Uczciwe wybory? - nie wiadomo - była awaria! (Margotte)
(Za: Uczciwe wybory? - nie wiadomo - była awaria! - autor: Margotte, portal: www.blogpress.pl )
------------------------------------------------
Bardzo ciekawy wpis na stronie Solidarnych 2010:
"17 października 2011 r. w Sądzie Najwyższym złożono PROTEST przeciwko ważności wyborów do Sejmu oraz do Senatu przeprowadzonych w dniu 9 października 2011 r. Wyjaśnienia w tej sprawie podał na swoich blogach autor protestu - mgr inż. Krzysztof Puzyna.
Przedstawiamy obszerne fragmenty
Wstęp:
1. Podczas wyborów było włamanie do serwera Państwowej Komisji Wyborczej (PKW)
2. Podczas wyborów nie było kontroli fizycznej serwerów PKW.
3. Podczas wyborów nie było kontroli centralnej bazy danych przez PKW.
4. Ustawa wyborcza i uchwały PKW przewidywały wielokrotną kontrolę wpisów do bazy danych przez aplikację internetową, oraz poniechanie kontroli procesu wyczytywania z bazy danych.
5. Nadzór nad serwerami PKW sprawowała prywatna firma, której posiadaczami jest kapitał obcy.
Głosy w wyborach 2011 były przetwarzane w aplikacji internetowej firmy Dituel, ale ani w ustawach, ani w Kodeksie Wyborczym, ani w uchwałach PKW nie ma uregulowań jak czuwać i jak kontrolować centralną bazę danych, czyli centralną urnę wyborczą, gdzie zostały zebrane wszystkie oddane głosy. Nie ma przepisów do ochrony tej centralnej urny wyborczej, czyli nie ma przepisów do precyzyjnej kontroli serwerów PKW. Kontrolę serwerów PKW pozostawiono firmie Atman oraz firmie Dituel!!. Każda okręgowa urna wyborcza była lepiej kontrolowana niż wirtualna baza danych będąca źródłem danych, przetwarzanych przez aplikację DituelEP jako wyniki wyborów.
Wirtualna baza danych znajdowała się fizycznie w pomieszczeniach firmy Atman ATM S.A., której posiadaczami jest kapitał z Kolumbii. (od red. to kapitał rosyjski - za A.Ściosem)
Awaria strony pkw.gov.pl jest znakiem włamania do domeny PKW - można ją porównać z włamaniem do domu przez wybitą szybę w oknie.
Zarzucam Państwowej Komisji Wyborczej złamanie procedur wyborczych i zafałszowanie wyników wyborów.
Wnioskuję o unieważnienie wyników wyborów do sejmu i senatu 2011 i ponowne podliczenie, tym razem ręczne, wszystkich wyników cząstkowych z protokołów ręcznych".
Więcej:
http://solidarni2010.pl/n,1545,8,uczciwe-wybory-nie-wiadomo-byla-awaria....
Pełny wpis:
http://umtsno.blogspot.com/2011/10/urna-wyborcza-z-30-gosami-ani-nie-bya...
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5888 odsłon
Komentarze
uczciwość? - czy słowo "idiom"
6 Listopada, 2011 - 09:09
I to jest temat - moi Drodzy, który winien zająć nasze umysły.
Pamiętamy wszyscy, jak "prawie dokładnie", został wyprofilowany sondaż GW, który jest podobny do stylu wyliczenia aktualnego długu w wysokości 54.9 /nie dywaguję z iloma dziewiątkami/. Samo tworzenie "nowego Rządu" jest dla mnie również wielce zastanawiające, a "wygranie" wyborów przez Platformę, stało się dla niej ciężarem?.
Widzimy jakby wielkie oczekiwanie, czyżby na "koniec Świata", ale to dopiero w przyszłym roku.
Pozdrawiam
komar
Przerażające!!
6 Listopada, 2011 - 10:01
I dlaczego nic nie było słychać jak PKW odniosła sie do protestów JKW czy innych ?
Wynik( podany do wiadomości jako oficjalny) wyborów tak nas osłabił ,że stracilismy wolę walki o prawdę.
Narzucono nam za to temat zastepczy , rozliczania PISu i wiekszość z nas dała się zmanipulować.
Ja w każdym razie ubolewam nad swoja naiwnością i łatwowiernością.
Krzysztofjaw, dzięki za ten dzwonek wart 10.
Pozdrawiam
@Gaja52
6 Listopada, 2011 - 11:00
Witam
Dziękuję, ale to zasługa Margotte z Blogpressa i Solidarnych 2010. Przyznaję się, że w pewnym momencie też uległem rezygnacji a frustracja oraz "bezsilność" wkradły się w moją niezachwianą do tej pory nadzieję w przyszłe zwycięstwo Polski. O całym procesie informatyzacyjnej obsługi PKW i polskich wyborów wiele też pisał A. Ścios. W każdym normalnym kraju byłoby to zapewne powodem upadku rządu i zakończyłoby się rozpisaniem ponownych wyborów oraz rezygnacją z usług tych firm a nawet trybunałem stanu dla np. szefa PKW, lub szefa ABW (nie licząc premiera i jego bezpośrednich podwładnych)... Szkoda, że Polska to jeszcze nie jest nasza, normalna Polska a rządzą nami... (-...........- cenzura wewnętrzna).
Pozdrawiam
krzysztofjaw
http://krzysztofjaw.blogspot.com/; kjahog@gmail.com)
krzysztofjaw
bardzo ważna kwestia!
6 Listopada, 2011 - 11:06
z góry zastrzegam, że nie mam dostatecznej wiedzy praktycznej (czy ktoś reprezentujący PIS w danej komisji ma możliwość przekazania danych z tej komisji "dalej"). Jezeli jednak faktycznie byłyby możliwe przekłamania na poziomie liczenia głosów w PKW, to bardzo źle świadczyłoby to również o ... samym PIS.
Chyba można było zebrać dane z każdej komisji i niezależnie je przeliczyć?
Rozumiem dostawienie krzyzyka, podmianę czy podrzucenie kartek wyborczych (w tych przypadkach nie ma nad takimi praktykami kontroli, mozna liczyć tylko na czujność mężów zaufania i uczciwych ludzi w komisji), ale dać się okantowac na poziomie sumowania głosów to byłoby jakieś totalne frajerstwo...
Tę sprawę trzeba KONIECZNIE wyjaśnić!
andygo
Re- Bardzo wazna kwestia
6 Listopada, 2011 - 19:26
Nasepnego dnia po wyborach pisałem na blogu" jwp" :
Masz rację,że coś powinniśmy MY zrobić,aby zmienić PiS. Pisałem o tym w ostatnim wpisie wczoraj.Obserwuję u siebie ,w moim mieście tą stagnację,całkowity brak pomysłów i chęci przyciągania ludzi dobrej woli.Podam ci śmieszny przykład sprzed 10 dni. Jest organizowana w moim mieście duża ( jak na skalę miasta) wystawa z pieniądze Urz.Marszałkowskiego.Wystawa,której najważniejszym celem jest zebranie w jednym miejscu wszystkich najważniejszych działaczy PO wraz z Głównym Rozgrywającym O Twarzy Paroba .Radio ,TV,cyrk na kółkach.Propaganda cieknie,gadżety,cmoki i uściski dłoni.Jako współorganizator dzwonię do sztabu PiS i nakłaniam do zaistnienia naszych kandydatów razem z bandą PO - gwarancja tego jest 100%,wymogłem to na organizatorze. I co- zero reakcji.A ludzi przwinełę się przez to miejsce dużo.Jak to mówił poeta-"coby im sie chciało chcieć". Co do członków komisji i mężów zaufania- zero zainteresowania wynikami z poszczególnych komisji.Ciekawi mnie,czy znów bedzie gęganie o falszerstwach wyborczych? Masz rację,to MY tutaj musimy wymóc odnowe PiS-u .Pieczeniarze tego nie zrobią. Nasz Gospodarz ma motto Marszałka,ja dołożę drugie,na czasie."Wam kury szczać prowadzać, a nie politykę robić'' - słowa Józefa Piłsudskiego sprzed prawie 100 lat nabierają dziś szczególnego znaczenia". Nie zmieniam ani przecinka.O fotografowaniu protokółów mówiłem ja i inni do znudzenia- groch o ścianę.Nie było woli wygrania wyborów,ot co.
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
czyli, niestety, potwierdza
7 Listopada, 2011 - 09:48
czyli, niestety, potwierdza się...
NIKT z PIS nie zadbał, aby zrobiono rzecz podstawową! Przecież każdy wiedział, że wybory mogą być sfałszowane. Mówiono o tym tyle razy przed wyborami.
Kto za to odpowiada w PIS?
andygo
czyli, niestety, potwierdza
7 Listopada, 2011 - 09:48
czyli, niestety, potwierdza się...
NIKT z PIS nie zadbał, aby zrobiono rzecz podstawową! Przecież każdy wiedział, że wybory mogą być sfałszowane. Mówiono o tym tyle razy przed wyborami.
Kto za to odpowiada w PIS?
andygo
Re: Uczciwe wybory? - nie wiadomo - była awaria! (Margotte)
6 Listopada, 2011 - 11:11
Ja zastanawiam się, po co była akcja, że w każdej komisji wyborczej, musi być PIS-owski mąż zaufania i jak się ta akcja skończyła??? Byłem przekonany, że szczątkowe wyniki w komisjach, prZekazywane będą gdzieś do centrali, gdzie dla uniknięcia fałszowania wyborów, przez tych, którzy ogłaszają wyniki, PIS, poda własne obliczenia??? Niestety, nic z tego nie wyszło??? Przecież, na chłopski rozum, gdyby to zrobiono, to byłby jakiś punkt odniesienia, hę??? Nie wiem czy to prawda, ale gdzieś w sieci czytałem, że Palikot, o 10%, zapewniał już przed dniem wyborów, czy to prawda??? Skąd mógł wiedzieć??? Pzdr.
no właśnie!
6 Listopada, 2011 - 11:13
[quote=balsam]Ja zastanawiam się, po co była akcja, że w każdej komisji wyborczej, musi być PIS-owski mąż zaufania i jak się ta akcja skończyła??? Byłem przekonany, że szczątkowe wyniki w komisjach, prZekazywane będą gdzieś do centrali, gdzie dla uniknięcia fałszowania wyborów, przez tych, którzy ogłaszają wyniki, PIS, poda własne obliczenia??? Niestety, nic z tego nie wyszło??? Przecież, na chłopski rozum, gdyby to zrobiono, to byłby jakiś punkt odniesienia, hę??? Nie wiem czy to prawda, ale gdzieś w sieci czytałem, że Palikot, o 10%, zapewniał już przed dniem wyborów, czy to prawda??? Skąd mógł wiedzieć??? Pzdr.[/quote] andygo
andygo
no właśnie!
6 Listopada, 2011 - 11:13
[quote=balsam]Ja zastanawiam się, po co była akcja, że w każdej komisji wyborczej, musi być PIS-owski mąż zaufania i jak się ta akcja skończyła??? Byłem przekonany, że szczątkowe wyniki w komisjach, prZekazywane będą gdzieś do centrali, gdzie dla uniknięcia fałszowania wyborów, przez tych, którzy ogłaszają wyniki, PIS, poda własne obliczenia??? Niestety, nic z tego nie wyszło??? Przecież, na chłopski rozum, gdyby to zrobiono, to byłby jakiś punkt odniesienia, hę??? Nie wiem czy to prawda, ale gdzieś w sieci czytałem, że Palikot, o 10%, zapewniał już przed dniem wyborów, czy to prawda??? Skąd mógł wiedzieć??? Pzdr.[/quote] andygo
andygo
nie ma nigdzie informacji o tym, że ATM jest własnością kapitału
6 Listopada, 2011 - 12:06
z Kolumbii, jak również nigdzie nie ma u A. Ściosa informacji, iżby ATM była własnością kapitału rosyjskiego...
Trochę rzetelności nigdy nie zaszkodzi, nawet blogerom i redaktorom portalu Solidarni 2010...
W taki sposób działając powodujecie, że wpis o możliwych manipulacjach przy przetwarzaniu wyników wyborów, staje się jakby mniej wiarygodny...
@4krzych1
6 Listopada, 2011 - 13:18
Witam
Masz rację. Postaram się to sprawdzić. Przekleiłem tekst w dobrej wierze i zaufaniu. Mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni.
Pozdrawiam
krzysztofjaw
http://krzysztofjaw.blogspot.com/; kjahog@gmail.com)
krzysztofjaw
LUDZIE, BLOGOWICZE, OPAMIĘTAJCIE SIĘ
6 Listopada, 2011 - 14:39
Co się tak dziwicie technicznej stronie wyborów - czyście wszyscy myśleli że one są zorganizowane inaczej ???
Trochę elementarnej logiki, to tak wygląda, dlatego takie są wyniki, nieważne kto głosuje, ważne kto liczy głosy, ciekawe ile trzeba powtórzyć ten banał by go wszyscy zrozumieli ?
wp
wp
wp
6 Listopada, 2011 - 15:04
Witam
I żeś mnie odarł z ułudy odzienia... Golutki jakiś zostałem ;)
Pozdrawiam
krzysztofjaw
http://krzysztofjaw.blogspot.com/; kjahog@gmail.com)
krzysztofjaw
Golutki...
6 Listopada, 2011 - 15:13
Ale mam nadzieję że i chociaż - wesolutki !
wp
wp
wp
6 Listopada, 2011 - 16:18
Witam
Szczerze... nieraz bywają sytuacje, że pozostaje tylko śmiech jako odreagowanie na beznadzieję otoczenia... Taki stan raczej u mnie ostatnio permanentnie występuje i wyraża chyba złość bezsilności...
Pozdrawiam
krzysztofjaw
http://krzysztofjaw.blogspot.com/; kjahog@gmail.com)
krzysztofjaw
Witam, wklejam oryginalny wpis, który dotyczy
6 Listopada, 2011 - 16:55
kapitału rosyjskiego:
"Anonimowy pisze...
GTS CE - to rosyjski kapitał !
GTS Central Europe należało do konsorcjum finansowego Group Menatep z kapitałem rosyjskim, działającego później pod nazwa GML Ltd.
Polecam ten tekst:
29 października 2011 21:33
http://bezdekretu.blogspot.com/2011/07/ ... -2_20.html"
Link do tekstu Aleksandra Ściosa jest poprostu polecony, a nie podany jako uwiarygodnienie wpisu.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
Trochę rzetelności nie zaszkodzi ...
23 Lipca, 2012 - 23:05
[quote=4krzych1]
z Kolumbii, jak również nigdzie nie ma u A. Ściosa informacji, iżby ATM była własnością kapitału rosyjskiego...
Trochę rzetelności nigdy nie zaszkodzi, nawet blogerom i redaktorom portalu Solidarni 2010...
W taki sposób działając powodujecie, że wpis o możliwych manipulacjach przy przetwarzaniu wyników wyborów, staje się jakby mniej wiarygodny...
[/quote]
W artykule na solidarni2010.pl mamy: "Firma Atman ATM S.A. jest większościowo w rękach obcego kapitału- Atman ATM należy do ugrupowania GTS z kapitałem prywatnym inwestorów z Columbii. GTS CE Group – main facts (Owners: A consortium of North American and European private equity funds led by Columbia Capital, M/C Venture Partners and Innova Capital.)- Dane pochodzą z angielskiej Wikipedii. (od redakcji - to jest kapitał rosyjski - o tym pisze A.Ścios)"
Czyli źródło "pomysłu" na kapitał kolumbijski jest podane (Wikipedia), co ma jednak znaczenie MNIEJSZE, wobec dopisku o tym co mówi A.Ścios - że to jest kapitał rosyjski.
W artykule nie podawaliśmy cytatu explicite, bo kogo, jak kogo, ale Aleksandra Ściosa nie sposób "nie zauważyć" przez google.
Ale skoro trzeba pomóc, to proszę bardzo:
"GTS Central Europe należało do konsorcjum finansowego Group Menatep z kapitałem rosyjskim, działającego później pod nazwa GML Ltd."
http://bezdekretu.blogspot.com/2011/07/bezpieczenstwo-na-sprzedaz-2_20.html
sprzedaż Emitela, „przypomina do złudzenia wcześniejszą sprzedaż spółki Energis działającej na terenach PKP, którą - via fundusz Innova - Anglicy odsprzedali Rosjanom z GTS.”
http://cogito.salon24.pl/321743,bezpieczenstwo-na-sprzedaz-1
no cóż, wystarczy mam nadzieję, ... dobrze byłoby RZETELNIE sprawdzić rzetelność pracy bliźnich, zanim się publicznie o ich rzetelności wypowiemy
__________________________________________
"Jesteśmy w stanie tyle wolności wywalczyć, ile jesteśmy jej sobie w stanie wyobrazić" / www.ewastankiewicz.pl /
__________________________________________ "Jesteśmy w stanie tyle wolności wywalczyć, ile jesteśmy jej sobie w stanie wyobrazić" /Ewa Stankiewicz/
@balsam
6 Listopada, 2011 - 15:39
Byłem mężem zaufania, po wyborach na stronie "Uczciwe Wybory" prosiłem o uszanowanie wszystkich pracujących dla tej akcji i podsumowanie, przynajmniej cząstkowe, akcji wraz z analizą zrobioną przez specjalistów.
I co? Nawet nie dostałem odpowiedzi!
Przecież mieli adresy mailowe wszystkich, dostali protokóły i co?
Nawet "dziękuję" mailem nie było??? To przecież nic nie kosztuje, prawda?
Komsomolskie wychowanie, homosovieticusy!
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
A ja chciałem zostac
6 Listopada, 2011 - 20:47
A ja chciałem zostac Mężem zaufania też na stronie Uczciwe Wybory deklarując gotowosc pojechania do dowolnego nie obsadzonego punktu wyborczego. Nic z tego nie wyszlo. Poza pouczeniami, co i jak sprawdzac, nikt ze mna sie nie skontaktował (w Warszawie) i to w warunkach gdy widziałem 4 nie obslugiwane punkty. Tak więc o moim udziale w kontrolowaniu nie mogło byc mowy. Uważam, ze byla to akcja albo chybiona, albo wrecz specjalnie zorganizowania dla skanalizowania inicjatywy takich jak ja, i osób których szereg negatywnych wypowiedzi pojawiło sie po wyborach w sieci. Także byłem pewien, ze tym razem PiS ogłosi że w pełni skontorlowała wyniki oficjalne.
trzeba o tym mówić!
7 Listopada, 2011 - 09:51
trzeba o tym mówić!
Cieszę się, że temat w końcu wypłynął.
Mam nadzieję, że ktoś z tego zacznie wyciągac wnioski.
andygo
Panie Krzysztofie,
6 Listopada, 2011 - 16:58
jeszcze jeden wpis, który można byłoby wyjaśnić
Oszukane wybory - komu dodano 15 024 głosy w Warszawie?
Czy to miało wpływ na wynik wyborów w Warszawie?
Pkt. 5. Z urn wyjęto 1 038 594 kart do głosowania
Pkt. 4. Karty do głosowania wydano 1 023 570 osobom
W Warszawie z urn wyjęto 15 024 więcej kart niż było kart wydanych.
Dane dla Okręgów znajdziesz tutaj / Szukaj swojego okręgu tutaj: http://g.ekspert.infor.pl/p/_d... lub tutaj: http://isap.sejm.gov.pl/Volume...
<> OBWIESZCZENIE PAŃSTWOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ z dnia 11 października 2011 r.o wynikach wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych dniu 9 października 2011 r. http://isap.sejm.gov.pl/Volume...
Rozdział 19. Okręg wyborczy nr.19 Dział I.Dane ogólne
1. W okręgu wybierano 20 posłó
2. Zarejestrowano 7 list z 261 kandydatami
3. Liczba osób uprawnionych do głosowania wynosiła 1 493 055; pakiety wyborcze wysłano 22 222 osobom
4. Karty do głosowania wydano 1 023 570 osobom, w 831 kart wydano na podstawie przedstawionego pełnomocnictwa.
5. Z urn wyjęto 1 038 594 kart do głosowania, w tym 16 522 kart z kopert na karty do głosowania.
>>>>>>>>>>>>>>> ( Czyli z urn wyjęto 15 024 więcej kart niż było kart wydanycj ) <<<<<<<<<<<<<
6. Liczba kart nieważnych wyniosła 1 808.
7. Liczba kart ważnych wyniosła 1 036 786.
8. Frekwencja wyborcza wyniosła 69,44%.
9. Liczba głosów nieważnych wyniosła 680 524, co stanowi 1,85% ogólnej liczby głosów. 10. Liczba głosów ważnych oddanych łącznie na wszystkie listy kandydatów wyniosła 1 017 564 , co stanowi 98,15% ogólnej liczby głosów.
Więcej: https://docs.google.com/docume...
kacpro (nv), ndz., 06/11/2011 - 14:41
http://niezalezna.pl/18574-odzyskajmy-polskie-banki
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
No dla mnie wygląda to tak,
6 Listopada, 2011 - 20:55
No dla mnie wygląda to tak, że od 1 038 584 należy odjąc te pakiety wysłane i wykorzystane, czyli 16 522 co daje 1 022 062 karty, a skoro wydano ich 1 023 570 to brakuje 1508 kart nie złożonych do urn, a pobranych, a nie że wyjeto więcej niz włożono.
Może to nie są dokumenty dla sądów, ale ...
6 Listopada, 2011 - 17:19
Proszę zwrócić uwagę na lewy dolny róg, jak zmieniają się słupki
http://www.youtube.com/watch?v=2yOU16TCu1I&feature=player_embedded
Manipulacje podczas wyborów
red. Waldemar Maszewski (2011-10-24)
http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=27927
Artur Żukow
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
jaki sens ma ta cała "walka polityczna", skoro...
7 Listopada, 2011 - 09:57
nie dba się w żaden sposób o kontrolę wyników wyborów?
Być może jest to fragment "WIELKIEGO PLANU" - robimy Budapeszt w Warszawie (za X lat), ale mi to bardziej wygląda na totalną kompromitację....
andygo