Kogo wybrać w I turze wśród prawicowych kandydatów na Prezydenta
Witajcie, popełniłem krótki artykuł, który być może pomoże Wam w dokonaniu wyboru w I turze wyborów prezydenckich. Opisałem najważniejsze punkty programu każdego z pięciu kandydatów (szeroko pojętej) polskiej prawicy.
Wybrałem jedynie tych kandydatów, których uważam za wartościowych; Grzegorza Brauna, Andrzeja Dudę, Janusza Korwin-Mikke, Pawła Kukiza i Mariana Kowalskiego. Każdy w jakimś stopniu mi odpowiada i pasuje na prezydenta.
Zapraszam do artykułu: Prawicowi Kandydaci w wyborach prezydenckich 2015
Jakie jest Wasze zdanie? Zapraszam do dyskusji...
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 13839 odsłon
Komentarze
zgadzam się z Pana opinią
21 Kwietnia, 2015 - 12:45
głosujemy na Osobowość, na człowieka twardego i nie-uwikłanego partyjnie
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@DarekM
21 Kwietnia, 2015 - 13:22
Mój wybór w I turze padnie na JKM lub G. Brauna, choć bliżej mi do JKM, gdyż im wyższy rezultat Korwina w I turze, tym większe są jego szanse na sukces w wyborach parlamentarnych. Druga sprawa, to fakt, iż JKM kładzie większy nacisk na gospodarkę, która jest według mnie kluczowa. Jednak ostatecznej decyzji jeszcze nie podjąłem.
@pacyna
21 Kwietnia, 2015 - 13:31
JKM kładzie większy nacisk na gospodarkę?
A prywatyzacja lasów? Tzn. sprzedaż raczej.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
"Gratuluję" rozeznania
22 Kwietnia, 2015 - 04:19
Czy można głosować na kogoś, kto krótko po zamachu nad Smoleńskiem kpił sobie z tego zamachu (na uniwersytecie warszawskim), kto często chodzi do rosyjskiej ambasady na "pogaduszki" i ma setki kompromitujących i antypolskich wypowiedzi. Jedną z nich zamieszczam za portalem wPolityce.pl .
http://wpolityce.pl/swiat/241607-janusz-korwin-mikke-majdan-to-polska-robota-chce-zostac-prezydentem-rosji
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Zarówno w pierwszej
21 Kwietnia, 2015 - 20:42
jak i w ewentualnej drugiej turze popieram kandydaturę Andrzeja Dudy.
"Alternatywnego" Grzegorza Brauna widzę nadal jako reżysera filmów patriotycznych (i niech tak zostanie).
Z jego dotychczasowego postępowania i zachowania odnoszę wrażenie, że przede wszystkim promuje się sam.
A to nie może być podstawowa, czy pierwsza cecha dobrego polityka (choć też - cecha bardzo ważna)..
Jeśli natomiast chodzi o pozostałych kandydatów "do fotela" - spuszczam "zasłonę miłosierdzia", a raczej absolutne - NIE dla Korwina, NIE - dla Kukiza, NIE dla Kowalskiego. Również NIE dla Wilka (o nim też było przecież w artykule), choć właśnie on, moim zdaniem, byłby kimś, "na prawicy" kto mógłby być "konkurencją" dla prof. Dudy, ze względu na posiadane cechy, czy walory. Ale - ale - nie ma żadnego zaplecza.
Bądźmy racjonalni!
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Duda - profesorem?
21 Kwietnia, 2015 - 21:02
Od kiedy? Kto go mianował?
cytat z FB:
Ania Krok
"Powinni zorganizować w telewizji debato-quiz w którym każdy kandydat odpowiada na serie pytań z rożnych dziedzin plus test angielskiego czy dat ważnych dla naszego Kraju każdy poza Panem Braunem by poległ:)"
Popieram panią Annę.
Z tego oczywistego względu pana dra Dudy "nie interesują takie debaty".
http://blog.nieprofesjonalny.com/kandydat-na-prezydenta-zdal-test-lechowicza,1071
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@katarzyna.tarnawska
21 Kwietnia, 2015 - 20:55
Poza Dudą to mamy taki plankton, szkoda klawiatury
Joziooooooooooo
22 Kwietnia, 2015 - 14:48
ale Ty jestes zgryzliwy ;.- )))))))))))))))
londynski humor jest jednak troche inny...
czy Ty nam podpowiadasz, ze kazdy Polak oprocz Dudy, to Plankton ?
emigranci rowniez ? i ci z Londynu ?
to jest jakas samokrytyka ?
W kazdym razie dziekuje za zdjecie Grzegorza Brauna, zawsze lubie na niego spojrzec.Porzadny z niego czlowiek i glupot nie opowiada,
a juz w zadnym razie nie czyni zludzen.
Grzegorz Braun woli Prawde od otuchy,
bo tam , gdzie Prawdy malo,
to rozzalenie duze.
Dziekuje wiec za reklame Grzegorza Brauna , bo reklamy nigdy nie za duzo :-)
chris
Plankton
22 Kwietnia, 2015 - 12:56
"Poza Dudą to mamy taki plankton, szkoda klawiatury"
To wam mówi Dyzio z Londynu!
Grzest
@katarzyna.tarnowka
21 Kwietnia, 2015 - 21:39
Gdy spotkam Grzegorza poradze mu , by wszystkich przeprosil za te filmy i wogole za caly dotychczasowy dorobek,
i za szykany i za siedzenie w pierdlu i za targanie po sadach, bo przeciez on sie chce jednie promowac...
i to Pani
...odnosze wrazenie, ze przede wszystkim promuje sie sam.
A to nie moze byc podstawa, czy pierwsza cecha dobrego polityka
czy to znaczy, ze Braun ma promowac Dude, a moze nawet Komorowskiego ?
wowczas bedzie dobrym politykiem ?
chris
markowa & zdecydowany amator
22 Kwietnia, 2015 - 02:06
Najpierw wyjaśniam - mój nick to katarzyna.tarnawska (herbu tarnawa, przy czym - to herb rzeczywisty) .
Przepraszam natomiast za nieprawdziwą informację na temat doktora Dudy (profesorska jest rodzina).
A nadal - co do przepraszania - czy szef sztabu wyborczego Grzegorza Brauna to Wiktor Węgrzyn, który na Jasnej Gorze rzekł coś takiego "Dziś kiedy funkcjonariusze gazet i telewizji polskojęzycznych, posługując się kłamstwem, realizując antypolskie cele, rozpętali nieznaną dotychczas w polskiej tradycji, polskiej kulturze nagonkę na naszych gości..."
To o jakich antypolskich celach jest mowa?
Może jednak jest coś, za co należałoby przeprosić, choć niekoniecznie za to, o czym pisze zdecydowany amator.
A wreszcie kuriozalne pomysły z udziałem kandydatów na prezydenta w quizie, w którym to quizie zwycięzcą byłby Braun.
Czy chodzi o quizy (jeden z dziesięciu, czy jakoś tak) czy o poważną politykę?
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
@jaśniepani
22 Kwietnia, 2015 - 03:42
Chodzi o powazna politykę.
Co do profesorskiej rodziny: funkcja wykładowcy (pani Janiny Dudy) została wykorzystana w brzydki sposób, do zbierania podpisów od studentów (podczas wykładu)
O jakich antypolskich celach mówił Wiktor Węgrzyn? - O wciąganiu Polski w wojnę. Prowokacja z motocyklistami mogłaby być pretekstem do rowiazań siłowych, gdyby poduszczeni "patrioci" zachowali sie nieodpowiedzialnie. Medialna akcja podgrzewania nastrojów - m.in. przez środowisko GP jest niebezpieczna.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@katarzyna.tarnawska
22 Kwietnia, 2015 - 11:19
Najmocniej Pania przepraszam za to O,
chris
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Zdecydowany amator nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Wiktor Wegrzyn na codzien kieruje sie22 Kwietnia, 2015 - 15:36
rozumem, emocje w jego przypadku sa deserem...
Ten , kto w polityce kieruje sie emocjami, odrazu powinien zmienic zawod np. na nauczyciela WF-u !
A polityka miedzynarodowa, to zajecie niemalze dla zegarmistrza...
ANTYPOLSKIE CELE, to sa takie dzialania, ktore moga szkodzic dzisiejszej bardzo, bardzo bardzo slabej Polsce
i Polakom mieszkajacym za wschodnia granica.
Mozna dziobem klapac, gdy sie dierzy szable w dloni,
a gdy tylko pioro miedzy palcami..., to jedynie marne porozumienia podpisywac...
I to nalezy rozumiec...
chris
Dobry polityk oprócz zalet
22 Kwietnia, 2015 - 09:49
Dobry polityk oprócz zalet musi mieć program dla wszystkich obywateli i byc skuteczny. Nie uważam pana Brauna za kogoś takiego, mimo, ze szanuje jego dorobek. Nawet jego wymowa jest irytująca dla odbiorcy: jaby cedzenie przez zęby i daje odczuć swoją wyższość. Być może dlatego nie przyciaga tłumów. Z ciekawością zaś obejrzałam krótki filmik Kowalskiego na temat stosunku do Korwina-Mikke i Brauna. Nie doceniałam tego kandydata, sądząc po wyglądzie. Oczywiście nie wiem o nim nic więcej, zapleczu, poglądach na rózne sprawy.
Ja głosuję na Dudę, ale widzę, że czarnym koniem wyborów może okazać się Kukiz, mimo zmarnowanej aparycji.
Grzegorz Braun-najwazniejsze punkty programu wyborczego
22 Kwietnia, 2015 - 11:48
http://www.eprudnik.pl/grzegorz-braun-najwazniejsze-punkty-programu-wyborczego/
https://www.youtube.com/watch?v=p_kfWq27vOI
Grzest
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Mr Grzest - dziękuję, linkowania nigdy za wiele, choć watpię..22 Kwietnia, 2015 - 12:47
....wątpię, by pani herbu Tarnawa pofatygowała się przeczytać.
Dziś w warszawskich autobusach bije po oczach z małych nieznośnych ekraników - "nadzwyczajna" wiadomość, że pan Duda ma nowy plakat. Kolorowy! Nowe fascynujące kolory!!!
Cóż może sobie pomyśleć pasażer stołecznego autobusu, jak tylko: a co mnie to obchodzi? Kupa pieniędzy z podatków wywalona w błoto.
Codziennie mijam na Placu Zawiszy budynek oklejony banerem wielkości boiska - z podobizną doktora A. Dudy.
Odbieram to jako marnotrwastwo, arogancję - i brak taktu. Ponieważ niefortunny ten baner w dzień zasłania okna, a w nocy - oświetlające go jupitery oślepiają użytkowników nieruchomości..
Tak to jest, gdy kandydat wydzierżawił szare komórki sztabowcom od pijaru.
I taka to byłaby prezydentura.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@MrGrzest - wspaniale, jednak...
22 Kwietnia, 2015 - 19:11
nie wiem czy kazdy bedzie ogladal i sluchal,
gdyz jak czytamy...
Grzegorz ma dziwna wymowe i wogole jakis taki zarozumialy, bo nie dociera do kazdego,
a w szczegolnosci do tych, ktorzy nie sluchaja tego co Grzegorz Braun jako kandydat na prezydenta ma do powodzenia.
Slowem nieznaja tego co Braun mowi, nie sa zorientowani w pogladach Brauna i dlatego beda glosowac na Andrzeja Dude,
bo przeciez on ma takie duze procentowe poparcie...no i jest z PiS-u, a to juz lek doskonaly...
poprostu R E W E L A C J A :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
pzdr.
chris
Ale najważniejsze....amatorze
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
22 Kwietnia, 2015 - 19:41
..to przecież to,że się tak ładnie uśmiecha.Pozdrawiam
Verita
@Verita - no tak, gdyby Grzegorz Braun...
22 Kwietnia, 2015 - 20:19
wygladal jak R.Regan, to zapewne gralby w westernach i wszystkie nastolatki byly by....
Uwazam, ze Braun jako mezczyzna ma mocna i zdecydowana twarz i bardzo mila aparycje.
Te dwa walory uwazam, za dobra kompozycje dla Prezydenta...
A jak pieknie bronil sie w sadzie :-) ?
jak spokojnie zalatwil sedzine ?
Ten czlowiek ma nie tylko klase, on ma rozum !
pzdr.
chris
Nie rozumiem tego wzajemnego podsrywania sobie Szanownych
22 Kwietnia, 2015 - 20:19
Komentatorów!
Czy to naprawdę jest takie trudne traktować wspomnianych w notce kandydatów jednakowo?
Przecież do cholery(!) to ta sama strona barykady - i Komentatorzy, i kandydaci! Ale nie - trzeba pazurami do oczu sobie skakać nawet w kwestii wyższości BN nad Wielkanocą...
Tak moi Państwo Polski nie wygramy!
Jestem po prostu wstrząśnięta!
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contesso dolaczam sie do ...
22 Kwietnia, 2015 - 20:41
tego nierozumienia !
Dlatego nie rozumiem u niektorych wklejonych w dolnym rogu kazdego postu Wybieram Dude itd.
Nie rozumiem osmieszajacych kretynskich wklejanych obrazkow...gloryfikujacyych Dude
Nie rozumiem stwierdzen wielu...nie wiem tak do konca...,wydaje mi sie, ale jszcze sie nie zapoznalam / lem
z kandydatami X Y Z i dlatego wybieram Dude
Nie rozumiem znowu czegos takiego...eeee, co to za poparcie, kilka procent...Tylko Duda, bo on ma...!
Itd. itp. o bardziej siarczystych wpisach juz nie wspomne...
To moze zrozumialym jest Droga Contesso, ze gdy wszystkim inaczej myslacym
niektorzy pragna tutaj "portretem pana Dudy " slonce przyslonic i pokrzykuja,
ze jedynie ON moze Polske uratowac,
bo ma przeciez tak miazdzaca przewage glosow i wogole zadnej innej alternatywy nie ma i BASTA !
ze ci nieposkromieni maja inne zdanie na ten temat i bezustannie kasani po kostkach...
czasami szturchna tu i owdzie...prawie jak w prawach fizyki...akcja - reakcja
pzdr.
chris
Duda jako jedyny ma realną
22 Kwietnia, 2015 - 20:52
Duda jako jedyny ma realną szansę na wygranie wyborów. Żadne minusy dla mnie tego nie zmienią. W swoich opiniach kieruję sie tym co mówią zwyczajni ludzie, moi znajomi czy sąsiedzi. To są wyborcy. To zwyczajni wyborcy postawili kiedyś na Kwasniewskiego, odpowiednio przygotowanego do wsytępów w telewizji. Nawet nie zauważyli, że jest tylko centymetr wyższy od Kaczyńskiego. To zwyczajni wyborcy zachwycili się Tuskiem. Z cała pewnościa nie zagłosują na nikogo, kto swoje przesłanie kieruje do elit.
Amatorze....
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
22 Kwietnia, 2015 - 20:55
godny podziwu....5 lat na NP i jeszcze tyle cierpliwości do adwersarzy.Gratulacje
Verita
Verita
22 Kwietnia, 2015 - 21:17
Tak wogole to jestem raptus, ale...taki raczej spokojny i cierpliwy raptus ;-)
Bo czy cos sie osiagnie, gdy ktos po kims pojedzie...?
przeciez ani pojednania nie bedzie, ani zrozumienia...
wiec po co ? sztuka dla sztuki ?
a z tymi 5 latami, to tak nie do konca...na poczatku gonilem lewactwo bez pardonu...
no ale byli tutaj noch inni weterani prawicy np. DIXI czy tez TYGRYS !
to byla walka z lewactwem...
ledwo nosa tutaj wsadzili, juz byli cali poobijani...slowem lewactwo bylo bez szans...
i nie tam jakies inwertywy, a nic z tych rzeczy !
jeno ;-) intelektem
jeno ;-) cynicznym zartem
pzdr.
chris
Szanowny Zdecydowany Amatorze
23 Kwietnia, 2015 - 02:36
No daj spokój - mam się walić (z kimkolwiek) za to, że sobie wpisał w sygnaturkę "Popieram X"??? Wybacz ale z piaskownicy dawno wyrosłam i nie oceniam na podstawie sygnaturki.
Wiesz co kiedyś wpisałam do swojej ? "Nie będę się spowiadać bo skąd mam mieć pewność czy ksiądz nie przyszedł do konfesjonału prosto z burdelu?".... Dewotki, podkochujące się w swych pasterzach mdlały, a kabotyni wpadli w istny szał... Niestety - ja nie strzępię gęby na wiatr bo nie mam na to po prostu ani czasu ani ochoty i skądś taka konkluzja mi się wzięła.
Sygnaturka sygnaturką, ale zachowanie względem innych to zupełnie co innego. Kampania wyborcza to też tylko "zjawisko tymczasowe". Ja jestem na Nieporawnych od 2010 r. i takich podziałów i agresji o "półdupki dupy Maryny" jak obecnie to tu przez ten czas nie było mimo przeróżnych animozji bo... portal był przed i po różnych wyborach. Kolejne wybory miną i portal był i będzie ale... animozje zostaną, antagonizmy zostaną. Ja wiem co mówię bo przerabiałam tę lekcję kilkakrotnie., m.in. tu na Niepoprawni.pl. Przecież widzę jak starzy użytkownicy NP.PL ale obecni "brauniści" się do mnie odnoszą - obcesem i drapieżnie pomimo, że odnoszę się do nich bez zmian, jak wcześniej, i nie obnoszę się własnymi preferencjami agresywnie jak oni. Nijak się nie obnoszę. Niestety ten antagonizm pozostanie - byliśmy na NP.PL wspólnotą Polaków . To już jest czas przeszły.
Przykre to ale taka jest rzeczywistość na dziś i jak znam życie - tak już pozostanie.
Taki paradoks - zamiast łączyć nas wywiezienie Bronka na kupie gnoja, dzieli nas... Braun i Duda, którzy chcą tego samego co my !
Wybacz Zdecydowany ale... ja nie mam czasu na pierdoły ego moich Rodaków. Polska jest w potrzebie ! I to jest dla mnie sprawa nadrzędna !
Reszta - jak chce...
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Contesso23 Kwietnia, 2015 - 08:37
Według mnie - zjawiskiem przejściowym są niepoprawni, sympatie i animozje (NP nigdy nie był wspólnota, zważ, ilu tu trolli grasuje), celem jest pomyślność Polski. Ulotne "więzi" wirtualne rozpłyną się, więc nie ma czego żałować.
Rozmawiajmy więc o Polsce.
Wywieżć bula - o niczym innym nie marzę - dokładniej - zamknąć i osądzić. Od tego są służby - policja i sądy.
Aby do tego doszło - potrzebny jest silny Prezydent, porządne prawo i polskie sądy.
Same nie powstaną - celem powinna być zmiana prawa i władz wykonaczej i sądowniczej.
Odejście zdrajców i zbrodniarzy dopiero wtedy będzie możliwe.
Nie od gaworzenia na NP to zależy.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Droga Contesso
23 Kwietnia, 2015 - 10:06
O zadnym waleniu nie moze byc mowy...
A w stosunku do kobiety, to juz napewno nie !
Natomiast wymiana zdan i pogladow powinna byc zawsze,
bo nikomu ust zamykac nie wolno !
Rowniez ostatni kretyn powinien miec prawo glosu, ( no nie tego wyborczego...)
Gdy widac, ze opozniony, to konwersacji prowadzic nie trzeba...
Uskarzalas sie ( zgodnie ze stanem rzeczy ) wiec Ci powyzej odpowiedzialem.
Napisalem niedawno w jednym z wpisow tutaj na tym portalu, ze w przypadku zagrozenia
wszyscy po prawej stronie kandydaci i ich wyborcy musza sie polaczyc i ze nad tym sie pracuje...
Z ta propozycja wystapil do wszystkich kandydatow Grzegorz Braun, jednak nie otrzymal
zadnej odpowiedzi i to dla mnie o czyms swiadczy...
Wiecej na temat kandydatow ne bede sie wypowidal, by nikogo nie dyskredytowac...,
A ze czasami kogos tutaj sarkazmem poczestuje, no...jedynie szturcham delikatnie,
to tylko dlatego, by jeden z drugim troche sie opamietal w tym ...swoim zapale...
Moim zdaniem, to nie jest tylko "zjawisko tymczasowe " jak piszesz...,
to jest "ostatni gwizdek " i ludzie sa podminowani...
A ze rozne sily pracuja nad destrukcja, to i wsrod ludzi gorace klimaty...rowniez tutaj...
Animozje sa i beda, bo i ludzie rozni..., czasami , to nie rozpoznaje, ze to moi...,
a to juz o czyms swiadczy...
Niepotrzebnie sie irytujesz, takie sa podzialy i takie zostana.
Gdy w domu - Polska zwany - grosza w sakwie brakuje, to nie dziwota, ze rodzina klotliwa...
Dotychczas nie spotkalem sie z taka sytuacja, by pod jednym dachem i przy takiej biedzie
i ilosci dzieciarni, rodzicow, krewnych, blogi spokoj panowal...
Szczegolnie , gdy towarzysto rozbisurmanione i powaznie zdeprawowane latami pracy okupanta,
a i nowej mody z Eurosojuza...
Kosciol i wszystko z tym zwiazane zostawmy na boku, bo nie kazdy ksiadz czy zakonnik, to rozpustnik,
pedal,czy tez pedofil, albo inny zlodziej...
serd. pzdr,
Krzysztof
chris