Urban udziela poparcie Komorowskiemu
Jerzy Urban, najgorsza szuja PRL‘owskiej propagandy, człowiek bez zasad,
zresztą sam się kiedyś tym szczycił, w wywiadzie który udzielił programowi "Fakty po faktach" w TVN24 wyraził się o Jarosławie Kaczyńskim cytuję:
To człowiek pozbawiony wszelkich zasad, jeżeli ma tylko apetyt na władzę. Staje się śmieszny, kiedy mówi, że w zasadzie to on jest prawie lewicowcem. To wszystko wzbudza wesołość i wskazuje, że Kaczyński to jest jakiś ogarnięty obsesją władzy człowiek.
Dziwne, że mówi to człowiek, który jest właśnie pozbawiony wszelkich zasad.
Tu link do onetowskiego komentarza.
http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/urban-kaczynski-jest-ogarniety-obsesja-wladzy,1,3304817,aktualnosc.html
Urban tam, nie dość, że obraża Kaczyńskiego, ba, nawet Napieralskiemu się dostaje, że jakoby się nie mógł w nim jednak zakochać, bo tu cytuję:
Rzygać mi się chce, jak Napieralski tańczy w przedszkolu, bo nie ma nic bardziej ckliwego, niż robienie kampanii przy użyciu bachorów - powiedział.
To wielkim poważanie otacza osobę Komorowskiego i daje mu poparcie!!!
Mówiąc przy tym, że głosując na Komorowskiego, to głos oddany na premiera Tuska.
Dziwne, prawda? Dość socjalny program PiS’u Urbanowi (jako lewakowi) się nie podoba, a zakochany jest w Donaldzie Tusku.
Ciekawam, kiedy Jaruzelski z Kiszczakiem poprą kandydaturę Komorowskiego.
Teraz wiem, czyje to dziecko, to PO.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 14382 odsłony
Komentarze
już poparł...
23 Czerwca, 2010 - 22:45
Jaruzel już dawno poparł - bardzo oficjalnie - Komorra/errora, tylko Lenina jeszcze brakuje do kompletu
Ps. A swoją drogą
23 Czerwca, 2010 - 22:51
zabawne, że Urban tak pała miłością do PO, prawda?
" Upupa Epops ".
Iwonko
24 Czerwca, 2010 - 23:53
A mnie się wydawało,
że pała PO,
to ten,
no...Pali coś tam,coś tam,
no wiesz
ten POdpalacz
z bił go w raju :)
pzdr.
chris
he, he...
25 Czerwca, 2010 - 00:28
widzisz, jak mi dwuznaczności same z pod palców wychodzą.;p
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Re:..dwuznaczności same z pod palców wychodzą
25 Czerwca, 2010 - 00:35
Hm,
a co na to Jacek?
zadowolony ? :)))))))))))
Ja bym był :)))))))
i jestem tego nawet pewny.
pzdr.
chris
Jacek?
25 Czerwca, 2010 - 00:39
chory...niestety.
Pozdro.:D
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
no właśnie'm się dowiedziała
23 Czerwca, 2010 - 22:49
a, wiesz, brakuje jeszcze kilku, np. Kol. Piotrowski, Pietruszka, czy Kiszczak.
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Wróćcie pamięcią do założycieli PO !!!
23 Czerwca, 2010 - 22:58
Płażyński jak się zorientował z kim ma do czynienia to migiem się z tego wycofał !!!
Dariusz
23 Czerwca, 2010 - 23:23
i dlatego zginął.
Pozdro.:D
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Re urban
23 Czerwca, 2010 - 22:56
Przyznam się, że czekałem na to. Od pierwszego dnia panowania nam miłomsciwych grzesia z donkiem widziałem w ich działaniu palec mistrza goebbelsowskiej propagandy. I nie zawiodłem się.
No ale przecież padło hasło - WSZYSTKIE RĘCE NA POKŁAD. TO GURU TEŻ.
Pozdrawiam myślących.
Rospin
23 Czerwca, 2010 - 23:25
chyba ja podskórnie też, wszystkie "TRUPY Z SZAFY" WYCHODZĄ NA ZER.
BRRRR...Noc Żywych Trupów V.
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
@ Iwona Jarecka
23 Czerwca, 2010 - 23:32
Wspomniij jednakowoż, że kiedy zaczynałem tu pisac, to nawoływałem do archiwizowania, KTO i JAK opowiada sie w tych wyborach. Te informacje mogą być ZNACZNIE POŻYTECZNIEJSZE niz najbardziej nawet opasłe teczki. Bo kiedy diagnoza nie skutkuje -trzeba chwycić za skalpel- jak słusznie tu dzis zauważono.
Pozdrawiam myślących.
@Iwona Jarecka und drugije - mnie to nie dziwi
23 Czerwca, 2010 - 23:29
Swoi, do swoich, po swoje.
-------
http://jaszczur09.blogspot.com/
Jaszczur
23 Czerwca, 2010 - 23:34
no właśnie.
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Urban popiera Komorowskiego? W s p a n i a le !!!
23 Czerwca, 2010 - 23:30
Poparł go już Cimoszewicz, Wałęsa, Kwaśniewski.... a "swoje" głosy oddał dziś Olechowski...
Ciekawe, czy wyborcy zauważą, że jak dojdzie co do czego, to WSI-GRU i SB-KGB potrafią się zjednoczyć w obliczu prawdziwego przeciwnika i zapomnieć na chwilę o wydzieraniu sobie wpływów i pieniędzy.
Rząd Olszewskiego był do załatwienia, jakby dziecku odebrać zabawkę, Łysy palant Marcinkiewicz latał po wskazówki do Tuska (czuł, ze mu się piedestał kruszy), ale został wykasowany (premią okazała, zaskakująco, bądź nie, młoda du-pa i zainteresowanie tabloidów, o fotelach i zdroooowej kasie nie mówiąc), zamęczanie rządu Kaczki "troszku" trwało, ale wszystkie problemy postkomunistycznej, postkolonialnej oligarchii załatwiła jedna dobra "katastrofa"... Akurat - trafiła w sam raz, choć mogło być lepiej (dla Polski i Europy i świata), bo przecież Jarosław też mógł wsiąść na pokład Tu....spoczywa 96 osób (o il dobrze pamiętam, a nie chodzi przecież o liczby)....
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Ano właśnie Diksiu
23 Czerwca, 2010 - 23:36
jednego nie zdołali wykasować...a pięknie'ś to skomentował.
Pozdro.:D
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
oby nie dioxyny, Beciu, bo z całą pewnością nie dixyny !:):):)
24 Czerwca, 2010 - 20:04
Przyznam, że o życie Lecha obawiałem się od pierwszego dnia jego prezydentury, bo przecież te historie ze "specjalistycznym" przebijaniem opon nie były wymysłem, ale się nie odzywałem, żeby nie zapeszyć. Dzięki zabawom w dawanie i odbieranie samolotów, osobna politykę rządowa i prezydencka, wreszcie - "nieporozumienia" w sprawie informacji o odwiedzinach i zaproszeniach, niemal wszyscy, którzy przeszkadzali "normalizacji stosunków" (czyli nowemu podziałowi Europy i świata), znaleźli się w jednym samolocie. Jarosław tylko przypadkiem nie, ze względu na chorą matkę bliźniaków. Prawdy nie poznamy (dzięki Tuskowi), albo wypłynie ona za pół wieku, już "nie za mojej kadencji", niestety.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Nie rozumiem Twojego
23 Czerwca, 2010 - 23:47
Nie rozumiem Twojego "wspaniale"! Chyba nie masz złudzeń, że po elektoracie naszym kochanym, czyli Polakach-wyborcach ta wiadomość słypnie jak po, nomen omen, kaczce? Taki news, czy raczej prawdziwa wymowa takiego newsa dociera do garstki desperados, którzy wielkiego wpływu na rzeczywistość nie mają. Bo na pewnych ludzi nie da się wpłynąć. Mam na myśli tych argumentoodpornych, do których żadne fakty nie docierają. Genialnie to opisał Ścios, strasznie podoba mi się to zdanie:
"Takie zachowanie potwierdza obawy, że stan umysłu, jaki trzeba osiągnąć, by świadomie poprzeć kandydaturę Bronisława Komorowskiego nie pozwala już nigdy na powrót do normalność"
Pozdrawiam serdecznie
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
@ Nurni
24 Czerwca, 2010 - 00:04
Zajrzyj jeszcze do FYMa i do mnie.
Pozdro
-------
http://jaszczur09.blogspot.com/
a jak myslisz, PeTe, na koo, nawet bez wskazówek, zagłosują...
24 Czerwca, 2010 - 07:36
... czytelnicy "Nie" (gazety SB-ków i WSIoków dla "aparatczyków", "betonu" i młodocianych przygłupów)???
Jeśli Urban publicznie składa pocałunek Almanzora na ustach Komorowskiego (który nie mówi publicznie: "bez łaski", ani "spierdalajcie", jak powinien zrobić każdy uczciwy człowiek), to ja się mogę tylko cieszyć. Tych, którym nawet "przyżeganie nie pomaga" i tak nie da się już wyleczyć, ale inni mają dzięki temu ostentacyjnemu podzieleniu się dżuma, czas na terapię. Powinni szybko zasuwać do lekarza! :):):):)
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Sęk w tym, że to nikogo
24 Czerwca, 2010 - 19:09
Sęk w tym, że to nikogo nie dziwi, nie szokuje i przez to nic nie zmienia, więc w dalszym ciągu nie podzielam Twojej naiwnej radości. W tym umęczonym kraju nie pomogło pokazanie prawdziwego Kwaśniewskiego - pijanego jak bela w Charkowie, nad grobami polskich ofiar. Wygrał w pierwszej turze...
Pozdrawiam serdecznie
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
ale dziś na przykład okazało się, że "programy PO i SLD są...
24 Czerwca, 2010 - 20:19
.... zadziwiająco podobne. Ja to wiedziałem od zawsze, bo kluczowym podobieństwem jest bezideowość, cynizm, pogarda dla wyborcy i pazerność, ale niech się teraz elektorat PO i SLD martwi, jak pożenić socjalizm z "liberalizmem" i "monetaryzmem" (cudzysłowy nie są przypadkowe). Jeśli wśród wyborców obydwu partii są jeszcze ludzie choć trochę uczciwi, nawet..hmmm.... na swój sposób, to maja właśnie wielki problem i .... mało czasu na podjęcie decyzji, czy graja w takie klocki. Ja się nie dziwię własnej uciesze, bo teraz mogę bez skrepowania uzywać określenia "POst-komuna" i niech mi tylko ktoś spróbuje zabronić! :):):):)
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi, wiesz dobrze, że "my
24 Czerwca, 2010 - 21:07
Dixi, wiesz dobrze, że "my oba to jedna wątroba". No, przynajmniej podobna "wątroba". Ale popełniasz jeden błąd: uważasz mianowicie, że takie newsy, jak ten o Urbanie popierającym Komorowskiego (a przede wszystkim Tuska) mogą coś zmienić na niekorzyść tych panów, a pomóc ich przeciwnikom politycznym. Albo przynajmniej skłonić iluś tam wyborców do zastanowienia się. Nie, nie, nie i jeszcze raz nie! Gdyby tak było, to takie cwaniaczki jak Urban i inni trzymaliby mordy na kłódkę. Jest dokładnie na odwrót! To jest dobra wiadomość dla Komorowskiego i jego sztabu, bo taka urbanowa deklaracja może tylko mu pomóc. Jak? Walka się toczy o tych wyborców, którzy nie brali udziału w pierwszej turze. Ten zbiór pokrywa sie prawie całkowicie ze zbiorem wyborców, którzy w ogóle nie głosują. A wśród takich, którzy wcale nie głosują zdecydowana większość (podkreślam: zdecydowana większość!) ma, mówiąc kolokwialnie, wszystko w dupie! Konformiści, oportuniści, hedoniści spod znaku "róbta co chceta" i inne mendy, którym Urban kojarzy się... bardzo dobrze.
Tu naprawdę nie ma się z czego cieszyć. Tacy wyjadacze jak Urban siedzieliby cicho, gdyby ich publiczne przemówienie miałoby zaszkodzić mafii, do której należą... To jest próba mobilizacji określonego elektoratu.
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
@Dixi
23 Czerwca, 2010 - 23:55
[quote=Dixi]Poparł go już Cimoszewicz, Wałęsa, Kwaśniewski.... a "swoje" głosy oddał dziś Olechowski...
Ciekawe, czy wyborcy zauważą, że jak dojdzie co do czego, to WSI-GRU i SB-KGB potrafią się zjednoczyć w obliczu prawdziwego przeciwnika i zapomnieć na chwilę o wydzieraniu sobie wpływów i pieniędzy. [/quote]
No i wcześniej Jaruzel, w dień pabiedy. Ja - jako wyborca Jarka - to zauważam już od jakiegoś czasu, odkąd tylko w tym gównie siedzę. To jest normalne i w komunizmie, i w tzw. postkomunizmie. W obrębie komunistycznych struktur istnieją frakcje, podziały, sprzeczności interesów. Ale w kwestiach strategicznych obowiązuje doktryna "jednolitofrontowa". Niby kuriozum - pomimo, iż wewnątrz są konflikty, na zewnątrz skierowana jest "jedna, zaciśnięta pięść", tak, jakby komuchy czy czekiści byli zachipowani. Ale po pierwsze - bez dialektyki nie rozbieriosz, po drugie - kwestia socjobiologiczna, swego rodzaju tożsmości plemiennej, żeby nie powiedzieć klasowej. KPPowcy zabijani przez sowietów, trockiści i "rewizjoniści" w gułagach myśleli, że cierpią za sprawę. To samo mamy teraz - były partyjniak najniższej szarży, za "wolnej Polski" klepiący biede za sprawą przemian, rypany w dupsko przez "byłych" przełożonych i tak poprze to stronnictwo, które realizuje interesy komuny. [i]Pije, bije, ale kocha[/i]
[quote=Dixi] Rząd Olszewskiego był do załatwienia, jakby dziecku odebrać zabawkę, Łysy palant Marcinkiewicz latał po wskazówki do Tuska (czuł, ze mu się piedestał kruszy), ale został wykasowany (premią okazała, zaskakująco, bądź nie, młoda du-pa i zainteresowanie tabloidów, o fotelach i zdroooowej kasie nie mówiąc), zamęczanie rządu Kaczki "troszku" trwało, ale wszystkie problemy postkomunistycznej, postkolonialnej oligarchii załatwiła jedna dobra "katastrofa"... Akurat - trafiła w sam raz, choć mogło być lepiej (dla Polski i Europy i świata), bo przecież Jarosław też mógł wsiąść na pokład Tu....spoczywa 96 osób (o il dobrze pamiętam, a nie chodzi przecież o liczby)....[/quote]
Podobno miał też lecieć Macierewicz...
-------
http://jaszczur09.blogspot.com/
smutne to....
23 Czerwca, 2010 - 23:51
.....że prawa wyborcze ciągle jeszcze maja wszyscy, nawet ci którzy zatracili już umiejętność czytania ze zrozumieniem, samodzielnego myślenia czy choćby prostego kojarzenia faktów a główną, jak nie jedyna bazą wiedzy jest TV.
Jestem gorącym zwolennikiem i propagatorem - niektórzy mówią że utopijnej - Zasady Kompetencji (http://niepoprawni.pl/blog/1649/zasada-kompetencji)
Pozdrawiam - seaman25
P.S. Sorki za nieco autoreklamy a postaci linka
dla tych co umieją analizować
24 Czerwca, 2010 - 00:03
to i takie rzeczy jak TV, czy radio nie jest przeszkodą. można mieć wszystkie media, a i tak być lemingiem.
A proszę się reklamować ile wlezie.;p
Pozdro.:D
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Chwała Bogu!
23 Czerwca, 2010 - 23:52
Pomyślcie, jakbyśmy musieli się męczyć, jakie łamańce wyczyniać, gdyby poparł Kaczyńskiego
:)
Był sobie kiedyś kraj - POLSKA
24 Czerwca, 2010 - 00:05
(NIE)BEZPIECZNY(NIE)RZĄD TUSKA !!!!!!!
(NIE)BEZPIECZNY (NIE)RZĄD TUSKA - Platformersi nie zawłaszczają państwa, oni je niszczą. O ile szkody po SLD można było naprawiać, o tyle po Platformie Obywatelskiej w ogóle nie będzie czego naprawiać. W rządzie Donalda Tuska zasiada wielu wybitnych fachowców. Fachowców od demontażu państwa. To główny, zasadniczy i najcięższy zarzut, jaki można postawić temu premierowi, tym ministrom, członkom i sympatykom Platformy Obywatelskiej. Ci ludzie niszczą świadomie i nieświadomie polskie państwo. Wcześniej czy później zostaną z tego rozliczeni. Zapewne nie tylko przez wyborców, ale i przez niezawisłe sądy. Historia na pewno oceni ich bardzo surowo jako najgorszy, najszkodliwszy rząd po 1989 r. Źle, że wiele zdążą jeszcze zepsuć. Dziś widać wyraźnie, że niektóre szkody są już nie do odrobienia. Skutki innych będziemy usuwali dziesiątki lat. Polska rządzona przez Tuska i Palikota idzie drogą Węgier, które arogancja i nieudolność socjalistów doprowadziła na skraj przepaści, ale skończyć możemy jeszcze gorzej, bo sytuacja międzynarodowa jest fatalna. W takich czasach nieudolne rządy mogą nie skończyć się tylko na krachu ekonomicznym. Zagrożona jest niepodległość państwa ta faktyczna, a nie formalna. Zwłaszcza że największe straty panowanie Tuska przynosi bezpieczeństwu RP. "Zadaniowy" charakter partii - PO to klasyczna "partia władzy" (termin został ukuty w Rosji lat 90. symptomatyczne...), bezideowa i pragmatyczna aż do obrzydzenia. Sięgająca po Sikorskiego i Cimoszewicza, po Hübner i Krzaklewskiego. Zmieniająca poglądy tak, aby zyskać doraźne korzyści. Tak więc raz chce kastrować pedofilii i stawia na rodzinę (w kampanii Komorowskiego), aby zaraz potem kokietować homoseksualistów i z automatu nazywać wielodzietną rodzinę "patologią". Raz podwajająca kontyngent polski w Afganistanie, a niedługo potem wzywająca do rejterady z natowskiej misji. Przykłady takich zwrotów można mnożyć. A przecież nie powinny one wcale dziwić wszak PO została wykreowana w określonym celu, ma "zadaniowy" charakter. LIKWIDACJA POLSKI ZA WSZELKĄ CENĘ. Jest od tego, żeby nie dopuścić PiS do władzy (wariant minimum), a nawet je zniszczyć (wariant maksimum). Platforma nie powstała i nie działa po to, by Polakom żyło się, lepiej, a "Polska rosła w siłę". PO jest po to, by załatwić parę "spraw". Najpierw chodziło głównie o powstrzymanie oczyszczania państwa przez PiS oraz umożliwienie zaprzyjaźnionym biznesmenom robienia interesów. Ale od dłuższego czasu widzimy też inny aspekt istnienia PO. Niebezpieczna polityka zagraniczna - Początkowo w polityce zagranicznej starała się ona nie robić nic.
Tusk przyjął taktykę strusia gdyby nie prezydent Lech Kaczyński, Polski w ogóle nie byłoby na scenie międzynarodowej. Niestety, od pewnego czasu ten rząd zaczął wyprawiać w polityce zagranicznej takie rzeczy, że już nawet nie dziwi freudowskie przejęzyczenie Komorowskiego o wychodzeniu Polski z NATO. Duet Sikorski Tusk nie tylko zlikwidował politykę wschodnią Polski, dokonując w tej kwestii zwrotu największego po roku 1989, ale też uczynił zewnętrzną aktywność RP wypadkową polityki Moskwy i Berlina. Uległość wobec Rosji i Niemiec jest tak oczywista, że nie warto nawet się o tym rozpisywać. Chyba że ewentualnie po spekulować, kto w PO jest z "partii niemieckiej", a kto z "partii rosyjskiej". Rządzący konsekwentnie niszczą strategiczne relacje z USA (inna rzecz, że przy współudziale Obamy), ciekawe jednak, czy zdają sobie sprawę, czym się może skończyć sprawa zatrzymania i prawdopodobnej ekstradycji do Niemiec rzekomego agenta Mossadu. Gdzie nie spojrzeć, Polska traci przyjaciół na własne życzenie. Może o to chodzi? Może mamy mieć tylko dwóch przyjaciół jednego na wschodzie, drugiego na zachodzie? - Jeśli tak, to Tusk powinien zadbać o dobre samopoczucie sąsiadów i rozbroić naszą armię. Na razie idzie to całkiem nieźle. Pod populistycznym hasłem zniesienia poboru do wojska obecny rząd niszczy potencjał naszych sił zbrojnych. Zmniejszono armię ze 150 tys. do 100 tys. Ale nie unowocześniono, nie zmodernizowano. Więcej jest w niej przysłowiowych wodzów niż Indian (oficerowie 30 proc., podoficerowie 40 proc., szeregowi 30 proc.). Z Iraku Tusk i Klich zrejterowali, ostatecznie grzebiąc jakiekolwiek szanse na to, by coś mieć z misji nad Tygrysem i Eufratem. Z Afganistanem jest jeszcze gorzej. Wzięto na siebie zbyt wielką odpowiedzialność i zbyt wiele obowiązków przekraczających nasze możliwości. A teraz Komorowski i Tusk grają życiem żołnierzy w kampanii wyborczej. Mówiąc o wycofaniu się, zachęcają talibów do atakowania polskiego kontyngentu. Jakby zapomnieli o hiszpańskiej lekcji zamachach w Madrycie, zwycięstwie socjalistów, wycofaniu wojsk z Iraku. Rząd PO zawalił też, rzecz jasna, projekt niezwykle wrogo odbierany w Rosji tarczę antyrakietową. Najpierw była "gra na czas", a po dojściu Obamy do władzy grzeczne oczekiwanie, aż USA w końcu zdejmą z nas ten "ciężar". PO nie prowadzi polityki. PO bawi się polityką. Skutki tego mogą być opłakane. W jakiejkolwiek kwestii by dotknąć zagadnienia bezpieczeństwa, mamy prawdziwą katastrofę. Sam premier wydaje się wręcz zwolennikiem rozwiązania armii. Służby specjalne zawrócono na stare tory powrócili "fachowcy".
Bezpieczeństwo energetyczne?
Z jednej strony wieloletni kontrakt z Gazpromem, który zdusi naszą gospodarkę i uzależni nas od Rosji. A z drugiej strony pomysły, aby środki unijne przeznaczone na gazociąg Odessa – Brody - Gdańsk przesunąć na walkę z powodzią.Niszczenie państwa - Niszczenie instytucji państwa i ograniczanie jego funkcji to największe grzechy tego rządu, ale nie jedyne. Kompleksy wobec Zachodu, wzrost korupcji i przestępczości, chamstwo języka publicznego, medialna "soft cenzura" itd., itp. Platformersi są gorsi niż SLD w czasach millerowskiego triumfalizmu. Postkomuniści zawłaszczali jedynie instytucje państwowe, wykorzystywali je dla własnych celów, ale też niejednokrotnie je wzmacniali inna sprawa, że dla partykularnych interesów. Platformersi nie zawłaszczają państwa, oni je niszczą. O ile szkody po SLD można było naprawiać, o tyle po Platformie w ogóle nie będzie czego naprawiać. PO stała się jedynie słuszną partią. Bezkarną, hołubioną przez media i sądy, dokarmianą przez rodzimych oligarchów, głaskaną od czasu do czasu przez Berlin czy Moskwę niczym dobrze wytresowany miły piesek. Członkostwo w PO, otwarte wyrażanie poparcia dla niej stały się niezwykle trendy. PO znaczy Partia Oportunistów. Oportunistów nie brakowało też w PZPR. Ale to, co robi obecna ekipa, zmusza do stwierdzenia, że członkostwo w PZPR jest mniej hańbiące niż działalność w PO po tym wszystkim, co się, stało przez pięć ostatnich lat. Być w partii Palikota, Niesiołowskiego, Sikorskiego czy Nowaka to wstyd i obciach. To znamię hańby na zawsze. Za pięć, dziesięć i więcej lat epizod bycia w partii Tuska musi dyskwalifikować.
Pozdrawiam myślących
Był sobie kiedyś kraj - POLSKA
24 Czerwca, 2010 - 00:05
(NIE)BEZPIECZNY(NIE)RZĄD TUSKA !!!!!!!
(NIE)BEZPIECZNY (NIE)RZĄD TUSKA - Platformersi nie zawłaszczają państwa, oni je niszczą. O ile szkody po SLD można było naprawiać, o tyle po Platformie Obywatelskiej w ogóle nie będzie czego naprawiać. W rządzie Donalda Tuska zasiada wielu wybitnych fachowców. Fachowców od demontażu państwa. To główny, zasadniczy i najcięższy zarzut, jaki można postawić temu premierowi, tym ministrom, członkom i sympatykom Platformy Obywatelskiej. Ci ludzie niszczą świadomie i nieświadomie polskie państwo. Wcześniej czy później zostaną z tego rozliczeni. Zapewne nie tylko przez wyborców, ale i przez niezawisłe sądy. Historia na pewno oceni ich bardzo surowo jako najgorszy, najszkodliwszy rząd po 1989 r. Źle, że wiele zdążą jeszcze zepsuć. Dziś widać wyraźnie, że niektóre szkody są już nie do odrobienia. Skutki innych będziemy usuwali dziesiątki lat. Polska rządzona przez Tuska i Palikota idzie drogą Węgier, które arogancja i nieudolność socjalistów doprowadziła na skraj przepaści, ale skończyć możemy jeszcze gorzej, bo sytuacja międzynarodowa jest fatalna. W takich czasach nieudolne rządy mogą nie skończyć się tylko na krachu ekonomicznym. Zagrożona jest niepodległość państwa ta faktyczna, a nie formalna. Zwłaszcza że największe straty panowanie Tuska przynosi bezpieczeństwu RP. "Zadaniowy" charakter partii - PO to klasyczna "partia władzy" (termin został ukuty w Rosji lat 90. symptomatyczne...), bezideowa i pragmatyczna aż do obrzydzenia. Sięgająca po Sikorskiego i Cimoszewicza, po Hübner i Krzaklewskiego. Zmieniająca poglądy tak, aby zyskać doraźne korzyści. Tak więc raz chce kastrować pedofilii i stawia na rodzinę (w kampanii Komorowskiego), aby zaraz potem kokietować homoseksualistów i z automatu nazywać wielodzietną rodzinę "patologią". Raz podwajająca kontyngent polski w Afganistanie, a niedługo potem wzywająca do rejterady z natowskiej misji. Przykłady takich zwrotów można mnożyć. A przecież nie powinny one wcale dziwić wszak PO została wykreowana w określonym celu, ma "zadaniowy" charakter. LIKWIDACJA POLSKI ZA WSZELKĄ CENĘ. Jest od tego, żeby nie dopuścić PiS do władzy (wariant minimum), a nawet je zniszczyć (wariant maksimum). Platforma nie powstała i nie działa po to, by Polakom żyło się, lepiej, a "Polska rosła w siłę". PO jest po to, by załatwić parę "spraw". Najpierw chodziło głównie o powstrzymanie oczyszczania państwa przez PiS oraz umożliwienie zaprzyjaźnionym biznesmenom robienia interesów. Ale od dłuższego czasu widzimy też inny aspekt istnienia PO. Niebezpieczna polityka zagraniczna - Początkowo w polityce zagranicznej starała się ona nie robić nic.
Tusk przyjął taktykę strusia gdyby nie prezydent Lech Kaczyński, Polski w ogóle nie byłoby na scenie międzynarodowej. Niestety, od pewnego czasu ten rząd zaczął wyprawiać w polityce zagranicznej takie rzeczy, że już nawet nie dziwi freudowskie przejęzyczenie Komorowskiego o wychodzeniu Polski z NATO. Duet Sikorski Tusk nie tylko zlikwidował politykę wschodnią Polski, dokonując w tej kwestii zwrotu największego po roku 1989, ale też uczynił zewnętrzną aktywność RP wypadkową polityki Moskwy i Berlina. Uległość wobec Rosji i Niemiec jest tak oczywista, że nie warto nawet się o tym rozpisywać. Chyba że ewentualnie po spekulować, kto w PO jest z "partii niemieckiej", a kto z "partii rosyjskiej". Rządzący konsekwentnie niszczą strategiczne relacje z USA (inna rzecz, że przy współudziale Obamy), ciekawe jednak, czy zdają sobie sprawę, czym się może skończyć sprawa zatrzymania i prawdopodobnej ekstradycji do Niemiec rzekomego agenta Mossadu. Gdzie nie spojrzeć, Polska traci przyjaciół na własne życzenie. Może o to chodzi? Może mamy mieć tylko dwóch przyjaciół jednego na wschodzie, drugiego na zachodzie? - Jeśli tak, to Tusk powinien zadbać o dobre samopoczucie sąsiadów i rozbroić naszą armię. Na razie idzie to całkiem nieźle. Pod populistycznym hasłem zniesienia poboru do wojska obecny rząd niszczy potencjał naszych sił zbrojnych. Zmniejszono armię ze 150 tys. do 100 tys. Ale nie unowocześniono, nie zmodernizowano. Więcej jest w niej przysłowiowych wodzów niż Indian (oficerowie 30 proc., podoficerowie 40 proc., szeregowi 30 proc.). Z Iraku Tusk i Klich zrejterowali, ostatecznie grzebiąc jakiekolwiek szanse na to, by coś mieć z misji nad Tygrysem i Eufratem. Z Afganistanem jest jeszcze gorzej. Wzięto na siebie zbyt wielką odpowiedzialność i zbyt wiele obowiązków przekraczających nasze możliwości. A teraz Komorowski i Tusk grają życiem żołnierzy w kampanii wyborczej. Mówiąc o wycofaniu się, zachęcają talibów do atakowania polskiego kontyngentu. Jakby zapomnieli o hiszpańskiej lekcji zamachach w Madrycie, zwycięstwie socjalistów, wycofaniu wojsk z Iraku. Rząd PO zawalił też, rzecz jasna, projekt niezwykle wrogo odbierany w Rosji tarczę antyrakietową. Najpierw była "gra na czas", a po dojściu Obamy do władzy grzeczne oczekiwanie, aż USA w końcu zdejmą z nas ten "ciężar". PO nie prowadzi polityki. PO bawi się polityką. Skutki tego mogą być opłakane. W jakiejkolwiek kwestii by dotknąć zagadnienia bezpieczeństwa, mamy prawdziwą katastrofę. Sam premier wydaje się wręcz zwolennikiem rozwiązania armii. Służby specjalne zawrócono na stare tory powrócili "fachowcy".
Bezpieczeństwo energetyczne?
Z jednej strony wieloletni kontrakt z Gazpromem, który zdusi naszą gospodarkę i uzależni nas od Rosji. A z drugiej strony pomysły, aby środki unijne przeznaczone na gazociąg Odessa – Brody - Gdańsk przesunąć na walkę z powodzią.Niszczenie państwa - Niszczenie instytucji państwa i ograniczanie jego funkcji to największe grzechy tego rządu, ale nie jedyne. Kompleksy wobec Zachodu, wzrost korupcji i przestępczości, chamstwo języka publicznego, medialna "soft cenzura" itd., itp. Platformersi są gorsi niż SLD w czasach millerowskiego triumfalizmu. Postkomuniści zawłaszczali jedynie instytucje państwowe, wykorzystywali je dla własnych celów, ale też niejednokrotnie je wzmacniali inna sprawa, że dla partykularnych interesów. Platformersi nie zawłaszczają państwa, oni je niszczą. O ile szkody po SLD można było naprawiać, o tyle po Platformie w ogóle nie będzie czego naprawiać. PO stała się jedynie słuszną partią. Bezkarną, hołubioną przez media i sądy, dokarmianą przez rodzimych oligarchów, głaskaną od czasu do czasu przez Berlin czy Moskwę niczym dobrze wytresowany miły piesek. Członkostwo w PO, otwarte wyrażanie poparcia dla niej stały się niezwykle trendy. PO znaczy Partia Oportunistów. Oportunistów nie brakowało też w PZPR. Ale to, co robi obecna ekipa, zmusza do stwierdzenia, że członkostwo w PZPR jest mniej hańbiące niż działalność w PO po tym wszystkim, co się, stało przez pięć ostatnich lat. Być w partii Palikota, Niesiołowskiego, Sikorskiego czy Nowaka to wstyd i obciach. To znamię hańby na zawsze. Za pięć, dziesięć i więcej lat epizod bycia w partii Tuska musi dyskwalifikować.
Pozdrawiam myślących
Był sobie kiedys kraj-POLSKA
24 Czerwca, 2010 - 00:36
To artykuł z dzisiejszej Gazety Polskiej p.Antoniego Rybczyńskiego.Można w niej też m.in. znaleźc wypowiedź kontrolera wieży na Okęciu o tytule:Wieża naprowadzała Tu-154 do zderzenia z ziemią" i wiele innych bardzo zacnych artykułów.Pozdrawiam
Re: Urban udziela poparcie Komorowskiemu
24 Czerwca, 2010 - 09:57
Poparcie Urbana nobilituje Komorowskiego. Miejmy nadzieję, że naród to zrozumie.
Jerzy Zerbe
My młodzi, wykształceni i z dużych miast....
24 Czerwca, 2010 - 10:05
... jesteśmy za BRONĄ!
raczej "pod Broniem"! :):):)
24 Czerwca, 2010 - 12:20
Bo my popieramy "politykę" miłości. Inaczej
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re:My młodzi, wykształceni i...
24 Czerwca, 2010 - 22:58
Nie jestem ze wsi i dawno już nie "orałem" ,
ale Brona,
to mi się z bronowaniem zbóż kojarzy.
Niektórzy przy tym powiadają,
że jadą zawłóczyć pole.
W jeżdziectwie znowu bronowanie,
to trening ujeżdżeniowy,
albo uprawianie biegów płaskich.
A może Ty chciałeś napisać,
że jesteście za bronią?
albo może pod bronią ?
A może nawet pod Bronką?
Tylko po co od razu tak dosadnie,
w końcu kogo obchodzi Twoje życie osobiste
i to z takimi detalami ?
A więc jak to jest,
oświeć nas nieco w tej materii.
Piszesz o bronowaniu Bronki,
czy ki diabeł?
Ja osobiście bym Urbana przebronował nieco.
Nie byłby wówczas tak poważnie okrągły,
no i te jego uszy...
nabrałyby w końcu jakiegoś wyrazu :)
chris
nie uważam Jerzego Urbana za szuje i Jestem z Wami
24 Czerwca, 2010 - 10:14
jego głos się nie liczy to praktycznie tylko cenne wykopaliska , ma zalety i wady jest sprytny i cwany radzę (pisdomatołom) nie rozgrzebywać ran . Poprzez mój głos na Jarka są anulowane głosy czerwonych mamutów , tu biega o Ojczyznę o byt nasz moi synowie giną ale i przetrwają a pusty łeb Kaczora i Donalda na pal wsadzą .chcesz gostek Rycerza Masz w//w jam jest Z KATYNIA gnoju
XII Korpus Sędziowski
24 Czerwca, 2010 - 10:26
mam z nimi kontakt (psycho-fizyczny ) -materiał na temat metafizyki ,nie nauki .relacje z z życia i bytu potwierdzają ta intuicję etc .Rada!! Czyta ć i myśleć to ja ,tylko ja i aż tyle ....
All
24 Czerwca, 2010 - 14:08
Już mnie co niektórzy nazwali zjejącą nienawiścią...na s24.
Pozdro.:D
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Re All
24 Czerwca, 2010 - 14:14
Też bym chciał....:)))
Pozdrawiam myślących.
Wiesz, takie stwierdzenie zawsze
24 Czerwca, 2010 - 14:23
zahacza o szaleństwo...a ja dość rozsądną osobą jestem.
Serdeczności.:D
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
@ Iwona Jarecka
24 Czerwca, 2010 - 15:06
Wiem :)) Ale gdybym, oglądany przez krzywe zwierciadło salonu, postrzegany był jako "normalny", to czułbym się co najmniej nieswojo :)))
Pozdrawiam myślących.
Rospin
24 Czerwca, 2010 - 15:50
tam przeca wielu normalny jest, tyle, że i tych nawiedzonych trochę.;p
Pozdro.:D
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Iwona Jarecka
24 Czerwca, 2010 - 14:55
kurcze, Iwonka nie mogę patrzeć na ten ryj
mogłaś same uszy umiescić
pozdrawiam
Krysko droga
24 Czerwca, 2010 - 15:51
ale przecież dość twarzowe zdjatko umieściłam Urbana...;p
Pozdro.:D
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
ale przecież dość twarzowe zdjatko
24 Czerwca, 2010 - 16:11
Iwonko
Twoja pupa jest bardziej twarzowa niz ten obrzydliwy ryj
pzdr
wiesz, pupę mam dość ładną ;p
24 Czerwca, 2010 - 17:14
a gęba Urbana, no cóż, koźlonogi satyr...
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
jedno potwierdzam, a drugie samo mi się potwierdza! :):):)
24 Czerwca, 2010 - 20:27
Urban, jak na siebie, całkiem nieźle wypadł, a Kryska jest tak samo babą, jak ja :):):)
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Czyż byś wątpił Diksiu?;p
24 Czerwca, 2010 - 22:26
no, że Kryska jest kobietą?
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Jestem ciekawy
24 Czerwca, 2010 - 22:30
czy urban to żyd czy polak.Myślę że żyd bo jest bardzo przystojny.Polacy" to nie to"
Uwielbiam zydów,bo wiem że są patriotami i chcą dla Polski wszystkiego dobra.Przecież tutaj mieszkają.Ufam Im.
cog19
24 Czerwca, 2010 - 22:33
hę???
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Re:Oni zawsze walczyli o Polskę.Do dziś to trwa.
24 Czerwca, 2010 - 23:15
Nooooo,
fakt !
Ciekawe kto wygra?
MY czy ONI ?
pzdr.
chris
cog19
24 Czerwca, 2010 - 23:40
taa...ja zrozumiałam, tyle, że wiesz z tymi żydami to dość dziwna sprawa, ja nie mogę być antysemitą, bo mój ślubny ma podobno trochę krwi Żydowskiej....;p już wiem skąd był taki przystojny.
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Nie lubie narodu który nie jest wybrany
24 Czerwca, 2010 - 22:45
Prosze nie brać tego na poważnie.Trzeba znać żarty.Zydowskie są najlepsze.
Re:Nie lubię narodu który jest wybrany
24 Czerwca, 2010 - 23:11
a szczególnie,
gdy od jakiegoś czasu na to wygląda,
jakby się sam wybrał :)
pzdr.
chris
Oj Krzysiu, Krzysiu
24 Czerwca, 2010 - 23:41
wychodzi z Ciebie ten zaściankowy antysemityzm widzę.;p
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Sex to zawsze nośny temat
24 Czerwca, 2010 - 23:14
Co prawda dzisiaj tylko o dupie z uszami, ale zainteresowanie ogromne.Pozdrawiam
Chopie no właśnie
24 Czerwca, 2010 - 23:20
Jeden ,
to mi nawet tak powyżej podpowiadał,
że uznałem,
by tę dupę zbronować,
oj przepraszam,
Bronkę zbronować.
pzdr.
chris
Widzisz zdecydowany.
25 Czerwca, 2010 - 00:04
Ja jestem jeszcze wychowankiem komuny. I było cos takiego o "bronowaniu d", żolnierz z [b]Bronią leży w rowie, a co ten żołnierz robił to nie gadali, ale widno orał czy jak wolisz bronował. A dzisiaj to chyba WSI lezy z Bronią , a raczej Bronia leży z WSI tylko gdzie.bo że pier..... to widac i czuć.Pozdrawiam
Chopie mnie osobiście komuna nie wychowała ;)
25 Czerwca, 2010 - 00:13
dlatego właśnie jestem taki krnąbrny :)
Jakoś tak byłem zawsze obok niej,
ale ją ignorowałem :),
bo widziałem przecież,
że się jedynie łajdaczy.
pzdr.
Ps.
Toć napisałem powyżej,
że Bronkowe bronują.
Jeno tak prędko prędko,
to nie dopisałem,
że chcą nam dupę zbronować.
No i wychodzi na to,
że obydwaj mamy rację.
chris
Chłopie (łał jak to brzmi)
24 Czerwca, 2010 - 23:43
podobno Polacy, to albo o polityce, albo o d..pie.
Pozdro.:D
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Iwona
25 Czerwca, 2010 - 00:04
A ja,
to bym nawet zmienił kolejność ;)
pzdr.
chris
Iwona Polacy
25 Czerwca, 2010 - 00:16
to we wszystkim specjaliści. Zobacz jacy byliśmy nieudolni w POLSCE a teraz cały swiat POLAKÓW chwali , oprócz polaków co nas dalej ciemnogrodzą. Udawało się nieudolnym polakom szkalowac POLAKÓW przez całą komunę. Obecnie świat pokazał kto tutaj jest durniem. A że toto nie rozumne to udaje że już ponad dwadzieścia lat rządzi.Toż to nie rozumie co znaczy rządzi. Kiedys mi ojciec zawsze mowił, synu to sami naukowcy po studiach, tylko matur nie mają. Pozdrawiam pięknie.
Chopie
25 Czerwca, 2010 - 00:20
A mój tata mi powiadał,
że to są magistrowie bo "robili" w magistracie :)
pzdr.
chris
Iwona ma rację
25 Czerwca, 2010 - 00:33
Bo znów się kręcimy w polityce czyli w du..e. Bo one to byly DUPA nawet z "wykształcenia" Dyplomowany Urzędnik Panstwowej Administracji. Przywilej do tak zacnej nazwy DUPA mieli tylko czerwoni. To są fakty a z ......Pozdrawiam
no właśnie Chłopie!
25 Czerwca, 2010 - 00:38
zamiast nocnych Polaków rozmów, czas działać! Bo, co ja mam pierwsza z (he he odkrytą piersią na barykadzie), czy co?
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Jeszcze nie śpię
25 Czerwca, 2010 - 00:45
wiec miej się na baczności...;p
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
A wiedziałem, że Cie skuszę ;)
25 Czerwca, 2010 - 00:55
po tej piersi...,
to Ci się dopiero zachciało :))))
...walić w te tastaturę,
nieprawdaż ?
Aż sen odszedł :)))
A swoją drogą,
to jestes dzisiaj sroga.
Zjednoczenie się na baczność,
to niezła gimnastyka :)))
pzdr.
chris
Ja sroga?
25 Czerwca, 2010 - 00:56
Oj! Chyba żartujesz. Buziaki na dobranoc, naprawdę już zmykam spać.
Pa pa.
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
No tak, to rozumiem
25 Czerwca, 2010 - 01:05
To jest odlot,
a nie jakieś piersi i ...nic :)
dobranoc
Ps.
tylko nie wypalaj się przed Jareckim o tych tutaj nocnych rozmowach.
Bo jeszcze zrobi nam na złość i zagłosuje na Komara ;)
chris
A mnie zawsze mówili
25 Czerwca, 2010 - 00:35
by nie naśmiewać się z upośledzonych...no i do czego doszło? Upośledzenie wciąż nami rządzą. Jak widać, nie zawsze sentencji trza przestrzegać.
No a tak poważnie, to naprawdę czas się w końcu zjednoczyć, bo faktycznie nas zBronują.
Pozdrawiam i dobranoc.
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Iwonko jeżeli tak ładnie
25 Czerwca, 2010 - 00:41
prosisz,
to ja się mogę z Toba zjednoczyć!
Tylko co na to Jarecki ?????
A o tym bronowaniu,
to ...może trochę ciszej :))))))
pzdr ;)
chris
Krzyś
25 Czerwca, 2010 - 00:42
;p
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Czy wiecie, czemu Moczulski poparł Brońka?
2 Lipca, 2010 - 23:22
Zięć siedzi na posadzie u bogatego Ryśka, ot i cała tajemnica.
Moczulski
3 Lipca, 2010 - 17:44
to niestety agent SB
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Iwonko,niestety masz Rację,
3 Lipca, 2010 - 18:10
niestety,bo niegdyś był dla mnie
bohaterem,szkoda
mogł się przyznac ......przed laty
wtedy napewno wybaczylibysmy MU,wyrok smieci
w tamtych latach,gdy siedział w więzieniu...TO było coś,to nie to co boni
ale nie,uparł się i juzi szedł pozniej w zaparte,szkoda......
dziwne są te POLSKIE LOSY.........
i zestawienie URBAN i Moczulski...;(
serd pozdr
wytrzymajmy do Poniedziałku,:)
gość z drogi
Iwonko DYCHA
3 Lipca, 2010 - 18:12
i powodzenia w........... naszym, trudnym CZASIE
Dobrej Nocy,chociaz jeszcze widno......:)
gość z drogi
Tak jak dla mnie, był mi też
3 Lipca, 2010 - 19:15
wzorem. Bardzo'm go ceniła, zresztą kiedyś prawie poznałam go osobiście, byłam wtedy bardzo dumna...
Ech...czasem szacunek pęka jak bańka mydlana, szkoda.
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
też Cię bardzo mocno pozdrawiam
3 Lipca, 2010 - 19:16
oby do szczęśliwego poniedziałku.
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Moczulski to mason
3 Lipca, 2010 - 19:20
O ile pamiętam to czytałem o tym w książkach Piecucha lub Pająka piszącego o Piecuchu. Pozdrawiam
Tego nie wiedziałam.;-P
3 Lipca, 2010 - 20:29
pozdro.
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".