RP śladami III Rzeszy
Kto odbierał wtedy broń warszawskim powstańcom? Niemcy. A kto odbiera dziś? Polskie sądy.
Europejski Trybunał Praw Człowieka zbeształ polski (pardon, peerelowski II) wymiar tzw. sprawiedliwości i uznał skargę polskiego bohatera narodowego, którego sądy tzw. IIIRP potraktowały jak przestępcę, odbierając mu kolekcję broni. Tym samym polski
sąd
naruszył konwencję praw człowieka, orzekając konfiskatę. Do czego doszło: trybunał międzynarodowy musi pouczać polski sąd o godności narodowej. Dla tegoż sądu wsio ryba, czy broń ma gangster Kiełbasa pod siedzeniem swego porsche, czy powstaniec, dla którego to
pamiątka
historyczna. Chłoptasie w togach uznali, że kolekcja (udostępniana publicznie!) … stanowiła zagrożenie dla bezpieczeństwa publicznego. ETPC był innego zdania. Stwierdził, że polski sąd naruszył prawo do poszanowania własności. Podkreślił, że okoliczności tej sprawy
różnią się
od przypadków kryminalnych, w których wiadomo było, że broń gromadzono w celu popełnienia przestępstwa. Co więcej – wnioskodawca jest kimś więcej, niż nawet kolekcjonerem-amatorem, uznał Trybunał. Może dla sądu był to tylko zapluty karzeł reakcji?
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,prywatny-arsenal-w-muzeum-powstania,32221.html
Post scriptum: przestępca bez trudu zdobędzie broń, gorzej z uczciwym obywatelem. Podsiadanie broni wyróżniało człowieka wolnego. Nie wierzmy w to, że państwo chce – pozbawiając nas prawa do swobodnego posiadania broni – chronić obywateli przed przemocą. Bzdura. Ono chroni wyłącznie siebie.
Podejrzewam, że chłopki-roztropki w togach wyniosły z domu, że Powstanie Warszawskie było antysocjalistyczną rozróbą, która miała na celu uniemożliwić sowietyzację Polski. Dla nich ów powstaniec to tzw. wróg ludu.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 1953 odsłony
Komentarze
@Jan Bogatko
25 Lipca, 2012 - 19:55
No, no, jeszcze trochę, a uwierzę w europejski wymiar sprawiedliwości. Są jeszcze sędziowie w ... Strasbourgu, jak to Fryc mawiał... ;-)
Ale jeszcze sporo tego "trochę"... ;-)
Pozdrawiam
tł
25 Lipca, 2012 - 21:00
Jan Bogatko
...po prostu PRLII chce być bardziej "europejska", niż Europa, ale wchodzenie bez wazeliny nie zawsze popłaca,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
To akurat dotyczyło zgoła odmiennej sytuacji, ale mam
25 Lipca, 2012 - 20:11
chęć przerobić ten cytat z filmu na użytek Pana "chłoptasiów w togach": już wiem, oni są tacy wściekli i takie debilne wyroki orzekają, bo im kazali chodzić w sukienkach!
A na poważnie: tam, gdzie dzieje się nie tyle już jawna, co bezczelna niesprawiedliwość, powinniśmy uparcie i konsekwentnie kierować sprawy do ETPC.
Im więcej tym spraw będzie, tym większa nadzieja, że może się ktoś zacznie zastanawiać nad wolnością i demokracją w polskim wydaniu...
ossala
25 Lipca, 2012 - 21:02
Jan Bogatko
...tak, musimy "spolonizować" ETPC, skoro jesteśmy w UE,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
"spolonizować" ETPC???
25 Lipca, 2012 - 21:52
Jedyną reakcją maistreamu będzie że Polacy są pieniaczami i szukają okazji do szkalowania polskiego(?) wymiaru NIEsprawiiedliwości. Zero informacji w Tusk Vision Network. Ilu lemingów (z żabą na głowie lub bez)dowie się, a ilu zrozumie wyrok ETPC? Jakaś reakcja mediów na tradycyjnym ciągle zachodzie? Ktoś podniesie larum i zapowie że w Polsce jednak łamie się prawo? Wolne żarty. Nawyżej spadniemy w jakimś tam ratingu, nic nowego. Tam media nie są od tego by punktować tuska, ale by wykorzystać to co można do celów zgoła obcych nam i tej rządzącej nami tłuszczy. Na ogół, bo zdarzają się wyjątki.
Co nie znaczy że nie popieram. Wręcz entuzjastycznie popieram, ale jednoczesnie zastanawiam się jakie są możliwości wyjścia z pułapki jaką jest "nasz" mainstream"? Oni są tak giętcy w tej ekwilibrystyce kłamstwa i żonglerce faktami że trudno znaleźć jakieś antidotum. W każdym razie na gruncie polskim staniemy się "PiSowskim pieniaczym ścierwem" donoszącym na własny kraj, kalającym własne gniazdo ptakiem. I który to już raz?
Stronnik: ETPC zajmuje się sprawą dopiero wtedy, gdy
25 Lipca, 2012 - 22:07
ścieżka legislacyjna w kraju macierzystym została wyczerpana. To raz. Czyli innymi słowy: żadne apelacje nic nie dały i kolejne instancje potwierdzały debilny wyrok.
Jednak wieści się rozchodzą, czego najlepszym dowodem jest niniejsza notka pana Jana.
Z trzeciej zaś strony, siedzieć i nic nie robić, też nie halo.
I już całkiem na marginesie: gniazdo, w którym się rozsiadła banda Tuska nie jest moim gniazdem.
Moje ukradziono. Mam nadzieję, że niedługo zostanie odebrane.
Narod wybrany
26 Lipca, 2012 - 00:30
po wejsciu z armią czerwona do polski utajnił wszystkie akta osobowe dotyczące ich pochodzenia i koligacji rodzinnych, polski system prawny jest w ich rekach. Nie wiemy kto jest kto, "mądry Żyd to ukryty pod fłaszywym nazwiskiem", opanowali całe życie społeczne, polityczne, wszystkie dziedziny życia mające wpływ na całokształt życia polaków. Polska prokuratura i sadownictwo w rekach zydostwa od 1944, to co sie stalo w Katyniu jest ich dzielem. Mirosławiec ich "dziełem", Smolensk ich "dziełem", seryjny samobójca ich metoda. Ogłupiony naród polski jest przeznaczony do likwidaacji - na zagładę, w ciągu najbiższych 15 lat doprowadzą do likwidacji 50% populacji ludności polskiej.
stronnik
28 Lipca, 2012 - 07:15
Jan Bogatko
...nie przejmuję się majnstremem. W PRL I też się nim nie przejmowałem.
Szansę postrzegam w europeizacji lewackiej Europy. Czasem (na NE) określano mnie pieszczotliwie pisowskim ścierwem. Dla mnie to komplement, coś w rodzaju zaplutego karła reakcji.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Cóż,
25 Lipca, 2012 - 21:36
sędziowie z awansu społecznego, profesorowie z awansu społecznego, premier z awansu społecznego... Jednym słowem "Children of the Revolution"...
Pozdrawiam, a o "zimie nuklearnej" pamiętam.
Honic
Honic
28 Lipca, 2012 - 07:16
Jan Bogatko
...dokładnie tak. Jak możemy się z tym uporać?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: RP śladami III Rzeszy
25 Lipca, 2012 - 22:41
Tych bolszewickich bydlaków w togach ustanowionych jako tzw. "wymiar sprawiedliwości" bezwzględnie trzeba będzie usunąć z życia publicznego w wolnej Polsce. I ich całe rodziny. Należy zrobi listę tych bydlaków, którzy szkodzą Polsce i Polakom.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
28 Lipca, 2012 - 07:18
Jan Bogatko
...niewątpliwie budowa wymiaru sprawiedliwości musi być podstawowym zadaniem wolnej Polski.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Ta sądowa nadgorliwość
25 Lipca, 2012 - 23:13
wskazuje na to, że władza po prostu się boi żeby kolekcjonerska broń nie wypaliła. Jeszcze trochę to sądy zaczną rekwirować papierowe torebki aby lud wiedziony pokusą nie nadmuchiwał ich i nie strzelał nimi np. podczas manifestacji, bo władza musiałaby ze strachu wiać na Madagaskar.
Pozdrawiam
Szpilka
Szpilka
28 Lipca, 2012 - 07:21
Jan Bogatko
...papierowe torebki jako broń powszechnego rażenia... dobre! Tymczasem ludzie już nie pamiętają (a skąd?) że prawo do posiadania broni uchodziło przez wieki za powstawowe, pierwsze prawo wolnego człowieka.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko