Chor. Remigiusz Muś przywiązany liną?

Obrazek użytkownika ndb2010
Kraj

Czy prokurator może się mylić w takich określeniach? Remigiusz M został ujawniony w piwnicy bloku w Piasecznie przez swoją żonę, BYŁ PRZYWIĄZANY JAKBY LINĄ....

http://www.tvn24.pl/nie-zyje-technik-jaka-40,285483,s.html

prosze posłuchajcie co mówi prokurator w pliku wideo bo tekst TVN został redakcyjnie zmieniony.

(...)Remigiusz M został ujawniony w piwnicy bloku w Piasecznie przez swoją żonę, BYŁ PRZYWIĄZANY JAKBY LINĄ....i...i w wyniku...przy...żona oczywiście zawiadomiła policję i pogotowie ratunkowe, po przyjezdzie lekarza, lekarz stwierdził zgon.(TVn24)

Sekcja może byc najwcześniej jutro. Wszelkie substancje, które powodują bierne poddanie się działaniom drugich i czwartych osób znikną dziś. Działania osób trzecich zgodnie z tradycją ostatnich lat i weekendowych śmierci zostały wykluczone przed przeprowadzaniem sekcji zwłok.

Ile to już weekendowych samobójstw?

-------------------------------------------------------------------------------
Smoleńsk wciąż zbiera śmiertelne żniwo. Według informacji pochodzących od rodzin ofiar tragedii smoleńskiej Remigiusz Muś, technik pokładowy z Jaka 40, który lądował w Smoleńsku 10 kwietnia 2010 r. nie żyje. Według jeszcze nie potwierdzonych informacji, miał popełnić samobójstwo. Rodzinie, bliskim i znajomym należą się wyrazy głębokiego współczucia.

Chorąży Remigiusz Muś był ważnym świadkiem w sprawie wyjaśnienia tragedii smoleńskiej. Poza zeznawaniem w sprawie odgłosów w czasie ostatnich tragicznych sekund lotu rządowego Tu-154M, musimy mieć świadomość, że Remigiusz Muś był głównym świadkiem w sprawie ewentualnego fałszerstwa taśm z rządowego Tu-154M i tego, co się działo na rosyjskiej wieży kontroli lotów. Według niego, na taśmie z Jak-a 40 zostało zapisane, że rosyjski kontroler wydał załodze Jaka i Tu-154M komunikat o zejściu do 50 m. Komunikatu o tej treści nie ma ani na kopiach taśm z Tu-154M, ani na kopiach zapisów rozmów z wieży kontroli w Smoleńsku.

„Gazeta Polska” dotarła do chorążego Remigiusza Musia, technika pokładowego Jaka-40, który wylądował w Smoleńsku godzinę przed katastrofą Tu-154. Jak twierdzi Muś, rosyjski kontroler podał Jakowi-40 komendę o zejściu na wysokość 50 m, czyli poniżej przepisowej wysokości 100 m, na której podejmuje się decyzję o lądowaniu. Według chorążego, Tu-154M 101 oraz Ił-76 dostały od Rosjan taką samą komendę. Remigiusz Muś słyszał te słowa w radiostacji pokładowej. Powiedział nam: – Komenda ta dla nas, iła i tupolewa brzmiała: „Odejście na drugi krąg z wysokości nie mniejszej niż 50 m (po rosyjsku: »uchod na wtaroj krug nie mienie piatdiesiat mietrow«)”.

O ile w pojedynczym przypadku można by mieć wątpliwości, czy technik pokładowy jaka wszystko dobrze zrozumiał, o tyle mało prawdopodobne jest, by Muś przesłyszał się aż trzykrotnie. Tym bardziej że chorąży zna dobrze język rosyjski, także w specyficznych kwestiach lotniczych. Czy istnieją dowody potwierdzające wersję chorążego? Jak twierdzi Muś, komenda kontrolerów zezwalająca na zejście Iła-76 do 50 m nagrana została na magnetofonie pokładowym Jaka-40. Taka sama komenda, skierowana przez wieżę w Smoleńsku do załogi Jaka-40, powinna z kolei znaleźć się w czarnej skrzynce tego samolotu.

http://niezalezna.pl/22682-tajemnica-czarnej-skrzynki-jaka-40

Taśmy z Jaka-40 są bardzo ważnym dowodem w sprawie tragedii smoleńskiej. Niestety od ponad dwóch lat są wciąż badane przez krakowski Instytut Ekspertyz Sądowych. Pomimo tego, że jakość dźwięku jest bardzo dobra, to wciąż są przekładane terminy zakończenia ich ekspertyz.

Jeśli eksperci instytutu Sehna potwierdzą, że rejestrator z jaka, jak twierdził chor. Muś, rzeczywiście zawiera zapis tych komend, wydanych zarówno Rosjanom, jak i polskiemu tupolewowi - wątpliwe staną się wszystkie dotychczasowe wersje przebiegu korespondencji radiowej między kontrolerami lotniska w Smoleńsku, a podchodzącymi na nim 10 kwietnia do lądowania maszynami. Co więcej, podważone zostaną wszystkie ustalenia, opisane zarówno przez MAK, jak i komisję Millera, a oparte na istniejących dotychczas zapisach. Ujawnienie zapisu komend, o których mówiła załoga polskiego jaka, storpeduje też wiarygodność wszystkich trzech ekspertyz fonoskopijnych, przygotowanych w Polsce i w Rosji.

Prowadząca śledztwo w sprawie katastrofy prokuratura wojskowa potwierdziła, że zapis magnetofonu jaka został zabezpieczony natychmiast po powrocie samolotu do Warszawy, kilka godzin po katastrofie 10 kwietnia. Istotne jest to, że inaczej niż w wypadku czarnej skrzynki, zainstalowanej w Tu-154, rejestrującej ostatnie pół godziny lotu, nagranie z jaka trwa aż pięć godzin. Zamontowane w samolocie, od którego w Smoleńsku nie odstępowali polscy lotnicy, urządzenie MS-61 jest bowiem anachronicznym magnetofonem, zaprojektowanym w Związku Radzieckim w latach 60. Jako nośnik zapisu wykorzystywany jest w nim drut stalowy, co nastręcza też pewnych trudności w odtwarzaniu i filtrowaniu danych. (luty2012)

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-zapis-z-jaka-40-moze-rzucic-nowe-swiatlo-na-katastrofe-smole,nId,432540

Dziś zostały już tylko taśmy, bo główny świadek, chor. Remigiusz Muś odszedł na wieczną służbę. Apelujmy, aby taśmy jak najszybciej zostały upublicznione lub udostępnione rodzinom ofiar tragedii smoleńskiej, ku pamięci Tego, który odszedł dziś i Tych, którzy odeszli 10 kwietnia 2010 r.

http://obserwator.com/obserwacje/kolejna-smolenska-smierc---chorazy-remigiusz-mus-nie-zyje

--------------------------------------
Zatrzymajmy seryjnego samobójcę.

http://www.facebook.com/groups/365759720156559/

http://www.facebook.com/AkcjaNieJestemSamobojca

Brak głosów

Komentarze

zwracam uwagę na bełkot jakim posługuje się Ślepa Kura - oto próbka "Zwłoki były umieszczone na linie żeglarskiej" - czy ktoś mi wytłumaczy co ten kuriozalny passus znaczy??

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart

Vote up!
0
Vote down!
0

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart

#301807

Obawiam się, że masz rację. Anulowanie zeznań niezyjącego swiadka, co do którego dodatkowo okaże sie, że targnął się na swoje zycie, bo od kilku lat miał problemy psychiczne, które ukrywał przed otoczeniem. :((
Ile jeszcze ofiar pociągnie za sobą katastrofa smoleńska...

Vote up!
1
Vote down!
0
#301822

w polskojęzycznych tylko pośrednio i to wtedy, jakby się wydało pałszerstwo w ekspertyzach rejestratorów VCR

tak więc, jeżeli to morderstwo (a okoliczności na to jasno wskazują) to sprawcami sa albo ruscy (= robią co chcą na terytorium kondominium) albo WSIoki (= wykonują bez gadania rozkazy z Łubianki)

cześć pamięci odważnego chorążego Polskiego Lotnictwa Wojskowego - nie umarł na marne, złożył zeznania a mord na nim jest dowodem bezwładu władz RP - morduje się tu polskich obywateli z motywów zupełnie zewnętrznych

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart

Vote up!
1
Vote down!
0

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart

#301835

Dla tusków i reszty zdracjów z nimi powiązanych tylko jakiś loch ze szczurami i bez okien. Do tego słoma do spania i dużo wilgoci. Nie jestem zwolennikiem kary śmierci dlatego ten loch. Kto wie czy nie gorszy od śmierci. Ciągle to sobie wyobrażam jak tam na dole jęczą żeby się ulitować:> Kiedy ten naród się obudzi?:(

Vote up!
0
Vote down!
0
#301810

granicę i niech tam się czują jak u siebie a jak ci im zafunduja rozwałkę to my, polscy Patrioci nie ubrudzimy sobie rąk ;/

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart

Vote up!
0
Vote down!
0

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart

#301820

to ryży z bulem nie zdążą płotu ambasady rosyjskiej przeskoczyć.

Vote up!
0
Vote down!
0

"Nową przypowieść Polak sobie kupi, Że i przed szkodą i po szkodzie głupi"

#301877

Na linie tak jak u Leppera nie będzie żadnych śladów DNA ?

Vote up!
0
Vote down!
0

markiza

#301833

Now właśnie, w przypadku Leppera brak DNA osób trzecich, brak DNA sklepowej z GSu, brak DNA pracownika fabryki... a głównie to brak logiki.

Czego jeszcze trzeba do przebudzenia leningozy?

Raz sierpem, raz młotem czerwoną hołotę!

Vote up!
1
Vote down!
0

Raz sierpem, raz młotem czerwoną hołotę!

#301836

Mix

Można powiedzieć że Chor.Remigiusz Muś był w ekipie technicznej delegacji.Czyli był również częścią polskiej delegacji.
Jest to następna ofiara z polskiej delegacji.
Pełniła nieco inną funkcję, mniej oficjalną lecz również bardzo ważną.
Drugi polski świadek bezpośrednio ze Smoleńska nie żyje.
Pierwszym był operator Krzysztof Knyż.

Czy koledzy Remigiusza , polscy żołnierze, koledzy z GROMU
polscy dowódcy będą milczeć czy ktoś zacznie bronić honoru
Polski.
Cześć jego pamięci

Vote up!
0
Vote down!
0

Mix

#301846

DEDAL

Zwrócę  uwagę  że wszystkie  "zaplanowane " samobójstwa osób  związanych  z zamachem Smoleńskim dokonują owego na terenie lub w pobliżu domu  - sugeruję  że  seryjny na nich czatuje.

Wszystkie decyzje  o przeprowadzeniu sekcji zwłok  o ironio  muszą poczekać ponad  dobę .Nie wymienię  środków , które obezwładniają  osobę  i są nie do wykrycia po tym czasie , bo są ogólnie znane..  

Przypomnijmy sobie kto przepowiadał owa katastrofę i kto na niej skorzystał ?

Przypomnijmy sobie  osoby , które albo zginęły w wypadkach  nie wyjaśnionych lub mało prawdopodobnych  okolicznościach.

Kto nad trumnami miał  zwierzęcy humor.

MORDERCA JEST ...Z i W..... POLSCE , A PRZERAŻAJĄCE JEST TO ŻE  NIE TYLKO  PROKURATURA WOJSKOWA ALE STRUKTURA PRAWNA  W POLSCE TO SZAMBO-bo albo uczestniczy  w tym procederze lub swym nihilizmem prawnym go akceptuje ..

Wniosek jest b.prosty :W POLSCE NIE ISTNIEJE PRAWO- a tolerowanie  status quo takiego stanu to zgoda na holokaust Polaków...

A co my na to???...

Pozdrawiam 

 

Vote up!
0
Vote down!
0

DEDAL

#301849

za blisko, za dużo widział i za dużo słyszał !!!

Jego śmierć tylko potwierdza, że poznanie prawdy jest bardzo blisko. Zbyt blisko by ci, którym był potrzebny Smoleńsk pozwolili na jeszcze jeden krok ku prawdzie.

Jednego nie rozumiem - dlaczego w Polsce pewne służby i instytucje mają weekend ! Nie ma czegoś takiego, bo np. we Włoszech czy Niemczech, w Czechach itd. koroner czyli lekarz sądowy plus ekipa nie ma weekendu. Oni mają dyżury i są do dyspozycji 24/24, 7/7 na okrągło !
Czy tak było zawsze ? Czy dopiero po 10.04.2010 dla wygody decydentów i "z oszczędności" taki system działa...
Pytam bo dla mnie to jest dziwne i niezrozumiałe. To jest... antypraktyka, antystandard !
Pozdrawiam.
contessa

_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart

"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com

Vote up!
0
Vote down!
0

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#301852

To prawda, ZNOWU WEEKEND!

Vote up!
0
Vote down!
0
#301860

http://wpolityce.pl/artykuly/39453-smierc-chorazego-musia-czyli-statystyka-po-polsku-trudno-uciec-od-mysli-ze-jakies-trzecie-osoby-mogly-odegrac-swoja-role

Śmierć chorążego Musia, czyli statystyka po polsku. "Trudno uciec od myśli, że jakieś „trzecie osoby” mogły odegrać swoją rolę"
opublikowano: dzisiaj, 19:33 | ostatnia zmiana: dzisiaj, 19:39
Rys. Andrzej Krauze

Kiedy słyszę o śmierci chorążego Remigiusza Musia, technika pokładowego rządowego samolotu Jak-40 obecnego 10 kwietnia 2010 na lotnisku w Smoleńsku – to naprawdę zastanawiam się, o co tu chodzi? Muś zmarł w nocy z sobotę na niedzielę. Wg nieoficjalnych informacji, przyczyną śmierci było samobójstwo. Dużo tych samobójstw w Polsce.

Jak zastrzegła od razu policja: brak przesłanek na udział osób trzecich. A jednak trudno uciec od myśli, że jakieś „trzecie osoby” mogły odegrać swoją rolę. Oczywiście, samobójstwa się zdarzają, statystycznie są możliwe także w grupie świadków katastrofy smoleńskiej. I przypadkiem taki samobójca-świadek może akurat mówić rzeczy mocno gmatwające oficjalny obraz wydarzeń 10 kwietnia 2010 (a takie rzeczy mówił właśnie Remigiusz Muś). Może to jednak jakieś skrzywienie wynikające, np. z obejrzenia zbyt dużej liczny filmów sensacyjnych, bo ja coraz mniej wierzę w samobójstwa mieszczące się w granicach statystyki.

Z tego, co mogłem natychmiast zaobserwować w reakcjach internautów, wielu z nich jest tak samo „skrzywiona”, bowiem informacja o śmierci pana Musia natychmiast wzbudziła sporo nieufnych komentarzy.

Śmierć Remigiusza Musia jest straszliwą tragedią dla jego najbliższych i ktoś mógłby orzec, że jesteśmy bezwzględni i nieczuli natychmiast ją komentując. Owszem, wcale nie jest mi z tym dobrze. Ale przecież dlatego mówimy o tym smutnym wydarzeniu, bo Muś znalazł się w centrum niezwykle ważnych wydarzeń.

Wracając do statystyki. Spośród lotników, którzy 10 kwietnia 2010 rano wyruszyli do Smoleńska żyje już tylko część załogi Jaka-40. Statystycznie to interesujący przypadek. No ale matematyką nie da się też objąć tego, że Polska jest jedynym krajem świata, który w katastrofach lotniczych stracił dwóch przywódców (Sikorski w 1943 i Kaczyński w 2010).

Tak to w Polsce dziwnie bywa: katastrofy, samobójstwa...

Bloger Rybitzky, Salon 24.pl

Rzeczywiście, trudno się dziwić, że tak wielu naukowców po prostu boi się zaangażować w badanie tragedii smoleńskiej, że wojskowi milczą i że tak wielu polityków PiS przestraszyło się po 10 kwietnia 2010 roku tak bardzo, że postanowili skapitulować i przejść do obozu rządzącego. Oczywiście, nie oznacza to rozgrzeszenia. Jednak ponury klimat wokół Smoleńska jest faktem. A państwo polskie zostawiło nie tylko rodziny ofiar same sobie, ale także tych, którzy śmierć narodowej elity postanowili wyjaśnić. Zero pomocy, zero powagi, zero ochrony kontrwywiadowczej. Rosjanie robią co chcą, tak w Smoleńsku, tak na kłamliwych konferencjach Anodiny, tak w Rzeczypospolitej.

Zainteresował Cię artykuł?
Portret: Notujemy ...
Notujemy ...

Kto, co, o kim...
kategorie: Smoleńsk
tagi: Smoleńsk smoleńskie kłamstwo Tupolew
Komentarzy: 58
Dodaj komentarz
Finwal (87.239.216.***) dzisiaj, 19:36 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

A kto mówi o osobach trzecich. Wystarczy, że w "samobójstwie" maczała palce druga osoba.
Latryna Obywatelska (85.193.226.***) dzisiaj, 19:42 Zgłoś nadużycie

Osoby drugie zameldowały : nu towariszcz D.T -POjechali .
ADA1 (78.8.246.***) dzisiaj, 19:51 Zgłoś nadużycie

osoba druga zameldowała- no możemy jutro spokojnie PO-biegać -nawet na 10 kilometrów.
gieniuchna (84.172.117.***) dzisiaj, 20:43 Zgłoś nadużycie

Yeti - czy był wcześniej taki rząd, za którego kadencji doszłoby do tylu katastrof i dramatów narodowych??? to nie mogą być zwykłe przypadki, ten rząd przynosi pecha, a dzień, w którym przestanie rządzić będzie świętem państwowym.
Onufry Zagłoba (83.4.150.***) dzisiaj, 20:59 Zgłoś nadużycie

CO ROBI TZW. NASZE PAŃSTWO?...KTO NASTĘPNY? JAK DŁUGO BĘDZIEMY CZEKAĆ JAK BARANY NA ZARŻNIĘCIE, JAK DŁUGO BEDZIEMY NADSTAWIAĆ DRUGI POLICZEK. JEŚLI PRZESTAJE DZIAŁAĆ PAŃSTWO MY OBYWATELE MYSIMY WALCZYĆ Z WROGIEM SAMI!!! (mogę wyliczyć kilka urzędowych fromacji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo obywateli - policja, abw, wywiad, kontrwywiad itp. od których znowu dowiemy się że nie było śladów osób trzecich ale był Серийный самоубийстваle
oświecony (92.238.109.***) dzisiaj, 21:02 Zgłoś nadużycie

Yeti , jesteś nudny i przewidywalny.Idź do swoich towarzyszy i nie mąć tu.
z netu (46.112.135.***) dzisiaj, 21:07 Zgłoś nadużycie

Czy to nie ciekawe ze technik slyszal a kapitan i drugi pilot nie slyszeli???To moze stewardessa slyszala -trzeba by ja zapytac.A chociaz by zezwolili zejscv na 50 m.,to w tamtym wypadku bylo normalnym,bo kaczynskli nie dopuszczal innej wersji o ladowaniu na zapasowym.Po prostu trzeba sobie jasno powiedziec ze polski burdel doprowadzil juz do niejednej tragedi jak i pyszalkowatosc kaczynskiego .A zaczac trzeba od listy pasazerow (tych z rzadu),a puzniej opuznienie wylotu i co robil baksik ze dopuscil do katastrofy jako niby profesjonalista lotniczy.To juz lepiej trzeba bylo wsadzic macierewicza ,a nieszczescia by nie bylo na bank!!!
KACAP (46.112.135.***) dzisiaj, 21:12 Zgłoś nadużycie

WAZNE UWAGA KARNOWSKI ZACZAL BANOWAC
Latryna Obywatelska (85.193.226.***) dzisiaj, 19:38 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Udział osób trzecich wykluczony....a co robiły osoby drugie i czwarte ? Dobijały? No i te weekendowe seryjne samobójstwa . Toksyn ani śladu po kilkudziesieciu godzinach .A przy obecnej technice manipulacji ..szkoda słów. Tyskbejstan w rozkwicie jako rezym
tryt (83.24.92.***) dzisiaj, 19:44 Zgłoś nadużycie

Tak jak piszesz, osób trzecich nie było. Było czterech, jeden na czatach, dwóch trzymało za ręce a czwarty wykonywał "samobójstwo>
Latryna Obywatelska (85.193.226.***) dzisiaj, 20:07 Zgłoś nadużycie

TRYT ...Bingo . Lepiej nie można opisać .A który szprycę POdciśnieniową walił ?
kumaty (87.101.17.***) dzisiaj, 20:16 Zgłoś nadużycie

A w poniedziałek prokurator zadecyduje o sekcji zwłok. Czyli, jak wszystko "wyparuje" z organizmu.
1+1 (31.11.167.***) dzisiaj, 20:56 Zgłoś nadużycie

Hmm? nie było Osób 3cich,ale kim są osoby 2gie?
A-B Sobczak (79.184.160.***) dzisiaj, 20:56 Zgłoś nadużycie

bzdura Z NETU! Owszem kpt. Wosztył również zeznał, iż przed zamilknięciem silników Tupolewa słyszał dwa wybuchy. Zresztą zastanów się POkraczny tumanie co wynika z tego wpisu. Hehehe, za ten akurat wpis kasy nie dostaniesz. Może nawet dzisiejszą (podwójną) dniówkę ci potrącą? Bo oto wynika tego wpisu idioto, że zginął właśnie Muś, gdyż TYLKO ON ZEZNAŁ, ŻE SŁYSZAŁ WYBUCHY! Dociera tumanie?
Tiziana (79.185.46.***) dzisiaj, 21:02 Zgłoś nadużycie

Kacapie @Z NETU, nie, nie jest ciekawe, bo gdyby zeznania chorążego Musia nie były sprzeczne z kacapskimi zapisami, to WPO, przed którą złożył trzykrotnie zeznania ujawniłaby je na potwierdzenie 'prawdziwości' stenogramów, a Instytut Sehna przekazałby tę ekspertyzę, nad którą pracuje, uwaga tylko! 2 lata. Ale może przekazał, tylko prokuratura nam tego nie mówi, co Ty swoim kacapskim umysłem musisz w mig pojąć.
Piotr (94.251.225.***) dzisiaj, 19:40 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Co oni robią z tą Polską.
AGość (83.31.102.***) dzisiaj, 19:48 Zgłoś nadużycie

Robią co chcą, z przyzwoleniem elyt.
Jur 43 (31.6.162.***) dzisiaj, 19:51 Zgłoś nadużycie

Polska to również my . Pytanie jak długo jeszcze pozwolimy postępować tak z nami. Panowie i Panie Posłanki , czy Wy jesteście ślepi , i ważna jest dla Was tylko następna kadencja sejmu, a Polska dla Was już nic nie znaczy? Będziecie współodpowiedzialni za to co się dzieje , jeśli będziecie dalej tak postępować jak dotychczas , akceptując wszystko co powie wam Tusk .
EWA S. (109.243.155.***) dzisiaj, 21:11 Zgłoś nadużycie

...robią to co chcą, bo MY im na to POzwalamy NIE REAGUJĄC na to zło!!!
Ada2 (77.46.40.***) dzisiaj, 21:12 Zgłoś nadużycie

jakich elit? To te elity co ich wybrałeś robią co chcą. Wymordują wszystkich. Na wysokich stanowiskach, zaczynając od Belwederu siedzą rodacy Rosjan, a ci w Polsce już robia co chcą. Nastraszyli Pełowcy motłoch,że jak bedzie rządzic PiS to wywoła wojne z Rosją. Macie teraz wojnę. Ruscy maja zezwolenie i sami bez wojny tu wejdą, dzieki wam głaby kapusciane.
Acani (87.206.163.***) dzisiaj, 21:12 Zgłoś nadużycie

Wkurza mnie takie pytanie "co oni robią z ta Polską". Ano,rządzący, na polecenie "macherów z zaplecza", robią to, na co im Polacy pozwalają. To nasza, obywateli, wina, że dopuszczamy do tego, by Polska po 10.04.2010r. ulegała takiej degradacji i poniżeniu. Widocznie Polakom nie zależy na posiadaniu własnego praworządnego, gwarantującego bezpieczeństwo swym obywatelom, państwa. Oglądałam dziś program "Państwo w państwie" o wyjściu na wolność groźnych bandytów. To straszne, że na tę wieść boją się członkowie rodzin ofiar, a powinni bać się mordercy! Skoro państwo nie gwarantuje nam, za nasze podatki, ani sprawiedliwości, ani bezpieczeństwa - o jedno i drugie obywatele powinni zadbać sami!
tryt (83.24.92.***) dzisiaj, 19:41 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Wszystkich ich wybiją? Siepacze rodem z KGB. Zanim ruszy prawdziwe śledztwo wymordują wszystkich świadków. Niech wszyscy zaangażowani w wyjaśnianie tragedii smoleńskiej złożą oświadczenie o zamierzeniu umarcia śmiercią naturalną.
Joachim (37.190.175.***) dzisiaj, 19:42 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

czy to ma być kolejna "przestroga" dla pozostałych członkow załogi Jaka i innych świadkow ??? żeby nie powiedzieli co widzieli i słyszeli 10 kwietnia ?? cały czas się tego bałem, że już nie będzie komu zrelacjonować prawdy.....
Jak bedziecie zblizac sie do prawdy... (46.205.105.***) dzisiaj, 20:33 Zgłoś nadużycie

... nie zapomnijcie napisac listow pozegnalnych. Nie zapomnijcie też zdeponowac ich w dobrym miejscu... Po dojsciu do prawdy mozecie juz nie miec czasu na napisanie listu . Możecie nawet nie miec czasu by wcisnac przycisk, przycisk ktory "zapamieta" twarz tego ktory po Was posłal ... - ze strony http://ironicznyanglosas.salon24.pl/331637,parszywa-trzynastka-z-jaka-40-dlaczego-jeszcze-zyjecie
niedowiarek (178.42.164.***) dzisiaj, 19:48 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Po konferencji naukowców, seryjny samobójca wysyła wiadomość kolejnym śmiałkom.
prosiak (88.156.84.***) dzisiaj, 19:49 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Następny seryjny samobójca. Oto nasz kraj, który podobno bał się mleczarzy
kinimod (87.205.168.***) dzisiaj, 19:58 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Czekam tylko jak któregoś weekendowego wieczoru dowiemy się, że w garażu Kancelarii Prezesa RM znaleziono powieszonego Donalda Tuska. Obecna na miejscu Policja wykluczy udział osób trzecich.
tryt (83.24.92.***) dzisiaj, 20:03 Zgłoś nadużycie

Wątpię. Ten " seryjny samobójca" to ich anioł stróż.
kinimod (87.205.168.***) dzisiaj, 20:13 Zgłoś nadużycie

To prawda. Ale to będzie na zasadzie pożerania własnych dzieci przez rewolucję w sytuacji, kiedy sprawa już będzie tak śmierdząca, że panika będzie wszechobecna.
kinimod (87.205.168.***) dzisiaj, 19:58 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Czekam tylko jak któregoś weekendowego wieczoru dowiemy się, że w garażu Kancelarii Prezesa RM znaleziono powieszonego Donalda Tuska. Obecna na miejscu Policja wykluczy udział osób trzecich.
Dodek (89.67.144.***) dzisiaj, 19:59 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

No to mamy ich. Policja wykluczyła udział osób trzech. Przecież to można dopiero stwierdzic po sekcji zwłok. A ONI już wiedzą. Jutro PiS powinien o to spytac na konferencji prasowej. Kluczowe będą zeznania żony zmarłego, czy miał jakies prblemy zdrowotne, Jeżeli nie miał to wszystko jasne, kolejna ..... A kto za tym stoi ?
Czesiu (31.42.9.***) dzisiaj, 20:06 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

To ostrzeżenie dla tych, którzy kwestionują ustalenia komisji Anodiny/Millera. Następnymi będą profesorowie biorący udział w konferencji smoleńskiej.
katar (67.253.19.***) dzisiaj, 20:37 Zgłoś nadużycie

PO co ta sovieckaswolocz wchodzi na NASZ PORTAL , maja przeciez swoje Onety ,wirtualne polski, i gowno wybiorcze tam niech sie wyzywaja. Nie odpowiadajmy na ich prowokacje.
Irena Jurand (85.197.171.***) dzisiaj, 20:08 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Lemingowi musi chyba spasc na glowe betonowy blok w drewnianym kosciele, aby sie w koncu obudzil i przetarl oczy.
anna (193.33.43.***) dzisiaj, 20:09 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

NIEMOŻLIWE aby w PO nie było ludzi uczciwych, mądrych, wrażliwych.....przecież oni mają dobre, uczciwe rodziny, rodziców, dzieci... czy mogą patrzeć im w oczy???????????????
HBO (89.247.240.***) dzisiaj, 20:51 Zgłoś nadużycie

Mozliwe. W tej partii nie ma ani jednej uczciwej, madrej i wrazliwej osoby. Kilka bylo, ale te juz dawno zrezygnowaly z podpierania sitwy.
niusk (89.231.131.***) dzisiaj, 21:02 Zgłoś nadużycie

Zgadzam się z HBO. Została sama żulia.
... (188.147.114.***) dzisiaj, 20:09 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Smoleńsk wciąż zbiera śmiertelne żniwo.====http://obserwator.com/obserwacje/kolejna-smolenska-smierc---chorazy-remigiusz-mus-nie-zyje
Janusz Moherowy (217.212.230.***) dzisiaj, 20:10 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Nie chciałbym wywoływać wilka z lasu ale czy Kaczyński i Macierewicz są dobrze chronieni przed śmiercią samobójczą? Osobników pokroju mandzi nie brakuje!
tryt (83.24.92.***) dzisiaj, 20:19 Zgłoś nadużycie

Ten seryjny samobójca to profesjonalista kolego a nie świr typu MANDZI.
skorpion66 (87.205.182.***) dzisiaj, 20:21 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Zgadzam się z blogerem Rybitzkym,że naukowcy nie chcą zajmować się badaniami przyczyn katastrofy smoleńskiej.WYJAŚNIENIEM TEJ NAJWIĘKSZEJ TRAGEDII W DZIEJACH POLSKI, MOGĄ ZAJMOWAĆ SIĘ LUDZIE ODWAŻNI,DLA KTÓRYCH PRAWDA WARTA JEST WIĘCEJ NIŻ ŻYCIE.Jednak głęboko wierzę,że ofiary tej tragedii same upomną się o prawdę.MORDERCY NIGDY NIE BĘDĄ SPAĆ SPOKOJNIE.
OB. (31.60.233.***) dzisiaj, 20:21 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Dyżurne hieny POjebusów Mandzi , Cesia....wynocha na Onet tam się produkujcie..
jaja (85.28.131.***) dzisiaj, 20:22 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Mandzi!!!Widzę, że żyjesz, ty qurwa masz farta. Ale rak kości i tak cię dopadnie. Z drugiej strony wesoło z takim głupkiem jak ty.
... (188.147.76.***) dzisiaj, 20:23 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pgv_PTp6xKU
xdvfcbghhg (83.9.191.***) dzisiaj, 20:29 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

SWIETA PRAWDA - WYSTARCZY W NECIE SPRAWDZIC KTORE PANSTWA TRACILY PREZYDENTOW I PRZYWODCOW W KATASTROFACH LOTNICZYCH - POLSKA I KRAJE 3-go SWIATA (bez obrazy dla nich)...... o czym to swiadczy??? chyba nie o slabych pilotach... TRZEBA TO ZALATWIC NA ULICY ... INACZEJ SIE NIE DA .... już PO nich...
Szczupak (83.9.238.***) dzisiaj, 20:31 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Ktokolwiek odpowiada ubeckim trollom, jest sam sobie winien. Ignorujcie ich, bo zawsze z chamami przegracie. Nie rozumiecie tego?
co sie dzieje ? (83.20.213.***) dzisiaj, 20:37 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

coś się dzieje , aktywność POjebańców nadnormalna ???? Piątki w POlsce są bardzo niebezpieczne. Coś sie kroi ???
5 czyży (213.17.174.***) dzisiaj, 20:38 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Kondolencje dla bliskich tragicznie zmarłego. Dla nas kolejny sygnał. Dla lemingów: „nie ma sprawy: Polacy nic się nie stało”…
Robert (188.137.52.***) dzisiaj, 20:38 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Zwracam się z gorącym apelem do wszystkich ludzi dobrej woli-patriotów, którzy posiadają zdolności organizacji wielkich manifestacji. Kochani, tu nie wolno czekać do 10 kwietnia przyszłego roku, tu do cholery trzeba jak najszybciej zorganizować Wielką Manifestację w Warszawie domagającą się powołania w końcu międzynarodowej komisji ds wyjaśnienia okoliczności śmierci naszej elity w Smoleńsku, aby Świat zobaczył, że Polacy nie pogodzili się z kłamstwami Ruskich i ich zdradzieckich POpleczników.
ja (80.30.11.***) dzisiaj, 20:38 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

@ z netu, spadaj h...u psi h...u
drwho (89.228.136.***) dzisiaj, 20:47 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Podstawowe pytanie brzmi: czego przestraszył się Donald Tusk? Po otrzymaniu wstępnego raportu MAK-u stwierdził, że jest on nie do przyjęcia dla strony polskiej, a po jego oficjalnym ogłoszeniu i swoim powrocie z Dolomitów zmienił zdanie o 180 stopni twierdząc, że raport wymaga tylko pewnych uzupełnień, ale generalnie jest zgodny z prawdą.
sarmata (94.42.249.***) dzisiaj, 20:49 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Zastanawiające, że "samobójstwa" dotyczą tych co mówią prawdę o Smoleńsku. Nie słyszałem o samobójstwie z kręgu michnikowszczyzny. To wyjaśnia wszystko.
krycha (77.115.211.***) dzisiaj, 21:04 Zgłoś nadużycie

Podział zadań miał miejsce i to przesądza o odpowiedzialności Ruskich jako współwinnych. Bezpośredni sprawcy są tu w tym kraju, to oni zorganizowali katastrofę smoleńską. Dlatego giną kolejni ludzie. Metoda samobójcy, który ginie przez powieszenie została dopracowana w szczegółach a dzięki nikczemnej prokuraturze jest skuteczna do dzisiaj.
cdxvfgbvgfb (83.9.191.***) dzisiaj, 20:52 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

ZOBACZYCIE . POWIEDZA ZE TO SAMOBOJSTWO BYLO Z POWODOW RODZINNYCH ALBO FINANSOWYCH.... dno
malwa (89.67.84.***) dzisiaj, 20:57 Zgłoś nadużycie

na 100% tak będzie
malwa (89.67.84.***) dzisiaj, 20:55 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

FAKT jest taki, że osoby które popełniły w ciągu ostatnich 2 lat samobójstwo były powiązane ze Smoleńskiem (miały informacje na ten temat). I proszę mi tu nie pier lić o jakiś teoriach spiskowych.
HBO (89.247.240.***) dzisiaj, 20:58 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Jedyna rada na zatrzymanie "seryjnego samobojcy": WSZYSCY swiadkowie majacy wiedze o "Smolensku" (rowniez czlonkowie rodzin niektorych ofiar), a ktorzy do tej pory byli zastraszani lub sami bali sie podac te wiedze do publicznej wiadomosci, powinni wspolnie jak najszybciej te wiedze ujawnic. To jedyna dla nich szansa. Im dluzej beda milczec, tym wiecej czasu zostawiaja na postepujaca ich eliminacje przez "seryjnego samobojce"! Nie ukrywajcie zla, bo to wam nie pomoze!
krzyh (77.114.162.***) dzisiaj, 21:13 Odpowiedz Zgłoś nadużycie

Do aktorów, muzyków i innych ludzi sztuki - przyjrzyjcie się do firmowania jakiej władzy udzielacie swoich nazwisk - czy tego chcieliście?

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

Vote up!
0
Vote down!
0

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

#301863

DEDAL

Prokurator , który zawsze jest na  miejscu takich zdarzeń , może i właściwie  powinien  zlecić  sekcję zwłok ...hm ...  od niego zależy ...ale  w tym i wcześniejszych "wypadkach" pośpiech  jest niewskazany??? podobnie jak miało to miejsce po zamachu Smoleńskim ...

Raczej powinniśmy zastanowić  się  nad faktem ;że "karawana " jest dużo dalej , my spostrzegamy  pewne fakty a system już podejmuje dalsze działania ...System prawny nie jest skorumpowany ,on dostał pełnomocnictwa do działań nie zależnych  ale ukierunkowanych -niebawem będą o tym doniesienia..A te małe  wpadki z   przekupstwem to takie  "róbta" co "chceta" byle nam i wam było dobrze.No na pewno  nie chodzi mi  o społeczeństwo.

Proszę poczytać o działaniu  systemu prawno-represyjnego ale jakże bardzo łasego i podatnego na łapówki  w czasach zaboru Ruskiego.. 

P. conntesso nie mają  wolnego , wystarczy na przykład napaść na Nie-hohoła :) w godzinę będzie  akt oskarżenia  prokuratora a po  12 godz. badania sekcji zwłok ..

Oni są jeszcze dalej  11 listopada dowiemy znów czegoś  nowego  dla nas ...

Pozdrawiam .

DEDAL

 

Vote up!
0
Vote down!
0

DEDAL

#301887

Ja optuję za wersją, że tragedia smoleńska została uznana przez ludzi rządzących Polską , za rację stanu ICH POLSKI.
Pragnę zwrócić uwagę, że wszystkie poczynania władz rządowych są akceptowane przez większość koalicyjną w Sejmie, przez prokuraturę, sądy z SN i TK na czele; są akceptowane przez personel urzędniczy niższych szczebli.
Nie przyjmuję do wiadomości tłumaczeń, ze ci i owi posłowie , senatorowie, ministrowie, prokuratorzy, sędziowie, postępują tak w dobrej woli, będąc przekonanym wewnętrznie iż był to wypadek.
Znamienne słowa wypowiedziane przez Komorowskiego: "Państwo zdało egzamin" mają tu fundamentalne znaczenie.
Państwo Tuska i Komorowskiego musiało się solidnie przygotować do tego egzaminu(wszak bez pracy, nie ma kołaczy), skoro Komorowski po udanym egzaminie raczył się pochwalić. To co inni uważają za klęskę państwa(śmierć elity polityczno -wojskowej Polski), on określił jako pozytywnie zdany egzamin.
Można się zastanawiać nad tym, przed jaką to komisją ten egzamin zdawało państwo(jego sternicy), bo na pewno nie przed Narodem(Suwerenem)?
Moim zdaniem była to komisja złożona z mocodawców tych sterników, którymi na pewno nie był Naród.
Ustalenie tych mocodawców byłoby moim zdaniem początkiem otrzeźwienia Narodu i to grup wywodzących z różnych opcji politycznych(wyłączając jawnych zdrajców i zaprzańców).

Vote up!
1
Vote down!
-1
#301867

DEDAL

Wystarczy przyjrzeć  się składowi tych grup ..personalnie  ..od lat nie zmiennie  Ci sami.... Ale  żeby jaśniej ; jest brygada , ma zadania i e wykonuje , jest określony teren i.... kasa.Do brygady dochodzi  kilka osób , ale jednocześnie bez poszerzenia zakresu terytorialnego i ....kasy ....

Służby to już najemnicy , także tzw urzędowe -podzielono role , zasady i teren zaakceptowano klany rodzinne w nich ..reszta ma pracować dla nich .......podobne to do wizji NWO ....

TO co wydaje się  mgliste jest przeczuciem tego   co jeszcze nie jest zauważalne  przez mgłę  bzdurnych info ale  wyselekcjonowanych odpowiednio/mamy już powrót do  nawet  z Maja tego roku /.

Pozdrawiam

 

 

Vote up!
0
Vote down!
0

DEDAL

#301889

trzeba na siebie uważać, szczególnie jeśli się zbyt dużo wie. Chodzenie samotnie po górach to wysyłanie zaproszenia seryjnemu samobójcy.

Vote up!
0
Vote down!
0

"Nową przypowieść Polak sobie kupi, Że i przed szkodą i po szkodzie głupi"

#301880

DEDAL

jeśli się  chowamy szukający musi tylko  odkryć naszą norkę, jeśli uciekamy i kryjemy  się - prześladowca musi za nami gonić i ..... jeszcze trafić na miejsce w który jeszcze być może jesteśmy...

Ale jest także pewne powiedzenie : "tchórz  sam wybiera sobie miejsce swego grobu"..

Pozdrawiam

Vote up!
0
Vote down!
0

DEDAL

#301895

Jeszcze na szczęście nie na NP, ale na Niezależnej juz pojawił sie wyjątkowo wredny komentarz (zwykle komentarzy tam nie czytam, ale teraz wyjątkowo). Nie chcę go przytaczać, żeby go nie powielać, ale sugeruje samobójstwo z powodu... wyrzutów sumienia. Że nie tylko nie ostrzegł, ale może nawet pomógł naprowadzić na cel.

Jaką trzeba być kanalią, żeby w niespełna dobę po śmierci juz tak szkalować!

Ten komentarz, wyraźnie jakiegoś agenciaka, jest najlepszą wskazówką, ze to nie było samobójstwo. Takie szkalowanie, przerzucanie winy na ofiarę to jest stempel, znak rozpoznawczy morderstw smoleńskich.

Piszę o tym, bo pewnie dotrą takie komentarze i na NP.

Vote up!
0
Vote down!
0
#301862

Chor.Remigiusz Muś MUSIAŁ zginąć bo 10.04.2010 był za blisko, za dużo widział i za dużo słyszał !

 

Prawda o Smoleńsku  jest blisko, wygląda na to że właśnie po I Konferencji "Smolenskcrash"  i ktoś bardzo chce by nie uczyniono w kierunku tej prawdy kolejnego kroku.Chorąży Muś być może chciał przestać milczeć i Go uciszono.

Ta tragiczna śmierć świadka smoleńskiego nie powinna jednak zaabsorbować nikogo w całości. Coś dzieje się na "peryferiach" i ona ma odwrócić całą uwagę !

Kochani - oczy i uszy dookoła głowy ! Nie lekceważyć szczegółów nawet jeśli dziś wydają się nieistotne !

Coś jest grane !

Pozdrawiam.

contessa

_______________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". Lech Kaczyński

_______________

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart

"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy : http://www.youtube.com

Vote up!
0
Vote down!
0

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#301876

DEDAL

Nie musiał zginąć , ale jego śmierć jest ...... 

No właśnie ....do z..obaczenia  11 listopada...

Pozdrawiam 

Vote up!
0
Vote down!
0

DEDAL

#301896

Niestety jestem poza Polską ale na pewno będę duchem - i 10 i 11.11.
Jak zawsze zresztą...

Pozdrawiam.
contessa

_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart

"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com

Vote up!
1
Vote down!
0

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#301946

Przypominam sobie wypowiedź jednego z czynnych działaczy stowarzyszenia byłych żołnierzy(WSIok), który wyraził pogląd, że sprawcy tragedii ponieśli karę, ginąc w katastrofie.

Vote up!
0
Vote down!
0
#301879

Niech lepiej poseł Macierewicz na siebie uważa. Nie wchodzi samotnie do piwnicy, a już broń Boże, do ciemnego garażu. Odradzam także wycieczki w góry. Wypadki chodzą po ludziach, szczególnie tych, którzy zbyt dużo wiedzą...

Vote up!
0
Vote down!
0

"Nową przypowieść Polak sobie kupi, Że i przed szkodą i po szkodzie głupi"

#301869

Ubili Go bo za dużo wiedział.

Vote up!
0
Vote down!
-1
#301871

dziwnie korelują słowa tego chorążego z konferencja, która co dopiero się odbyła i
"nie byla komentowana przez "gówne" media".
Ale raczej były bardzo uważnie obserwowane i właśnie wyciągnięto konsekwencje ?
Ucięto nitkę do kolejnego kłębka...

Vote up!
0
Vote down!
0
#301884

Athina

od 2 lat tasmy z Jaka , być może tamtejsi eksperci niechca podać wyników , może się boją  nie wiem , ale na stenogramach z tutki nie ma rozmowy śp. chor Musia w ktorej ostrzegal tutkę , zapodziała sie  najwyrazniej i jak tu zsynchronizować ruska bajkę z taśmami z Jaka? Myślę ,że krakowscy eksperci już i tak zdrowo namieszali w ruskich przekazach prawdy objawionej z "odchodzimy" i z brakiem głosu gen Błasika , jako ludzie rozumni dodali sobie 2+2 i wyszło im SAMOBÓJSTWO lub wypadek , schowali tasmy do szuflady oby nie zaginęły.

Vote up!
0
Vote down!
0

Athina

#301888

Taki oto transparent widziałem podczas marszu w Warszawie dot.rządu zdrajców:

,,Módlmy się aby Naród ich nie powywieszał''.

Raczej jest to możliwe.

------

Miej Boże w opiece śp.chorążego

------

Tylko życie poświęcone innym jest warte przeżycia.

Vote up!
0
Vote down!
0

Tylko życie poświęcone innym jest warte przeżycia.

#301897

od 1989 roku wmaiano nam ze komuna zostala obalona ze jest demokracja niektorzy w to uwierzyli,
Ale od samego poczatku okupant kontroluje wszytko i kazdy wybryk niepodleglosciowy jest krwawo karcony.
Komando smierci jest na kazde zawolanie,okupanta gotowe do likwidacji oPOrnych Polakow, ktorzy staneli okupantowi w poprzek drogi. Drogi likwidacji Polski i eksterminacji Polakow.Bezkarnie morduja swiadkow i autorytety ktore nie sa ich autorytetami.Bezkarni bo sieja terror i starch, a sa chronieni przez rzad.No bo jak mozna wytlumaczyc ze nie ma mozliwosci przeprowadzenia specjalistycznej sekcji zaraz po
wykryciu zwlok,albo ze odrazu msledczy i media bez sledztwa i wynikow sekcji orzekaja ze to bylo samobojstwo,a sad zaraz umaza sprawe.Ci wszyscy wokolo sa pacholkami okupanta zdrajcami Polski ich nazwiska powinny wisiec na murach.
oto lista niepelna zreszta zamordowanych Polakow przez Kkomando smierci

Lepper naraził się złodziejskiej mafii rzadzącej kiedy z trybuny sejmowej wytykał ZŁODZIEI bez żadnego skrępowania.Mówił o tajnych spotkaniach-kto gdzie kiedy z kim i o czym rozmawiali.Mówił o branych łapówkach. Borowski,który przewodniczył obradom próbował go najpierw uciszyć a potem pytał go/Leppera/ czy zdaje sobie sprawę z wagi tych słów - Lepper odpowiedział, że tak i że wszystkich POciągnie do odpowiedzialności. Więc nie pieprzcie mi tu o samobójstwie. A chcecie więcej przykładów na plagę samobójstw?

Janusz Zaporowski - dyrektor Biura Informacyjnego Kancelarii Sejmu - zmarł 07.10.1991.
W przeciągu kilku miesięcy od wypadku zmarł zarówno kierowca Lancii, jak i policjanci, którzy jako
pierwsi przybyli na miejsce wypadku.
Michał Falzmann - kontroler NIK-u, badający sprawę FOZZ - umiera "na serce" 18.07.1991 r.
Walerian Pańko - Prezes NIK i szef Felzmanna - ginie wkrótce po nim w tajemniczym wypadku
samochodowym 7.10.1991 r
Z jego sejfu zniknęły ważne dokumenty w sprawie FOZZ. Śledztwo wykazało że samochód rozpadł
się w wyniku wybuchu bomby umieszczonej pod autem. Jednak trzej policjanci, którzy jako pierwsi
byli na miejscu wypadku, utonęli kilka miesięcy później podczas weekendowego wypoczynku
(wszyscy trzej świetnie pływali). Oficjalnie podano że śmierć Pańki była wynikiem nieszczęśliwego
wypadku.
Jego kierowca został... skazany na więzienie i wkrótce... również zmarł.
W 1991r. roku został zastrzelony Andrzej Struglik - były oficer kontrwywiadu wojskowego PRL,
który pracował w firmie handlującej bronią. Struglik chciał się zwolnić, gdy kazano mu nielegalnie
sprzedawać broń do innych krajów.
Piotr Jaroszewicz - premier PRL - zamordowany 01.09.1992 r, wraz z żoną.
Jacek Sz.- oskarżony w sprawie FOZZ - umarł w 1993r.
W 1997 roku w tajemniczym wypadku zginął były poseł Tadeusz Kowalczyk, który dużo wiedział o
związkach polityków i mafii.
Marek Papała - Komendant Główny Policji - zamordowany 25.06.1998 r.
Ireneusz Sekuła - poseł na Sejm - samobójstwo, 3-krotnie strzelił sobie w brzuch 29.04.2000 r.
Jacek Dębski - polityk, były minister sportu - zamordowany 12.04.2001 r.
W 2001 roku zamordowany został Stanisław Faltynowski - kelner z hotelu, w którym spotykali się
członkowie mafii paliwowej z prokuratorami, politykami i oficerami służb. Oficjalnie jego śmierć
uznano za samobójstwo.
W lutym 2002 roku, zamordowany został Zdzisław Majka - drugi kluczowy świadek w sprawie mafii
paliwowej. Jego zgon również uznano za samobójstwo, a syna który zabiegał o sekcję zwłok i
rzetelne śledztwo, wsadzono na 3 miesiące do aresztu.
Marek Karp - był założycielem Ośrodka Studiów Wschodnich, który zajmował się analizami sytuacji
politycznej i ekonomicznej w krajach byłego bloku sowieckiego.
"Oni za mną chodzą, śledzą mnie nawet tutaj, w szpitalu, ja stąd nie wyjdę żywy, za dużo wiem o
wszystkim" ? mówił do swojego przyjaciela Stanisława Nowakowskiego Marek Karp na kilka dni
przed śmiercią.
Dyrektor Ośrodka Studiów Wschodnich leczył się z urazów po wypadku samochodowym, który
wydarzył się 28 sierpnia 2004r. w pobliżu Białej Podlaskiej. Trafił do szpitala, gdzie według oficjalnej
wersji "zmarł z powodu powikłań powypadkowych". Prokuratura sprawę umorzyła, lecz prawdziwych
okoliczności wypadku nie zostały wyjaśnione do dziś.Przed śmiercią badał sprawę przejmowania
polskiego sektora energetycznego przez rosyjskie spółki kontrolowane przez KGB i GRU. Podobno
była to zaplanowana i zrealizowana w najdrobniejszych szczegółach egzekucja, dokonana dla
zabezpieczenia paliwowych i energetycznych interesów rosyjskich służb specjalnych.
Daniel Podrzycki - kandydat na prezydenta w 2005r. Zmarł podczas kampanii wyborczej w wyniku
obrażeń odniesionych w wypadku drogowym. W latach 90. współpracował z gen. Tadeuszem
Wileckim i Andrzejem Lepperem, W 1997 wraz z Andrzejem Lepperem, Wł. Bojarskim i W.
Michałowskim podpisał zawiadomienie do prokuratury w związku z nadużyciami podczas
podpisywania kontraktu na budowę Rurociągu Jamalskiego.
Podpułkownik Barbara P. - popełniła samobójstwo 19.01.2009 r, powiesiła się w swoim domku
letniskowym korzystając z nieobecności męża.
W delegaturze spekuluje się, że przyczyną mógł być mobbing ze strony szefostwa ABW.
Samobójstwo Barbary P. nie jest pierwszą taką tragedią związaną z ABW. W kwietniu 2008 r. w
Garwolinie powiesił się sędzia, któremu ABW przeszukało biuro, podejrzewając go o korupcję.
Chorąży Stefan Zielonka - szyfrant w kancelarii premiera, lat. Zielonka dysponował wiedzą o
tajnikach łączności w NATO oraz miał dostęp do najściślejszych danych, m.in. wiadomości
nadawanych z placówek zagranicznych do centrali.
Zaginął 13 kwietnia 2009, Wywiad nie przekazał informacji o zaginięciu Zielonki ani do prokuratury
wojskowej, ani do żandarmerii, o zaginięciu powiadomiono po 2 dniach. Utopiony, zwłoki znaleziono
27 kwietnia 2010 przy brzegu Wisły. Zgniło niemal doszczętnie wszystko, ale wyciągi z banków
pozostały nienaruszone,bo znajdowały się w wodoszczelnej teczce, żeby policjantom ułatwić
identyfikację (?). Przyczyny śmierci Stefana Zielonki nie zostały ustalone, a prokuratura nie
potwierdziła, że żołnierz popełnił samobójstwo.
Oficerowie WP ktorzy zgineli w azamachu CASY.
Prof.Stefan Grocholewski - ekspert od odczytywania nośników cyfrowych, wykrył manipulacje w
nagraniach cz. skrzynek z CASY. "Zmarł" 31.03.2010r.
Nie żyje Jarosław Przygodzki - wiceszef sejmiku woj. świętokrzyskiego - 2012-09-11
Mieczysław Cieślar, "zginął w wypadku samochodowym" dokładnie 18.04.2010 r, miał być
następcą Adama Pilcha, który zginął w Smoleńsku .. Podobno otrzymał telefon ze Smoleńska od
A.Plicha.
Grzegorz Michniewicz - Dyr.Gen.Kancelarii Premiera Tuska, a wcześniej czł. Rady Nadzorczej PKN
Orlen, zaufana osoba Donalda Tuska i Tomasza Arabskiego. Natychmiast po śmierci Michniewicza
znikła z internetu większość wiadomości i artykułów związanych z osobą samobójcy. Chyba musiał
odkryć coś wyjątkowo przerażającego.
Powiesił się 23 grudnia 2010 na kablu od odkurzacza, w dniu, w którym z remontu w Samarze wrócił
samolot TU-154, który potem rozsypał się w drobny mak na Siewiernym.
Pan Michniewicz powiesił się, choć jeszcze tego dnia cieszył się z rychłego spotkania z rodziną w
Boże Narodzenie.
To był 23 grudnia, tuż przed Wigilią. Czy czas Świąt Bożego Narodzenia to okres podatny na
samobójstwa?
W śledztwie nie sprawdzono bilingów rozmów Michniewicza. Lekarz dokonujący sekcji zwłok nie
określił nawet godziny zgonu Michniewicza, zaś prokuratura nie odtworzyła przebiegu ostatnich
godzin z życia rzekomego samobójcy. Prokurator uznał, że nie doszło do ingerencji osób trzecich, a
śledztwo szybko zakończono.
Krzysztof Knyż - operator Faktów, pracował z W. Baterem (tym, który pierwszego dnia podał
poprawną godzinę katastrofy Tu-154, co media odkryły po 10 dniach). Zmarł w Moskwie na sepsę 2
czerwca 2010r.Śmierć całkiem przemilczana.
Prof.Marek Dulinicz - szef grupy archeologicznej - zginął 6 czerwca 2010 w wypadku
samochodowym w trakcie oczekiwania na wyjazd do Smoleńska.
Dariusz Ratajczak - dr historii, autor tematów niebezpiecznych, zbioru esejów historycznopolitycznych
skazany za kłamstwo oświęcimskie. 11 czerwca 2010 znaleziono jego zwłoki w
zaparkowanym samochodzie pod Centrum Handlowym Karolinka w Opolu, w którym mogły
przeleżeć wg śledczych kilka dni, sekcja zwłok wykazała, że zmarł w wyniku zatrucia alkoholem.
Eugeniusz Wróbel - wykładowca na Politechnice Śląskiej, specjalista od komputerowych systemów
sterowania samolotem, poddawał w wątpliwość, że wrak na Siewiernym to TU-154 o nr 101.
Pocięty piłą mechaniczną 16.10.2010 r przez swego syna, który zdołał zabić i pociąć swego ojca,
usunąć ślady krwi, zawieźć pocięte zwłoki do jeziora, wrócić i zapomnieć wszystko.
Złego stanu swego "chorego psychicznie" syna przez ponad 20 lat nie zauważyła matka, która jest
psychiatrą.
Dr Ryszard Kuciński - prawnik A.Leppera - "zmarł" w maju 2011 r.
Wiesław Podgórski - był doradcą A.Leppera, gdy ten by ministrem rolnictwa, znaleziony martwy w
biurze Samoobrony pod koniec czerwca 2011r. Jako przyczynę śmierci podano samobójstwo.
12 czerwca 2011 roku samobójstwo przez powieszenie popełnił oficer Służby Kontrwywiadu
Wojskowego, służący w Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej
w Wejherowie. Żołnierz posiadał najwyższą klauzulę dostępu do materiałów niejawnych.
Róża Żarska - adwokatka Leppera - "zmarła w lipcu 2011 r. w Moskwie.
Gen. Petylicki byly dowodca GROMU niby sam sie zastrzelil.
Prof.Szaniawski przyjaciel Kuklinskiego ....sie wziol i posliznal widziano jak spadl i widziano ze nie bylo swiadkow -tak donosily glowne sciekowe media
Chor. Remigiusz Mus swiadek zamachu smolenskiego.

Oczywiscie niezapominamy o 96 ofiarach wysadzonych w powietrze nad Smolenskiem.

Vote up!
0
Vote down!
0
#301930

Znowu depresja :((podaję za ''Faktem'').

Vote up!
0
Vote down!
0

markiza

#301933

Zacznijmy wreszcie używać słowa zamach i morderstwo by to się zaczęło utrwalać. Używanie słów katastrofa i samobójstwo jest na rękę wladzy=KGB

Vote up!
0
Vote down!
0

Szarko

#301943

mord smolenski zamachem a przejecie wladzyw wyniku tej zbrodni zamachem stanu.
Od pierwszych dni polactwo chcialo mnie zjesc teraz ta banda krytykantow gdzies sie POchowala choci z zawegla mnie banuje i na czerwono kapuje moje teksty nbie mowiac o jedynkach.
Czesto dobrzy autorzy tekstow wciaz boja sie uzyc adekwatnych slow wynika to badz ze starchu badz sa celowe
niby wszytko wiadomo ale pompuje sie propagande o wypadku a nie o barbarzynskim zamachu za ktorym stoi banda PObolszewicka ze zdrajcami narodu polskiego takimi jak Tusk Komorowski , Arabski,Sikorski, Klichy, Kopacz, Miller,Parulski Janicki,Schetyna, Seremet,debile Niesiolwoski i Palikot i wielu innych ktorzy sa warci jedynie losu Caluczeski czy Husejna.

Vote up!
0
Vote down!
0
#302009