Tomasz Sakiewicz walczy z nienazwanym wrogiem
Dziś jest Święto 3 Maja, za oknem piękne słońce, a ja siedzę i stukam w klawiaturę. Jest to skutek napisania przedwczoraj notki o TV Republika /TUTAJ/. Rozwinęła się interesująca dyskusja na jej temat i miała ona dwa razy więcej odsłon niż przeciętny mój wpis. Co więcej, Tomasz Sakiewicz zamieścił w portalu Niezalezna.pl dwa teksty wiążące się z jej tematyką. Postanowiłam więc zareagować na nie.
Pierwszy nosił tytuł: "Sakiewicz o atakach na nasze media: lobby rosyjskie daje o sobie znać". Ukazał się 1 maja /TUTAJ/. Następnego dnia pojawiła się jego skrócona wersja /TUTAJ/. Sakiewicz stwierdził, ze:
"Od kilkunastu dni reżimowe, i część prawicowych mediów podających się za patriotyczne, a de facto wspierające frakcję prorosyjską w Polsce, przeprowadzają wściekły atak na media Strefy Wolnego Słowa oraz Telewizję Republika. Używani są do tego często byli pracownicy, albo niezorientowani ludzie. Nikt kto ma odrobinę doświadczenia życiowego nie ma wątpliwości, że dzieje się to wszystko tuż przed wyborami i głównym celem tych działań jest osłabienie i zniszczenie naszych mediów w momencie, gdy rozstrzygają się losy Polski.".
Komentatorzy tego tekstu apelowali o wyjaśnienie, o jakie ataki chodzi. Wielu z nich przypuszczalo, iż Sakiewicz miał na myśli wideo Bartłomieja Maślankiewicza, krytykującego postępowanie szefostwa TV Republika wobec dziennikarzy tej stacji. Omawiałam je w przedwczorajszej notce. Okazało się jednak, że kilka dni temu ukazała się książka Leszka Misiaka, byłego dziennikarza "Gazety Polskiej", zatytułowana "Prawicowe dzieci, czyli blef IV RP", będąca faktycznie ostrym atakiem na środowisko "GP".
Pojawienie się tej publikacji ucieszylo oczywiście wrogów prawicowych mediów, a w szczególności Grzegorza Jakubowskiego, który zamieścił na Twitterze zdjęcia ponad 20 fragmentów tej książki /TUTAJ/. Przeczytałam je i mogę powiedzieć, że moim zdaniem, ani Maślankiewicz, ani Misiak nic wspólnego z "lobby rosyjskim" nie mają. Oto fragment wczorajszej dyskusji na temat Maślankiewicza /pod moją przedwczorajszą notką/:
"elig 2015-05-02 [10:32]
Ten kurek odkręciło szefostwo TV Republika obcinając płace dziennikarzom akurat przed wyborami i prowokując konflikt z nimi. Nie mogło z tym poczekać parę tygodni? To wygląda na sabotaż. (...)
Józef Darski 2015-05-02 [11:32]
Jak Pani będzie miała pustą lodówką to radzą poczekać z zakupami.
elig 2015-05-02 [11:53]
W takim razie należało najpierw obciąć pensje szefostwa i to co najmniej o połowę. To mogłoby zapobiec konfliktowi
Józef Darski 2015-05-02 [12:23]
Oczywiście. ale problem jest głębszy - przy złym zarządzaniu obcinane pensji nic nie da. Agonia i gnicie będzie dłużej trwało. To jak z Polską. Musi wszystko zgnić do końca, a co potem - nie wiem. Ale tego wszystkiego nie da się już uratować
elig 2015-05-02 [18:13]
Też uważam, że III RP musi zgnić do końca".
Następny fragment dyskusji dotyczył także i Leszka Misiaka:
"Cara al Sol 2015-05-02 [10:15] W ogóle zabłądziłem gdzieś w necie i trafiłem na twitterowy profil niejakiego Jakubowskiego i On tam wrzuca skany jakiejś książki Misiaka "Prawicowe dzieci Blef IV RP" (coś takiego) jakaś oficyna aurora. Najpierw Maślankiewicz teraz jeszcze Misiak jedzie po całości po Macierewiczu, Sakiewiczu i Kaczyńskim!!! "agenci są wśród nas" ;-)
Józef Darski 2015-05-02 [10:31]
Misiak był przez kilka lat pracownikiem GP, m. in. pisał o Smoleńsku razem z Wierzchołowskim. Tu w grę wchodzą kwestie personalne, finansowe i psychologiczne. Misiak był najlepszym dziennikarzem śledczym GP - niedocenionym. Nisztor po latach wrócił do GP po kilku latach kwestii personalnych itp. Kwestie personalne są najważniejsze a nie jakaś polityka, ale tego i tak nikt nie rozumie. Już ze 2 lata temu poszło o pieniądze. Potem był okres rozejmu. Teraz widzę rozliczenie. Niezależnie od przyczyn personalnych wiele uwag Misiaka jest słuszna, inne krzywdzące. I pomyśleć, że gdyby Leszek otrzymał kasę, książki by nie było. Abstrahuję tutaj od słuszności zarzutów czy jej braku.
Cara al Sol 2015-05-02 [11:45] Pan z emfazą wyłuszcza aspekty personalne i psychologiczne. Jednak zarówno u Maślankiewicza ,jak i u Misiaka pobrzmiewa taka gorycz w stylu "my musimy za psie ,nieregularnie płacone, grosze tyrać na dole ,a tam prawicowi magnaci medialni na szczycie obracają milionami każdego miesiąca". Mnie to przeraża. Wyobrażałem sobie ,że pensje opozycyjni dziennikarze otrzymują raczej skromne ,ale nie przypuszczałem ,że aż tak to wygląda. Tak źle. Coś tutaj chyba mocno szwankuje w zarządzaniu kadrami i rozpoznawaniu ludzkich ambicji. Już samo to jak odszedł Wildstein z Republiki ,a potem z "Do Rzeczy" mnie zafrapowało. Z jednej strony robi się wielkie pospolite ruszenie , robimy telewizję dla Was za Wasze,a potem hop zostaje przegnany jej szef tak bez słowa wyjaśnienia i na jego miejsce ktoś władował Terlikowskiego!!! Wymienić faceta ,który był prezesem TVP na gościa bez jakiegokolwiek doświadczenia w tej branży. TV Republika tracąc Maślankiewicza czy Pawlickiego w jakimś sensie straciła pewne symbole reporterskiej postawy (Kijów,PKW). Czarno to widzę!!! Te media, te elekcje 2015!!! Pewnie wygrajmy wybory w kraju ,w którym nie ma demokracji!!! Jakie to proste!!! Ducha demokracji nie ma, obyczaju nie ma , reguły demokratycznej nie ma, sądownictwa nie ma, pluralizmu medialnego nie ma!!! Ale idźcie głosować!!! "Rozstrzygnijmy to w I turze".
Józef Darski 2015-05-02 [12:21]
zależy kto otrzymuje nędzne - to jest najpoważniejsze źródło konfliktu. Sam zawsze staram się zarabiać mniej ale w kilku źródłach. A potem dorabia się politykę. Celebryci niepokornych są jednocześnie głównym atutem i źródłem zagrożenia. Kwadratura koła.".
Maślankiewicz był autorem wspaniałych reportaży z kijowskiego Majdanu, a Misiak - książki o Smoleńsku. Tomasz Sakiewicz stawia błędną diagnozę, przypisując ich działania "lobby rosyjskiemu". Cara al Sol ma natomiast rację twierdząc, że:" Coś tutaj chyba mocno szwankuje w zarządzaniu kadrami i rozpoznawaniu ludzkich ambicji.". Tytułowym "nienazwanym wrogiem" są błędy popełniane przez szefów TV Republika oraz "GP". Uleganie iluzji, że wszystko to są działania "lobby rosyjskiego" to samooszukiwanie się. Nalezy pamietać o jednym - jeśli pomiatamy ludźmi, to oni prędzej, czy później pokażą nam "wała", przy czym uczynią to w najgorszym dla nas momencie. Obserwujemy właśnie coś w tym rodzaju.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3989 odsłon
Komentarze
Stara rzymska dewiza - "dziel i rządź"
3 Maja, 2015 - 16:08
tak własnie Żydy podzielili nie tylko Polakow, oni podzielili swiat, ich uzurpowanie sobie prawa do władzy nad światem doprowadzi ŚWIAT DO ZAGŁADY, ZAGŁADY LUDZKOŚCI, diabelskie syny używaja podstępu i kłamstwa, a ojcem kłamstwa jest sam diabeł. W Bogu nigdy kłamstwo nie powstało, za prawdę Jezusa przybili do krzyża. Stawiam pytania - ilu dziennikarzy kieruje sie prawda, używa swojego sumienia, a ma je każdy człowiek, dziennikarz również do pisania, mówienia i przykazywania prawdy w mediach, musi opierać się na swoim sumieniu, inaczej będzie robolem w dziele szatana? Ilu polityków, prezydentów, premierów, głów państw możemy nazwać ludźmi honoru, mężami stanu? Takich nie ma !!!!!!!!!!!!!!!! Światem rządzą przestępcy, mordercy, zwyrodnialcy ludzie bez klasy, honoru, pozbawieni ludzkich odruchów. A media przepełnione obłudnikami są ich armią gorliwych sług, armią szatana.
Przepraszam ...
4 Maja, 2015 - 00:20
... ale zapomniałeś Waść o marsjanach ;)
agentura
3 Maja, 2015 - 16:21
agentura
wszędzie się czai
ruska agentura
a nad gazetą się unosi
czosnku chmura
jan patmo
Konkurencja
3 Maja, 2015 - 18:40
Zamiast się otwierać, główna partia opozycyjna zwarła szeregi i wypowiedziała totalną wojnę wszystkim nieprawomyślnym po prawej stronie, których oczywiście uznała za ruską agenturę. Wygląda więc na to, że główna partia opozycyjna, roszcząca sobie prawo do dożywotniego patentu na prawdę, zwyczajnie się obraziła na "bezczelną konkurencję".
jan patmo
@elig
3 Maja, 2015 - 18:59
Moja droga Elig, tak długo, jak będziesz szukać w tym wszystkim jakiejś ideologii, to będziesz błądzić. To jest gra o rząd dusz. Tylko poprzez eliminację wszystkiego, co znajduje się na prawo od PiS, oni mogą utrzymać swoją pozycję, swoje korytko. Kto nie z nimi ten agent lub pożyteczny idiota.
Tak na marginesie, ktoś inwestuje kapitał w Sakiewicza i on musi na ten kapitał zapracować. Tam nie ma miejsca na wolne słowo, o czym przekonaliśmy się na przykładzie x Isakowicza- Zaleskiego.
Kto ma oczy, ten widzi. Kto ma uszy, ten słyszy.
super tematy w sam raz przed wyborami
3 Maja, 2015 - 19:48
Tak, żeby człowiek na samo słowo "prawica" dostawał chęci na ogórkową?
Nic się w PL nie zmienia
Muni - 3 Maja, 2015 - 18:48
3 Maja, 2015 - 19:56
znów wstałeś "lewą" nogą -))))))))))))))))))
pozdrawiam
do Elig
3 Maja, 2015 - 23:55
Czy Tobie w ogóle coś podoba się na prawicy? Czy rzeczywiście teraz jest czas na takie dopieprzanie? A ja myślę, że Sakiewicz ma rację! Przepraszam, ale rzadko czytam Twoje teksty, zwłaszcza, że dodajesz te odnośniki do "TUTAJ", tak często, że właściwie nie mogę skupić się na tekście i co chwilę gubię wątek! Czy nie łatwiej byłoby takie teksty puścić w polecance? Wysiliłam się i przeczytałam hurtem Twoich parę przekazów, na potwierdzenie swoich domysłów! No i nie pomyliłam się! Wygrzebujesz takie teksty, które mają obrzydzić PiS i portale, które w zasadzie większość z nas czyta! Sama dodatkowo w tej obsobaczanej przez Ciebie niezależnej piszesz teksty! Nie sądzę, aby akurat Twoimi uszczypliwościami przejmował się red. Sakiewicz. Bo ja również zauważyłam, że przy jakichkolwiek wyborach, nasila sie nagonka na portale prawicowe. Przyznam, że tu na niepoprawnych, z jakąś lubością powielasz niekorzystne wiadomości dotyczące Republiki i niezaleznej! Skąd możesz wiedzieć, że akurat Misiak mówi prawdę? A może to on wykorzystuje teraz sytuację, aby zarobić te "nielubiane" przez dziennikarzy pieniądze? Może to właśnie ten czas przedwyborczy i koniunktura, aby wzbudzić zainteresowanie polityków PO-PSL i zwiększyć sprzedaż? Każdy myślący człowiek, wie, że w czasie przedwyborczym, wychodzą "nagle" wszystkie świństwa! Ja się nie zdziwiłam!
viki
Były uzależniony od niezależnej..
4 Maja, 2015 - 09:42
Pisałem do "niezależna" komentarze, czas jakiś.
Ale , juz nie piszę.
Zwykłe zdań parę, pod tematem źródłowym, z dala..z dala od: LISTY PŁAC.. układów i układzików..
Z dala, bo, z ponad 25-cio letniej emigracji. Wszyscy przemijamy.. przeminęli ludzie mi znajomi..relacje..
została Polska..Choć; to dla Was zabrzmi patetyczne..być może..
Sa wybory ..i nie będę teraz wyciągał przyczyn dla których - juz nie zamieszczam postów w "niezależna".
Są wybory ..i moje ..a jak sie okazuje- INNYCH -TEŻ ..te, moje oceny mogą poczekać.
Pryncypia nade wszystko..
Zwycieżać mamy..
poko
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Zdecydowany amator nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@elig - przyjrzyjmy sie blizej komentarzom...4 Maja, 2015 - 11:29
Otoz zadalem sobie odrobine trudu, by ukazac pewne mechanizmy...
Niedawno popelnilas inny artykul pt. Nadwrazliwosc redaktora Rachonia.
Przyjrzyjmy sie polemice adwersarzy, przy czym powstrzymam sie od jakichkolwiek komentarzy,
by nie byc posadzony o stronniczosc. Ocene bowiem zamierzam pozostawic wylacznie Panstwu...
A wiec zaczynamy.
Proponuje najpierw obejrzec material filmowy:
https://www.youtube.com/watch?v=ZrBi3ujFKjc
A teraz przejdziemy do komentarzy pod artykulem pt.Nadwrazliwosc redaktora Rachonia:
Dodam, że pan redaktor jest wystawiony na pierwszą linię, ale za nim kryje się bezwzględny pryncypał Terlikowski, a jeszcze głębiej - właściciel ptatformy - jak wieść głosi Zygmunt Krok-Solorz. I wszystko jasne.
Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić.
Tu można podziwiać portret pryncypała, powala inteligencją; jest również szefem "Frondy".
http://natemat.pl/117343,tomasz-terlikowski-redaktorem-naczelnym-tv-repu...(link is external)
Wsławił się pan Terlikowski w dyspucie "Polska-Żydzi-Izrael" stwierdzeniem, że chrześcijaństwo, to "dziczka wszczepiona w drzewo judaizmu".
Cokolwiek to znaczy.
Znając się trochę na ogrodnictwie - to szlachetny szczep zostaje zaaplikowany w dziczkę.
długie, ale warto posłuchać i poczytać komentarze
Źródło: http://niepoprawni.pl/comment/1475174#comment-1475174
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
KOLEJNE KOMENTARZE .
jazgdyni - 23 Kwietnia, 2015 - 08:40
I nie rozsiewaj plot.
Nikt z Solorzy nie ma cokolwiek wspólnego z TV Republika.
A Rachonia się nie lubi, jak sie przyzwyczaiło do Lisów, Durczoków i Krasiek.
6
-6
Źródło: http://niepoprawni.pl/comment/1475174#comment-1475174
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
markowa - 23 Kwietnia, 2015 - 09:03
http://satkurier.pl/news/86018/solorz-zak-o-tv-republika-nc-i-faworyzowa...(link is external)
Przypomnijmy, iż informacyjno-publicystyczna TV Republika ruszyła 10 kwietnia 2013 roku z próbną emisją w sieci (więcej tutaj(link is external) i tutaj)(link is external), a 6 maja 2013 roku z regularnym przekazem satelitarnym, kablowym i internetowym. (więcej tutaj)(link is external) Stacja pojawiła się m.in. w ofercie platformy satelitarnej Cyfrowy(link is external) Polsat. (więcej tutaj)(link is external) Według części komentarzy to, a także wcześniejsza współpraca Piotra Barełkowskiego, prezesa spółki Telewizja Niezależna, nadawcy informacyjno-publicystycznego kanału, z właścicielem Polsatu (Piotr Barełkowski sprzedał Zygmuntowi Solorzowi-Żakowi TV Biznes, obecnie działającą jako Polsat Biznes) wskazuje na zaangażowanie Zygmunta Solorza-Żaka, właściciela platformy, w TV Republika.
- Z TV Republika wiąże mnie zwykły komercyjny układ, zapłacili, więc mają miejsce na platformie Cyfrowego Polsatu - powiedział tygodnikowi „Wprost” Zygmunt Solorz-Żak.
6
-10
Grzegorz Braun - Prezydentem Polski
Kościół - szkoła - strzelnica!
Źródło: http://niepoprawni.pl/comment/1475174#comment-1475174
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
jazgdyni - 23 Kwietnia, 2015 - 09:19
No widzisz.
Uczciwie wrzuciłaś ostatnie zdanie. Platform cyfrowych na satelitach jest kilka. I taka platforma jest, jak hotel Sheraton - idziesz i sobie wynajmujesz tam apartament. Czy to znaczy, że wówczas masz biznesowe powiązania z Sheratonem? Solorz sprzedaje miejsce na swojej platformie (ty i ja możemy je kupic, jeżeli zamierzamy wystartować z tv), a każdy, kto chce mieć dostęp do widza, tamtą drogą rozpowszechnia.
Czy sądzisz, że Discovery lub HBO, które tez są na platformie cyfrowej polsatu też należą do Solorza?
7
-6
Źródło: http://niepoprawni.pl/comment/1475174#comment-1475174
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
markowa - 23 Kwietnia, 2015 - 09:29
oczekuję dementi na temat "rozsiewania plot"
4
-10
Grzegorz Braun - Prezydentem Polski
jazgdyni - 23 Kwietnia, 2015 - 09:53
Stosunki TVR - Solorz, to stosunki sprzedawca - klient. A ty sugerujesz, że Solorz włożył jakieś pieniądze w Republikę i z tego powodu ma tam jakąś władzę. Nie ma żadnej.
Przykro mi, że tego nie rozumiesz.
Ja na tym kończę, dając ci możliwość ostatniego zdania.
7
-6
http://obiboknawlasnykosz.blogspot.com/(link is external)
http://klubdyletantow.blogspot.com/(link is external)
Źródło: http://niepoprawni.pl/comment/1475174#comment-1475174
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
markowa - 23 Kwietnia, 2015 - 10:07
kilka wpisów powyżej zarzucił mi pan manipulację - i grzmiał:
"I nie rozsiewaj plot.
Nikt z Solorzy nie ma cokolwiek wspólnego z TV Republika."
Gdzie konsekwencja?
Proszę odwołać insynuację.
6
-10
Grzegorz Braun - Prezydentem Polski
Kościół - szkoła - strzelnica!
Źródło: http://niepoprawni.pl/comment/1475174#comment-1475174
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
chris
Dalszy ciag tego SPEKTAKLU...
4 Maja, 2015 - 11:34
Leniwiec Seed - 23 Kwietnia, 2015 - 11:11
Informacja: Grzegorz Braun zamieszany w policyjną prowokację.
Uzupełnienie informacji:
Grzegorz Braun był prowokowany przez policję.
Rozumiesz teraz swoją manipulację?
9
-5
J-aśnie K-andydat M-oskwy
Źródło: http://niepoprawni.pl/comment/1475174#comment-1475174
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
markowa - 23 Kwietnia, 2015 - 11:48
Proszę o przybliżenie: jak gdzie i kiedy i na czym polega domniemana moja manipulacja
Co do przykładu: "okradli go, czy sam okradł, w każdym razie miał z tym coś wspólnego" - to oczywista, stara jak świat fraza.
Jednak pan Solorz w relacji z TvR to trochę inna zależność. Zależność klienta od właściciela i odwrotnie.
Zachodzi pytanie: kto jest komu podporządkowany?
Jak pan myśli, kto kogo musi się słuchać?
A może klient i właściciel są równoprawni?
Tak, czy owak - mają umowę - i o tym staram się przekonać szanowną publiczność, wbrew temu, co głosi JzG
Umowy są obustronnie dobrowolne. Nikt nikogo w nic nie mieszał.
JzG pisze cytuję
"sugerujesz, że Solorz włożył jakieś pieniądze w Republikę i z tego powodu ma tam jakąś władzę."
To nad-interpretacja. I właśnie - rzucenie kamieniem, bo niczego takiego nie sugeruję.
6
-9
Grzegorz Braun - Prezydentem Polski
Kościół - szkoła - strzelnica!
Źródło: http://niepoprawni.pl/comment/1475174#comment-1475174
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
Leniwiec Seed - 23 Kwietnia, 2015 - 12:04
W myśl Twojej filozofii, kupując telewizor dokonujesz
wielopoziomowego przeniewierstwa, ponieważ:
1.oglądając program, staniesz się przekaźnikiem
mainstreamowej manipulacji(choćby nieświadomie)
2.Płacąc za ów telewizor, powiększysz dochody jakiegoś
bankstera a i korporacji krwiopijców.
3.Chcąc być uczciwa, zaczniesz płacić abonament,
wzmacniając tym samym pozycję systemowej propagandy.
Ponadto pamiętaj, że dokonując zakupu, stajesz się
stroną UMOWY, a więc stajesz się WSPÓLNIKIEM
całości.
A i jeszcze jedno.
Nigdy nie chodź do sklepu po nóż, bo w tym samym sklepie
mogli zaopatrywać się terroryści.
I możesz się narazić na opinię zamieszanej w terroryzm.
7
-5
J-aśnie K-andydat M-oskwy
Źródło: http://niepoprawni.pl/comment/1475174#comment-1475174
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
chris
Ciag dalszy
4 Maja, 2015 - 11:41
maruś - 23 Kwietnia, 2015 - 09:08
.... cześć Janusz.
Trafne to stwierdzenie :
..........................................
A Rachonia się nie lubi, jak sie przyzwyczaiło do Lisów, Durczoków i Krasiek.
........................................
Co ta dobra kobieta pocznie, jak się dowie że jej kandydat pochodzi z tych starozakonnych Braunów ? :-))))
pozdr.
9
-6
Źródło: http://niepoprawni.pl/comment/1475174#comment-1475174
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
I moj komentarz koncowy w tej sprawie...
zaleznosci miedzy sprzedajacym, a kupujacym zawsze sa !
Tu nie rozchodzi sie o kupowanie bulek u piekarza...
I z tym kupowaniem , to nie jest tak, ze kazdy moze przyjsc i sobie wykupic...
Solorz, to nie jest przecietny czlowiek interesu...,
wiec prosze bez dymu...
i nie oczekuje zadnych kretynskich komentarzy !!!!!!!
ma ktorys z Was tyle kasy co Solorz ???? !!!!!
co z nieba mu spadla ???
dorobil sie wlasnymi rekami czy intelektem, a moze spadek dostal ????
jaaaaasne,
kazdy moze sobie przyjsc i wykupic...
kondona w kiosku RUCH-u i tyle !
5
-5
chris
Źródło: http://niepoprawni.pl/comment/1475174#comment-1475174
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
chris
A teraz ponownie posluchajmy Bartlomieja Maslankiewicza
4 Maja, 2015 - 11:52
https://www.youtube.com/watch?v=ZrBi3ujFKjc
Zatanowmy sie nad tym co powiedzial i przyrownajmy to do komentarzy adwersarzy...
ich wyczuciu tematu ..., a w szczegolnosci kwestii p.Solorza, ktorego jeden z komentatorow,
bronil w ten sposob :
Stosunki TVR - Solorz, to stosunki sprzedawca - klient. A ty sugerujesz, że Solorz włożył jakieś pieniądze w Republikę i z tego powodu ma tam jakąś władzę. Nie ma żadnej.
pzdr.
chris
@viki
4 Maja, 2015 - 13:55
Jestem wolnym blogerem - piszę to, co myślę. W żadnych nagonkach nie biorę udziału, laurek też nie piszę.
elig
@elig - dziekuje ;-)
4 Maja, 2015 - 14:02
Pani artykulem i filmikiem Maslankiewicza ukazala Pani obraz "specyficznej percepcji "
niektorych adwersarzy..
Ten krotki reportarz Maslankiewicza bardzo zgrabnie nalozyl sie na Pani przedostatni artykul o Rachoniu...
pzdr.
chris
Po owocach ich poznacie.
5 Maja, 2015 - 09:26
Nie uważam by owoce działalności GP, Nieżależna czy TV Republika były złe.
Jak jednostronnie wygladał by przekaz medialny w III RP bez tych mediów.
Generalnie robią dobrą robotę.
A jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.
Smutne to, ale to są tylko ludzie.
Jesteś Polakiem? Zastrzeliłbym się, gdyby w moich żyłach płynęła inna krew. W. Łysiak