Chanuka w Sejmie...czy macie jeszcze złudzenia kto nami rządzi ?
Czytam na stronie polskiego (ponoć!!!) Sejmu...że w środę 17 grudnia br., o godz. 16.00 z okazji żydowskiego święta świateł wicemarszałek Sejmu Eugeniusz Grzeszczak weźmie udział w uroczystości zapalenia lampy chanukowej w Sejmie.
Chanuka to trwające 8 dni święto obchodzone w okresie przesilenia zimowego. Upamiętnia ono wydarzenia jakie nastąpiły po zbezczeszczeniu Świątyni Jerozolimskiej, kiedy to jeden dzbanuszek oliwy płonął przez wszystkie osiem dni uroczystości ponownego wyświęcenia Świątyni. Centralnym obrzędem tego święta świateł jest zapalanie świec na chanukiji.
Pierwszego dnia Święta zapala się pierwszą świecę chanukową, zaczynając od prawej strony świecznika. W ciągu następnych dni dodaje się po jednej świeczce - aż do 8. dnia kiedy palą się już wszystkie lampy.
Uroczystość zapalenia świecy na chanukiji z ramienia organizatora, poprowadzi Rabin Shalom Dov Ber Stambler z Chabad Lubawicz.
Otwarte dla mediów
Hall Główny przy tablicach pamiątkowych
http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/komunikat.xsp?documentId=074FEFD45A26B7...
Dlaczego parlamentarzyści nie obchodzą Adwentu, czyli radosnego wyczekiwania na Zbawiciela? A obchodzą judaistyczne święta, które nie mają podłoża w polskiej tradycji katolickiej ? Czy już wiecie Polacy kim są parlamentarzyści, którzy obradują w polskim Sejmie? Oni wszyscy dziś ubiorą jarmułki...dlatego nie czarujmy się, czeka nas Polaków życie w gettcie, jeśli w porę się nie obudzicie...to ostatni dzwonek...
ps. zdjęcie aktualizacja...źródło http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/226306-w-sejmie-swietowano-chanuke
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 9690 odsłon
Komentarze
szybki biesiadnik :))
17 Grudnia, 2014 - 20:03
..trzecia odsłona i trzecia minuta i pała...szybki funkcjonariusz he he
http://trybeus.blogspot.com/
@trybeus
17 Grudnia, 2014 - 21:07
Sto ósma odsłona i plus bo warto
:))
17 Grudnia, 2014 - 21:16
...no to podziękował...:)pozdr
http://trybeus.blogspot.com/
Autor
17 Grudnia, 2014 - 21:34
Wiele razy już to pisałem, Unia Wolności, Unia Demokratyczna, a teraz PO. To tym partiom i tym wyznawcom żydo ubecji, z tych partii, można POdziękować za niszczenie wszystkiego co Polskie, a wprowadzanie co żydowskie. Od obrad Knesetu w Polsce, PO lampki chanuka, w Polskim parlamencie. A może tak unich w Knesecie postawić choinkę, podzielić się opłatkiem i zaspiewać kolende. Lulaj że Jezuniu, lub Bóg się rodzi.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@JJJ
17 Grudnia, 2014 - 22:36
...muszę tutaj dołożyć od siebie, że PiS też tutaj nie odstaje za bardzo, to według mnie jest bardziej zasługujące na uwagę...pozdrawiam
http://trybeus.blogspot.com/
To pewnie dlatego, że za mały brak entuzjamu
17 Grudnia, 2014 - 21:24
... z tego wiekopomnego święta wyraziłeś :)
Świece adwentowe? siem zdenerwował jakiś icek ...
pozdrawiam z 5
Astra - Anna Słupianek
Astro...
17 Grudnia, 2014 - 22:44
...no tak, cztery świece to nie dziewięć :)))...a może mamy jakiegoś Szewacha na portalu he he he...pozdrawiam
http://trybeus.blogspot.com/
Niech zgadnę...
17 Grudnia, 2014 - 22:57
purpurowa pała?
Co do pytania - ja nie mam absolutnie żadnych wątpliwości. Inni niech sią łudzą, jeśli im to pasuje.
Lotna
@Trybeus
17 Grudnia, 2014 - 21:39
Teraz wiadomo dlaczego protestowano przeciwko krzyżowi zawieszonemu przez posła AWS na Wiejskiej. Jak Karmel przeszkadzał odwiedzającym Auschwitz to zostały stamtąd usunięte siostry karmelitanki, tak teraz odwiedzajacym Sejm z hanukowymi świecami znowu on przeszkadza.
Tadek
17 Grudnia, 2014 - 22:41
...powiem tak, nie ma dymu bez ognia...kto będzie wyśmiewał "teorię spiskową" o Judeopoloni jest zwykłym głupcem...chrześcijaństwo jest naturalnym wrogiem "unych" ...nie jest kompatybilne z "unymi"
..na krzyż już jeden się rzucał, na szczęście się to nie udało, ale widząc determinację, to niedługo znów zaczną...pozdrawiam
http://trybeus.blogspot.com/
A niech sobie świecą,
17 Grudnia, 2014 - 22:27
... jak ma to z nich robić dobrych ludzi.
Gorzej z katolikami, którzy biorą w tym udział, a zamiast z nadzieją czekać na Gwiazdę Betlejemską, oddają się kultowi innowierczemu.
Bóg jest jeden, ale to ich świecenie jest świeceniem Bogu świeczki, a diabłu ogarka.
Pociesza tylko, że niedługo narodzi się Zbawiciel i wszystkie światła przyćmi i wszystkie mroki rozjaśni.
miarka
Miarka
17 Grudnia, 2014 - 22:31
I tu się z panem zgadzam
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@Jjj
17 Grudnia, 2014 - 22:38
Lepiej późno, jak wcale :-))
Pozdrawiam
miarka
Miarka
17 Grudnia, 2014 - 22:52
Ale w tylko w tym komentarzu zgadzam się z panem, Niech sobie świecą.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@Jjj
18 Grudnia, 2014 - 02:13
I tak się cieszę, od czegoś trzeba zaczynać
Pozdrawiam
miarka
Niech sobie świecą
17 Grudnia, 2014 - 23:01
u siebie w synagodze, w swoim muzeum polin, w domach, ale nie w polskim Sejmie. Albo niech nazwą ten sejm żydowskim, a nie polskim.
Lotna
Jeżeli by to miało mieć charakter antypolski
17 Grudnia, 2014 - 23:30
... to rzeczywiście trzeba by się temu przeciwstawić.
Natomiast jeśli rzeczywiście i wiarygodnie czują się Polakami wyznania mojżeszowego, to tego nie można im zabraniać. W końcu religia to sprawa publiczna.
Pozdrawiam
miarka
A jak myślisz, miarko?
18 Grudnia, 2014 - 02:12
Jaki to ma charakter jeśli nie antypolski?
Chcą nam pokazać, tak jak z tym muzeum, że są u siebie.
Czy Polacy w ramach obopólnej przyjaźni z narodem Izraela palą adwentowe świece w izraelskim parlamencie?
Lotna
Lotna
18 Grudnia, 2014 - 03:07
Są różne "-filie" i nie wszystkie są zdradami, czy wynaturzeniami. Można być np. filatelistą, czy filumenistą, można nawet pasjami filmy oglądać, a pozostawać szczerym polskim patriotą.
Historycznie rzecz biorąc, to palenie świeczek Hanuka nie ma wydźwięku antypolskiego. Filożydzizm nie oznacza więc antypolonizmu, choć oczywiście może, a wtedy, jeśli to ma miejsce w Polsce, powinno być surowo karane jak wroga agresja lub zdrada.
Jednak wydaje mi się że to powinno być rozpatrywane indywidualnie i po wysłuchaniu stron.
Gorzej, że nasi sędziowie w swoim trzonie przyjechali na ruskich tankach i też palą te świeczki.
Jeśli chodzi o muzeum, to też mam o nim złą opinię - oceniam go jako syjonistyczne kłamstwo, jako chciejstwo wobec historii, żeby wyszła z tego bajka dla dzieci, a nie jako rzeczywiste upamiętnienie historii polskich Żydów. Muzeum to nie powinna być propaganda, a tylko historia, tylko fakty, tylko pamiątki rzeczowe i autentyczne dokumenty.
A co do tego parlamentu izraelskiego, to można spróbować. Tak jak tu (mam nadzieję) świeczki palą Polacy wyznania mojżeszowego i grupa żydofilów, tak tam by trzeba znaleźć Izraelczyków wyznania katolickiego i grupę polonofilów.
Pozdrawiam
miarka
miarka
18 Grudnia, 2014 - 06:14
Nie wiem, czy grasz rolę adwokata diabła, czy faktycznie nie rozumiesz?
Walki z krzyżem vs. wielkie celebracje, trzeba dodać oficjalne, z paleniem hanukowych świec. Krzyż jest w Polsce bardziej publiczny niż żydowskie zabobony. Jak obchodzone są katolickie święta w polskim sejmie? Czy katolicyzm nie jest religią publiczną, tylko judaizm?
Lotna
Lotna
18 Grudnia, 2014 - 10:22
Tak, “Krzyż jest w Polsce bardziej publiczny niż żydowskie zabobony”, ale to “w Polsce”, nie w Sejmie. Skoro w Sejmie są “Walki z krzyżem vs. wielkie celebracje, trzeba dodać oficjalne, z paleniem hanukowych świec”, to w Sejmie jest inna proporcja.
W Sejmie jest większość “mojżeszowych” i tyle. Sami się nie wybrali, tylko ludzie sami się pofatygowali do lokali wyborczych, by zagłosować przeważnie nie na partie narodowe, czy choćby na Ruch Narodowy (choć nie jest on od tego, by brać bezpośredni udział w walkach o władzę), a na PO i PiS (którego przywódca nie chce związku z RN, bo się obawia, że może być antysemicki).
To, że jest w Sejmie taka nadreprezentacja mojżeszowych, to kwestia list wyborczych jeszcze bardziej jak samych głosujących. A listy wyborcze układają ci, co obalili w Polsce demokrację, pozbawili Naród demokratycznych praw wyborczych, a zamienili je w prawo do głosowania w ramach faktycznego faszyzmu-syjonizmu z odgórnie zaplanowanymi przez specjalnie skomponowane przez szefostwo przestępczych organizacji upodobnionych do partii politycznych zwycięzcami listy wyborcze i okręgi wyborcze, na których ustalanie głosujący praktycznie żadnego wpływu nie mają.
A to, że wśród syjonistów jest nadreprezentacja mojżeszowych (w nowomowie zwanych semitami), oraz żydofilów (nieważne, czy również faktycznych syjonistów, czy wprost antypolaków), to i cała tajemnica fenomenu palenia świec hanukowych w Sejmie katolickiego Narodu.
Pytasz też, “Czy katolicyzm nie jest religią publiczną, tylko judaizm?”. Formalnie to obie religie są publiczne. Problem, że judaizm talmudyczny, czy islam, albo protestantyzm to są bardziej prawa, jak religie. Niestety ich wpływy w świecie są tej chwili większe i efekt jest taki, że prawa stawia się wyżej jak wartości moralne, którym prawa mają służyć. Wyższość prawa nad moralnością to cecha faszyzmu, stąd i wiele zła już się z tego powodu wydarzyło i wiele nas jeszcze niewątpliwie czeka. Jedna wielka demonstracja wyższości moralności nad prawem miała miejsce ostatnio w Norymberdze, gdzie sądzono zbrodniarzy hitlerowskich i od tamtej pory faktyczny faszyzm (choć pod maską koncesjonowanej demokracji) wciąż podnosi głowę, wyradzając się już w doktrynę globalizmu.
To oczywiście patologia, z którą Kościół powinien walczyć, tylko jak to mamy robić, skoro sam papież pali hanukowe świeczki?
Pozdrawiam
miarka
@Lotna
18 Grudnia, 2014 - 00:14
A przecież jest tyle świąt do zagospodarowania. Marzy mi się Ramadan w Sejmie.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika miarka nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
tadman18 Grudnia, 2014 - 02:11
Tak, to by było nawet ciekawe. Sejmowa zamrażarka szybko by została opróżniona przez katolików, a "muzułmanie" w dzień by drzemali, a od wieczora do rana buszowali w kuchni sejmowej...
Pozdrawiam
miarka
@miarka
18 Grudnia, 2014 - 00:12
Tak, ale walentynkowe serduszka już są, dynie już są, świeczniki w nowym wymiarze, stylizowanym nieco, by ukryć pochodzenie, już świecą się w wielu oknach. Powoli, ale nieustępliwie panoszą się innowiercze zwyczaje.
tadman
18 Grudnia, 2014 - 02:05
Walentynkowe serduszka to akurat zwyczaj ateistyczny, zaś dynie - satanistyczny. Oba nie są innowiercze, tylko antywiercze. To trzeba zwalczać z całą mocą.
Świeczki Hanuka zaś to raczej pamiątka historyczna, nie religijna, więc tak aż źle, to nie ma.
Myślę, że jak "nasi" kultywują obcą historię, to stają się "-filnymi" narodu kultywującego tą historię. Raczej więc trzeba by się upewnić, czy aby na pewno są Polakami, czy aby podejmując funkcje polityczne nie zdradzili swoich przysiąg służby Narodowi Polskiemu?
Pozdrawiam
miarka
Niezupełnie
18 Grudnia, 2014 - 02:21
"Walentynkowe serduszka to akurat zwyczaj ateistyczny, zaś dynie - satanistyczny. Oba nie są innowiercze, tylko antywiercze. To trzeba zwalczać z całą mocą."
Gwoli ścisłości, Talmud też jest antywierczy, a satanizm i czarnoksięstwo są w wielu krajach zaliczane do religii. Tam gdzie jest sacrum, profanum i dogma, tam mamy do czynienia z religię.
Lotna
Lotna
18 Grudnia, 2014 - 10:47
O, to komuś tam się zdrowo porąbało. To typowy przykład stawiania patologii wyżej jak normalności na wskutek stawiania wyżej prawa jak moralności.
Satanizm nie ma żadnej sfery sacrum - to wprost antyświętość.
Podobnie czarnoksięstwo, nie ma świętości, bo się opiera na siłach nieczystych.
Zło nigdy nie jest święte, bo jest niemoralne.
Pozdrawiam
miarka
Oczywiście
18 Grudnia, 2014 - 12:16
Ale Ty patrzysz na to oczami katolika, a nie antropologa. :)
W każdej religii istnieje "świętość" - sacrum, czyli przedmiot kultu i istnieje przeciwieństwo tej "świętości" - profanum. Istnieją także dogmaty wiary, insygnia wiary i tabu - rzeczy zabronione i na tej podstawie pewne czynności jakiejś grupy osób są kwalifikowane jako religia.
Dla satanistów Lucyfer jest świętością, jemu składają hołdy i go czczą.
To, że ta ich "świętość" jest jej dokładnym zaprzeczeniem, to już zupełnie inna sprawa.
Lotna
Lotna
18 Grudnia, 2014 - 17:34
Właśnie o tym piszę, bo antropolog nie robi kwalifikacji moralnych, sięgających istoty kultu, tylko robi kwalifikacje prawne, tylko oparte o zewnętrzne znamiona.
To oczywiście może mieć miejsce, ale tylko wobec kultur antycznych, natomiast jest zupełnie bez sensu wobec kultur żywych. Można powiedzieć, że „"świętość" – to sacrum, czyli przedmiot kultu”, tylko że nic to nie mówi o tym, czy kultywuje się coś ku życiu, czy ku śmierci. Dla antropologa to sprawa wtórna – on to rozważanie może przeprowadzić kiedykolwiek, natomiast wobec osoby żyjącej w danej kulturze to już kwestia życia i śmierci, rzecz pierwszoplanowa, zaś religia z jej sacrum-profanum jest dopiero wtórna.
Żadna społeczność ludzi normalnych nie będzie uprawiała kultu „ku śmierci”, bo to jest samozatraceńcze. Żadna społeczność ludzi normalnych nie równouprawni śmierci z życiem.
Problem jest w tym, że kultury żywe mają sens tylko wtedy, gdy służą życiu, a służą, gdy stoją na prawdzie, naturze, mądrości, dobru, czy człowieczeństwie dojrzałym, na moralności z najwyższej półki.
Antropolog, to tyle co filozof, zaś człowiek żywy i chcący żyć, musi być najpierw realistą. A życiu służą, gdy stoją na prawdzie, naturze, mądrości, dobru, czy człowieczeństwie dojrzałym, na moralności z najwyższej półki.
Wszystkie inne kultury, jeśli próbują współistnieć z tą kulturą najwyższą, są kulturami już tylko w sensie antropologicznym, czyli prawniczym, ale względem tej kultury wyższej są już martwe, a jeśli są ożywiane, są antykulturami.
Podkreślę: antropolog, prawnik, żeby stwierdzić, że satanizm, czy czarnoksięstwo jest religią, MUSI JE NAJPIERW UŚMIERCIĆ. Jeśli to robi bez ich uśmiercenia, to sam staje się satanistą i musi przyjść drugi, który go uśmierci, żeby ludzkość mogła przetrwać.
To, że nam się rozpowszechnia myślenie prawnicze przed moralnym, myślenie w jakichś kategoriach szczegółowych przed spojrzeniem ogólnym, myślenie w kategoriach obserwatora, a nie osoby żyjącej i chcącej żyć, to w ogóle największe zagrożenie dla przetrwania ludzkości jakie kiedykolwiek było. To wręcz sedno satanizmu.
Ludzkość naprawdę musi się z tego uwolnić, choćby jej większość miała przy tym zginąć, bo inaczej nie przetrwa nikt.
Pozdrawiam
miarka
Prooponuję aby przed
18 Grudnia, 2014 - 14:16
Prooponuję aby przed następnymi wyborami do parlamentu, kandydaci zdejmowali portki!!!
eirePL