Po czyjej stronie stanie wojsko w Polsce ?
W Egipcie wojsko - Armia Egipska, "stanęła" po stronie ludu, piszę w cudzysłowiu, bo to przecież tylko zimna kalkulacja. Armia Egipska i Wojsko Polskie są do siebie podobne. Państwo w Państwie, Korupcja, Rządy Służb i wiele, wiele innych.
A zatem po czyjej stronie z sobie tylko znanych względów stanie w Polsce Wojsko Polskie ? Ponoć już nie Ludowe. To jakie ?, czyje ?
To już chyba ostatnia szansa dla Wojska Polskiego by zmazać hańbę rodem z PRL-u, hańbę milczenia w sprawie katastrofy Smoleńskiej i raportu MAK-u.
Wyzwolić się z wszechobecnej władzy Moskiewskiej Generalicji. Przywrócić honor i dobre imię Polskiego Żołnierza i Oficera.
Wojciechu, Korea czeka! - link.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4532 odsłony
Komentarze
Re: Po czyjej stronie stanie wojsko w Polsce ?
11 Lutego, 2011 - 19:12
Wojsko Polskie tą przez ciebie wymienioną "ostatnią szansę zmazania" na pewno nie wykorzysta.
Powód jest bardzo banalny: zbyt wielka zależność od polityki. Na dzień dzisiejszy po prostu nie widze "Wodza" który by miał tyle "kręgosłupa".
Pozatym dzisiejsze WP nie bardzo przypomina te z czasów PRL. Rozregulowane i niedofinansowane.
Co o Tusku i jego klice myślą żołnieże.
11 Lutego, 2011 - 19:16
Wystarczy wejść i poczytać na www.nfow.pl ,jadą po Klichu i Tusku aż miło.Myślę że wojsko stanie przeciw Tuskowi ale czy z nami?
Tylko umarli widzieli koniec wojny.
Tiburon21
11 Lutego, 2011 - 19:40
Święte słowa, wojsko jak zwykle stanie po swojej stronie.
Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
W Egipcie
11 Lutego, 2011 - 19:37
Cyt.W Egipcie wojsko - Armia Egipska, "stanęła" po stronie ludu,
i Sulejman uwikłany w Służby. Ma poparcie Clintonowej-bilderbergowej. Sytuacja jest nie do pozazdroszczenia (bez okrągłego stołka).
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
Ciociababcia
11 Lutego, 2011 - 19:50
Witaj,
dobrze wychwyciłaś Szanowna, lud kupi, a interes obroniony.
Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Witam :)
11 Lutego, 2011 - 19:50
A to my w ogóle mamy jeszcze jakieś wojsko?
Bardzo przepraszam, być może komuś się wydawać to cynizmem, ale nie jest.
Jak to naprawdę wygląda?
Pozdrawiam
Anderson
11 Lutego, 2011 - 20:09
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
popatrzcie na kamasze Pana Prezydenta
11 Lutego, 2011 - 21:29
widać, że nigdy nie zajmował sie sportem... idzie na tzw. parasola, zadzierając nie nos, tylko czubki butów...
Anderson
11 Lutego, 2011 - 20:03
Też się nad tym zastanawiam, PO od dawna robiło wszystko aby stan naszego wojska wyglądał tak żałośnie jak teraz.
Niestety najważniejsi dowódcy wszystkich rodzajów wojsk zginęli pod Smoleńskiem. Wcześniej w wypadku Casy zginęło wielu wspaniałych pilotów.
Mogę się mylić ale śmierć tych ludzi to nie przypadek. Zbyt duzo tych wypadków i zbiegow okoliczności w tak krótkim czasie. Może jedynie ci co już nie żyją mogli pociągnąć wojsko za sobą. A teraz Komorusek mianował generałów na których nie chciał się zgodzić Prezydent Kaczynski ze względu na ich przeszłość. Kto ma przejąć władzę nad wojskiem? Nie ma już prawdziwie polskich generałów, którzy mogliby stać się takimi liderami.
Amalio, JWP
11 Lutego, 2011 - 20:28
Oczywiście, że nie mamy generałów... no może poza jednym, w stanie spoczynku... ale gotowym do defilad.
Ale chodzi mi o szeregowców- jeśli w ogóle taka instytucja istnieje. Jak to naprawdę wygląda? Ile jest jednostek, jakie to są jednostki?- rozumiem, że część info to tajemnica wojskowa... ale ponoć mamy jeszcze jakieś układy podpisane z NATO...no to może należy zapytać co NATO na to?
Pozdrawiam
Anderson
11 Lutego, 2011 - 21:07
To przyczynek do dyskusji.
Polska armia w pułapce mitów. Rzeczpospolita.
I obiecuję, iż w najbliższym możliwym czasie, może nie ja, ale jeden z blogerów niepoprawnych, napisze na temat Naszej Armii.
Pozdrawiam
jwp Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Hm.
11 Lutego, 2011 - 21:29
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem: liczebność 100 tys.
No to akurat, to chyba to konieczne minimum aby utrzymać porządek w większych miastach. No tylko taki wniosek się nasuwa, bo dalej za autorem artykułu, w innym przypadku, trzeba będzie chłopakom pomóc i to tylko w 10%. No ciężka sprawa.
Pozdrawiam
Andeson
11 Lutego, 2011 - 22:05
Racja, pomożemy. Musimy pomóc.
Społeczność obywatelska musi się odrodzić.
A może słynne "trójki klasowe" i obywatelskie patrole.
Żarty żartami, a problem wojska, obronności i bezpieczeństwa obywateli nabrzmiewa.
Za kilka dni o tym napiszę.
Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Racja Panie Marszałku! ;)
11 Lutego, 2011 - 22:19
Jak my się zgadzamy! ... i że pomóc tzreba będzie i że temat nie na żarty, ech, znowu...
Pozdrawiam serdecznie
Anderson
11 Lutego, 2011 - 21:52
WP w cyfrach znajdziesz na blogu p.Szeremetiewa.
Z wikipedii (info na kolanie bo mi się nie chce szukać na stronach MON):
Stan ewidencyjny żołnierzy w Siłach Zbrojnych RP na dzień 18 stycznia 2010 roku:
generałowie - 140
oficerowie (w tym generałowie) - 22 705
podoficerowie - 41 779
szeregowi - 33 317
kandydaci do zawodowej służby wojskowej (elewi, podchorążowie) - 2471
Ogółem - 100 412 żołnierzy
Jednym słowem - na 1 generała (oficera) przypada 1.467 szeregowca.
Pozdrawiam.
contessa
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contessa
11 Lutego, 2011 - 22:01
Merci Ci i nieustannie Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Contesso
11 Lutego, 2011 - 22:16
Uprzejmie Pani dziękuję. Czyli to wypada średnio jedna setna na ... ;)
Szkoda bo temat niestety wcale nie śmieszny.
Pozdrawiam
po czyjej stronie stanie wojsko
11 Lutego, 2011 - 21:25
w Egipcie będzie islamizm... a USA o tym wie i chce miec nastepny poligon walk z terroryzmem islamskim... przeciez to proste... a to "wypracowanie" Wojtka Jaruzelskiego jest bezcenne... ideały a zycie...
Maszeruje wojsko....
11 Lutego, 2011 - 22:23
Maszeruje wojsko.... maszeruje..
Babcia patrzy z boku i mówi: Ale ....!?!?
Zastanawiam się, czy ta uwaga była w swej istocie : merytoryczna, czy emocjonalna i jaką miała rangę.
Skądinąd podejrzewam,że babcia miała jeszcze pamięć ułańską.
Dopowiadam, że była leczona przez NFZ i nie zaryzykowała potwierdzić swojej wypowiedzi uśmiechem.
Gdzie usta milczą tam cnota panuje.
Naszych generałów należałoby wsadzić na drzewo ,dobrze zatrząść i zobaczyć ilu się utrzyma.
Reszta dyskusji w tym temacie to akademickie dywagacje.
Po rozpierdzieleniu GROMU, nie będziemy pewni domu.
komar
Komar
11 Lutego, 2011 - 23:20
"Maszeruje wojsko.... maszeruje.." -to pieśń.
"Babcia patrzy z boku i mówi: Ale ....!?!?" - dobrze, że patrz z boku, zdrowy osąd.
"Zastanawiam się, czy ta uwaga była w swej istocie : merytoryczna, czy emocjonalna i jaką miała rangę." - rangę ma funkcjonariusz, a wypowiedź wyższego kontekstu i wspólnotowa jest wielopoziomowa.
"Skądinąd podejrzewam,że babcia miała jeszcze pamięć ułańską." - to dobrze, bo Pamięć jest fundamentem Narodu.
'Dopowiadam, że była leczona przez NFZ i nie zaryzykowała potwierdzić swojej wypowiedzi uśmiechem." - emotikony to narzędzie ludzi, którzy nie wiedzą czym jest epistolografia.
"Gdzie usta milczą tam cnota panuje." - jakżesz to, niecnota milczenia ma nam zamknąć usta.
"Naszych generałów należałoby wsadzić na drzewo ,dobrze zatrząść i zobaczyć ilu się utrzyma." - i wreszcie ad meritum i w pełni popieram, a nawet wykonam, w miarę mośliwości.
"Reszta dyskusji w tym temacie to akademickie dywagacje." - ważne, iż zaczynamy się martwić o stan bezpieczeństwa Państwa.
"Po rozpierdzieleniu GROMU, nie będziemy pewni domu." - hasło słuszne, ale jaka recepta.
Pozdrawiam i dziękuję za głos, jakże inspirujący w dyspucie.
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Moim naiwnym być może zdaniem
11 Lutego, 2011 - 22:04
Jeśli dojdzie do jakiejkolwiek interwencji wojska to przegramy. Jedyną szansą patriotów na odzyskanie Polski jest zwycięstwo uczciwych ludzi w dobrze pilnowanych wyborach. Tylko oczywiste fałszerstwo lub terror władzy mogłoby usprawiedliwić ewentualne inne akcje. Sądzę, że powinniśmy pokojowo manifestować, organizować się, przeprowadzać akcje z jajami jak czytelnia na wolnym powietrzu po to, żeby oswajać ulicę z naszą obecnością i zdobywać poparcie ogółu Polaków. Proponuję więcej cierpliwości, żeby nie poddać się gdyby jeszcze w tym roku nie starczyło nam sił na zwycięstwo. To musi być ruch tak powszechny i świadomy celów jak pierwsza Solidarność, a przecież to był efekt wieloletniej pracy ludzi podziemia. Nie możemy liczyć na jakąkolwiek pomoc z zewnątrz, bo ciężar niepodległości musimy unieść sami, tylko wtedy Polska będzie naprawdę nasza. Będzie na pewno !
kpharck
11 Lutego, 2011 - 22:07
"Proponuję więcej cierpliwości, żeby nie poddać się gdyby jeszcze w tym roku nie starczyło nam sił na zwycięstwo."
At point.
Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Jeszcze łatwo by nas było zatomizować
11 Lutego, 2011 - 22:13
Nasze elity dopiero dorastają do patriotyzmu, a jako zbiorowość jesteśmy dość słabi - n.p. jak sobie Państwo wyobrażają działalność w wypadku wyłączenia Internetu? Pojawienia się prowokatorów działających ze skradzionych kont?
@jwp Pozdrawiam również.
kpharck
11 Lutego, 2011 - 23:25
Wyłączenie internetu już się nie sprawdziło w Egipcie. Choć tam to ściema służb.
Może wreszcie wyjdziemy na spacer - Polak Walk.
Do miłego.
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Oczywiście!
11 Lutego, 2011 - 22:23
"To musi być ruch tak powszechny i świadomy celów jak pierwsza Solidarność, a przecież to był efekt wieloletniej pracy ludzi podziemia." Tak, tu Pan trafił w dziesiątkę.
Pozdrawiam
Anderson
11 Lutego, 2011 - 23:28
Miły Panie,
to jest "walka o Ogień", tylko teraz wymaga od nas więcej...
Choćby dlatego piszemy na blogach.
Z Szacunkiem
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Doskonale rozumiem wagę tej walki.
11 Lutego, 2011 - 23:35
Czy mógłby Pan, JWP, łaskawie wyjaśnić swoją dygresję o blogach?
Jeżeli nie powinienem komentować to natychmiast zaprzestanę. Wydawało mi się, że to w walce pomaga. Jeśli się mylę, proszę mnie uświadomić.
Z szacunkiem
Anderson
Anderson
11 Lutego, 2011 - 23:48
Szanowny Panie,
to nie była dygresja, tylko konstatacja> doceniłem zalety dyskusji na blogu. I bardzo sobie cenię dialog z Panem. Opacznie mnie Pan zrozumiał.
Łączę Wyrazy Szacunku i Upraszam o Dalszy Dyskurs.
Jednakowoż udaję się na spoczynek, Daj Boże, jeszcze nie Wieczny.
Jest Pan i Miłym i Twórczym Adwersarzem.
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Do Wszystkich Uczestników Dysputy i Obserwatorów
11 Lutego, 2011 - 23:54
Wielkie Wam Dzięki za Żywy dyskurs i za Wizyty.
Dufam, iż spotkamy się niebawem w Wolnej Polsce, choćby i przy Niedzieli i zadumamy się nad miską Polskiego Rosołu, a jak żywo pójdzie słuszny spór o Rzeczypospolite, to może i do schabowego dojdziemy z okowitą.
Kłaniam się Wam nisko po Staropolsku, choć bez zbędnej Atencji.
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Dobranoc JWP ;)
12 Lutego, 2011 - 00:07
co do schabowego aby nie był z tego genetycznie uzdatnionego knura, tego co to wie Pan szanowny, z dzikiem i strzelbą skojarzyli w tym laboratorium, tfu!
Pozdrawiam
Re: Po czyjej stronie stanie wojsko w Polsce ?
11 Lutego, 2011 - 23:56
Jest wielu dzisiaj generalóewi nie tylko, którym bym zaufal. Tylko czy żolnież polski ma dziś wystarczająco patriotyzmu i odwagi??? To chyba jedyny, pomijany ntemat, w szkoleniu WP. Nigdy nie mają wiedzieć, komu będą slużyć??? Patriotyzm i odwaga, to towar deficytowy, nawet w wojsku po przysiędze??? Mam jednak nadzieje, że są ludzie honorowi, gotowi na bój w obronie ojczyzny??? Egipt??? To inna cywilizacja, inne uwarunkowania!!! Pzdr.
balsam
12 Lutego, 2011 - 00:02
Witaj,
największe zagrożenie to deficyt Polskości.
Dzięki za tą jakże mądrą Myśl.
Czuj Duch.
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
A to już w Polsce
12 Lutego, 2011 - 00:20
nadszedł czas, by wojsko stawało po jakiejś ze stron?
Nie wiedziałem...
Czyżby kaczo - donaldziej napierdalance nie wystarczało plucie?
Ratus
12 Lutego, 2011 - 12:42
"Czyżby kaczo - donaldziej napierdalance nie wystarczało plucie?" - totalne uproszczenie.
Primo - rozmawiamy o tym czy jest, czyje jest i jakie jest Polskie Wojsko.
Secundo - i jak w kontekście powyższego zachowa się ono w trudnej dla kraju sytuacji.
Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
O wojsku można romawiać
12 Lutego, 2011 - 14:55
w setkach kontekstów,
Tu jednak warto odpowiedzieć na pytanie zawarte w tytule Twojego wpisu.
Otóż polska armia nie opowie się po żadnej ze stron, bo nie ma takiej potrzeby.
pozdrawiam
ratus
12 Lutego, 2011 - 15:40
"...bo nie ma takiej potrzeby." - rozwiń proszę.
Armia nigdy nie była bezstronnym organizmem i zawsze wygrywa jakaś opcja, nawet w czasie wojny nie jest monolithem.
Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Re: jwp
13 Lutego, 2011 - 21:01
Armia, w prawdziwie demokratycznych krajach, jest ostatnim gwarantem konstytucji, suwerennosci i niepodleglosci??? Polska nie jest jeszcze demokratycznym krajem, ale ma konstytucje i wojsko. Tylko od 10 kwietnia 2010r. zostala zlamana w najwaniejszych zapisach, kilkakrotnie, nie bede tutaj wyliczal, sytuwal tych miejsc, jedno jest pewne, ze honor zolnierza polskiego, zostal zhanbiony po stokroc??? Wiec jedyna nadzieja, jest obronie godnosci, by wojsko wyzwolilo narod, pierwszy raz od dziesiątek lat??? Dzis jak nigdy, ma do tego sposobnosc i odpowiednie wyksztalcenie. Potrzebny jest tylko plan i odpowiedni, znany, odwazny przywodca??? Nie namawiam tutaj do rewolty, ale odpowiednie wyksztalcenie sluzb i elit wojskowych, przy wykorzystaniu odpowiednich srodkow logiki i logistyki, powinno doprowadzic jak najszybciej, do przywrocenia panstwa narodowi, srodkami demokratycznymi??? Pzdr.
jwp
14 Lutego, 2011 - 20:32
Nie wiem za bardzo co miałbym rozwijać, bo stwierdzenie iż polska armia nie ma potrzeby stawać po jakiejkolwiek ze stron w kontekście dzisiejszych pańszczyźnianych sztucznych podziałów - wyczerpuje temat.
To może szanowny jwp objaśni obficie, jak to miałaby polska armia zajmować stanowisko w dzisiejszych realiach frajerskiej wojenki i czemu?
pozdrawiam