych saloniarzy, zwanych pieszczotliwie targowica u koryta.
baca.
@baca
13 Czerwca, 2012 - 06:04
Z Pepikami wygramy, ale cóż do tego ma Wrocław?
Rozumiem że tam jest lepsza Polska czy jak?
To był dobry mecz Polaków i na miarę ich umiejętności ale nie zgodzę się że byliśmy lepsi.
Pozdro.
wroclawskie klimaty
13 Czerwca, 2012 - 15:15
Co do tego ma Wroclaw ?
To miasto bacy. ;)
I jest tam tak zwana atmosfera. Poza tym Slask Wroclaw to aktualny mistrz Polski w pilce noznej.
Pepicy przyjezdzaja sobie na mecze do Wroclawia vlakiem z Pragi.
Na Dworcu Glownym wita ich stylowa orkiestra.
Atmosfera, atmosfera.
I bedzie dobrze, a Peter Cech bedzie wyciagal pilke z bramki ;)
** ponizej - nowy stadion we Wroclawiu, po lewej fragment nowej obwodnicy autastradowej z pieknym mostem na Odrze:
baca.
I co teraz?
12 Czerwca, 2012 - 21:53
http://wiadomosci.wp.pl/gid,14567398,gpage,6,img,14567528,kat,355,title,Starcia-kibicow-z-Rosji-z-Polakami,galeria.html
Gentleman,
12 Czerwca, 2012 - 21:59
A na terenie ambasady FR dziwne pustki. I jakoś mało świateł w oknach.Zwykle o tej porze na parkingu jest trochę tłoczniej, a w oknach jaśniej. Brak natomiast widoczych odwodów policyjnych w okolicy. Komunikat świadka naocznego.
a co jest ze "Staruchem" - w areszcie sledczym ?
12 Czerwca, 2012 - 23:43
Witaj !
A co z tym specjalnym wyslannikiem Putina ?
Dojechal na czas, uspokoil nastroje napakowanych fanatykow "Sbornej " ?
Nam pozostaly nadzieje na wygrany mecz z Pepikami we Wroclawiu.
Bedzie dramat,
bo wszyscy, takze Grecy maja jeszcze szanse na wyjscie z grupy ;)
baca.
na wyjscie z grupy ;)
12 Czerwca, 2012 - 23:47
Już mamy mistrzostwo Europy :)
w dymaniu :)
ino jeszcze nie wiemy na ile nas wydymali.
@Harcerz - i co teraz?
12 Czerwca, 2012 - 22:02
Wiele zależy od scenariusza...
Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo
Raven59
12 Czerwca, 2012 - 22:37
Na początku - brawo nasi !!! Wyrównali !
Nie pokładam specjalnych nadziei, że Polska wygra ten mecz i nie bardzo podobają mi się wygłupy bula w loży tzw.honorowej no ale...
Przepraszam za powyższy lekki uuufffff....topic...;);)
JKM... Od kilku dni mam przygotowany tekst protestacyjny o nim "na użytek pewnego portalu" (z zamiarem, że tylko tam go opublikuję) pt."Korwinofrenia". Od kilku dni waham się - puścić go tam czy nie. Z resztą tzw."pilota" puściłam i jakby na chwilę odniósł lekki skutek "wewnętrzny"... Niestety ostatnie "wypadki", o których piszesz skłaniają mnie by go puścić... nie tylko tam.
JKM zamienia się w szkodnika. Szkodnika dla Polski. Na dodatek chamstwo z jego bloga przenosi się do innych przestrzeni publicznych i JKM przestaje się różnić od tęczowych, od innego marginesu politycznego, który dominuje na polskiej scenie politycznej.
Jednego awanturnika w postaci Tuska Polsce starczy. Tzw. "opozycyjny" cichy konfident tylko go wzmocni. A Tusk już jednego ma - dziecię z jego łona, ruch biłgorajskiej matrioszki. I starczy.
Palikotom i JKM-om STOP !
Własne myśli spisuję w trakcie meczu Polska-Rosja - jedno oko na tv, jedno na monitor. Przeto przepraszam, że są chaotyczne.
Pozdrawiam.
contessa
PS. Oby jeszcze jednego gola strzelili biało-czerwoni !
Nie strzelą - ostatni gwizdek ! 1:1 !
Oby kibice obu drużyn poszli teraz w zgodzie na piwo....
_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com/watch?v=ZssiwkN86u0
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@contessa
12 Czerwca, 2012 - 22:52
JKM jest szkodnikiem - zawsze odgrywa co najmniej dwuznaczne role. Rezultat zawsze negatywny. Należy go wreszcie zdemaskować.
Pomyśleć tyle lat bałamuci kolejnych małolatów...
PS. Wynik 1:1 przedłuża agonię Tuska.
Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo
zostaw tego smiecia, Tuska !
12 Czerwca, 2012 - 23:50
Raven: /.../ PS. Wynik 1:1 przedłuża agonię Tuska.
____________
No, bez przesady, Raven.
Amerykanska TV (ESPN) z politykow polskich pokazla tylko red Bula i tw Bolka.
I... wozy bojowe postZomo:
baca.
Kruku
12 Czerwca, 2012 - 23:13
JKM to karta znaczona,PO ostatnich jego wyPOwiedziach,ja już wiem, to szkodnik i to nie mały,rozproszenie prawicy to jest to co chcą osiągnąć,mój prywatny osąd JKM,to praca dla pejsatych
pozdrawiam,dobry reportarz
- i co teraz?
12 Czerwca, 2012 - 22:56
http://niepoprawni.pl/blog/5885/tvn-24-i-itar-tass-juz-znaja-prawde#comment-305578
As w akcji
12 Czerwca, 2012 - 23:14
Bez lęku pod prąd :) hmmm.. a ten tam - prawa ręka Putina - już wczoraj wiadomo było, że przyjedzie.
Re: As w akcji
12 Czerwca, 2012 - 23:26
Zgodnie z treścią przepisu art. 304 § 1 Kodeksu postępowania karnego
- każdy dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu ma społeczny obowiązek zawiadomić o tym prokuratora lub policję.
Użyte określenie oznacza, iż jest to moralny obowiązek każdego praworządnego człowieka.
http://niepoprawni.pl/blog/5885/tvn-24-i-itar-tass-juz-znaja-prawde#comment-305578
@wicenigga - As w akcji
12 Czerwca, 2012 - 23:51
JKM zawsze pod prąd, naprzeciw wszystkiemu, niezłomny rycerz, bez obawy, że mu włos jakikolwiek z głowy spadnie...
Warto zobaczyć zachowanie JKM na Pl. Konstytucji 11.11.2011
http://www.youtube.com/watch?v=NdRjxiL3c8s&t=3m17s
i uważnie wsłuchać się w to co mówi.
i jeszcze jeden filmik "wyjście smoka z Pl. Konstytucji"
http://www.youtube.com/watch?v=lx9IF4BnSRE
i mój komentarz opisujący zachowanie JKM:
http://salski.nowyekran.pl/post/37811,prowokacyjne-dzialania-policji-mialy-spowodowac-smierc-dziesiatkow-a-moze-nawet-i-setek-ofiar-wsrod-mieszkancow-warszawy#comment_282597
Pozdrawiam.
Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo
dziwny Korwin
13 Czerwca, 2012 - 00:00
Raven,
jednak zostaw Korwina.
Facet ostatnio zwariowal, ale nie doluj go teraz.
Please.
baca.
@baca
13 Czerwca, 2012 - 00:44
Korwin w skórze "baranka" - zawsze tam gdzie najgłośniej:
http://www.youtube.com/watch?v=A_QPughmEkU
PS. Jeżeli zwariował to należy go leczyć...
Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo
Korwin na fali ?
13 Czerwca, 2012 - 01:18
Dzieki za to nagranie.
Korwin lubi takie klimaty. Wywiad z nim byl prawie nieslyszalny.
Dobrze, ze nie doszlo do bezposredniej konfrontacji, bo Orszy, Kluszyna ani Bitwy Warszawskiej z bolszewikami tym razem by nie bylo ;(.
pozdro.
baca.
Korvin Mikke
13 Czerwca, 2012 - 05:42
Czosnkowa osobistosc, czlowiek bez honoru poprostu swinia, jak kazdy czosnek.
Re: Był wśród nich Korwin-Mikke…
13 Czerwca, 2012 - 00:23
Przecież to ten pajac mówił ostatnio, żeby nie mieszać sportu z polityką. Co za gnida!
"Po owocach ich poznacie".
13 Czerwca, 2012 - 01:07
I tyle w temacie pana Korwina.
Cześć.
Dziadek bez dowodu
@Dziadek bez dowodu - po owocach...
13 Czerwca, 2012 - 01:14
Święta prawda - już nawet widać te owoce.
Nie wszyscy je widzą ale tych co widzą jest coraz więcej.
Na szczęście...
PS. Chyba się Panu "ENTER" zablokował.
Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo
taki obrazek
13 Czerwca, 2012 - 02:21
Zaufany Putina leci gdyż moze jakiemus Rosjaninowi przydarzyło sie iz dostał w twarz.
Gdy w polowie 2010 ogłoszono że szczątki naszych polegych wciąż poniewierają sie w smoleńskim błocie - Bronisław Komorowski powiedział: to nie jest chyba jakis wielki problem.
Bronek chyba wiedzial
13 Czerwca, 2012 - 08:07
ze to sa szczatki jego kolegow partyjnych i tych z lsd
Co nie jest, a co jest problemem dla głowy III RP
13 Czerwca, 2012 - 09:05
...bolesnym problemem dla Prezydenta były natomiast nieupamiętnione pomnikiem szczątki bolszewików poległych w 1920 pod Ossowem. Pamiętamy i pamiętać będziemy.
raven59
13 Czerwca, 2012 - 02:22
Dziwne zachowanie JKM.Moze jakis Lesiak z szafa za nim chodzi.Pozdrawiam
Korwin to postać dziwnie krzykliwa
13 Czerwca, 2012 - 11:27
To na mamonę osoba chciwa
Robi sztuczki na jej pochłanianie
Widać ma takie odgórne przesłanie
Kto ma instynkt ten wyczuwa
Że on świadomość ludzi zatruwa
Mimo instynktu dałem się pokonać
Wałęsie JKM i przestałem dołować
Teraz słucham co instynkt podpowiada
By nie było żadnego dziada
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Re: Był wśród nich Korwin-Mikke…
13 Czerwca, 2012 - 16:35
Też mi się wydaję, że Korwin zwyczajnie zgłupiał na starość. Dodajmy że zgłupiał poważnie. Jeszcze niedawno darzyłem go szacunkiem, ale po tym, co ostatnio narzygał na łamach „Najwyższego Czasu” i w „Radiu Wnet” na temat rządu Olszewskiego i Antoniego Macierewicza, zaczęły mi się nasuwać skojarzenia z pewnym posłem z miłościwie nam rządzącej partii – jedyne co potrafi robić, to gadać bez ładu i składu i obrzucać innych inwektywami. Różnica jest tylko taka, że niesioł pluje tylko na „pisowców” (t.j. członków partii, oraz nieprzychylnych władzy dziennikarzy i publicystów), a Korwin pluje na wszystkich, jak popadnie…
Stawianie go jednak obok urbana i palismroda wydaje mi się niedorzecznością
"a Korwin pluje na wszystkich, jak popadnie…"
14 Czerwca, 2012 - 15:11
od dawna pluje już prawie wyłącznie na opozycję niepodległościową co w 95% = PiS ale zbiję Twój argument tezą, że NIGDY i NIGDZIE nie znalazłem JAKIEJKOLWIEK jego wypowiedzi gdzie krytykował by Rosję, jej spec służby, podległe tymże bezpośrednio polskojęzyczne specsłużby a w szczególności wojskowe (czyli konkretnie WSI podległe GRU)
Jakby dla "przenikliwego" umysłu takie zjawisko wogóle nie istniało, co jest oczywistą nieprawdą - z ogólnodostępnych darmowych źródeł polecam lekturę raportu o WSI.
Jeżeli to ja się mylę, to będzie Ci niezwykle łatwo to wykazać - znajdź CHOĆ JEDNĄ krytytczną na w.w. temat wypowiedź tego płodnego publicysty.
pozdrawiam i czekam z niecierpliwością!
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart