„Operacja swastyka II”?
"Operacja swastyka" była osobiście zaplanowana przez generała Agajanca. Szefa wydziału dezinformacji KGB. Pomiędzy 24 XII a połową lutego 1959/1960, w NRF były 833 wystąpienia antysemickie, "po czym epidemia zgasła tak nagle jak wybuchła". Większość sprawców została nieznana, cześć z zidentyfikowanych miała powiązania ze wschodem. O tym, że były to zaplanowane działania służb specjalnych dowiedziano się od późniejszych uciekinierów.
Malowane były hasła „Niemcy żądają wypędzenia żydów”, swastyki, listy z pogróżkami. Fala ekscesów rozlała się na Europę, potem wystąpiły one w wielu miejscach na świecie. Politycy grzmieli o fali neonazizmu, żądali ostrych kar, otrzymywali ochronę osobistą.
Dyplomaci zachodnioniemieccy, biznesmeni zostali dotknięci ostracyzmem. Media miały wątpliwości czy NRF może być członkiem NATO, „Bonn nie jest w stanie wyeliminować nazistowskiej trucizny” pisał New York Times. Najgłośniej oburzała się Moskwa. Przywódcy zachodnioniemieccy składali przeprosiny i samokrytykę.
Akcja Sowietów poprzedzona została eksperymentem w jednej z podmoskiewskich miejscowości, gdzie ekipa KGB sprofanowała cmentarz żydowski, w celu obserwacji reakcji ludności.
Pół wieku później, w Polsce, miesiąc przed wyborami mamy wysyp podobnych zdarzeń. Największe z nich, w przeddzień rocznicy wybuchu II Wojny Światowej, której Polacy byli ofiarami. Ten incydent nadaje jej nieco mniej jednoznaczny wymiar i przykrywa tę wiadomość. Szewach Waiss występuje w telewizji informacyjnej a ten news ma jedno z czołowych miejsc we wszystkich dziennikach telewizyjnych. Politycy potępiają, piszą oświadczenia.
Kto ma z tego korzyść, ten jest winny. Skojarzenia przeciętnego leminga to: faszyzm-prawica-PiS. Pracowano nad tym latami. Apogeum to chyba były „faszystowskie” pochodnie w Marszu Pamięci. Odpuszczono sobie dopiero, gdy zaczęliśmy się z tego śmiać. Choć akurat faszyzm to nie prawica, to odmiana socjalizmu, hitlerowcy początkowo używali sierpa i młota jako symbolu. Ale czy taki drobiazg przeszkadza ludziom wierzącym, że brzózka ścina skrzydło samolotu.
Tak więc czy ktoś kogoś tu wspiera nie wprost?
Ambasador Izraela stwierdza dziś.
"Ten kolejny akt nienawiści i wandalizmu dokonany zapewne przez nieznane neofaszystowskie ugrupowanie jawnie godzi w dobre relacje między Polakami a Żydami wypracowane w ostatnich latach z wielkim trudem przez wielu ludzi dobrej woli po obu stronach"
"Wzburzenie jest tym większe, że nie jest to pojedynczy przypadek, bowiem w ostatnich dniach doszło do całej serii antysemickich i rasistowskich incydentów w różnych miejscowościach„
Ma rację, doszło ostatnio do:
zamalowania litewskich nazw miejscowości na 28 tablicach w gminie Puńsk na Suwalszczyźnie (choć to można uznać za rewanż wobec zachowań władz Litwy a nie faszyzm)
faszystowskich napisów na synagodze w Orli,
podpalenia Centrum Kultury Muzułmańskiej w Białymstoku
neofaszystowskich napisów w pobliżu synagogi w Krynkach.
napisów "Nie przepraszam za Jedwabne" oraz "Byli łatwopalni", swastyki i symbole SS na pomniku w Jedwabnem.
Jak na przypadkowe zbiegi okoliczności, to trochę tego dużo, kilkaset a właściwie kilka tysięcy procent normy i to tuż przed wyborami.
Mogła być to też jakaś grupa polskojęzycznych nazistów, polskich nie napiszę, bo ktoś kto gloryfikuje Hitlera stawia się poza narodem polskim. Tym bardziej że dokonano tego w przeddzień rocznicy napadu Niemiec na Polskę i rozpoczęcia wojny, która kosztowała życie miliony polskich obywateli, w tym Żydów i zniszczenie naszego kraju.
Możemy się spodziewać kolejnych tego typu incydentów, które pewnie skończą się jak nożem uciął 9go października tego roku. Choć z drugiej strony, widać stałe dokładanie drew do ognia konfliktów narodowościowych, których przejawem jest wiele działań wobec polskiej mniejszości na Litwie i ukraińskiej partii „Swoboda”.
Volkoff "Psychosocjotechnika dezinformacja oręż wojny"
foto: Pomnik w Jedwabnem Wikipedia
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 6552 odsłony
Komentarze
Tylko drobna uwaga:
1 Września, 2011 - 21:06
"faszyzm to nie prawica, to odmiana socjalizmu"
Nie. Odróżnijmy narodowy socjalizm od faszyzmu (Włochy Mussoliniego) który był koncepcją nie kierującego się zasadami demokracji, silnego państwa. Nasza tradycja opiera się na idei demokracji; faszyzm jest więc jej obcy.
Narodowy socjalizm jak w Niemczech lat 30/40 ubiegłego stulecia nie był faszyzmem lecz socjalizmem (jak w ideologii marksistowsko-leniniwskiej tyle że narodowość była w nim ważniejsza niż stosunek do produkcji. Tylko tyle i aż tyle.
Re: Tylko drobna uwaga:
1 Września, 2011 - 21:24
Mussolini też był odmianą socjalizmu.
W niemieckim nazizmie najważniejsze było kryterium rasowe nie narodowościowe.
Jak zawsze chodziło o to, żeby to władza mogła ustalać kto jest Żydem, czy Pisiorem.
"Operacja swastyka II"
1 Września, 2011 - 21:17
Podobnie było w latach 1980-1981 od powstania NSZZ"Solidarność" do stanu wojennego. Zdarzały się przypadki profanowania grobów żołnierzy radzieckich. Z daleka było czuć prowokację SBcką, ale oficjalna propaganda zwalała winę na ekstremę "Solidarności". W ówczesnej reżimowej telewizji wystąpiła nawet z żałosnym apelem do narodu Maryla Rodowicz
lokietek54
Re: "Operacja swastyka II"
1 Września, 2011 - 21:28
Też to pamiętam.Tyle że teraz nie są w stanie zrobić stanu wojennego. Mogą tylko oszukiwać.
Stan wojenny to już jest
2 Września, 2011 - 13:32
Pod samym Smoleńskiem zginęło w przybliżeniu tylu Opozycjonistów, co w czasie stanu wojennego.
W czasie rządów Tuska zginęło więcej polskich generałów niż w czasie całej II Wojny Światowej.
Próby wsadzania Opozycjonistów do psychuszki znamy wyłącznie z ZSRR, a tu co? Próbują wsadzić Lidera Opozycji.
Leppera znajdują dyndającego na sznurze i sekcję zwłok robią po trzech dniach, aby środki usypiające wyparowały.
W biurze PiS zostaje zastrzelony Marek Rosiak, a jego kolega walczy o życie. Parlamentarzyści, pracownicy i sympatycy PO podejmują działania mające nie tylko odwrócić uwagę społeczeństwa od motywów zbrodni, ale nawet utrudniają śledztwo składając fałszywe zeznania o rzekomej wizycie mordercy w biurze Niesiołowskiego. I co? I nic, zero odpowiedzialności!
Punktowe uderzenia typu: wizyta ABW u autora strony AntyKomor.pl, zamykanie stadionów + wysokie mandaty za hasła o Donaldzie mającym Tole równie skutecznie zastraszają, jak oddziały wojska i milicji. Zwłaszcza, że dziś sPOłeczeństwo dziś już nie takie bojowe, w POnad POłowie ogłuPiOne PrOpagandą. Do POsprzątania "Nielegalnych Kwiatów" z Krakowskiego Przedmieścia nie POtrzeba oddziałów ZOMO - wystarczy Straż Miejska.
Czego chcieć więcej? Czy to już nie stan wojenny?
Tusk jedną swoją obietnicę spełnił w POnad 100%.
Wykastrował nie tylko pedofili, ale większość sPOłeczeństwa.
ps. Może to było jego przejęzyczenie.
2 Września, 2011 - 13:35
Donek mówił o kastracji psychicznej PeOfili, a ludzie myśleli, że chodzi o kastrację chemiczną pedofili.
W końcu sam się tłumaczył, że trochę "rera".
a może to taka gra?
1 Września, 2011 - 21:54
Jak setki innych.
Kiedy jesteśmy najbardziej zajęci sprawami naprawdę ważnymi,
dla Nas POLAKÓW.
Zawsze wtedy uaktywniaja się WSZYSTKIE MNIEJSZOŚCI, wymuszając politycznym szantażem PRAWA znacznie większe, niż te dla rdzennych POLAKÓW.
Przed wielu laty, nasza publiczna TV(oczywiście po północy)
nadawała wieloodcinkowy serial -wywiad z agentem Mossadu.
I w tymże wywiadzie wyjaśnił, że kwestiami antysemityzmu sterują wydzielone komórki Mossadu, aby"notowania" Żydów stały na odpowiednim poziomie.
Nie robią tego bezpośrednio agenci, bo jak stwierdził, "żaden Żyd nie odmówi współpracy".
Dlatego spodziewam się, że teraz policja znajdzie jakiegoś "słupa", który natychmiast zacznie opowiadać,
że do profanacji namówił go przeciwnik platformy.
Pozdrawiam myślących.
Re: a może to taka gra?
1 Września, 2011 - 22:37
Kierunek południowy jest prawdopodobny, podobnie jak wschodni czy lokalny.
R. Zaleski
1 Września, 2011 - 22:58
Witam,
pouczająca notka. Historia to skarbnica wiedzy na przyszłość.
Dziękuję i Pozdrawiam z Dyszką.
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Volkoff to skarbnica
1 Września, 2011 - 23:22
Volkoff to skarbnica wiedzy.Zwłaszcza ta książka i "Montaż".
Pozdrawiam i dziekuję.
R. Zaleski
2 Września, 2011 - 01:20
Skorzystam z podpowiedzi.
Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Mogła też być agencja nie znad rzeki Moskwy tylko
1 Września, 2011 - 23:30
ta z nad morza Śródziemnego, o nazwie Mossad:)) I moze nie chodzić o wybory, lecz o wsparcie organizacji rządowej HEART oraz tych zaoceanicznych półprywatnych w akcji : "jak zdobyć 65 mld $". Lub o jakies inne miliardy....
Pomysł ze zdobyciem
2 Września, 2011 - 01:37
65 mld$ jakoś mi dziwnie przypadł do gustu.
@ossala
2 Września, 2011 - 01:51
Prawda?
Jak to znakomicie tłumaczy tę długą kolejkę chętnych pomóc Nam w wyjaśnieniu zamachu smoleńskiego?
I te trudności w pozyskiwaniu informacji o Polskim gazie łupkowym?
Pozdrawiam myślących.
Re: Mogła też być agencja nie znad rzeki Moskwy tylko
2 Września, 2011 - 09:13
Pewne partie w Polsce są bardziej podatne na naciski niż inne. Tu chodzi o wybory - to wynika z dat tego co się zdarzyło.
A tu tak jeszcze, gwoli przypomnienia, coś
2 Września, 2011 - 05:56
o pochodach z pochodniami. Jak widać, zdarzają się też "słuszne" - to jest godne poparcia przez GW:))) - fackelzugi.
"5 marca 2005 ponad tysiąc łodzian przemaszerowało z zapalonymi pochodniami ulicą Piotrkowską od alei Piłsudskiego do Placu Wolności ku czci Jacka Kuronia.- Przyszliśmy tu dla niego, bo on był wielkim człowiekiem i zawsze o nas pamiętał - powiedział starszy pan, uczestnik pochodu.
Przemarsz był ostatnim założeniem "Dni Kuronia" zorganizowanych przez stowarzyszenie Młode Centrum oraz młodzieżówkę Unii Wolności, które trwały od 3 do 5 marca....."
Re: A tu tak jeszcze, gwoli przypomnienia, coś
2 Września, 2011 - 09:19
Pochodnie tak jak cały ten "faszyzm" i inne 100% towe kłamstwa nie muszą mieć nic wspólnego z rzeczywistością, wystarczy że zostaną 1000 razy powtórzone, żeby dla tych którzy wierzą w to, co im telewizor powie stały się częścią realnego w ich przekonaniu świata a w praktyce matrixa.
Re: „Operacja swastyka II”?
2 Września, 2011 - 08:27
Tak, zapewne za tą prowokacją stały rosyjskie służby specjalne.
Co na to wskazuje? Nic.
Chociaż przecież nie można wykluczyć takiej ewentualności, ale wiedząc w kogo jest wymierzona ta prowokacja, można z całą pewnością stwierdzić, że akurat z tą prowokacją Rosjanie nie mieli nic do czynienia i wspólnego. Oczywiście wywiad żydowski nie działa na terenie Polski, takiej ewentualności szanowni niepoprawni nie biorą pod swoją rozwagę, bo i po co? To Izrael posiada w ogóle jakieś służby specjalne oraz wywiad? Niemożliwe!
Ale na niepoprawnych za wszystko winni są Rosjanie i ich służby specjalne, które od pokoleń są w rękach żydów, począwszy od Ochrany skończywszy na FSB.
Przecież za tą prowokacją mogli stać żydzi, a ta prowokacja bezpośrednio wymierzona jest przecież w środowiska narodowe m.in. w ONR tak było również ostatnio z zamazywaniem napisów w języku litewskim, żaden polski narodowiec, by tego nie zrobił, nie bezcześcił by czyjegoś pomnika ani grobu, nawet takiego, który jest świadectwem kolejnego oszustwa związanego z holokaustem narodu żydowskiego, który miał miejsce w granicach II RP, a był dokonany rękoma niemieckimi, dodatkowo przecież każdy wie o tym, że w Jedwabnym Polacy nie uczestniczyli w tym mordzie, w zasadzie wszystko, co dotyczy Jedwabnego i udziału w tym mordzie Polaków jest nieprawdą.
W Polsce odradza się Ruch Narodowy i w tym momencie takie prowokacje zawsze będą wymierzone w te ugrupowania.
Dla Polaków wybudowanie tego pomnika jest hańbą dla rządzących Polską i to dla wszystkich.
Proszę mnie przedstawić chociaż jeden dowód na to, że w tym mordzie uczestniczyli Polacy? Dlaczego nie przeprowadzono w tym jedynym przypadku ekshumacji szczątek ciał pomordowanych?
p.s.
Polacy i tak zwrócą majątek żydom, wypłacą im 65 mld odszkodowań, już takie decyzje zapadły, a Polaków w ich własnej niby wolnej i suwerennej Ojczyźnie nadal będą obowiązywały stalinowskie dekrety wywłaszczeni-owe. :))
p.s. 2
Znalezione w necie.
Zenku, pisałem że wyrywkowo oglądam TV. Ale staje mi się to coraz bardziej niestrawne. To perfidne zakłamanie i przeinaczanie faktów nie daje się słuchać i oglądać. Szkoda nerwów.
Jak zapewne wiesz, że jakiś czas temu w Nowym Jorku policja złapała żyda jak mazał swastyki na synagodze.
Polacy na pewno nie zgadzają się z tą całą hucpą związaną z Jedwabnem, z przerwaniem ekshumacji i przepraszaniem, bez Naszego upoważnienia i w Naszym imieniu, przez Kwaśniewskiego vel Sztolcman.
Nie wierzę w to by malowali swastyki, będące od czasu II Wojny Światowej, dla nas Polaków szczególnie nienawistnym symbolem. To jest też według mnie przykrywanie Rocznicy napaści niemieckiej na Polskę 1 września 1939 roku.
Pozdrawiam.
za:
http://polacy.eu.org/1297/nastepna-rocznica-wybuchu-ii-ws-przemilczna-/#c10837
Re: Re: „Operacja swastyka II”?
2 Września, 2011 - 09:29
"Tak, zapewne za tą prowokacją stały rosyjskie służby specjalne.
Co na to wskazuje? Nic.
Chociaż przecież nie można wykluczyć takiej ewentualności, ale wiedząc w kogo jest wymierzona ta prowokacja, można z całą pewnością stwierdzić, że akurat z tą prowokacją Rosjanie nie mieli nic do czynienia i wspólnego."
Ani Rosjanie ani Niemcy nie chcą mieć PiS przy władzy. Reszta partii startujących w wyborach będzie jeść im z ręki i machać ogonkiem.
Czym jest drobne 65 mld przy naszym gazie łupkowym czy ewentualnym naszym żądaniu odszkodowań od Niemców.
Dla Rosji gaz to być albo nie być.
Generalnie nie wykluczam współpracy wszystkich podejrzanych. Natomiast zdecydowane wykluczanie jednego z nich wydaje mi się podejrzane.