Ziemkiewicz i sekciarze!
Ziemkiewicz wciąż opisuje nowe wydarzenia polityczne i jak mantrę powtarza,ze PIS z J. Kaczyńskim to nieudolni sekciarze narzekający na media i w ogóle, to ten PiS nic nie umie i nie potrafi wykorzystać szansy podania Tuska na tacy przez ruskich! Ci którzy czytają cyklicznie ukazujące się felietony jak i artykuły Ziemkiewicza znają te opisy dobrze!
http://www.rp.pl/artykul/597472.html
Czasem mam ubaw jak czytam felieton,a czasem chciałbym Ziemkiewiczowi splunąć pod nogi aby się poślizgnął i wyrżnął łbem o bruk!
A czemuż to zapytacie?
Ano z jednego powodu!
Biedaczysko wciąż się użala,ze traktuje go pewne środowisko jako człowieka PiS-u i na dowód ze to nie jest prawda ,Ziemkiewicz uruchamia konkurs wiedzy” ktokolwiek wie” lub” ktokolwiek słyszał”! Od dawna nie może biedaczyna udowodnić salonowi, ze nie jest garbaty!Często z mikrofonem w reku stoi przed kamera i powtarza :nie jestem garbaty. Również chodzi na różne spotkania z czytelnikami i krzyczy,ze on jest przecież obiektywny!
Nie jestem żadnym pisowcem ryczy ,klęcząc na kolanach,a ze mu nikt nie wierzy z wiadomego środowiska, to go jeszcze, dla pewności , aby nie zrobił czegoś głupiego w programie , wyrzucili z TVP. I co?
Ano pisze wciąż uparcie jak osioł Sancho Pansa, ze to nie jest prawda,ze on przecież obiektywny,ze on broni tylko wolności słowa!
Powtarza mantrę tak już od ho,ho a może i dłużej!
Ale ma świetny efekt tego co robi!
Wszystkie dzienniki na świecie powielają jego artykuły,jest zapraszany na wszystkie salony świata dziennikarskiego!;))
Pomarzyć dobra rzecz!
Zdaje się jego „przyjaciel” Michnik wciąż jeździ po świecie,czyż nie, panie Ziemkiewicz?
Byłem na koncercie kabaretu Elity jak i Krzysztofa Piaseckiego i przeklinającego ze sceny Daukszewicza.Takie moderne teksty teraz Daukszewicz pisze.
Daukszewicz miał prosty tekst klnąc bez przerwy a ludzie się śmiali z Daukszewicza jaki to on wspaniały!
W czasie przerwy podszedłem do Krzysztofa Piaseckiego i zapytałem go,
czemu tak atakują prezydenta i PiS w swych występach kabaretowych?
-Ależ ja proszę pana jestem obiektywny w swych wystąpieniach!
-Ależ proszę pana,to chyba My widzowie możemy to ocenić czy pan jest obiektywny czy nie?-odparłem.
Popatrzył na mnie jak na wariata i przeprosił,ze musi się przygotować do występu i znikł!
Przypomina mi się ten dialog z K. Piaseckim za każdym razem kiedy Ziemkiewicz pisząc o Kaczyńskim i krytykując postępowanie Kaczyńskiego , nie potrafi zrozumieć ,ze choćby nie wiem jak sam starał się być obiektywnym dziennikarzem , to dla pewnego salonu będzie zawsze pisowskim dziennikarzem.
Ale jak zacznie pisać tak jak ćmy Michnika, to i owszem będzie chwalony,a w nagrodę dostanie jakiś program do prowadzenia w TVP pod warunkiem,ze będzie trzymał stronę salonu!
I tak jest z J. Kaczyńskim!
Gdyby odstąpił J. Kaczyński od krytykowania rządu,gdyby odstąpił od wyjaśniania czegokolwiek w kraju, a przystąpił do bandy komunistów, to i skala sondaży podniosłaby słupki. Pewnie i by coś tam wygrał,porządzić by mógł. A jak!
Michnik z ćmami by latali wokół dobrych nowin o J.Kaczyńskim i jego partii i panowałaby zgoda i nikt by niczego nie musiał krzyczeć,konkursów ogłaszać „ktokolwiek wie” ani o sektach pisać,panie Ziemkiewicz!
Nie mnie polemizować i pouczać Ziemkiewicza niemniej niech się sam siebie zapyta od jakiego czasu pisze on na temat tego co się w mediach dzieje i co?
Ano tylko to,ze zamiast pozytywnych reakcji jest Ziemkiewicz przemilczany!
A przecież jest czas najwyższy wykorzystać właśnie teraz, panie Ziemkiewicz, sytuacje i dowalić salonowi!!Czemu nie przebija się pana informacja o zaniedbaniach celowych Tuska i jego ludzi „wyprawy Bizantyjskiej” z trzema najważniejszymi generałami w Polsce?
Czemu nie powtarzają pana slow w dziennikach od rana do wieczora o katastrofie lotniczej i utajnianiu informacji przez Tuska?
No czemu panie Ziemkiewicz nie potrafi pan wykorzystać tej szansy i wskazać na ten rząd nieudaczników ,a może nawet kooperujących w tej sprawie katastrofy lotniczej niektórych ludzi z rządu?
A czemu nie wskazuje pan tych z salonu,którzy kota ogonem przekręcają?
Ze ,przepraszam ,pisze pan wciąż o tym? Aha! I co?
Skutkuje panie Ziemkiewicz?
Tak, skutkuje tym,ze jest pan na bruk wyrzucony z TVP i może pan jeszcze pisać w RP! Tylko jak długo? I czy tak obiektywnie jak do tej pory?
Czy może w sekcie jednak lepiej pisać?
Tekst gotowy ,uzgodniony tylko podpis i do kasy!
Pewnie odpowie pan,ze przecież PiS to nie to samo co Ziemkiewicz?!
Gdyby Ziemkiewicz otrzymywał taką dawkę wściekłych ataków ze strony swoich kolegów po fachu jak J. Kaczyński i jego partia , to Ziemkiewicza dawno by już nie było!
Przy pierwszych trudnościach dzielnego Ziemkiewicza z Michnikiem,kiedy to Michnik postraszył sądem Ziemkiewicza, to co zrobił nasz obiektywny dziennikarz??! Przypominam Ziemkiewicza słowa „przepraszam Adasiu”,
a później się wyparł Ziemkiewicz tych slow przed swoimi czytelnikami!!
Mam wrażenie,ze tym tekstem Ziemkiewicz uwierzył w sile przekazu tego co powie J,Kaczyński i jak to powie!
Otóż cokolwiek by nie powiedział to zrobią z tego ćmy Michnika to co do tej pory! Zastanawiam się co by było gdyby to J. Kaczyński był premierem i przylatując zmuszony z Dolomitów do kraju rzecznik rządu ogłasza „dziennikarzom”
"- pan premier ma czas na pięć pytań” aby później czmychnąć w Dolomity!
Czemu to pan,panie Ziemkiewicz nie przekuł tej informacji w sukces???
A ważniejszych i bardziej uwłaczających pracy premiera Tuska jest w ciągu tych jego lat rządzenia nadto i co?
Czyżby to pan zdobywał nagrody dziennikarskie?Nie?pan nie?
Jak pan widzi i doskonale wie, nagrody zdobywają najgorsze mokre ścierki „dziennikarskie”. Pana pisanie miałoby skutek tylko i wyłącznie przy normalnie funkcjonującym państwie i pracy tych dziennikarzy,którzy są odpowiedzialni za to co piszą!
Niech więc pan pisze o upadku państwa na pysk i kolejnym rozbiorze Polski przez mafie WSI i KGB jak i niemiaszków!!!
Ze nie odniesie to skutku i wyśmieją pana?
Wciąż wyśmiewają i wyśmiewać będą,aż będzie pan pisał to co ONI chcą,
a nie pan,panie Ziemkiewicz!
I cokolwiek powie J. Kaczyński efekt będzie ten sam!
Niedługo będzie pan pisał o śmierci tych,których dziś pan wyśmiewa!
Do tego dojdzie,bo pewne grupy trzymające media za pysk nie pozwolą aby im władza wymknęła się z rąk! I pewnie napisze pan,ze to były zwykłe porachunki sekciarskie. Jak to w sektach bywa!
W normalnym państwie takie kreatury jak Tusk,Arabski,Sikorski,Klich, Niesiołowski,Schetyna,Miller nie mieliby prawa bytu!
W którym państwie mafia WSI założyła partie PO???
A wie pan dlaczego ja o tym pisze?
Bo i tak nikt w to nie uwierzy,panie Ziemkiewicz!
Śmieszy mnie,ze pan walczy o wolność słowa , jednocześnie próbuje ośmieszyć tego, kto pana i tej wolności słowa broni!!! Tragikomiczne!
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2973 odsłony
Komentarze
Re: Ziemkiewicz i sekciarze!
21 Stycznia, 2011 - 13:19
No, bez przesady autorze. Czytuję Ziemkiewicza od wielu,wielu lat i uważam go za człowieka odpowiedzialnego.Dziennikarz ma poza tym nieco inny punkt widzenia i inne wymagania czasowe, w związku z czym funkcjonuje w nieco innym paśmie rzeczywistości, nieprzylegającym do działalności stricte politycznej. Ponadto jest także poddawany presji, co np. widać we wpisach na blogu w Rzepie.Presja wywierana jest również na PIS i trudno się dziwić,że reakcje jego polityków mogą się wydawać ludziom z zewnątrz nieracjonalne.Należy zachować spokój i trzeźwy umysł.
zetjot,
21 Stycznia, 2011 - 13:29
" Należy zachować spokój i trzeźwy umysł.!"
Ano należy i dlaczego on tego nie robi?
Ja rowniez czytam i mam swoje zdanie na jego temat!
Errata
...
21 Stycznia, 2011 - 13:43
Teksty Pana Ziemkiewicza były pierwszymi, które otworzyły mi oczy na michnikową machinę propagandową. Przedstawione przez Pana hipoteza wyjaśniająca postawę Pana Ziemkiewicza jest dla mnie logiczna. Inna to tylko taka, że chciałby zostać koncesjonowanym opozycjonistą salonu. Teksty Pana Janusza Korwina-Mikke na temat katastrofy smoleńskiej też się trochę nijak mają do jego błyskotliwej inteligencji. Pozostaje mi Pan Waldemar Łysiak i... i całe GRONO NIEPOPRAWNYCH
Serdecznie pozdrawiam blogerów i czytelników
MD,
21 Stycznia, 2011 - 14:14
"Teksty Pana Ziemkiewicza były pierwszymi"
A szkoda,choć to nie tragedia!
Wspomniałeś o Lysiaku,wiec napomknę,ze W.Lysiak pisząc swoje książki o salonie zawsze cytował Ziemkiewicza!Ziemkiewicz zrewanżował sie W.Lysiakowi w swoich książkach..nie cytując ani jednym cytatem W.Lysiaka!!!
To mówi o charakterze Ziemkiewicza jak najgorzej!
Errata
...
21 Stycznia, 2011 - 15:37
W pełni zgadzam się że jest to syndrom karła, który zapomniał że jego wielkość wynika z faktu, iż wspiął się na barki olbrzyma. Uważam też, że krzywdzące byłoby negowanie wszystkiego co napisał Ziemkiewicz. Po prostu koniecznie trzeba mieć krytyczny stosunek do wszystkiego co się czyta tak jak i trzeba patrzeć na łapy każdej władzy, choćby złożona była z ludzi powszechnie uznawanych za świętych.
MD,
21 Stycznia, 2011 - 15:51
"Uważam też, że krzywdzące byłoby negowanie wszystkiego co napisał Ziemkiewicz."
Nie neguje wszystkiego co napisał Ziemkiewicz!
Neguje jego postawę nieobiektywna w tym przypadku i dlatego napisałem,ze wciaz sam walczy z garbem narzuconym mu przez salon.A zrzucić nie potrafi choćby i różowymi literami pisał!
Nie żyjemy w wolnym kraju,gdzie każda partia ma dostęp do TV.
Weźmy choćby to co przekazuje "dziennikarzom" J,Kaczyński i jego partia w Sejmie na konferencjach i ile z tego zostaje przekazanych do dzienników???A Ziemkiewicz pisze tak jakby TV należała do Kaczynskiego!!!
Errata
MD
21 Stycznia, 2011 - 16:41
Pełna zgoda [;)]. Zastanawiam się tylko czy to jest walka z "pisowskim garbem" czy próba bycia opozycją koncesjonowaną w stosunku salonu?
MD,
21 Stycznia, 2011 - 16:57
Michnik tak ćmą wymieszał w pustych głowach i mamona zabrudził,ze zdrowo myślący dziennikarz ,który pisze w miarę obiektywnie zaraz jest atakowany przez ćmy nazywany dziennikarzem stronniczym!
I to jest zbrodnia wolności słowa! Ziemkiewicz w swoim artykule zachował się jak słoń w zakładzie porcelany!
Errata
Re: ...
21 Stycznia, 2011 - 16:01
Nazwanie Ziemkiewicza karłem jest dużym nieporozumieniem. Facet umie pisać nie gorzej, niż Łysiak. co więcej, nie miał obowiązku powoływać się na niego w swoich książkach, zwłaszcza, jeśli nie chciał być momentalnie odpowiednio zaszeregowany. Co prawda i tak został... ale, póki co, może się bronić, że niesłusznie.;)
Mam mieszane uczucia co do samego wpisu. Na pewno ciekawy i w pewnej mierze słuszny, jednak, jak dla mnie, tylko w pewnej.
Pozdrawiam
PP
21 Stycznia, 2011 - 16:31
"Nazwanie Ziemkiewicza karłem jest dużym nieporozumieniem."
Nie nazywam Ziemkiewicza karłem,bo nim nie jest!
Obowiązku nie miał rowniez Lysiak powoływać się na niego w swoich książkach,a jednak to zrobił bez względu na zaszeregowanie salonu!!Wspomnę tylko,ze Lysiaka miało nie być bo to nic nie znaczący pisarzy podrzędny!tak się wyraził Michnik znawca stosunków miłosnych z Rosja!
Uczucia możesz mieć mieszane i nawet masz prawo! ;))
Po to one są!;))
Pozdrawiam
Errata
Errata
22 Stycznia, 2011 - 20:41
O rany, ale tych wykrzykników! Normalnie się zlękłam. ;-PP
Miłego wieczoru.
...
21 Stycznia, 2011 - 16:51
"Nazwanie Ziemkiewicza karłem jest dużym nieporozumieniem." Wszyscy jesteśmy karłami, którzy wspięli się na ramiona olbrzymów, wielkość przejawia się między innymi świadomością miejsca, w którym się znajdujemy. Nie rzucam inwektywy na Pana Ziemkiewicza, który ma wielki udział w ukształtowaniu mojej świadomości. Przychylam się tylko do tezy, że zapomniał skąd wyrósł.
MD,
21 Stycznia, 2011 - 19:37
"Wszyscy jesteśmy karłami""Przychylam się tylko do tezy, że zapomniał skąd wyrósł."
I wszystko na temat! ;))
A ja dodam,ze miedzy Lysiakiem a Ziemkiewiczem jest spora przestrzeń ,którą Ziemkiewicz musi jeszcze poznać,a którą Lysiak już dawno poznał!Po drugie Lysiak ma charakter,a Ziemkiewicz go nie ma.Program,który z nim oglądałem w roli prowadzącego Ziemkiewicza, deprymował strasznie Zakowski swoją obecnością!
Straszne wrażenie!Bojaźń Ziemkiewicza!!!
Errata
Re: Ziemkiewicz i sekciarze!
21 Stycznia, 2011 - 14:02
RyszarP Errata zgadzam sie sie z Tobą w wiekszosci a propos Ziemkiewicza ...tak ten czlowiek bardzo chce zaistniec lecz w tym co pisze czasami ma i racje ...czyzby chciał ja z lekka ukryc ?Pamietam go z przed kilku lat gdy zajadle atakowal PiS po objeciu wladzy..lecz musze jemu przyznac racje w jednym ...PiS mimo mądrosci politycznej J.Kaczynskiego przegranej wyborow prezydenckich nie poszedl drogą eleganckiej dysputy z Narodem i spoleczenstwem Polskim(roznica wielka miedzy Narodem a spoleczenstwem)trzeba bylo pojsc jednak podobnym piarem jak szlo PO ..reszta ktora napisales o Ziemkiewiczy jest prawdą ( ogladalem antysalon
takie zabezpieczanie sie bez prezerwatywy)i do podobnych wnisoskow doszedlem co Ty wzgledem Ziemkiewicza .z Powazaniem Errata
RyszardP
RyszarP
RyszardP,
21 Stycznia, 2011 - 14:20
Gdyby iść Twoim rozumowaniem to mielibyśmy już wcześniej taka wydmuszkę jak PO!;))O to ci chodzi?Czy o rzeczywistość w kraju,a wiec drogi,szkoły z historia,państwo silne z silna armia!
Mam wrażenie,ze Ty mówiąc o PR masz na myśli laleczkę Kena i Barbi! ;))a przecież jak widzisz co robi PO to nie o to chodzi!!!czy może się mylę?
pozdrawiam
Errata
Tragikomiczne!
21 Stycznia, 2011 - 14:14
znakomity wpis
10p.
pzdr
kryska,
21 Stycznia, 2011 - 14:21
dzieki za punkty,mam cicha nadzieje,ze redakcja czyta komentarze! ;)
pzdr. :)
Errata
RyszarP Jeszcze jedno droga
21 Stycznia, 2011 - 14:16
RyszarP
Jeszcze jedno droga Errato . Pisalem juz kiedys o tym
My jednak tez popelniamy bład w nasszym rozumowaniu ..
winnismy wyjsc na "zewnatrz " z naszymi pogladami nie tylko zamykac sie we wlasnych kregach ...nic nam to nie da opluwac PO . gdy wiecej na nich wyzywamy tym wiekszy opor lemingow to my musimy przyjmowac ich wyzwiska i rzeczowo rozmawiac o faktach my musimy w imie niepodleglosci Najjasnieszej przyjmowac razy wyzwiska i owe razy i wyzwiska obracac przeciwko zatwardzialym lemingom okazywac ich małostkowosc i miernote .. jest takie powiedzonko
"nagana z ust glupca jest dla mnie pochwałą"
wtedy okazemy ich prostactwo.Nie mozemy "odszczekiwac sie" na wsciekle ujadanie ..tylko pokazac kto ujada sa to ciezkie rzeczy do zrealizowania bo natura ludzka jest taka iz puszczaja nerwy ...lecz by okazac iz jestesmy madrzejsci musimy sie powstrzymywac ..z Powazaniem dla wszyskich Niepoprawnych
RyszarP
RyszarP
21 Stycznia, 2011 - 14:28
Pelna zgoda z Toba!Tylko weź pod uwagę jedno,ze idąc na wojnę nie wolno ci zdradzać swoich słabych stron przeciwnikowi a tym bardziej poddawać krytyce Twoje przygotowanie do wojny!
To tak jakby kronikarz pisał przed bitwa pod Austerlitz,ze napoleon ma tylko 45 tys. żołnierzy,a przeciwnik 90 tys.Uciekajmy póki czas!!! ;))
Uciekł car w czasie bitwy zatrzymując się dopiero za Moskwa!!! ;))
Errata
Ziemkiewicz jest chwiejny
21 Stycznia, 2011 - 16:06
Stracił pracę w TVP, to teraz boi się, że go wyrzucą z Rzepy. Od czasu do czasu musi dowalić Kaczyńskiemu, dla równowagi, żeby go nie wywalili z roboty. Bo musi przecież rodzinę wyżywić. Rozumiem taką postawę, ale zgadzam się z autorem powyższego tekstu, że na nic się zda obrona wolności słowa z jednej strony, a z drugiej atakowanie największego obrońcy słowa w tym kraju. Po prostu takie świadectwo nie jest wiarygodne. Ziemkiewicz staje się kolejnym Igorem Janke. Szkoda, bo liczyłam na niego.
PS. Ludzie są zawodni, nie wiadomo jak by się zachował każdy z nas - czy byłby do końca i konsekwentnie niepoprawny, gdyby miał rodzinę na utrzymaniu, gdyby to zagrażało jego fizycznej egzystencji... Obozy koncentracyjne pokazały, że prawie każdego wielkiego duchem człowieka można złamać, sprowadzić do roli organizmu walczącego o przetrwanie za wszelką cenę. Ale był też ktoś taki jak św. Maksymilian Kolbe, kto nie dał się złamać. Tak więc w praktyce sprawdza się ten slogan: "Prawie robi wielką różnicę".
444Polska.bloog.pl
"Nasze miejsce po stronie odwagi bezbronnej" - Jan Pietrzak
Polska444,
21 Stycznia, 2011 - 16:41
Otóż to!
I chciałabym i się boje! ;)
Nie można walczyć o wolne słowo zabijając tego,który prowadzi do wolności tego słowa!
"Ziemkiewicz staje się kolejnym Igorem Janke. Szkoda, bo liczyłam na niego."
Właściwie to nie ten poziom intelektualny,bo Ziemkiewicz przewyższa Jankego.Janke to prosty twór,który skacze jak pchla ze swoimi wypocinami!Niemniej żałosne,ze Ziemkiewicz tak ocenia sytuacje,bo przecież wyobraźni i wiedzy na temat mediów mu nie brak!
Errata
aż poczytałem ten tekst Ziemkiewicza
22 Stycznia, 2011 - 00:21
Fakty naciąga do swojej tezy. Argument, że PiS mówi o zamachu, bo tak powiedział Dubieniecki to jakaś paranoja. Dubieniecki do PiS-u nie należy, nie mówiąc o tym, by był we władzach tej partii. Kaczyński się od tej wypowiedzi odciął. Nie słychać też było, by Macierewicz mówił o zamachu. No ale wiadomo - Macierewicz ma nienawistne oczy a to świadczy, że jego zdaniem w Smoleńsku był zamach. Ziemkiewiczowi nie przeszkadza, że ani Kaczyńśki, ani nikt z władz PiS nie wypowiada się autorytatywnie o przyczynach tragedii. Żaden z posłów PiS podczas debaty nic takiego nie powiedział - zadawano tylko wiele wiele pytań na które nie było odpowiedzi. Ale RAZ wie lepiej - jak zadają pytania to są za wersją zamachu. A już dywagacje na temat co gra w duszy prezesa są jakby żywcem wyciągnięte z jakiejś walterowni. Ciekawe skąd ma RAZ wyniki badań co Polacy sądzą o możliwości zamachu. Ja np. widziałem sondę Faktu w której 58% było za zamachem. Chyba rzeczywiście RAZ musi coraz bardziej podlizywać się mainstreamowi, bo boi się wyautowania nie tylko z TVP, ale i z Rzepy.
A najśmieszniejsze jest jak zarzuca PiS-owi, że nic tylko narzeka na sprzedajne media, by w konkluzji napisać jak wielka jest siła medialna PO, w której obliczu opozycja jest słaba. RAZ woli udawać, że nie widzi sprzedajnosci kolegów po piórze - w końcu chce dalej zarabiać na dziennikarstwie. Więc nie dostrzeże, że np. konferencja PiS na temat raportu MAK (na której nie padały zarzuty zamachu) została kompletnie przez media przemilczana. A jeśli RAZ używa argumentu, że w 2005 r. też media były nieprzychykne PiS, ale wybory udało się wygrać to pokazuje swoją intelektualną słabość. Bo nawet prosty chłopek-roztropek widzi różnicę między sytuacją z 2005 r. a obecną.
oszołom z Ciemnogrodu
oszołom z Ciemnogrodu
oszołom z Ciemn...,
22 Stycznia, 2011 - 12:15
A jednak udowodniłeś,ze można krócej,treściwiej i na temat!;))
Ale to tylko potwierdza tezę,ze do tego zdolni są tylko oszołomy z Ciemnogrodu! ;)))
Errata