Potrzeba Telewizji Niepoprawni.tv
Zapewne wielokrotnie pojawił się taki pomysł. Pewnie wielokrotnie był już omawiany. Cóż, są tacy, którzy nigdy nie spali. Inni obudzili się już dawno. Wszyscy trzymają powieki na zapałkach, wiedząc jednocześnie co i jak. Są też tacy, którzy wstają za pięć dwunasta. Jestem zapewne jedną z takich osób. Ryzykując więc wyśmianie, napiszę jednak o co mi chodzi.
Wszyscy obserwujemy proces zanikania naszej kultury, naszych tradycji. Tzw. polskie media przykładają do tego niewątpliwie rękę. Promują jakieś Marie Peszek, jakichś Tarasów. Oto idzie młodość, wino, swoboda i dziewczyna młoda. Co z tego, że zamiast wina dopalacz, zamiast swobody wolność od pasa w dół, a zamiast młodej dziewczyny, „laska z przebiegiem”.
Pomimo jednak takiego konsumpcyjnego (jakby było co konsumować – tak, mam na myśli przede wszystkim ową „laskę”) rozwydrzenia co i rusz pojawiają się młode kapele, młodzi twórcy, którzy odwołują się w swoich tekstach do polskich tradycji, polskiej przeszłości chmurnej, ale dumnej itd. I mają problem – nie tyle z promocją, co ze zwykłą informacją na temat ich działalności. Są oczywiście wyspecjalizowane periodyki poruszające kwestie związane z muzyką narodową. Problem polega na ich, ładnie to ujmując, elitarności. Co do sztuki, była świetna strona Tworcowni Lach (a może jest? ja nie mogę znaleźć).
Dlaczego o tym wspominam? Fronda ma swoją fronda.tv, Rzeczpospolita ma swoją rp.tv, Niezależna także. Ta ostatnia uruchomiła nawet projekt wyszukiwania patriotycznych kawałków na youtube. Ale jest to inicjatywa nieregularna. Jeden twórca z youtube stworzył własną stronę – problem w tym, że znają ją tylko użytkownicy youtube. Poza tym dosyć topornie się wczytuje. http://crusadenr.com/
Ostatnio możemy zaobserwować wzmożoną aktywność środowiska blogerów nie tylko w sieci, ale także w realu. Powszechnie znana stała się już akcja Las Smoleński. Blogerzy są coraz bardziej zgrani, coraz więcej ludzi włącza się w działania.
Dlatego zastanawiam się czy nie udałoby się stworzyć nowej strony, której serwer pozwalałby zbierać w podkategoriach – różną, różnistą muzykę, grafikę patriotyczną itp. Na youtube konto także wskazane. Ale tam zwykle kończy się na wrzucaniu filmów „jak leci”. Tutaj zaś szłoby o pewne uporządkowanie materiału. Dla każdego coś miłego – a to o liberałach, a to o socjalistach, a to o żydach, a to o Rosjanach. Byleby mi na Chińczyków nic złego nie mówić :- )
Jednak to byłby dopiero początek. Stworzenie takiej strony promującej twórców kultury narodowej (szczególnie młodzieżowej) właśnie w środowisku blogerskim znacznie ułatwiłoby kontakty między poszczególnymi regionami Polski. Nie ukrywam też – każdy, lub prawie każdy (chyba że siedzi na niepoprawnych cały Boży dzień :- ) ma jakieś kontakty we własnym mieście. Także z właścicielami lokali. Być może łatwiej byłoby tworzyć możliwości koncertowania, informowania ludzi, że coś takiego jak polska scena narodowo-patriotyczna istnieje. Stąd już tylko krok do "telewizyjnych" relacji z koncerów w najdalszych zakątkach Polski.
Dlaczego piszę o tym w tym miejscu, na niepoprawnych? Po pierwsze – jest to najlepszy portal w sieci :- ) Po drugie zaś, jednym z Ojców Założycieli jest przecież wokalista, którego zespół gra wg mnie bardzo dobrą muzykę.
Kultura to bardzo ważne pole działalności. Muzyki i sztuki nie zastąpią nawet najlepsze teksty, gdyż obecna cywilizacja jest niestety piktograficzna. Twórcy, którzy się ujawniają, ryzykując często szykany (np. odwoływanie koncertów) potrzebują wsparcia. Tak, z pewnością finansowego. Jednak wsparcie, na szerszą skalę, ich działalności w obszarze informacji, będzie także bezcenne.
Inaczej nigdy nie "dorobimy się" Landy, Thompsona czy Karpatii.
Ps. Tylko jak to zrobić?
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4259 odsłon
Komentarze
Sytuacja
14 Października, 2010 - 01:48
Dodam coś jeszcze. Zwykle wydaje nam się, że jesteśmy w beznadziejnej sytuacji. To nie jest do końca prawda. Przed nami wszystko - musimy tworzyć gazety, telewizje, własną przestrzeń w swoich miastach. Jesteśmy jak konkwistadorzy, jak krzyżowcy, jak Rodezyjczycy :-)
Przypominam nieskromnie fragment mojego tekstu:
"„Nowa ziemia” to nie tylko możliwość przeżycia przygody, pójścia w nieznane, czy też doznania nowych wrażeń, czy spotkania obcych kultur. To także zwyczajna nadzieja na odmianę swojego losu. Świadomość, że gdzieś, za siedmioma górami, czy lasami istnieje niezbadany, nieznany ląd, który dopiero własną pracą można obłaskawić, tak aby przynosił korzyść, pozwala nam znosić najbardziej durne wymysły rządzących nami, tych już sytych, którzy niezbadanym wyrokiem Bożym, osiągnęli to o czym my dopiero zaczynamy marzyć – obłaskawili „tutaj”. Świadomość ta daje też nadzieję, że możemy z „tutaj” najzwyczajniej uciec, zacząć wszystko od nowa, na nowych prawach nowy ład zbudować. Mój znajomy nazywa to „wk…izmem”. Kiedy już nie dało się żyć na ziemi przodków, kiedy sprawy zaszły za daleko, rządzący spoczęli na laurach, grupy „wk…” organizowały się i zaczynały sobie szukać „nowej ziemi”. Tak było z narodem Izraela, tak było z Helwetami w czasach Cezara, podobnie też z Germanami w okresie Wędrówki Ludów, ową motywację odnajdujemy wśród niektórych spośród krzyżowców, naturalnym wydaje się zastosowanie tej „metody” do Hiszpanów czy Portugalczyków, czyż inne pobudki kierowały purytanami z Anglii, czy Burami podczas ich Wielkiego Treku."
http://niepoprawni.pl/blog/2221/laska-bywa-ziemia-niczyja
Uczciwy człowiek po to żyje, aby mieć wrogów.
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
Sytuacja
14 Października, 2010 - 10:19
Pełna zgoda, tym bardziej, że my wiemy czego szukamy i co jest za "siedmioma górami". Tam jest Polska, tam jest wolność.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re: Potrzeba Telewizji Niepoprawni.tv
14 Października, 2010 - 01:49
Doskonały pomysł!
~Pawel T
14 Października, 2010 - 01:57
Zgadzam sie z panem. Nie wiem czy jest wykonalne.
~Z powazaniem.
"Kto nie był buntownikiem za młodu, ten będzie świnią na starość" Józef Piłsudski
Upowszechniać:
14 Października, 2010 - 02:22
http://www.youtube.com/watch?v=lqQtwCbntxc&feature=related
~Pawel
14 Października, 2010 - 02:28
Niestety za stary jestem na takie skomplikowane rzeczy jak filmy na internecie. Niech to robia mlodsi i madrzejsi.
~z powazaniem
"Kto nie był buntownikiem za młodu, ten będzie świnią na starość" Józef Piłsudski
Nie wiem czy jest wykonalne
14 Października, 2010 - 10:07
Byłoby wykonalne - w porozumieniu i współpracy z ludźmi z youtube. Oni tak często narzekają na cenzurę na tym portalu. Internet to sieć - można łączyć działania. Niezależna strona Niepoprawnych z filmami, muzyką, kontaktami w różnych miastach Kraju - to mogłoby zainteresować zarówno grafików, jak i muzyków. Ludzie z youtube promują Polskę za free. Podobnie jak blogerzy. Jednoczenie wysiłków leży w naszym wspólnym interesie.
Rzecz w tym, że NIE JESTEM INFORMATYKIEM. NIE JESTEM GRAFIKIEM. Wiem, że dzwonią, ale nie wiem w którym kościele.
Interesuję się muzyką tożsamościową. Mógłbym tłumaczyć teksty z kilku języków. Przybliżać zagranicę. To jest wykonalne w moim zakresie. Rzuciłem pomysł i CZEKAM NA ODZEW :-)
Bardzo dziękuję administracji portalu Niepoprawni za umieszczenie notki na górze :-) Ciekawy jestem natomiast reakcji tejże administracji na ten, wiem, że bardzo luźny i zupełnie nieskonkretyzowany, ale jednak - pomysł :-)
Pozdrawiam.
Uczciwy człowiek po to żyje, aby mieć wrogów.
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
Re: Nie wiem czy jest wykonalne
14 Października, 2010 - 10:18
To nie jest pospolite ruszenie.
Do tego typu działalności potrzeba środków finansowych.
"Najemników" i "właściciela".
Normalna firma - ino że z "misją".
Może znajdą się ludzie "inicjatywni" - na zasadach spółki akcyjnej oddadzą "towar" w dobre ręce.
Kupuje akcje - jeśli "transparentność" osiągnie poziom brylantu pierwszej wody.
Zobaczcie Państwo -
Cyfrówki "kanapowych partyji" wylatują nad poziomy ich ralanych udziałów .
To nie jest pospolite ruszenie.
14 Października, 2010 - 10:27
Z pewnością, gdyż to jest dopiero pomysł :-) Wszelkie merytoryczne uwagi będą mile widziane. Nawet takie o spółce akcyjnej :-) [Niepoprawni działają jak spółka czy raczej jak spółdzielnia? :-)]
Pozdrawiam.
Uczciwy człowiek po to żyje, aby mieć wrogów.
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
Paweł T.
14 Października, 2010 - 10:28
Ostatnio podoba mi się ten filmik:
Uczciwy człowiek po to żyje, aby mieć wrogów.
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
Re: Paweł T.
14 Października, 2010 - 13:43
Tak, też niezła muza...
Pozdrowienia.
Re: To nie jest pospolite ruszenie.
14 Października, 2010 - 10:52
"Prowadzenie naszego serwisu kosztuje 1050 PLN miesięcznie. Stan skarbonki na dzień dzisiejszy:
17.1% "
A to tylko "faktura"
Nie są zafakturowane działania całego Zespołu.
Gdyby pokusić się o wycene uczciwą - myśle: kosztuje to ok 10.000 zł.
TVniepoprawne- na platformie cyfrowej po roku ekspansji musi mieć budżet miesięczny ok 50.000 zł (minimum).
"Redakcja"- profesjonaliści wynajęci z konkursu.
Linia programowa- rada
ect.
Dzięki Harcerz
14 Października, 2010 - 11:00
masz jakieś doświadczenie albo znasz kogoś z takim doświadczeniem? To co piszesz jest ciekawe, tylko nie wiem czy piszemy o tym samym.
Masz rację. Niepoprawni.pl w "normalnych", a nie partyzanckich warunkach tyleby musieli mieć pieniędzy. Pytanie - czy Twoje wyliczenia a propos TVniepoprawnej (albo po prostu Telewizji Polskiej bez SA :-) opierają się na założeniu, że ktoś będzie brał pensję za swoją pracę?
Bo ja mam na razie na myśli raczej multimedialny portal społecznościowy, nazwany dla dodania sobie wigoru, telewizją.
Pozdrawiam.
Uczciwy człowiek po to żyje, aby mieć wrogów.
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
Re: Dzięki Harcerz
14 Października, 2010 - 11:15
Po co powielać to co jest - dla samego bycia i trwania?
Hyde park kolejny?
Można trwonić siły i środki na bycie wśród wielu innych .
Telewizja(umownie) - to możliwość kształtowania postaw poprzez działanie.
Wnikanie i prześwietlanie środowisk - niezależnym narzędziem, choćby w postaci reportera .
-Prezentacji konkretnych postaw.
-Scalania rozbitych więzi społecznych.
"Misja"- oparta na szerokiej prezentacji w zgodzie z "parytetem".
Chętnie zobaczyłbym "komucha" i "tych od gestów rzymskich", przybliżył problemy "pedalstwa"
- wniknął głęboko w codzienność Polaka.
Zmusić ludzi do refleksji.
Harcerz - ależ zgadzam się
14 Października, 2010 - 11:28
też o tym "marzę" - taki byłby cel ostateczny projektu.
Od czegoś jednak trzeba zacząć, żeby zintegrować środowisko, przekonać się TAK NAMACALNIE, czym dysponujemy. Może niepoprawnych czytają także, zmęczeni włażeniem w tyłek Rosji, dziennikarze? Kto wie :-)
Najtrudniejszy jest pierwszy krok, dlatego pomyślałem o platformie muzyczno-graficznej, która może być dobrym początkiem - bo środowisko już istnieje, wystarczy zacząć się integrować.
Ja piszę o środkach, które prowadzą do celu, o którym napisałeś. Wiadomo zaś, że cel uświęca środki :-)
Pozdrawiam.
Uczciwy człowiek po to żyje, aby mieć wrogów.
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
Re: Harcerz - ależ zgadzam się
14 Października, 2010 - 11:38
Grzech pierworodny - cel uświęca środki i metody.
To ma być poza zasięgiem Plwaczy!!!!
Muzyka i poezja- dajmy im realne możliwości poprzez udział w "festiwalu" -
Niech zarobią kase !!!!!
Każdy projekt "wystawy" czy festiwalu oparty się na zasadach ma szanse
Powstaje produkt -
Trudno wymagać od pojedynczych osób pełnej ogłady sytuacji.
Bo. Julian Tuwim(można to przełknąc)
"Wszyscy dla wszystkich"
Murarz domy buduje,
Krawiec szyje ubrania,
Ale gdzieżby co uszył,
Gdyby nie miał mieszkania?
A i murarz by przecie
Na robotę nie ruszył,
Gdyby krawiec mu spodni
I fartucha nie uszył.
Piekarz musi mieć buty,
Więc do szewca iść trzeba,
No , a gdyby nie piekarz,
Toby szewc nie miał chleba.
Tak dla wspólnej korzyści
I dla dobra wspólnego
Wszyscy muszą pracować,
Mój maleńki kolego.
Harcerz - festiwal
14 Października, 2010 - 11:49
Ależ pisałem o tym w notce. Może niezbyt wyraźnie. Ten projekt miałby na celu połączenie rozbitych grup partyzanckich w jeden organizm. Pisałem o tym, że aby zrobić festiwal trzeba mieć znajomości z właścicielami lokali (dla przykładu), trzeba mieć znajomości w lokalnym klubie GP, albo nawet w lokalnej placówce partyjnej itd. A powstające środowisko blogerskie Z CAŁEJ POLSKI daje nadzieję na szybsze załatwienie spraw organizacyjnych - dla grupy z Katowic w Olsztynie, dla grupy ze Szczecina w Krakowie itd. I jednocześnie nie byłyby to projekty "popularnego Migala", czyli odgórne (naści Polaku kiełbasy od władzy :-), ale obywatelskie - oddolne. Republikańskie jednym słowem :-)
Pozdrawiam.
Uczciwy człowiek po to żyje, aby mieć wrogów.
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
Błąd w systemie,
14 Października, 2010 - 11:59
To u mnie zastępowi tak pracują - apolitycznie:)
Kiedyś brałem udział w projekcie ogólnopolskim -
Wszystko ma swoją cene .
Koszta tym mniejsze im sprawniejsza logistyka.
Płace to mam.Jak ktoś jest nawet "zaprzyjażniony ' to nie mogę żerować na jego dobroci.
Alternatywne budowanie- podlega ekonomom.
Błąd
15 Października, 2010 - 01:15
Pomysł jest bardzo dobry. Można by go umiejscowić gdzieś w czołówce bardzo dobrych pomysłów na nowe projekty.
Problem w tym, że nie jesteśmy w stanie wszystkiego robić samemu. Za wiele srok za ogon nie złapiemy.
Tak na teraz - dość sporym minusem jest dość duże zapotrzebowanie takiego serwisu na transfer i przestrzeń dyskową.
Na dzisiejszą chwilę polecam dość blisko związany z niepoprawnymi projekt:
http://polecanki.pl
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
@ Gawrion
15 Października, 2010 - 01:24
Żeby było jasne, że nie jestem za zlikwidowaniem przekazu wizualnego, bo to czyni NP atrakcyjnym portalem i bardzo wzbogaca przekaz.
Można jednak wprowadzić system, który by automatycznie dostosowywał grafikę do jakiegoś maksymalnego rozmiaru.
To spowoduję zmniejszenie zapotrzebowania serwisu na transfer i przestrzeń dyskową.
Coś podobnego jak na jest na WP.
Pozdrawiam
Obibok na własny koszt
Błąd w systemie
14 Października, 2010 - 10:18
A po co nam wyważać otwarte drzwi? Ileż to roboty dodać zakładkę do NP. Powierzyć jej zarządzanie np Tobie (by miało to trochę ładu i składu) i dodawać, dodawać co wartościowsze utwory. Myślę że redakcja nie tylko byłaby "za", a nawet "przeciw". A i Danz by się ucieszył. Dopiero gdyby "wagowo" za bardzo obciążało to serwer trzeba by myśleć o czymś nowym. A tak, to wszystko mogłoby być w jednym miejscu i "pod ręką". A co najważniejsze nie traciłoby sie czasu na bezproduktywne klikanie.
pozdrawiam i gratuluję pomysłu
W. red
W. red
Re: Błąd w systemie
14 Października, 2010 - 10:22
"starter" na Niepoprawnych?
Obawiam się - nie będzie to nowa jakość , powielenie ino tego co już mamy .
Pomysł na tego typu medium - musi być nie tyle orginalny co uczciwy.
Oparty na solidnej Umowie
W.Red.
14 Października, 2010 - 10:24
Tak - byłby to dobry początek. Tylko, że mi bardziej chodzi o promowanie aktywne - tworzenie sieci kontaktów, wymiany - pomiędzy muzykami, grafikami, a twórcami filmów z youtube oraz blogerami.
Zdajemy sobie sprawę, ile muszą wydawać TVN i GW na promowanie antypolskiego szajsu - mam wrażenie, że jeżeli nie damy im odporu w sposób zorganizowany, niedługo nic nie zostanie z polskości w młodych. Mamy wielu partyzantów - ktoś musi ich połączyć w oddziały. Rozwijająca się dynamicznie społeczność blogerska wydaje mi się idealna. Blogerzy to nie są zwykli ludzie z internetu. To osoby z jakąś wizją, potrafiące się wyrazić i przede wszystkim - z jakimś doświadczeniem życiowym. Wydają się idealne, żeby anonimowo jednoczyć wysiłki tych młodych, którzy zbierają się na patriotycznych kanałach youtube (dla przykładu).
To nie może być obciach do jasnej - i np. Tworcownia Lach robiła rzeczy stylowe, łączyła gatunki plastyczne - ich obrazy nadawały się np. na koszulki. Trzeba to dobrze przemyśleć.
Dziękuję i Pozdrawiam.
Uczciwy człowiek po to żyje, aby mieć wrogów.
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
"Partyzantka"? Nie. to nie
14 Października, 2010 - 10:33
"Partyzantka"?
Nie. to nie chwyci bez prawdziwie działającej organizacji.
Szajs(hajzl) ma narzędzia promocji i pełnymi garściami czerpie z naszych budżetowych środków.
Na ochłap dostajemy pare drobnych -
Bws
14 Października, 2010 - 11:27
Krzysztof J. Wojtas
Dobry pomysł. Proszę doczekać do końca mojego cyklu - może da sie połączyć.
Krzysztof J. Wojtas
Jan Bogatko pisząc jeden z
14 Października, 2010 - 11:37
Jan Bogatko
pisząc jeden z moch ostatnich tekstów napisałem - nie wiem czemu - zamiast "katastrofa smoleńska" "katastrofa katyńska". Teraz wydaje mi się, że nie był to przypadek. Na wyjaśnienie katastrofy smoleńskiej przyjdzie długo czekać. O tym postaram się napisać.
A sam pomysł - doskonały.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Błąd w systemie
14 Października, 2010 - 12:40
I właśnie dlatego że "od czegoś trzeba zacząć" stąd mój komentarz. Bo reszta przyjdzie sama w miarę czasu. Jednak tak jak w życiu by się z kimś spotkać należy wpierw określić miejsce. Później można je zmienić na inne by prowadzić merytoryczna pracę. A tu na NP gwoli sentymentu publikować co ciekawsze fragmenty dorobku. Ale co ja tam wiem, stary już jestem i chyba "nie ogarniam tej piaskownicy" ;)
W. red
W. red
@błąd w systemie
14 Października, 2010 - 11:51
Sztuka ma potężną moc oddziaływania,a jeśli to jeszcze w dodatku dobra sztuka.Pierwszy z brzegu przykład Andrzej Kołakowski.
Gdyby u nas był zespół rockowy na miarę Karpatii,piszący teksty o naszej historii...
Dycha za pomysł,za aktywność.
Gdyby można było jeszcze jedną byłaby za Karpatię.
pzdr
Korsak
Korsak - Karpatia to podstawa :-)
14 Października, 2010 - 13:05
Jest Człowiek na youtube, który wrzuca ich utwory z tłumaczeniami:
dobre ujęcia z Powstania 2006 roku.
Uczciwy człowiek po to żyje, aby mieć wrogów.
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
Może na początek stworzyć internetowe radio?
14 Października, 2010 - 12:39
Pomysł utworzenia czegoś na kształt "telewizji" skończyłby się zapewne nieregularnym wrzucaniem linków do youtube z ciekawymi materiałami. I raczej nie za wiele by z tego wyszło. Natomiast internetowe radio to już co innego. Jako nośnik muzyki i słów jest doskonałe. W takim radio, gdyby się znalazł ktoś chętny z dobrym głosem, mógłby czytać wyróżnione wpisy z niepoprawni.pl. Jeśli to by wypaliło i rozwinęło się w coś poważnego to wtedy można by to rozszerzyć na internetową tv. A później to już tylko wywiady, autografy, wizyty w zakładach pracy... ;-)
Przecież
14 Października, 2010 - 12:42
http://spiritolibero.blog.interia.pl/
jest Radio...
SpiritoLibero
Re: Przecież
14 Października, 2010 - 12:53
http://radiopl.pl/
radio już jest
nie - nie skończyłoby się na wrzucaniu linków, bo to byłaby platforma zarówno ekspozycyjna, jak i kontaktowo-społecznościowa
na youtube robi się gorąco - cenzura rządzi
Ludzie tworzący filmiki na youtube myśleli już o przeprowadzkach. Pisałem o jednym z takich projektów w tekście.
Uczciwy człowiek po to żyje, aby mieć wrogów.
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
Faktycznie
14 Października, 2010 - 14:05
W takim razie, przydało by się je lepiej wyeksponować, bo dla kogoś kto zagląda tu od czasu do czasu (czytaj: mnie) było do tej pory niewidoczne.
Przykład
14 Października, 2010 - 13:18
Czy ten materiał zasługuje na 180 wejść? Jest robiony amatorsko, po godzinach, za free, ALE JEST SŁOWO, OBRAZ, MUZYKA = SZYBKO DOCIERAJĄCY DO MÓZGU PRZEKAZ :-)
Uczciwy człowiek po to żyje, aby mieć wrogów.
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
;)
17 Października, 2010 - 20:52
To wszystko da się posklejać w jeden sensowny kurs ! Tylko czy te fajne pomysły nie powinny trafiać pod jakaś zakładkę np. ( pomysły do zrealizowania )
Re: Potrzeba Telewizji Niepoprawni.tv
26 Listopada, 2010 - 11:58
Witam wszystkich. I co będzie z tą Telewizją?;) Pojawiłem się tutaj, ponieważ dowiedziałem się przypadkiem(przechodziłem z tragarzami:), że użytkownicy tego zacnego portalu, oglądają moje amatorskie klipy. Po produkcjach związanych z Węgrami i Polską, zacząłem montować i wrzucać klipy o dziedzictwie starej Europy. Tej samej, która dzisiaj skamli i przeprasza wszystkich za wszystko.Ktoś pisał wyżej ,że "jesteśmy jak krzyżowcy, jak rodezyjczycy...". Filmy są amatorskie, ale nie są robione "na kolanach". Polit-poprawność wykopałem daleko od siebie.
Re: Re: Potrzeba Telewizji Niepoprawni.tv
26 Listopada, 2010 - 22:19
jest tylko kwestia, czy Von Thronstahl sobie nie zastrzega praw autorskich, czy też fanowskie produkcje traktuje przyjaźnie. My chcemy prowadzić swój kanał na youtube, kłopot tylko w braku rąk do pracy.
no właśnie...
26 Listopada, 2010 - 22:33
może znajdą się osoby, które pociagną taki kanał you-tubowy.
Trzeba zorganizować grupę 3-5 osób, które będą ściągać filmy na youtubie i koordynować nowe meteriały.
Ktoś chętny?
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".