PO co Tusk z Rostowskim kradną OFE?

Obrazek użytkownika Emir
Gospodarka

Tusk z Rostowskim -   PO co oni kradną te OFE ?

Myślę, ze to powinien być na dzisiaj pierwszoplanowy temat w Polsce .

Można przeczytać w :

http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2013/09/08/schulden-explodieren-polen-enteignet-private-renten-fonds/

ze wprawdzie z jednej str. Niemcy obawiają sie o stan  posiadania min.  swojego Allianza:

"Zu den Playern im Rentenmarkt zählen internationale Konzerne wie ING, Aviva, Axa, Generali und Allianz. Sie gehören zu den größten Investoren an der polnischen Börse."

( W nawiasach tłumaczeni z Niemieckiego :

do graczy na rynku emerytalnym zalicza sie międzynarodowe koncerny jak ING, Aviva, Axa, Generali i Allianz. One należą do największych inwestorów na Polskiej Giełdzie )

Ale dla Polaków o wiele ważniejsza wiedza powinna wynikać z treści:

"Indem Polen nun die eigenen Staatsanleihen verstaatlicht, senkt es seinen Schuldenstand.

( w ten sposób obniży sie poziom zadłużenia Państwa )

Finanzminister Jacek Rostowski sagte, die Änderungen würden die Staatsschuldenquote um circa 8 Prozentpunkte verringern.

( Minister finansów Rostowski powiedział, ze kwota zadłużenia państwa obniży sie o 8% )

Durch die Verringerung der Schuldenquote werde seinem Land die Möglichkeit eröffnet, wieder mehr Schulden aufzunehmen, so Rostowski.

( Dzięki obniżeniu stopnia zadłużenia swojego kraju otworzy sie MOZLIWOSC, WZIECIA JESZCZE WIEKSZYCH DLUGOW )

============== Czyli jednym słowem :

Tusk+ Rostowski & Sp. z o.o.

użyje

UKRADZIONYCH PIENIEDZY do celów

DALSZEGO LEWAROWANIA DLUGOW Polski !

Im jest malo 1 bilion polskiego zadłużenia !

 Stopień zadłużenia - nie Rostowskiego, nie Tuska lecz POLAKOW

będzie WZRASTAL NIEPOMIARNIE.

TO sa EKONOMICZNI HOCHSTAPLERZY I BANDYCI.

Jeśli obecnie "zegar długu" pokazuje ponad 1000 miliardów

lub inaczej ponad 1 000 000 milionów

 to zaciąganie nowych długów przez Hochsztaplerow

niczym osławione OPCJE,

które wiele firm DOPROWADZILO DO UPADLOSCI

rozwali do końca finanse Polski.

Wszelkie sondaże wskazują wprawdzie, ze czas Tuska & Sp. z o.o.

zbliża sie ku końcowi jednak za kolejne dwa lata ONI mogą jeszcze narobić WIELKIEGO FINANSOWEGO SZAMBA.

Za który niestety nijak NIE BEDA ODPOWIADAC !

Bo nawet jak dostana Trybunał Stanu PO przegranych wyborach – czy oddadzą ze swoich kieszeni/kont te naciągnięte pieniądze?

Czy Pojda do ciupy niczym Timoszenko ? – wątpię .

A wątpię niestety po tym co powiedział kiedyś szef największej i opozycyjnej partii w Polsce w/s Timoszenko tuz przed rozpoczęciem się piłkarskich zawodów dużej rangi na Ukrainie w 2012.

Wtedy gdy Niemcy chciały bojkotu Mistrzostw lub przeniesienia meczy na stadiony niemieckie.

Czy politycy najwyższego szczebla Posadza kiedyś Tuska i Sp. Z o.o.??

Czy postąpią tak jak PO Magdalence postąpiono ze szkodnikami poprzedniej wszechwładnej partii PZPR ?!

To mnie bardzo ciekawi. Jednak na dziś powinniśmy protestować i zrobić cos aby tym magikom uniemożliwić dalsze urzędowanie i zadłużanie Polski i Polaków.

Finansowi bandyci =banksterzy przecież nie wyciągną tych długów z kieszeni

Rostowskiego i Tuska ale z kieszeni WSZYSTKICH POLAKOW.

Brak głosów

Komentarze

Gdybym miał odpowiedzieć jednym zdaniem, to napisałbym, że Kaczyński ma przejąć spaloną ziemię. Kiedyś, ale nie tak dawno, aby oddać za bezcen jakąś konkretną firmę, należało doprowadzić ją na skraj bankructwa. Dzisiaj tą samą metodę stosuje się wobec państwa polskiego.

Vote up!
0
Vote down!
0
#379892

wpędzający nas Polaków w nędzę. Trybunał stanu dla tego "towarzystwa" to za mało. Pamiętam, jak w Malezji kilkanaście lat temu za doprowadzenie kraju do finansowego krachu, minister finansów tego kraju został rozstrzelany, a u nas? takie Buzki znowu wracają, a nawet część Polaków widzi  tego starego patałacha na czele rządu, a do PE wszedł z najlepszym wynikiem w kraju, przecież to wstyd i kpina z uczciwych ludzi. Pamięć Polaków jest bardzo krótka i tak sobie myślę, że za kilkanaście lat znowu będzie powtórka z rozrywki, na czele PE Tusek lub Wincent, oby  jak najdalej od naszego kraju!

Vote up!
0
Vote down!
0
#379903

a właściwie szpiegów innych państw ulokowano nam na samym szczycie więcej niż tych dwu jawnych niePolaków (Niemca i Żyda). Szczunykowycz spod Żyrandola, Radek-Zdradek (międzynarodowy agent obrotowy), pierwsi z brzegu na B - Bolek, Bielecki, Balcerowicz,a także takie szuje jak Pawlak, Cimoszewicz, Miller, Kwaśniewski... Diabli wiedzą jak się zachowa Kalkstein, jak ś.p. brat paradował w mycce w hanuka jak my zdejmując nakrycie głowy na widok kropielnicy na progu kościoła...
Świetny tekst, bo zza granicy ujawnia skok obcych bandziorów, pokazuje te skrywane 8 procent potrzebne do obniżenia progu zadłużenia, które pozwoli dalej staczać Polskę w niebyt... do roli pariasów Europy i Świata, polaczków-parobków u Ubermenschów, na usługach RASY PANÓW (także judeo-).

Vote up!
0
Vote down!
0

insurekcjapl

#379912

Diabli wiedzą jak się zachowa Kalkstein, jak ś.p. brat paradował w mycce w hanuka jak my zdejmując nakrycie głowy na widok kropielnicy na progu kościoła...
---------------------------------------------
Bredzisz jak Piekarski na mękach. W mycce się nie paraduje, ale wkłada ją nawet chrześcijanin w pewnych okolicznościach dla okazania szacunki dla innej religii. Gdy wchodzisz do mekki ściągasz buty nie dlatego, by nie nanieść błota, tylko dla szacunku dla religii. Na temat święta Chanuki zapewne masz taką samą wiedzę, więc moja sugestia dla Ciebie: mniej pisz a więcej czytaj.

Vote up!
0
Vote down!
0
#379913

dziwie sie, ze polscy politycy jadac pod te sciany nie zabieraja ze soba na te ewentualnosc swojego nakrycia glowy - kapelusz, moze Polska Rogatywka !
Juz widzialem zdjecia Zydow ortodoksyjnych pod sciana placzu, ktorzy nie byli w myckach natomiast mieli na glowach kapelusze ....

Vote up!
0
Vote down!
0
#379915

przez "ch".
Chciałem tylko podkreślić niezaprzeczalny fakt nadreprezentacji filosemitów (najdelikatniej określając jawnych zdrajców polskości) w sterowaniu państwa ku upadkowi. Rostowski to ukraiński Żyd najpierw nawet bez polskiego paszportu z nazwiskiem na -ski - dla mimikry, by oszusta nie było łatwo, takim uczono-naiwnym jak Pan, panie Dominiku, rozpoznać. Wystarczy zrobić kwerendę i wszystkie życiorysy oraz czyny tej swołoczy się Panu poukładają w logiczną całość: żydokomuna i staliniątka na czele obecnej warszafki! Ma Pan inny zestaw faktów - proszę to wyłożyć. Także po nazwiskach - jacy to polscy patrioci nami rządzili lub rządzą, praktycznie od 1939 roku. No proszę...

Vote up!
0
Vote down!
0

insurekcjapl

#379916

tylko Kaczynskim robiono kwerende i wcale z niej nie wychodzi Kalkstein - to raz.
Dwa cos mi sie wydaje ,ze wlasnie Kaczynscy zatrzymywali i ograniczali wyprzedaze Polskich Przedsiebiorstw.
PiS odchodzil od rzadow to bezrobocie bylo KILKADZIESIAT PROCENT NIZSZE - nic Ci to nie mowi?

Wlasnie dlatego "zydo-komuna" zrobila
Olszewskiemu i Kaczynskim
"Nocne Liczenie Glosow"
przy ...zielonym stoliku Walesowatego czlowieka.

By mozna bylo prowadzic wyprzedaze bez odpowiedzialnosci.
CZy gdyby L.Kaczynski byl z nimi w spolce zginalby pod Smolenskiem?
Czy gdyby Jaroslaw byl z nimi - slyszelibysmy co rzekl Palikot "wezmiemy z Bronislawem strzelby, zastrzelimy Kaczynskiego skore wystawimy na sprzedaz" ? !

Zadaj sobie moze pytanie dlaczego zgineli praktycznie ludzie z jednej strony sceny politycznej, wylaczajec pare jednostek z lewicy, ktore mozna bylo POswiecic na oltarzu zagarniecia zyrandola i POsiadac pelnie waadzy.

http://wzzw.wordpress.com/2013/03/07/jak-dlugo-beda-nami-rzadzic-dzieci-bieruta-i-wnuki-stalina/

Vote up!
0
Vote down!
0
#379923

A Bohdan Poręba to, za przeproszeniem, kto? :):):)
"Drugi szereg" na Kongresie RN?
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"

Vote up!
0
Vote down!
0

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#379924


-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
Vote up!
0
Vote down!
0

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#379925

ktory tez pewnie zreszta odejdzie wnet na tzw. "wieczna warte"
tylko ja nie chce gadać teraz o narodowcach - tu kroi się
WIELKA GRANDA KASOWA, za którą będzie płacił najmniej grandziarz Rostowski z Tuskiem
ale beda placic nawet Wipler, Holocher,
Ty, ja, nawet - a zwłaszcza dzieci w kołyskach i te , które maja się dopiero narodzić za 25 lat !
Kto upoważnia grandziarzy zakładać nam 30kg plecaki i maszerować bardzo długą drogę?
Spodziewając się ze nie klekniemy?
W długiej drodze bagażu należy sie pozbywać a nie dokładać dodatkowe kg do plecaka i jeszcze cieszyć sie niczym
WIOSKOWY GŁUPEK - o jeszcze idzie, jeszcze dźwiga...
Niestety takie WIOSKOWE GŁUPKI nami rzadza.

ps. narodowcy jeszcze nie maja takiego poparcia by wejsc do sejmu, czy tym bardziej wszedlby tam emerytowany filmowiec?

Vote up!
0
Vote down!
0
#379933

Nie chcę, żeby w przyszłym sejmie znaleźli się ruscy agenci.
Także ci szermujący podle "Kalksteinami" i biorący kasę z baaaardzo podejrzanych (delikatnie mówiąc) źródeł.
PO już kombinuje ze zmianą ordynacji, tak, żeby rozkawałkować całkowicie sejm i wpuścić do niego jak najwięcej "planktonu".
Równocześnie Kukiz wyskakuje z JOW-ami...
Kto zyska na istnieniu skłóconego i zaśmieconego, więc opanowanego "s.aczką", podchodami, "korupcją polityczną"..., bezradnego sejmu.
Czy przypadkiem nie "stabilizator" Komorowski i jego zaplecze z WSI?
Nie doczekamy się wtedy ani wieszania, ani nawet sądzenia zdrajców:(:(:(
Raczej będzie to następna (i ostatnia) faza "dorzynania watach".
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"

Vote up!
0
Vote down!
0

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#379938

tylko
- wielu tam jest bylo lub nadal jest od lat-- lacznie z preziem Stolzmanem, premierem Oleksym, Cimoszewiczem ,pozyczkobiorca Millerem - by tylko spojrzeć na najwyzsze stolki!
Jakas czesc spoleczenstwa na nich zawsze glosuje - czyz nie?
- pytanie jak odsiać ziarno od plew
- czy wiemy, którzy z pOslow sa oplacanie z cudzej kiesy
slynne Mickiewicza
" na patrona z Trybunału co milczkiem wypróżniał rondel
zadzwonił kieska POmalu - z patrona robi się kondel "

Mozemy sie jedynie domyslac, po ich dzialaniach a pewnosc- kogo posadzona za 24 lata, choc wokol wielu bierze?
Czy niejaki Pęczak siedzi? Nie dawca Dochnal...
Czy Michnik siedzi - a przeciez ma wspoludzial w postaci zatajania ( bodaj pol roku ) korupcyjnej propozycji, zatajal poki myslal, ze Rywin jednak wyplaci?
Placzka Sawicka wziela lapowke - kolejny borca lapowek nie siedzi nie siedzi, posadza sie ABW, agenta Tomka tylko nie przestepce.
Tymczasem Rywin siedzi za tylko chęć dania?
Nawet gdybysmy czerwonych pozbawili prawa glosu
to pewnie jeszcze pod plaszczykiem lesbo-homosiow jeszcze wejda jakies lewackie gnidy.
Jakim prawem Begowski startuje z Krakowa?
Niech startuje ze swojego Otwocka, marnna agencina - dlaczego takim nie odebrac prawa startowania na jakiekolwiek stanowiska - przeciez TOTO nie powinni zostac nawset soltysem w najmarniejszej wiosce a co dopiero posłem.
Na pewno cos powinno sie zmienic w ordynacji wyborczej.
Niech Tusk startuje z sopotu, Palikot z Bigoraja, - ze swoich miast.
Wtedy na pewno wiecej osob mogloby dostac sie z terenu.
Jak bylo z dawnej Polsce - posel ziemi......
Warszawka , gdanszczaie rozstawia sie po calej Polsce i nadmierna ilosc warszawki przechodzi nie majac pojecia co trapi reszte Polski.
Czy TO Grodzkie np. wniosło bodaj jedna interpelacje istotna dla Małopolski? - ta małpa w staniku, nawet nie wie co jest dla Krakowa ważne, istotne.

Vote up!
0
Vote down!
0
#379993

SLD ma kolejnego czarnego tym razem z Senegalu w Stargardzie Szczecinskim.
I co czlowiek Z Senegalu wie o Polsce ?
czy on bedzie dbal o Polakow, czy moze sciagal kolejnych muzulmanow lub wiecej murzynów nad Wisłę?

http://www.portalsamorzadowy.pl/polityka-i-spoleczenstwo/przymiarki-sld-do-wyborow-samorzadowych,52289.html

Przeciez juz "syn boga" z Nigerii nam POkazal z kim przystaje.
Teraz jeszcze ma byc czarny lewak?

Vote up!
0
Vote down!
0
#379995

proponuję zmianę nicka na Pawka Morozow. Poniżej odnośnik - dla zainteresowanych - jak niepotencjalny kapuś donosi Adminowi na rzekome "treści", które głoszę (tutaj, powyżej, podsrywa komentarz, tam cały wpis).

http://niepoprawni.pl/blog/1801/platforma-ozorkow#comment-437322

Vote up!
0
Vote down!
0

insurekcjapl

#380080

Piszesz przecież dokładnie to, co ci Dixi zarzuca!!!

Sam nawet linki do tego podajesz.

Vote up!
0
Vote down!
0
#380100

gość z drogi

zastanów się, co PISzesz...szkoda,że ktoś ubiegł mnie zw zgłoszeniu textu na czerwono,bo sama bym TO zrobiła...

a słowami :kapuś" radzę nie żonglować bezkarnie...bo to na prawdą i nietaktowne i bardzo obciążające PISzącego...

a ponieważ popieram PIS,a Twoich apeli jeszcze nie znam...więc DIXI nie jest dla mnie kapusiem

a Ty nnapisz raczej o co ci idzie i  nie obrażaj...bo to nie metoda,by pozyskać sympatyków...

bez pozdrowień...

Vote up!
0
Vote down!
0

gość z drogi

#380229

Niektorych powieszono osobiscie innych tylko podobizny

Vote up!
0
Vote down!
0
#379914

gość z drogi

 a szczególnie za to"

Finansowi bandyci =banksterzy przecież nie wyciągną tych długów z kieszeni

Rostowskiego i Tuska ale z kieszeni WSZYSTKICH POLAKOW."

 i dlatego popieram dzisiejszy Protest...

dosyć zadłużania,dosyć niszczenia Polski i Narodu....bo tak jak napisał Autor...to my zapłacimy te długi nie Tusk,ani Rostowski...

Dixi dał obraz Targowicy...niestety...ale i mnie inne skojarzenia do głowy nie przychodzą...

i TU Dixi ma Rację...

żadnej następnej Grubej Krechy...żadnych michnikoidów i im POdobnych....

rozliczyć do dna ,plus zakaz pełnienia "obowiązków obywatelskich"na przynajmniej 30 lat...i do kamieniołomów

łupać kamień na te nasze Polskie Drogi...

pozdrowienia :)

10

 

Vote up!
0
Vote down!
0

gość z drogi

#380019

gość z drogi

Szanowny Autorze,tu się szykuje następny skok na kasę...polskie banki pod nadzów "jakiegoś tam europejskiego "

Może u Ciebie coś więcej mówi się na tem temat...bo u nas zagłuszacze na razie szczuja na inne ble,ble tematy... a tu tymczaesm Brukselka coś klepnęła...

pozdrowienia...

PS skok na kasę,czy długie ręce brukselskich banków...tam też się kasa skończyła...? 

http://niezalezna.pl/45908-dzis-decyzja-ws-nadzo...

 

Vote up!
0
Vote down!
0

gość z drogi

#380235

ale po prawdzie nie mam zbytnio czasu wglebiac sie w ten artykulik dokladnie:

http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2013/09/13/londoner-banken-fuegen-eu-schwere-schlappe-zu/

wyglada na to, ze chyba Bruksela chcial robic zamzch na gieldy/rynki i ( jak zwykle) angole sprzeciwiaja sie Brukseli, cos tam jest o ESMA, ktora jest
komisja nadzoru gield
http://pl.wikipedia.org/wiki/Europejski_Urz%C4%85d_Nadzoru_Gie%C5%82d_i_Papier%C3%B3w_Warto%C5%9Bciowych

Vote up!
0
Vote down!
0
#380252

cos o bankach - kto zna niemiecki?
ja nie mam czasu tEgo tlumaczyc:

http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2013/09/13/der-weg-ist-frei-steuerzahler-muessen-europas-banken-retten/

Vote up!
0
Vote down!
0
#380258

 BANKEN-KRISE

Der Weg ist frei: Steuerzahler müssen Europas Banken retten
Deutsche Wirtschafts Nachrichten  |  13.09.13, 01:03  |  51 Kommentare

Die vom EU-Parlament beschlossene Bankenaufsicht ist ein historischer Schritt: Nun ist der Weg frei für die direkte Banken-Rettung aus dem ESM. Der Deutsche Bundestag hatte bei seiner Zustimmung noch darauf vertraut, dass der ESM dafür nicht verwendet werden darf. Aber so ist das, wenn man die Souveränität leichtfertig aus den Händen gibt. Der deutsche Steuerzahler sollte sich warm anziehen.                                                               Kryzys Bankowy  "Droga wolna: podatnicy (niemieccy) muszą ratować banki Europy."                                                                        "Postanowiony przez Parlament Europejski nadzór bankowy jest historycznym krokiem: teraz jest wolna droga dla bezpośredniego ratowania banków z ESM (European Stability Mechanism). Niemiecki Bundestag, podczas swojego głosowania opierał się (błędnie) na tym, że ESM nie może być do tego używany. Ale tak to wychodzi, kiedy lekkomyślnie wypuszcza się z rąk suwerenność. Niemiecki podatnik powinien ciepło się ubrać. (przygotować na najgorsze)"                                                              Witam. Oto moje tłumaczenie nagłówka artykułu, który zalinkowałeś. W nawiasach moje przypisy. Sprawa raczej nie dotyczy Polski, bo w wykazie państw, które ratyfikowały podpisanie ESM, Polski nie ma, nie ma nas też wśród 17 udziałowców tego mechanizmu - tam pierwsze skrzypce z kwotą 190 mld Euro grają Niemcy, drugie Francja z 142,7 mld Euro. Nie wiem nawet, czy Polska podpisywała ten układ 2. lutego 2012 w Brukseli (byli to ambasadorowie państw EU przy Unii). Z informacji, które mam, wynika, że nie. Reasumując, Bundestag "zagapił się" i uchwalił ustawę, wedle której Bundesminister Finansów będzie mógł z budżetu Niemiec asygnować kwoty dla ratowania zagrożonych banków w EU. Według jakiego klucza i jakich zasad? - nie podają, bo okazuje się, że Abgeordneten zum Bundesparlament, czyli posłowie do parlamentu niemieckiego, głosując, sami takiej informacji nie byli w stanie uzyskać od swojej parlamentarnej Komisji Nadzoru Bankowego. Tak więc nie wiadomo nawet, czy ramy prawne dla takich działań stworzyć muszą sami, czy zostaną podane przez Parlament Europejski. Tak więc, niemieccy posłowie oddali swoje uprawnienia do kontroli własnych pieniędzy NIE WIADOMO KOMU. To jest dopiero bałagan i chroń nas Boże przed takimi głosowaniami w Polskim Sejmie. Pozdrawiam serdecznie.

Vote up!
0
Vote down!
-1
#380282

Um vom EU-Parlament die Zustimmung zur Bankenaufsicht im Rahmen der geplanten Banken-Union zu erhalten, wollten die Parlamentarier ausführlichere Auskünfte von den EZB-Aufsehern erhalten.

( aby stworzyc unie bankowa EU parlament dostal gode na przeglad bankow )

Daran entzündete sich ein Streit, der in einem Kompromiss hinsichtlich Transparenz und Kontrollrechte des Parlaments endete.

( rozpalil sie spor o kompromis widocznej przejrzystosci i prawa kontroli )

Ursprünglich wollte der Wirtschafts- und Währungsausschuss des Parlaments Einsicht in die schriftlichen Sitzungsprotokolle des Aufsichtsgremiums der EZB erhalten. Dies ist der Kompromissformel zum Opfer gefallen. Der Kompromiss fand eine überwältigende Mehrheit im EU-Parlament: 556 Ja-Stimmen bei 54 Gegenstimmen und 28 Enthaltungen.

( Kompromis osiagnal przewazajaca liczbe glosow w EU-parlamenci 556 glosow TAK, 54 PRZECIW , 28 wstrzymanie )

Nastepny krok do DOMINACJI BANKOW MIEMIECKICH?

Vote up!
0
Vote down!
0
#380256

gość z drogi 

Kompromis osiagnal przewazajaca liczbe glosow w EU-parlamenci 556 glosow TAK, 54 PRZECIW , 28 wstrzymanie )

Nastepny krok do DOMINACJI BANKOW MIEMIECKICH?

dzięki

 

 

 

Vote up!
0
Vote down!
0

gość z drogi

#380257

gość z drogi

PO,PSL,SLD i ci chyba od palącego koty...PIS wyszedł...i słusznie

Grupiński odwoływał sie do wyborcow PISu..a ja mu mówie wara od mojego sumienia,głosowałam na PIS i popieram PIS łącznie z wyjsciem z Sejmu,ktory przestal byc sejmem

a stał  się miejscem spotkań Towarzystwa Wzajemnej Adoracji,

szczególnie PO/PSL plus SLD..

Teraz SKOK na Kasę potwierdzony rękami

TW... A

 Teraz zadłużać może jacek bez pesela i chyba bez paszportu ,

zadłużać już nie nas ,ale nasze Dzieci i Wnuki...a on sam ?

on ma super emeryturę  i zabezpieczenie na Wyspach...

więc pytanie PO co kradną z OFFE...wiemy już....

Tusku i Rostowski złą drogą idziecie...

pozdrowienia

Vote up!
1
Vote down!
0

gość z drogi

#380261