Polska bankrutuje
Cud gospodarczy się skończył, zanim się zaczął. Teraz z górki na pazurki. Przed nami chude lata, choć te były tłuste tylko dla wybrańców. Dobiega końca oszustwo neostalinowców. Platforma musi wziąć Polskę za mordę, jeśli chce zdążyć spakować walizki.
Profesor Krzysztof Rybiński mówi w rozmowie z Jackiem Nizinkiewiczem w onecie to, czym wiem od dawna. Sukces Tuska to wyłącznie sukces medialny, oparty na kłamstwach reżimowych mediów. Polska wpada w długi, przy których te gierkowskie, zakończone kartkami na podstawowe produkty, wydają się śmieszne. Czas zdjąć różowe okulary. Wprawdzie kryzys nas nie ominie, ale
będzie mniej dotlkiwy
jak pójdziemy po rozum do głowy. Najpierw należy odsunąć hucpiarzy od koryta. Potem wziąć się za reformy, zlikwidować przywileje emerytalne, postawić na innowacje, zakazać mordowania dzieci, wspierać finansowo politykę narodzin, popierać tradycyjną, katolicką rodzinę dwa plus trzy i odstąpić od obłędnego pomysłu podnoszenia podatków. Wreszcie - dać szansę młodzieży.
Mój brzuch należy do mnie? Skrobanki to nie tylko problem etyczny, lecz także gospodarczy.
http://www.youtube.com/watch?v=eqFYWWI-jAc
Post scriptum: nadciągają czarne chmury. Rząd, który okłamywał Polaków latami i wybierał tematy zastępcze, polaryzował społeczeństwo, szerzył nienawiść i sprowadził kraj na próg wojny domowej musi odejść.
Polska wymiera, a to oznacza fikcję emerytalną i nędzę dla następnych pokoleń. Koniec wasz bliski, pakujcie walizki.
Na zabawę w prezydencję Tusk – zgodnie z zasadą zastaw się, a postaw się – wydał krocie naszych pieniędzy.
W Europie następuje powolny zmierzch lewactwa i cwaniactwa.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 6907 odsłon
Komentarze
Zlikwidować mafię sądowniczą
31 Stycznia, 2012 - 21:41
Raz na zawsze trzeba się pozbyć tej sądowo-prokratorskiej organizacji. Trzeba ich rozformować wraz z ich organizacjami i stowarzyszeniami, tzw. korporacjami. One blokują pracę dla wielu zdolnych ludzi na rzecz układów rodzinnych i partyjnych. To przez nich również ludzie uciekają z kraju. Korupcja jaka tam panuje poraża! Przez to jesteśmy jako kraj tak słabi.
Nasza Szkapa
nasza szkapa
31 Stycznia, 2012 - 21:50
Jan Bogatko
Zgoda. Polska wymaga wielu reform na drodze od totalitaryzmu neostalinowców do społeczeństwa obywatelskiego.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
>Jan Bogatko
1 Lutego, 2012 - 12:09
Szanowny Janie Bogatko.Ty masz znakomity pomysl : "Na początek odsunąć hucpiarzy od koryta".Może móglbyś laskawie powiedzieć nam, jak to zrobić?.Pobujać sobie w oblokach każdy potrafi.Czy nie zauwarzyleś, w jakim kraju my żyjemy?.Jaki system panuje w naszym kraju?.Czy wiesz,że praktycznie od kwietnia ubieglego roku polska Konstytucja nie jest respektowana.Czy wiesz o tym,że każde wybory w tych warunkach mogą być sfalszowane.Czy zdajesz sobie sprawę z tego,że tak naprawdę to mamy kolejne zabory.Twój pomysl jest wspanialy,ale SIEDMIU WSPANIALYCH to byloby u nas trochę za malo.Narzekaliśmy na PRL,no to mamy "lepiej".Ludzie nie zdają sobie sprawę z tego,że tak naprawdę to nie my spowodowaliśmy zmiany w 1989r.Walęsa przeskoczyl przez mur i rozwalil ZSRR.Taki scenariusz to dla malych dzieci.O takich propozycjach, o jakich mówisz nie można pokrzykiwać,bo to POwoduje tylko uśmiech, PO przeczytaniu.
Pozdrawiam.
Do "Nasza szkapa''
1 Lutego, 2012 - 19:00
W zupełności się zgadzam . Ludzie którzy powinni być wzorem i przykładem nie przestrzegają Konstytucji i kodeksów . Ludzie nie mają prawa do rzetelnych procesów . Sędziowie i prokuratorzy czują się bezkarni i niestety tak jest . Nie są to osoby zaufania publicznego . Nie rozumiem jak coś takiego może istnieć w państwie nazywającym się demokratycznym. To ja jestem osobą poszkodowaną przestępstwem . Jednak z tego co widzę wszystko może się zdarzyć . Winien jest niewinnym . Niewinny może być winnym.
smutek
smutek
2 Lutego, 2012 - 09:22
Jan Bogatko
...dzielę z Panem(ą) ten smutek,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Polska bankrutuje
31 Stycznia, 2012 - 21:57
Niestety bogatko już było, teraz będzie biedniutko, chyba że pójdziemy drogą przyjaciół Madziarów
robertoli
31 Stycznia, 2012 - 22:05
Jan Bogatko
ha, ha tak!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Polska bankrutuje
31 Stycznia, 2012 - 22:07
od chwili gdy PO objęła rządy. Przecież ta ekipa nie ma zielonego pojęcia o gospodarce. Gdyby przyszło im rządzić niezależnym, suwerennym krajem, nie dotrwaliby nawet do końca pierwszej kadencji. To, że siedzą na stołkach drugą kadencję mogą zawdzięczać tylko temu, że posłusznie wykonują polecenia Brukseli. Oni nie rządzą. Oni administrują. Czy naród w końcu to zrozumie? Może jak dostanie solidnie po kieszeni to się i obudzi.
Feministki mają rację, że ich brzuch należy do nich. Natomiast nie należy do nich zabijanie dziecka nienarodzonego, które w tym brzuchu się znajduje i nie może się sprzeciwić temu ludobójstwu. Jest bezsilne. Ono tylko potrafi cofać swoje miniaturowe rączki i nóżki przed narzędziem abortera, jak dokumentują to zdjęcia USG robione w niektórych klinikach aborcyjnych. Ciekawe, co powiedziałaby niejedna właścicielka brzucha, gdyby przed pójściem na zabieg zobaczyła takie zdjęcia.
Pozdrawiam
Szpilka
Szpilka
31 Stycznia, 2012 - 22:36
Jan Bogatko
...oczywiście, ale teraz nawet niedowidzący widzą to gołym okiem. Rozmiawiałem z kilkoma b. lemingami, którzy przejrzeli!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Polska bankrutuje
31 Stycznia, 2012 - 22:36
Jakie przywileje emerytalne??? Proszę wymienić kilka przywilejów emerytalnych w Polsce, których nie stosuje się w innych krajach??? Przywileje emerytalne, wynikają bezpośrednio z potrzeby pozyskiwania pracowników na trudne odcinki przemysłu i obronności, przy jednocześnie niskich płacach??? Bo kto, pójdzie pracować w górnictwie, ledwie za średnią krajową??? A węgiel jest potrzebny. W cywilizowanym świecie, są te same argumenty. W USA, policjanci, podobno mogą odejść na emeryturę już po 10 latach, to samo w wojsku??? Nikt nie mówi, że to nie śa pełne emerytury, tylko procentowe, za ilość, przepracowanych lat??? Jest też przywilej, ale to mogą stosować wszyscy dobrowolnie, przywilej pracy aż do śmierci, każdy, nawet na emeryturze??? Pzdr.
balsam
31 Stycznia, 2012 - 22:39
Jan Bogatko
...np. wojsko. W USA, nawiasem mówiąc, przechodzi się na emeryturę dość późno. Proszę Czytelników z USA o informacje!
Z ręką na sercu czy MNIEJ młodych jest w stanie utrzymać WIECEJ staruchów (jak ja?)
Byłoby to sprzeczne z logiką.
Kiedy Bismarck wymyślił emerytury, był wysoki przyrost naturalny.
Pozdrwiam,
Jan Bogatko
Re: balsam
31 Stycznia, 2012 - 23:10
Oczywiście zgadzam się, że Bismark, był dobry dla swoich czasów, dzisiaj, jedyną reformą, byłoby uwolnienie obowiązkowych składek tzn. własna inicjatywa, dowolność, likwidacja obowiązku składkowego??? Niestety, ale wcześniejsze zobowiązania państwa(pobieranie składek na ustalonych warunkach), należy dokończyć??? Każdy, musi mieć świadomość, jakie ma możliwości i w jakiej chce żyć przyszłości, w dobie niewolnictwa i bezrobocia??? Nowoczesnej cywilizacji, gdy większość, nie ma niczego??? Pzdr.
balsam
31 Stycznia, 2012 - 23:34
Jan Bogatko
...mam kilka przemyśleń, o tym napiszę, Wydaje mi się, że można ustalić rozwiązania przejściowe (dla tych, którzy opłacali składki), a następnie odejść od emerytur, przywracając podmiotowość ludzką. Gdybym zamiast płacić haracz na emeryturę inwestował tę kwotę, to po 1. mógłbym wcześniej zrezygnować z pracy, a po 2. miałbym dzisiaj więcej do dyspozycji.
Tymczasem system mówi, że potrafi lepiej ode mnie zdabać o mnie - tak jak ten program komputerowy, który chcąc mi pomóc, utrudnia pisanie,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: balsam
31 Stycznia, 2012 - 23:44
To jest ten problem panie Bogatko, cywilizacja, nowoczesne niewolnictwo??? Trzeba mieć gotową alternatywę, zmiażdżyć to co jest??? A czy jest, taka gotowa alternatywa??? Pzdr.
balsam
31 Stycznia, 2012 - 23:47
Jan Bogatko
...wydaje mi się, że jest. Wymaga ona odwagi ale nic, co dobre, nie bywa za darmo.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
dosc pozno... ?
1 Lutego, 2012 - 05:50
Nie tak bardzo.
Bylo podobnie, jak w Polsce. Teraz jednak, z powodu brakow w kasie
Imperium ;) podwyzsza sie tzw, wiek emerytalny.
Roznie, dla roznych rocznikow.
pozdrowienia.
Pozazdrosccie jankesom wiosny w nowojorskim Central Parku:
baca.
baca.
1 Lutego, 2012 - 09:29
Jan Bogatko
...dziękuję, wiosny zazdroszczę, u nas w prowincji rzymskiej Renu minus 5 - pierwszy mróz tej zimy.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
> Jan Bogatko
1 Lutego, 2012 - 16:01
Proponuję uważnie przeczytać i obejrzeć zalączony link. Daje on wiele do myślenia.
http://www.youtube.com/embed/_4eCf6UclR4?rel=0
> Jan Bogatko
1 Lutego, 2012 - 16:17
Link o godz 16:01 zostal przez urządzenie znieksztalcony.
Prawidlowy link jest wpisany przy tekście o godz.15:55
Pozdrawiam.
ALI
1 Lutego, 2012 - 16:22
Jan Bogatko
...dziękuję!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
nasza szkapa
31 Stycznia, 2012 - 22:33
nigdy dość przyzwoitości i honoru
Masz całkowitą rację ,podstawa to nie tylko wywalić na zbity pysk tę mafię ale powsadzać prawie całe to tałatajswo z większością policyjnych bandytów do pomieszczeń z oknami ze Szkockimi firankami.Szczególnie u mnie w Lubuskim mafia przy nich to przedszkole.
nigdy dość przyzwoitości i honoru
Stary Wróbel
31 Stycznia, 2012 - 22:40
Jan Bogatko
Na całym świecie mafia to przedszkole. Ona bierze tylko 10 procent (podobno).
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Nie mafia tusko-zydo-rusko-germano-komorowska
31 Stycznia, 2012 - 23:30
ta mafia nie jest przedszkolem. Mafia, ktora lamie prawo ustanawiane przez organa panstwowe, dzialajaca poza strukturami rzadu, policji itd jest przedszkolem. Natomiast miezdunarodnaja mafia tuskowa jest potezna sila to jest "rzad" okupacyjny, dla ktorej pracuje policja, sadownictwo, instytucje prawa, prokuratura i co najwazniejsze, mafia ta ma do swojej dyspozycji wszystkie merdia antyludzkie, antypolskie. Ta mafia jest sila jest smiertelnym zagrozeniem dla kazdego kto mysli, mowi i pisze inaczej.
Salata53
31 Stycznia, 2012 - 23:36
Jan Bogatko
...dlatego musimy ją zneutralizować.
Pozdrawiam,
ps: rozmawiałem dziś z moim kuzynem w Budapeszcie. Bardzo się cieszą ze zmian, jakie wprowadził Orban.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika richo nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Polaka wymiera,31 Stycznia, 2012 - 23:44
ale wymiera PROGRAMOWO ! W sposob metodyczny , zaplanowany.
Czy jest KTOS innego zdania?
richo
richo
richo
31 Stycznia, 2012 - 23:47
Jan Bogatko
...raczej nie.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
jadziem jadziem vincent
1 Lutego, 2012 - 07:59
wiśtawio moje kasztanki
che
1 Lutego, 2012 - 09:29
Jan Bogatko
bydzie prrrrr!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
>Jan Bogatko
1 Lutego, 2012 - 12:00
Szanowny Janie Bogatko.Ty masz znakomity pomysl : "Na początek odsunąć hucpiarzy od koryta".Może móglbyś laskawie powiedzieć nam, jak to zrobić?.Pobujać sobie w oblokach każdy potrafi.Czy nie zauwarzyleś, w jakim kraju my żyjemy?.Jaki system panuje w naszym kraju?.Czy wiesz,że praktycznie od kwietnia ubieglego roku polska Konstytucja nie jest respektowana.Czy wiesz o tym,że każde wybory w tych warunkach mogą być sfalszowane.Czy zdajesz sobie sprawę z tego,że tak naprawdę to mamy kolejne zabory.Twój pomysl jest wspanialy,ale SIEDMIU WSPANIALYCH to byloby u nas trochę za malo.Narzekaliśmy na PRL,no to mamy "lepiej".Ludzie nie zdają sobie sprawę z tego,że tak naprawdę to nie my spowodowaliśmy zmiany w 1989r.Walęsa przeskoczyl przez mur i rozwalil ZSRR.Taki scenariusz to dla malych dzieci.O takich propozycjach, o jakich mówisz nie można pokrzykiwać,bo to POwoduje tylko uśmiech, PO przeczytaniu.
Pozdrawiam.
ALI
1 Lutego, 2012 - 12:06
Jan Bogatko
...to nie bujajmy w obłokach, tylko bijmy brawo Tuskowi! Moż nas wtedy pokocha i będzie lepiej rządził! Trochę więcej wazelinki, zamiast wypocin Bogatki na niepoprawnych.
Władza leży na ulicy. Jak i pieniądze.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
>Jan Bogatko
1 Lutego, 2012 - 12:13
[quote=Jan Bogatko]Jan Bogatko ...to nie bujajmy w obłokach, tylko bijmy brawo Tuskowi! Moż nas wtedy pokocha i będzie lepiej rządził! Trochę więcej wazelinki, zamiast wypocin Bogatki na niepoprawnych. Władza leży na ulicy. Jak i pieniądze. Pozdrawiam,[/quote]
Przepraszam, ale muszę interweniować w obronie Pańskiego adwersarza - ALI-ego. Zapewniam Pana, że nie jest on "wazeliniarzem", jak sugeruje Pan w treści swojego wpisu. Polecam Panu zapoznanie się z profilem ALI-ego. Jest bardzo krótki, ale wymowny. Mało jest tak zacnych Ludzi., jak ALI.
Pozdrawiam.
> limba
1 Lutego, 2012 - 12:51
Dzięki za ratunek,ale ja wyrazilem się dostatecznie jasno i nie sądzę, abym musial cokolwiek zmienić,w tym co napisalem.
>Drogi ALI !
1 Lutego, 2012 - 13:12
[quote=ALI]
Dzięki za ratunek,ale ja wyrazilem się dostatecznie jasno i nie sądzę, abym musial cokolwiek zmienić,w tym co napisalem.
[/quote]
Czasami do nieporozumień dochodzi z dość prozaicznego powodu. TY, jako Osoba bardzo doświadczona - starannie dobierasz wagę i znaczenie pisanych tutaj słów. Starasz się, aby one w nikogo zbyt mocno nie uderzały. Życie we współczesnej Polsce jest brutalne. Mnie, jako kobietę też czasami nerwy zawodzą i nawet publicznie zdarza mi się używać słownictwa nie bardzo przystającego kobiecie.(Tylko wtedy, kiedy rozmowa dotyczy polityki!) Bo czy nazwanie tuska draniem jest wystarczające? Według mnie - NIE.
Czy to, co on robi to draństwo? NIE. To coś znacznie większego aniżeli podłość. Jest na to jedno określenie sqr.......two.
Dlatego też pozwól, ALI,że przez swój OGROMNY SZACUNEK , ,jakim Cię darzę - udzielę Ci przyjacielskiej rady; kiedy piszesz o łotrach z naszej polityki - nie posługuj się językiem dyplomatycznym i wyważonym.
PISZ WPROST.
Pozdrawiam Cię, Drogi Przyjacielu bardzo, bardzo serdecznie.
"limba"
> limba
1 Lutego, 2012 - 14:05
Dzięki za dobre rady,ale języka nie zmienię.Tam,gdzie poslugują się językiem nieparlamentarnym to tam mnie nie ma. Jan Bogatko poslużyl się językiem swojskim,dlatego mu odpisalem,spokojnie, rzeczowo. I mam nadzieję,że jako czlowiek poważnie myślący zrozumie o co mi chodzi.A Ciebie zapraszam do "Celowa nagonka na Nauczycieli", gdzie pozwolilem sobie wyrazić nieco odmienne zdanie do Twojego,kojarząc sobie ZOMO z innym zakresem dzialalności.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika limba (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
>ALI1 Lutego, 2012 - 14:19
Jestem daleka od namawiania Cię do używania języka ordynarnego. Tego też nie lubię, ale łotra i złodzieja trzeba nazywać wprost. Jeśli ktoś zawłaszczy bez mojej wiedzy moją własność, to mówię wprost, że skradł, a nie wziął. Przyznasz, że jest to różnica. Może niewielka.....ale jednak ...ogromna.
Wiesz, ALI, co mnie oburza? Popatrz, jak pięknie zastąpiono wyraz "złodziejstwo"Teraz się tak pięknie, delikatnie mówi i pisze "malwersacja"., "korupcja". Prawda, jak to pięknie i niewinnie brzmi?????. Całkiem inna byłaby wymowa, gdyby napisano, że " w ministerstwie, w kancelarii rządowej..." it.d. dokonano złodziejstwa na kwotę.....w aferę tę zamieszany jest minister......
Artykuł, do którego mnie odsyłasz czytałam. Z Sybillą wyjaśniłam sytuację. Mój ostry wpis dotyczył TYLKO pewnej części nauczycieli.
Pozdrawiam Cię, ALI bardzo serdecznie.
"limba"
ALI
1 Lutego, 2012 - 16:02
Jan Bogatko
Też używam na ogół języka bez inwektyw, chyba, że mieści się to w konwencji (wówczas pozwalam sobie na złożliwości).
Ostrość języka może nawet stępić wymowę felietonu.
Ale chodzi mi o inną kwestię: o wiarę w sukces.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Limba
1 Lutego, 2012 - 13:51
Jan Bogatko
...nie wątpię w to, ale wpis był destrukcyjny.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika limba (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
>Jan Bogatko1 Lutego, 2012 - 14:25
[quote=Jan Bogatko]Jan Bogatko ...nie wątpię w to, ale wpis był destrukcyjny. Pozdrawiam,[/quote]
Czytałam jeszcze raz wpis ALI-ego., który stał się przyczyną nieporozumienia. Pisząc, że nie wystarczy 'Siedmiu wspaniałych" zapewne miał na myśli fakt, że CAŁY POLSKI NARÓD powinien się podnieść, bo faktycznie NIKT za nas tego nie zrobi tak, jak było to pokazane w filmie, którego tytuł zamieściłam w cudzysłowie.
ALI jest wielkim Patriotą i Człowiekiem bardzo rozsądnym. Marzy Mu się prawdziwie WOLNA POLSKA.
Pozdrawiam.
limba
1 Lutego, 2012 - 16:05
Jan Bogatko
...mamy zatem te same marzenia, ale one same nie wystarczą. Aby podniósł się cały naród, musi każdy wstać PO KOLEI. Ja zaczynam od siebie, nie oglądając się na innych. I apeluję o to samo!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
> Jan Bogatko
1 Lutego, 2012 - 12:54
Z Twojej odpowiedzi na stanowisko, jakie przedstawilem odnoszę wrażenie,że chyba mnie nie zrozumialeś. A dużo wazelinki znajdziesz w sejmie,szczególnie w PO.
ALI
1 Lutego, 2012 - 13:54
Jan Bogatko
Z wpisu zwrozumiałem, że nie jesteśmy w stanie obalić neostalinowców.
Jeśli to niewłaściwy wniosek, proszę o korektę.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
> Jan Bogatko
1 Lutego, 2012 - 14:48
Bardzo dobrze zrozumialeś.Same scyzoryki tu nie wystarczą.Można próbować jak w Islandii,ale my jesteśmy "zieloną", a nie bialą wyspą.Rozumiem Twoje intencje,ale walczyć i zginąć to nie jest sztuka. Sztuką jest tak walczyć, aby nie zginąć.
Pozdrawiam
>ALI
1 Lutego, 2012 - 14:59
Masz rację ALI . Już dość krwi wsiąkło w polską ziemię. I nie tylko tutaj. Polacy wrażliwi na cudzą niedolę i niewolę - nigdy nie odmawiali swej pomocy tym, którzy jej potrzebowali.
Oni w nas siłą - my w nich -swoją mądrością, bo TYLKO dzięki niej POLSKA przetrwała. Oby i tym razem nastąpiła pozytywna jedność w Narodzie i doprowadziła nas do WOLNEJ POLSKI., czego sobie i nam wszystkim życzę.
Pozdrawiam Cię, ALI serdecznie.
ALI
1 Lutego, 2012 - 16:20
Jan Bogatko
...ja nie jestem rewolucjonistą. Dla mnie najważniejszą sprawą jest edukacja i budowa społeczeństwa obywatelskiego. Myśl jest potężniejsza od kuli.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
>Jan Bogatko
1 Lutego, 2012 - 16:42
Wczoraj na portalu ukazał się bardzo interesujący artykuł " Odezwa ulotka do nauczycieli i uczniów" autorstwa Mix-a. Polecam zapoznać się z treścią proponowanej ulotki. Mix prosi nas o poddawanie swoich sugestii i pomysłów. Proponuję, abyśmy się w tę akcję zaangażowali. Mieszkam pomiędzy dwiema szkołami - podstawową i liceum ogólnokształcącym i jeśli tylko akcja ruszy - chętnie wezmę w niej czynny udział. Czasem wolnym dysponuję.
Ulotki powinny być identyczne w całym Kraju.
Pozdrawiam.
> Jan Bogatko
1 Lutego, 2012 - 15:55
Proponuję uważnie przeczytać i obejrzeć zalączony link. Daje on wiele do myślenia.
http://www.youtube.com/embed/_4eCf6UclR4?rel=0
>Jan Bogatko
1 Lutego, 2012 - 12:06
Szanowny Janie Bogatko.Ty masz znakomity pomysl : "Na początek odsunąć hucpiarzy od koryta".Może móglbyś laskawie powiedzieć nam, jak to zrobić?.Pobujać sobie w oblokach każdy potrafi.Czy nie zauwarzyleś, w jakim kraju my żyjemy?.Jaki system panuje w naszym kraju?.Czy wiesz,że praktycznie od kwietnia ubieglego roku polska Konstytucja nie jest respektowana.Czy wiesz o tym,że każde wybory w tych warunkach mogą być sfalszowane.Czy zdajesz sobie sprawę z tego,że tak naprawdę to mamy kolejne zabory.Twój pomysl jest wspanialy,ale SIEDMIU WSPANIALYCH to byloby u nas trochę za malo.Narzekaliśmy na PRL,no to mamy "lepiej".Ludzie nie zdają sobie sprawę z tego,że tak naprawdę to nie my spowodowaliśmy zmiany w 1989r.Walęsa przeskoczyl przez mur i rozwalil ZSRR.Taki scenariusz to dla malych dzieci.O takich propozycjach, o jakich mówisz nie można pokrzykiwać,bo to POwoduje tylko uśmiech, PO przeczytaniu.
Pozdrawiam.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Archiwum X nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
"Oto Polska okragla w kolko golona"15 Lutego, 2014 - 19:24
No coz nic dodac nic ujac "Oto Polska okragla w kolko golona"
link: http://bloahaha.bloa.pl/2013/10/08/oto-polska-okragla-w-kolko-golona/
Cyja to wina?
Nasza drodzy panstwo. Nie mamy prawa o to oskarzac niogo, bo to nasza wina.
Polska bankrutuje
28 Maja, 2014 - 00:12
Polacy zawsze zganiają na innych swoje niepowodzenia.
Polska bankrutuje, to oczywiście wina Żydów, Ukraińców, Cyganów i Ruskich. A to ze dajemy rozkradać innym nasz kraj dookoła to oczywiście wina Tuska.
Polska bankrutuje : http://polskabankrutuje.ckg.pl/
Niestety my mali ludzie nic na to nie poradzimy.
Nikt nie rozumie Polakow nawet oni sami