Polecam Ziemkiewicza
Warto zeby z ostatnim artykulem Ziemkiewicza zapoznali sie nie tylko politycy PiS ale ich poplecznicy w internecie, ktorzy podchodza nieufnie do kazdej proby sprowadzenia dyskusji o Smolensku na tory bardziej strawne dla wiekszosci spoleczenstwa.
Ostatnia dyskusja pod tekstem FYM'a pokazala jasno ze liderom prawicy w internecie nie chodzi o wygranie wyborow ale o zrobienie wokol siebie halo, a wylansowanie wlasnej osoby. Wystarczy tylko podwazyc ich nieomylnosc i juz zaczynaja wolac moderatorow na pomoc.
To jest bardzo szkodliwe dla wszystkich, ktorzy popieraja PiS - bo od razu sa przyrownywani do takich zacietrzewiencow jak np. FYM.
Jesli FYM poczuje sie dotkniety tym tekstem (czego oczywiscie oficjalnie nie przyzna i zaraz mnie tam jakos zbluzga) to prosze bardzo - mozecie mnie z niepoprawnych usunac bo i tak coraz rzadziej tu zagladam i nikt po mnie plakac nie bedzie. Brnijcie dalej w ten radykalny ton i umacniajcie te swoje 20% w przeswiadczeniu ze tylko PiS i nic tylko PiS.
Nie ma to znaczenia bo Polska i tak beda rzadzic komuchy, byc moze z malymi przerwami co pare(nascie) lat.
Odpowiedz:
Przepraszam ze nie bralem udzialu w dyskusji.
Myla Panstwo niestety prawde z jej interpretacja. Ziemkiewicz dokladnie to pokazuje: czym innym jest powiedzenie "mielismy racje - obnizanie rangi wizyty prezydenta doprowadzila do katastrofy" a czym innym "tokowanie" (dziekuje Panu JaN'owi za nowe slowo w moim slowniku) za "zamachem", na ktory poki co dowodu nie ma. Jest natomiast dowod na niedbalstwo i karygodny blad. PiS jednak obstawil Va Bank i zaryzykowal teze o zamachu. Czy przy obecnym stanie wiedzy to jest prawda czy jej interpretacja?
Powtarzam: myla Panstwo docieranie z prawda do spoleczenstwa z narzucaniem spoleczenstwu interpretacji faktow.
I chcialbym jeszcze tylko sie upewnic ze dobrze rozumiem: gdy Jarek byl bliski wygrania wyborow to tez byli Panstwo tak bardzo zniesmaczeni, tak? Chyba, ze Panstwo naprawde wierza, ze gdyby wtedy Jarek mowil o zamachu to by wygral.
No i ostatnia sprawa. Mowia Panstwo, ze trzeba docierac do spoleczenstwa z prawda i rownoczesnie ze jest ono za glupie zeby ta prawde zrozumiec. Czyli rownie dobrze mozna sie poddac bo jest to szach mat? A pozniej dziwia sie Panstwo dlaczego twierdze ze Polska bede rzadzic komuchy? Ciezko sie tutaj polapac....
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2283 odsłony
Komentarze
Z taki podejściem...
21 Stycznia, 2011 - 10:48
"Nie ma to znaczenia bo Polska i tak beda rzadzic komuchy, byc moze z malymi przerwami co pare(nascie) lat".
To, kto nami będzie rządzić zależy w dużej mierze od nas samych i świadomości wyborców. Aby wyborcy tę świadomość mieli, trzeba głośno mówić i przypominać komu zawdzięczamy Polskę jaką mamy!
Pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą.
21 Stycznia, 2011 - 11:01
Masz prawo do własnego zdania.Moje jest odmienne.Niestety tylko Pis jest alternatywą. I to radykalny PiS. Ja osobiście mam dość farbowanych lisów typu Poncyliusz.I nie zgadzam się z Ziemkiewiczem,że trzeba przyciągnąć wyborcę zmieniając swój wizerunek.To jest oszustwo. A jeśli wyborca tego nie rozumie to jest idiotą. Włażenie w tylek wyborcy, tylko po to aby być wybranym to sprzeniewierzenie się własnym ideałom. Trzeba mówić prawdę, chociaż jest bolesna.Ale teko polski ludek nie kapuje. Odmóżdżony przez media. Poglądy na państwo jakie ma PiS nie są całkiem z mojej bajki. Bliżej mi do Korwina, ale ponieważ Mikke zwariołał ( i chociaż merytorycznie może ma rację to trobi z siebie pajaca ) to zostaje PiS. Nie jestem ślepo zapatrzona w Jarka, ale tylko on pozostał. Trzeba odsunąć PO od władzy bo to ludzie niekompetentni, a jedynie PiS ma jakiekolwiek szanse. To,że niektórzy mają inne poglądy ( czasami może nieprawdopodobne ) dotyczące katastrofy, to nie znaczy że się mylą.Nie znaczy też ,że mają rację ale trzeba szukać, badać drążyć.Możemy sie nie zgadzać, ale nie plujmy na siebie. Nie obrażajmy się. W końcu stoimy po jednej stronie. Pozdrawiam.
Amelia: zgadzam się z Tobą.
21 Stycznia, 2011 - 11:15
Pewnie, że aby mieć realny wpływ na kształt państwa - trzeba przejąć władzę, ale jak połowa społeczeństwa ma to w dupie i w ogóle nie wychodzi z domu podczas wyborów, a druga nie widzi zagrożenia - to będą mieć taki kraj, jaki wyjdzie z bierności jednych i interesu (lub głupoty) drugich.
Ja sobie nie życzę, żeby J. Kaczyński zmieniał swój wizerunek, bo nie powinien.
Głosuję na jego ugrupowanie jakim jest, a nie jakim by było. Głosuję też dlatego, że jest najbliżej moich poglądów.
Podzielam pogląd koleżanek
21 Stycznia, 2011 - 12:25
Lektura opinii R. Ziemkiewicza wzbudziła we mnie niesmak.
Uproszczę: z jednej strony tragedia ludzka z tąpnięciem politycznym i społecznym oraz potem zachowanie władzy (rządu,mediów, itp) zarówno wobec opozycji jak i całego społeczeństwa, a z drugiej słupki w sondażach.
Dla mnie to nie jest porównywalne.
Masz rację płakać nie będziemy
21 Stycznia, 2011 - 11:22
Możesz do woli tokować na wp.pl albo w onecie i czytać jak inne lemingi cię chwalić będą.
Re: Polecam Ziemkiewicza
21 Stycznia, 2011 - 11:38
Chętnie bym się zapoznał gdybyś nie zapomniał "zalinkować" materiał.
Jakie to tory są "strawne" dla "większości" społeczeństwa ? I skąd przekonanie że akurat dla większości ? Że tak obcesowo zapytam.
Tak się składa, że do PIS-u nie należę. Co do obu braci mam (powiedzmy) swoje zdanie. Jednak uważam że tak jak psu micha i buda. Tak społeczeństwu należą się rzetelne, szczegółowe i nie budzące wątpliwości wyjaśnienia w tej sprawie.
Dopóki to nie nastąpi, to w oparciu o istniejący wówczas stan rzeczy i obserwowalne wówczas wydarzenia będzie to w moim przekonaniu po prostu zamach stanu. Przeprowadzony przez "służby" (i to nie koniecznie rosyjskie) o ile nie na zlecenie to przy aprobacie rządzącego dziś układu. Którym pewne środowiska posłużyły się dla realizacji swoich interesów. A jakie to "interesy" widać po działaniach w naszym kraju.
Dlaczego mam prawo tak myśleć ? Dlatego że nie tylko nie podjęto żadnych działań umożliwiających zabezpieczenie dowodów na miejscu zdarzenia i nie wykorzystano w tym celu wszelkich dostępnych środków. Ale w arogancki i impertynencki sposób mataczyło się jak tylko można (z wykorzystaniem spolegliwych mediów) by nie dopuścić do wyjaśnienia całości sprawy. Co więcej owo mataczenie trwa w najlepsze do dziś.
W każdym normalnym kraju po takim wydarzeniu, które niejako było konsekwencją postępowania rządzącego układu istniejący rząd podałby się do dymisji w trybie natychmiastowym. Dlatego też 10 kwietnia postaram się być w Warszawie bo nie myślę tolerować załganej rzeczywistości. Bo mam prawo znać prawdę.
I to czy Kaczyńskich i PIS lubię czy nie ma najmniejsze znaczenie.
W. red
W. red
Chodzi o ten tekst:
21 Stycznia, 2011 - 12:08
http://www.rp.pl/artykul/9133,597472-Ziemkiewicz--Radykalizm-niewybieralny-.html
Okojeza: od tych, którzy pozyskują wyborców
21 Stycznia, 2011 - 12:21
wizerunkiem - rzygać mi się chce!
Wolę Korwina-Mikke!
Re: Polecam Ziemkiewicza
21 Stycznia, 2011 - 13:41
Z dużym szacunkiem traktuję pióro Pana Ziemkiewicza i z wielką atencją do tej pory odnosiłem się do jego twórczości pisarskiej i dziennikarskiej.
Jednak powielanie „wiekopomnych odkryć” euro – posła Migalskiego jest dość niesmaczne.
Opinia [ W.red ] z którą się identyfikuję w całym zakresie, jest tutaj wyjątkowo trafiona. Dopóki przy urnach wyborczych idioci będą w większości, żadna zmiana wizerunku w obecnych realiach nie ma szans wywarcia istotnego wpływu na obraz sceny politycznej.
Ja również wbrew Ziemkiewiczowi nie życzę sobie aby Jarosław Kaczyński czy PIS zmieniał swój wizerunek.
Uważam wręcz że PIS powinien jeszcze mocniej epatować konkretami i radykalizmem w dokumentowaniu zaprzaństwa magdalenkowej elity.
aster
Ziemkiewicz trochę sam sobie zaprzecza.
21 Stycznia, 2011 - 14:33
Z jednej strony (cyt):” Na bezpiecznej wysokości podał komendę: "odchodzimy", i została ona potwierdzona przez drugiego pilota – przyczyny katastrofy należy więc szukać w odpowiedzi na pytanie, dlaczego mimo to samolot wciąż się zniżał.” a z drugiej strony (cyt):” Sugestia, jakobyśmy w odczytanym fragmencie nagrania zyskali potwierdzenie tezy o zamachu, jest więc, mówiąc najdelikatniej, w oczywisty sposób naciągana.”
Jak to w końcu jest?
Masaraksz
no wlasnie
22 Stycznia, 2011 - 01:19
Dla Pana "blad" rowna sie "zamach".
Dla mnie w tym kontekscie tez - ale trzeba pamietac ze przekaz jest takze kierowany do osob, ktore nie siedza w naszym srodowisku, nie pamietaja nagonki na Prezydenta, nie znaja historii, wierza ze Rosja to kraj demokratyczny a wojny juz nigdy nie bedzie, itd. Do tych osob nalezy docierac z przekazem po-wo-li. Zaczynac od czegos co ich od razu nie odrzuci. A dopiero pozniej drazyc i isc dalej.
Ale o czym ja mowie. Przeciez to byloby klamstwo, prawda?
bo się wkurzyłem
22 Stycznia, 2011 - 01:49
Proszę podać dowód, że "PiS poszedł vabank i zaryzykował tezę o zamachu". Konkretnie: kto z władz PiS taką tezę postawił, gdzie jest dostępna taka wypowiedź Kaczyńskiego lub innego członka władz PiS? Oglądałem np. konferencję PiS po raporcie MAK. Raport Kaczyński zjechał porównując do Radia Erewań, ale nie przypominam sobie tezy o zamachu. W dyskusji sejmowej też nie było takich wypowiedzi - było chyba jedno pytanie czy prokuratura bierze taką możliwość pod uwagę. Może jednak coś mi umknęło więc proszę o podanie źródła swojego twierdzenia. Albo zaprzestanie powtarzania mainstreamowych narracji.
oszołom z Ciemnogrodu
oszołom z Ciemnogrodu
Prosze
22 Stycznia, 2011 - 13:23
http://www.tvn24.pl/-2,1665724,0,1,macierewicz-katastrofa-smolenska-byla-zbrodnia,wiadomosc.html
http://wpolityce.pl/view/6088/Macierewicz___Jednak_trzeba_podjac_dyskusje__czy_to_nie_byl_zamach__Czy_to_nie_bylo_morderstwo___Czy_to_nie_byla_z_przygotowana_akcja__.html
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/296651,macierewicz-mowi-o-zbrodni-co-wie-o-smolensku.html
3 min szukania w google.
Nie udawajmy ze takiej atmosfery nie ma.
Jeszcze raz podkreslam: dla mnie tez skala zaniechan zasluguje na miano zbrodni czy nawet zamachu. ALE: media tak podana prawde od razu obroca w proch.
Pamietacie jak wszyscy byli wkurzeni ze Kaczynski w czasie kampani nic nie mowil? Wtedy nie mogli manipulowac i klamac bo nie mieli czym. Teraz maja pelne pole do popisu. To nie znaczy ze nie mozna mowic - ale trzeba unikac slow do ktorych pozniej sie przyczepia jak rzep do ogona.
Nie mozna polemizowac z rzeczywistoscia. Rzeczywistosc trzeba zaakceptowac i sie z nia zmierzyc!
Nie mamy mozliwosci dotarcia do spoleczenstwa bez udzialu mainstream'u wiec trzeba tak wazyc slowa aby nikt ich nie mogl przekrecic lub pokazac w krzywym zwierciadle!!!!!
Film "Mgla" jest swietnym przykladem. Tam nie padly slowa o sluzalczosci Tuska - ale taki byl przekaz. Nikt o nic Tuska nie oskarzal - przytoczono jedynie wydarzenia ktore poprzedzaly katastrofe. Reszte wszyscy sobie sami dopowiedza.
coś słabe te google
24 Stycznia, 2011 - 17:25
Żadnej wypowiedzi Kaczyńskiego, Macierewicz mówiący o "zbrodni" i stawiający pytanie o ewentualną możliwość zamachu. Ktoś ma kłopoty z rozumieniem j. polskiego. Odsyłam do słowników- tam jest wytłumaczenie znaczenia słów "Zbrodnia" i "zamach". A sformułowanie "taka jest stwarzana atmosfera" to swoista ciekawostka. Bo kto tę atmosferę stwarza? Kto wmawia, że PiS mówi o zamachu? Oglądałem wywiad Ziemkiewicza z Macierewiczem w TVP Info. RAZ usiłował naciągnąć Macierewicza na ostrzejsze sformułowanie w duchu zamachu. Czy po to, żeby potem wypisywać takie dyrdymały?
oszołom z Ciemnogrodu
oszołom z Ciemnogrodu
Szkoda gadac
26 Stycznia, 2011 - 23:44
Widze ze nie dotre.
Trudno....
Powiem szczerze ze nawet napisalem caly elaborat ale go skasowalem. Ostatecznie na niepoprawnych reklamujecie ksiazke FYM'a, ktora wyraźnie nawoluje do zaatakowania zbrojnego Rosji wiec chyba nie ma sensu spierac sie o to jakie konotacje wywoluje w odbiorcach uzycie slowa "zbrodnia" i co media potrafia z takim "kaskiem" zrobic.
Pozdrawiam
ps.Szkoda ze kiedys fajne miejsce zostalo opanowane przez samonapedzajaca sie grupke, ktora coraz bardziej oddala sie od celu jakim bylo dotarcie do spoleczenstwa. Ale moze o to wlasnie niektorym chodzilo. Jakas taka dziwna tendencja panuje na polskiej prawicy, ze do kazdej dobrej inicjatywy przylacza sie jakis oszolomski debil i pcha ja w zla strone. Podejrzanie silna tendencja.
Jeszcze raz pozdrawiam i mam nadzieje ze kiedys podyskutujemy juz w wolnej Polsce.
ps. a Ziemkiewicz prowokowal bo taka jest jego rola - dotrzec do sedna pogladow przepytywanego. To rola przepytywanego jest pokazanie takiej twarzy jaka powinien pokazac.
I tu koncze - zgodnie z tym co pisalem wyzej.
Okojeża
26 Stycznia, 2011 - 23:51
Nie wygłupiaj się... Reklamowane są różne rzeczy, ale na pewno nie można mówić o "opanowaniu" itp klimatach... Szkoda, że wywaliłeś to, co napisałeś... To miejsce jest akurat takie a nie inne, jak obecni na nim Niepoprawni...
Pzdr, Hun
(redakcja)
To popatrz czasem na niepoprawnych okiem...leminga (lub jeza)
29 Stycznia, 2011 - 00:28
Wchodzisz tu i spada na Ciebie cale stado tekstów typu "Tusku musi odejsc". Tutaj juz nie ma jakis ciekawych alternatyw, dyskusji z pogranicza UPR, PO i PiS. Tutaj jest juz PiS, PiS i tylko PiS. Ja wiem ze akcja rodzi reakcje, wiem ze tych, ktorych sie ciagle szturcha w koncu zaczna byc agresywni ale od PiS tez trzeba czegos wymagac bo inaczej zagniezdza sie tam takie nieruchawe dupy, ktore tylko beda zerowac na haryzmie Jarka i cieszyc sie ze kolejnych wyborow nie wygraja - bo to oznacza ze nikt ich nie bedzie z niczego rozliczal. Beda sobie trwac w opozycji do usranej smierci lub emerytury i robic wszystko aby nie przekroczyc 30%.
Re : nieruchawe dupy
29 Stycznia, 2011 - 00:38
Popieram.
Nie dyskutuje się o zasadach , programach.
Nie wyciąga się wniosków .
Najważniejsza jest bijatyka:
http://www.youtube.com/watch?v=2kTefRMx73g
Re: Polecam Ziemkiewicza
22 Stycznia, 2011 - 13:46
Taki spokój i oczekiwanie, że wszystko się samo wyjaśni, byłoby słuszne, gdyby w Polsce funkcjonoała normalna demokracja??? Niestety patrząc nawet obiektywnie, to nie mamy czasu??? Musimy za wszelką cenę odsunąć tą bandę, przepraszam za wyrażenie, choć dotyczy to polskiego rządu, ale to co w naszym kraju, ujawniło się w ostatnich latach, kto tak własciwie, dorwał się do kawioru, przeszło wyobrażania, porównywalne jedynie z mafią??? Kochani, ja nie przesadzam, tu już nie chodzi tylko o zamach w Smoleńsku, tu chodzi o Polskę, Polaków i społeczenstwo, które jawi się obecnym włodarzom w kategorii podziału jedynie na niewolników, kapo, właścicieli niewolników oraz wszechwładnego tyrana??? Przepraszam, nie mogę się na to zgodzić, nikt mnie nie przekona, że ciepła woda, to szczyt luksusu, który dla mnie, jako jednostki mojego państwa ma mi wystarczyć??? Nigdy, to nie ta epoka??? Jeżeli jeszcze nie wszyscy, potencjalni niewolnicy, czyl 90% społeczeństwa tego nie zrozumiała czy nie zrozumie do najbliższych wyborów, to jest jeszcze wiele innych sposobów, przywrócenia porządku i praworządności w Polsce, szkoda jest tylko czasu???Pzdr.
niby jakich
23 Stycznia, 2011 - 00:40
Chcesz jak FYM zaatakowac zbrojnie Rosje?
Czy moze chcesz w Polsce wojny domowej?
Nie ma innej alternatywy jak wygrac wybory i powoli docierac z prawda do Polakow.
Prawdziwych patriotow jest w Polsce ok 20%. PiS zdolal ich zgromadzic pod jednym sztandarem, ale to za malo.
Trzeba przekonac przynajmniej dalsze 30% wyborcow - w wiekszosci zainteresowanych tylko czubkiem wlasnego nosa. Ale zeby do nich dotrzec z przekazem trzeba poslugiwac sie jezykiem, ktory rozumieja. Mialem nadzieje ze ten jezyk zacznie stosowac PJN ale okazalo sie, ze to sa dzieci we mgle a nie politycy.
Ja nie twierdze ze Macierewicz nie ma racji. Twierdze ze musi swoja racje przedstawic w nieco innych slowach i sformulowaniach.
Zgadzam sie ze PO to mafia, wypisz wymaluj. Ale posiada ona legitymacje spoleczna i trzeba brac to pod uwage. Znaczy to ze ogromna czesc spoleczenstwa jest...glupia. Nic z tym nie zrobimy, trzeba sie do tej rzeczywistosci przystosowac i dobierac slowa nieco ostrozniej - tak aby te glupki nie przestaly sluchac i w koncu do nich cos dotarlo.
A rozpowszechnianie przez niepoprawnych wypocin FYM'a jest poprostu strzalem w stope. Dlatego coraz rzadziej tu zagladam bo naprawde niepoprawni zmieniaja sie w kolejny zamkniety krag wlasnej adoracji.
Moze o to wlasnie chodzilo FYM'owi i jego wspieraczom.....
'Między mafią a sektą Nie
26 Stycznia, 2011 - 23:55
'Między mafią a sektą
Nie wątpię, że w otoczeniu prezesa Jarosława Kaczyńskiego nikt nie ma wątpliwości: winne są wrogie PiS media (pytanie, czy media były PiS życzliwe w 2005 r., gdy podwójnie wygrywał wybory, jest zapewne pytaniem, którego tam nie wypada zadawać). Winna też jest – politycy tego na głos nie powiedzą, ale żelazny elektorat swoje wie – większość społeczeństwa, ze szczętem ogłupiona i zmieniona w stado lemingów.
Osobiście skłaniam się ku innej odpowiedzi: winny jest sam PiS, który de facto przestał być partią polityczną, a więc organizacją zdolną prowadzić dialog z wyborcami, z jednej strony wyczuwać ich aspiracje i nastroje, z drugiej je wyrażać. Dość dawno temu ukułem publicystyczną formułę, iż wybór pomiędzy PO a PiS jest jak wybór pomiędzy mafią a sektą.
W części dotyczącej PiS rozpoznanie to zaczęło być potem powielane przez ludzi, z którymi zdecydowanie nie lubię się zgadzać. Mimo wszystko jednak muszę się przy swoim upierać. PiS stał się polityczną sektą, po tragedii smoleńskiej coraz mocniej brnącą w wodzowską ortodoksję. Szczególnym tego przejawem, nieznanym szerzej, bo mało spektakularnym, a niezwykle znaczącym, było odbicie się od struktur partii całej rzeszy nowych ludzi, których tragedia pchała do osobistego angażowania się w walkę o polskie interesy i godność. Potraktowani jako zagrożenie dla spetryfikowanych dworskich układów i ich lokalnych eksponentów, zostali w ciągu kilku miesięcy skutecznie zniechęceni. -
to z Ziemkiewicza.
Nie tylko rząd rżnie głupa-