Murem za Jarosławem Kaczyńskim
Zima niby mocno trzyma, ale wiosna za progiem. Podobnie jest w polskiej polityce. PO jeszcze pręży muskuły, ale PiS dogonił ją w sondażach. SLD odrzuca antyklerykalny ekstremizm Palikota i uderza w socjalne tony, co przynosi wzrost popularności partii Leszka Millera. Ruch Narodowy ogłosił deklarację ideową i niebawem odbędzie swój kongres. Pod przywództwem szefa NSZZ Solidarność” Piotra Dudy i muzyka Pawła Kukiza formuje się Platforma Oburzonych rządami PO-PSL. Źle się dzieje państwie polskim pod rządami Donalda Tuska. Rośnie niezadowolenie społeczeństwa. Idą zmiany i aktualne staje się pytanie, kto przejmie władzę po rządach Platformy. Z kilku powodów w dziele zmiany warto wesprzeć Prawo i Sprawiedliwość.
1.Program.
Program PiS, dużej partii centroprawicowej i największej partii opozycyjnej, to - mówiąc najkrócej - program budowy Polski silnej, suwerennej, dobrze zorganizowanej, liczącej się w Unii Europejskiej. Uczciwej, solidarnej, sprawiedliwej, wiernej swojej tradycji. Celem PiS jest sprawne państwo służące wszystkim Polakom, a nie wpływowym grupom interesu. PiS stawia na zrównoważony rozwój kraju (a nie tylko metropolii). Pamięta o rolnictwie, które rząd Tuska traktuje po macoszemu.
2.Struktura
PiS mimo wrogiej medialnej kanonady utrzymuje wysokie społeczne poparcie. Dysponuje strukturami w całej Polsce oraz środkami finansowymi. Posiada przedstawicieli w Sejmie, Senacie, Parlamencie Europejskim, samorządach. Ma zaplecze eksperckie (udowodnił to ostatnio prof. Piotr Gliński zgłoszony przez PiS na premiera rządu technicznego), oddanych działaczy, a przede wszystkim wiernych wyborców, których nie uwiódł polityczny plankton w rodzaju PJN czy Solidarnej Polski.
3.Lider
Doktor prawa Jarosław Kaczyński od dawna jest brutalnie atakowany przez establishment III RP, gdyż głosi program sprzeczny z jego interesami. Pozostaje wierny wyznawanym zasadom, a jednocześnie umie być elastyczny i potrafi zaskoczyć politycznych rywali. Choć jego wizerunek był permanentnie masakrowany J. Kaczyński doprowadził w 2005 r. do zwycięstwa PiS w wyborach parlamentarnych i wygrania wyborów prezydenckich przez swojego brata śp. Lecha Kaczyńskiego. Jest charyzmatyczny, posiada licznych zwolenników impregnowanych na propagandę obozu władzy oraz lewicy. Podniósł się po osobistych dramatach (śmierć najbliższych w katastrofie smoleńskiej, niedawno śmierć matki). Kreśli scenariusze zmiany, organizuje ludzi, jeździ po kraju, podnosi ducha. Wbrew przeciwnościom i ludziom złej woli docieka prawdy o katastrofie smoleńskiej.
4.Sprawa smaku
Są chwile i sytuacje, gdy polityczne rachuby nie są jedynymi, a nawet schodzą na plan dalszy. W Polsce Anno Domini 2013 herbertowski moralny drogowskaz każe tysiącom Polaków - w tym niżej podpisanemu - stanąć murem za Jarosławem Kaczyńskim.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 34399 odsłon
Komentarze
Krótko, zwięźle i niezwykle prawdziwie!!!
2 Kwietnia, 2013 - 05:19
Absolutnie się z tym zgadzam Panie Romanie. Patrząc na naszą scenę polityczną Kaczyński to jedyny wybór. I owszem PiS to partia ludzi o bardzo określonych i propolskich zapatrywaniach, prospołecznych, ale liderem jest i jeszcze długo będzie Jarosław Kaczyński. Dlaczego ubeckie media nie atakują tak innych posłów, innych polityków poza Macierewiczem i Kaczyńskim? Bo mają charyzmę i są nieugięci, a do tego posiadają ogromną wiedzę, dla wielu złodziei okrągłostołowych- bardzo niebezpieczną. Są dla tej okrągłostołowej mafii po prostu jedynym zagrożeniem. Jak wiele brakowało, by Kwaśniewscy i wielu innych prominentów siedziało za kratami? Bardzo nie wiele i stąd ta zajadłość ubeckich pomiotów.
Czas, by 'oburzeni' zrozumieli, że PiS to jedyny mądry wybór, jedyny który daje szanse Polsce na przetrwanie tej zawieruchy ideowo-finansowej. Ostatnio sprzeczałem się z pewnym człowiekiem na youtube, który usilnie starał się udowodnić, że PiS też ma swoje grzeszki na koncie. I owszem, ale jeśli jest choćby jeden argument więcej, który przemawia za PiS to tym razem trzeba iść na wybory (mam nadzieję wcześniejsze) i na PiS zagłosować. Dość obojętności, albo ucieczki w idee, które nie mają szans powodzenia!!!
Re Roman Kowalczyk
2 Kwietnia, 2013 - 06:45
Dokładnie tak !! Tu nie ma co kombinować, tylko na zimno popierać JK, bo to jedyny człowiek, który może odsunąć PO.
<p>Bechis</p>
Roman
2 Kwietnia, 2013 - 08:41
Tylko PIS i Jarosław,od dawanie głosów na innych,to strata,i POmoc dla Polszewi,a trolle przez prywatę i nienawiść,do PISu i Jarosława,nie chcą tego zrozumieć,a chcą obalać POlszewie.
To ja się pytam,z kim chcecie obalać POlszewie,jeśli dla was
PIS i Jarosław jest be,pewnie z PO,PSL,RP,a może liczycie na narodowców,lub Dudę i Kukiza.
pozdrawiam
Mnie z kolei, nie chodzi o usunięcie PO....
2 Kwietnia, 2013 - 08:22
dla samego usunięcia. To byłby sposób myślenia leminga. Każdy byle nie Kaczka!. Ja chcę zniknięcia patologi. Zaniechania hołdów Niemcom i Rosji. Koniec żydowskiej dominacji we władzy i mediach!. Dość okradania Polski!. Polska to spory kraj i własną godność powinna pielęgnować, ponad podziałami. Godność, honor, suwerenność i uczciwość, to dla mnie wystarczające przymioty. Dlatego jedynym godnym poparcia, Kaczyński.
Tak jest
2 Kwietnia, 2013 - 08:49
Ja też to mówię, piszę o tym i popieram Pańską filozofię . Nie ma, po prostu, alternatywy. Ci, którzy go bez przerwy krytykują nawet tutaj - nie mają żadnych sensownych pomysłów, a napadają na tego Człowieka, który niczym złym się nie skalał, bo się go boją ! Bo jest jeszcze cała masa Polaków, mających na sumieniu stare grzeszki, sprzeniewierzenie się Ojczyżnie i masę innych. Teraz ubierają się w szaty baranków, udają walczących o jakieś zmiany na scenie politycznej, a tak naprawdę - brużdzą p/ko Kaczyńskiemu frontalnie razem z tą całą wredną PO-wską... szumowiną, zamiast go popierać. Na krytykę przyjdzie czas, jeśli dojdzie do władzy PiS i nie sprosta zadaniom, których zamierza sie podjąć. A nowa formacja - lepsza, sprawniejsza - niech sie kształtuje i niech pokaże , że nią jest.
Świetnie napisane!
2 Kwietnia, 2013 - 09:09
Same sedno, esencja, istota sprawy. Na liczne zarzuty, że Kaczyński się nie nadaje (za niski, kłótliwy, pamiętliwy itp) przypomina mi się argument pewnego robotnika: "Gdyby Kaczyński się nie nadawał, to by go Putin nie próbował zabić".
Leopold
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika tańczący z widłami nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Nie licz na PiS, licz na siebie2 Kwietnia, 2013 - 10:08
Cóż za przekonywujące argumenty :
- permanentnie masakrowany
- śmierć najbliżaszych w katastrofie
- śmierć matki.
Tak, to są przeważające argumenty za tym, aby obdarzyć Jarka bezgranicznym mandatem zaufania i stuprocentową gwarancją, że będzie dobrym premierem.
Aż się dziwię, że zabrakło w tej pochwalnej laudacji argumentu o braku żony, konta i prawa jazdy, bo to również przemawia na korzyść Jarka, tak samo jak podpisanie Traktatu Lizbońskiego i oddanie władzy pokomuchom po 2,5 roku rządów.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
@tańczący z widłami
2 Kwietnia, 2013 - 12:52
Cóż za subtelna ironia! Gratuluję poczucia smaku.
Machanie widłami może i ma urok, pod warunkiem jednak, że nie przypomina obrzucania gnojem.
charamassa
Kłania się nieumiejętność czytania ze zrozumieniem
3 Kwietnia, 2013 - 12:20
co jest podstawą, wymaganą na sprawdzianie szóstoklasisty do gimnazjum.
Oczywiście napisałam to z przekąsem, gdyż do niektórych osób żadne argumenty nie trafią z założenia . No cóż widły nie są w stanie wychwycić tego co trzeba , z uwagi na swą konstrukcję oraz przeznaczenie.
I cóż to znaczy - licz na siebie. To jakieś utopijne hasło w tym przypadku.
Chyba że oznacza: zrób zapasy, okop się i czekaj na rozwój wydarzeń.
A może podpal się pod URMem. Przestrzegam jednak ,że były już takie przypadki i niestety nie odniosły pożądanego skutku.
No, można jeszcze spróbować na zasadzie np. we dwóch, jak my ze szwagrem czy Duda z Kukizem.
W każdym przypadku skutek ten sam.( brak skutku)
Dla autora 10 za artykuł.
Zdecydowanie tak!
2 Kwietnia, 2013 - 11:04
Zdecydowanie tak! Rozproszenie niezadowolenia społeczeństwa jest celem władzy. Stąd wysyp "różnych" inicjatyw "niby-opozycyjnych".
moje i mojej rodziny niezmienne poparcie dla pana Jarosława
2 Kwietnia, 2013 - 11:41
gość z drogi
Kaczyńskiego ,bo jeśli nie Jego ,to kogo mam popierać SLD,PSL a może Platformę Oszustów?
a kanapki ,kanapeczki? no cóż pchają się na afisz ...jak zawsze...i odbierając głosy na pana Jarosława pomagają Platformie...
gość z drogi
Pięknie, polscy patrioci, pięknie
2 Kwietnia, 2013 - 12:17
Tak właśnie tłumaczyła się moja znajoma, wypłakując swoje małżeńskie nieszczęścia i żale z powodu związania się z nieudacznikiem :
"No bo za kogo miałam wyjść za mąż, komu zaufać, z kim miałam założyć rodzinę jak nie z Jasiem, nikogo innego przecież nie miałam".
Piękne wytłumaczenie, widzę pewne podobieństwa do Jarka i PiS.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
re
2 Kwietnia, 2013 - 17:37
Pańskie argumenty są ździebulkę naciągane! Bo ani popieranie Kaczyńskiego teraz nie zmusza do popierania owego za 5 lat (można gdy zawiedzie poprzeć np Roberta B co pewnie pan czyni obecnie), ani też Kaczyńskiego zadnym nieudacznikiem nazwać racjonalnie nie można (juzprędzej nieudacznikiem jest obecny peremierrr który tylko gała i lepienie bałwana )!
Ps twoja znajoma mogła wyjść za ciebie ale penie wolała nieudacznika Jasia a tobie żal D ściska i zawiść wylewa się szerokim strumieniem
tańczący to nie tak jak piszesz
2 Kwietnia, 2013 - 11:53
Twoje rozgoryczenie PISem i Kaczyńskim staje się powoli paranoją,żadne argumenty do ciebie już nie docierają,że niema, i nie będzie innej alternatywy jak PIS.
Ani narodowcy z Zawiszą i Winnickim,czy Korwin z nowej prawicy,nie są wstanie wzbić się na wyżyny procentowe tak jak PIS.
I w tym momencie co proponujesz,to jest strzelenie sobie w kolano.
I POmoc dla POlszewi,z której oni chętnie z korzystają,i będzie POzamiatane.
A POtem do nich przyczłapią przystawki,i będzie POwturka z rozrywki w sejmie i senacie.
pozdrawiam
"bo za kogo miałam wyjść " ja tych dylematów nie miałam
2 Kwietnia, 2013 - 12:33
gość z drogi
wiec i trudno mi na ich temat PISać,nawet w formie żartobliwej....
a Dlaczego ?
a no dlatego,że wiedziałam,ufałam i się nie zawiodłam...mimo
"burz i naporów" jakie niesie życie....
obserwuję PIS od samego początku...ba, nawet był moment,gdy wiele ,wiele lat temu zaproponowano mi wstąpienie do Niego...wtedy to jeszcze nie był PIS,ale ...:)
nie wstąpiłam,bo z zasady nie należę do żadnej partii...ale PIS popieram i popierać będę,foteliki nie,bo szkoda głosów...
nie obronią,nic nie zmienią...a sam fakt,ze chcą wejść na "scenę " to już ich problem ,nie mój....:)
i jeszcze jedno...i Najważniejsze....
nie ma idealnych rozwiązań,nie ma idealnych ludzi...
ja
wybieram więc tych,którym mogę z ufnością powierzyć klucze do naszego mieszkania,gdy nas nie będzie w domu...wiem,że go nie obrabują,nie sprzedadzą
a jak przyjdzie złodziej,to obronią....mebli tez mi nie poprzestawiają....
więc PIS...i już :)
gość z drogi
Oto cała prawda o PiS.
2 Kwietnia, 2013 - 12:53
Pogratulować zaufania. Tyle, że zaufanie sobie a fakty sobie.
Ja też dałem klucze (głos wyborczy) PiSowi.
Z zawartej umowy wynikało, że będzie pilnował mojego mieszkania (Polski) przez 4 lata. On jednak klucze oddał złodziejom juz po 2,5 roku.
Miał również przeprowadzić deratyzację i dezynsekcję moich pomieszczeń, jednak nic z tego nie wyszło.
Za to w międzyczasie renegocjował umowę najmu mojego mieszkania bez mojej zgody z deweloperem, godząc się na wyższy czynsz i gorsze warunkach zamieszkania (T.L.).
Oto cała prawa o PiS. A więc popierajcie bezkrytycznie popierajcie a daleko zajdziecie................ nad samą przepaść.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Tańczący.. a już...
2 Kwietnia, 2013 - 13:23
....a taką miałem nadzieję, że przez te Święta,
"zapukasz do swoich, jaśniejszych myśli"...
One, napewno są ukryte w prawej półkuli :-)))
a teraz poważnie. Piszesz :
............................................
Ja też dałem klucze (głos wyborczy) PiSowi.
Z zawartej umowy wynikało, że będzie pilnował mojego mieszkania (Polski) przez 4 lata. On jednak klucze oddał złodziejom juz po 2,5 roku. //
............................................
Nie Tańczący, Ty wiesz doskonale, J. Kaczyński, nie oddawał tych kluczy....On Ciebie poprosił i zapytał, czy zgadzasz się aby nadal pilnował Twojego mieszkania...?
a Ty, powiedziałeś wała !!!
Maruś
2 Kwietnia, 2013 - 13:39
Faktycznie. Pytanie się społeczeństwa w trakcie przeprowadzania ważnych dla kraju ale uciążliwych społecznie przemian, o to czy się zgadzają, było przemyślanym i genialnym posunięciem.
Tylko "genialny" polityk i "wybitny" strateg mógł wpaść na tak beznadziejnie, naiwnie głupi pomysł.
Zmiany się po prostu przeprowadza i tyle i nie pyta po dziesięć razy o to samo, umowa została zawarta przy urnach.
Czego Kaczyński się spodziewał ?
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
TzW
2 Kwietnia, 2013 - 15:47
To po co sobie głowę zawracać tak zwanymi wyborami?
Opinią większości?
Przemiany nalezy przeprowadzać, nawet gdy popiera je, dajmy na to, 10%, tak?
Negujesz sensowność całego systemu demokratycznych wyborów - czy intencjonalnie, nie wiem.
Po rozpadzie koalicji, jedynym wyjściem było rozpisanie wyborów. O jakich ważnych zmianach można (w polskich realiach) mówić, kiedy nie ma się w Sejmie większości?
Na bieżacą chwilę wybieram PiS i Kaczyńskiego.
To moja deklaracja.
A Ty? Kogo?
Taćzący z widłami. Gwoli ścisłości.
2 Kwietnia, 2013 - 21:57
"Renegocjacje najmu mieszkania" śp Prezydent RP Lech Kaczński podpisał jako ostatni w Europie, bo gdyby on tego nie zrobił, z wynegocjowanymi specjalnymi warunkami tyczącymi Polski (W Brytania), to zrobiłby to imć Premier Donald Tusk, który to również miał "wynegocjowane" warunki podpisu, a były one o wiele gorsze i wcale nie potrzebował aprobaty śp Prezydenta.
Śp. Lech Kaczyński zrobił to samo co zrobił Książę Mieszko I tysiąc lat wcześniej, który to przyjął chrześcijaństwo ponad głowami Niemców.
Co do czterech lat, oto słowa arcyzdrajcy Romana Giertycha
Jedyne w czym masz rację to derytyzacja i dezynsekcja. Również mam o to pretensję. Zaniechanie tego doprowadziło do jego śmierci i teraźniejszej sytuacji w której znajduje się Polska. Ale z drugiej strony, nie wiemy wszystkiego co spowodowało to zaniechanie. Być może były bardzo ważne powody, a skutki nie zostały przewidziane do końca.
Być może cofnął się dlatego, że przeprowadzenie kosztowałoby znowu następny zamach stanu i być może krwawą wojnę domową. Tego pierwszego nie udało się zatrzymać, a krwawe skutki zostały ograniczone do około 200 ofiar śmiertelnych.
Rozumiem Twoje uczucia, ale musisz brać pod uwagę warunki w których przyszło działać PiS i śp. Prezydentowi.
Pozdrawiam
_________________________________________
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Jurand
2 Kwietnia, 2013 - 22:26
Z tego co pamiętam ostatnim ratyfikującym T.L. był Vaclav Klaus ale mniejsza o to, nie ma wiekszego znaczenia który podpisał, lecz, że w ogóle podpisał.
Warunki rzeczywiście były trudne, dlatego tym bardziej Kaczyńscy powinni dążyć do oczyszczenia przedpola i ujawnienia zdrajców.
Fakt, na początku zakotłowałoby się i trup słałby się gęsto, ale po czystkach rząd miałby szersze pole manewru a głośne, popisowe procesy zdrajców narodowych usatysfakcjonowałyby społeczeństwo.
Gdyby nie ta zachowawczość Kaczyńskich , kunktatorstwo i próba gry teczkami, mielibyśmy dziś w Polsce proces węgierski.
A tak to mamy słabego, przegranego, wiecznego opozycjonistę, za którym stoi mur wiernych ale w większości biernych córek i synów, czekających na Bóg wie co.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re Jurand
2 Kwietnia, 2013 - 23:11
No właśnie, co było lepsze. Następne Powstanie, czy zaniechanie. Z perspektywy dnia dzisiejszego skłaniałbym się do tego pierwszego. Z perspektywy tamtych dni.... nie wiem, czy również nie zawachałbym się. Przecież rzucałbym na śmierć conajmniej kikadziesiąt tysięcy ludzi, a kto wie czy nie kilkaset tysięcy. I ci pierońscy "przyjaciele". Ze wschodu i z zachodu. Jeśli mówię o wschodzie to nie mówię tylko o Rosji. A jak zachowałaby się Ukraina, Białoruś czy Litwa? Wszystko to razem powoduje dość spory galimatias.
I jeszcze jedno. Gdzieś, nie pamiętam już gdzie czytałem, że bardzo ciekawe wrażenie robiło zachowanie niektórych generałów owego feralnego 10 kwietnia. Zachowywali się tak jakby szli na śmierć. Co wiedzieli i czy Prezydent RP wiedział o tym również. Jeżeli tak, to czy składał i oni wszyscy składali z siebie ofiarę.
Pozdrawiam
_____________________________________
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
" Zignorowane ostrzeżenie o ataku terrorystycznym"
3 Kwietnia, 2013 - 00:18
gość z drogi
za Gazetą Polską Codzienną...
"Wciąż nie wiadomo,dlaczego zignorowano informacje kontrwywiadowcze o możliwym ataku terrorystycznym na samolot UE w kwietniu 2010 "
często i na naszej stronie przypominał o tym pewien internauta...rok temu,dwa lata temu...też....
na szczęście :sprawą zamierza się zająć przewodniczący speckomisji poseł PIS-u Marek Opioła.Ma dostęp do informacji niejawnych, a dotychczas to właśnie ze względu na klauzulę poufności służby specjalne ignorowały pytania posłów i dziennikarzy w tej sprawie."
gość z drogi
Przegracie z kretesem
2 Kwietnia, 2013 - 12:33
Aż tak rozgoryczony, to ja nie jestem. W końcu czego można spodziewać się po człowieku i po partii, która mając niemal pełnię władzy nie przeprowadziła lustracji.
"nie będzie innej alternatywy jak PIS" - i właśnie takie defetystyczne, żałosne myślenie budzi mój prawdziwy niepokój.
Przegracie siebie i przy okazji Polskę z takim myśleniem.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
@tańczący z widłami
2 Kwietnia, 2013 - 12:37
Przegracie... Ty, oczywiście, nie przegrasz.
Przegracie z kretesem
2 Kwietnia, 2013 - 12:56
Fani, fanatycy, zaślepieni wielbiciele, osoby nie widzące innego wyjścia i popierające mniejsze zło. zawsze przegrywają.
Ja nie przegram, bo jestem wierny sobie a nie jak Wy .........Partii.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
@tańczący z widłami
2 Kwietnia, 2013 - 12:58
Żałosne kawałki z notatnika małego agitatora.
tł
2 Kwietnia, 2013 - 13:08
Żałosne i smutne to jest pójście PiS w zaparte, nie przyznanie się do popełnionych błędów, brak rachunku sumienia i rozliczenia się z przeszłością, o zadośćuczynieniu i poprawie nie wspominając.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
szkoda
2 Kwietnia, 2013 - 13:23
Coraz częściej dociera do mnie, że tańczący z widłami pogubił kroki w tym swoim tańcu.
Re: szkoda
2 Kwietnia, 2013 - 13:42
Ja tam myślę, że tańczący się nie zatacza i ma całkiem trzeźwe analityczno-kreatywne myślenie. W komentarzach przeważa jednak myślenie kombinatoryczne.
Na koniec tańczący prawdopodobnie dokona podczas głosowania pewnie najlepszego swoim zdaniem wyboru, być może zagłosuje nawet na PiS, bo uzna to za najlepszy wybór w danej chwili. Jednak moim zdaniem myślenie które prezentuje, daje większe szanse na wygrzebanie się z tego - przepraszam - gó..a.
Pozdrawiam
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@ Spiritus: a zatem Tańczący to Konrad Wallenrod? ;-)
2 Kwietnia, 2013 - 14:23
Nie pisz bezsensów. Na razie Tańczący robi, co może, żeby odebrać głosy PiS-owi. Pomyśl logicznie. I jak już wielu odciągnie, to sam na PiS zagłosuje?
Tańczący nie "marnuje" swoich komentarzy na inne tematy. One są na jeden temat, wytrwale.
Skazani na PiS
2 Kwietnia, 2013 - 14:35
No widzisz. Taki już monotematyczny jestem w tym budzeniu skazanych na PiS i fanatycznych miłośników PiS z letargu .......a tym samym budzeniu Polski z letargu.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re: @ Spiritus: a zatem Tańczący to Konrad Wallenrod? ;-)
2 Kwietnia, 2013 - 15:29
Dla jednych bezsens dla innych nie. Nie wiem za to skąd to przekonanie o własnej nieomylności.
Wyborcy obserwują. Ci którzy głosują na PiS, robią to ze szczególną uwagą i analizą. Z wieloma rzeczami, które zaobserwują trudno im się pogodzić.
Widzą jak marnowany jest potencjał. Marnowany przez pojedynczych członków tej partii. Kretów, karierowiczów, olewusów itp.
Dlatego niektóre z wypowiedzi są wyrazem zawodu, wołania o poprawę. Nie wolno ich marginalizować. Trzeba tych głosów słuchać.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@ sp. movens
2 Kwietnia, 2013 - 15:35
Tańczący to taki rozczarowany, który z tego rozczarowania nic tylko zniechęca do jedynej sensownej partii. Nic nie proponując w zamian.
Chyba ze jakąś trzecią drogę wyciągnie z zanadrza?
I urzeczeni jego "inteligencją" (cudzysłów to nie tyle ironia, ile zaznaczenie, choć ironiczne, że to cytat, z pewnej pani, z tego wątku) pójdą za swoim guru.
Ja się dziwię,
2 Kwietnia, 2013 - 13:47
tej dyskusji z Tańczącym. Chłop udaje, że głosował na PiS a wyrażnie zrobił przekaz,że zostawił to wszystko na przeczekanie i wróci na gotowe. W tej chwili też gdzieś siedzi poza Polską i dla zaabicia czasu siedzi w internecie i wyraża swoje przemyślenia. Widać,że chce Polski wolnej od bolszewi, POlszewi i nnej zarazy ale nie ma na to żadnej recepty. Uczepił się jak diabeł ogona tego ,że Kaczyński abdykował. Nie jak myślał Kaczyńsk gdy abdykowł ale dla wyjaśnienia Tańczącemu podpowiadam ,że w tej koalicji nie miał szans zrobić to czego między innymi oczekiwał Tańczący i wielu Polaków. Wybory pokazały,że zadziałała propaganda medialna i wygrało PO dla szkody Polski iPolaków a PiS musi naprawę Polski przełożyć na dalszy termin. Jeżeli Tańczący tego tak pokrótce tu poruszonego problemu nie rozumie no to bardzo przykro. Jest mu nie po drodze ze mną. Tylko Kaczyński i to po wygraniu wyborów najlepiej bez koalicji może i powinien zrobić porządek w naszej Polsce.
lupo
Skąd wiesz, że udaje? I po
2 Kwietnia, 2013 - 14:04
Skąd wiesz, że udaje?
I po drugie. Czy rzeczywiście jest tak, że nie można pisać o tym co nam się nie podoba. Czy mogę zapytać co robi Bielan w pierwszym rzędzie czołowych poltyków PiS? Tylko nie odpowiadajcie że stoi, a raczej dlaczego stoi. Stoi za zdradę a wiernych sympatyków ale nie bezkrytycznych, chce się nie tyle pozbawić prawa wypowiedzi co ich izolować i piętnować.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
O to czy udaje
2 Kwietnia, 2013 - 14:15
zapytaj Tańczącego , w/g mnie jest tak jak napisałem. Wyjechał gdzieś poza Polskę i się martwi o Polskę za co Go szanuję.Natomiast o pana Bielana i jego miejsce zapytać tych z PiS. Jak jest z tą krytyką i tą bezkrytyką widać dziś u Ziobro, Kamińskiego , Dorna i jeszcze kilku innych.Jaki był ich program zmian? jeżeli miał być taki dobry to dlaczego jak wyszli poza PiS jest taki nijaki?
lupo
Książkę piszesz ?
2 Kwietnia, 2013 - 14:28
A co Ty lupo tak się dopytujesz o moje miejsce zamieszkania ? Książkę piszesz, czy chcesz mnie odwiedzić ?
Uprzedzam, że gości mam na razie dosyć. W święta goście całe zapasy zjedli i białą bieszczadzką do ostatniej butelki wypili a na koniec się odgrażali, że niedługo znów mnie odwiedzą.
Nie, nie, źle mnie zrozumiałeś. To, że raczyłem gości białą bieszczadzką nie znaczy jeszcze, że mieszkam w Bieszczadach :)
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
No to
2 Kwietnia, 2013 - 14:45
już za długo siedzisz pan przed kompem i zaczyna sie coś z oczami dziać, bo nie iewsz chyba co czytasz. Tłumaczyć ,że Wisła płynie w Polsce to może musisz swoim dzieciom czy wnukom ,które są przy tobie. Ja mieszkam 500 m od Wisły co wcale nie znaczy,że nie mogę się napić Hennessy.
lupo
Tez się dziwię
2 Kwietnia, 2013 - 14:08
A jakim prawem zadziałała ta wspomniana "propaganda medialna", dzięki której wygrało PO ?
Czy to nie przypadkiem z winy Jarosława, który nie stworzył przychylnych sobie mediów i nie podporządkował sobie mediów, tak jak to zrobił Tusk ?
I co to za stwierdzenie : "w tej koalicji" nie miał szans.
To jak to jest, że Tusk potrafi wejść w koalicję z każdym i ma szansę rządzić z każdym koalicjantem a Jarek nie.
Co to ten Jarek jakiś gorszy jest, że nie potrafi ? Czy ma się za lepszego, że z nikim nie chce i nie potrafi ?
Kto jest temu winien ?
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Ech , kto winien ...
2 Kwietnia, 2013 - 14:28
nie udawaj niewiedzy, mur przecież, sam napisałeś ! :)
Aleksandra
Widzę ,
2 Kwietnia, 2013 - 14:31
żeTy Tańczący na to patrzysz jakoś inaczej. Mam nawet wrażenie,że zapomniałeś jak to wszystko wtedy gdy rządził Kaczyński wyglądało. Przyznam też rację ,że w niektórych sytuacjach PiS dawał powody by na jego decyzjach jechano jak na łysej kobyle. Dopiero gdy zaczął się sypać rząd zobaczyliśmy ilu w nim jest wkręconych łamistrajków i szpicli, np Kaczmarek. Do TV przyjęto Lisa i można by tak mnożyć błędy ale w/g mnie wynikał z tego, że PiS chciał być otwarty. Dziś jestem pewien, że takich błędów nie popełni.
lupo
Widzę
2 Kwietnia, 2013 - 14:41
Masz rację, PiS popełnił zbyt wiele błędów, żeby ufać mu bezkrytycznie. Cyt : "Dziś jestem pewien, że takich błędów nie popełni". kon.cyt. Też chciałbym mieć taką nadzieję. To dawałoby Pisowi szansę na to, że znów na niego zagłosuję, dziś nie ma o tym mowy.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
lustracja i gruba kreska Mazowieckiego,i Nocna Zmiana
2 Kwietnia, 2013 - 12:43
gość z drogi
Druga próba lustracji za czasów premiera Kaczyńskiego
i druga Nocna Zmiana...
czyli rozmowy na włoskiej plaży i LIS
i CO ?
zdrada,zdrada i licznie głosów tym razem z prokuratorem proponowanym na premiera :(
gość z drogi
re bis
2 Kwietnia, 2013 - 17:39
Właśnie o to temu Panu chodzi!Gdy odsuniemy PełO i resztę ogrągłostołowych złodziei będzie można wybierać miedzy korwinem-bajerantem (bajeruje Polaków juz od 87) a innym opcjami pro polskimi!
Uff... kolejny głos rozsądku
2 Kwietnia, 2013 - 13:39
na rzecz niedopuszczenia PO do kolejnego zwycięstwa.
10 !
Aleksandra
Szanowny autor
2 Kwietnia, 2013 - 13:52
Na koniec pozwolę sobie autorowi panu Romanowi Kowalczykowi, wielbicielowi Jarosława Kaczyńskiego i zaangażowanemu miłośnikowi PiS, zaproponować zmianę tytułu na bardziej realistyczny i na czasie.
Zamiast :
- "Murem za Jarosławem Kaczyńskim"-
na
- "Z Jarosławem Kaczyńskim głową w mur" .
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
A ten ' mur ' z czego zbudowany ?
2 Kwietnia, 2013 - 13:57
Objaśnij, Przyjacielu :)
Aleksandra
Na mój gust
2 Kwietnia, 2013 - 14:14
ten mur tworzą wszyscy poza Kaczyńskim.
Ale ja się tylko tak wtrąciłam - niech się Tańczący wypowie - jeśli Jego komentarz choć w połowie rozśmieszy mnie tak, jak ten poprzedni, to zdecydowanie warto będzie go przeczytać. ;-)))
Wysadzać
2 Kwietnia, 2013 - 14:15
Ten mur to nie byle jaki mur, bo zbudowany z komuszo-esbeckiego-nomenklaturowego betonu pobudowanego na żydokomunistycznym zrusyfikowanym fundamencie.
I walić w nigo można głową do usr..ej śmierci.
Jestem praktykiem, więc jeśli pozwolisz doradzę.
Taki mur się wysadza ;)
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
"Taki mur się wysadza ;)"czyli należy wysadzić
2 Kwietnia, 2013 - 14:24
gość z drogi
pół Polski...ciekawa konkluzja....:(
kiedyś śpiewaliśmy ramię w ramię z panami Kaczyńskimi "a mury runą runą ..."ale wtedy przez myśl nam nie przyszło,że będą nas wysadzać.......
wodą zielona z armatek bojowych polewali,do internatów wsadzali...lampy przed twarz stawiali ryczeli..adresy...kontakty...ale...to było wtedy..a dzisiaj ????
1o Kwietnia wszyscy jesteśmy z Panem Kaczyńskim i tak aż do skutku...bez przystawek,fotelików i taborecików...
gość z drogi
Saperze tańczący , :)
2 Kwietnia, 2013 - 14:26
a czym go wysadzić ?
Aleksandra
Eeee TŁ ,
2 Kwietnia, 2013 - 14:33
Tańczący to Samotny Jeździec, inteligentniejszy i w ogóle nie dałby się tak podprowadzić ! Ciekawe jednak czemu biegnie za znikającym punktem ? :)
Sorry, Tańczący :)
Aleksandra
@Aleksandra
2 Kwietnia, 2013 - 14:41
Uprzejmie proszę nie przywoływać w tym kontekście jednego z ukochanych filmów mojej młodości :-)))!
Chodziło mi o to, że materiały "do wysadzania" naszego Szanownego Kolegi są równie konkretne, jak materiały Brunona K.
Sorry, Brunonie :-)))!
TŁ,
2 Kwietnia, 2013 - 15:11
wolę już narażać i mój ukochany tytuł niż podejrzewać o coś brzydkiego naszego adwersarza. :)
Ewentualnie można by wrzucić coś z przebogatej filmoteki radzieckiej, ale ze względu na kontekst światopoglądowy ( transcedens) widzę Tańczącego raczej na szańcu teologii wyzwolenia.
Aleksandra
Eeee, Aleksandra
2 Kwietnia, 2013 - 17:25
E tam, zaraz samotny i do tego inteligentny :)) (czyli, że niby dobra partia i taki słodziak) :))
Nic z tego :))
No fakt, inteligencja wymagała od "Bruna" chcącego "użyźnić" salę obrad, aby granulat kupował po worku w każdym GeSie a nie jak panisko zajechał ciężarówką do jednego i na rampie cztery tony na raz na pakę wrzucił.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Po tym pięknym ośmiozgłoskowcu, wcześniej dodanym,
2 Kwietnia, 2013 - 19:23
zamarzyłam sobie więcej, Tańczący ! Ale trudno, nie chcesz być moim GURU, to nie ! :))))))))))))))))))))))
Aleksandra
tańczący,a z kim chcesz obalać POlszewizm
2 Kwietnia, 2013 - 14:32
Jak PIS i Kaczyński nie dobry.
Zostaną ci narodowcy,PO,PSL,RP,SLD,Duda,Kukiz,SP.
wybieraj i przebieraj,do woli,tylko jeden problem,
czy procentowo dorównają PIS,i będą wstanie zagrozić PO.
Nie macie najmniejszych szans wygrać bez PISu.
pozdrawiam
podtrzymuje pytanie...z kim chcesz
2 Kwietnia, 2013 - 14:42
gość z drogi
odbudować zrujnowaną Polskę ?
pozdrowienia z drogi do Polski wolnej i zasobnej
gość z drogi
Nie lubię miękkich jaj.
2 Kwietnia, 2013 - 23:04
Może najpierw zanim odpowię z kim chcę, to powiem z kim nie chcę.
Nie chcę z kunktatorem, politycznym pseudocwaniaczkiem, wiecznie przegrywającym i nie potrafiącym się dogadać lub jeśli trzeba wziąć za ryj Jarosławem Kaczyńskim
Twardzielem w swojej partii, mięczakiem na zewnątrz.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Nie lubię miękkich jaj.
2 Kwietnia, 2013 - 23:05
Może najpierw zanim odpowiem z kim chcę, to powiem z kim nie chcę.
Nie chcę z kunktatorem, politycznym pseudocwaniaczkiem, wiecznie przegrywającym i nie potrafiącym się dogadać lub jeśli trzeba wziąć za ryj Jarosławem Kaczyńskim
Twardzielem w swojej partii, mięczakiem na zewnątrz.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
no to takim twardziele jest na zewnątrz jest przecież donaldzik
3 Kwietnia, 2013 - 00:24
gość z drogi
twardy ,za pysk umiejący wziąć jak trzeba...i taki elokwentny i umiejący skupiać wokół siebie tłumy... :(
czy z nim ma być ten sojusz ?
pozdr.
gość z drogi
gość
3 Kwietnia, 2013 - 09:02
Gdyby dla Donaldzika, Polska była czymś więcej niż tylko nienormalnością, z pewnością byłby świetnym premierem. Niestety zapisze się w polskiej historii jako zdrajca i szkodnik.
Jednak skuteczności mógłby się Jarosław od niego nauczyć, skuteczności, koalicyjności i umiejętności zjednywania sobie ludzi.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
szanowny tańczący...
3 Kwietnia, 2013 - 09:12
gość z drogi
zgoda co do donaldzika,który przed smoleńską rocznicą ucieka w "ciepłe kraje",nie tylko szkodnik ale i tchórz,a tchórze są najniebezpieczniejsze...te ludzkie i zwierzęce...
co do premiera Kaczyńskiego...to nie rozumiem Twojej awersji za grosz...pamiętam Cię z innych lat...i dlatego nie rozumiem ...
Wiem,że nie przekonam Cię ,ale i Ty wiesz,że nie przekonasz mnie i tak trwamy w tych zapasach...ku nieszczęściu Polski,Naszej Polski
i ku radości tchórzy,malwersantów i mafi nie tylko gosPOdarczej ale i POlitycznej...
i TAK wkoło macieju...
ale nie odpowiedziałeś na moje pytanie...skoro według Ciebie nie Kaczyński,to KTO ?
pozdr
gość z drogi
Potencjał
3 Kwietnia, 2013 - 09:51
Ten tchórz nie pierwszy i nie ostatni raz ucieka. Zresztą w ucieczkach jest bardzo dobry i obawiam się, że przed wymiarem sprawiedliwości (tym ziemskim) też zdoła uciec.
Na tak zadane pytanie (jeśli nie Jarosław to kto ?) nie da się odpowiedzieć. Wszyscy mamy przecież świadomość, że brak nam na prawicy liderów.
Wszyscy których miałbym na myśli i tak są upiorami z przeszłości, z dawnymi powiązaniami, zależnościami, kwitami. Nie ma stuprocentowych prawicowych liderów na polskim firmamencie politycznym w tej chwili.
Jednak ta patowa sytuacja nie powinna wymuszać na nas konieczności stawiania na mniejsze zło, czyli na Jarosława.
Mierny ale nasz ? Nie, to dla mnie za mało.
Elity trzeba stworzyć od nowa, oddolnie. Jest w narodzie ogromny niewykorzystany potencjał.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Jest w Narodzie ogromny potencjał ..ano jest i musimy go
3 Kwietnia, 2013 - 12:29
gość z drogi
wspierać,chronić i być mu podporą ale ten potencjał jest jeszcze zbyt młody a czasu stanowczo zbyt mało...,czy mamy czekać,aż nas
rozdziobią Kruki i Wrony...a wtedy odrodzimy się z popiołów niczym feniks?
Czas,czas jest przeciwko nam..za chwilę staniemy się nieodpłatną drogą tranzytowa dla "somsiadów" z obu stron...
gość z drogi
re
2 Kwietnia, 2013 - 17:48
W jaki mur?? Wszystkie mury juz albo sprzedane albo zdewastowane! Jeszcze z dwie kadencje PO i nawet szczawiu na torach i mirabelek braknie!
Wszystko to prawda ale...
2 Kwietnia, 2013 - 17:00
Tylko jak przekonać Polaków do tej prawdy. Większość społeczeństwa nie chce tego kupić. Wolą kłamstwa Tuska, biedę , walkę z Bogiem i taniec z gwiazdami. Wolą trwałe komunistyczne rządy niż Polskę wolną i sprawiedliwą.
bialogwardzista
Re:Autor
2 Kwietnia, 2013 - 18:38
Herbertowski moralny drogowskaz każe nie tysiącom lecz milionom Polaków stanąć murem za Jarosławem Kaczyńskim.
Dlaczego? Ponieważ:
Argumentów jest więcej, te wydają mi się najważniejsze, na tą chwilę. I to nie jest ślepe popieranie bo... to jest rozmyślne stawianie na opcję i osobę, którą znam, która daje mi szansę, że kolejne pokolenie i następne po nim, będzie żyło w normalnym kraju. Nasze pokolenie może tylko temu dopomóc i dać cegiełkę do tego, by to mogło zaistnieć.
Każde inne myślenie i namawianie innych do odwrócenia się dzisiaj od PiS, to poparcie stanu rzeczy jaki istnieje dzisiaj w Polsce. A jaki jest, każdy widzi na co dzień.
Pozdrawiam Autora serdecznie (10)
Polak2013
Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!
Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!
Re: Murem za Jarosławem Kaczyńskim
2 Kwietnia, 2013 - 19:40
Oczywiście - KACZYŃSKI. Tylko - jak przekonać podobnych do retiariusa "domorosłych filozofów".
"Fiksacja absolutna" która "podchodzi" pod zespół urojeniowy - gdzie żadne argumenty nie skutkują wobec "wiedzy doskonałej".
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
:-) Pozdrawiam!
2 Kwietnia, 2013 - 21:15
:-)
Pozdrawiam!
Pomylone gary
3 Kwietnia, 2013 - 09:11
Pani raczy żartować i odwracać fakty i powinności.
Od kiedy to naród ma bronić polityków ? Nie powinno być przypadkiem odwrotnie ? Przecież to naród wybiera polityków, żeby bronili naród.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
bronić jak bronić, ale przynajmniej nie mordować!
3 Kwietnia, 2013 - 11:09
Za zamach pod Smoleńskiem odpowiadają nie tylko politycy i media tworzące antykaczystowską atmosferę, ale też wszyscy szeregowi rechotacze. To oni en masse dali przyzwolenie.
O zezwierzęceniu po zamachu już się nawet pisać nie chce. Z obrzydzenia.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: Murem za Jarosławem Kaczyńskim
3 Kwietnia, 2013 - 00:50
Bardziej skłaniam się ku wypowiedziom Tańczącego niż jego adwesarzy.
Z kilku powodów:
1. Kiedy mógł był przeciw ograniczeniu aborcji.
2. Otoczył się ludźmi z dawnej UW (prof. Gliński,poseł Kwiatkowski itd)
3. Podpisanie zgody na działalność żydowskiej loży masońskiej B'nai B'rith (jedyna działająca legalnie, nadal obowiązuje dekret prezydencki z 1938r.)
Mógłbym wymieniać dalej.
Dla tych będących nadal za PIS bez patrzenia na działania: do tej pory głosowałem na PIS (poza Senatem gdzie poparłem prof. Rybińskiego), ale w najbliższych wyborach na pewno nie zagłosuję na PIS. Za dużo odmiennych działań od tego co się mówi.
Po prostu "po owocach ich poznacie".
-----------------------------------------------------------
"Polska Niepodległa to Polska niebezpieczna" Lenin
----------------------------------------------------------- "Polska Niepodległa to Polska niebezpieczna" Lenin
PO prostu PO owocach ich POznacie i poznaliśmy...
3 Kwietnia, 2013 - 01:25
gość z drogi
zniszczona Polska,zniszczone stocznie,huty....a słowo Naród zastąpiono słowami
Amber Gold ,i POdobne "cuda"
ot i PO owocach ich POznacie...czyli
jak Młody Tusk pracował dla pieniędzy Wielkich i jeszcze takie coś znalezione w necie...
"Dla Amber Gold pracowali ludzie Jana Krzysztofa Bieleckiego i znani warszawscy prawnicy...."
a może nie było Amber Gold,nie było też i afery hazardowej,ani wyrębu lasu POd czyjś super byznes...czyli stocznie narciarską,czy coś w tym rodzaju...?
a więc
PO OWOCACH ich POznacie...i poznaliśmy
10 Kwietnia 2010 roku,gdy wcześniej Putin "kazał " rozdzielić wizyty katyńskie,a ARABski machlował samolotami dla urzędującego Prezydenta Najjaśniejszej Rzeczpospolitej Polski....
wybranego przez Naród Prezydenta,
a nie przez ruskie serwery...
Prezydenta,
który nie doleciał nad Katyńskie Mogiły,nie dolecieli towarzyszący MU Wspaniali Ludzie ,dlaczego...?
bo PILOT był pijany,czy bo tak kazał mu mój Prezydent...jak to nam wciskali idioci za ruskie srebniki....ot i POznaliśmy ich PO ich robaczywych OWOCACH,aż nadto
gość z drogi
Procedury
3 Kwietnia, 2013 - 09:33
Chyba emocje wzięły u Ciebie górę.
Jakie rozdzielenie wizyt na polecenie Putina ?
Zapominasz, że w sprawach przemieszczania się głów państw, istnieją ścisłe procedury.
Te procedury wymusiła ostrożność na wypadek awarii, ataku terrorystycznego i innych zdarzeń losowych. Dlatego premier danego kraju nigdy nie powinien znaleźć się w jednym samolocie z prezydentem tego samego państwa.
Proszę podać mi kilka przykładów wspólnych wizyt, podróży, wycieczek jednym samolotem premiera UK i królowej, albo kanclerz Merkel i Joahima Gaucka, albo innych dostojników ze świata polityki.......bo ja takich nie pamiętam.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
tańczący,
3 Kwietnia, 2013 - 10:40
A śmierć generałów NATO,to pryszcz,czemu lecieli wszyscy razem,bo tak zarządził Klich,widać twoje obsesje już nie pozwalają ci racjonalnie myśleć,a wcześniej pod Mirosławcem,cały sztab sił powietrznych zginął,bo ktoś na to pozwolił,widać gołym okiem niszczenie naszych elit,a ty zasłaniasz się procedurami,tylko jak gineli to jakoś procedury nie obowiązywały,i nawet winnych niema,tylko były awanse i wyróżnienia.
Widać twoje oczy łuskami są pokryte,i straciłeś wzrok,a obsesja twoja jest coraz silniejsza w tobie.
pozdrawiam
Sawicki Marek
3 Kwietnia, 2013 - 12:29
Właśnie o tym mówie. Na całym świecie obowiązują ścisłe procedury dotyczące przemieszczania się ważnych osobistości państwowych, wojskowych, kościelnych.
W Polsce nic nie obowiązuje, dlatego tak łatwo dochodzi do tragedii takich jak zamach pod Mirosławcem i zamach w Smoleńsku.
Dziękuję za kolejną cenną diagnozę mojego stanu zdrowia. Mimo ewidentnych objawów obsesyjnych pozostanę przy swoim zdaniu.
Ja uważam, że procedury (które wymyślili mądrzejsi, bardziej doświadczeni od nas) są potrzebne a Ty uważasz, że zbędne.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
chyba emocje wzięły ...:(
3 Kwietnia, 2013 - 11:59
gość z drogi
"a procedury"
no cóż skoro o procedurach...to proponuję nowy wątek...,bo tu juz nie ma miejsca na obrone sikorskich,klichów z fundacji niemieckiej i im POdobnych...
Procedury...:((((
i ruskie serwery...i wybory koMOrowskiego na pRezydenta...może o tych PROCEDURACH też porozmawiamy.. ?
Szanowny panie zle wybrałeś słowo...bo ono kojarzy mi się niestety tylko z jednym,jak platforma oszustów od lat omija PROCEDURY i jak je łamie...ale to temat rzeka...a powódż tuż,tuz zgodnie ze złamanymi procedurami,też....
W kraju tuska,zwanym tuskolandią PROCEDURY nie istnieją..i to jest FAKT,a z Faktami się NIE DYSKUTUJE,nie i już...:(
ot moja odpowiedz na PROCEDURY w Kraju w którym dług publiczny....jest POrażająco ogromny...cytuję za WP
"Państwowy dług publiczny (PDP) na koniec 2012 r. wyniósł 840,5 mld zł wobec 815,3 mld zł na koniec 2011 r. Wg wstępnych szacunków relacja państwowego długu publicznego do PKB wyniosła 52,7 proc. wobec 53,5 proc. na koniec 2011 r." - napisał w komunikacie resort finansów.
a ja myślę ,że skoro liczył go bulcharter od putina to on jest o wiele większy...
odpisze pan,że nie ma to nic wspólnego z Procedurami dotyczącymi "dramatu smoleńskiego "
a ja powiem panu,że ma
bo kłamstwa i nie respektowanie PROCEDUR to logo Tuska i PO od samego początku po Smoleńsk i po dzisiejszy KRYZYS
gość z drogi
Procedury
3 Kwietnia, 2013 - 12:50
Prawdę powiedziawszy przestałem śledzić, przerabiać i przeżywać to wszystko co robi PO. Skala zakłamania, fałszu i łamania wszelkich cywilizowanych, demokratycznych i zwyczajowych zasad przez tych łotrów jest tak ogromna, że nie da się tego ogarnąć.
Więc kolejne krytykowanie PO, PSL, SLD i udowadnianie ich zaprzaństwa niczego już nie wnosi, to strata czasu, zakrawająca na bezsilne użalanie się. Tych ludzi trzeba po prostu odsunąć od władzy. Tyle i aż tyle.
W każdym państwie prawa istnieją procedury, czyli sprawdzone sposoby zabezpieczania i postępowania w określonych okolicznościach. Te procedury są niezbędne do funkcjonowania państwa. W Polsce procedury nagminnie się łamie. Ty uważasz, że procedury są niepotrzebne a ja uważam, że są niezbędne.
Putin mógł sugerować rozdzielenie wizyt (to prawdopodobne), ale to nie zmienia faktu, że i tak Prezydent nie powinien lecieć razem z premierem jednym samolotem (tego wymaga bezpieczeństwo państwa).
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re: PO prostu PO owocach ich POznacie i poznaliśmy...
3 Kwietnia, 2013 - 10:29
Zniszczone stocznie...no no no..A kto najwiecej cegielek sprzedal na ratunek stoczni? Ojciec Rydzyk!!! a co zrobil z pieniedzmi? Zainwestowal, a jakze!! Zrobil radyjo, tv trwam..Maber Gold, to tez wina Tuska? Dobre!! I tylko dlatego, ze jego syn tam pracowal? A moze by tak spojrzec na to z tej logicznej strony? Damy rade? Sprobuj!! Jesliby Tusk wiedzial o szemranym interesie, to czy po pierwsze winien byl pozwolic swojemu synkowi brac w tym udzial? rozsadek podpowiada: nie!! Ale zalozmy, ze wiedzial i czerpal z tego korzysci, to czy pozwoliby Amber Gold zniknac?? Premier??? I to taki premier, ktory wg was okrada, niszczy? Zdaje sie, ze Taki premier to powinien swoj tylek ochronic!!! Na szczescie, to nie taki premier, bo to uczciwy premier Tusk.:) Rozdzielenie wizyt..na litosc boska, wizyta miala byc jedna, Tusk-Putin, wazna, bo Putin mial przeprosic, pochylic sie nad zbrodniami stalinowskimi. Rodziny katynskie wysylaly listy do kaczynskiego by tam nie jechal, by nie niszczyl tego co ma sie wydarzyc. No, ale Lech musial pojechac, bo musial koniecznie przycmic Tuskowa wyprawe, stad prawie cala generalicja, dostojnicy duchowni itp. Zreszta Lech przed wyborami do sejmu, czy prezydenckimi zawsze zjawial sie w Katyniu by podkreslic swoj patriotyzm. To mozna sprawdzic, to sa fakty. Dlaczego nie wyladowali szczesliwie? To proste, we mgle jest trudno ladowac, gdy nie ma wsparcia ILS. A przy tamtej mgle bylo to niemozliwe. Wystarczyla jedna decyzja Lecha Kaczynskiego by skorzystac z zapasowego, niestety tej decyzji nie podjal, pomimo tego, ze piloci-trzezwi, czekali..Nie bede juz wspominac o Tbilisi, bo po co? przeciez dla niektorych z was te zdarzenia nie maja zadnego wplywu na pozniejszy lot, na zachowanie wtedy w Tbilisi drugiego pilota, pozniej pierwszego w locie do Smolenska, a to ze jego kolega pierwszy pilot do Tbilisi leczyl sie z depresji, bo zostal tchorzem wg PIS...co to was obchodzi?
_________________________________________________
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
weź w całości ten komentarz i umieść w dziale "Humor"
3 Kwietnia, 2013 - 13:49
Bo wielu czytelników za dużo straci, jak nie przeczyta.
Z choinki wielkanocnej się urwałeś, czy co?
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Mydlo uszami juz wychodzi, czy moze jeszcze nie??
3 Kwietnia, 2013 - 10:09
Obrzydliwie sie rozczylasz nad ta super hiper partia PIS, ktora w niedawnej przeszlosci zmierzala ju temu by po pierwsze z Polski uczynic panstwo policyjne. Ale nie w tym rzecz, bo jak twierdzisz ta partia jest godna polecenia z zupelnie innych powodow..(az mnie mdli) Wezmy suwerennosc, na poczatek. Coz to znaczy wg PIS? Otoz przede wszystkim z naszym najwiekszym sasiadem Rosja z ktorym niewatpliwie mamy trudna przeszlosc za soba nalezy sie po pierwsze nie zgadzac, po drugi żrec, po trzecie konfliktowac. I to sa fakty, wystarczy sobie przypomniec polityke pisowska za ich rzadow, gdzie w wyniku mONdrych decyzji, za gaz placilismy najwiecej w Europie, a nasz eksport na mieso i inne produkty...zamieral. Drugi sasiad Niemcy, wg Kaczynskiego Merkel i jej kanclerstwo nie bylo wynikiem czystego zbiegu okolicznosci, czy na tej podstawie mozna budowac dobre relacje sasiedzkie? Niech ktos powie, ze one nie sa konieczne, znajdzie sie odwazny? Dalej Kaczynski z bratem sami negocjuja i podpisuja Traktat Lizbonski..Co do wsi, ktora to podobno Tusk traktuje po macoszemu. Otoz Kaczynski proponował skierowanie pieniędzy zamiast na dopłaty dla rolników na budowę unijnej armii. O czym to swiadczy? Ze mial w tyle rolnikow? Oczywiscie!!! Kaczynski jest szalony, to cala prawda o nim.
_______________________________________________
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Re: Mydlo uszami juz wychodzi, czy moze jeszcze nie??
3 Kwietnia, 2013 - 10:13
Zupełnie świeżutki troll z Lemingistanu! Mała rzecz, a cieszy ;-)))!!!
Troll z misją! "Rejestruję się by ripostować kłamliwe informacje
3 Kwietnia, 2013 - 10:19
badz opinie..jednostronne, subiektywne!!"
Będzie interesująco! :)
W piety wam pojdzie!:)
3 Kwietnia, 2013 - 10:32
Boly? A niech boly!!!
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
bib
3 Kwietnia, 2013 - 10:51
Trollu że byś wiedział,że jednym zgłaszającym twe trollskie,wyPOciny,i haniebne kłamstwa,jestem ja,
ty gnido POwska
Jeden, jedyny?
3 Kwietnia, 2013 - 11:00
Bredzisz. Ze ublizasz, no coz, ty jestes propisowski wiec inaczej nie mozesz, nie potrafisz, bo...udusilbys sie?:) Ja tobie oczywiscie tego nie zycze!!! Bo ja nawet tobie, biedna, zmeczona owieczko pisowska zycze dobrze!!! Naturalnie nie licze na merytoryczna dyskusje, to by cie zabilo!!!!:))
______________________________________________
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Bib, aleś Ty nudny!
3 Kwietnia, 2013 - 11:23
Dziel się swoimi rewelacjami na łonetach GW-ch i innych tego typu.
Tutaj nic nie musisz dementować.
_____________________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
@ Szary Kotku...masz rację !
3 Kwietnia, 2013 - 11:43
... facuś ma konto od dwu godzin i już nas kaperuje do Polikociarni.
Swoją drogą co to za najazd na NP.?
Legion Karmazynowych Gladiatorów , najpierw Retiarius,
następnie Sekutor no i ten dwugodzinny, Bestiarius .
Coś mi się wydaje, że będzie "jazda" ??
pozdrawiam
bib
3 Kwietnia, 2013 - 11:30
Co ty WSIowy człecze możesz wiedzieć o bólu,wypełzałeś gdzieś z NE czy Salonu 24,i tu swym jadem POwskim chcesz zatruć otoczenie,ale tu blogerzy odporni na twój jad.
A tak ze zdrowiem wszystko w POżądku,bo tak mi się zdaje że szwankuje ci główka,bo piszesz bzdety jak u Bronka i Donka historyków co historia Polski im w głowach znika
biby i inne szachraje
3 Kwietnia, 2013 - 11:38
Az przyjemnie poczytac, jak dyzurni otrzymuja nalezyty wycisk. Coraz mniej ich, bo pewnie fundusz plac z powodu kryzysu juz nie takie duzy. Pozdrawiam
bib,żałuję,ze ubiegło mnie koleżeństwo w zgłoszeniu na czerwono
3 Kwietnia, 2013 - 12:20
gość z drogi
twoich rozważań...ale miej pewność,ze dołączam do nich i jeszcze jedno...
wolę być z przegranym PISem niz z tobie podobnymi...zawsze i wszędzie...wolę z Ojcem Rydzykiem niż z lewandowskoPOdobnymi,których przewiny w "zniekształcaniach własnościowych" nawet przyjazny mu sąd nie umiał zbytnio uzasadnić..."uniewinnienia..." :(((
"wszak pierwszy milion należało ukraść"
Big Banki...Millenium itd i ruskie byznesy
jeśli jednak nie pamiętasz przekrętów własnościowych, to zerknij pod hasło "złodziejska prywatyzacja" i poczytaj jak się WSI sPOkojne WSI wesołe i inne pomioty uwłaszczały na Polskim i Prywatnym majątku,
jak "kupowano " spółki ze skarbu państwa za ich własne pieniądze...i jak kruzemu i kulczykowi POszli na rękę zmienając pewien artykuł Kodeksu Spółek Handlowych tak,by za działanie na szkodę własnej spółki ...NIE KARANO...
/nie czytam wrażej gazety zwanej mieszadło,nie wspieram jej moimi "zasobami finansowymi"ale wspieram Radio Maryja i nie tylko..
moimi ciężko zapracowanymi pieniędzmi,
ja drobny akcjonariusz okradziony w światłach JUPITERA SA i PKO SA,przy niewidzących sądach ochranianych przez Buzka,Tuska ,czy TW Boniego/
gość z drogi
Ales sie wysilil..i wcale nie kpie!!
3 Kwietnia, 2013 - 12:53
Kazesz mi gdzies zerkac, to moze na poczatek ja Tobie odswieze pamiec? Spolka "Telegraf" wspierana pieniedzmi ze skarbu panstwa, gdzie Lech Kaczynski byl w radzie nadzorczej.Spolka ta nie gardzila i szemranym wsparciem od bieznesmenow...Poczytaj troche o tym. Dalej, ich fundacja prasowa "S" przejela bez przetargu Express wieczorny, po czym sprzedala po dwoch latach z pieknym zyskiem, naturalnie fundacja byla wspierana przez Bank Przemyslowo-handlowy, a ten nie przez przypadek zostal jako jeden z pierwszych sprywatyzowany..O naciskach kaczynskiego na NBP tez bylo glosno, oczywiscie w sprawie tegoz banku.. O rydzyku Twoim guru nie warto nawet wspominac, bo jest rzecza oczywista, ze nie tylko okrada takich jak Ty i wdowim groszem nie gardzi, ale tez jest autorem przekretow. Co do Lewandowskiego, po pierwsze to co mu zarzucasz dzialo sie na poczatku lat 90, jego przejscie do PO to rok 2001. I druga najistotniejsza sprawa, nie tak jak twierdzisz, sad nie umial uzasadnic uniewinnienia, bo to uniewinnienie powtorzylo sie dwukrotnie!!! I to jest uniewinnienie prawomocne!! Tak wiec szkalowanie tego czlowieka jest co najmniej niestosowne. Na dzis w kazdym razie, bo bez dowodow.
Pozdrawiam:)
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
biedni, zmanipulowani...
3 Kwietnia, 2013 - 12:21
Ujadajcie ile wlezie!! Bo co wy poza tym mozecie? Poki kaczynski nie da specjalnych wytycznych nie wiecie jak sie znalezc. Mi tez milo czytac te wqasze super wypociny!! Uwielbiam waszą zajadlosc, zolc wyzierajaca ze wszystkich katow waszych trzewi. A najbardziej, to lubie ten wasz brak logiki, kiedy skojarzenie faktow przynosi wam prawdziwa, widoczna trudnosc!!:))) Wtedy jestescie boscy:)Radosne uczucie!!Ech...:)
________________________________________________
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Bib, jaką masz stawkę godzinową?
3 Kwietnia, 2013 - 12:34
Uwierz, za te marne grosze nie warto robić z siebie totalnego ...........
A jeśli to nie kasa, to wyobraź sobie, lemingozę skrajną da się leczyć. Może nie wyleczyć do końca, ale zawsze jest szansa na choćby lekką remisję.
_____________________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
Ujadajcie ile wlezie!
3 Kwietnia, 2013 - 12:39
gość z drogi
no cóż skoro my ujadamy to ty jak ten z lat minionych...robisz swoją "dobrą robotę"
widzisz wolę być głupia,nielogiczna i zacofana,niż być z tobą w jednym szeregu...
ja to już mam od dziecka...no cóż ...
nie zmienisz mnie...byli lepsi od ciebie i tez polegli....
nie sowieckie,nie ubeckie ani nie obecne dywagacje"mądrych i lepszych" nie zmieniły mnie więc i ty też nie masz szans ...logiku...a tak na marginesie...logiki to moje pokolenie uczono juz w szkole średniej,matematyki też i ruskiego również...więc. ???
logiku...bez pozdrowień...
gość z drogi
Zaskocze cie jeszcze wiele razy!!
3 Kwietnia, 2013 - 12:49
Mnie tez uczono...i sie chwalic tym nie bede. Chociaz kto ciebie uczyl, to ja nie chce nawet sie zastanawiac, przykro mi:(
Pozdrawiam serdecznie!!!:)
Stac mnie;)
_____________________________________________
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
bib,
3 Kwietnia, 2013 - 12:40
Nie naprężaj się, bo ci żyłka pierdząca pęknie i zostaniesz kaleką,i winę za kalectwo,będziesz rzucał na NP.
Bylaby to prawda
3 Kwietnia, 2013 - 12:50
Gdyby nie jeden fakt. Otoz ja nie naleze do pisowcow, a tylko ci zdolni sa do obarczania wina...kogo sie da, byleby nie siebie:)
_____________________________________________________
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Jarosławie G..........
3 Kwietnia, 2013 - 12:37
w twój prymitywizm nadętego gudłaja, wierzą wszyscy tu obecni...Zdrowi i nawet chorzy...
bib mniej przynajmniej odagę jak mnie POdkeślasz na czerwono
3 Kwietnia, 2013 - 13:01
POlszewicki trollu.
koncert zyczen?
3 Kwietnia, 2013 - 13:10
j.w.
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
proszę o odpowiedź kogoś zorientowanego
3 Kwietnia, 2013 - 13:08
Z zażenowaniem obserwuję, jak kilku trolli rozprowadza poważnych - chciałoby się tak uważać - blogerów i komentatorów. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że oni sami karmią "służbowo przyjezdnych", zapale się z nimi wykłócając. Czy ktoś pomoże mi odnaleźć w tym jakiś sens?
re
3 Kwietnia, 2013 - 13:10
Moderatorzy śpią?
Dominik,masz racje dość karmienia troli
3 Kwietnia, 2013 - 13:27
gość z drogi
bez picia,bez jedzenia i do karceru...Dominiku,dycha dla Ciebie i do zobaczenia w ciekawych wątkach...:)))
a trole marsz do łożek i spać
gość z drogi
Dominik
3 Kwietnia, 2013 - 13:16
Jak dziki ci niszczą ogród,w którym włożyłeś ogrom pracy,to będziesz stał i się przyglądał dweastacji,czy pogonisz je,
ja jestem tym co pogoni te dziki
pozdrawiam
szanowny Panie Marku,une nas nie przekonają NIGDY
3 Kwietnia, 2013 - 13:38
gość z drogi
a innych...no cóż to już sprawa li tylko Honoru...
serdeczne pozdrowienia i ukłony :)
do zobaczenia w innym wątku a Autorowi 10 i przeprosiny za wpuszczenie trolujących,ktorzy próbowali zajechać wątek....
gość z drogi
Wielce sznowny(a) gościu z drogi
3 Kwietnia, 2013 - 13:56
Serdecznie ukłony pod twoim adresem,za twą waleczność i nie ustępliwość walce o lepsze jutro,nie jeden i nie jedna może się uczyć miłości do Polski od ciebie.
Lepiej stać wyprostowany i nie błagać o litość.
Jak być na kolanach i w kajdanach i błagać o litość.
serdecznie pozdrawiam
@Marek Sawicki :)
3 Kwietnia, 2013 - 14:26
gość z drogi
przecież MY już tak mamy od kołyski :)
lepiej zginąć niż jeść z miski niewolnika ...serdeczności niezmienne i do zobaczenia w
drodze do Polski Wolnej i Zasobnej,Polski,gdzie Bóg Honor i Ojczyzna to nie puste słowa...:)
gość z drogi
Dominiku!
3 Kwietnia, 2013 - 13:20
Dyskutować ze "służbowymi" to faktycznie bezsensowne działanie.
Myślę jednak, że poinformować o ich bezcelowej tutaj misji warto. Po co biedacy mają się wysilać? ;-))) Wydają już ostatnie podrygi, więc lepiej nie kopać leżącego, tylko pochylić się litościwie.
Pozdrawiam serdecznie!
_____________________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
Szary Kocie,une już nic nie zdziałają...:)))
3 Kwietnia, 2013 - 13:30
gość z drogi
niech więc zostaną same sobie...i niech do siebie gadają :))pozdrowienia
gość z drogi
;-)
3 Kwietnia, 2013 - 13:33
_____________________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
Rozumiem te pocieszenia..
3 Kwietnia, 2013 - 13:42
szesc razy z rzedu przegrane wybory...to o czyms swiadczy, morale spada(jak widac), trzeba sie jakos podniesc na duchu:) Klamstwo nie moze wygrac, a wy niczym innym sie nie poslugujecie, ale marzyc mozecie.
____________________________________________________
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Zywie gleboka nadzieje
3 Kwietnia, 2013 - 13:49
Ze to nie mnie Dominiku nazywasz trollem. Nie masz przeciez powodu by w taki sposob mnie okreslic, prawda? Nie wierze bys poslugiwal sie uzytymi bezpodstawnie okresleniami ludzi, ktorym zwyczajnie nie w smak moje nazwijmy to umownie kontry:) Widzisz chyba, jak mnie tu powitano..i to glownie z tego powodu, ze jestem kims kto nie popiera wyluszczonych tez, przekonan i wiary w PIS.
____________________________________________________
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.
Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. J.G.