Jozio z Londynu (niezweryfikowany) 10 Maja, 2015 - 21:59
napisałem Verito że G.Braun to przyszłość , tak przyszłość, nabrał doświadczenia, zobaczył jak to działa i byc może na jesieni cos z tego będzie. Nie oskarżaj mnie o złośliwość bo kampania się skonczyła a właściwie się zaczeła i mam nadzieje że nawet Ty wesprzesz Andrzeja Dude
Zapewne jesienia (swiadomie lub nie) zostanie wykorzystany, zeby odjac pare punktow Kukizowi i JKM.
Swoja madrosc wykazac moze wylacznie poprzez dolaczenie do frontu prawicy i niezadowolonych, ktory winien powstac jak najszybciej (nawet przy niezgodnosciach programowych) - dzisiaj najwazniejsze jest odsunac "uklad" od koryta....
Proponuję powściągliwość i nie ulegać euforii, bowiem wyniki podane w TVP oparte są o sondaż poza lokalami wyborczymi tuż po zagłosowaniu ludzi, których pytano: na kogo Pan/Pani głosował/a?
Tuż po zamknięciu lokali wyborczych z oczywistych przyczyn - kiedy trwa zliczanie głosów - oficjalne wyniki wyborów nie są nam jeszcze znane. Różne były "cuda nad urną" jesienią minionego roku. Zaczekajmy.
Trzeba zwrócić uwagę na elektorat, który głosował na Pawła Kukiza. Może się okazać, że P. Kukiz poprosi swoich wyborców, by w drugiej turze wyborów oddali swoje głosy na... Bredzisława. A wówczas może się okazać, że II tura będzie należała do "żyrandolowego". Zobaczymy, co zrobi P. Kukiz, który po zapoznaniu się z wynikiem (20,3 %) - w ostatnim swoim zdaniu powiedział, że jego nie da się kupić. Trzymajmy go za to słowo i to bardzo mocno!
Nigdy nie miałem zaufania do Kukiza, szczególnie po jego wystąpieniu w programie "kupy", który wtykał polskie flagi w wiemy co. Wojewódzkiemu nigdy bym nie podał ręki a Kukiz poszedł do tego wroga Polaków, który potrafił powiedzieć do czteroletniej dziewczynki: byłaś zajebista. Cieszy mnie fakt, że Bronek ma jednak .... skopaną, tego się nie spodziewał.
Pozdrowienia.
Vote up!
11
Vote down!
-1
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Bul wypadł słabo, przeczytał z kartki naprędce napisane przemówienie (zapewne miał lepsze, ale wyborcy nie ulegli "sądarzom". Z kolei Pan Andrzej Duda - świetne przemówienie, z pamięci, doskonale powiązał fakty z przyszłością. Nikogo nie obrażał. Myślę, że zyskał następnych wyborców (zarówno od Kukiza jak i od Korwina). Kukiz mimo, ze nie określił, którego kandydata poprze, jednak dał do zrozumienia, że Bul to przeżytek i zadufany w sobie chłopek, niesłuchający wyborców. Poczekajmy do jutra, może się okazać, że różnica będzie jeszcze większa. Na marginesie rozbawiło mnie zdziwienie reżimowych dziennikarzyn z TVP1, którzy stwierdzili, ze sondaże okazały się nieprawdziwe :D
Andrzej Duda to nie tylko klasa, którą bije innych kandydatów na głowę; oprócz Komorowskiego, bo ten to dno i trzy metry mułu; ale i program najlepszy dla Polski.
Duda musi wygrać, bo tylko wtedy jest szansa zmiany obecnej patologii rządzących.
Vote up!
12
Vote down!
0
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Po raz pierwszy od wielu lat poczułem dużą nadzieję. Zgodnie z logiką i wszelkimi przewidywaniami Andrzej Duda zostanie Prezydentem RP. Warunkiem tego jest nasz wytężony wysiłek na finiszu. Bul będzie się chwytał przysłowiowej brzytwy. Wiecie co to oznacza?
Vote up!
22
Vote down!
0
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
Jeśli sztab wyborczy Dudy będzie szedł na taką beznadziejną napierniczankę jaka trwa w TVP INFO, to za dwa tygodnie wynik będzie kwestią otwartą. Andrzej Duda nie może ze swoim sztabem iść w konflikt, bo to jest droga do porażki. Mogę się mylić, ale uważam, iż jeśli Duda ma wygrać, to musi właśnie nieść nadzieję na zmiany, a tego karczmianymi kłótniami sztabowców nie osiągnie.
że jest szansa wygranej Andrzeja Dudy. Jeżeli czegoś nie spapra. Teraz musi przejąć głosy Kukiza. JOW-y muszą stać się jego numerem jeden kampanii. A także społeczeństwo obywatelskie i wyrzucenie obecnych polityków na zbity pysk. I co najważniejsze - przekonanie wyborców, że Duda jest politykiem niezależnym. Nie związanym z PiS. Mam nadzieję, że Kaczyński ani razu nie zostanie sfotografowany za jego plecami.
Vote up!
6
Vote down!
-3
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
... bowiem został europosłem z rekomendacji PiS-u, także kandydatem tej partii na urząd Przezydenta RP. Ale najważniejsze jest to, że program który zaprezentował w swej kampanii wyborczej - w 100 procentach jest zbieżny z programem tej partii.
Błędem byłoby to, by ukrywał przed społeczeństwem swoje powiązania z PiS-em. Ktoś, kto bacznie obserwuje polska scenę polityczną - nie da się nabrać w jego... niezależność. Więc po co Pan Anrzej Duda miałby w tak bezczelny sposób oszukać wyborców? Po to, by stracić swą wiarygodność? No to ładnie jemu i nam Polakom życzysz!
Mylisz się Mindziu. Jeśli Duda ruszy z pomysłem jow-ów, to będzie to zwykły koniunkturalizm. Czwarta część ( o ile dobrze pamiętam) elektoratu Kukiza, to byli wyborcy P.O. Kolejne 25%, to ludzie, którzy wcześniej nie głosowali. Raczej likwidacja podatku dochodowego dla osób fizycznych zamiast kwoty wolnej na poziomie 8 tysięcy może być decydująca. Duda walczy o głosy ludzi w wieku 18-30 lat. Oczywiście Duda ma szansę, ale droga jest nadal długa.
//Jeśli Duda ruszy z pomysłem jow-ów, to będzie to zwykły koniunkturalizm//
- A co to szkodzi? Ma być efektywny i ma się wstrzelić w nadzieje wyborców Kukiza. Notabene elektorat PiS-u głosujący na Dudę jest zabetonowany i o jego głosy nie musi już zabiegać. Trzeba myśleć nad skutecznością a nie nad wiarygodnością wobec elektoratu PiS.
Właśnie Korwin mówi, że nie widzi różnicy pomiędzy PiS a PO - i tą narrację Duda musi zburzyć jak chce myśleć o wygranej.
Vote up!
4
Vote down!
0
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
On ma te głosy pozyskać. Aby je pozyskać musi być wiarygodny. Koniunkturalizm jest działaniem dokładnie odwrotnym. Kukiz już zapowiedział, że nie poprze ani Dudy, ani Gajowego. Sytuacja jest patowa, ze wskazaniem Gajowego, jeśli te 5% elektoratu Kukiza wróci do Bronka. Dlatego Duda musi poprawić wynik w grupie 18-30, to raz, dwa musi wykonać gigantyczną pracę, by zebrać głosy tych, którzy pójdą na 2 turę, a nie byli na pierwszej. Nie jestem pewien, a nie chce mi się sprawdzać, ale zawsze na 2 turze była większa frekwencja niż w pierwszej. Tego nie jestem pewien, możesz sprawdzić.
- przede wszystkim chcą wyrzucić rządzących i całą klasę polityczną na śmietnik historii. Wciskanie im, że jedyna droga na zmiany w Polsce na lepsze to zastąpienie PO przez Kaczyńskiego i PiS sprawi, że zagłosują oni na Komorowskiego z obawy przed PiS. Oni PiS uważają, za jeszcze gorszy wybór niż rządzące PO. Nie pojmujesz tej prostej zależności?
Jeszcze raz powtórzę: nie o żadną wiarygodność tu chodzi, ale o skuteczne przejęcie wyborców Kukiza przez Dudę. Jak masz lepszy pomysł jak Duda ma to zrobić i jednocześnie nie zgadzasz się z moim wywodem to przedstaw swoje racje.
Vote up!
3
Vote down!
-3
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Napisałem jasno. Tym punktem jest likwidacja podatku dochodowego wraz z całym ZUS-em. Tym może tych ludzi przeciągnąć. Druga rzecz, elektorat prawicowy ( Braun, Wilk, JKM, Kowalski), to elektorat antyunijny. Tutaj jest potrzebny mocny głos nt. roli Polski w UE. Tu warto wykonać dużą pracę.
zupelne brednie - i nikt powaznie myslacy na to nie pojdzie.
Mielismy juz dosc "kielbasy wyborczej" - teraz czas na "krew, poti lzy..."
Oczywiscie nalezy podniesc kwote wolna od podatku do poziomu minimum socjalnego - nawet kosztem lepiej zarabiajacych - nie mozna pozwolic, zeby pracujacy zyli ponizej poziomu socjalnego.
coś Ty się uparł z tym podatkiem dochodowym? To jakaś bzdura. Gajowy rozjedzie Dudę jak ten zacznie forsować likwidację tego podatku wraz z ZUS-em. Nikt rozsądny nie przyzna racji takim populistycznym pomysłom nie mających żadnych podstaw realizacji bo by to prowadziło do upadku i bankructwa państwa. Wystarczy, że Bronek powie: no to panie Duda proszę powiedzieć z czego mają żyć ludzie na emeryturach po likwidacji ZUS i zakończeniu wyplacania emerytur?
Elektorat prawicowy nie jest tożsamy z elektoratem anty-unijnym.
Prawdziwa prawica, mająca liberalne poglądy na gospodarkę, to rzeczywiście elektorat JKM, ale jest on podobnie porąbany jak ich guru. Nie ma żadnego sensu rozmawiać z nimi o czym kolwiek, bo to może tylko zaszkodzić Dudzie. Takim przykładem jest kara śmierci. Albo obecność Polski w UE, bo nie podlega to debacie.
Vote up!
3
Vote down!
-2
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Jeśli sam przyznałeś, że te 34%, to żelazny elektorat PiS, to sam sobie odpowiedz, co przyciąga młodych ludzi do Korwina czy reszty prawicowych kandydatów. Nie trawka, to właśnie rozwalenie biurokracji, której ZUS jest symbolem. Podobnie jak pit-y wraz z całą skarbówką. To jest klucz. Od lat pracuję w UK i nigdy nie wypełniałem PIT-u! Młodzi ludzie to wiedzą.
Tak na marginesie, to czy mógłbyś jasno określić "target" dla Dudy na najbliższe dni?
o jego likwiadacji - bo PO tylko o to chodzi: zmontuja wypowiedzi, postrasza emerytow a ci pojda w obronie emerytur zaglosowac na ... Komorowskiego.
Reforma ZUS winna polegac na wliczeniu placonych dzisiaj skladek w poczet podatku dochodowego (jak np. w USA) - wplywalyby prosto do budzetu i budzet wyplacalby emerytury (czyli moznaby zwolnic 90% pracownikow ZUS) - poprzez zmniejszone oddzialy ZUS.
Naliczanie emerytur winno zalezec wylacznie od lat skladkowych - skomplikowany i niesprawiedliwy obecny system naliczania nalezy po prostu zlikwidowac.
Dobrze byłoby, abyśmy ustalili taką "drobną" nieścisłość! Samodzielnie myślącym Andrzej Duda jest, ponad wszelką miarę! Dobrze bybyłoby również, nie iść z "gównym nurtem" i nie powielać obrażającymi tego wykształconego człowieka stwierdzeniami tego typu! Andrzej Duda jest przedstawicielem swojej formacji, więc nie żądajcie panowie, aby mówił zakłamanym Komorowskim! Jestem przekonana, że A. Duda, jest najbardziej samodzielnie myślacym, mądrym czlowiekiem w tym kandydującym towarzystwie i poradzi sobie świetnie! Rozumiem, że wasze wypowiedzi z Mind Service wynikają z troski! Jednak z boku patrząc, stawiają kandydata w złym świetle! Jeśli jest to Wasz kandydat, zaufajcie jego inteligencji! Mówcie raczej o niesamodzielnych, zagubionych wyborcach, którzy mylą funkcję prezydenta z funkcją posła! O wyborcach, którzy mają obrzydzenie do obecnego prezydenta, za to, że jego formacja polityczna, uchwala ustawy krzywdzące Polaków, a on popiera te niegodziwości! Obrzydzenie do Komorowskiego za to, że nie przejmował się inicjatywami obywatelskimi i w czambuł je odrzucał! Kara go spotkała, obywatele wczoraj odrzucili jego! Jestem przekonana, że Andrzej Duda inaczej by postapił! Od tego trzeba zacząć, że PiS, takich ustaw ludziom by nie zafudował! Obecna ekipa rządząca miała za zadanie rozwalić całą gospodarkę i mając bezkarną większość w sejmie rozwaliła. Komorowski miał to poprzeć i poparł! Jednym słowem, jest potrzeba, aby wywalić tę PO-wską butę na śmietnik, za wszystkie świństwa zrobione Polakom! Pozdrawiam obu panów!
kandydata na Prezydenta ( w tym wypadku P. Dude), inteligentnego, rozsadnego, starajacego sie zrozumiec innych - nie tylko popierajacych jego opcje polityczna - niz zaufac mu bezkrytycznie.
Jest w polityce na tyle krotko, ze smialo mozna stwierdzic, ze nic jeszcze nie pokazal, choc zadatki ma obiecujace.
Np. zgadzajac sie natychmiast na dzisiejsza propozycje Kukiza udzialu w debacie - niewatpliwie zdobyl sporo sympatii wsrod niezdecydowanych (co do II tury). Oby tak dalej...
Chociaz po prawdzie - jako Prezydent RP bez oparcia w sejmowej wiekszosci (poki co) zrealizowanie 95% proponowanych przez niego zmian bedzie nierealne. O tym tez trzeba pamietac.
"Jeśli Duda ruszy z pomysłem jow-ów..." Duda nie powiedział, że ruszy z tym pomysłem. Duda powiedział, że zaproponuje Polakom aby w tej sprawie wypowiedzieli się w referendum, co chyba dobrze o nim świadczy, że w sprawach zasadniczych chce znać zdanie społeczeństwa. Zresztą w demokracji chyba o to chodzi.
to sprawa "bezpieczna" nawet dla ich przeciwnikow.
Wg dzisiejszych przepisow, aby referendum bylo wazne musi wziasc w nim udzial ponad 50% uprawnionych do glosowania... kiedy ostatnio w jakichkolwiek wyborach frekwencja byla wieksza niz 50%?
Nawet - jesli cud sie zdazy - i frekwencja przekroczy 50% - to i tak wynik referendum nie jest dla Sejmu wiazacy... - takie mamy w Polsce prawo (Konstytucja) - mowil dzisiaj o tym Kukiz - wazniejsza jest zmiana Konstytucji - niz przeprowadzenie referendum.
Komentarz użytkownika Mind Service został oceniony przez społeczność negatywnie.
Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność.
Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
Witam! Ciesze sie niezmiernie ,ze nasz wysilek zaowocowal! Mysle ,ze wreszcie zabierzemy mafii koryto,ze Pan Andrzej Duda za dwa tygodnie jako prezydent Polski, zacznie tworzyc podwaliny na wygrane wybory parlamentalne! Pozdrawiam!
Do ciężkiej pracy Rodacy! Ani na chwilę nie wolno spuszczać oczu z resortowych szubrawców, którzy nie cofną się przed niczym, żeby tylko przekręcić drugą turę wyborów na swoją korzyść!
Bronka... 5 lat temu Jarosław też wygrywał i wyszło co wyszło bo PKW jest "niezawisła"....
Cieszę się dziś z wyniku A.Dudy, trochę więcej cieszyć się będę po oficjalnych wynikach bo chyba paczka Gronostajewa nie załatwi Bronkowi już teraz 50.01%.
Cieszyć prawdziwie będę się gdy Andrzej Duda zwycięży w II turze.
Na dobranoc - democik:
Pozdrawiam.
Vote up!
9
Vote down!
0
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
To dopiero I tura i wyniki sondaży, teraz czas na "pracę" PKW, me(n0diów, służb, systemu ewidencji "Żródłó", oni nie oddadza władzy spokojnie, wiedzą ,że duża częśc z nich z Tuskiem , Komorowskim i Kopacz trafi do więzienia...
Strona zniknęła. może to po komunikacie redaktorki z TVP Info, która, pół godziny temu, sprzed siedziby Komisji, poinformowała o tej stronie i nawet, mimochodem, podała wyniki cząstkowe. Oczywiscie, zero komentarza;)
Koledzy jest dobrze. Jak przed chwilą podało Radio Maryja wyniki głosowania przez Polonię w Chicago: 1.Duda-80%, 2.Kukiz-8%, 3.Komorowski-7%.,a w całych Stanach gdzie juz policzono ostatecznie wyniki 1.Duda-66%, 2.Kukiz 14% 3.Komorowski-11%, czyli prawie pokrywają się z prawyborami przeprowadzonymi w poszczególnych miastach przez lokalne dzienniki gdzie Komorowski był na 8 miejscu z poparciem 4-5%. Brawo POLONIA w USA
Komentarze
Gratulacje
10 Maja, 2015 - 21:22
Brawa należą się też Kukizowi, który okazał się katalizatorem dla elektoratu Gajowego.
Sondażownie też pokazały swój profesjonalizm.
10 Maja, 2015 - 21:29
Pisałem o tym wszystkim już rano
10 Maja, 2015 - 21:32
http://niepoprawni.pl/blog/prorok/trzej-pretendenci-odc-1-z-cyklu-historie-nie-z-tej-ziemi
Pozdrawiam serdecznie aczkolwiek smutno
Prorok
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
10 Maja, 2015 - 21:40
Verita
Jeśli wygra II turę Komorowski,
10 Maja, 2015 - 21:42
to tylko przy pomocy ruskich serwerów i panów z liczydłami w PKW!
M-)
Nie tylko
10 Maja, 2015 - 21:45
Pomogą mu w tym przede wszystkim media Wolanda II.
Proroku, powiedz
10 Maja, 2015 - 22:25
a z czego ten się cieszy? Chwila po ogłoszeniu wyników
Matko 3 córek
10 Maja, 2015 - 22:32
On już wie, że będzie i śmieszno i straszno przez te dwa tygodnie, matko. U namiestnika trwa już mobilizacja.
No właśnie!
11 Maja, 2015 - 11:32
A ta kobieta na pierszym planie, czemu ma taką mina jak sr..jący kot na puszczy?
viki
"prezydęcki sądaż"
11 Maja, 2015 - 04:16
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
@Verito
10 Maja, 2015 - 21:45
Grzegorz Braun to jest przyszłość
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Czy ty Jzl..10 Maja, 2015 - 21:50
nigdy nie zmądrzejesz?Ciągle liczę na to ,że kiedyś da się z tobą pogadać po ludzku..a nie językiem jazgota.
Verita
@Verita
10 Maja, 2015 - 21:59
napisałem Verito że G.Braun to przyszłość , tak przyszłość, nabrał doświadczenia, zobaczył jak to działa i byc może na jesieni cos z tego będzie. Nie oskarżaj mnie o złośliwość bo kampania się skonczyła a właściwie się zaczeła i mam nadzieje że nawet Ty wesprzesz Andrzeja Dude
Pozdrawiam z 5+
Braun to przyszlosc?
10 Maja, 2015 - 23:44
Zapewne jesienia (swiadomie lub nie) zostanie wykorzystany, zeby odjac pare punktow Kukizowi i JKM.
Swoja madrosc wykazac moze wylacznie poprzez dolaczenie do frontu prawicy i niezadowolonych, ktory winien powstac jak najszybciej (nawet przy niezgodnosciach programowych) - dzisiaj najwazniejsze jest odsunac "uklad" od koryta....
mikolaj
Bronek
10 Maja, 2015 - 21:45
Bronek będzie leczył rany
wcześnie tyłek ma skopany
nie pomogą "redachtory"
gdy kandydat ma łeb chory
Naród już otworzył oczy
no i kto Dudzie poskoczy
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Romku! - Widzę, że Twoje wiersze są coraz lepsze :-)
10 Maja, 2015 - 22:02
Tak trzymaj.
Proponuję powściągliwość i nie ulegać euforii, bowiem wyniki podane w TVP oparte są o sondaż poza lokalami wyborczymi tuż po zagłosowaniu ludzi, których pytano: na kogo Pan/Pani głosował/a?
Tuż po zamknięciu lokali wyborczych z oczywistych przyczyn - kiedy trwa zliczanie głosów - oficjalne wyniki wyborów nie są nam jeszcze znane. Różne były "cuda nad urną" jesienią minionego roku. Zaczekajmy.
Trzeba zwrócić uwagę na elektorat, który głosował na Pawła Kukiza. Może się okazać, że P. Kukiz poprosi swoich wyborców, by w drugiej turze wyborów oddali swoje głosy na... Bredzisława. A wówczas może się okazać, że II tura będzie należała do "żyrandolowego". Zobaczymy, co zrobi P. Kukiz, który po zapoznaniu się z wynikiem (20,3 %) - w ostatnim swoim zdaniu powiedział, że jego nie da się kupić. Trzymajmy go za to słowo i to bardzo mocno!
Pozdrawiam,
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Janku masz rację
10 Maja, 2015 - 22:15
Nigdy nie miałem zaufania do Kukiza, szczególnie po jego wystąpieniu w programie "kupy", który wtykał polskie flagi w wiemy co. Wojewódzkiemu nigdy bym nie podał ręki a Kukiz poszedł do tego wroga Polaków, który potrafił powiedzieć do czteroletniej dziewczynki: byłaś zajebista. Cieszy mnie fakt, że Bronek ma jednak .... skopaną, tego się nie spodziewał.
Pozdrowienia.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Na gorąco z przemówień kandydatów
10 Maja, 2015 - 21:48
Bul wypadł słabo, przeczytał z kartki naprędce napisane przemówienie (zapewne miał lepsze, ale wyborcy nie ulegli "sądarzom". Z kolei Pan Andrzej Duda - świetne przemówienie, z pamięci, doskonale powiązał fakty z przyszłością. Nikogo nie obrażał. Myślę, że zyskał następnych wyborców (zarówno od Kukiza jak i od Korwina). Kukiz mimo, ze nie określił, którego kandydata poprze, jednak dał do zrozumienia, że Bul to przeżytek i zadufany w sobie chłopek, niesłuchający wyborców. Poczekajmy do jutra, może się okazać, że różnica będzie jeszcze większa. Na marginesie rozbawiło mnie zdziwienie reżimowych dziennikarzyn z TVP1, którzy stwierdzili, ze sondaże okazały się nieprawdziwe :D
Ból Bula PO wyborach
10 Maja, 2015 - 21:50
Dzień wyborów, maj zielony,
białe kwitną bzy.
Usiadł Bronek zamyślony,
wspomniał dawne dni.
Choć miał Donka towarzysza
Sam w wyborach padł.
Można było z takim Donkiem
zawojować świat.
Dzień wyborów, maj zielony,
białe kwitną bzy.
Usiadł Bronek zapłakany,
zapłacz z nim i Ty.
Komorowski jest już skończony
10 Maja, 2015 - 21:51
Takie jest moje zdanie.
Andrzej Duda bardzo pozytywnie zaskoczył. Wierzę, że wygra drugą turę i zostanie prezydentem Polski.
Serdeczne gratulacje składam panu Dudzie i wszystkim, którzy na niego głosowali.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
oczywiście, że jest skończony
10 Maja, 2015 - 21:56
nie wiem czy ogladałeś przemówienia powyborcze.
Różnica DWÓCH KLAS. Oczywiście na korzyść Pana Andrzeja Dudy.
Oczywiście
10 Maja, 2015 - 22:20
oglądałem i oglądam cały czas.
Andrzej Duda to nie tylko klasa, którą bije innych kandydatów na głowę; oprócz Komorowskiego, bo ten to dno i trzy metry mułu; ale i program najlepszy dla Polski.
Duda musi wygrać, bo tylko wtedy jest szansa zmiany obecnej patologii rządzących.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Spokojnie
10 Maja, 2015 - 21:59
Zapomnieliście jak sfałszowali wybory samorzadowe. Wybory prezydenckie łatwiej przekręcić.
Obym sie mylił.
Jesteś Polakiem? Zastrzeliłbym się, gdyby w moich żyłach płynęła inna krew. W. Łysiak
Nadzieja
10 Maja, 2015 - 22:02
Po raz pierwszy od wielu lat poczułem dużą nadzieję. Zgodnie z logiką i wszelkimi przewidywaniami Andrzej Duda zostanie Prezydentem RP. Warunkiem tego jest nasz wytężony wysiłek na finiszu. Bul będzie się chwytał przysłowiowej brzytwy. Wiecie co to oznacza?
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
@Gawrion
10 Maja, 2015 - 22:19
Jeśli sztab wyborczy Dudy będzie szedł na taką beznadziejną napierniczankę jaka trwa w TVP INFO, to za dwa tygodnie wynik będzie kwestią otwartą. Andrzej Duda nie może ze swoim sztabem iść w konflikt, bo to jest droga do porażki. Mogę się mylić, ale uważam, iż jeśli Duda ma wygrać, to musi właśnie nieść nadzieję na zmiany, a tego karczmianymi kłótniami sztabowców nie osiągnie.
Zgadzam się z Tobą Gawrionie
10 Maja, 2015 - 22:33
że jest szansa wygranej Andrzeja Dudy. Jeżeli czegoś nie spapra. Teraz musi przejąć głosy Kukiza. JOW-y muszą stać się jego numerem jeden kampanii. A także społeczeństwo obywatelskie i wyrzucenie obecnych polityków na zbity pysk. I co najważniejsze - przekonanie wyborców, że Duda jest politykiem niezależnym. Nie związanym z PiS. Mam nadzieję, że Kaczyński ani razu nie zostanie sfotografowany za jego plecami.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
M.S.! - A. Duda nie był i nie jest politykiem niezależnym,...
10 Maja, 2015 - 22:44
... bowiem został europosłem z rekomendacji PiS-u, także kandydatem tej partii na urząd Przezydenta RP. Ale najważniejsze jest to, że program który zaprezentował w swej kampanii wyborczej - w 100 procentach jest zbieżny z programem tej partii.
Błędem byłoby to, by ukrywał przed społeczeństwem swoje powiązania z PiS-em. Ktoś, kto bacznie obserwuje polska scenę polityczną - nie da się nabrać w jego... niezależność. Więc po co Pan Anrzej Duda miałby w tak bezczelny sposób oszukać wyborców? Po to, by stracić swą wiarygodność? No to ładnie jemu i nam Polakom życzysz!
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Ja mam nadzieję Satyrze,
10 Maja, 2015 - 22:59
że Ty życzysz Andrzejowi Dudzie wygranej; bo to co zaprezentowałeś to jest przepis na jego przegraną.
Mam nadzieję, że będziesz potrafił się zreflektować i zweryfikować swoje myślenie.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Mój tok myślenia MS-ie jest jak najbardziej prawidłowy,...
10 Maja, 2015 - 23:02
... więc nie pisz mi, bym się zreflektował. Usiłujesz dyskutować nie ze mną, a z faktami. A te mają tak mocną pozycję, że nie da się ich podważyć.
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Jak na razie nie widzę żadnych faktów
10 Maja, 2015 - 23:27
mówiących o tym jak Duda ma przejąć głosy Kukiza i wygrać z Komorowskim?
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@Mindzio
10 Maja, 2015 - 22:51
Mylisz się Mindziu. Jeśli Duda ruszy z pomysłem jow-ów, to będzie to zwykły koniunkturalizm. Czwarta część ( o ile dobrze pamiętam) elektoratu Kukiza, to byli wyborcy P.O. Kolejne 25%, to ludzie, którzy wcześniej nie głosowali. Raczej likwidacja podatku dochodowego dla osób fizycznych zamiast kwoty wolnej na poziomie 8 tysięcy może być decydująca. Duda walczy o głosy ludzi w wieku 18-30 lat. Oczywiście Duda ma szansę, ale droga jest nadal długa.
//Jeśli Duda ruszy z pomysłem
10 Maja, 2015 - 22:58
//Jeśli Duda ruszy z pomysłem jow-ów, to będzie to zwykły koniunkturalizm//
- A co to szkodzi? Ma być efektywny i ma się wstrzelić w nadzieje wyborców Kukiza. Notabene elektorat PiS-u głosujący na Dudę jest zabetonowany i o jego głosy nie musi już zabiegać. Trzeba myśleć nad skutecznością a nie nad wiarygodnością wobec elektoratu PiS.
Właśnie Korwin mówi, że nie widzi różnicy pomiędzy PiS a PO - i tą narrację Duda musi zburzyć jak chce myśleć o wygranej.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@Mindziu
10 Maja, 2015 - 23:08
On ma te głosy pozyskać. Aby je pozyskać musi być wiarygodny. Koniunkturalizm jest działaniem dokładnie odwrotnym. Kukiz już zapowiedział, że nie poprze ani Dudy, ani Gajowego. Sytuacja jest patowa, ze wskazaniem Gajowego, jeśli te 5% elektoratu Kukiza wróci do Bronka. Dlatego Duda musi poprawić wynik w grupie 18-30, to raz, dwa musi wykonać gigantyczną pracę, by zebrać głosy tych, którzy pójdą na 2 turę, a nie byli na pierwszej. Nie jestem pewien, a nie chce mi się sprawdzać, ale zawsze na 2 turze była większa frekwencja niż w pierwszej. Tego nie jestem pewien, możesz sprawdzić.
No to ja Ci powiem czego chcą ludzie młodzi
10 Maja, 2015 - 23:23
- przede wszystkim chcą wyrzucić rządzących i całą klasę polityczną na śmietnik historii. Wciskanie im, że jedyna droga na zmiany w Polsce na lepsze to zastąpienie PO przez Kaczyńskiego i PiS sprawi, że zagłosują oni na Komorowskiego z obawy przed PiS. Oni PiS uważają, za jeszcze gorszy wybór niż rządzące PO. Nie pojmujesz tej prostej zależności?
Jeszcze raz powtórzę: nie o żadną wiarygodność tu chodzi, ale o skuteczne przejęcie wyborców Kukiza przez Dudę. Jak masz lepszy pomysł jak Duda ma to zrobić i jednocześnie nie zgadzasz się z moim wywodem to przedstaw swoje racje.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@Mindzio
10 Maja, 2015 - 23:37
Napisałem jasno. Tym punktem jest likwidacja podatku dochodowego wraz z całym ZUS-em. Tym może tych ludzi przeciągnąć. Druga rzecz, elektorat prawicowy ( Braun, Wilk, JKM, Kowalski), to elektorat antyunijny. Tutaj jest potrzebny mocny głos nt. roli Polski w UE. Tu warto wykonać dużą pracę.
Likwidacja podatku dochodowego i ZUS-u - to dzisiaj
10 Maja, 2015 - 23:41
zupelne brednie - i nikt powaznie myslacy na to nie pojdzie.
Mielismy juz dosc "kielbasy wyborczej" - teraz czas na "krew, poti lzy..."
Oczywiscie nalezy podniesc kwote wolna od podatku do poziomu minimum socjalnego - nawet kosztem lepiej zarabiajacych - nie mozna pozwolic, zeby pracujacy zyli ponizej poziomu socjalnego.
mikolaj
Nieprawda
10 Maja, 2015 - 23:51
coś Ty się uparł z tym podatkiem dochodowym? To jakaś bzdura. Gajowy rozjedzie Dudę jak ten zacznie forsować likwidację tego podatku wraz z ZUS-em. Nikt rozsądny nie przyzna racji takim populistycznym pomysłom nie mających żadnych podstaw realizacji bo by to prowadziło do upadku i bankructwa państwa. Wystarczy, że Bronek powie: no to panie Duda proszę powiedzieć z czego mają żyć ludzie na emeryturach po likwidacji ZUS i zakończeniu wyplacania emerytur?
Elektorat prawicowy nie jest tożsamy z elektoratem anty-unijnym.
Prawdziwa prawica, mająca liberalne poglądy na gospodarkę, to rzeczywiście elektorat JKM, ale jest on podobnie porąbany jak ich guru. Nie ma żadnego sensu rozmawiać z nimi o czym kolwiek, bo to może tylko zaszkodzić Dudzie. Takim przykładem jest kara śmierci. Albo obecność Polski w UE, bo nie podlega to debacie.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika pacyna nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Mindzio10 Maja, 2015 - 23:59
Jeśli sam przyznałeś, że te 34%, to żelazny elektorat PiS, to sam sobie odpowiedz, co przyciąga młodych ludzi do Korwina czy reszty prawicowych kandydatów. Nie trawka, to właśnie rozwalenie biurokracji, której ZUS jest symbolem. Podobnie jak pit-y wraz z całą skarbówką. To jest klucz. Od lat pracuję w UK i nigdy nie wypełniałem PIT-u! Młodzi ludzie to wiedzą.
Tak na marginesie, to czy mógłbyś jasno określić "target" dla Dudy na najbliższe dni?
//co przyciąga młodych ludzi
11 Maja, 2015 - 01:25
//co przyciąga młodych ludzi do Korwina czy reszty prawicowych kandydatów//
- od lat jest tak samo: niewielka grupka ludzi daje się złapać na liberalne brednie JKM. Innych prawicowych kandydatów nie było w tych wyborach...
//rozwalenie biurokracji, której ZUS jest symbolem//
- ZUS może i jest symbolem, ale nie da się go zlikwidować, bo ludzie muszą mieć emerytury.
//Od lat pracuję w UK i nigdy nie wypełniałem PIT-u! Młodzi ludzie to wiedzą//
- i co z tego? - HM Revenue & Customs istnieje i działa w UK, tylko sprawniej niż Urząd Skarbowy w Polsce. Każdy też musi się rozliczać z dochodów.
//czy mógłbyś jasno określić "target" dla Dudy na najbliższe dni?//
- surely: elektorat Kukiza.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika pacyna nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Mindzio11 Maja, 2015 - 01:38
Nadal nic nie rozumiesz.
Sam fakt, że myślisz kategoriami ZUS=emerytura. To jest właśnie ten szklany sufit, który albo Duda przeskoczy, albo 2 turę wygra Gajowy.
ZUS nalezy zreformowac - ale nie mozna mowic "publice"
12 Maja, 2015 - 03:14
o jego likwiadacji - bo PO tylko o to chodzi: zmontuja wypowiedzi, postrasza emerytow a ci pojda w obronie emerytur zaglosowac na ... Komorowskiego.
Reforma ZUS winna polegac na wliczeniu placonych dzisiaj skladek w poczet podatku dochodowego (jak np. w USA) - wplywalyby prosto do budzetu i budzet wyplacalby emerytury (czyli moznaby zwolnic 90% pracownikow ZUS) - poprzez zmniejszone oddzialy ZUS.
Naliczanie emerytur winno zalezec wylacznie od lat skladkowych - skomplikowany i niesprawiedliwy obecny system naliczania nalezy po prostu zlikwidowac.
mikolaj
Swieta racja (Mind Service).
10 Maja, 2015 - 23:38
Polsce potrzeba gruntownych zmian.
Retoryka Kaczynskiego dociera dzisiaj do 30% z 40% glosujacych - czyli do mniej niz 15% majacych prawa wyborcze.
Z takim poparciem mozna byc tylko wiecznie w opozycji - a nie zmieniac Polske.
Jezeli Duda zrozumie ten fakt - okaze sie samodzielnie myslacym politykiem - jesli nie - ma szanse... przegrac z Komorowskim.
mikolaj
Dokładnie
10 Maja, 2015 - 23:53
Aż się dziwię, że tak "oczywista oczywistość" ma tak małą siłę przebicia wśród wyborców PiS...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Mikolaj!
11 Maja, 2015 - 11:30
Dobrze byłoby, abyśmy ustalili taką "drobną" nieścisłość! Samodzielnie myślącym Andrzej Duda jest, ponad wszelką miarę! Dobrze bybyłoby również, nie iść z "gównym nurtem" i nie powielać obrażającymi tego wykształconego człowieka stwierdzeniami tego typu! Andrzej Duda jest przedstawicielem swojej formacji, więc nie żądajcie panowie, aby mówił zakłamanym Komorowskim! Jestem przekonana, że A. Duda, jest najbardziej samodzielnie myślacym, mądrym czlowiekiem w tym kandydującym towarzystwie i poradzi sobie świetnie! Rozumiem, że wasze wypowiedzi z Mind Service wynikają z troski! Jednak z boku patrząc, stawiają kandydata w złym świetle! Jeśli jest to Wasz kandydat, zaufajcie jego inteligencji! Mówcie raczej o niesamodzielnych, zagubionych wyborcach, którzy mylą funkcję prezydenta z funkcją posła! O wyborcach, którzy mają obrzydzenie do obecnego prezydenta, za to, że jego formacja polityczna, uchwala ustawy krzywdzące Polaków, a on popiera te niegodziwości! Obrzydzenie do Komorowskiego za to, że nie przejmował się inicjatywami obywatelskimi i w czambuł je odrzucał! Kara go spotkała, obywatele wczoraj odrzucili jego! Jestem przekonana, że Andrzej Duda inaczej by postapił! Od tego trzeba zacząć, że PiS, takich ustaw ludziom by nie zafudował! Obecna ekipa rządząca miała za zadanie rozwalić całą gospodarkę i mając bezkarną większość w sejmie rozwaliła. Komorowski miał to poprzeć i poparł! Jednym słowem, jest potrzeba, aby wywalić tę PO-wską butę na śmietnik, za wszystkie świństwa zrobione Polakom! Pozdrawiam obu panów!
viki
Szczerze mowiac - wole widziec swietnie przygotowanego
13 Maja, 2015 - 03:16
kandydata na Prezydenta ( w tym wypadku P. Dude), inteligentnego, rozsadnego, starajacego sie zrozumiec innych - nie tylko popierajacych jego opcje polityczna - niz zaufac mu bezkrytycznie.
Jest w polityce na tyle krotko, ze smialo mozna stwierdzic, ze nic jeszcze nie pokazal, choc zadatki ma obiecujace.
Np. zgadzajac sie natychmiast na dzisiejsza propozycje Kukiza udzialu w debacie - niewatpliwie zdobyl sporo sympatii wsrod niezdecydowanych (co do II tury). Oby tak dalej...
Chociaz po prawdzie - jako Prezydent RP bez oparcia w sejmowej wiekszosci (poki co) zrealizowanie 95% proponowanych przez niego zmian bedzie nierealne. O tym tez trzeba pamietac.
mikolaj
@pacyna
11 Maja, 2015 - 11:56
"Jeśli Duda ruszy z pomysłem jow-ów..." Duda nie powiedział, że ruszy z tym pomysłem. Duda powiedział, że zaproponuje Polakom aby w tej sprawie wypowiedzieli się w referendum, co chyba dobrze o nim świadczy, że w sprawach zasadniczych chce znać zdanie społeczeństwa. Zresztą w demokracji chyba o to chodzi.
Pozdrawiam
Szpilka
Mowienie dzisiaj o referendum w sprawie JOW-ow
13 Maja, 2015 - 03:21
to sprawa "bezpieczna" nawet dla ich przeciwnikow.
Wg dzisiejszych przepisow, aby referendum bylo wazne musi wziasc w nim udzial ponad 50% uprawnionych do glosowania... kiedy ostatnio w jakichkolwiek wyborach frekwencja byla wieksza niz 50%?
Nawet - jesli cud sie zdazy - i frekwencja przekroczy 50% - to i tak wynik referendum nie jest dla Sejmu wiazacy... - takie mamy w Polsce prawo (Konstytucja) - mowil dzisiaj o tym Kukiz - wazniejsza jest zmiana Konstytucji - niz przeprowadzenie referendum.
mikolaj
JK
11 Maja, 2015 - 01:13
Dziś nie widziałem JK w sztabie Dudy. To bardz logiczne - mamy przyszłego lidera na prawicy.
Ale TVN24 pokazywał JK
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
11 Maja, 2015 - 01:34
gdzieś między górnikami, który przemawiał w wielkim uniesieniu, zachwycony wynikiem Dudy, co wywarło bardzo złe wrażenie...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Duda wydaje sie czlowiekiem inteligentnym i rozsadnym.
13 Maja, 2015 - 03:23
Jednak mowienie o nim, jako o przyszlym liderze prawicy - to co najmniej naduzycie.
Jest czlonkiem PiS-u , wiec partii konserwatywnej swiatopogladowo, lecz socjalistycznej gospodarczo...
Niewatpliwie bylby on lepszym Prezydentem niz Komorowski - ale czy na pewno przywodca prawicy?
mikolaj
@Gawrion
10 Maja, 2015 - 23:59
Witam! Ciesze sie niezmiernie ,ze nasz wysilek zaowocowal! Mysle ,ze wreszcie zabierzemy mafii koryto,ze Pan Andrzej Duda za dwa tygodnie jako prezydent Polski, zacznie tworzyc podwaliny na wygrane wybory parlamentalne! Pozdrawiam!
ronin
Bez euforii!
10 Maja, 2015 - 23:20
Do ciężkiej pracy Rodacy! Ani na chwilę nie wolno spuszczać oczu z resortowych szubrawców, którzy nie cofną się przed niczym, żeby tylko przekręcić drugą turę wyborów na swoją korzyść!
jan patmo
brawo
10 Maja, 2015 - 23:29
Brawo Panie Andrzeju! Idziemy po nowa godna Polske ! Koniec rzadow ladjackiej mafii jest w zasiegu reki!
ronin
w sprawie debaty
10 Maja, 2015 - 23:31
Duda jako zwycięzca może narzucić scenariusz debaty.
proponuję zaprosięć na pogawędkę Pawła Kukiza - z mocnym przekazem - to brak pluralizmu w mediach wykluczyło Kukiza z równorzędnej walki o Urząd.
Wbić we łby - to media promowały bredzisława pozbawiając Dudę i Kukiza szans na szeroką prezentację programową.
Kukiz jako przedstawiciel pozapartyjnego (?) myślenia ma mandat na przepytanie dwóch kandydatów.
Co to daje -
Opcja tzw. debaty jest w świetle dotychczasowej praktyki ryzykowna - cyngle czekają na "fakty"
Wbić do łbów polactwa istnienie przemysłu pogardy dla Polski .
pozdrawiam
Sondaż sondażem, a PKW cuda nad urną już odprawia jak podciągnąć
11 Maja, 2015 - 01:37
Bronka... 5 lat temu Jarosław też wygrywał i wyszło co wyszło bo PKW jest "niezawisła"....
Cieszę się dziś z wyniku A.Dudy, trochę więcej cieszyć się będę po oficjalnych wynikach bo chyba paczka Gronostajewa nie załatwi Bronkowi już teraz 50.01%.
Cieszyć prawdziwie będę się gdy Andrzej Duda zwycięży w II turze.
Na dobranoc - democik:
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
A kiedy wnuczek wreszcie oddał babci dowód, to...
11 Maja, 2015 - 12:01
Pozdrawiam Ciebie Contesso,
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
I tura
11 Maja, 2015 - 08:40
To dopiero I tura i wyniki sondaży, teraz czas na "pracę" PKW, me(n0diów, służb, systemu ewidencji "Żródłó", oni nie oddadza władzy spokojnie, wiedzą ,że duża częśc z nich z Tuskiem , Komorowskim i Kopacz trafi do więzienia...
Yagon 12
Kareta zajechała...
11 Maja, 2015 - 12:00
Pan strażnik żyrandola wsi-ada i jedzie na emeryturkę. POLACY brawo!
warto obserwować
11 Maja, 2015 - 12:08
PKW zaczęła podawać częściowe wyniki wyborów prezydenckich.
Godz. 12:00 - Duda 39,69%, Komorowski 29,14%
http://prezydent2015.pkw.gov.pl/319_Czesciowe_wyniki_w_Polsce
Ciekawe, Ma
11 Maja, 2015 - 12:39
Może dlatego TVP Info nadal podaje wczorajszy wynik wyborów. Cykoria na całej linii. A co będzie, jesli Kukiz wyeliminuje Bronka?
8 punktów, co prawda, ale cuda się zdarzają.
MTC
11 Maja, 2015 - 12:52
Dobrze by było :)
Coś takiego przyszło mi wczoraj do głowy, gdy zaczął się bazarek: bigos, budzyń, ciasteczka. Jednak jeszcze za wcześnie na optymizm.
Ma! Coś knują?!
11 Maja, 2015 - 14:42
Strona zniknęła. może to po komunikacie redaktorki z TVP Info, która, pół godziny temu, sprzed siedziby Komisji, poinformowała o tej stronie i nawet, mimochodem, podała wyniki cząstkowe. Oczywiscie, zero komentarza;)
Duda wygrywa w I turze?
11 Maja, 2015 - 14:54
Cos jest nie tak:
Ze strony PKW zniknęły cząstkowe wyniki.
już jest
11 Maja, 2015 - 15:40
Duda 36,66%, Komorowski 31,90%
http://prezydent2015.pkw.gov.pl/319_Czesciowe_wyniki_w_Polsce
kolejne wyniki
11 Maja, 2015 - 20:08
Godz. 20:00: Duda 35,31%, Komorowski 33,32%
http://prezydent2015.pkw.gov.pl/319_Czesciowe_wyniki_w_Polsce
Dzięki ma
11 Maja, 2015 - 20:24
za dobre wieści!
viki
Na PO chybel wrogom,radości ku przyjaciołom!
11 Maja, 2015 - 13:00
Polska dla Polaków.
Nie dla zdrajców,
złodziei i łajdaków!
Niech Bóg nas prowadzi teraz jak i na jesieni,abyśmy dali radę wyplenić zło czyli PSL i PO z Polski raz na zawsze!
Pozdrawia Papa.
Tylko życie poświęcone innym jest warte przeżycia.
Polonia w USA
11 Maja, 2015 - 14:18
Koledzy jest dobrze. Jak przed chwilą podało Radio Maryja wyniki głosowania przez Polonię w Chicago: 1.Duda-80%, 2.Kukiz-8%, 3.Komorowski-7%.,a w całych Stanach gdzie juz policzono ostatecznie wyniki 1.Duda-66%, 2.Kukiz 14% 3.Komorowski-11%, czyli prawie pokrywają się z prawyborami przeprowadzonymi w poszczególnych miastach przez lokalne dzienniki gdzie Komorowski był na 8 miejscu z poparciem 4-5%. Brawo POLONIA w USA