Ten nie jest POLSKIM, Państwo dziennikarze!!!
Wcześniej już pisałem o gruzińskich przygodach padalca z Czerskiej Aarona Szechtera vel Adasia Michnika. Chyba chce ten odzyskać status międzynarodowego padalca. Obfita czosnkowa i trupna woń, którą rozpowszechnia ten padlinożerca, ma wg pomysłu jego masońskich, synagogalnych i kagebowskich naczelników ogłosić nową epokę demokracji w Gruzji, czyli jej upodlenie, upokorzenie i zmienienie w filię Kremla oraz żydowskiego cmentarzu. Dlatego kupa pierdołów pejsatego łaskawcy Narodów wobec kamer i mikrofonów mnie aż nijak nie zdziwiła.
Dziwnym jest coś innego. Nawet zaskakującym. Okazało się że gloryfikują ten koszerny nowotwór na ciele Polski nie tylko mendia - lecz i MEDIA! Czyli przyzwoici ZIM Gruzji.
Tak, np. bardzo dobry i treściowy portal internetowy apsny.ge nazwał Szechtera vel Michnika... "obrońcą praw człowieka" - i do tego "polskim"!!! Tak samo traktują czerskiego smierdziela i inni ZIM Gruzji, którzy mają twardą reputację wolnych.
Drodzy Koledzy, gruzińscy dziennikarze! Brak informacji jest przebaczalnym dla zwykłych ludzi. Lecz Waszym zawodem oraz zawodowym długiem jest poinformowanie - i głęboka wiedza w temacie. Was nie wolno podejrzewać o pracę na rubli. Dlaczegoż w takim przypadku macie dopuszczać takich żenujących nonsensów? Dlaczego w jednym określeniu macie popełnić aż podwójny błąd?
Szechter - "obrońcą praw człowieka"? Ten, który co chwila bezczelnie łamie i depczy prawo Polaków na informację? Ten, który swymi dzikimi, cynicznymi kłamstwami, oszczerstwami, blużnierstwami terroryzuje cały nasz kraj? Ten, czyje medialne dywersje kosztowały życia już mnóstwu Polaków, jak np. śp. Markowi Rosiakowi, bestialsko zamordowanemu przez stałego czytelnika Szechtera i jego Gazety Morderczej Ryszarda Cybę - a ile ofiar michnikowskiej nienawiści jeszcze na przodzie? Ten, na czyjim czarnym sumieniu SETKI złamanych losów tych, kogo ten oddał w łapy SB - i kontynuje oddawać w łapy KGB? Ten, kto lał morza brudu na naszego Pana Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, - oraz dokładnie w tym samym momencie, gdy On stał na placu obók Was, a na Wasz kraj spadały kacapskie bomby?..
Przeliczać "zasługi" tego "obrońcy praw" można całodobowo - i nawet w tym przypadku nie wystarczy lat...
Czyżby Wy o tym nie wiedzieliście? Oraz nie wiecie - aż dotychczas?..
Z anteny australijskiej telewizji Szechter nazwał nas Polaków "stadem baranów". To słyszał cały świat. Jego świński tabloid jest ostoją tych, kto uważa polskość za nienormalność. Tyle zła, ile zrobił Szechter naszemu Narodowi, Państwu, społeczeństwu, polskiej kulturze - nie zrobił wówczas nawet Zakon Teutoński.
Po cóż nazywacie go - POLSKIM?..
Nazywać Żyda, potomka katów Polskiego Narodu, i również kata, duchowego gwałciciela Polski i nas - POLSKIM? Bardzo przepraszam Państwa, Państwo gruzińscy dziennikarze, ale to nie jest godnym waszej misji. Która misja jest noszeniem do ludzi PRAWDY, zachęcaniem ich do PRAWDY.
Czy nie w tym się kryje jedna z głównych przyczyn ostatnich okropnych wydarzeń w waszym kraju, gdy pozbawione prawdy stado wybrało zło, kłamstwo i niewolę zamiast dobra, prawdy i wolności? Czy nie ma w tym i Waszej winy, Drodzy Koledzy?..
A więc: ja, jeden z milionów Wolnych Polaków, mówię do Was: Aaron Szechter nie ma żadnego stosunku do Polski i nas.
Zupełnie na odwrót. Ten jest jednym z najzaciętych oraz najwściekłych nienawiśników Polski i Polaków.
Czyli naszym zaklętym WROGIEM.
I bardzo proszę Was, Drodzy, tak nadal i pisać: to i owo, tak i owak powiedział Aaron Szechter, zaklęty wróg i zdrajca Polaków i Polski.
Niech uratuje Pan Bóg Was i Wasz wspaniały kraj i Naród - wbrew Mu, Narodowi... Niech chodzi i o część Narodu. Niechaj i o najgorszą.
Amen.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 6917 odsłon
Komentarze
juz gnije za zycia i jak Lenin roznosi tę swą cuchnącą woń
4 Października, 2012 - 18:09
Od tego kominternowskiego łotra już od lat jeno padłem zalatuje!
Jak Lenina toczy go nie tylko choroba ciała, ale i ducha!
To ciężki przypadek syfo-trądu komplementarnego.
I jak w przypadku Lenina medycyna bezradna!
On po zakończenia swego zasranego, podłego życia mimo najlepszych technik mumifikacji, czy nawet spopielenia będzie
zatruwał jak Iljicz!
pzdr
antysalon
Będzie mu mauzoleum w Tobolsku :)
4 Października, 2012 - 18:32
A biały misiu wartą honorową :)
Pozdro!
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
Uczyłeś się polskiego jako dorosły?
4 Października, 2012 - 18:18
Bo jakoś trudno uwierzyć, że to twój pierwszy język.
I, niestety, to nie są literówki.
"trupna woń, którą rozpowszechnia ten padlinożerca"
"mnie aż nijak nie zdziwiła"
"Brak informacji jest przebaczalnym dla zwykłych ludzi"
"depczy prawo Polaków na informację"
"kosztowały życia już mnóstwu Polaków"
"a ile ofiar michnikowskiej nienawiści jeszcze na przodzie?"
"Przeliczać "zasługi" tego "obrońcy praw" można całodobowo"
i bardzo ładne:
"Czyżby Wy o tym nie wiedzieliście?"
tudzież:
"Ten jest jednym z najzaciętych oraz najwściekłych nienawiśników Polski i Polaków."
Idż Pan do bula i aarona
4 Października, 2012 - 18:38
Im i zawracaj coś tam Twymi lekturami POd chanukalną lampką.
Bo sam chyba masz pierwszym iddisz.
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
A to z komentarza o 18:19
4 Października, 2012 - 18:45
na blogu "wilk na kacapy":
"Jezus miał być zamordowany jako najniebezpieczny dla Żydów".
"to pomoże zrozumieć i prawdziwe przyczyny nabardzo póżniejszych zbrodzień"
"Zrozumieć przyrodę dużych wydarzeń w naszym kraju, od dalekich do terazniejszych."
"Takoż zrozumieć że naśladowanie Panu Jezusowi oznacza sobą również gotowość do mordu na tobie."
"za najniebezpiecznego dla nich, możesz składać rachunek sumienia dla ostatniej spowiedzi na tej ziemi."
==========================================================
UŻywasz google-translator czy to tylko naleciałości mowy ojczystej?
@Traube
5 Października, 2012 - 22:37
"Bo jakoś trudno uwierzyć, że to twój pierwszy język."
A jeżeli nie - to co, Panie szanowny ?
mukuzani
@ Traube-panie Traube, jest to język dosadny i doskonale zrozumi
7 Października, 2012 - 14:29
anty bolszewik Panie Traube, jest to język dosadny i doskonale zrozumiały, może skrótowo pisany i trochę na myślenie dla ludzi inteligentnych, a nie dla złośliwych, aptekarskich upierdliwców, doczepiających się do przypadkowych literówek, występujących przy szybkim pisaniu.
Natomiast prawdziwą tragedią są 3 podstawowe błędy ortograficzne w nocie dyplomatycznej głowy państwa polskiego.
anty bolszewik
anty bolszewik
7 Października, 2012 - 15:01
Nie wiem jak szybko musiałabym pisać, żeby użyć sformułowania "Czyżby Wy o tym nie wiedzieliście" albo słowa "najniebezpieczny".
Ten "najniebezpieczny" nie jest literówką, bo powtarza się dwukrotnie.
Proszę przeczytać sobie te zdania, które zacytowałem i samemu sobie odpowiedzieć, czy czepiam się literówek.
Jest też kwestia szacunku dla Czytelnika.
Ja rozumiem, że gdy toczy się jakaś ostra polemika to pisze się czasem szybko i mnożą się literówki czy mniej gramatyczne sformułowania. I to jest OK.
Ale my tu rozmawiamy o wpisie na blogu!
Do czegóż to się panu Jakubowi tak spieszyło, że nie mógł posprawdzać czy literówek za dużo nie nasadził i ze słownikiem sprawdzić pisowni słów, co do których miał wątpliwości?
@ Traube- Jak już mamy strzelać z armaty...
7 Października, 2012 - 20:45
anty bolszewik
Jak już mamy strzelać z armaty ustawionej przez pana dla "upierdliwców i samobójców"- to podaję przykład niestylistycznego określenia pana autorstwa, błędnego stylistycznie : "nasadzenie literówek", co bardziej odpowiada nasadzaniu roślin w ogrodzie. Tyle tylko, że to jest metoda, jak podano na wstępie, upierdliwców- celowo unikających merytorycznych dyskusji.
Na siłę mógłbym podać więcej błędów stylistycznych, ale szkoda mi czasu- robią to inni blogerzy.
anty bolszewik
Anty bolszewik
7 Października, 2012 - 21:19
"Nasadzenie literówek" to język potoczny.
Jak powiesz, że Jasio nawalił w portki to też nie jest to poprawne stylistycznie itd.
Porównywanie takich niedoskonałości moich wypowiedzi z bełkotem Jakuba Wołyńskiego jest uwłaczające.
Uwaga ta dotyczy także komentarza blogerki Lotna, stawiającego znak równości między użyciem zwrotu "pierwszy język", a tekstem pana JW nie zawierającym chyba ani jednego poprawnie sformułowanego zdania.
Jaką Ty, człowieku, chcesz merytoryczną dyskusję prowadzić pod tym tekstem?!
Trzeba być ślepym, żeby nie widzieć prowokacji w komentarzach faceta piszącego, że teraz jest czas, żeby wieszać.
Ile lat ma ten nasz "Wołyniak", że z tą gwarą chłopską pozostał?
Zresztą, to nawet nie jest gwara. To bardziej google-translator przypomina.
@ Traube- "dwója" z dyktanda byłaby dla pana "murowana"...
7 Października, 2012 - 21:47
anty bolszewik- nasadzać to można rośliny, albo kury na jajach, więc niech pan będzie konsekwentny i bajek nie opowiada, skoro już pan przyjął pewien wysoki poziom dyskusji. Nawet jak pan chce na siłę zamieścić jakiś wyraz w języku potocznym, to należy to zrobić w cudzysłowie.
anty bolszewik
Anty bolszewik
8 Października, 2012 - 08:38
Chyba nie bardzo wiesz,co to jest język potoczny. Sugestia, że potoczne sformułowania opatruje się cudzysłowem jest śmieszna. Aha, wiem, że opatrywać to pielęgniarka może ranę.
Poziom Twojej argumentacji jest zbliżony do platformianych argumentów, że wprawdzie Niesiołowski jest czasem agresywny w dyskusji, ale to przecież nic na tle agresji nieżyjącego Prezydenta, który siedem lat temu powiedział "spieprzaj dziadu".
Napisałem wcześniej, że dyskusja nad moimi drobnymi błędami stylistycznymi w kontekście i w porównaniu do bełkotu Jakuba Wołyńskiego jest uwłaczająca i dalej prowadzić jej nie zamierzam.
Jeśli uważasz, że moje i jego błędy mają zbliżony walor, pozostań w tym przekonaniu.
Czas naprawdę wieszać
7 Października, 2012 - 21:51
Ale powiem coś innego: czy wie pan, tak się denerwować jest najszkodliwym dla zdrowia? że tak dostają zawalu? wylewów? A pan chyba nie osiemnaście ma. Jeśli ma pan dobrych intencji - przynajmniej tak mi się wydało po przeczytaniu zdania co do kacapskich pomników - niech pan się zlituje nas własnym zdrowiem, bo ze wpisu widzieć zdenerwowania na wielkiej skali.
No a jeśli pan jest trollem - proszę kontynuować! Tylko odpowiedzi już nie będzie, zdenerwowanie trolli bowiem jest klasą ich zwalczania.
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
Przygadywal kociol garnkowi
7 Października, 2012 - 15:46
"Bo jakoś trudno uwierzyć, że to twój pierwszy język."
Po polsku, o ile dobrze pamietam, to zdanie powinno brzmiec:
Bo jakos trudno uwierzyc, ze to twoj jezyk ojczysty.
"Pierwszy jezyk" to doslowne tlumaczenie z angielskiego.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
@Lotna
7 Października, 2012 - 15:53
Język ojczysty to po angielsku "vernacular".
Po polsku sformułowania "pierwszy język" i "język ojczysty" nie są równoznaczne.
@tł
7 Października, 2012 - 16:10
"Vernacular" to jezyk potoczny, w przeciwienstwie do literackiego czy formalnego.
Jezyk ojczysty to "mother tongue" albo "first language".
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
@Lotna
7 Października, 2012 - 16:22
Mother tongue...no, toś mnie zaskoczyła ;-))) To tam, za oceanem, "language" i "tongue" oznacza teraz to samo? :-)))
Dodaję PS. Nie sądziłem, że kolokwializacja posunęła się aż tak daleko... Naprawdę.
Lotna
7 Października, 2012 - 15:58
Masz rację.
Nie wiem nawet dlaczego tak to sformułowałem, ale z pewnością nie z angielskiego, który znam raczej na poziomie turystycznym:-)
Aha, ja znam to w wersji "Przyganiał kocioł garnkowi", ale się nie upieram.
Lotna
7 Października, 2012 - 15:59
No i anglojęzycznych wśrod tych nie brakuję, to ich "elita", w Nowym Yorku widziałem całe ich osiedlie w Brooklynie.
Stąd i PIERWSZY :-)
Pozdro.
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
Lotna - PS.
7 Października, 2012 - 16:13
Wiedziony ciekawością sprawdziłem w necie i proszę!
Wikipedia:
"Język ojczysty (pierwszy język) - język, którego człowiek uczy się jako pierwszego."
Jasne, że to wikipedia itd., ale widać, nie ja jeden ten błąd - jeśli to błąd jest - popełniłem.
tak jak sołdaty gwałcicli kobiety tak Szechter umysły Polaków
4 Października, 2012 - 18:20
oczywiście naiwnych Polaków!
Masz rację pisząc "...potomka katów Polskiego Narodu, i również kata, duchowego gwałciciela Polski i nas ..."
Tak on, te jego eseje-gramoty i to tałatajstwo czerskie od ponad 20 lat dokonują zbiorowego gwałtu na Polsce, na Polakach!
Wielokrotnie o tym bandycie pisałem na NP!
pzdr
antysalon
antysalon
4 Października, 2012 - 18:29
Piszemy o nich - a czas na ich wieszanie.
Pozdro!
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
antysalon
4 Października, 2012 - 18:52
Ty tego nie widzisz?!
Piszesz do niego o sołdatach?!
Toż to język taki sam, jak tu:
http://www.wykop.pl/ramka/541231/ulotka-armii-czerwonej-do-polakow-z-17-ix-39r/
:D
4 Października, 2012 - 18:56
A po co nam tu tfurczość twego dziadka z Czerwonej Armii?
Wyluzuj, głupawe :D
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
@traube
4 Października, 2012 - 19:12
Dobrze, że tak sie o nas troszczysz, ale pomyśl ze w 1939r większa część Polski opuściła swoich obywateli i dzieci niektórych z nich nie miały mozności uczyć się w polskich szkołach. Jakub nie wzywa do przechodzenia na strone Armii Czerwonej, raczej przeciwnie.
KGB, czy FSB ma mnóstwo doskonale mówiących po polsku a nawet będących Polakami sługusów i żadnym problemem nie jest dla nich zasiedlanie naszych blogów bez zwracania niczyjej uwagi, co dzieje się niewątpliwie.
Moze po prostu nie podoba Ci się atakowanie Szechtera, czego oczywiscie nikt Ci nie zabrania, ale można to wyrazić prościej.
Pozdrawiam
cui bono
cui bono
synteticus
4 Października, 2012 - 19:23
Bardzo podoba mi się atakowanie Szechtera.
Nie podoba mi się poziom tego ataku.
Widzisz, ja bardzo nie lubię np. Tuska, ale to nie oznacza, że będę bił brawo każdemu, kto dokona wpisu blogowego o treści "Tusk ch...em jest!"
Czy jest wystarczająco prosto?
cui bono
4 Października, 2012 - 19:23
"Moze po prostu nie podoba Ci się atakowanie Szechtera" - otóż to :)
Pozdrawiam.
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
On ci to,czy nie on?
4 Października, 2012 - 19:37
Kiedyś była tutaj osobistość,która pisała tak
Andrzej Tatkowski .On ci to,czy nie on?Powrócił?
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
Ano, powrócił...
4 Października, 2012 - 19:44
Twój ulubiony "młot na trolle".
Specjalnie dla Ciebie: ćwir, ćwir!
Aha, jeszcze gorzej pisałem do p.e.1984. Pogrzeb trochę w archiwum. Przyda się parę smakowitych cytatów gdzieś tam kiedyś.
Nie lękaj się!
Pełna zgoda
4 Października, 2012 - 20:10
Co do młota-pełna zgoda.Ćwir,ćwir.
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
Wiesz co,
5 Października, 2012 - 22:28
gołąbku t(r)aube? Czy nie poćwirkać ci gdzie indziej? Nie życzę sobie takiego ptastwa, czy nie za zbyt mądralskiego, czy za zbyt trolowskiego. Do gniazdka proszę pana.
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
:)
5 Października, 2012 - 22:54
Piszę do tego czerskiego t(r)aube, sam widzisz, no? A Tyś skowronek, to już inne ptastwo, jakiego sobie życzę :)
Pozdro!
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
To inna rozmowa
5 Października, 2012 - 23:07
Moja Mama urodzona była we Włodzimierzu.W okolicach Horyczowa mój pradziadek miał posiadłości.Pośrednio ja też jestem wołyński i też mam uczulenie na chazarów.
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
Ano widzisz :)
5 Października, 2012 - 23:16
Wołyniak Wołyniaka zawsze zrozumi, a "pośrednio" wołyńskich nie bywa, to stan duszy, czy wiesz :)
A naszym miastem rodzinnym jest Ostróg, też Sławuta.
Bywaj zdrowy, Wołyniaku :)
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
@Jakub Wołyński
5 Października, 2012 - 22:48
"Z anteny australijskiej telewizji Szechter nazwał nas Polaków "stadem baranów"
I barany się cieszą !
Pozdrawiam.
mukuzani
niestety, mukuzani...
5 Października, 2012 - 22:56
bo barany...
Pozdrawiam.
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
@Jakub Wołyński
5 Października, 2012 - 23:10
A jak baranina - to tylko z czosnkiem :)
mukuzani
:D
5 Października, 2012 - 23:18
Takie jest to danie cholerne - międzynarodowe ;)
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
@Jakub Wołyński
5 Października, 2012 - 23:53
W stanie wojennym, bez kartek można było czasem dostać baraninę. Cóż było robić - kupowałam, dodawałam do gołąbków z ryżem ....Smakowało .
]]>http://s156.chomikuj.pl/File.aspx?e=zCKgvy5fJlRy8_GyHQxBTnrmUA_4dC4Xze5_...]]>
mukuzani
:DDDD
6 Października, 2012 - 12:51
Tylko nie zrozumiałem, z czyjego wiecu wyborczego jest ta taśma: peło czy gruzińskiego marzenia?..
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
@Jakub Wołyński
6 Października, 2012 - 12:57
To wiec.... internacjonalny :))))
mukuzani
mukuzani :)
6 Października, 2012 - 20:44
Niestety. Ale jest tu i coś optymistycznego: szaszłyku nie zabraknie! :)))
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
@Jakub Wołyński
6 Października, 2012 - 20:54
Eeee tam, szaszłyki ! Grzybki na masełku - to jest to ! I tylko dla Ciebie :))))
mukuzani
Zgoda! :)
6 Października, 2012 - 22:48
Do dupy z szaszłykami - czekam na grzybki! :)
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
Panie Jakubie,
6 Października, 2012 - 22:55
Gdzie można przeczytać Pańskie książki, a niechby i tylko dziennikarskie produkcje?
Czy "Jakub Wołyński" to taki sam nick, jak mój "Traube"?
Dobrej nocy życzę,
:)
6 Października, 2012 - 23:21
U was na Czerskiej nie przeczytasz, a znaczy napisano to nie dla was górali synajskich, więc, Talmud czytaj i manifest Karla Marksa. Mój nick jest ukazującym na pochodzenie, w taki sposób masz być T(r)aube Synajskim.
I nadal cię, Synajski, pod mymi artykułami sobie nie życzę, to jest moje prawo awtora.
Do synajskiego gniazdka, gołąbku, żegnam.
Oby bez POwrotu.
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
Bardzo proszę !
6 Października, 2012 - 23:19
mukuzani
Chorobcia!! :)
6 Października, 2012 - 23:22
Oby tak drażnić, miej już litości!! :))
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
Oby tak drażnić
6 Października, 2012 - 23:28
Preludium musi być ! :))))
mukuzani
:)
6 Października, 2012 - 23:36
Takie preludium budzi smak, ale nie da posmakować :)))))
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
Prawdziwy smak
6 Października, 2012 - 23:41
Nad prawdziwym smakiem pracuje Traube. Gdzie mi tam do niego...:(
mukuzani
:)
7 Października, 2012 - 00:45
Ten nie pracuje, a odpracowuje (srebrniki), do tego nie lubię ich baraniny z czosnkiem. Tym bardziej przygotowaną przez... barana :)
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
@Jakub Wołyński
7 Października, 2012 - 01:53
"Baranina" przygotowana przez "barana" ?!
Cholera, toż to kanibalizm !
Pora spać.
Aż głupio zabrzmi : spokojnej nocy !
mukuzani
Dobranoc!
7 Października, 2012 - 02:40
I miłych snów (bez tych kanibalów) :-)
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
7 Października, 2012 - 08:21
Twoje odpowiedzi to stek jakiś niedorzecznych insynuacji.
Czerska...baranina z czosnkiem...ja jako góral z Synaju i do tego odrabiam tu srebrniki...
Jestem głęboko przekonany, że kiedy Czerska zechce się zabrać za blogosferę albo tylko za ten portal, to nie moje komentarze im się przydadzą.
Twoje będą w sam raz.
A o książki pozwoliłem sobie zapytać, bo mi cały czas warsztat nie pasuje. Równie trudno uwierzyć w to dziennikarstwo, chyba, że w jakimś innym języku.
:(
7 Października, 2012 - 12:22
To do kogo powiedziano, a? - BEZ POWROTU! Odczuć bezczelność koszerną. Czy nie jasne? - nie życzę cię sobie. Ile razy to napisałem? Czy po polsku nie czytasz? Idż pan w to czym jest tusk, i nie wymuszaj mnie usuwać twoje pierdoły, nie chcę ich pod swymi artykułami. Szalom! Bez powrotu!
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński & Administracja
7 Października, 2012 - 13:50
Miły Panie,
Zapewne czytał Pan i wie, o jakie drobiazgi wytaczał procesy Adam Michnik.
Zapewne orientuje się Pan, jak niezależne Sądy w Polsce traktują sprawy z jego powództwa.
Stąd moje pytanie:
Jeśli Adam Michnik lub jakiś tam jego sekretarz uzna, że Pan go obraził nazywając padalcem, katem Polaków, czerskim śmierdzielem czy jakąś jeszcze inwektywą z Pańskiego tekstu i zdecyduje się złożyć skargę na portal niepoprawni.pl za zamieszczenie tego tekstu i brak moderacji, na jaką pomoc może liczyć ten portal z Pańskiej strony?
Czy dysponuje Pan pieniędzmi na wynajęcie adwokatów lepszych od tych, na jakich stać Agorę?
Czy może weźmie Pan mężnie winę i ewentualne konsekwencje finansowe na siebie?
Czy też, tak po prostu, rozpłynie się byt internetowy "Jakub Wołyński" gdzieś w sieci i już?
Narażanie portalu na takie konsekwencje może wynikać, w moim przekonaniu, jedynie z dwóch przyczyn. Z piramidalnej głupoty albo z działania na zlecenie. Trzeciej możliwości nie ma.
Traube
7 Października, 2012 - 14:00
Pan poważnie, czy żartuje sobie przy niedzieli ? A może tylko chce postraszyć ? Postraszyć tysiące potencjalnych pozwanych przez Adasia ? Bo wystarczy się rozejrzeć po necie, żeby nie przywoływać NP, żeby zobaczyć, że Wołyński jest jednym z wieeeeeeelu nie kochających owego.
mukuzani
mukuzani
7 Października, 2012 - 14:38
Ależ jak najbardziej poważnie piszę!
Natomiast nie mogę pojąć, co sprawia, że reakcja na napisane łamaną polszczyzną, pełne rusycyzmów, ordynarne bluzgi, jest interpretowana przez Panią jako przejaw mojej sympatii do Adama Michnika.
Widzi Pani, z tego, że ja nie lubię Sławomira Nowaka albo Palikota nie wynika automatycznie, że będę bił brawo komuś kto nakręci filmik, na którym zrobi kupę na ich fotografie.
Nie tak dawno, chyba w Gdańsku, jacyś działacze antyrasistowscy z kręgów zbliżonych do Gazety Wyborczej, sami malowali rasistowskie napisy na murach stadionu.
Ja tam pana Jakuba Wołyńskiego nie znam i nie wiem kto zacz. Pani ma pewność, że on nie działa tak jak owi działacze?
Gdzie Pan w mojej notce wyczytał,
7 Października, 2012 - 14:49
że jest Pan sympatykiem Michnika ?
To by dopiero była potwarz :))))
Wołyńskiego znam tak samo jak Pana, z tym że jego b.lubię, Pana - jakoś mniej.
mukuzani
:(((
7 Października, 2012 - 14:00
żydzie, spierdalaj.
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
@Jakub Wołyński
7 Października, 2012 - 14:40
Pańskie obelgi są wyjątkowo nietrafione.
Równie dobrze może mnie Pan nazywać np. rudą kokotą.
Ale jeśli Panu to przynosi ulgę, to proszę sobie nie szkodować.
Re: @Jakub Wołyński
7 Października, 2012 - 15:00
Panu najwyrazniej przynosi ulgę prowokowanie Wołyńskiego. Tak sprytnie chce Pan doprowadzić do "jedynej słusznej" reakcji Administracji, na impulsywne komentarze Wołyńskiego ? Czyli out Wołyńskiego = wielkie odprężenie Traube.
Mam nadzieję, że tak się nie stanie, a ulży Pan sobie... inaczej.
mukuzani
mukuzani
7 Października, 2012 - 15:09
Czy ja prowokowałem pana Wołyńskiego do nazywania mnie baranem, żydem i czym tam jeszcze mnie Państwo wczoraj wieczorkiem nazywaliście przyjmując zgodnie, że piszę tutaj za srebrniki?
Moja prowokacja polegała, przypomnę, na zadaniu pytania o książki, jakie pan Wołyński napisał.
Skoro pisze o tym w informacjach o sobie, nie uważałem tego pytania za niestosowne.
Jest mi zupełnie obojętne czy mnie Pani lubi czy też nie.
Przegoniłem w drzwi, a ono przez okno lezie
7 Października, 2012 - 15:17
TFU, plugawe...
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
:)
7 Października, 2012 - 15:14
No to jeśli Admini się nie okażą mądrzejszymi od trolowni i nie wywalą akurat tego ciula szechterowskiego.
Co Wy na to, Państwo Admini? Posiada ciul konto od tygodnia gdzieś, a cuchnie już tak jak rok czy więcej odpracowuje srebrniki na Niepoprawnych :)
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
@Jakub Wołyński
7 Października, 2012 - 15:20
Gdybyś, kolego, nieco dłużej zabawił na tym portalu, to wiedziałbyś, że ów "ciul" posiada tu konto od bardzo, bardzo dawna...
Proponuję więc trochę grzeczniej. I trochę oględniej. Przynajmniej trochę...
tł
7 Października, 2012 - 15:30
Ile czasu posiada ten konto, mnie nie obchodzi. Nie życzę go sobie, i już. A ten choć posiada konto, przyzwoitości i honoru ani odrobinę nie posiada. Inaczej przestałby tu pierdolić tuż po tym, jak do niego było wprost napisano: nie życzę tu ciebie. To prawo awtora: życzyć kogoś sobie, czy nie. Wiesz przecież o tym, kolego?
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
@Jakub Wołyński
7 Października, 2012 - 15:36
Nie, kolego, nie wiem o tym. Na NP "awtor" nie może dawać banów. Może to niedobrze, ale tak tu jest...
PS. A skoro nie obchodzi cię ile kto czasu konto posiada, to czemu sam o tym piszesz w komentarzu, na który odpowiedziałem? Konsekwencji trochę, kolego.
PPS. Widzę, kolego, że z łaciną nieźle stoisz...
:)
7 Października, 2012 - 15:45
Łacinę lubię, fajna mowa, choć i martwa :)
A to że nie wolno dawać banów na blogu, to naprawdę niedobrze. Bo brak tej opcji karmi trolli. Jeśli nie życzę sobie kogoś - dałem banu, i po sprawie. A zaraz ten ciulu będzie pierdolić tu non stop, - jeśli już nareszcie Admini nie wypełnią moją do Nich wielką prośbę, i nie usuną Z MEGO BLOGU tego taniego prowokatora. Na innych blogach nie jestem gospodarzem, ale na swoim mam prawo im być.
Cieszę się każdemu, kto ma coś do powiedzenia, niechaj nie zgodnemu ze mną, to jest DYSKUSJA, po to tu piszemy, dla wymiany zdań. A takich jak ten gołąbek z Czerskiej, w dupie mam.
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
PS: tł
7 Października, 2012 - 16:43
"Posiada konto przez 1 tydzień 1 dzień".
Tak u tego napisano, możesz zobaczyć, kolego. I to od bardzo, bardzo dawna? :)
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
@Jakub Wołyński
7 Października, 2012 - 16:44
Tak, posiada je od lat. A że wykasował poprzednie i założył nowe, to jego dobre prawo. Skończyłem dyskusję.
tł
7 Października, 2012 - 16:55
No i moje dobre prawo nie życzyć sobie tych brednie czerskich na swym blogu..
Też skończyłem dyskusję (tą) :)
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
TŁ
8 Października, 2012 - 14:23
"...Bomba atomowa wybucha na rozkaz,
Ach, co za bezgraniczna radość!..." - Mao Zedong
Opis: dwuwiersz ułożony z okazji pierwszej udanej próby jądrowej przeprowadzonej przez Chińczyków.
"Pan" Jakub już wybuchł, tylko admini śpią.
Jakub niby Wołyński do Traube..
"...
:(((
Jakub Wołyński, 7 października, 2012 - 14:00
żydzie, spierdalaj.
Jakub Wołyński
..."
Z Traube taki żyd, jak z Wołyńskiego Polak.
Otrzymałem ciekawego maila na temat Pan Jakuba W., to z ostrożności procesowej. Mamy go na widelcu i na patelni.
Mail nie był od Basi z warzywniaka.
Dostarczył ciekawej analizy, gdyż nie bez znaczenia jest również -
Jakub Wołyński
O sobie
Lekarz okulista, neurofizjolog, PhD. Zawodowy dziennikarz oraz pisarz.
Na Boga !, skąd zatem ten język i stosunek do dyskutantów.
Nie takie patrioty tu gościły, np. Homo Polacus i inni, a kończyło się gdy im nerwy puściły i wtedy bluzgi im tylko pozostały.
Brońmy Polski, a nie nicków internetowych.
Nick Wołyński już pokazał na co go stać, ciekawe co jeszcze.
Z góry uprzedzę polemikę.
Panie "Wołyński", ja wiem, że mi z dupy menora wystaje.
Tylko mi to jakoś nie przeszkadza, bardziej wam.
Bo to wy nam ją chcecie wsadzić.
Pozdrawiam Cię TŁ
I oddaję należną "bezcześć" autorowi wpisu.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić, a tym bardziej bolszewickiej.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
???
8 Października, 2012 - 14:30
Ano słuchaj, bolszewiku: na widelcu to tyś u mnie. A patelnia tobie będzie na tym, co u cię z dupy wypiera. To tyś bezcześć chodząca oraz gadająca. Czytaj mailów od swych, - a kto jest Wołyńskim, to gówno wiesz, jako i wszyscy twoje. Kłamaj nadal.
I na mordę też uważaj, bolszewiku jwp (jam wasz prowokator). Nerwy puścić mi, to twa dupna menora nie wyrósła.
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
Nick Wołyński
8 Października, 2012 - 14:42
Bis !, bis !, Autor !
Proszę o więcej.
Zamów sobie wóz do przeprowadzki.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
@jwp
8 Października, 2012 - 14:35
"Nie chce mi się gadać" - Bogusław Linda. Skróciłem cytat...Choć może powinienem go zmodyfikować ;-))). Zamiast narzędnika, miejscownik ;-))). Gramatyka to potęga! :-)))
Pozdrawiam :-)
.
8 Października, 2012 - 10:32
Witam,
Z powodu "niecenzuralnej" dyskusji zdejmuję ten tekst ze strony głównej portalu.
W przypadku pojawienia się kolejnych wyzwisk konta osób, które będą nimi operowały, zostaną czasowo zablokowane (do momentu podjęcia decyzji przez dział "naruszeń").
Pozdrawiam,
Hun
Hun
8 Października, 2012 - 15:25
Oto co Wam powiem, chłopaki. Zdejmijcie tekst, a choć majtki. Zablokujcie blog, w dupie to mam razem z Wami. Bawcie sie nadal w gierki komputerowe. Przebywajcie w swym Matriksie za klawiaturkami na smyczy u parchów. Prorokuję Wam takie istnienie, a bardzo długie, jeśli Polaka od bydlaka nie w stanie jesteście odróżnić, i nierwy puszczać macie tym, kto zasług wobec Polski ma trochę więcej od Was (Wasze chyba zerowe, sądząc z sytuacji w kraju). Chuja zwyciężyć da się Wam. Póki ciule "dyskutują", prawdziwi walczą.
PS: mam wątpływów że choć jeden z Was ma mego wykształczenia. Oraz pochodzenia. A moja polszczyzna jest taką przez takich jak Wy. Właśnie tacy przejebali wówczas Rzeczpospolitą - oraz Wołyń z moim rodzinnym miastem. Może przejebać resztę my Wam nie pozwolimy, daj Boże.
Bóg z nami, i chuj z Wami.
Jakub Wołyński
Jakub Wołyński
Re: Hun
8 Października, 2012 - 18:17
Przykro mi, ale w powyższej sytuacji jestem zmuszony zablokować Pana konto na 48 godzin. Sprawę przekazuję dalej, do rozpatrzenia przez dział naruszeń.
pozdrawiam
Nawet wspóny wróg, pozostanie moim indywidualnym wrogiem
9 Października, 2012 - 02:02
Za to ten ogrom chamstwa jaki tu się wylał za przyczyną autora przekreśla go raz na zawsze spośród grona moich sprzymierzeńców w walce o wolną Polskę, bo nie będzie w niej miejsca dla takich, którzy swoją kulturę zaczerpnęli od burłaków i mogołów.
Brak jest dla mnie w miarę kulturalnych słów by wyrazić w cywilizowanej formie moje bezgraniczne oburzenie dla języka autora.
Obibok na własny koszt
Obibok na własny koszt