Wolność - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie…?
…Wolności nie można tylko posiadać, nie można jej zużywać. Trzeba ją stale zdobywać i tworzyć przez prawdę… - Jan Paweł II
Nie masz bardziej ulotnej idei niż Wolność. Jest jak motyl, piękna i kolorowa, trwa tylko chwilę. Nie można jej złapać, ni posiąść na zawsze. Gdy zbyt mocno w nią uwierzysz strącasz ją pyłkiem w kolejne lata niebytu. Nie podlega definicjom, żadnej mierze się nie kłania. Jest dla dotknięcie ręki, a jednak taka niedostępna. W nas, za nami i przed nami. Zbyt rzadko chodzimy z nią pod rękę. Nie jest bowiem zbyt wygodna, czasem więcej wymaga niż daje swą przewrotnością.
Nie ma świadków jej narodzin, więcej grabarzy. Gdy jedni za nią tęsknią i oddali by ostatnią kroplę krwi, innych uwiera jak za ciasny but, a w dodatku jakiś nie swój. Na miarę źle pojętej szyty, gdy przekracza granice przedwieczne. To ona, nic innego, jest Bożą Cząstką, która głęboko skryta, jest motorem naszych działań.
Dopóki nas nie zwiodą miazmaty, dopóty jeden jej łyk może łańcuchy rozerwać. Czy jest nam dana w pierwszym krzyku, czy też przytula nas na łożu śmiertelnym? Każdy nosi w sobie jej wspomnienie. Tyle, że więcej nam się wydaje, niż jej doświadczyliśmy. Była to tylko przelotna znajomość, bez zobowiązań i wyrzeczeń, jakie nosi związek ślubowany.
Zbyt wielu żyje w przekonaniu, iż można ją nabyć i posiadać. Jawi im się jako wygodna kanapa, w którą można się zapaść i trwać w śnie usankcjonowanego idioty. Jego wolność jest mierzalna, aż nadto. Głównie jej brakiem. Jednakowoż nie doskwiera zbytnio, gdy wygodniejsze jest samoograniczenie. Gdacze takie i skrzydła rozpościera, a miast wzlecieć kolejnego zbuka znosi.
Wolnym być, posiąść i rozumieć, lecz nie bez serca uniesień z wolnej woli korzystać. Na każdej, choćby najmniejszej ścieżce. Tam gdzie nie widzi nas nawet Bóg, a Diabeł się skrada. Umieć zważyć i podzielić. Ja wiem, że milej jest, jak miło jest. Tyle, że jest to najkrótsza historia „wolności”.
Trza nam zedrzeć szaty, w jakie nas ubrano, pozory wolności. A jednak obrożę i kaganiec. Zapewne i za tysiąc lat, jeśli tylko pozostanie z nas coś więcej niż namiastki, wolność będzie krążyć wokół nas, jak wolne atomy. Jak zwykle zabraknie nam siły przyciągania.. O wiele łatwiej przecież żyć w ułudzie i pozorować. W świecie, który podmienił już prawie wszystko.
Nie wiem czy było mi choć przez moment dane być wolnym. Wolność tak potrzebna i niezbędna chodzi małymi krokami. Jazda bez trzymanki na rowerze, pierwsza miłość, randka i obóz harcerski. Wakacje pod namiotem i wyczytana ze stronnic bynajmniej nie lektur. Radio nie tylko Wolna Europa, Radio Luksemburg. Skrycie oddychałem, by potem się zachłysnąć. Niestety inne cząsteczki w „wozduchu” były obecne. Bo kocham Wolność, a ta nigdy mnie nie poślubi. Nie jest bowiem Panną na wydaniu.
Nikt i nigdy mi nie odbierze tych chwil, gdy brakowało mi wszystkiego, co przyziemne, a jednak byłem wolny. Pamiętam jak dziś, nie miałem przy duszy ani grosza i musiałem obejść się ze smakiem przechodząc koło wózka z obwarzankami. Nigdy tak nie byłem wolny. Choć głodny, byłem syty wolnością.
Nie wiem ile jeszcze oddamy w zamian za… Nie wiem też, jaką teraz nam przyjdzie cenę zapłacić. Wolność czasem przychodzi tak niespodziewanie, że nie zdążymy nawet kapci ubrać. Jedno, co wiem, że i po rosie warto, a dla Wolności i po cierniach, choćby boso, ale jednak w ostrogach.
Wolność jest przymiotem i darem, nie jest dana na zawsze. Jest bardziej ścieżką niż celem. Trzeba ją okupić…
Pomimo, iż nieskończona posiada granice, styczności i obszary przenikania. Nie myśmy jednak je stanowili i nie nam je zakreślać, czy też przesuwać.
By ją posiąść musimy...
„…Jesteśmy tym bogatsi im więcej rzeczy zbędnych zdołamy odrzucić…” - Jan Paweł II
A teraz z innej beczki
Gdy widzisz ptaka w locie jak wolny jest
Jak płynie sobie, aż po nieba kres.
Wiedz - niebo bywa pełne wichrów i burz
A z lotu ptaka już nie widać róż.
Bo wolność - to nie cel lecz szansa by
Spełnić najpiękniejsze sny, marzenia.
Wolność - to ta najjaśniejsza z gwiazd
Promyk słońca w gęsty las, nadzieja.
Wolność to skrzypce z których dźwięków cud
Potrafi wyczarować mistrza trud.
Lecz kiedy zagra na nich słaby gracz
To słychać będzie tylko pisk, zgrzyt, płacz.
Bo wolność - to wśród mądrych ludzi żyć
Widzieć dobroć w oczach ich i szczęście.
Wolność - to wśród życia gór i chmur
Poprzez każdy bór i mur znać przejście.
Wolność lśni wśród gałęzi wielkich drzew
Które pną się w słońce każda w swoją stronę.
Wolność brzmi jak radosny ludzi śmiech
Którzy wolność swą zdobyli na obronę -
Zwycięstwa, mądrości, prawdy i miłość
Spokoju, szczęścia, zdrowia i godności.
Wolność to diament do oszlifowania
A zabłyśnie blaskiem nie do opisania.
Wolność to także i odporność serc
By na złą drogę nie próbować zejść.
Bo są i tacy, którzy w wolności cud
Potrafią wmieszać swoich sprawek bród.
A wolność - to królestwo dobrych slow,
mądrych myśli, pięknych snów,
to wiara w ludzi.
Wolność - ja wymyślił dla nas Bóg
aby człowiek wreszcie mógł
w niebie się zbudzić.
Tak niewiele żądam
Tak niewiele pragnę
Tak niewiele widziałem
Tak niewiele zobaczę
Tak niewiele myślę
Tak niewiele znaczę
Tak niewiele słyszałem
Tak niewiele potrafię
Wolność kocham i rozumiem
Wolności oddać nie umiem
Tak niewiele miałem
Tak niewiele mam
Mogę stracić wszystko
Mogę zostać sam
Wolność kocham i rozumiem...
Tak niewiele miałem
Tak nie wiele mam
Mogę stracić wszystko
Mogę zostać sam
Wolność kocham i rozumiem...
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5598 odsłon
Komentarze
....przechodząc koło wózka z obwarzankami....
20 Lipca, 2012 - 22:58
witaj
http://www.youtube.com/watch?v=Xd2VN0QjFKs&feature=autoplay&list=PL91C139F8E03B8ABE&playnext=6
Harcerz
20 Lipca, 2012 - 23:25
Wywalić, albo ocalić.
Bywaj Bracie
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Nasz skarb
21 Lipca, 2012 - 08:54
Nie oddamy! Będziem walczyc!
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@jwp
20 Lipca, 2012 - 23:01
Ładnie napisane :-)
Wolność rodzi się wtedy, gdy uświadamiamy sobie gdzie zaczyna się niewola.
I wtedy, gdy - zgodnie z cytowanymi przez Ciebie słowani Jana Pawła II - potrafimy odrzucać i rezygnować z rzekomych atrybutów wolności...
Pozdrawiam
TŁ
22 Lipca, 2012 - 18:47
Tekst po edycji z powodu niezrozumienia skrótu myślowego przez zgłaszającego.
Wszystko wygląda z pozoru pięknie, mamy wzorce, swoją tradycję i historię.
Jednak to co się dzieje na naszych oczach, bezwolność i akceptacja znikania Polski jest powodem silnych emocji, a te winny znaleźć, być może na chłodno, ujście w czynach.
Pozdrawiam
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Ładnie napisane?
21 Lipca, 2012 - 00:04
Nie, to nie tak. To jest piękne, po prostu piękne. Pięknie to napisałeś jwp. A ilustracja muzyczna i słowa
są urzekające.
Dziękuję, jwp, że jesteś i tak właśnie piszesz. I za muzykę też.
Niueste
Wolność może zniewolić.
20 Lipca, 2012 - 23:24
Bo ma dwa aspekty.
Jest wolność DO - MOGĘ (coś mieć czy zrobić)
i jest wolność OD - NIE MUSZĘ (tego czegoś mieć czy zrobić).
Pierwsza bez drugiej właśnie zniewala (skoro mogę, to muszę - np. zjeść to ciastko :)).
Pozdrawiam serdecznie
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Anna.
20 Lipca, 2012 - 23:36
Witaj,
bo jest nieprzemożna chęć. By być Wolnym i Wolność czuć i czynić.
Wystarczy tylko jej zapach !
To na Dobry Początek...
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Wolność,
21 Lipca, 2012 - 00:09
to zobowiązanie. Tak. Zobowiązanie. Czując się wolnym trzeba przede wszystkim patrzeć czy nie krzywdzimy innych naszą radością z wolności, bo nie wszystko na co pozwala nam bycie wolnym może podobać się innym. Wolność nie na wszystko pozwala. Trzeba ją umiejętnie smakować, małą łyżeczką od spożywania deseru, aby na dłużej starczyło, bo to jednak piękna rzecz. I ciekawe, że do bycia wolnym wcale nie potrzeba kasy. Kasa nakłada pęta. Pewien malarz z okolic Staszowa, człowiek niezamożny, ma swoją wizję wolności, która polega na tym, że nie lubi korzystać z komunikacji publicznej. Każe się odwozić samochodem za rogatki np.Kielc i czeka na okazję. Mówi, że wówczas czuje się wolny, niezależny od rozkładów jazdy i ta wolność mu wówczas smakuje. Potrafi czasami i 20km piechotą iść i rozkoszować się wolnością. Jest wówczas sam na sam ze śpiewem ptaków, zielenią lasów, szumem drzew i swoimi myślami.
Masz rację, jwp. Wolność trzeba czasami okupić, wówczas naprawdę smakuje wyśmienicie.
Pozdrawiam
Szpilka
Szpilka
21 Lipca, 2012 - 11:05
Witaj,
to właśnie jeden z aspektów wolności, którego nie rozwinąłem. Gdzie nasze granice spotykają się z innymi i na ile nasza nie ogranicza cudzej i vice versa. Są jednak owe aksjomaty bez których dowolnie można stanowić granice wolności i jej nadużywać. Widać to szczególnie we współczesnym rozpasaniu i pretensjach rozlicznych, niczym nie ograniczonych.
Kasy nie trzeba, jednak wszyscyśmy po pewnym cyrografie.
A malarz i nie tylko on wie, że wolność jest tak blisko, na wyciągnięcie ręki. Niestety czasem zbyt zajęte "niepotrzebnością".
Ja nie lubię darmochy, nic tak nie smakuje i nic nie ma takiej wartości, jak owoce własnej pracy i wyrzeczeń.
Pozdrawiam
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
nasze blogi. pl
21 Lipca, 2012 - 01:29
jeszcze tam ciebie brakowało , szukaj może gdzieś się na tobie nie poznają
JWP - "(...) bo wolność krzyżami się mierzy (...)"
21 Lipca, 2012 - 01:52
I to by było właściwie na tyle !
Ale tego żadne hd-liki za ch... nie pojmą !
Pozdrawiam Cię serdecznie.
contessa
PS. Ja też potrafię w mordę bić !
_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com/watch?v=ZssiwkN86u0
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
hdlk wszystko pojmą i
21 Lipca, 2012 - 01:59
waszą dziwną konglomerację
HDLK
21 Lipca, 2012 - 09:55
A Ty co ?, Pies Cywil na tropie.
HDLK = ToTomek = IKropka = Dodu = Kornik itd.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Re: Wolność - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie…?
21 Lipca, 2012 - 09:19
Szanowny autorze jwp !
Ciekawe pojmowanie wolności, zaiste. Zwłaszcza kiedy napisany tekst jest zlepkiem cytatów z różnych blogerów i pisarzy w znacznej części. Tak piszą swoje teksty ludzie odtwórczy. A ludzie nauki, w swoich pracach podają źródła, jeśli posiłkują się cytatem za autorem. Cóż ...
Wypada mi spuentować pytaniem, co z twoja wolnością autorze?
Werwa
21 Lipca, 2012 - 09:54
Zaiste ciekawe pomówienie. Dwa cytaty, a wam się zlepkiem jawi tekst. Nie ma tu żadnych "różnych blogerów i pisarzy". Każdy z nas jest sobą, a zarazem składa się ze swojego życia, czyli nie ma nas bez kontekstu.
Odtworzyć to nic złego, praca rekonstrukcyjna jest mozolna. Tego nam właśnie brakuje, chęci do odtworzenia istoty naszego jestestwa.
A puenta w komentarzu, jak kula, tylko, że nawet w płot nie poszła.
O moją się nie martw, gdy wasza jest tylko echem.
Warto pochylić się nad waszym bełkotem o sobie "dwutygodniowy" niepoprawny -
"...Lubię czytać teksty dobrze napisane - na poziomie intelektualnym zn. takie, które językowo sprawne - obfitują w wiadomości, podsuwają dane, fakty, spostrzeżenia, analogie... i wychodzą dalej, pokazują więcej. Tu znajduję teksty nie tylko "moich fanów" ale więcej :)...".
Piękny przykład językowej sprawności i poziomu intelektualnego, nie tylko "twoich fanów".
Bez wyrazów.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
drogi damski bokserze
21 Lipca, 2012 - 10:08
spróbuj z kimś przynajmniej swojej wagi.
Dobrym zwyczajem jest podawanie źródeł cytatów. Ja wiem, że każdy kto ma ochotę, po wpisaniu fragmentu w google, znajdzie źródło. Brzydkim jest zakładanie, że nikomu się nie chce.
___________________________
spodziewaj się wszystkiego.
Shork
21 Lipca, 2012 - 10:43
Zacząłeś, czy kończysz dyżur.
Konkrety, albo w krzywy nos.
Zwroty typu "damski..." zachowaj na inne misje.
Któreż to niby cytaty mam "zaźródłować".
Jesteś niestety kompletnym abnegatem, gdy nie rozróżniasz podania autora od podania źródła cytowanego tekstu.
I nie gryź w kostki, jak nie masz do michy nalane.
To jeszcze raz pytam, które fragmenty są cytatami i kto jest ich autorem ?
Jak nie udzielisz odpowiedzi, to nie sil się na oblewanie murku, obrońco cnoty cudzej.
I nie chodzisz w mojej wadze, moja to "open".
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
poczytaj dokładnie zanim zaczniesz płakać
21 Lipca, 2012 - 11:04
Uspokój się i idź na spacer, albo przerwij ten wątek.
Twoje zachowanie jest typowe dla złodzieja przyłapanego na gorącym uczynku. Co on robi? Krzyczy: "Łapaj złodzieja"
Już masz trzy podane, chcesz więcej cytatów? Wpisz sobie w google, jak nie zrobisz tego Ty to zrobią Twoi czytelnicy.
Przeczytaj jeszcze raz mój pierwszy wpis ze zrozumieniem. Nie mam pretensji, że cytujesz, jestem przyzwyczajony, mam tylko sugestie, czy aby to nie osłabi portalu.
Wycieczki personalne są nie na miejscu.
___________________________
spodziewaj się wszystkiego.
Wycieczki personalne są nie na miejscu.
21 Lipca, 2012 - 11:17
zgadzam sie. dlatego wycieczka personalna typu 'damski bokser" do gospodarza bloga, kiedy samemu sie atakuje, i jak do tej pory sa to tylko same pomówienia, wydaje sie co najmniej dziwne.
amelio, ja nie atakuję
21 Lipca, 2012 - 11:25
ja się hamuję.
Zobacz na stopkę autora bloga.
Co tam jest napisane o mordzie i o biciu?
Zarzucanie komuś bycia agentem, który gryzie po kostkach, to są pomówienia.
___________________________
spodziewaj się wszystkiego.
no to stopka
21 Lipca, 2012 - 11:53
jest twoim problemem, czy cytaty, ktore rzekomo bez podania źrodla zawiera notka? bo jak na razie to duzo piszesz, a wszystko raczej ma charakter malo powazny. nic dziwnego, ze kojarzy sie raczej z gryzieniem po kostkach niz rzeczowa dyskusja. na twoim miejscy podalabym przyklady na to, ze twoje zarzuty odnosnie notki sa zasadne, albo przestala sie osmieszac. a ze temat stopki wydaje mi sie zalosny, to EOT.
Amelia007 - ja też potrafię żartować
Skorek
21 Lipca, 2012 - 12:09
Idź synku na swoje poletko i tam się żal. Stopka, jak to stopka, masz coś do Marszałka.
Nic wam nie zarzucam, to tylko opis waszego stanu ducha i mentalności.
Jak się chcesz podpiąć, to poproś grzecznie. Nawet takiego kacapa uciągnę.
I nie machaj łapkami, to nawet na gzy nie pomoże.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Re: Wycieczki personalne są nie na miejscu.
21 Lipca, 2012 - 11:32
'damski bokser'- jak najbardziej słuszne określenie - jwp mnie zaatakował i obraził, a więc jest damskim bokserem.
oczywiście, ze to prawda
21 Lipca, 2012 - 11:45
no ale gdyby mierzyc wszystko taka miara, to kim jest osobnik, ktory atakuje mnie i obrzaza pod kazda swoja notka, mimo, ze sie tam nawet nie wypowiadam. gwalcicielem, mordercą, pederastą?
amelia007 - ja też potrafię żartować
Werwa
21 Lipca, 2012 - 12:05
Primo - nie znam was Damo i do dowodu wam nie zaglądałem.
Secundo - ja tylko odpowiedziałem na prymitywny atak i pokazałem oblicze harcownika. Płeć nie ma tu nic do rzeczy i się nią trollizno nie zasłaniaj.
Stwierdzenia kim jestem zachowaj dla siebie i sobie podobnych, a jeżeli tak bardzo się prosisz, to mogę poprawić z prawej.
Wypad w podskokach do służbowej piaskownicy i tam się naparzaj łopatką.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Shork
21 Lipca, 2012 - 11:35
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
najpierw się we mnie zagotowało
21 Lipca, 2012 - 09:21
gdy przeczytałem tutaj, ten zagregowany zbitek wyciągniętych uogólnień, truizmów, cytatów (w tym z blogów).
Ale potem sobie odpuściłem. Może potrzebny jest też tekst który poda wszystko na tacy, pocukrowane z wierzchu, żeby każdy bez wysiłku mógł przyjąć, zakołysać się meksykańska falą, poczuć przyjacielskie klepnięcia na ramionach i zaśpiewać znaną wszystkim piosenkę.
W końcu na niepoprawnych zaglądają nie tylko wzburzeni rzeczywistością, ale i tacy, którzy chcą zbratać się z tymi co myślą inaczej niż pokazują w telewizji. Niekoniecznie muszą rozumieć, wystarczy że będą się zgadzać.
Piszę więc: Niech będzie i taki coehlizm. Może i armia ludzi, którzy bezkrytycznie szukają autorytetów jest potrzebna.
___________________________
spodziewaj się wszystkiego.
Shork
21 Lipca, 2012 - 10:32
Mogłeś przy okazji jajka ma miękko.
Agregacja jest marnym zarzutem, raz, że nie jest pojęciem odnoszącym się do literatury, dwa, iż rzeczą dobrą, a nawet potrzebną na ten czas jest łączenie spraw ważnych, a rozbitych w całość.
Truizm, zaiście mocarny zarzut. Bez nich kręgosłup siada i wykrzywia się niemoralnie.
Z jakich blogów konkretnie, mam nadzieję, że nie widzisz tu swoich wierszy. Chyba, że Ci wicher "zerwoliściasty zwoje zwichrzył".
Może Ty falujesz i klepnięć stęskniony. I może się właśnie wystawiłeś, jak na tacy.
Grzechem jak widać po twoim "słowie krytycznym" jest używanie zarówno języka polskiego, jak i pojęć współczulnych.
Chciałbyś żeglować po meandrach intelektu i gubić się co chwila w piekielnych mękach twórczego niewypowiedzenia, proszę bardzo. Poraź nas zatem i wychłostaj głębią niespenetrowaną i daj choć cień szansy na poprawę. Gdyż zagubieni potrzebują takiego wzburzonego drogowskazu.
Brakuje jeszcze słowa komunał, ale nie do końca. Może potrzebny jest "komunalny" komentarz z pozycji..., gdy "...dzwonek zadzwonił natarczywie...".
Dawno się tak nie ubawiłem domorosłym mentorstwem, brakuje mi jeszcze "natarcia ucha" przed postawieniem do konta.
Od dzisiaj postaram się nie wymawiać i nie przelewać na papier niczego, co raz choćby było użyte.
Jeżeli chciałeś kogoś obnażyć, to skutecznie siebie odkryłeś.
Zbratanie, przyjaźń - co jeszcze jest Be, według Shorka ?
Jak wysoko stoi poprzeczka ?
Coelho nie czytuję z założenia, mam inne kanony.
Twój ulubiony Coryllus jest wręcz podręcznikowym przykładem zjawiska, które opisałeś w komentarzu do mnie. Zatem zmień adresata, a jak będziesz miał kolejny intelektualny wytrysk, to polecam "Robotnicze Kluby Poezji". Tam Cię oszlifują, a może nawet przekują na czyny.
Szydząc ze Wspólnoty pokazałeś co Ci po klapą siedzi.
Koniec widzenia, Napoleon pod 8-kę.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Napoleon do szóstki
21 Lipca, 2012 - 10:55
jeżeli już cytujesz "Szpital Przemienienia"
http://niepoprawni.pl/blog/4474/kaganiec-i-obroza
To Ci wystarczy, czy mam wklejać to co dostaję z googla, z każdego zdania w wątku wiodącym?
Odkryłem się? Tak jestem manipulatorem paskudnym! Właśnie zmanipulowałem Twoich czytelników, żeby uruchomili wyszukiwarkę, a Ciebie żebyś pokazał po co to robisz.
Co więcej, zakładając że człowiek jest z gruntu dobry, dałem Ci szansę się wybronić. Pych nie pozwoliła?
Jeżeli będziesz pisał tylko dla poklasku, dostaniesz tylko poklask.
___________________________
spodziewaj się wszystkiego.
Shork
21 Lipca, 2012 - 12:01
Jednak straszny z was "googel". Nie cytuję Szpitala Przemienienia, bo nie tylko tam pada tego typu zwrot. Napoleon pod ósemkę pochodzi między innymi z pewnego polskiego filmu.
Słabo u was ze znajomością prawa autorskiego i reguł tegoż. na waszej Shork zasadzie należałoby podawać pierwotne źródło i autora każdego słowa i zwrotu na świecie.
Cymbał rzec o was, to obraza dla cymbała. Wklej sobie do googla najlepiej swoje ego.
Dalej nic nie udowodniłeś, a metody jakie stosujesz są na poziomie przekupek z bazaru lub, co gorsza, czuć je bolszewikiem na kilometr.
Powiadasz, że dałeś mi szansę, nie wiem jak dziękować. Ma tylko kłopot z adresatem, jeszcze polski adres, czy też skrytka na Łubiance. Takie tam szutki, byś się poczuł doceniony.
Poproszono was Shork o syntezę, czy też tak sobie skrobiecie na boku, jeżeli to hobby, to pozostańcie na tym etapie. Wyżej nogi i główka mogą rozboleć.
Czekam na kolejne dowody zbrodni. Może sobie wygooglujesz słowo Wolność, to dopiero mega kradzież własności intelektualnej.
Pychy wam nie brakuje, ja na szczęście obchodzę ją z daleka.
Jakby tak przeanalizować wasz język, to się ciekawa grupa układa. Kiedyś już tu była.
Zatem Shorku wspaniałomyślny i pusty jak dzwon bez serca wracaj na stepy niezmierzone i tam hasaj pospołu z podobnymi nielotami.
Tak będzie dla was bezpiecznie, wszak moja karma ponoć zatruta.
I choćby dla pozycji jaką zajmujesz w swojej grupie nie kompromituj się więcej prymitywnymi manipulacjami i pomówieniami bez pokrycia. Jeszcze nie zdążyłeś się uwiarygodnić, a już cały misterny plan poszedł... ( to też cytat ?, czy tylko zwrot obiegowy ? ).
Siostro !, szkockie proszę dla pacjenta. Szkockie bicze, nie szkocką.
I zieeeew "Skorku".
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
obawiam się, że na mnie
21 Lipca, 2012 - 13:11
metoda sprowadzenia do poziomu poniżej dna i metra mułu, po czym pokonanie doświadczeniem, nie zadziała.
A doświadczeniem z ósemką, czy szóstką, tudzież z biczami szkockimi nie musisz się chwalić
___________________________
spodziewaj się wszystkiego.
Shork
21 Lipca, 2012 - 13:43
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
o odczytałeś podtekst.
21 Lipca, 2012 - 13:53
Ciekawe czy wywnioskowałeś z tego, że istnieją oprócz Ciebie ludzie potrafiący podtekst odczytać.
Kończąc moją bytność w tym wątku, poddam pod zastanowienie (jak widzisz nie wątpię, że potrafisz się zastanawiać, nadal uważam, że jesteś dobrym człowiekiem) następujący tekst, nawiązujący do drugiej części twojej stopki (bo za pierwszą część uważam Twoją przechwałkę).
Nazywając, nie decydujesz kto jest kurwą, a kto złodziejem.
___________________________
spodziewaj się wszystkiego.
Shork
21 Lipca, 2012 - 14:32
Nie przypisuj mi kmiotku słów i myśli, ani też uczuć mi nieprzynależnych. Dalej brniesz w bolszewicką narrację.
Tylko jak dmiesz w trąbę, to wyjmij z ust Donalda, bo miast dźwięku donośnego herold jakim się jawisz jeno parska i bełkocze.
Pisałem wam gdzie miejsce należne, zatem trzymaj się drogowskazów i nie plącz się po lesie.
Co to za wykwity literatury zgoła obcej - "...Kończąc moją bytność w tym wątku, poddam pod zastanowienie...".
Przeca was tu nie było, tylko litery i znaki nieskładnie użyte.
Pierwszy cytat pochodzi, jak i drugi pochodzi od Marszałka.
I nie wiem skąd ta pewność, że się przechwalam, primo - nie biję słabszych, secundo - masz wyrywkowe akta. Duże braki w archiwum.
Ja nazywam rzeczy i ludzi po imieniu, nie muszę nic decydować, kto rozumny ten wie.
I jeśli już tu musisz siedzieć, to zacznij pisać po polsku. Nie mam ochoty na czytanie wypracowań na poziomie Szkoły Ustawicznego Kształcenia.
Konkrety, fakty, a nie plotki z warzywniaka.
Macie jednak wiele wspólnych cech i bardzo łatwo was zidentyfikować, choćby po pozie na kozetce u psychologa.
Przerost ambicji w połączeniu z brakiem solidnego fundamentu tłucze was o ściany bezlitośnie.
Zejdź do stołówki, dają Przegląd Tygodniowy.
Z głodnymi nie rozmawiam, na michę trzeba sobie zapracować.
Procesor wam się już przegrzał, a za chwilę ostatnie zwoje nerwowe.
Ustawki rób u siebie.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
wolność
21 Lipca, 2012 - 10:35
" wolność nie jest dana, ona jest nam zadana " Jan PawełII "tylko własne upodlenie ducha nagina wolnych szyję do łańcucha "- A.Mickiewicz z posłowia do " Giaura " G.Byrona. tyle zamiast własnego komentarza, pozdrawiam
mika54
I dodać jeszcze należy:3.
21 Lipca, 2012 - 12:34
I dodać jeszcze należy:
3. Jak również cyt:"Prawdziwa wolność zawsze kosztuje!"
z homilii Jana Pawła II wygłoszonej 1 czerwca 1997 r. we Wrocławiu na zakończenie Międzynarodowego Kongresu Eucharystycznego
4.Kaganiec i obroża. Fronda
kategoria: Polityka
Dodano: niedziela, 28 lutego 2010, 18:19
http://www.fronda.pl/blogowisko/wpis/nazwa/kaganiec_i_obroza
5.cyt. za arcybiskupem Kazimierzem Nyczem:"Nic nie jest nam dane raz na zawsze, dotyczy to także wolności. Wolność trzeba ciągle zdobywać, ciągle o nią walczyć. Jest ona bowiem zawsze dana i zadana".
http://www.przewodnik-katolicki.pl/nr/wiara_i_kosciol/nie_oddawac_wolnosci_za.html
6.cyt:"... bo jak mawiał ojciec Stanisława Grzesiuka: "Jedni leżą, innych niosą, a ty naprzód, choćby boso. Boso, ale w ostrogach".
Teraz zastanawia mnie, czy autor wpisu świadomie przywłaszczył sobie cudzą własność intelektualną, czy też może z racji wieku starszawego (pamięć już nie ta) naczytał się i zapomniał, że to nie jego, a że w głowie było - uznał za swoje.
Cóż ... i jedno i drugie nie usprawiedliwia maksymalnie chamskiego zachowania "autora" pod "swoim" tekstem.
Werwa
21 Lipca, 2012 - 13:35
Może i macie werwę, ale rozumu i znajomości prawa autorskiego za grosz.
Przywłaszczył powiadacie, może mam mówiąc Dzień Dobry podawać autora.
Ludzie mają to do siebie, iż cechuje ich wspólnota, również w zakresie czucia i myślenia, a także w sferze werbalnej.
Dalej wikłasz się w beznadziejne pomówienia, które tylko was ośmieszają. Nie pierwsza jesteś i ostatnia, która z taką werwą mnie atakuje.
A chamstwo, to tylko słuszny prztyczek w nos, bo cios to za dużo na taką maliznę, chamstwo to typowo SB-eckie metody jakim się wasza kamanda posługuje.
Tylko są raczej rodem z bufetu, a nie z odpowiedniego wydziału.
Niezmiernie mi przykro, że wam do reszty rozum odebrało, czas wasz się kończy, to i plujecie się gdzie popadnie. Nie jest to jednak powód, by fajdać na moim blogu. Miast wielkich obrońców słowa, uciśnionych i niepoprawnych lepiej przyślijcie kogoś, kto choć trochę grzeszy poczuciem humoru.
Ale najpierw policzcie głosy, bo coś was mało do kworum.
Ani Jan Paweł II, ani arcybiskup Nycz, ani też ojciec Grzesiuka nie są autorami ni właścicielami w/w słów. Powstawały znacznie wcześniej. Niestety, a może stety, jak widać na szkoleniach tylko "googlujecie", lektur obowiązkowych już nie ma.
Starszawy może być człowiek, a nie wiek, analfabetko wtórna.
Ja wiem z czego powstałem, na was tylko osty rosną.
Zatem odmeldować się, raportówka i pała do pasa i na patrol. Koniec hasania po oficerskich gabinetach.
A wszystko usprawiedliwia wasza proweniencja - Homo sovieticus pełną gębą.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Wolność według jwp
21 Lipca, 2012 - 15:46
Lewak zawsze ma pełną gębę takich słów jak wolność.
Natomiast żeby przekonać się co to słowo znaczy naprawdę dla autora to wystarczy poczytać jego komentarze.
"Boso ale w ostrogach " :)))
21 Lipca, 2012 - 17:35
gość z drogi
Wolność i jej smak...to zapach kurzu i słonca,gdy pędzilismy na motorze
z mężem....nie wiele mieliśmy...ale tacy byliśmy szczęsliwi,....
serd pozdr z usmiechniętą dyszką :)
gość z drogi
witaj JWP :) pierwszy wpis,to moje ulubione powiedzenie,ktore
21 Lipca, 2012 - 17:54
gość z drogi
zawsze powtarzam ,od lat :))) nie pamietnych...
serdecznie pozdrawiam RAZ jeszcze
10 :)
gość z drogi
Gość z drogi
21 Lipca, 2012 - 19:11
Witaj,
jak widzisz ma dzisiaj nieproszonych gości, ich wolność uwiera, szczególnie cudza.
Serdecznie Was Pozdrawiam
jwp
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
JWP.szkoda,ze nie mogę CI dotrzymać towarzystwa
21 Lipca, 2012 - 19:46
gość z drogi
ale obowiązki :wzywają : :)
za pozdrowienia Dziękujemy :)
a co Wolności ,to podtrzymujemy,wtedy byliśmy naprawdę wolni,a mijające nas samochody,nawet nie wchodziły w zakres naszych marzeń....
serdecznię Cie pozdrawiamy i Trzymaj sie :)))
"boso,ale w ostrogach"...
dycha :)
gość z drogi
Nie wyjeżdżaj dziadku
21 Lipca, 2012 - 17:51
Nie wyjeżdżaj dziadku z tym ruskim bo nie wszyscy są w tym tak biegli jak ty. Zapluwasz się na śmierć, tarzasz się w tym gnoju a i tak to wszystko spływa bo świnia nie potrafi obrazić.
хороший водитель
21 Lipca, 2012 - 19:18
Widzę, że towarzysz unika języka ojczystego, tak na wszelki wypadek.
Kiepskie masz rozpoznanie, do dziadka mi jeszcze daleko.
Ja raczej się przechadzam w cholewach po waszym gnoju, cholewy się umyje, wy się już nie wygrzebiecie z własnego gnoju. Lepsi od ciebie wiersze o niepoprawnych i o mnie pisali. I co ?, nic. Starasz się jak możesz ich zastąpić, a że niewiele możesz, to widać jak na dłoni.
A świń nie mieszaj do swojej kacapskiej roboty, są czystsze i milsze niż wy.
Don Kichot przynajmniej miał godnego przeciwnika, wiatraki, a ja tu użeram się z takimi kretynami, jak wy.
Podaruj sobie próby wysiłku umysłowego, czy przełożeni nie mówili ci, że lepiej byś się trzymał swojego odcinka. Zatem szczotka do ręki i marsz na front walki z kiblami.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Matoly z kolchozu albo z polecenia
21 Lipca, 2012 - 17:50
Jak widze masz Pan na stale przypisanych dyzurnych. Jedno maja wspolne oprocz zleceniodawcy, ten sam sposob manipulacji. Ale masz Pan anielska cierpliwosc do tego gatunku!
Tchórza kolejny nik?
21 Lipca, 2012 - 17:55
Dobry kierowca?
21 Lipca, 2012 - 18:47
A wasze pozytywne niki, to pewnie oficer prowadzacy pisze?
nik nikowi oka nie wykole
21 Lipca, 2012 - 18:59
ale kilka ników moze zasmiecic blog:) i czasami o to chodzi, prawda?
хороший водитель
21 Lipca, 2012 - 19:19
Inni, jak wy, czają się dłużej, nie ośmieszaj się śpiochu zasmarkany.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Nadal smrodzisz bukwami
21 Lipca, 2012 - 19:42
Nadal smrodzisz bukwami i taplasz się w gnojówce? Musisz kacapie zrozumieć, że obrazić może mnie człowiek a nie świnia.
Dobrze, że coraz wiecej ludzi się tu na tobie poznaje. Proponuję zmienić taktykę bo opluwanie już nie skutkuje.
хороший водитель
21 Lipca, 2012 - 19:58
Tak, tak towarzyszu, szczególnie poznaje się wasza ekipa z Ruskiej Budy.
Nie śmiałbym was obrazić, a nawet nie ma potrzeby, samo istnienie takich typków jest obrazą dla człowieczeństwa.
Ciekawy wniosek z tym opluwaniem, to ja przyszedłem do was ?, czy też może "хороший водитель" po żebrach do mnie zachodzi.
To tylko blogosfera, w realu nie przetrwałbyś ni sekundy, człeczku w białej kominiarce.
Spacer skończony, czas wracać do izolatki.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Jestem w realu zapluty bukwiarzu
21 Lipca, 2012 - 20:16
Chętnie tchórzu wyprowadziłbym cię z błędu ale nie umówię się z tobą na pojedynek bo ten tyczy ludzi a świnia może strzelić w plecy. Świnie po prostu przegania się widłami tam gdzie jej miejsce.
Nerwowy kierowca
21 Lipca, 2012 - 20:42
Nerwy jak widać już puściły, nie wam pierwszemu. Jeszcze tylko puszczą zwieracze i będziecie mogli się taplać w naturalnym środowisku.
Nie ma nic pocieszniejszego niż wasza bezsilność.
Interesujący jest wasz stosunek do zwierząt - "...Świnie po prostu przegania się widłami tam gdzie jej miejsce...".
Świadczy to tylko o tym, że lokujecie się znacznie poniżej ludzi i zwierząt. Na poziomie zawartości szamba.
Nie muszę strzelać, sam się postrzeliłeś, tylko, że z korkowca. Takie wasze uzbrojenie.
Kodeks honorowy wyklucza udział w pojedynku takich kreatur jak wy, najzwyczajniej nie posiadacie zdolności honorowej.
Jak i wasi patroni duchowi.
Przeceniacie swoje możliwości, widać, że w trwodze jesteście.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Widzę że bukwiarz nie nadąża
21 Lipca, 2012 - 21:24
Nie czytasz ze zrozumieniem ale nieważne i tak nie pojmiesz.
Jeszcze jedno. Już ci tłumaczyłem, że jesteś dla mnie tylko świnią bez honoru i nie jesteś w stanie mnie obrazić no ale próbuj przynajmniej będziesz miał jakieś zajęcie.
Zbłąkanu kierowca
21 Lipca, 2012 - 21:36
Dawaj, dawaj !, mało jeszcze. Świnia to za mało. Nie jesteś dla mnie zajęciem, zbyt malutki byś mnie zajmował.
Na szkoleniach można was tylko pokazywać, jak sobie nie radzicie z nowoczesnymi narzędziami. Dali klawiaturę do łap, a te zwyczajne raczej do pały szturmowej. Bić nauczyli, by ślad nie został, ale język sprawia już takie trudności, że bańka napieprza i tylko wspomnienia z pracy w świniarni przychodzą.
Jak widać szykujesz się na odlot w stylu pewnego Homo i innego ptaszka, tylko lotki podcięte w stado kur prowadzą.
Przejdź na poziom rodziny, może być zabawnie.
Może wtedy użyję więcej niż jednego palca.
Oj będzie się działo jutro w stołówce, żryć nie dadzą i jeszcze będą rżyć.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Do zagubionego i zaplutego!
21 Lipca, 2012 - 21:49
Prostaczku siedzisz już tu parę dobrych godzin i ujadasz a twierdzisz, że jestem za mały żebyś się mną zajmował? Pluj dalej, tylko to potrafisz.
Kierowca Bombowca
21 Lipca, 2012 - 22:02
Po prostu dobrze się bawię, a wy biedaku na dyżurze stukacie łbem w klawisze i taki bełkot wychodzi, że legenda.
Masz zaiście bogaty zasób słów w obcym dla was języku - świnia i plucie. Wzleć że wyżej.
Celnie plunąć, wartość sama w sobie. Tylko suchość widzę w waszej "Gębie" i pustkę w mózgownicy.
A Echo woła - Spadam, spaadam, spaaaadam, coraz ciszej.
Prze chwilę będę nieobecny, muszę gdzie indziej nakarmić i przewrócić was na wolnym ogniu. Nic tak nie boli, jak niedopieczony bok.
Jajec was pozdrawia i zaprasza na "spécialité de la maison", Troll w sosie własnym, a obok Zimny Lech.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Dedykacja dla ślepych
21 Lipca, 2012 - 22:29
To dedykuję wszystkim ślepym którzy jeszcze nie widzą kim jest ta świnia
Jwp: ale masz cierpliwość...
22 Lipca, 2012 - 10:32
...do traktorzystów i tych na drezynie.
Mnie by się nie chciało. Szkoda energii. Przecież wiesz, że im tylko o mącenie i ujadanie idzie.
Nie raz już ci wytykałem zakłamaie
22 Lipca, 2012 - 10:55
Wp podaje "trolla w sosie własnym a do tego Zimnego Lecha"
Smacznego!
Możesz udawać, że nie widzisz co napisał jwp ale nic to nie da. Ten numer już wam nie przejdzie!
Dobrykierowca: możesz sobie wytykać. Na zdrowie.
22 Lipca, 2012 - 11:44
Nie takim jak ty mnie oceniać.
Ja zwracałam ci uwagę na to, że czytania ze zrozumieniem można się nauczyć, a już na pewno można się trochę podciągnąć z tego tematu, ale jak ktoś się zaparł przed otwarciem drzwi z możliwością samokształcenia, to już jego osobisty dramat.
Bez pozdrowień i bez ciągu dalszego
Co poradzić
22 Lipca, 2012 - 11:57
Co poradzić na żałosne "gadziny" co podobno chą obalać dyktatury i Polskę wyzwalać na odległość a boją się panicznie porozmawiać z ludźmi na manifestacji. Podobno byli tacy straszni, że wyzwolicielkę nie zagadywali..
jwp podaje "trolla w sosie własnym i do tego Zimnego Lecha"
Na zdrowie!
Zatroskany Kierowca
22 Lipca, 2012 - 14:31
Nie sądziłem, że można być, aż tak tępym. Wy kierowco przebiliście wszystkich, nawet Jajeca. To przecież takie typki jak wy pijają Zimnego Lecha. A tu na portalu rżniecie zatroskanego patriotę.
Zmień lekarza, ten ci bardziej szkodzi niż pomaga, a skutki mogą być nieodwracalne i prawo jazdy zabiorą.
A za gadzinę może dostaniesz dodatkowy chlebuś do bigosu, na więcej nie licz, za słabo się starasz.
Mało użyteczny z was idiota.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Niehrabia
21 Lipca, 2012 - 19:22
Ano widzisz Pan, wniosek słuszny, mają podobny kod językowy i chyba ten sam kurs wyplatania koszyków kończyli.
To jak jazda po błocie, szyby zamknąć i odpowiednio gazem operować, a potem na myję.
To rzadzizny są, tyle, że bardzo proszą, a ja nie odmawiam potrzebującym. Nażrą się jak Smok Wawelski, a potem pękną przy wodopoju.
Pozdrawiam
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp
21 Lipca, 2012 - 19:52
To juz taki prymitywizm, ze szkoda mowic, ale jeszcze sie wysilaja. Najgorsze, ze sa jak meduzy, odrabiesz jedmemu pyszczydlo, odrasta kilka innych!Ale niedlugo ich uciechy. Mam nadzieje , ze ich mocodawcom srodkow bedzie szkoda, bo skutecznosc mala!
JWP
22 Lipca, 2012 - 10:32
Z jednej strony to dobrze, że jest na NP takie miejsce, które... skupia (upsss....;););), hahaha) wszystkie muchy, efemerydy i inne dokuczliwe gadziny. Przynajmniej później wiadomo jest - kto zacz i wiadomo kogo omijać szerokim łukiem by się nie ubrudzić.
Z drugiej - szkoda bardzo, że tym miejscem stał się właśnie Twój blog, miejsce w którym są Ławeczka i Okno. A to właśnie one tak bardzo dają poczucie wspólnoty, której... tak bardzo dziś nam potrzeba bo to wspólnota czyni siłę.
...Przedziwne są te argumenty różnych nieżyczliwych, a wręcz często wrogich komentatorów odnośnie Twoich sympatyków, JWP, że to klika, że klaka, że picie z dzióbków i takie tam... Przedziwne bo przecież... hmmmm.... Mój Boże ! Gdyby ci, którzy stawiają te zarzuty, widzieli mnie jak mówię z uśmiechem "dzień dobry" swojej sąsiadce gdy spotkamy się przy windzie, gdyby widzieli jak ona odpowiada mi podobną uprzejmością, to momentalnie zostałybyśmy posądzone o klikę, klakę, picie z dzióbków ect.
Tak ! Zdecydowanie powinnam przestać okazywać wyrazy sympatii ludziom bo jest to bardzo źle postrzegane. I broń Panie Boże żebym na blogu, w końcu komentarza pozdrawiała komentatora/ów ! To jest karygodne, to jest kretyństwo, agenturalność, bolszewizm, elementarny brak wychowania i no po prostu - świństwo świństw nie do wybaczenia !
Przykro mi bardzo ale nie wyzbędę się gestów sympatii względem tych, których lubię, szanuję, cenię, względem tych, których nawet nie znam w ogóle ale dane mi było dzielić z nimi gdzieś kiedyś jakiś kawałek podłogi, np. w przedziale pociągu. I mam w DUPIE tych, którym takim właśnie zachowaniem wadzę. Bo to nie ja, a właśnie oni nie potrafią tolerować nikogo poza sobą.
A ja potrafię ! Ot, co !
Pozdrawiam Cię, JWP !
contessa
panna zwierzyniecka z nadanie
;);)
PS. Właściwie to powinnam zgłosić do Administracji NP WSZYSTKIE komentarze pod tą notką bo są wycieczkami personalnymi i nie mają nic wspólnego z jej meritum.
Ale po co ? Przecież ona to widzi, mało tego - toleruje. Bo gdyby nie to z pewnością ktoś z Adminów by zareagował jakimś komentarzem.
PS2. Uprzejmie proszę o NIEkomentowanie mojego komentarza ! Dziękuję !
_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com/watch?v=ZssiwkN86u0
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Wp podaje "Zimnego Lecha"
22 Lipca, 2012 - 10:44
Wp podaje "trolla w sosie własnym a do tego Zimnego Lecha"
Smacznego!
Skąd się biorą takie gadziny jak wy?
contessa
22 Lipca, 2012 - 10:51
nie wiem czy jestes na bieżąco. wyzwiska typu "damski bokser" czy "swinia" to niewinne zabawy dziecka w porównaniu z grzebaniem sie w zyciu prywatnym adwersarza. wystarczy obejrzeć najnowsze wynalazki "merytorycznych komentarzy"pod ostatnia notka Ossali albo Gadającego Grzyba. i jak takie cuda zglaszac do administracji, kiedy sam admin pod swoja notka do atakow personalnych wyraźnie zachęca? brak refleksji znowu. bo kazdy ma nazwisko, adres, numer telefonu, rodzine i zycie prywatne. i kazdemu mozna zrobic krzywde "bawiąc" sie w ten sposob. admini nie zyja na innej planecie.
pozdrawiam
@ Contessa...
22 Lipca, 2012 - 11:00
Maruś !
22 Lipca, 2012 - 11:44
Swięta racja - "... TRZA ROBIĆ SWOJE !" !!!
Robić swoje i nie zwracać uwagi na kłody, na złośliwości.
Ich nigdy nie zbraknie. Zwłaszcza ze strony tych, którzy mają za dużo wolnego czasu i przede wszystkim brak im pomysłu co z nim zrobić.
Czy to nie jest wynik... zdawania sobie sprawy z ograniczenia własnej wolności ???
Jakaś bezsilność, może nawet zazdrość, że inny potrafią czuć, pojmować i wyrażać wolność, a taki ktoś nie ?
Ta niemoc w podołaniu sprawom elementarnym czyni ich zgryźliwymi względem tych, którzy sobie w nich radzą. I wolni się czują właśnie wtedy gdy dają temu wyraz. Takie to jest to ich pojęcie wolności. Pseudowolności.
Najgorsze w tym wszystkim jest jednak to, że uważają
siebie za wolnych, natomiast inni są spętani łańcuchem kliki, klaki, picia z dzióbków....
Smiać się czy płakać ?
Pozdrawiam.
contessa
PS. Ciekawe czy za chwilę nie zostaniemy posądzeni o to żeśmy jest klika, klaka, picie z dzióbków itd. ??
;);)
_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com/watch?v=ZssiwkN86u0
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
"Niehrabiabis", a nie: "Niehrabia"
22 Lipca, 2012 - 10:24
latwo o pomylke, bo podobienstwo nicków faktycznie duze. a co do nickow, obaj z kierowcą panowie seplenia i wymawiaja slowo "nick" jak "nik". pewno znowu przypadek:)
Wróciło "z innej beczki". Ufff....
22 Lipca, 2012 - 10:15
Słusznie mówisz, że ona czasem przychodzi nagle. Wiem, tylko trzeba się w niej wychować, trzeba mieć w sobie jej poczucie i je rozumieć. Nie sposób bowiem cieszyć się wolnością "od". Trzema jeszcze umieć odnaleźć się w wolności "do", aby poczynania nasze nie zamieniły się w harce psa spuszczonego ze smyczy...
Z pozdrowieniami i 10 (żeby nie było wątpliwości, bo widzę, że cicho-jedynko-dajcy dalej Cię "kochają") :-)))
to ja sie od razu przyznam, zanim przyjdzie
22 Lipca, 2012 - 10:28
jakaś "mądra" pani i zacznie robic awanture i wyzwyć mnie od gnidy czy równie uroczo.
te wszystkie jedynki to ja:))))
pozdrawiam
Amelio: i tak Ci nie wierzę. Nie ze mną te numery.
22 Lipca, 2012 - 10:34
Jwp "kochają" inni.
ale warto bylo spróbować:)
22 Lipca, 2012 - 10:54
pozdrawiam
Ossala
22 Lipca, 2012 - 10:52
Oj, ile masz racji !!!
Gdy chodziliśmy do szkoły, nie wolno było w niej wykładać tego czy tamtego - np. lekcje literatury, a historii to już w ogóle. I co ? Mimo to nauczono nas na to czego nie było w tych lekcjach bo mieliśmy wolność w sobie, mieliśmy jej poczucie i sami szukaliśmy tych brakujących ogniw, dostępu do nich.
A dziś ? Niby jest wolność ale... jest gorzej niż było te 40-50 lat temu. Bo co ? Bo.... A właściwie niech każdy sibie spyta i w sobie szuka odpowiedzi. To może być wskazówką jak i co dalej.
Pozdrawiam Cię i Twój Dom.
contessa
_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com/watch?v=ZssiwkN86u0
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Nie da się tego zagadać
22 Lipca, 2012 - 11:10
Wp podaje "trolla w sosie własnym a do tego Zimnego Lecha"
Tego niestety nie zagadają ławeczkowe hordy choćby nie wiem jak się starały.
Tego "gadzinom" już nie odpuszczę.
dobrykierowca: :-)))))))))))))))))))))))
22 Lipca, 2012 - 11:48
:-))))))))))))))))))))))))))))
Aleś pojechał! Drezyna na pierwszy tor!
"Nie odpuszczę". :-)))))))))))))))
A to to, tak z grubsza, znaczy, w twoim wydaniu???
daj spokój
22 Lipca, 2012 - 12:04
mnie tam na swoj sposób nawet zal biedaka. nieklamana desperacja w tych skamleniach:)
ps.
o kurcze, coś mi sie przypomnialo. zaraz przyjdzie Hun i bedzie wlasnie nas dwie uspakajal za offtopickowanie:))))
Amelia: zaraz, chwila: ja tylko chcę doprecyzować, co
22 Lipca, 2012 - 12:59
dobrykierowca ma na myśli? Może on mi grozi? Może to są groźby karalne?
Ossala
22 Lipca, 2012 - 18:54
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Jwp, dopiero co kolację pochłonęłam i mi się, po obejrzeniu
22 Lipca, 2012 - 19:46
materiału, cofnęło...
Ossala
22 Lipca, 2012 - 21:06
Wybacz, nie chciałem.
Pozdrawiam
jwp
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.