PAWEŁ KUKIZ DO KATARZYNY GÓJSKIEJ - HEJKE W TELEWIZJI REPUBLIKA: TY PISOWSKA K....
PAWEŁ KUKIZ DO KATARZYNY GÓJSKIEJ - HEJKE W TELEWIZJI REPUBLIKA: TY PISOWSKA K....
Telewizja Republika wyemitowała wczoraj wywiad z Pawłem Kukizem, w którym były kandydat na prezydenta mówił m.in. o kulisach tworzenia swoich list do Sejmu, a także przekonywał do zmiany ordynacji wyborczej. Atmosfera rozmowy w studiu telewizyjnym gęstniała z minuty na minutę, a pierwsze zgrzyty pojawiły się przy okazji pytania o SKOK-i. Przy pytaniu dotyczącym finansowania partii politycznych Kukiz oskarżył prowadzącą program o sprzyjanie "stronie systemu".
Punktem kulminacyjnym było jednak pytanie o stosunki polsko-ukraińskie. Kukiz najpierw skrytykował Andrzeja Dudę za jego politykę względem Ukrainy, a później wybuchnął. - Czy pani mnie zaprosiła do studia po to, żeby gnębić, czy żeby rozmawiać? Ja już wolę chyba u Olejnik, jak Boga kocham – stwierdził. Dodał też, że "nie chce tego programu" i wyszedł ze studia. Jak podała Telewizja Republika, na odchodne miał jeszcze powiedzieć w stronę dziennikarki: "Ty PiS-owska k...o".
Co na to wszystko rzecznik Kukiza? - Paweł od roku intensywnie walczy na pierwszej linii politycznego frontu. Jest bardzo zmęczony, a to momentami wpływa na jego stany irytacji. Wczoraj przyszedł do Telewizji Republika z dobrej woli, chciał porozmawiać, bo oczekiwał rzetelności od dziennikarzy - tłumaczy Onetowi Miłosz Lodowski. Jak zaznacza, Kukiz liczył na rzetelność, tym bardziej że "osoby tworzące TV Republikę przywiązują dużą wagę do zasad".
- Paweł nagle zrozumiał, że przyszedł do studia w charakterze chłopca do bicia, a ta telewizja zachowuje się jako wykonawca politycznych zleceń - podkreśla Miłosz Lodowski.
Rzecznik Pawła Kukiza przyznaje też, że podczas rozmowy z dziennikarką padły niecenzuralne słowa. - Paweł jest emocjonalnym człowiekiem i ma emocjonalne reakcje. Jest punkowcem, więc tego typu słowa pojawiają się w jego słowniku. To wie każdy, kto choć trochę zna to środowisko - podkreśla. Lodowski zaznacza jednak, że obraźliwy zwrot nie był skierowany w stronę dziennikarki, a dotyczył tej stacji telewizyjnej ogółem.
Czy były kandydat na prezydenta przeprosił za swoje słowa? - Kontaktowaliśmy się z dziennikarzami stacji w tej sprawie, ale ta rozmowa miała charakter prywatny. Niech tak zostanie - odpowiada rzecznik Kukiza.
„Ty PiS-owska k...” – powiedział Paweł Kukiz do Katarzyny Gójskiej-Hejke, po wyjściu ze studia Telewizji Republika. Wcześniej muzyk przerwał przeprowadzany z nim przez dziennikarkę wywiad. Całą rozmowę – bez montażu – wyemitowano na antenie telewizji Republika w poniedziałek 24.08.2015 o godz. 20.15, mimo protestów przedstawicieli Kukiza. Poniżej publikujemy wideo z zapisem wywiadu.
Rozmowa z Pawłem Kukizem dotyczyła m.in. jednomandatowych okręgów wyborczych, finansowania partii politycznych, układania wyborczych list oraz polityki międzynarodowej.
W czasie wywiadu Kukiz przyznał również, że zasięga wiedzy u funkcjonariuszy byłej Służby Bezpieczeństwa.
Jednak w pewnym momencie muzyk niespodziewanie – po pytaniach o relacje z Rosją oraz plany dyplomatyczne prezydenta Andrzeja Dudy – przerwał dyskusję, a po wyjściu ze studia obraził dziennikarkę. Po tym incydencie przedstawiciele Pawła Kukiza skontaktowali się z Republiką i zażądali wstrzymania emisji wywiadu.
Spotkali się ze zdecydowaną odmową władz stacji. Aby dochować dziennikarskiej rzetelności program został wyemitowany bez montażu.
OTO CAŁY WYWIAD według portalu http://wpolityce.pl/polityka/263214-pawel-kukiz-przerywa-wywiad-w-telewizji-republika-na-odchodne-rzuca-do-dziennikarki-ty-pisowska-k
"Ty PiS-owska k…— miał powiedzieć Paweł Kukiz do Katarzyny Gójskiej-Hejke przeprowadzającej z nim wywiad na antenie Telewizji Republika. Tak przynajmniej wynika z relacji portalu niezalezna.pl.
Takich słów nie słychać jednak na antenie. Faktem jest jednak, że wywiad został gwałtownie przerwany przez polityka , który najwyraźniej nie zapanował nad nerwami.(Choć na wybuch pozwolił sobie na zaledwie kilkadziesiąt sekund przed planowanym końcem rozmowy.)
Tak czy owak - wyszedł ze studia.
Podczas samej rozmowy zaiskrzyło kilkakrotnie. A to, gdy muzyk wytknął PiSowi, że ten korzystał z usług byłego esbeka w charakterze eksperta przy nowelizacji ustawy o prokuraturze. A to, gdy przyznał potem, że sam radzi się dawnych funkcjonariuszy, traktując ich jednak jako źródła informacji a nie ekspertów.
Do najostrzejszej wymiany zdań doszło jednak gdy Kukiz zaatakował prezydenta Andrzeja Dudę za wtrącanie się w ukraińsko - rosyjski konflikt.
I tak zostaliśmy wykluczeni z gry. Po co w to teraz wchodzić?
Prezydent Duda wchodzi w relacje ukraińsko rosyjskie – nie wiedzieć czemu. Mieszanie się w tak skomplikowane relacje jest bez sensu. Zmieniła się też mentalność Ukraińców od Majdanu. Pojawiły się nastroje antypolskie — przekonywał muzyk.
Dziennikarka oponowała, przekonując, że z jej kontaktów z Ukraińcami nic takiego nie wynika. Przyślę pani parę linków — odpowiedział Kukiz.
Myślę, że wojna na wschodniej granicy jest zagrożeniem. Co Polska powinna robić?
— dopytywała Gójska-Hejke.
Odbudować bezpieczeństwo wewnętrzne. Powinna skończyć z partiokracją.
— odpowiadał Kukiz.
Jeśli będą JOW-y – to będziemy bezpieczni? — zakpiła dziennikarka.
Czy pani mnie zaprosiła do programu, żeby rozmawiać, czy żeby mnie gnębić. To ja już wolę chyba u Olejnik — zdenerwował się muzyk. To też jest dość wymowne
— ripostowała dziennikarka.
Duda powinien się zająć bezpieczeństwem wewnętrznym, a nie Ukrainą i Rosją
— powtarzał Kukiz. I tłumaczył szczegółowo, jak z powodu partiokracji zdegenerowana jest policja. Jaką by pan doradzał prowadzić politykę międzynarodową? — nie odpuszczała Hejke. Zachowawczą. By przynosiło to korzyści Polsce. A nie stawiało nas w roli arbitra zadrażnień międzynarodowych, co może się skończyć dla Polski dramatem… Ale rozmawiamy z Ukrainą? Oczywiście, że rozmawiamy z Ukrainą! A co takiego zaproponował Andrzej Duda, że pana to tak uraziło? Pewnie jestem gorsza niż Monika Olejnik ale mamy niecałą minutę…
— zapytała dziennikarka.
Sama deklaracja wejścia w arbitraż ukraińsko- rosyjski…— zaczął Kukiz.
A gdzie złozył taką deklarację? Pan to słyszał? — przerwała Gójska - Hejke.
Czytałem w internecie dzisiaj — odpowiedział Kukiz.
A ja słyszałam wypowiedz prezydenta i nic takiego nie było — stwierdziła dziennikarka.
A ja czytałem…No na Boga! Ja nie chcę tego programu.. — zdenerwował się w końcu Kukiz, po czym wstał i wyszedł - rzucając jeszcze na odchodnym
Ja nie chcę tego programu…Nie chcę publikacji tego programu, ot cała filozofia…
Tyle nagranie, które TV Republika zdecydowała się jednak opublikować. Co wydarzyło się poza kamerą - wiemy już tylko z relacji niezaleznej.pl…
Źródła:
http://niezalezna.pl/70240-pawel-kukiz-do-dziennikarki-telewizji-republika-ty-pis-owska-k
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5021 odsłon
Komentarze
ciąg dalszy manipulacji
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika desmes został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
27 Sierpnia, 2015 - 00:09
bo ciemny lud to kupi
ponownie zaproszono p. Kukiza do TV Republika by dalej go maglowac.
slowo przeciwko slowu Kukiz przyznał się do bluzgu na stację (co wcale go nie usprawiedliwia ale trochę jakby zmienia postać rzeczy)a nie na p. Gójską - Hejke, mimo to redakcja dalej podtrzymuje pierwotne sensacyjne stwierdzenie...
Po nagłówku który anonsował emisję owego wywiadu można było się spodziewać, że słowa wypowiedizane przez muzyka do pani redaktor zostały utrwalone i widz je usłyszy bo zostaną wyemitowane....
na pewno wielu osobom sposób prowadzenia rozmowy przez p. Hejke się nie podobał, bo agresywnym przesmiewczym stylem jest tylko naśladowczynią Karoliny Lewickiej ...
Ja odnoszę wrażenie, że pani Hejke dostała zlecenie by dokonać linczu medialnego na tym panu i to jej się udało sądząc po komentarzach internautów na licznych portalach.
Na WZZW ukazał się przedruk komentarza do owego wywiadu autorstwa pani Hejke w którym to przedstawia Kukiza jako sympatyka SB jak też cenzury,https://wzzw.wordpress.com/2015/08/26/%E2%96%A0%E2%96%A0-kukiz-i-esbeccy-informatorzy/
chociaż redaktor sakiewicz nie stronił od art. 212kkkiedy pozywał blogera za przemyślenia na temat jego mediów
wiec skąd to oburzenie p. Hejke ???
czy zatem można powiedzieć, że Kukiz został zdemaskowany? Antysystemowiec czerpie z systemu pełnymi garściami ?
Kukiz przyznał się do bluzgu na stację - a nie dziennikarkę...
27 Sierpnia, 2015 - 07:58
A kto kupuje takie brednie???
Naiwni czy...
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
gdyby
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika desmes został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
27 Sierpnia, 2015 - 08:58
padło to ad personam - ten pan ma proces karny prawda ?
ale stacja zaprasza tego pana bo : " show must go one..."
"Telewizja Republika i redaktor Katarzyna Hejke zapraszają Pawła Kukiza do ponownego udziału w programie "W punkt".
Paweł Kukiz dopuścił się wobec naszej dziennikarki zachowania nielicującego z zachowaniem mężczyzny a szczególnie osoby pełniącej ważne funkcje publiczne. Chcemy mu dać jednak szansę na przeprosiny i wyjaśnienie tych spraw, których jego zdaniem nie zdołał wyjaśnić w poprzedniej rozmowie. Zapraszamy go od dzisiaj do programu "W punkt". Jeżeli zdecyduje się na udział w programie prosimy o potwierdzenie do godz. 16.00 dnia w którym zamierza wystąpić.
Katarzyna Hejke
Tomasz Terlikowski
Tomasz Sakiewicz
Ps. Uprzejmie prosimy redaktorów z zaprzyjaźnionych z Kukizem mediów by nie wyręczali go w tej sprawie."
ponadto sam fakt ,że komentujemy to co się wydarzyło juz świadczy o tym że temat się sprzedał....
Trudno mi zwać Kukiza "politykiem".
27 Sierpnia, 2015 - 01:21
To zbytek szarmancji względem kogoś kto wciąż nie wie czy jest muzykiem, czy politykiem. Mięsem Paweł może sypać w domu albo do swych dźwiękowców, magików od światła, efektów itd., ale nie w miejscach, w których jego przekaz idzie do potencjalnego wyborcy.
Scena polityczna, wykreowana przez PO to albo gówniarze, zachowujący się jak politycy, albo politycy, zachowujcy się jak gówniarze.
Miejsce jednych i drugich jest tylko na śmietniku.
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
niewątpliwie komentarz zasługuje na osobny wpis w przyszłości
27 Sierpnia, 2015 - 06:14
ale (na mój nos) uważam, że Kukiz to człowiek Tuska i platformersów.
POkazując wrogość w stosunku do PiS (choćby nazwanie dziennikarki k... pisowską) potwierdził tylko moje przypuszczenia.
Tusk nie przewidział jednego - że Kukiz w założeniu miał odessać głosy dla PiS - i tak sie stało. Kukiz miał częściowo zabrać głosy POwcom, ale to żaden problem - ważne było aby Komorowski wygrał wybory. Stało się coś czego PO nie wzięło pod uwagę. Kalkulując ryzyko na podstawie sondaży, które dawały lub prawie dawały ich wygraną, nie przypuszczali, że Kukiz zdobędzie kilkanaście procent(dokładnie 20,5%) i odbędzie sie druga tura. POwcy przegięli z kalkulacjami, poniewaz zamiast PiSowi to własnie im zwolennicy Kukiza zabrali głosy.
btw. Jak marny to kandydat widać w kilka tygodni po wyborach prezydenckich - kto wie czy jego ugruPOwanie nawet dostanie sie do Sejmu ? Jeżeli tak, to na poziomie poniżej 10% i zapewne będzie naturalnym koalicjantem dla PO
@contessa
27 Sierpnia, 2015 - 07:38
Kukiz zachowuje się jak politruk a nie jak polityk.
Pozdrawiam
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
@Roman z USA
27 Sierpnia, 2015 - 20:38
Romanie czy Kukiz byl kiedykolwiek politykiem, jesli tak to moze od 3 m-cy
Ale zachowanie Kukiza conajmniej karygodne
rozmowa
27 Sierpnia, 2015 - 10:18
I ja wysłuchałem całej rozmowy do momentu wyjścia Kukiza. Pani Gójska delikatnie mówiąc , nie była obiektywnym dziennikarzem tylko wypełniała z góry ustalony plan. Co do Ukrainy Kukiz lepiej od niej czytał co mówił prezydent na ten temat...cały wywiad był w "stylu Stokrotki" czyli przerywanie, wybijanie z rytmu, szybka zmiana temetu...co się stało poza ekranem - to już tylko słowo przeciw słowu...tak nie powinna działac prawicowa telewizja mająca od lat pretensje do me(n)diów o stronniczość...smutne...
Yagon 12
to nie słowo przeciw słowu
27 Sierpnia, 2015 - 11:18
"Ty PiS-owska k..." - miał powiedzieć Paweł Kukiz do Katarzyny Gójskiej-Hejke po wyjściu ze studia Telewizji Republika. Przynajmniej tak twierdzi stacja, która jednak nie przedstawiła na to dowodów w postaci nagrania. Wcześniej muzyk przerwał przeprowadzany z nim przez dziennikarkę wywiad. Kukiz w rozmowie z WP tłumaczy, że jego rzucone pod nosem słowa brzmiały "PiS-owskie k...y" i nie odnosiły się do dziennikarki, ale do stacji, która "szykuje się do zajęcia miejsca po TVN24".
Użycie nazwy "kobiety negocjowalnego afektu" wobec PiS czy wobec rzekomej kochanki Kurtyki jest w obu przypadkach nie na miejscu.
jak zatem
27 Sierpnia, 2015 - 12:20
traktować słowa marszałka Piłsudskiego :" Naród wspaniały tylko ludzie kurwy." Jesteśmy narodem i jesteśmy ludźmi...
A co do słów i ich znaczenia to przypomina mi się jeszcze jedna historia z "Przebudzenia" ojca De Mello
str. 67 Więcej słów
http://ariusz.pl/biblioteka/Przebudzenie%20-%20De%20Mello.pdf
"Prawie nigdy nie patrzymy na rzeczywistość.
Pewien guru usiłował wyjaśnić jakiemuś audytorium, że ludzie silniej niż na rzeczywistość reagują na słowa. Żyją wręcz słowami, żywią się nimi.
Jakiś mężczyzna wstał i zaprotestował:
- Nie zgadzam się z tym, że słowa wywierają na nas aż taki wielki wpływ.
- Na co guru odparł:
- Siadaj skurwysynie !
- Zsiniały ze złości mężczyzna wykrzyknął:
-I to pan nazywa siebie osobą oświeconą, guru, mistrzem, powinien pan się wstydzić!
- Na co guru odparł :
-Proszę mi wybaczyć sir. Poniosło mnie.Naprawdę, proszę o wybaczenie. To nie było zamierzone. Przepraszam.
- Mężczyzna w końcu się uspokoił.
Wówczas guru powiedział:
- Wystarczyły dwa słowa, aby wywołać w panu burzę i kilka słów, by pana uspokoić. Prawda?
Słowa, słowa, słowa – czyż nie są one prawdziwymi więzieniami, jeśli nie używa się ich we właściwy sposób?
...
Gdy nad ranem wrócisz "zmęczony"
27 Sierpnia, 2015 - 16:05
powiedz to cudowne słowo swojej żonie/dziewczynie.
Na pewno się uspokoi. :D
:/
27 Sierpnia, 2015 - 18:05
przykro mi, komentarz chybiony...
mimo, że trwają prace nad tzw. ustawą dot. uzgodnienia płci zdecydowanie nie zamierzam zmieniać swojej ...
https://www.youtube.com/watch?v=Z_oPvK0yiYY
w piosence upadły muzyk prezentuje że kobiety wcale nie pozostają dłużne i równie sprawnie posługują sie wulgarnym słownictwem ...
pozostając dalej przy SŁOWACH - brzydkich słowach w debacie publicznej jak również w dyplomacji to w czasie pobytu w parlamencie japońskim jedna z kobiet uczestniczących w delegacji widząc wchodzącego na stołek spikera Komorowskiego mówi :"ja pier..."
Sam oznajmiłeś w swoim komentarzu iż stacja nie wykazała w zaprezentowanym materiale że się tak zwrócił do pani redaktor...
niemniej
serdecznie pozdrawiam :)
i dziekuję za celne uwagi.
Yagonie
27 Sierpnia, 2015 - 18:39
Zgadzam się z Tobą. Hejke była dość zauważalnie agresywna. Pokazywała podczas wywiadu swój negatywny, emocjonalny stosunek do zaproszonego gościa. Głupio na to patrzeć. Prawicowe medium nie powinno tak robić. Fakt - Kukiz przegiął ale trzeba brać pod uwagę związek przyczynowo-skutkowy.
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
przyjacół tez K. miał wśród byłych esbeków.....
27 Sierpnia, 2015 - 12:35
Kukiz w ZEN?!(Zespół Ekspertów Niezależnych)
... Zaprzyjaźnił sie wtedy z Gen. Petelickim....
Jaka byla rola wtedy Kukiza /2011 po egzekucji nad Smoleńskiem/ w tym zespole????
http://rybinski.salon24.pl/274668,zen-wzywa-do-obywatelskiego-dzialania
zimny drań
Yargon 12
27 Sierpnia, 2015 - 13:49
Po obejrzeniu wywiadu z Kukizem w TV Republika mam dokladnie te same odczucia co do sposobu jego prowadzenia. Gojska Hejke upodobnila sie do Olejnik - smutne.
Co do Kukiza, to jego negatywy są juz ogolnie znane , uzupelnię o pozytywy , ktore jakoś nikt nie porusza:
mowi otwarcie , ze jest patriota , zyje i mieszka w Polsce i nigdzie sie nie wybiera, kocha Ojczyzne ( to w innym wywiadzie), deklaruje , ze na jego listach nie bedzie ludzi zwiazanych z PO, SLD, PSL , Ruchem Palikota- przynajmniej jesli o takich probach bedzie wiedzial ( nie gwarantuje , ze jakies pojedyncze "sztuki " na dalszych miejscach moga sie przeslizgnac , bo nie jest w stanie skontrolowac wszystkiego, pragnie zmienic konstytucje i wyraza sie pozytywnie o Jaroslawie Kaczynskim ( nie o PISie) i potrafi (choć z opóźnieniem ) przyznać sie do błędu i przeprosić. Na pytania odpowiada prosto , z przekonaniem, tak , ze widz czuje , ze jest autentyczny. Jego reakcje emocjonalne raczej nie sa wyrezyserowane.
Te pozytywne cechy nie są standardem wśród zawodowych politykow.
Jego poglady polityczne są w niektorych fragmentach mocno kontrowersyjne ( np. w sprawie JOWów i finansowania partii politycznych z dobrowolnych datkow zupelnie sie z nim nie zgadzam) ale wywiad jest między innymi po to by ludzie je poznali.
Oczywiscie absolutnie nie popieram chamstwa, obrazania kobiet.
Moja opinia
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika eisizdz został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
27 Sierpnia, 2015 - 14:15
Częściowo zgadzam się z przedmówcą.
Kukiz ma coś czego obecnej klasie politycznej brakuje, coś czego nie można nabyć, coś z czym człowiek po prostu się rodzi, Paweł jest po prostu prawdomówny i szczery do bólu. Od samego początku tego wywiadu ta marna dziennikarzynka próbowała wyprowadzić Pawła z równowagi i niestety jej się to udało. Paweł musi nauczyć się, że nie każdy ma prawe intencje i wychodzi z otwartym sercem do innych. Zwłaszcza jeśli decyduję się na rozmowę w tak upartyjnionej stacji tv.
Jednak uważam, że całościowo Kukiz wypadł bardzo dobrze, a dziennikarzynka wykazała się skrajna ignorancją i niewiedzą. Nie sądzę aby była na tyle inteligentna i wyrachowana aby to zagrać, ona ma po prostu klapki na oczach jest doszczętnie zindokrynizowana politycznie, jest po prostu zwykłą "PiS-owską k...."
@Aleszum
27 Sierpnia, 2015 - 14:24
Odbieram Kukiza jako mix Niesioła, Tymińskiego, menela./chamstwo,eSBeckie powiązania, aparycja /
Masz do tego prawo, nawet
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika eisizdz został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
27 Sierpnia, 2015 - 14:51