Ruch Kontroli Wyborów - impresje po spotkaniu 14 marca
Bardzo wiele zależy od nas, zwykłych ludzi.
Wczoraj, w sobotę - w Niepokalanowie spotkało się około tysiąca osób z całej Polski pod auspicjami Ruchu Kontroli Wyborów.
Spotkanie rozpoczęło się Mszą św. koncelebrowaną. Obecność księdza Stanisława Małkowskiego, który jest zawsze tam, gdzie trzeba, ogromnie podniosła rangę wydarzenia.
Spotkanie - ze względu na ogromną frekwencję - odbywało się w dwóch salach: mniejsza z nich miała telebim do obserwowania i słuchania prelekcji.
Samo meritum jest jasne - było dokumentowane (z małym wyjątkiem) i można=trzeba wysłuchać dokładnie.
http://www.stopfalszowaniuwyborow.pl/
Wniosek jest taki: na poziomie najmniejszych nawet komisji okręgowych (czem wyżej - tym trudniej) ludzie zainteresowani uczciwością wyborów będą musieli stawic czoła hydrze. Hydrze żarłocznej, bezwzględnej i przewrotnej.
Sposoby "przekręcania" głosów są szokujące. Nię będę ich tu przytaczać, by nie instruować oszustów.
Ok. 16:00 w refektarzu została podana grochówka, a potem nastapił dalszy ciąg szkolenia.
Miły moment posiłku, odprężenia sprzyjał nawiązaniu kontaktów; była to też okazja do zbiórki podpisów poparcia dla kandydatów. Tak się jakoś złożyło, że tylko dla kandydatów prawicowych. Zgodnie wszyscy podpisywali listy dla Grzegorza Brauna, Andrzeja Dudy, Mariana Kowalskiego, Kornela Morawieckiego, Pawła Kukiza i innych. Jak wiadomo, można podpisać dowolną ilość list, jednokrotnie - ma się rozumieć.
Bardzo serdecznie apeluję - wezcie państwo udział w Ruchu Kontroli Wyborów!
https://ewastankiewicz.wordpress.com/2015/03/14/rozpoczela-sie-ii-konfer...
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 44215 odsłon
Komentarze
wybory
15 Marca, 2015 - 16:04
PO-szuści o listopada ub. roku ćwiczą warianty oszustwa wyborczego. Przekręt moim zdaniem będzie się odbywał na etapie komisji miejskich i okręgowych, w obwodowych jest najtrudniej oszukać...no i PKW jest w ich wladaniu...
Yagon 12
zaobserwowałam moment - zwróćcie uwagę na rodzielanie kart
3 Kwietnia, 2020 - 17:09
Jako 'mąż zaufania' w ostatnich wyborach zauważyłam, że kluczowy jest moment - po zamknięciu lokalu wyborczego i wysypaniu zawartości urny - rozdzielanie kart na 'kupki'. Jeśli karta zostanie wrzucona na niewłaściwą kupkę - już nikt tego nie rozezna. Wniosek: jeśli jesteś z ramienia np. Konfederacji - patrz na stertę PiS-u; w najbliższych wyborach - pana Andrzeja. PiS-owcy będą tam wrzucać, co się da, licząc na zmęczenie i nieuwagę innych.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Ważne to mieć dziś kontrolę jak w fabryce
15 Marca, 2015 - 18:46
By na ulicach nie paliły się znicze
Bo takie mogą być wyniki przewałki
Mafii która zawsze potrzebuje walki
Dla utrzymania tych koryt zagarniętych
Podstępem i różnym krętactwem przejętych
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Gdzie się podział Jacek Mruk?24 Marca, 2020 - 20:16
Czy ktoś wie???
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Jacek Mruk ?
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
25 Marca, 2020 - 18:05
Verita
Cieszę się Markowa, że Twoja aktywność w sprawie wyborów...
15 Marca, 2015 - 19:37
... ma także przełożenie na Twoją aktywność tutaj na portalu Niepoprawni.pl. To cieszy. Myślę, że nie tylko mnie.
Pisząc ad rem,... to dobrze się stało, że Ojcowie Franciszkanie z Niepokalanowa wzorem o. Maksymiliana Kolbe włączają się w życie społeczne i polityczne. I tak ma być, bowiem tego typu szkolenia (spotkania) związane z naświetleniem sposobów manipulacji nad urną oraz patrzeniem na ręce komisjom wyborczym jest tak arcyważną sprawą dla nas, że nie sposób chować głowy w piasek i udawać, że się nie widzi "cudów nad urną".
Zatem chwała Tobie, że działasz w ramach Ruchu Kontroli Wyborów i zachęcasz do tej aktywności innych Użytkowników NP. Mnie już nie musisz namawiać, bowiem już w nim jestem.
Serdeczności,
P.S.
Jeśli nadal jesteś zwolenniczką Grzegorza Brauna jako kandydata na prezydenta RP, to bądź tak miła i... porównaj doświadczenie polityczne pana Grzegorza Brauna (dla którego mam wielki szacunek za jego twórczą pracę reżysera-dokumentalisty) z doświadczeniem politycznym, jakim legitymuje się dr Andrzej Duda. Nie można się rozdrabniać na jeszcze mniejsze drobne. Być może te 2-3 % poparcia dla Grzegorza Brauna (na więcej niech nie liczy) może zabraknąć Andrzejowi Dudzie w walce o prymat z Bredzisławem Komoruskim. A tego, by wygrał "żyrandolowy" - chyba byś nie chciała.
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Pani Markowa - proszę to przemysleć
15 Marca, 2015 - 19:39
Serdeczności,
P.S.
Jeśli nadal jesteś zwolenniczką Grzegorza Brauna jako kandydata na prezydenta RP, to bądź tak miła i... porównaj doświadczenie polityczne pana Grzegorza Brauna (dla którego mam wielki szacunek za jego twórczą pracę reżysera-dokumentalisty) z doświadczeniem politycznym, jakim legitymuje się dr Andrzej Duda. Nie można się rozdrabniać na jeszcze mniejsze drobne. Być może te 2-3 % poparcia dla Grzegorza Brauna (na więcej niech nie liczy) może zabraknąć Andrzejowi Dudzie w walce o prymat z Bredzisławem Komoruskim. A tego, by wygrał "żyrandolowy" - chyba byś nie chciała.
Drodzy Panowie - przemyślałam.
15 Marca, 2015 - 20:56
Pierwsza moja myśl, gdy dr Duda został ogłoszony kandydatem rekomendowanym przez PiS było:
Dlaczego nie Joachim Brudziński?! Jest lepszy!
I myślałam sobie, no, cóż, nie ma wyjścia - zagłosuję na Andrzeja Dudę, acz bez entuzjazmu. Rozważałam tez poważnie, czy nie oddać głosu na Mariana Kowalskiego. Przewyższa Andrzeja Dudę jako wyrazista osobowość.
I marzyłam skrycie o tym, by Grzegorz Braun wystartował jako kandydat niezależny.
No i - stało się!
Gdy bul jest porównywany do zdezelowanego "poloneza", Andrzej Duda do "Porsche", to Grzegorz Braun jest czołgiem nowej generacji. I takiego człowieka potrzebuje dziś Polska.
Popatrzcie obiektywnie: jeden z kandydatów jest niemal "niesiony", ma sztab i pieniądze (partyjne) i o nic w zasadzie nie musi walczyć.
A walczyć Prezydent Polski będzie musiał.
Drugi z nich nie ma sztabu, strategii, wizażystów, bannerów i bilboardów. Obok tego "niesionego w lektyce" przebija się sam.
Pytasz, Janku, o doświadczenie polityczne Grzegorza Brauna: Braun dysponuje kindersztubą wyniesiona z ziemiańskiej kultury. Jego zachowanie jest zawsze nienaganne. Rozeznanie w zagrożeniach wiszących nad Polską ma lepsze niż ktokolwiek. Rzeczy nazywa po imieniu.
Grzegorz Braun jest jedyny i najlepszy.
Gdy po szokujacym fałszerstwie ostatnich wyborów Grzegorz walczył w siedzibie PKW, Andrzej Duda nawijał na okrętkę gładkie słówka. Podczas ostatniej rozprawy sądowej w Warszawie - te materiały video właśnie były odtwarzane.
Przy Grzegorzu - Andrzej Duda wypada właśnie jako spolegliwy i poprawny. Zwłaszcza jeśli chodzi o obrady Knessetu w Polsce, w których uczestniczył.
Ale: de gustibus non est disputandum.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa! - Postaram się krótko odpowiedzieć tak:...
15 Marca, 2015 - 21:13
... Achim, jak się do niego zwracamy - ma swoją rolę do spełnienia w Radzie Politycznej PiS, bowiem od lat sprawdził się w tym, co robi. Zatem jego kandydatura na prezydenta RP a priori była niemożliwa.
Dzisiaj jest tak, że jeszcze nikomu spoza wiodących w Polsce partii nie udało się zostać prezydentem RP. Gwarantuje to bowiem układ pookrągłostołowy, gdzie kandydaci bez zaplecza partyjnego nie mają szans. A dodając do tego "siłę przebicia" w maistreamach, by chociaż zamieszczono kilkusekundową wzmiankę o owym pozapartyjnym kandydacie - wygląda to na z góry przegraną.
Napisałaś, cyt.: "Andrzej Duda nawijał na okrętkę gładkie słówka. (...) Przy Grzegorzu - Andrzej Duda wypada właśnie jako spolegliwy i poprawny. Zwłaszcza jeśli chodzi o obrady Knessetu w Polsce, w których uczestniczył". Poproszę Ciebie zatem o rozwinięcie tych wątków.
Masz rację, że z gustami sie nie dyskutuje. Ale w przypadku Polski, gdzie trwa walka - być lub nie być, nie można mówić o gustach. O gustach może powiedzieć na przykład pewien kowboj, który wolał pocałować... swoją klacz w pupę, kiedy koło niego stała piękna, powabna i chętna na miłostki Mary.
Pozdrawiam,
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
"Kandydaci bez zaplecza partyjnego nie mają szans"
15 Marca, 2015 - 23:19
To twierdzenie budzi moją najgłębszą odrazę.
Zaplecze partyjne - to nieznośna smycz.
Dopóki trwa kampania - partia pomaga.
Gdy podopieczny wejdzie na stanowisko - partia wymaga.
cdn.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Grzegorz Braun najlepiej diagnozuje
16 Marca, 2015 - 00:33
sytuacje Polski, i mowi to prosto z mostu.
Nie unika odpowiedzi na najtrudniejsze, niewygodne i NIEPOPRAWNE pytania.
Ma odwage bronic polskich spraw, jest niezalezny i mam zaufanie,ze nie przehandluje polskiego interesu pod presja wrogich nam sil.
P. Markowa ma racje, Grzegorz Braun jest najlepszym, godnym zaufania kandydatem na prezydenta.
Braun nie odnosi się do najważniejszych spraw
16 Marca, 2015 - 01:00
Dla Polski najważniejsze jest bezpieczeństwo. W obliczu wojny z Rosją wszystko inne musi zejść na dalszy plan. W świetle rosyjskiej agresji na Ukrainę i planów zaatakowania i zniszczenia Polski, w tym użycia przeciwko niej broni atomowej nie pada z jego ust nic co by mogło nas należycie zabezpieczyć. Nie wspomina o podniesieniu nakładów na zbrojenia, a jak wiemy nakazem chwili jest podniesienie finansowania do 4 a nawet 6 proc. PKB i zakup ofensywnej i strategicznej nowoczesnej broni.
Polityka zagraniczna Grzegorza Brauna to chowanie głowy w piasek. To już Komorowski wypada pod tym względem dużo lepiej. Co do jego niezależności to mam wrażenie, że jest podatny na pro-rosyjską propagandę. A to dużo gorsze od partyjnego uzależnienia.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
rozwinięcie
16 Marca, 2015 - 21:14
Andrzej Duda na znakomitym bilboardzie ma jedno oko jakby powiększone (lewe)
Tak, jakby na drugie, prawe oko mniej widział.
Oto, czego nie chce widzieć:
a tu - postawa "Naszego Dziennika" który przestaję od dziś kupować.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
o gustach - dobrze odebrałeś ironię
16 Marca, 2015 - 09:59
Wspomniałam o gustach, ponieważ kampania wyborcza w dużej mierze właśnie do nich się odwołuje, niestety. Na prawicy prawie "dudomania" się szerzy. To ostatnie nie odnosi się do Ciebie, Satyrze. Zawsze argumentujesz rzeczowo.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Głosując na Dudę zagłosujesz
15 Marca, 2015 - 21:52
Głosując na Dudę zagłosujesz na małżeństwa homoseksualne i 5. milionową rzeszę imigrantów.
http://www.polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/557-glosujac-na-dude-zaglosujesz-na-malzenstwa-homoseksualne-i-5-milionowa-rzesze-imigrantow
@pidybi 14 marAndrzej Duda był działaczem Unii Wolności http://j.mp/1MAW6TP
#newsweekKandydat PiS na prezydenta kilkanaście lat temu działał w Unii Wolności – ustalił „Newsweek”. Dotarliśmy do archiwalnych dokumentów UW poświadczających członkostwo Dudy. Na jednym z nich widnieje jego podpis.
Grzest
@MrGrzest
15 Marca, 2015 - 21:57
A gdyby wczesniej należał do Polskiej Parti Przyjaciół Piwa (to ta od Siary) to też dostałby bana na wybory ?
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika MrGrzest nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Też15 Marca, 2015 - 21:59
Też
Grzest
@MrGrzest
15 Marca, 2015 - 22:01
a czemusz to ??? nie lubisz piwa
Józio z Londynu
15 Marca, 2015 - 23:53
Żeby wybory były „wolne” musi być spełniony warunek, że wyborca ma możliwość poznania kandydatów i wybrania tego , który odpowiada jego oczekiwaniom. Przynależność do UW nie była zakazana, jednak nie podanie tego stawia kandydata w niekorzystnym świetle. Zbierałem podpisy poparcia dla A. Dudy i do tej pory miałem zamiar na niego głosować. My wyborcy popierający konkretne ugrupowanie często zachowujemy się jak rodzic, który słyszy od nauczyciela że jego pociecha źle się zachowała a ten na to że to niemożliwe bo przecież to dziecko jest takie kochane. Tak się zachowuje większość zwolenników poszczególnych partii a później idzie się w zaparte bo wstyd się przyznać do błędu. Tak był do tej pory przy każdych wyborach później mamy moralnego kaca bo znowu nas wykołowano. Wiemy że w przypadku dzieci takie zachowanie rodziców nic dobrego nie wróży. W przypadku polityków może to przynieść katastrofę. Dlatego wszystkich kandydatów należałoby przepytać w czasie debaty. Nieuczciwości nieuczciwością zwalczać nie można. Myślę że zadanie pytań A. Dudzie na ten temat i na temat jego prawicowych (lub nie)poglądów pozwoli na dokonanie właściwego wyboru.
Pozdrawiam
trzeźwy
18:20 Andrzej Duda apeluje o "wstrzemiężliwość"
16 Marca, 2015 - 06:17
gdy trzeba krzyczeć na całe gardło.
Proszę posłuchać 18:20
tu o Ruchu Kontroli Wyborów 1:20:00 na tle panoramy poglądów Grzegorza Brauna.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
gdybanie3 Czerwca, 2016 - 11:15
gdyby babcia miała wąsy....
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Contra nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
MrGrzest - Dziekuje za ten ciekawy "link"16 Marca, 2015 - 00:51
O skladzie tej rady programowej p Dudy i pogladach tych osob nic nie bylo mi wiadomo,ale wcale sie nie dziwie,bo polityka
personalna J.Kaczynskiego od dawna budzi moje zdziwienie a jest to cala lista postaci takich jak Marcinkiewicz,Sikorski,
Kluzik-rostkowska,Kaminski - sami karierowicze bez kregoslupa gotowi sluzyc kazdemu kto wstawi ich na liste wyborcza.
To tylko utwierdza mnie w przekonaniu, ze Grzegorz Braun jest jedynym kandydatem na ktorego warto glosowac.
Działacz UW, dawno temu, i co
16 Marca, 2015 - 16:38
Działacz UW, dawno temu, i co z tego? Tylko krowa nie zmienia poglądów. Byle nie za często i zbyt radykalnie. Ja też głosowałam 2 razy na Wałęsę, wierzyłam Gaz.Wyb. A jestem znacznie starsza od Dudy.
Na fejsbooku poparcie dla Brauna nie rośnie, mimo rozpoczęcia kampanii. Fotografie grupy młodych mężczyzn z wycelowana bronia są dla mnie odstręczające.
@Omilka - broń palna - FUJ?
16 Marca, 2015 - 21:43
Kiedy wojna puka o drzwi???
Ma rację Grzegorz Braun mówiąc o przesądach polskiej inteligencji, z których jednym jest właśnie - niechęć do broni palnej.
Pacyfiści brzydzą się strzelaniem.
A tu Putin wylazł z nory.
I jeszcze to kryterium "poparcia na fejsbuku" doprawdy...
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
16 Marca, 2015 - 22:51
Dać Polakom broń do ręki to wystarczy by populacja skurczyła się o kolejne kilkanaście procent - nie trzeba wtedy Putina
Strzelby i bractwa kurkowe
16 Marca, 2015 - 23:13
to były dobre na I-szą Wojnę Światową. Dzisiaj Polsce potrzeba nowoczesnej broni ofensywnej, a ta kosztuje. Nie słyszałem, żeby Braun mówił o podniesieniu wydatków na zakup uzbrojenia: samolotów piątej generacji, łodzi podwodnych z bronią strategiczną jak scorpene, systemów antyrakietowych, dronów wraz z kodami, amunicji precyzyjnej do czołgów, no i samych czołgów jak Leopard 2A6; a to wymaga podniesienia nakładów do 4 a nawet 6 proc. PKB...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
MS
17 Marca, 2015 - 00:02
Ty piszesz o perspektywie lat.
A na dziś powinny JUŻ się odbywać zajęcia
ze stosowania i dawkowania nawozów sztucznych...
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
że o czymś pan nie słyszał
17 Marca, 2015 - 07:51
To jeszcze nie dowód, panie MS, naprawdę nie kuma pan Brauna lub go zwalcza z innych przyczyn.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
JzL
16 Marca, 2015 - 23:58
To byłoby te kilkanaście procent, które nam podarował stalin.
Dlatego taka perspektywa jest mocno kusząca...
A putas?
Straciłby moc agentury.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@JzL to zaiste goebelsowska propaganda
17 Marca, 2015 - 07:36
"Dać Polakom broń do ręki to wystarczy by populacja skurczyła się o kolejne kilkanaście procent - nie trzeba wtedy Putina"
i powiało nienawiscią, pogardą, i wiadomą gazetą, tym razem pała
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
17 Marca, 2015 - 08:35
w pale się to juz nie miesci - szok
@markowa
17 Marca, 2015 - 09:07
ten minus może sie komuś czkawką odbić:-))))))))))))))))
litości...co Wy macie z tym
17 Marca, 2015 - 21:58
litości...co Wy macie z tym reżyserem? Cenię Brauna za odwagę, mądre myśli, niezłe produkcje, ale jakież do licha on ma doświadczenie? Przecież on by się zgubił w tym Belwederze! Nie ma JASNEGO programu, sam nie wie co robić poza oficjalnym stanowiskiem antyruskim. Człowiek bez zaplecza, człowiek na którego nawet przyjaciele patrzą trochę z przymrużeniem oka.
Niech dalej robi filmy, niech organizuje akcje jak ta w PKW, ale prawdziwa polityka nie dla niego.
Co do wystąpień: strasznei przynudza, tak było na konferencji smoleńskiej i jego wystąpieniu o śniegu (Kris Cieszewski).
Nie, nie przekonacie mnie, choć gdyby cudem wszedł do II tury z komoruskim to mój głos ma. :)
nikt nikogo nie przekonuje
17 Marca, 2015 - 22:13
Znajomość korytarzy i pokojów Belwederu jest do osiągnięcia w godzinę.
Czy Grzegorz Braun jest bez zaplecza? Okaże sie, ile zbierze podpisów.
A nawet, jeśli poczta przetrzyma przesyłki adresowane na Marszałkowską 80 - nie zmieni to faktu, że jest on jedynym niezależnym niesterowalnym kandydatem, którego warto docenić.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@Konserwa - jeszcze o prof. Cieszewskim
21 Marca, 2015 - 22:42
To juz całkiem OT, ale nie mogę zostawic bez komentarza tej kwestii: Chris Cieszewski, a potem Braun - wysunęli tezę, ze badania zdjęć satelitarnych wskazuja na możliwośc wczesniejszego upozorowania katastrofy nad lasem smoleńskim.
Wynika to z obecności białych połaci niby-śniegu, które po 10-tym kwietnia okazały się miejscami odnalezienia szczątków samolotu. Grzegorz Braun zwrócił na to niesamowite odkrycie szczególną uwagę - i tyle.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Dokładnie Józefie
15 Marca, 2015 - 20:56
Poza tym poglądy Grzegorza Brauna przekreślają go jako kandydata na najwyższy urząd w państwie. Ten człowiek nie wie na czym polega polska racja stanu.
Braun uważa np., że konflikt na Ukrainie wywołały Stany Zjednoczone, a Putin po prostu broni się przed agresją. Prawdziwy Polacy powinni za to bać się Żydów.
- To kompletne pomylenie pojęć! Takie bzdury może wygadywać płatny troll Putlera, a nie przyszły Prezydent RP!
http://www.fronda.pl/a/grzegorz-braun-pod-grunwaldem,40482.html
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Hola, hola, majndserwisie!
15 Marca, 2015 - 21:07
Bredzisz waść - sam trollujesz. Jak śmiesz nazywać polskiego patriotę "płatnym trollem Putina"!
Anonimowo rzucasz potwarz na człowieka o znanym imieniu i nazwisku.
Podaj swoje
(zaczynam rozumieć, skąd te pały; nie trudż się, mam je gdzieś)
co do linku:
dwoje złosliwych dziennikarzy przedstawia w krzywym lustrze poglądy Grzegorza.
Nie lepiej sięgnąć do oryginału, niż psuć oczy czytając te pokrętne dziesiąte wody po kisielu?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Widzę, że znowu masz problem z rozumieniem tego co czytasz
15 Marca, 2015 - 21:17
Nie rzucam żadnych potwarzy na Brauna tylko napisałem swoją opinię, że nie nadaje się on na Prezydenta RP bo nie wie na czym polega Polska Racja Stanu i wygaduje bzdury. Podałem odnośnik do artykułu, który zamieścił omówienie jego poglądów.
Zamiast odnieść się merytorycznie do moich zarzutów atakujesz personalnie. Nieładnie!
Ps. nie stawiam Ci pał, ale chyba zacznę - za Twoje zacietrzewienie...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@MS
15 Marca, 2015 - 21:25
po co czytać "omówienia" poglądów pana Brauna, skoro są dostępne w oryginale?
Te "omówienia" są bezwartościowe, co kompromituje również tego, kto je poleca.
A pałki stawiaj sobie, na zdrowie.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Szkoda mi czasu na czytanie bredni w oryginale
15 Marca, 2015 - 21:40
Ale zdaje się uważasz, że jego poglądy, które przytoczyłem są nieprawdziwe? Więc napisz sprostowanie, skoro jesteś tak bardzo zorientowana i podaj źródła.
Napisałem, że pał Ci nie stawiam, a Ty nadal swoje... Z poglądami Brauna u Ciebie jest tak samo? Jak z kimś takim można merytorycznie dyskutować?
- A szkoda, bo chętnie zapoznał bym się z tłumaczeniem z czego wynikają jego anty-polskie poglądy?
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@MS nie dogadamy się
15 Marca, 2015 - 21:52
odpuszczam sobie dyskusję z panem, ponieważ usiluje wpuścić mnie pan w beznadziejna przepychankę.
Mnie to nie przeszkadza, że czytuje pan "opracowania" zniekształcające oryginał.
Grzegorzowi Braunowi to nie zaszkodzi, że go pan nie cierpi.
Nie będzie przez to mniej mądry czy waleczny.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Dyskutowanie o poglądach Brauna to "przepychanki"?
15 Marca, 2015 - 22:23
- No, no...
Cieszę się jednak, że nie potrafisz wykazać mi iż nie mam racji. To oznacza, że Ty jej nie masz. To źle, bo nie potrafisz bronić go jak należy. Nie masz też nic na swoją obronę...
Ps. Nigdzie nie napisałem, że go nie cierpię. Takie insynuacje nie przystoją poważnej blogerce, a za taką dotąd Cię uważałem.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@MS nie prowokuj, nie chodzi o moją rację
15 Marca, 2015 - 22:25
spotwarzyłeś anonimowo Grzegorza Brauna, możesz odejść.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
"Spotwarzyłem"? - Co to za określenie?
15 Marca, 2015 - 22:34
Krytyka poglądów Brauna, które w mojej ocenie są anty-polskie i wbrew polskiej racji stanu to jest "spotwarzenie"?
- Używasz nieadekwatnych określeń, insynuujesz i atakujesz personalnie... Nieładnie!
Tym samym pogrążasz swojego ulubieńca zamiast go skutecznie bronić przedstawiając racje uzasadniające jego "dziwne" wypowiedzi. Ale jak tam chcesz...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
potwarz
15 Marca, 2015 - 22:40
"płatny troll putina" - to spotwarzenie człowieka, za które powinien pan odpowiedzieć przed sądem
ze słownika języka polskiego:
Synonimy do słowa potwarz:afront, anonim, bluźnierstwo, denuncjacja, doniesienie, donos, dyshonor, impeachment, inkryminacja, insynuacja, kalumnia, kłamstwo, krzywdzące oskarżenie, obelga, obmowa, obraza, obwinienie, olanie, oplotkowanie, oskarżenie, oszczerstwa, oszczerstwo, paszkwil, plotka, plotki, policzek, pomówienie, szyderstwo, ubliżenie, zarzut, zniesławienie, zniewaga, znieważenie,
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Ręce opadają...
15 Marca, 2015 - 22:53
Napisałem wcześniej:
//Braun uważa np., że konflikt na Ukrainie wywołały Stany Zjednoczone, a Putin po prostu broni się przed agresją. Prawdziwy Polacy powinni za to bać się Żydów.
- To kompletne pomylenie pojęć! Takie bzdury może wygadywać płatny troll Putlera, a nie przyszły Prezydent RP!//
- Gdzie tu jest nazwanie Brauna "płatnym trollem Putlera"?
Celowo manipulujesz, czy już tak masz? Cieszę się z takich "orędowników" Brauna, co zniechęcają innych do niego.
I dziękuję za poprawienie mi humoru strasząc sądem. Tak się bardzo tego "przestraszyłem" że aż parsknąłem głośno śmiechem :)
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
"Markowa 5".
15 Marca, 2015 - 20:29
Za ważny temat i merytoryczną polemikę z odmiennymi zdaniami bez epitetów, obrazania i wyzwisk.
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Wołanie Wiktora Węgrzyna (cudem ocalonego)
15 Marca, 2015 - 23:20
Przyjacielu,
Zostałem zaproszony przez Pana Grzegorz Brauna do przewodniczenia jego komitetowi wyborczemu na Prezydenta Rzeczypospolitej.
Propozycję przyjąłem z radością, traktując ją jako wyraz szacunku dla tego co robi nasze Stowarzyszenie Międzynarodowy Motocyklowy Rajd Katyński.
Kto zna Pana Grzegorza Brauna, jego filmy, ten rozumie moją decyzję, kto nie zna – zachęcam do przyjrzenia się temu kandydatowi, jego twórczości. Jest tego sporo w Internecie. Wystarczy w You Tube wpisać Grzegorz Braun. Zobacz też: grzegorzbraun2015.pl
PAN GRZEGORZ MICHAŁ BRAUN – TO POLAK KRWI I SERCA – KATOLIK.
Komitet któremu mam zaszczyt przewodniczyć nie jest partią polityczną, ani żadną formacją utrzymywaną z pieniędzy podatnika, a często z pieniędzy obcych.
Zebraliśmy się spontanicznie. Jesteśmy Polakami zatroskanymi O POLSKĘ – NASZĄ OJCZYZNĘ.
Cechą która nas łączy jest miłość do Polski. Gotowość poświęcenia dla Niej czasu, naszych pieniędzy a jeżeli będzie taka potrzeba i krwi.
Patrzymy z trwogą na 25-letnie rządy oszustów i złodziei, rządy, które wygnały z Polski miliony młodych ludzi, które zlikwidowały całe gałęzie przemysłu, zdewastowały polskie wojsko, polską naukę, kulturę, deprawują nasze dzieci.
Rządy, które fałszują polską historię i uczestniczą w antypolskiej nagonce. Rządy, które obecnie, w ukryciu przed nami, próbują sprzedać polskie lasy, polską ziemię, a całe obszary polskich spraw wyłączyły z dyskusji publicznej, przy milczącej zgodzie opozycji, która robi wrażenie zadowolonej z siebie.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa - co tu dodać ?
16 Marca, 2015 - 09:16
Gdyby wybory prezydenckie odbyły się w marcu, największym, 45-procentowym poparciem cieszyłby się Bronisław Komorowski – wynika z sondażu przeprowadzonego dla „Wiadomości” TVP1 przez TNS Polska. Na drugim miejscu uplasował się kandydat PiS Andrzej Duda, który otrzymałby 27 proc. głosów. Taki wynik oznacza, że konieczna byłaby druga tura wyborów Poparcie dla obecnego prezydenta spadło w ciągu miesiąca o 8 punktów procentowych. O tyle samo wzrosło natomiast poparcie dla kandydata Prawa i Sprawiedliwości. Jako trzecia na podium znalazła się kandydatka SLD Magdalena Ogórek z 5-procentowym poparciem, takim samym jak przed miesiącem. Czwarty w wyścigu do prezydentury jest Janusz Korwin-Mikke, lider partii KORWiN, który uzyskał 4-procentowe poparcie; jest to wynik o dwa punkty procentowe lepszy niż w lutym. Na 2 proc. głosów mógłby liczyć muzyk Paweł Kukiz. Kandydat PSL Adam Jarubas stracił jeden punkt procentowy i ma poparcie na poziomie 1 proc. Jednoprocentowe poparcie mają również Janusz Palikot (Twój Ruch), Wanda Nowicka (UP) i Anna Grodzka (Zieloni). Poniżej 1 proc. wskazań uzyskali pozostali kandydaci: Marian Kowalski (Ruch Narodowy), Iwona Piątek (Partia Kobiet), Grzegorz Braun (niezależny), Jacek Wilk (Kongres Nowej Prawicy), Włodzimierz Korab-Karpowicz (niezależny), Adam Słomka (niezależny), Zenon Nowak (Partia Dzielny Tata).
@Józio w słupki wierzysz?
16 Marca, 2015 - 09:30
Ja marzę o tym, aby zobaczyć i usłyszeć wszystkich prawicowych kandydatów w TVP1 ze szczególnym uwzględnieniem - no, nie będę sie powtarzać, reszta w stopce.
Wielka jest potega TV, gdy ludziska usłysza ludzką mowę - wszelkie słupki mogą iść szczekać.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
16 Marca, 2015 - 09:34
Czy wierze w słupki - tak i to bardzo, często idąc ulicą i jednocześnie czytając prasę mam z nimi do czynienia, jakże bolesnego "czynienia" :-)))))))))
słupki, paliki, kołki, pachołki!
17 Marca, 2015 - 18:03
bufetowa zaaplikowała ich w Warszawie ilości kosmiczne, nie wiedziałam, że w L to samo :-)
BTW pogodziłam się z myślą, że MS nie kuma Brauna. Cóż!
Może jeszcze horoskopy przeanalizujesz? Tak samo miarodajne, a barwniejsze. :-)
Bóg - Honor - Ojczyzna!
The End -:)))))))))))
17 Marca, 2015 - 18:11
The End -:)))))))))))
koniec zabawy
@Bibrus
15 Marca, 2015 - 20:39
Bo to nie NEon
@Bibrusie
15 Marca, 2015 - 21:02
- czy Ty mi usunąłeś komentarz na swoim blogu na NeOnie24.ru?
http://bibrus.neon24.pl/post/120235,w-solidarnosci-z-jinksem
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
video - mówi lekarz15 Marca, 2015 - 23:22
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Tak, to Bibrus wcielił się w niesławną postać Ruszkiewicza
15 Marca, 2015 - 23:46
i bawi się w cenzora.
Zamieściłem komentarz jeszcze raz: http://bibrus.neon24.pl/post/120235,w-solidarnosci-z-jinksem#comment_1136775
Ciekaw jestem jak teraz zareaguje?
Ps. A co to ma wspólnego z video i lekarzem wg Ciebie? Masz zarejestrowaną wizytę, czy jak? No i mam nadzieję, że nie jest to ten specjalista o którym myślę?
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Posłuchajmy dra Zbigniewa Hałata
16 Marca, 2015 - 05:55
https://www.facebook.com/BraunGrzegorz?fref=ts
video po prawej stronie
Bóg - Honor - Ojczyzna!
"była to też okazja do zbiórki podpisów...
16 Marca, 2015 - 07:19
...poparcia dla kandydatów. Tak się jakoś złożyło, że tylko dla kandydatów prawicowych" :))))))))))))))
W Katowicach, w Auli im. Lecha Kaczyńskiego odbyło się równoległe spotkanie RKW z bezpośrednią transmisją z Niepokalanowa. Niestety, tutaj już tak kolorowo nie było i przybyła jedynie reprezentacja zatroskanych o uczciwe wybory.
Łudzę się, że to takie trudne początki ale to właśnie w Katowicach nastąpił "cud 130 tysięcy podpisów", o które bez skutku walczy dzielna Dorota Stańczyk i to właśnie u nas musi być wyjątkowa mobilizacja.
Wszak jedno jest pewne, zwycięstwo na Śląsku to klucz do zwycięstwa w Polsce. Ale do tego trzeba tysięcy prawych, nie garstki zapaleńców...
Kriss66
@Kriss66
16 Marca, 2015 - 07:45
Pani Dorota gościła w Niepokalanowie, jej wypowiedż była nadzwyczaj ciekawa i wartościowa; zabroniono (niestety) nagrywania i dokumentowania tego wystąpienia ze względu na jej bezpieczeństwo.
Nie zginie kraj, który
Ma takie matki i Córy!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Mogę dostać jeszcze wiele
16 Marca, 2015 - 23:26
Mogę dostać jeszcze wiele minusów. Nie zmienia to faktu, że Braun nie łapie się na żadne sondaże. Program musi przemawiać do społeczeństwa, widocznie Braun takiego programu nie ma. Do kogo jest adresowane hasło strzelnice?
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/sondaz-millward-brown-dla-faktow-tvn-kukiz-na-trzecim-miejscu/psc2ke
@Omilka
17 Marca, 2015 - 09:11
"Braun nie łapie się na żadne sondaże" - toż to komplement!
A czy ma program - wystarczy posłuchać jego wypowiedzi: są niezmienne od lat i niesterowalne.
Wyrażnie jednym z objawów dudomanii jest ograniczenie pola widzenia.
Gwoli dokształcenia video
polecam 22'30''
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Zdecydowanie za wczesnie na
17 Marca, 2015 - 09:17
Zdecydowanie za wczesnie na kandydata, który nie ma nawet 1% poparcia, bo jego program nie jest dla społeczeństwa strawny. To czyim prezydentem ma być? Czemu ma słuzyc promowanie kandydata, którego nikt nie chce?
Wanted G.Braun !!!!
17 Marca, 2015 - 09:18
W pierwszej turze wyborów prezydenckich 46 proc. badanych zagłosowałoby na Bronisława Komorowskiego. Na kandydata PiS Andrzeja Dudę oddałoby głos 31 proc. - wynika z sondażu Millward Brown dla "Faktów" TVN.
Z sondażu wynika, że Paweł Kukiz zdobyłby 5 proc. głosów. Po 4 proc. głosów otrzymaliby: Magdalena Ogórek, Janusz Korwin-Mikke (KORWiN) i Janusz Palikot (Twój Ruch).
Adam Jarubas (PSL), Marian Kowalski (Ruch Narodowy) i Wanda Nowicka (Unia Pracy) otrzymaliby po 1 proc. głosów. Na Annę Grodzką (Zieloni) zagłosowałoby 0 proc. badanych.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Sondaz-dla-Faktow-TVN-
sondaże z TVN
17 Marca, 2015 - 09:35
Gdyby babcia miała wąsy....
....na razie dziadek ma perukę...
Tyle to warte.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
17 Marca, 2015 - 09:42
To może Pani przytoczy jakieś inne "wiarygodne" - czekam z utęsknieniem
będzie pan długo tęsknił
17 Marca, 2015 - 10:07
Ponieważ nie posiadam agencji sondażowej, a innym nie wierzę; zresztą nie w sondażach rzecz, a we własnym rozeznaniu. Od tego człowiek ma rozum, żeby go używać.
Amen
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
17 Marca, 2015 - 10:12
// Od tego człowiek ma rozum, żeby go używać.//
słusznie prawisz mam nadzieje że p.Braun weżmie sobie to do serca
Markowa! - Nie przeczę, że G. Braun nie byłby gorszym...
17 Marca, 2015 - 11:03
... prezydentem RP od Andrzeja Dudy.
Kiedy po raz kolejny oglądam i słucham tego, co ma do powiedzenia Grzegorz Braun, - ciężko znaleźć na niego "haka". Niech za przykład posłużą chociażby słowa wypowiedziane w listopadzie minionego roku pod siedzibą PKW (od 35':30" filmu)
https://www.youtube.com/watch?v=p1K_p5GwAbY
Ale na miłość Boską! - Napisz mi Markowa, jak Ty chcesz przekonać mnie i wielu tutaj piszących, byśmy w maju zagłosowali na Grzegorza Brauna. Jeśli opowiadasz się za tą kandydaturą i pragnieniem Twoim jest, by wygrał te wybory, to ów kandydat bez poparcia w I turze co najmniej 40-procentowego - nie ma co marzyć o przejściu do II tury wyborów, by w konsekwencji je wygrać.
Nagłaśniasz tutaj na Niepoprawnych bardzo ogólnikowo postać tego kandydata. A nie wydaje Ci się, że powinnaś bardziej się postarać? Wielu jest czytelników, którzy się wahają, na kogo oddać swój głos: na G. Brauna czy na A. Dudę.
Ale co byś nie napisała, to powracam do swojej myśli: bez zaplecza partyjnego Grzegorz Braun nie ma szans! Sama widzisz, że te cholerne maistreamy nawet nie wspominają o tym kandydacie, a innych przedstawiają w krzywym zwierciadle, oczywiście poza Bredzisławem. Przedstawiając kandydatów, zajmują się bzdetami (chociażby o Air force "Korwin" - samolocie J.Korwin-Mikke), nie zaś tym, co owi kandydaci mówią merytorycznie o wizji pełnienia urzędu prezydenta RP.
Ponieważ Grzegorz Braun jest Twoim faworytem, mam prośbę: poszperaj w materiałach, z których by jednoznacznie wynikał powód, dla którego Nasz Dziennik odmówił G. Braunowi zamieszczenia płatnego ogłoszenia na łamach tej codziennej gazety. Jak wiesz, diabeł tkwi w szczegółach, więc musiał być jakiś wyraźny powód tej odmowy, który sam zainteresowany pominął w swej wypowiedzi.
Pozdrawiam,
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
@Satyr - odmowa "naszego dziennika"
19 Marca, 2015 - 05:27
Powód odmowy (zamieszczenia płatnego ogłoszenia o spotkaniu Grzegorza Brauna w Łodzi) jest znany wyłącznie właścicielowi tej gazety. Polskiej gazety, o ironio.
Mogę tylko domniemywać, ze jest to ten sam powód, dla którego RadioMaryja wycięło prof. Jerzego Roberta Nowaka, którego nie uświadczysz w żadnym z tych mediów, o które tyle walczyliśmy. Wycięcie Jerzego Roberta Nowaka zbiegło sie w czasie w uzyskaniem wejścia TV TRWAM na Mux-1 - to tylko moje intuicje, bo nikt tego otwarcie nie powie. Wyczuwam wpływy " żydowskiego zarządu powierniczego".
Nie zamierzam nikogo przekonywać do Grzegorza Brauna jako prezydenta Polski, jeśli ktoś sam nie zechce zainteresowac się człowiekiem, który od lat jawi sie jako Niezłomny-Wyklęty naszych czasów. Z naciskiem na Niezłomny. I to jest najważniejsza kwalifikacja. Z pewnością nie zrejterowałby, jak Andrzej Duda w Londynie, zapytany o obrady Knessetu w Polsce.
Nie tracę nadziei, że Grzegorz Braun uzyska wymaganą ilość podpisów, a wtedy - dostąpiwszy możliwości przemawiania w TVP na szeroką skalę - da sobie radę. Ponieważ jego 'strategia' jest niezmienna od lat, a 'sztabem' jest sam dla siebie.
Tematem tego wątku miała być kontrola wyborów, ale jakoś zeszło na Grzegorza. Dlatego nie skupiam się na rekomendowaniu Brauna, bronię go tylko przed takimi nieprzyjaciółmi, jak MS czy JzL lub Omilka.
Link, który podajesz - sam w sobie wystarczy, by ocenić klasę tego człowieka.
Pytam: gdzie był wtedy Andrzej Duda?
Bo w komentarzach zachęcał do "wstrzemiężliwości". Osobiście nie mam nic przeciwko temu człowiekowi, razi mnie jednak przesadna "dudomania".
Ciągle słyszę refren: "bardzo cenię Brauna, ale zagłosuję na Dudę, ponieważ ma doświadczenie polityczne" - taki obiegowy dogmat-nonsens.
Grzegorz Braun ma mój głos.
Polecam wspaniałą książkę jego mamy, Zofii Reklewskiej-Braun „Urodziłam sie pomiędzy”. Tam znajdziemy pięknie pokazaną panoramę polskiej kultury od ziemiańskiego dworu, poprzez czarną noc drugiej wojny i okupacji niemieckiej, do strasznej rzeczywistości zaprowadzania w powojennej Polsce bolszewickich rządów. W tej książce, która jest więcej niż pamiętnikiem, odnajdziemy historię dzieciństwa i młodości Grzegorza Brauna. Trudno o lepsze korzenie.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa - ile ma G.Braun
24 Marca, 2015 - 13:38
1,6 mln podpisów Dudy. Kaczyński o stawce kampanii: „To są wybory o euro” ndrzej Duda ma 1,6 mln podpisów – ogłosił na konferencji prasowej Jarosław Kaczyński. „To wielki komitet wyborczy” – powiedział. Lider PiS mówił też o stawce tych wyborów. Jak podkreślił, to są wybory „w gruncie rzeczy o euro. Komorowski jest wielkim zwolennikiem euro”. Zwycięstwo Andrzeja Dudy gwarantuje, że euro nie zostanie w Polsce przyjęte – przekonywał. To kontynuacja głównego tematu kampanii Dudy w ostatnich dniach, czyli euro. Liczba podpisów złożonych w PKW będzie rekordowa w tej kampanii. Kaczyński nawiązał też do reformy’67. Jak powiedział, prezydent Komorowski mówił w 2010 roku, że podwyższenia wieku emerytalnego nie będzie, ale i tak rząd Tuska takie zmiany przeprowadził, a prezydent podpisał ustawę. Jarosław Kaczyński stwierdził, że tak samo może być z euro. Jarosław Kaczyński zaapelował też do osób, które złożyły swoje podpisy, by przekonywały swoich znajomych i członków rodziny do głosowania na Dudę. „Niech każdy kto podpisał, zmobilizuje 5 osób spośród rodziny, sąsiadów, koleżanek i kolegów z pracy”.
Ciekaw jestem czy Hufcom Brauna udało sie zebrac te 100 tyś.
http://300polityka.pl/news/2015/03/24/16-mln-podpisow-dudy-kaczynski-o-stawce-kampanii-to-sa-wybory-o-euro/
Józefie, ale powiedz...
24 Marca, 2015 - 13:47
.... jeśli taka osoba tego nie ogarnia swoim rozumkiem - to już wiesz dlaczego musiałeś emigrować z tego pięknego,
wiślanego brzegu !?
M.
@maruś
24 Marca, 2015 - 14:06
kameleon ?
@maruś
19 Maja, 2015 - 09:01
to pytanie: "a ile ma Grzegorz Braun" jest na poziomie stalinowskiego: "a ile ma papież dywizji".
Może lepiej byłoby zapytać - jaka jest jego wizja Polski?
(czasem przeglądam stare wątki - i tak natrafiłam na to pytanie grasujacego tu londyńczyka, którego od pewnego czasu omijam szerokim łukiem)
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@ markowa....
19 Maja, 2015 - 10:16
.....oh, Apanaczi, Waśćka znowu żle dosiadła konika :-))?
Robienie paraleli załogi G.Brauna do dywizji papieża - to strzał w płot.
Ja też mam pewną przypadłość - omijam szerokim łukiem - nawiedzone, starsze panie .
Szukajmy poparcia dla G.Brauna - tylko gdzie ??
24 Marca, 2015 - 13:42
W marcowym TNS Polska Bronisław Komorowski ma 41 proc poparcia. To spadek o 6 pkt. proc., w porównaniu z lutowym badaniem. To najgorszy wynik prezydenta w tej kampanii.
Na Andrzeja Dudę chce głosować 24 proc. pytanych (wzrost o 7 pkt. proc.). Magdalena Ogórek ma 6 proc. (bz).
Po 2 proc. poparcia odnotowują Paweł Kukiz (+1), Janusz Korwin-Mikke (+1) i Adam Jarubas (-2).
1-poparcie poparcie mają Janusz Palikot (bz) i Wanda Nowicka. 21 proc. respondentów jeszcze nie podjęła decyzji, komu przekaże swój głos.
Badanie zrealizowano w dniach 13-18 marca na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 971 mieszkańców Polski w wieku 18 i więcej lat. Technika: wywiady bezpośrednie wspomagane komputerowo (CAPI).
Zamiar wzięcia udziału w głosowaniu w sposób zdecydowany zadeklarowała niespełna jedna trzecia badanych (32%). Nieco więcej osób - 39% - z wahaniem odpowiada, że raczej pójdzie na majowe wybory.
Duda z największą sympatią poza PBK
24 Marca, 2015 - 13:46
Największą sympatią cieszy się prezydent Komorowski: „Ponad trzy piąte badanych (62%) wyraża sympatię wobec ubiegającego się o reelekcję prezydenta. Niemal co ósmy (13%) dystansuje się wobec niego, a co piąty (22%) wyraża wobec niego niechęć. Pozostali politycy jako kandydaci na prezydenta częściej się nie podobają niż podobają. Najmniejsza jest różnica między sympatykami a niechętnymi osobie Andrzeja Dudy (29% do 40% i 14% wyrażających stosunek ambiwalentny). W przypadku pozostałych kandydatów odsetek wyrażających niechęć jest kilkakrotnie wyższy niż sympatyków. Magdalena Ogórek jest dobrze oceniana jako kandydatka na prezydenta przez co dziewiątego respondenta (11%), ale złą ocenę wystawia jej ponad trzy piąte badanych (61%). Pod względem liczby sympatyków na czwartym miejscu uplasował się Paweł Kukiz, który podoba się 9% badanych, a przeciwne uczucia wzbudza u ponad połowy ankietowanych (59%)”.
http://300polityka.pl/news/2015/03/23/sondaz-elektorat-sld-nie-akceptuje-ogorek-duda-z-najwieksza-sympatia-poza-pbk/
8-10 grudnia 2o17 Kazimierz Dolny
5 Grudnia, 2017 - 14:28
https://stowarzyszenierkw.org/3233-8-10122017-kazimierz-dolny-rkw-ogolnopolskie-spotkanie-i-szkolenie
Bóg - Honor - Ojczyzna!