Kłamstwa jazgdyni i jego manipulacje
Po przeczytaniu wpisu blogera jazgdyni- POLIN- manipulacja dla pożytecznych idiotów nie mogę milczeć i jestem zmuszony na ten wpis zareagować. Jestem zmuszony zareagować na jego kłamstwa, manipulacje i wybielanie samego siebie. Tłumaczy on siebie pisząc, że jest pistoletem, człowiekiem, który często pisze szybko i pod wpływem emocji, zanim przemyśli to, co rzuca w internet. Jeżeli ktoś kłamie, to nie ma to nic wspólnego z porywczością i bycie człowiekiem, który właśnie wyskoczył z wanny z gorącą wodą.
Co ma wspólnego z porywczością tekst, że Ukraina przeprosi Polaków za Wołyń wtedy, gdy się wzmocni. Ukraina nie tylko nie przepuściła świątecznego transportu z darami dla Polaków mieszkających we Lwowie i na terenach, które do czasu drugiej WŚ należały do Rzeczypospolitej, ale nie przeprasza za zbrodnie na Wołyniu i Lubelszczyźnie, lecz gloryfikuje Banderę, stawia jemu pomniki i nazywa ulice jego imieniem.
Przejdę teraz do kłamstw i innych wypowiedzi jazgdyni, które otworzą oczy tym, którzy traktują tego człowieka jak patriotę. Jazgdyni nigdy nie napisał, że babcie na Podkarpaciu straszyły dzieci rezunami, słowo Podkarpaciu dodał dopiero w grudniu ubiegłego roku, a więc zaledwie kilka tygodni temu. Tutaj zamieszczam jego oryginalny komentarz sprzed ponad pięciu lat:
jazgdyni - 13 Września, 2014 - 07:24
Witam
Kawał solidnej roboty. Choć to takie przerażające...
Czy znowu pojawią sie tutaj dyszący nienawiścią do Ukrainy? Bo babcie straszyły ich krwawymi rezunami?
Cóż mnie zawsze bardziej niż azjatycka dzicz w amoku, która ujawniła się na Wołyniu, bardziej przerażał kurdupel Jeżow, czy doktor Mengele, którzy naukowo i zgdonie z paragrafem, na zimno mordowali tysiące.
Co jest gorsze - planowana urzędowo zbrodnia, Katyń, lub Aushwitz, czy dzikusy mordujące wszystko co popadnie?
Trzeba odrzucić emocje i na zimno się zastanowić.
Przemysł zbrodni, to coś najgorszego, co człowiek mógł drugiemu człowiekowi uczynić.
Tu moje słowa: Jak widzicie nie ma tu ani słowa o Podkarpaciu.
Pozdrawiam i dziękuję
Podoba mi się!
4
Nie podoba mi się!
-13
Źródło: https://niepoprawni.pl/blog/6063/rzez-polakow-rozkaz-jezowa-cz2
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
https://niepoprawni.pl/blog/6063/rzez-polakow-rozkaz-jezowa-cz2
Bloger o którym piszę, kłamał też, że ówczesny prezydent Ukrainy Poroszenko przeprosił Polaków za rzeź na Wołyniu. Jest to jego kolejne kłamstwo, Poroszenko złożył wieniec pod pomnikiem ofiar tego ludobójstwa, lecz nigdy za nie, nie przeprosił, wręcz przeciwnie, to za jego prezydentury zostało ustanowione prawo, które nakazuje karania wszystkich oskarżających Ukraińców o te straszne zbrodnie, zarówno tych mieszkających na Ukrainie jak i odwiedzających to państwo. Poza wyzwiskami i oskarżaniem o manipulacje i kłamstwa ten jazgdyni niczego nie potrafi, licząc na krótką pamięć czytelników i blogerów, zapomniał on, że w internecie nic nie ginie.
jazgdyni: Na niepoprawnych (nie zaglądałem 2 dni) Wołyń przed Konferencją NATO. A Poroszenko przeprosił i ukląkł przed Pomnikiem Wołyńskim.
Bardziej patrzymy wstecz, zamiast spoglądać do przodu. 3 lata 6 miesięcy temu
Tu jest moja odpowiedź na powyższe: Jan 5 at 12:38 PM
Roman z USA: Ktoś tu kłamie i manipuluje. "Bardziej patrzymy wstecz, zamiast spoglądać do przodu". Skąd my to znamy, Bolek też tak pieprzył. Poroszenko nie przeprosił, złożył hołd, a to duża różnica. Za mówienie i pisanie źle o Banderze i jego sadystycznych bandziorach Poroszenko grozi wsadzaniem do więzienia. Takie jest tam prawo, które dotyczy także obcokrajowców. Gdzie jest cytat, że Poroszenko przeprosił? 3 lata 5 miesięcy temu
Przypominam też to, co on pisał o Polonii i Polakach mieszkających poza Polską. Według niego to tchórze i swołocz. Robił to nie tylko jeden raz, szczególnie wskazywał na tych z Kostaryki (akurat wtedy pisałem o moim pobycie w tym bardzo przyjaznym państwie). Dla niego nie jest ważne co Polonia robiła, robi i będzie robić dla Polski, oraz dlaczego i jak znalazła się poza Ojczyzną.
jazgdyni - 23 Listopada, 2019 - 10:44
Pan Leopold ma dużo rozumu. W odróżnieniu od pana. Uciekinier i zdrajca ojczyzny przechodzi do etapu szczucia innych. Swołocz, to zawsze swołocz...
Poniżej zamieszczam coś, co napisał on odpowiadając dla Jjj, według niego największym wrogami Polski byli zawsze sami Polacy, świnie i zdrajcy. Według niego nie są to ruscy, szkopy, czy tacy przywiezieni do Polski na czołgach, a szczególnie ci ze zmienionymi nazwiskami. To wszystko pisze człowiek, który nie jest głupkiem, ale człowiek, który określa innych takimi słowami gdy kłamie, lub gdy brak jemu argumentów.
Jestem jakim jestem: Kacap, szwab, żyd, banderowiec, to najwięksi wrogowie Polski, kolego Janie. Kacap chce czołgami i samolotami, a żydzi i szwaby, chcą finansowo i gospodarczo, a banderowcy czekają by wbić nóż w plecy, jak się nadarzy okazja. 1 rok 6 miesięcy temu
jazgdyni: Jjj >>> Bzdury Marku gadacie. Największym wrogiem Polski był zawsze durny Polak. Świna i zdrajca. To on myśląc o swojej chacie, nawoływał wszystkich do buntu przeciw demokratycznej władzy. Jak kto tutaj? 1 rok 6 miesięcy temu
Źródło: https://niepoprawni.pl/shoutbox?page=20
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
Poniżej jest jego twierdzenie, że Polak i Ukrainieć to to samo.
jazgdyni: Ukraińcy to przecież Polacy. Jak Kaszubi, czy Ślązacy. Sowieci próbowali mieszać, wybić wielkim głodem, przywieźć swoich kałmuków, lecz prawdziwej polskości prawdziwych mieszkańców Ukrainy zniszczyć nie zdołali. 4 lata 12 miesięcy temu
lju: Ukraina powinna pożegnać stalinowskie dziedzictwo i zwrócić Polsce Lwów, a w ramach przeprosin za rzeź Polaków potępić winnych, zaś żyjących oprawców osądzić i ukarać tak, jak uczył wielki ukraiński bohater Jeremi Wiśniowiecki - palik dla nich, nie pomniki! Swoją drogą dziwne, że oni Chmielnickiego zdrajcę i bandytę sobie obrali za "ojca założyciela", który oddał Ukrainę Rosji, nie zaś tego wielkiego Rusina, który z Moskwą walczył... 4 lata 12 miesięcy temu
tadman: >jazgdyni Stalin głodził Wschodnią Ukrainę, a nie, wrogą nam często, Zachodnią Ukrainę; ci nie znali hołodomora. 4 lata 12 miesięcy temu
jazgdyni: > lju; tak zwrócić nam Lwów, a my Niemcom Breslau i Stettin. Czy to my ustalaliśmy granice? Tzn. Polska i Ukraina? Byliśmy bezwolni i nadal jesteśmy. Ruskie sobie weszły i Krym zabrały. Bo są mongolską dziczą. My należymy do innej cywilizacji.
Ukraina, jako państwo i naród powoli się krystalizuje. Tak na prawdę nie wiemy, co z tego będzie.
Pamiętacie jak Litwa uzyskala niepodległość? Jakie były nadzieje? I co? Teraz to chyba największy wróg Polski. 4 lata 12 miesięcy temu
Źródło: https://niepoprawni.pl/shoutbox?page=49
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
Mój komentarz na ten ostatni zamieszczony tu jazgdyni:
Proszę zwrócić uwagę na to, że ten człowiek uważa, że sytuacja historyczna Lwowa, Wrocławia i Szczecina jest identyczna.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 8849 odsłon
Komentarze
Ukraina jest słabiutka, a mimo to harda. Jak okrzepnie będzie
6 Stycznia, 2020 - 01:58
bardziej harda. Tak, jak JzG może napisac ktoś, kto nigdy nie miał do czynienia z tamtejszymi ludźmi. Każde ustępstwo traktują nie jako kompromis, ale jako oznaka, że się ich boisz. Z drugiej strony zabrnęli w ślepy zaułek - 90% żyjących teraz postrzega UPA poprzez pryzmat powojennej walki z Sowietami. Więc może trzeba edukować choćby poprzez tłumaczenie, że UPA była wyjątkowo mocno zinfiltrowana przez NKWD.
Ja nie miałem nigdy
6 Stycznia, 2020 - 02:13
do czynienia z "tamtejszymi" ludźmi. To co działo się na Wołyniu i Lubelszczyźnie znam z opowiadań rodziców, jednego dziadka (drugi zginął w czasie wojny), moich babć, archiwalnych zdjęć, filmów i literatury.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
A ja miałem. Sporo ich mieszkało jeszcze pod koniec lat 1960tych
6 Stycznia, 2020 - 02:21
pod.... Wrocławiem. Nagle okazali się Polakami, byleby w Sowietach nie zostać. Z drugiej strony nasi potrafili wyłapać tych "aktywnych". I nawet mundur milicyjny nie pomógł. A czasem inni milicjanci potrafili odstrzelić podczas akcji byłego striłca...
Ci straszeni rezunami
6 Stycznia, 2020 - 01:58
Jak widzicie, ci straszeni rezunami, to nie dzieci z Podkarpacia, lecz wszyscy, którzy pisali na Niepoprawnych o tych straszliwych zbrodniach i ci, którzy nie chcą, aby pamięć o tym okropnym, barbarzyńskim ludobójstwie nie została wymazana z historii. Dla jazgdyni ruscy to dzicz, ale ukraińskie chłopstwo mordujące okrutnie dzieci swoich sąsiadów i ich "duchowni" to już nie.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Pamięć.... Z mojej rodziny na szczęście nie zginął nikt, moze
6 Stycznia, 2020 - 02:09
dlatego, że żyli we Lwowie i okolicach. Ale wujek ostro działał w Samoobronie. Natomiast babcia pamiętała do śmierci oczy tych, którzy musieli uciekać, a którym dawała u siebie w domu schronienie.
Nie dyszę nienawiścią
6 Stycznia, 2020 - 03:45
Nie dyszę nienawiścią, lecz domagam się od rządzących Polską i od rodaków upamiętniania bestialsko pomordowanych Polaków, a nie przemilczania tych zbrodni. Od Ukraińców i rządzących Ukrainą chcę usłyszeć słowa przeprosin i zaprzestania gloryfikowania bandziorów, budowania im pomników i stawiania znaku równości między akcją "Wisła", a bestialskimi mordami. Aby można było mówić o pojednaniu musi być żal za grzechy i przeproszenie Polaków, wszystkich Polaków, nie wolno czekać, aż banda się wzmocni. Wybranym przez Polaków rządzącym nie wolno udzielać Ukrainie pomocy bez stawiania im warunków.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Wycieczki osobiste to na pocztę wewnętrzną
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Tezeusz (niezweryfikowany) został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
6 Stycznia, 2020 - 08:49
Autorze a może ciekawy materiał zamieścisz a wycieczki osobiste - kogo ! Kogo to obchodzi no kogo ? Daje 1.
Zamilcz
6 Stycznia, 2020 - 09:08
Jak ciebie to się nie tyczy, - 6 dla ciebie.
Mnie obchodzi, cwaniaczku
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Tezeuszu! - Kłamstwa demaskuje się publicznie,...
6 Stycznia, 2020 - 12:42
... aby owo ujawnienie przyniosło pozytywny skutek, nie zaś na poczcie wewnętrznej! To po pierwsze.
Po drugie: nie pouczaj starszego od ciebie wiekiem i stażem blogera Romka, co ma pisać na NP! Tak żeś się już "wyżarł" na naszym serwisie i uważasz, że ci wolno być bezczelnym?
Po trzecie: zamiast pouczać innych, - sam weź się za naukę pisania w języku polskim! Nawet w tym jednym zdaniu, cyt.: "Autorze a może ciekawy materiał zamieścisz a wycieczki osobiste - kogo ! Kogo to obchodzi no kogo ?" dopuściłeś się totalnego błędu stylistycznego oraz aż sześciu błędów interpunkcyjnych!
Dla ciebie nie istnieją znaki interpunkcyjne, które nazywają się przecinkami? A to z jakiej racji? Ponadto: - kto ci kazał robić spacje przed postawieniem wykrzyknika i znaku zapytania? Tak wg ciebie nakazują zasady polskiej pisowni??? Co gorsze, - takie błędy popełniasz notorycznie w swoich tekstach, które publikujesz na "swoim" blogu na NP.
Satyr
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Satyr !
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Tezeusz (niezweryfikowany) został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
6 Stycznia, 2020 - 13:01
Z ciebie taki satyr jak z " koziej dupy razentasze" to z żargonu żeglarzy. Ucz się. !
Romku
6 Stycznia, 2020 - 09:03
Do dzisiaj twierdzę, że szwaby, kacapy, żydzi i banderowcy to nacje które chcą zlikwidować Polskę z map Europy i świata.
I podzielić się bogactwem Polski.
Polski patriota nigdy nie będzie wychwalał antypolskiego filmu opluwającego Polaków jak "Ida" choćby obsada była z najlepszych aktorów świata, a gra ich była genialna.
Tak jak Polski patriota nie może zapomnieć o mordach banderowców na bezbronnych Polskich cywilach.
Pozdrawiam.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Autor
6 Stycznia, 2020 - 12:16
Ja kilka razy pisałem na temat zbrodni ludobójstwa OUN-UPA na Polakach. M.in. tu: https://krzysztofjaw.blogspot.com/2019/07/bestialstwo-oun-upa-na-polakach-i-kilka.html
Mam też w rodzinie dużo wspomnień na ten temat, bo moja mam wraz z rodzicami i siostrami zdołała uciec od mordu Ukraińców do Lublina-Lubartowa a później osiedliła się w Garbowie. Na terenie Ukrainy i dawnych polskich kresów zostawili cały majątek.
Dla mnie okrucieństwo Ukraińców jest czymś gorszym niż nawet zabicie kulą w tył głowy czy rozstrzelanie. Z rąk Banderowców Polacy ginęli okrutnie, w koszmarnych cierpieniach zadawanych przez swołocz ukraińską i dla mnie jakakolwiek gloryfikacja Ukrainy na dzień dzisiejszy jest obelgą.
Pozdrawiam
krzysztofjaw
Ten komentarz Jzg,
6 Stycznia, 2020 - 17:10
który był napisany przez niego ponad 4 lata temu na temat "tfurczości" Patmo Jana, podoba mi się i dlatego zamieszczam go ponownie. Zgadzam się z nim w 100%.
jazgdyni: A gdy czytasz Patmo Jana,
sraczkę będziesz miał od rana 4 lata 3 miesiące temu
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Romanie!
6 Stycznia, 2020 - 17:24
Za ten wpis masz +6 (+24), ale - co ma do tego cytat opinii JzG na temat Jana Patmo, w dodatku - sprzed lat czterech/
Serdecznie pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Katarzyno,
6 Stycznia, 2020 - 17:44
przyznaję Tobie rację, a za ocenę i komentarz dziękuję. Zareagowałem tak dlatego, że od Patmo na przeciągu tych czterech lat oberwałem sporo minusów.
Pozdrawiam serdecznie.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Nie chciałbym się co chwilę powtarzać...
6 Stycznia, 2020 - 23:29
Nie chciałbym się co chwilę powtarzać, ale powtórzę raz jeszcze, że minusów nie stawiam. Proszę więc z pretensjami zwracać się pod adresem podających się za przyjaciół... inaczej.
PS Jak widać, ci przyjaciele inaczej nie zasypiają gruszek w popiele!
jan patmo
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika a nie mówiłem (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Roman z USA...6 Stycznia, 2020 - 18:38
A jak to wytłumaczyć, że działalność tego grafomana i antypolaka "dzona patmo" na portalu, została "wyceniona" na 139869 punktów dodatnich ???
Nie zauważacie NIEPOPRAWNI jak działa ten portal i dlaczego "właściciel" i jego "chłopcy z ferajny" doprowadzają do takich sytuacji???
Nie zauważacie, że takich ASÓW działa tu więcej ?
Te portalowe sukinsyny robią to co chcą i jak chcą pod czujnym, opiekuńczym okiem Gawriona .
Gawrion nie "zauważa", że to antypolskie bydło obraża porządnych ludzi na portalu, ze szczególną zawziętością pastwiąc się nad naszymi kobietami, jednocześnie nie przebierając w słowach , ani podłych metodach ???
Mi Gawrion odebrał rangę blogera, tłumacząc to zbyt długą zwłoką w zamieszczeniu przeze mnie tekstu :).
Zastanawiam się, jak Gawrion zareaguje na przytoczone przez "Romana z USA" ewidentne kłamstwa i manipulacje niejakiego "jazgdyni"...
Bardzo prawdopodobne jest to, że zadzwoni do niejakiego "jazgdyni" i jak zawsze, uzgodnią, kogo na portalu pogrążyć...
Bagno, dno i kilometr mułu...
Jednym słowem, portal teoretyczny...
@ANM - Ty lecz się na nogi, bo na głowę za późno!
6 Stycznia, 2020 - 19:25
Cierpisz na urojenia i wszelkie perswazje nie mają sensu - tacy jak Ty, z chorymi przekonaniami, nie reagują na żadne tłumaczenia.
Ten stek pomówień to typowy zestaw oskarżeń osób z manią prześladowczą.
Lepiej z mądrym zgubić, niż z takim jak Ty - znaleźć... Na razie - jest tu takich tylko trio. Całe szczęście,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
kasia...
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika a nie mówiłem (niezweryfikowany) został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
6 Stycznia, 2020 - 20:31
"Lepiej z mądrym zgubić, niż z takim jak Ty - znaleźć..".
Parafrazując twoje kasiu słowa, lepiej spokojnie umrzeć, niż poddać się tobie leczeniu, narażając na potworną śmierć...
Ten co nie mówi!
6 Stycznia, 2020 - 20:41
A kto Tobie proponuje jakiekolwiek leczenie?
Na wszelkie leczenie jest po prostu zbyt późno. Szczęśliwego, długiego życia - w świecie urojeń!
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
kasia...
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika a nie mówiłem (niezweryfikowany) został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
6 Stycznia, 2020 - 20:49
Racja, przecież ty jesteś "ekspertem" od wyłącznie fałszywych diagnoz :).
Gdzie tobie do leczenia ? :).
P.S. Przecież wiesz "chcesz się leczyć u katarzyny, masz pewne odleżyny" :).
@a nie mówiłem
6 Stycznia, 2020 - 21:58
Panie @a nie mówiłem, próbował pan na nr 112?
I co panu powiedzieli?
Przyjadą?
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika a nie mówiłem (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
haski...6 Stycznia, 2020 - 23:00
Niestety kundlu, muszę cię zmartwić, musisz wytrzymać. Dzwoniłem pod ten numer w twojej sprawie, ale podali mi numer do weterynarza.
Podać ?
W zasadzie zalecali przegłodzić przez dwa dni i obserwować, czy nadal obsrywasz kąty w mieszkaniu, ale o to poproś rodzinę, bo ja nie mam takich możliwości.
Przykro mi, zrobiłem co mogłem.
anm
7 Stycznia, 2020 - 06:07
Mowisz: "A jak to wytłumaczyć, że działalność tego grafomana i antypolaka "dzona patmo" na portalu, została "wyceniona" na 139869 punktów dodatnich ???"
Zdaje sie, ze masz ponad 5000 minusow i zadnego plusa - punkty blogera 0. Nie rozumiem dlaczego obrazasz kolege, ktory posiada ponad sto razy wiecej szacunku na tym portalu niz ty - chcialbys znizyc go do twojego poziomu? Nie widzisz, ze nikt cie tu nie lubi? Zmien swoje obyczaje, albo opusc ten portal, zanim cie wyrzuca. Juz cie raz prosilem, zebys zaczal pisac cos z sensem. Prosze jeszcze raz - sprobuj.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
Leszek1...
8 Stycznia, 2020 - 00:03
Obiecywałem sobie, że nie będę odpowiadać na twoje zaczepki, ale skoro chcesz...
Ty nigdy nie zrozumiesz co dzieje się w Polsce i na tym portalu, bo jesteś jak zdechła ryba płynąca z portalowym nurtem.
Świadczą o tym choćby te twoje ochy i achy nad idiotycznymi tekstami portalowych idiotów.
Podobnie jak oni, ty również jesteś wyznawcą portalowych punkcików.
Gdybyś był odrobinę rozgarnięty, mógłbyś zauważyć, jak to punktowanie tu działa i kto jest kto na portalu.
Niestety emigracyjna sierotko, myślisz, że Polska, to amerykańska telenowela i dajesz się rozjechać tutejszym cwaniakom i oszołomom.
Polska, to niestety teren ostrej, bezwzględnej wojny informacyjnej, a ty jesteś ofiarą tej wojny. Ofiarą na własne życzenie.
P.S. Tylko mi nie mów, że "z oddali widać więcej", bo jest to najgłupsze stwierdzenie, które często powtarzają emigracyjne niedouki...
Portalowa"elyta" tak ogłupiła cię pseudopatriotycznymi sloganami, że omal z radości nie narobisz w spodnie.
Pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że jesteś tylko naiwny, a nie totalnie głupi...
No to pokaż nam idiotom...
9 Stycznia, 2020 - 05:02
No to pokaż nam idiotom, jak wyglądają twoje mądre teksty. Czekamy na nie z niecierpliwością.
jan patmo
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika a nie mówiłem (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
dzon patmo...9 Stycznia, 2020 - 20:09
A jednak sukces, sam zauważyłeś, że jesteście idiotami :).
biesy i sukcesy
9 Stycznia, 2020 - 21:26
biesy i sukcesy
w głowie ci harcują
czerwone biesy
z tego to się biorą
twoje sukcesy
PS Proponuję na początek wizytę u dobrego psychiatry, a potem dłuższą terapię. Proszę się nie oszukiwać - próby "dowartościowania" się na Niepoprawnych nie zastąpią leczenia!
jan patmo
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Panie Leszku, 3 lata na Niepoprawnych...8 Stycznia, 2020 - 19:25
...a żadnej orientacji kto kim jest ?
Czy nie zauważył pan, że wartość komentarzy jest odwrotnie proporcjonalna do ilości posiadanych punktów i odsłon?
Czy nie zauważył pan , że największą ilością pozytywnych ocen, na Niepoprawnych,szczycą się najwięksi psychopaci i megalomani, stowarzyszeni z władcą portalu, który perfidnym regulaminem utrąca patriotów ?
Jakie znaczenie ma dla Polski i portalu czy ktoś kogoś lubi? Wyrzucenie z tego portalu...to tylko chluba dla wyrzuconego, przed czym pan ostrzega?
Szacunek na tym portalu...? Wolne żarty panie Leszku. Nie wszystko złoto co się świeci !
Verita
Pani Verito
9 Stycznia, 2020 - 05:14
Nie w tym lezy sedno kto kim jest, tylko co, jak i dlaczego pisze w okreslony sposob. Mniej wiecej orietuje sie who's who, lecz oceniam wylacznie tresc postu, a nie osobe. Kilkakrotnie dawalem plusy tak nielubianemu tu Zawiszy, czy nawet Kontrikowi broniacemu logicznie swojego narodu, a Pani tez przylozylem kiedys pale, chyba za wdawanie sie w klotnie. To nieprawda, "że największą ilością pozytywnych ocen, na Niepoprawnych,szczycą się najwięksi psychopaci i megalomani, stowarzyszeni z władcą portalu..." Wystarczy spojrzec na A n m, ktory jest wyraznym przykladem psychopaty. Podobnie wykazalem panu Jazgdyni, ze niewiele osob go tu lubi, a przeciez dalem mu chyba kilka plusow za rzeczowe wypowiedzi, mimo ze obrazal mnie w bardzo podly sposob. Wlasnie bardzo bym chcial, zeby na tym portalu zapanowal wzajemny szacunek wsrod jego uczestnikow i zamiast bezmyslnego okladania sie wyzwiskami, nastapila wymiana argumentow. Zdawalo by sie, ze to takie proste, prawda?
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
O tym jak perfidna...
6 Stycznia, 2020 - 18:26
O tym jak perfidna - iście szatańska - gra toczy się przeciwko Polsce i Polakom świadczy choćby to, że upowska wersja historii wyłożona przez nowego kierownika ukraińskiego "IPN" pojawia się zaraz po stalinowskiej, wygłoszonej przez kagiebowskiego moskiewskiego samodzierżawcę.
Ta synchronizacja wspomnianych antypolskich działań daje wiele do myślenia. Nie mniej wymowne są urządzane w tym samym czasie antypolskie harce (patrz choćby wściekłe ataki na Józefa Piłsudzkiego, a tak naprawdę to ataki na Polskę) urządzane na Niepoprawnych przez mieniących się "największymi patriotami i katolikami"!
jan patmo
Witam Panie Romanie
6 Stycznia, 2020 - 22:52
Za notkę dałem 5-tkę lecz za poszczególne komentarze dla Pana, JJJ, Satyra, Rebeliantki, Verity, ANM, niestety nic dać nie mogę gdyż portalowe GTW (Goowno Trzymające Waadzę) swoimi ZOMO/wskimi pałami odebrało mi taką możliwość i dlatego przepraszam że tak "w kupie" ale każdemu z Was daję po wirtualnej 5-ce z plusem
Odwiedziłem po raz pierwszy ten portal nie tak dawno temu lecz szybko zacząłem odwiedzać go dużo rzadziej właśnie ze względu na to że nie jest to portal wymiany poglądów a zwykła tuba propagandowa jedynej słusznej Żoliborskiej linii - bez znaczenia czy Polskiej, czy anty-Polskiej
Najzwyczajniej w świecie czytając niektóre wątki to aż rzygać się chce od tej natrętnej propagandy i znikania komentarzy tych "nie po linii" - dlatego też nawet w miejscu gdzie miałem obszerniej odpowiedzieć akurat temu oszołomowi z Dyni o jego głupocie i niewiedzy sobie odpuściłem gdyż... szkoda na to czasu
Ale jak już jest temat o jego manipulacjach i łgarstwach oraz megalomanii i zarozumialstwie wkleję pewne fakty sprzed dosłownie kilku dni
W akurat Pana notce:
https://niepoprawni.pl/blog/roman-z-usa/oswiadczenie
Stająca w Pana obronie Pani Katarzyna Tarnawska napisała 16 Grudnia, 2019 - 22:48:
"To Roman był wśród tych Polków, którzy w Stanach protestowali przed polską ambasadą podczas stanu wojennego, to Roman wówczas głodował.
To Roman walczył, zwycięsko, wraz z innymi polskimi patriotami w Stanach, przeciwko przesunięcia Pomnika Katyńskiego w Jersey City...
Roman jest polskim patriotą! Bez żadnych wątpliwości!
Źródło: https://niepoprawni.pl/blog/roman-z-usa/oswiadczenie
17 Grudnia, 2019 - 04:31 Yntelygent z dyni odpowiedział dla niej tak:
"Proszę wybaczyć, czy sama, na własne oczy to widziałaś, czy tylko "on to mówił"?Bo mnoży nam się bohaterszczyzna okrutnie im dalej od tamtych czasów"
Podważając Pana czyny dla wizerunku Polski z braku na to DOWODÓW
(widać stare nawyki z UB bądź SB)
Ale zaraz kilka godzin później już sam siebie i to Z CAŁĄ RODZINĄ zobaczył w TV:
"Oglądaliśmy z rodziną TVP Info, program "Nie da się ukryć" Dokładnie o 21:14 ze zdumieniem zobaczyłem siebie, wówczas studenta elektroniki PG, prowadzonego przez ZOMOwca, w czasie grudniowych walk 1970. Wielokrotnie powtarzaliśmy i cała rodzina potwierdziła, że to ja. Nie wiem, czy to Gdańsk, czy Gdynia. Biłem się tam i tu"
Źródło: https://niepoprawni.pl/blog/jazgdyni/ujrzec-siebie-z-przed-pol-wieku
17-go grudnia WE WTOREK akurat CAŁĄ RODZINĄ oglądali telewizyjne wiadomości po godzinie 21-szej
Hiiiiii śmiech na sali
I co więcej każdy go tam rozpoznał a nawet oglądali to po kilka razy - to co NAGRYWALI?
(znów stare nawyki z pracy?)
Całą rodziną tzn. z kim?
Mając obecnie 70-80 lat kto tam obok mógł siedzieć?
No żona i kto jeszcze? Ojciec, matka, dziadek, pradziadek...?
Bo nie sądzę że jeśli ma to 50-cio letnie dzieci wpadły w połowie tygodnia obejrzeć wiadomości wyczuwając że pokażą w nich tatę z nie wiadomo skąd sprzed 50-ciu lat
Śmiech........
Oczywiście nie pamięta nawet gdzie go tam ZOMO prowadziło ani też tego że było ZOMO'wców dwóch a pisał o jednym itd itd.
Zadałem mu kilka pytań lecz oczywiście poza pluciem jadem odpowiedzi nie dostałem
Na koniec dałem mu taką oto radę, a zarazem propozycję:
"W tamtych czasach bardzo modne było robienie sobie wielu zdjęć i z całą pewnością pan też takowe posiada
Więc w czym problem zrobić sklejkę kadru z filmu z pana fotką z tamtych lat?
Chyba że wszystkie ma pan w mundurach - ale nie chodzi o ubranie tylko twa... oblicze i wystarczy tylko ono - uszatkę, czy beret z gwiazdą można wymazać jak serduszko WOŚP'u z klapy myrchy
Każdy chętnie pozna kawałek Polskiej historii, więc może pan poświęcić na to kilka minut"
Źródło: https://niepoprawni.pl/blog/jazgdyni/ujrzec-siebie-z-przed-pol-wieku
Ale tak go to zatkało że nawet na bluzgi się nie wysilił
A wystarczyło pokazać zdjęcie z tamtych czasów gdy był wielkim wojownikiem i temat byłby udowodniony
Od tamtej pory dostałem o nim kilka wiadomości oraz źródeł gdzie można poznać jego "radosną twórczość" i nie wiem już sam czy bardziej mam się teraz z niego śmiać czy współczuć
To notoryczny kłamca, oczerniacz i co tu dużo mówić zwykła GNIDA
Na siłę robi z siebie wszechwiedzącego i wielkiego bohatera, podczas gdy tak naprawdę w wielu kwestiach goowno wie a jedyne jego znane bohaterstwo to rzucanie kamieniami w rówieśników o czym sam napisał na innym portalu
(pewnie nie chcieli się z nim bawić i gonili go kopami co wcale mnie nie dziwi)
To taki portalowy "szczur" - jeśli nic nie ugra, to chociaż NASRA W KĄCIE
Zlewać go ciepłym moczem i na bieżąco wytykać łgarstwa
Ale portalu szkoda - lecz to nie jest żaden przypadek a ewidentna linia programowa jego właściciela czy właścicieli - i bez znaczenia czy za dulary, czy szekle
Pozdrawiam
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika a nie mówiłem (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Ostry...6 Stycznia, 2020 - 23:14
No cóż Panie Ostry, powiem nieco łagodnie...
Świetny, obnażający tutejsze zwyczaje i portalowych "idoli" tekst.
W związku z tym, zapraszamy do "brydża"... :)
Dobry wpis, a brak odzewu JzG
7 Stycznia, 2020 - 12:24
Dobry wpis, a brak odzewu JzG tylko potwierdza zasadność tekstu.
Co do banderowców, to żaden Polak nie będzie ich próbował tłumaczyć, wybielać - zrobi to tylko banderowiec albo zdrajca - ani jedno ani drugie to nie Polak. Jest tu paru takich jak choćby kontrik, Tezeusz vel dziennikarz obywatelski, JzG, czy halina44 (i inni), którzy są tu tylko po to aby siać propagande i zamęt - oni też są niezawodni w dawaniu minusów Polakom.
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Refleksje po wpisie
7 Stycznia, 2020 - 23:29
Do napisania poniższego komentarza nie przyszło mi łatwo, zastanawiałem się nawet czy warto go w ogóle napisać. Jak już wiecie powyższy wpis napisałem nie po to by kłócić się z kimkolwiek (każdy portal jest pełen kłótni), lecz dlatego, aby starszym blogerom, komentatorom i czytelnikom przypomnieć teksty jzg, a tym nowszym, którzy go nie znają, pokazać kim on jest. Niestety mój wpis nigdy nie powędrował na sam szczyt pierwszej strony w przeciwieństwie do wpisu blogera jzg, cóż, nie mój portal i nie ja nim zarządzam.
Wpis jzg został zamieszczony na tym portalu 5 stycznia o godz. 08.40, a mój następnego dnia, czyli 6 stycznia o godz. O2. 51. Wpis jzg powędrował natychmiast na pierwsze miejsce pierwszej strony, a mój nigdy nie wyszedł nawet z „ suteryny” i już następnego dnia, czyli 7 stycznia nawet z niej wyleciał i nie istnieje już nawet w "suterynie". Teraz jzg chwali się jakie to on ma poparcie i o ile lepiej został oceniony, nie zauważa jednak tego, że ma 13 komentarzy, podczas gdy mój ma ich 38 i tylko o 400 mniej odsłon.
Przypuszczam też, że w chwili oceniania jego wpisu, oceniający nie znali jego prawdziwych poglądów, przedstawionych nawet lata wcześniej, ja je ukazałem, a niektórym przypomniałem. Nie mam nic do jego wpisu, porusza on ważną dla Polski sprawę, ale wykorzystałem go do pokazania obłudy tego człowieka i metod jakimi się on posługuje. Są to niestety metody stosowane przez J. Urbana, obrzucić łajnem, a może coś z tego łajna przyczepi się obrzuconego.
Na „gadaczce” oskarżył on mnie o bycie płatnym narzędziem Kongresu Żydów Amerykańskich, a gdy piszę o Ukrainie, opłacanym przez Putina.
jazgdyni: No widzicie - tylko poruszyć zakazany temat żydowski, a już sypią się ataki personalne i obelgi, nawet zza Wielkiej Wody. Diaspora tam uważnie pilnuje i jest czujna. Brak argumentów co do treści, to będziemy gnoić autora. Zleceniodawca, pewnie Kongres Żydów Amerykańskich dobrze płaci. A co do Ukrainy to zapewne Putin. Czyli to samo.1 dzień 15 godzin temu
Oskarża mnie też o brak argumentów co do treści, czyżby był ślepy albo uważający czytających za głupków. Dziwi mnie jednak też inna sprawa, a mianowicie to, że tak niewielu nawet z tych, którzy mnie poparli i ocenili wpis pozytywnie, nie odnieśli się do samych tekstów jzg i nie wymienili nawet nazwy blogera o którym pisałem. Czyżby bali się go? Tym bardziej jestem wdzięczny blogerowi "Ostry" za jego dłuższy komentarz.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Dobry człowieku,
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika jazgdyni został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
8 Stycznia, 2020 - 00:10
Dbry człwk,
nszczęślwy, zwstny wśckły mgrnc.
Młś tk wyjątkw dż wjść, b psłś MN. t zwsz przycąg. pptrz n t kmntrz - dmnjąc część, t tcy jk ty, c mją kntrlwć kżd mj słw. Nwt jk w dm sptykm sę z przyjclm, t jk m dnsn, jż p gdzn psny jst rprt. grźby strzżn mm rglrn. Węc pmyśl - c j mm myślć kmś, kt śldz przywłj mj wpsy sprzd lt? Nstępny kntrlr bsrwtr? B chyb n tk, kt hbbystyczn z zmłwn bw sę w gnt?
Twój tkst był dl mn brdz pżytczny, b wszystkm myślącym pkzj dbtn mchnzm zbrwg tkwn klnngrdzkj szkły trll.
n słj mptwć, pdbn jk twój klg Jjj, ż ktklwk mścw spych tw tksty n dół. n sm spdją, b są p prst kpsk. Mrntk tk w kółk tym smym. lż mżn czytć tk ptln? Npsz cś ntrsjącg ckwg, cś, c n tylk przywł nszych kchnych pżytcznych dtów prcwnków n słżb, ckwych słw czytlnków.
Jk msz sns w życ drbn sb mrk cągl mrdzącg ndcznk strg, wśckłg prdzl?
grnj sę wrszc. Jszcz msz trchę czs.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
W twoim obecnym wpisie, Romanie, wyraziłeś samą prawdę.
8 Stycznia, 2020 - 01:17
Ja też jestem ze Lwowa, mojej rodziny bezpośrednio nie dotknęły ukraińskie zbrodnie, nie mniej - historia była w domu znana i stąd ją poznałam. Zabójstwo prof. Bolesława Jałowego, w dniu 1 października 1943, przez syna znanego Ukraińca - profesora Mariana Pańczyszyna było jednym z przekazów rodzinnych. NB morderca uciekł po wojnie do Kanady.
A później moi pacjenci z podwrocławskich wsi opowiadali o swoich doświadczeniach. Byli tacy, którzy z urazem żyli do końca swoich dni. Budzili się z przerażeniem słysząc w nocy jakikolwiek hałas w domu, wciąż śniły się im koszmary. Koszmarne były szczegóły tych wspomnień i - daruj - nie będę ich cytować. Sławek Roch zgromadził wielką ilość tych świadectw, te które usłyszałam były identyczne.
Dlatego nie uwierzę, że "Ukraina, gdy się wzmocni. to..." Tam wciąż żyje wielu polakożerców, wielu, którzy byliby nadal odważni mordować bezbronnych, jednak - gdy mogli wykazać się odwagą wobec rosyjskiego agresora - na Krymie czy w Donbasie, to "dzielnie" potrafili jedynie uciekać. Ale wciąż "wierzą" w mityczną, potężną Ukrainę i w ten "konieczny" mord założycielski. Nikt nie próbuje zmienić takiej "optyki" postrzegania polsko-ukraińskich relacji. I nie bardzo wiem, co moglibyśmy w tej "materii" czynić, aby ową "optykę" wyprostować. A jednym z marzeń jest Ukraina sięgająca granicy z Niemcami, gdzieś w połowie obecnej Polski.
Również co do "wysokiego poziomu artystycznego" Idy, aż dziw bierze że nie znalazł się dotychczas nikt, kto próbowałby zrobić film o rozterkach moralnych młodego artysty, Adolfa, wrażliwego, delikatnego acz doświadczonego przez wojnę, dzielnego i odznaczonego, wegetarianina, dużo by pisać i pokazywać. Lecz choćby nawet film taki powstał - zapewne niewielu miałby pozytywnych recenzentów, choćby występowała w nim światowej klasy obsada aktorska ("za pieniądze ludzie podli"), choćby reżyseria była na "niebotycznym" poziomie, a efekty specjalne - oszałamiające. Dlatego zachwytów nad Idą zrozumieć nie potrafię. Zwłaszcza gdy film w istocie wybiela zbrodniarkę Wolińską i tworzy jej "historię alternatywną". Nawet jeśli ktoś uważa się za "weredyka", jednak pisząc - uważam, że w jakiś sposób reflektuje swój tekst. A może się mylę? Cóż - zapewne wyżej oceniałam inteligencję i refleksyjność owego "weredyka".
Daruję sobie analizę osobowości JzG, nie potrafię Go zrozumieć, nie wiem w jakim stopniu mogłabym Mu zaufać, uwierzyć w jego patriotyzm. Moje doświadczenie nakazuje ostrożność. I nie ufam też takim blogerom, którzy udając chrześcijańsko-narodowych patriotów pozwalają sobie na głoszenie kłamstw czy głupot. Lepiej z mądrym zgubić...
Tobie, Romanie, ani kłamstwa ani głupoty zarzucić nie można. Ty należysz do weredyków, i to u Ciebie cenię. Na dziś ważne jest, aby jednoczyło nas dobro Polski, wolność i pomyślność naszej Ojczyzny, jej dobra przyszłość. Potrzebujemy ludzi mądrych, dobrych i prawych. Ludzi silnych, dzielnych, odważnych. Mamy z przeszłości dobre wzorce. Kogo mamy dziś? Ja nie wiem. Wiem jedno - putinowców-duginowców-trzeciodrogowców nam nie trzeba. Takich - regularnie tępię. Jak długo? Pan Bóg raczy wiedzieć.
Za twój wpis - dziękuję raz jeszcze.
Pozdrawiam serdecznie,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika jazgdyni nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@katarzyna.tarnawska8 Stycznia, 2020 - 02:36
"Daruję sobie analizę osobowości JzG, nie potrafię Go zrozumieć, nie wiem w jakim stopniu mogłabym Mu zaufać, uwierzyć w jego patriotyzm. Moje doświadczenie nakazuje ostrożność. I nie ufam też takim blogerom, którzy udając chrześcijańsko-narodowych patriotów pozwalają sobie na głoszenie kłamstw czy głupot. Lepiej z mądrym zgubić..."
Źródło: https://niepoprawni.pl/comment/reply/149934/1614252
I w tym właśnie jest Twój problem. Pocieszę Ciebie - nie tylko Twój. W tych dwóch pierwszych słowach - "daruję sobie".
Bo w tych słowach zawarte jest stwierdzenie, że wyłączasz swoje chłodne, obiektywne i logiczne myślenie i zaczynasz działać emocjonalnie, na podstawie uprzedzeń i stereotypów, i wróżenia z łatków stokrotki - kocham... lubię... szanuję... nie dbam... nie chcę... żartuję... w myśli... mowie... w sercu.
Pozytyw - Tobie się to tylko zdarza, a wielu innych jest permanentnie w takim stanie. Chirurgiem nie jesteś na szczęście, bo Boże chroń, gdyby ten spleen naszedł Ciebie na sali operacyjnej.
Ulubionym waszym sposobem zamykania ust przeciwnikom w dyskusji jest przywoływanie, jeśli nie osobistych tragedii, bo takich już jest mało, to opowieści o tragediach z domu rodzinnego. 90% polskich rodzin ma takie opowieści.
Ojciec mój zmarł w szpitalu na moich rękach przedwcześnie. Dawno go już przeżyłem. Był lekarzem jak Ty. Dobrym lekarzem. Gdynia i pacjenci ufundowali Mu tablicę pamiątkową, którą miałem zaszczyt odsłonić i uczcić go z jego kolegami -Żołnierzami Niezłomnymi, już za wolnej RP. Zmarł na paskudnego raka, tylko dlatego, że nie bacząc na niebezpieczeństwa, co dzisiaj jest nie do pomyślenia, walczył z chorobami płuc, z szalejącą po wojnie gruźlicą, wystawiając się wielokrotnie na promieniowanie z prymitywnych aparatów rentgenowskich. Jednakże moje życie było usłane różami w porównaniu do tego, co on w młodości przeżył. Miał 15 lat, gdy jako kompletny sierota, bo cała rodzina zginęła, uciekał z Grodna po 17 września 1939 (dokładnie po 20 IX 1939). Wojnę zakończył w 46-tym, jak po rocznej tułaczce po kraju, ukrywając się przed siepaczami NKWD i wspomagającego UB, dlatego że wydostał się z Obławy Augustowskiej, gdzie wszyscy mieli zginąć i do dzisiaj nie znaleziono ciał tych, co zginęli.
Czyli ja miałem w domu prawdziwy obraz martyrologii związanej z rodziną. Może dlatego stałem się wyrozumiały i tolerancyjny? Pozbawiony gniewu i złych emocji, jak u tych, co sobie wypracowali taka postawę na podstawie "opowieści".
Nie będę już tu dodawał, że mama w czasie wojny żyła 20 kilometrów od Auschwitz. Byłem tam jako dziecko, gdy nie było jeszcze żadnego muzeum.
I wy się oburzacie, że bronię ludzi, bo nazywają się Ukraińcami? Tych, co przyjeżdżają do Polski zarabiać, parę groszy, dokładnie tak, jak my dawniej jeździliśmy do Niemiec, czy powiedzmy do Danii? Co to w ogóle jest Ukraina? Jakieś historyczne państwo? To twór kiedyś stworzony przez bolszewików, a dzisiaj znienawidzony przez Polaków dzięki ponownej operacji Kremla napuszczania i szczucia nas na na nich, żebyśmy właśnie nie gadali o Grodnie, czy Smoleńsku. Tacy jesteście zaślepieni, że oczywistej manipulacji nie widzicie?! Że śpiewacie, jak wam Putin zagra? "Darujecie sobie"...
I trzeba mieć duże pokłady złej woli, gdy ja od lat opisuję zło dokonywane przez Żydów, nazywając ich najgorszymi rasistami na świecie, czyniąc to wielokrotnie, by czepiać się mnie dlatego, że zwracam uwagę na walory artystyczne filmu, kompletnie nie odnosząc się do perfidii żydowskiej tam ukazanej. Słowa nie napisałem o takich żydowskich panegirykach, jak "Lista Schindlera", czy "Pianista", bo to poniżej mojej godności.
Lecz to nie "Ida", tylko ja się nie podobam, bo waszą hipokryzję nazywam po imieniu. Nie podlizuję się komentatorom i nazywam rzeczy tak, jakimi są.
I to prawda, że prawda boli najbardziej.
JK
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Serdeczne dzięki Katarzyno
8 Stycznia, 2020 - 03:35
Serdeczne dzięki Katarzyno za ten komentarz, podniósł mnie na duchu. Wracając zaś do różnych wypowiedzi JzG to nie wiem co one mają wspólnego z życiorysem jego ojca. Przecież wszelkie próby zacierania historycznej pamięci o ofiarach ludobójstwa na Kresach i pisanie, że Ukraińcy są takimi samymi Polakami jak Ślązacy i Kaszubi, nie można zaliczyć do patriotycznej działalności.
Tak samo bronienie Gowina i jego wciskania na uniwersytety "dyskusji" o "gender" nie ma nic wspólnego z wolnością słowa. Młodzież polską trzeba chronić, a nie robić jej wodę z mózgu. Mamy Hartmana i nie napiszę, że to wystarczy, uważam, że mamy o jednego Hartmana za dużo. Jest wiele ważnych tematów, na które powinno się dyskutować, lecz takich dyskusji brak. Nie wolno nawet w mediach dyskutować o tym co stało się w Jedwabnem, ma być tak jak ustalił nasz "sojusznik".
Brak takich dyskusji doprowadził między innymi do tego, że nawet polski prezydent został wykluczony z uroczystości upamiętniających rocznicę wyzwolenia Auschwitz. Co jest w tym najgorsze to to, że został wykluczony przez naszego rzekomego przyjaciela i sojusznika. Gwoli ścisłości należy jeszcze dodać, że nie było żadnych walk o wyzwolenie tego obozu. Gdy przybyły tam sowieckie wojska Niemcy już zdążyli z obozu uciec i jak opowiadali świadkowie pozostało w nim jeszcze około 700 więźniów, a do obozu sowieci zaczęli zwozić polskich patriotów.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Janusze i Grażyny
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika jazgdyni został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
8 Stycznia, 2020 - 04:13
Wszystkim milusińskim tutaj, którzy czekają z szeroko otwartymi buziami na ostateczną aprobatę szefa dedykuję.
Takie jesteście kochane, pewnie już łyse i pomarszczone dziatki.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
O! Młodzian po 60-tce....
8 Stycznia, 2020 - 06:07
… się odezwał i udaje 20-latka.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@Jjj
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika jazgdyni został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
8 Stycznia, 2020 - 06:32
Myśl, myśl ojciec - to nie boli. Tylko nie jak zawsze nad głupią odpowiedzią, tylko jak przez ten klip pokazuję, co jesteście warci.
Zdaj raport i pozdrów Szefa. (Choć on czuwa, więc ja go też pozdrawiam.)
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Jazgdyni
8 Stycznia, 2020 - 10:52
Moim szefem jest Pan Bóg i Król Polski Jezus Chrystus i nikt inny. Amen.
A pisać możesz co ci się podoba, chcesz się ośmieszać to też twoja sprawa.
Jestem już portalowym emerytem, z olbrzymim dorobkiem punktowym i jako emeryt czas zacząć się bawić, by ten dobytek przepuścić, a nie chować w skarpecie.
Oczywiście z waszą pomocą, fanów wzajemnej pomocy z ławeczki hi hi.
Show must go on.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Januszu!
8 Stycznia, 2020 - 19:02
Doprawdy nie wiem, o jakim "szefie" mówisz (piszesz).
Co do Ukrainy i Ukraińców - mieliśmy problem, gdy należała ona do Polski, mamy problem - teraz.
Są tam tacy, którym życie ratuje praca w Polsce, a jednak - Polski nienawidzą, zwłaszcza że tamtejsi nacjonaliści naiwnie wyobrażają sobie, iż gdyby Polskę "zajumali" to wreszcie ich sytuacja ekonomiczna uległaby poprawie. Są tacy (nieliczni niestety), którzy uważają, że Ukraina mogłaby wraz z Polską stworzyć unię zdolną oprzeć się skutecznie moskiewskim zabiegom o dominację w Europie. A są wreszcie, znacznie liczniejsi (chachły, chochoły), którzy w Moskwie upatrują źródło siły i inspiracji, którym Rosja imponowała i imponuje. Polska polityka zagraniczna próbuje "stawiać" na grupę drugą, nie mniej - brak jak dotychczas wymiernych efektów takiej polityki.
Zdarzyło się, że wraz z moją Córą byłyśmy we Lwowie, pod koniec rosyjskiego tam panowania. Córa zainicjowała dyskusję w sklepie - na temat relacji polsko-ukraińskich, prowadząc tę dyskusję w kierunku wykazania negatywnego wpływu Moskwy na nasze relacje oraz - sensowności współdziałania polsko-ukraińskiego. Dyskutanci przyznali Jej rację, można by sądzić, że "agitacja zakończyła się sukcesem". I wtedy "pojawił się" człowiek o typowym wyglądzie ukraińskiego inteligenta-szowinisty i ten zaczął Córce "deptać po piętach". Szczęśliwie - do naszego hotelu nie miał wstępu, miałby - gdyby był Moskalem, ale przyznam, że od tego momentu cały czas "zważałam na nasze tyły". Do dziś widzę wyraz jego twarzy - zacięty, zły, zdeterminowany. Nie jestem strachliwa, ale wtedy - bałam się o moje Dziecko.
Na temat Idy - każde z nas zachowa swoje zdanie, nie będę Cię przekonywać, podobnie jak twoje argumenty nie działają na mnie. Jest koszt głoszenia własnych przekonań. Czasem warto samemu przeanalizować słuszność prezentowanych poglądów. Dodam, że w stosunku do wszystkich blogerów mam, z góry, pozytywne nastawienie, natomiast polemizuję z pewnymi zapatrywaniami. Jedynie na argumenty "ad personam" potrafię adekwatnie odpowiedzieć, jako że - "kto zaczyna tego wina".
Pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Witaj Katarzyno
8 Stycznia, 2020 - 19:59
Twoje argumenty nigdy nie dotrą do umysłów niektórych blogerów i komentatorów, ale próbować warto, ponieważ dzięki nim (argumentom) inni powiększają swoją wiedzę. Dziwiłaś się dlaczego ktoś spałował wpis Tezeusza, pomimo tego, że był sam w sobie patriotyczny, Tezeusz parę tygodni temu spałował wiersz blogera Lwów 47 i atakuje innych patriotów, blogerzy to widzą i odpłacają się jemu tym samym, "pięknym za nadobne".
Ta "postać" też wzbudza u mnie dziwne odczucia, dziwne jest to jego bezkrytyczne stawanie po stronie Jzg. Uważam, że system oceniania wpisów na tym portalu mocno kuleje. Do czego to podobne aby szajka zorganizowanych pałkarzy miała wpływ na ocenę wpisu, a przez to sytuowanie go na portalu.
Pozdrawiam Ciebie i Małżonka
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika jazgdyni nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@katarzyna.tarnawska8 Stycznia, 2020 - 20:54
Witaj Katarzyno!
Ciekaw jestem, co by tobie wyszło, gdybyś przeprowadziła podobną egzegezę narodu polskiego, niemieckiego... Albo dlaczego Czesi nie mogli być razem ze Słowakami.
Słusznie mówisz i Twoje obserwacje pokrywają się w dużym stopniu z moimi. Lecz nie uważam, że to powód by skreślać cały naród. Gdyby zbudować piramidę krzywd nam uczynionych to znacznie wyżej niż Ukraińcy stoją Rosjanie i Niemcy. Szwedzi też nie są niewinni. Tak jest przynajmniej dla mnie. A mimo tego naród, którego najbardziej nie cierpię to Austriacy i Egipcjanie. Tylko, że ja żyłem w innych warunkach.
I oczywiście, co do sztuki, to zawsze jest te de gustibus i takie tam. Ale to nie powód by na kogoś napadać ordynarnie. Chyba że są to "dzieła" Kozyry i tej drugiej od ukrzyżowanego penisa, lub sztuki "Klątwa".
Poza tym, nigdy nie zaczynam ataków personalnych. Nawet z Veritą, czy ANM. Ale odpowiadam brutalnie.
A teraz, jak podałem pod mym podpisem, jak to się mówi - olewam ich totalnie.
Serdeczności
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Roman - odpowiedz na Reffleksje po wpisie
9 Stycznia, 2020 - 05:08
Wstrzymywalem sie do tej pory ze swoja opinia na temat Twojej sprzeczki z jzg, poniewaz jestem osoba zainteresowana w tym sporze. On mnie bardzo obrazil. Tym nie mniej, musze powiedziec, ze jest on dla mnie absolutnie niewiarygodny, ze wzgledu na swoja pogarde dla innych, brutalnosc i chamskie pomowienia. Wydaje mi sie, ze nie ma on wiele wspolnego z polskim stylem bycia. Podobna miara niewiarygodnosci darze Tezeusza, a mimo tego daje mu plusy gdy zamieszcza propolskie artykuly.
Pozdrawiam
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
@ Leszek1
9 Stycznia, 2020 - 08:31
Leszku, to nie jest sprzeczka, ja tylko chciałem zainteresować ludzi zaglądających na ten portal, poglądami tego blogera, aby nie dali się manipulować jego tekstami i nie dali sobie mydlić oczu. Z nim nawet nie da się dyskutować, czy sprzeczać, on odpowiada na wszelką krytykę w taki sposób jak gdyby nie czytał ze zrozumieniem tego co jest napisane, chociaż język polski zna bardzo dobrze. Do jego ulubionych metod odpowiadania jest przemilczanie faktów, kłamstwa, wyzwiska, lub tak zwane "odwracanie kota ogonem".
Na przykład, gdy jemu tłumaczy się, że człowiek nie kieruje się nienawiścią, tylko chodzi jemu o coś innego, on tego "czegoś innego" nie zauważa, lub raczej udaje, że nie zauważa. Uważam, że zamieszczając wpis cel swój osiągnąłem, świadczy o tym fakt, że mój wpis, pomimo tego, że był umieszczony tu o dzień później niż jego i już na drugi dzień wyleciał z pierwszej strony (co jest rzadkością), ma już ponad 3840 odsłonięć, o tysiąc odsłonięć więcej niż jego i 68 komentarzy. Na temat "mitologicznego" Tezeusza nie będę się dzisiaj wypowiadał.
Pozdrawiam
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Roman
9 Stycznia, 2020 - 16:02
Jest dokladnie tak jak mowisz. Naszkicowales wierny portret tego czlowieka.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
Leszek1 no proszę Cię, weź
9 Stycznia, 2020 - 12:18
Leszek1 no proszę Cię, weź się zastanów: "Podobna miara niewiarygodnosci darze Tezeusza, a mimo tego daje mu plusy gdy zamieszcza propolskie artykuly." - takim (wybacz) durnym rozumowaniem, to jak np. tusk powie coś pochlebnego o Polsce to na niego zagłosujesz, dasz mu plusa? POWAGI PROSZĘ
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Solidarny
9 Stycznia, 2020 - 16:29
Nie. Absolutnie nie wolno porownywac bandyty i zlodzieja (nie mowiac juz o glosowaniu na niego) z czlowiekiem ktorego slownictwo przypomina mi niektorych SB-kow. Tutaj sa zupelnie inne prawa i zasady niz w zyciu codziennym. Tutaj wymienia sie tylko mysli i slowa. Czynow nie znamy. Dlatego odnosze sie wylacznie do tych mysli i slow. Na ich podstawie, kazdy przeciez kresli sobie portret autora, ale to nie ma nic wspolnego z ocenianym tekstem. Jezeli ten mi sie podoba daje plus, jezeli nie, daja ocene negatywna - czasem paluje teksty osob, ktorych lubie i cenie, za ich slownictwo. Jezeli nie umiem, lub nie chce ocenic czyichs slow, pozostawiam je bez oceny i komentarza. Mysle tez, ze przestrzeganie tego typu zasad pozwoli znacznie podniesc poziom dyskusji na naszej malej Agorze.
Pozdrawiam.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
Jak dla mnie jest to
10 Stycznia, 2020 - 13:35
Jak dla mnie jest to rozmydlanie, którego osobiście nie akceptuje, bo prowadzi do obłudy, tak powszechnej w dzisiejszym świecie. Piszesz, że jest on dla Ciebie niewiarygodny, ale jak pisze po Twojej myśli to już jest wiarygodny? Ja czasem też tym samym osobom daje raz plusa raz minusa ale tylko ze względu na treść tekstu i poglądów, i nie ma to nic wspólnego z wiarygodnością do tych osób - jeśli są niewiarygodne, to z reguły po prostu w ogóle ich nie czytam. Bo są osoby, które mogą chcieć dobrze ale im nie wychodzi (sam moge takim być) i takie czytam i odpowiednio ewentualnie komentuje i oceniam - ale są też osoby, które walą ściemy jakie to są niby dobre a ich czyny mówia co innego - to są osoby niewiarygodne, które omijam, ewentualnie pałuje.
Podobnie rzecz się ma w realu - tutaj nie ma odstępstw internet czy real.
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)