BIAŁY KRZYŻ W ZADUSZKI

Obrazek użytkownika Lara
Kraj

... zakazany Klenczon w komunie. Piotrek Cugowski dzisiaj - odważnie. Zapewne jedna taka "artystka" dręcząca pudla w torebce, powiedziałaby, że to "obrzydliwy patriotyzm"...

Ocena wpisu: 
Brak głosów

Komentarze

Dzięki.
Miliony takich Białych Krzyży, znaczy naszą historię.
To im, zawdzięczamy nasz oddech po Polsku.
I ich nie wolno zapomnieć.
Choć tyle, gdy każdego dnia, w porównaniu z tymi bezimiennymi
Polakami, okazujemy się tak cherlawi i puści.
Pozdrawiam

"My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0
#196170

Dzieki za przypomnienie piosenki a przede wszystkim za pamiec o TYCH co nie ugieli sie tak przed hitlerowcami jak i czerwona zaraza.To dzieki NIM moga dzis tacy rozni blumsztajne i inne cwoki pluc swoim jadem nie zdajac sobie z tego sprawy ze moga to mowic w wolnej choc jeszcze w uscisku PRLu i ich sluzb Najjasniejszej.Pewnie w owczesnym czasie schowani w norach czy jak bydlobartoszewski bac sie polakow teraz bardzo hardzi i mocni w gebe.Ale mam nadzieje ze znow przyjdzie czas kiedy slowo PATRIOTYZM bedzie wzrorem do nasladowania .Juz zaczynaja sie pewne zmiany w tym kierunku gdyz mlodziez polska zaczyna doceniac poswiecenie poprzednikow w czasie i po wojnie.Juz sie nie daje zlapac na zer szczekaczkom rzadowym majac dostep do wiadomosci z pierwszej reki czyli internetu.

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0
#196185

Panie Piotrze Cugowski, kłaniam się Panu bardzo nisko. Krzysztof Klenczon zawsze był dla wielu polaków takim małym symbolem sprzeciwu antykomunistycznego.
Ileż to było radości jak pobił (podobno)jednego z "czerwonych książąt" komunistycznych A.J.
Szanuję Pana za to, że nie poddał się Pan salonowi kukiełek i ma Pan wyłączony tvn, a włączony mózg, samodzielne myślenie. Podziękowania za wspaniałe wychowanie patriotyczne, również składam Pańskiemu Tacie, Panu Krzysztofowi. Znam Pana Krzysztofa doskonale od lat, ponieważ mieszkamy w tym wspaniałym i pięknym mieście Lublinie, żyjemy i spotykamy się w różnych zwykłych okolicznościach, choć mnie szaraczka, byłego prezentera lubelskich imprez już nie kojarzy się tak jak rodzinę Cugowskich. Jesteście naprawdę przykładem POLSKIEJ RODZINY. Dziękuję wam za to.
Dzięki takim ludziom Polska pozostanie Polską.
Pamiętajmy, że w życiu są najważniejsze:
BÓG, HONOR, OJCZYZNA I RODZINA. Reszta to salon kukiełek.

Janusz Krzysztof Polański.

P.S.
salonowcy, nie dręczcie zwierząt, a szczególnie pudelków.

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

enarStańczyk54

#196196

Dziękuję Panu Piotrowi.

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0
#196199