Dlaczego popieram PiS – argumenty

Obrazek użytkownika demonica
Kraj

Jestem Polką, czuję się Polką i sprawy bytu mojego Kraju (czyt.niepodległości) znajdują się w moim sercu. Dlatego kieruję się nie tylko rozumem ale i sercem w temacie POLSKA. W interesie przeciętnych Polaków jest niepodległość Polski, uniezależnienie od obcych, nie polskich, narzucanych nam wskazówek czy dyrektyw. W interesie „elyty” jest to niedopuszczalne bo godzi w ich ukierunkowanie na kariery (władza, kasa). Postkomuniści i ich potomkowie za wszelką cenę, nawet zdrady Ojczyzny, muszą utrzymać się przy „korycie”. Zwykły Polak, przeciętny zjadacz chleba, ma głęboko zakodowane poczucie niepodległości, tradycji, ale tu wkracza medialna nagonka zorganizowana wg zasad totalitarnych (prasa,TV,radio) wyselekcjonowanych dziennikarzy robiących (za duuuuże pieniądze) wodę z mózgów, wyśmiewających i obrzydzających patriotyzm, uczucia religijne, normalną miłość.
A teraz najważniejsze :dlaczego popieram PiS (nie należę do partii), bo :

• Wszystkie największe ugrupowania polityczne, poza PiS, a więc PO, PSL, SLD czy Ruch Palikota, realnie reprezentują interesy lobby postkomunistycznego, a więc kontynuatora grupy politycznej, która za Piłsudskiego była zdelegalizowana jako obca agentura (cyt.Piotra Lisiewicza, Nowe Państwo 1/2012- „Salon, Przedpokój, Ulica”).

I jeszcze wystarczy odpowiedzieć sobie czy odpowiadają mi cele Prawa i Sprawiedliwości, punkt po punkcie odpowiedzieć TAK lub NIE. Nie ma innej możliwości !
Rozdział II, art. 4.Statutu PiS
Partia zmierza do osiągnięcia, poprzez udział w życiu publicznym, następujących celów:
1) umocnienia niepodległego bytu Rzeczypospolitej Polskiej i międzynarodowej pozycji Naszego Kraju,
2) umocnienia siły i bezpieczeństwa Państwa Polskiego, a w szczególności jego zdolności do podejmowania wielkich przedsięwzięć inwestycyjnych i społecznych w interesie Obywateli i Narodu,
3) umocnienia demokracji, praworządności i wolności obywatelskich,
4) szerzenia postaw patriotycznych oraz wzmacniania solidarności społecznej i narodowej Polaków,
5) umacniania roli rodziny jako podstawowej komórki społecznej i wspieranie jej życzliwą polityką państwa,
6) szybkiego rozwoju gospodarczego Polski i działań, które pozwolą na zwiększenie uczestnictwa obywateli w korzystaniu z jego owoców, w szczególności zmniejszenia i eliminacji różnic między miastem a wsią i między różnymi regionami Polski,
7) rozwoju kultury, nauki i powszechnego dostępu do oświaty wszystkich szczebli,
8) zniesienia wszelkich barier ograniczających możliwości awansu społecznego i wszechstronnej aktywności zawodowej, kulturalnej oraz naukowej Polaków.

Rozdział I, art.2, pkt 4
PiS może być członkiem krajowych i międzynarodowych organizacji zrzeszających partie polityczne i organizacje o podobnych założeniach ideowo – programowych oraz może współpracować z takimi partiami i organizacjami, w tym również z działającymi na terenie innych krajów.
Ja odpowiedziałam TAK, dlatego popieram PiS.
http://hej-kto-polak.pl/wp/?p=39135

Brak głosów

Komentarze

"Wszystkie największe ugrupowania polityczne, poza PiS, a więc PO, PSL, SLD czy Ruch Palikota"

na:
Wszystkie istniejące i powstające ugrupowania polityczne poza PiS, takie jak: PO, PSL, SLD, Ruch Palikota czy kolejne metamorfozy Korwina-Mikke to ugrupowania postubeckie, a ruchy typu: Solidarna Polska, kolejne partie Marka Jurka, Adama Słomki, Ludwika Dorna i innych ludzi godnych sympatii, są przez lobby postubeckie manipulowane, a ich szanse na przekroczenie progu wyborczego sytuują w pobliżu zera bezwzględnego.

___________________________________

Pozdrawiam każdym słowem

Vote up!
0
Vote down!
0

___________________________________

Pozdrawiam każdym słowem

#223294

ale ja cytowałam z Nowego Państwa, polecam ten numer, świetne artykuły !

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

Vote up!
0
Vote down!
0

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

#223296

Trochę niejasno zaznaczony cytat. Ale po co się powoływać na kogokolwiek? Przecież mamy własne zdanie :-)
Lisiewicz nie bardzo może wywalić kawę na ławę.

___________________________________

Pozdrawiam każdym słowem

Vote up!
0
Vote down!
0

___________________________________

Pozdrawiam każdym słowem

#223297

Bóg Honor Ojczyzna i wszystko jasne,dlaczego głosuje na PIS

pozdro Yuhma i Rospin dla was

Vote up!
0
Vote down!
0
#223408

[quote=yuhma]"Wszystkie największe ugrupowania polityczne, poza PiS, a więc PO, PSL, SLD czy Ruch Palikota"

na:
Wszystkie istniejące i powstające ugrupowania polityczne poza PiS, takie jak: PO, PSL, SLD, Ruch Palikota czy kolejne metamorfozy Korwina-Mikke to ugrupowania postubeckie, a ruchy typu: Solidarna Polska, kolejne partie Marka Jurka, Adama Słomki, Ludwika Dorna i innych ludzi godnych sympatii, są przez lobby postubeckie manipulowane, a ich szanse na przekroczenie progu wyborczego sytuują w pobliżu zera bezwzględnego.

___________________________________

Pozdrawiam każdym słowem[/quote]

100% racji. popieram i pozdrawiam demonica i yuhma

Vote up!
0
Vote down!
0
#223298

rozdawana ulotka z tym wpisem, może na miesięcznicę, ale dla obserwatorów, nie uczestników Marszu Pamięci.
Tekst w zasadzie jest dla tych uśpionych.
Dzięki za poparcie.

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

Vote up!
0
Vote down!
0

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

#223313

a ponadto partia ta, jako jedyna gwarantuje zniesienie "kreski Mazowieckiego".
Wierzę, że tylko wtedy Polska upora się z kłopotami gospodarczymi, kiedy posprząta teren pod budowę nowego - zdrowego państwa.
Z naszym krajem jest jak ze Stadionem Narodowym. Na trupie Stadionu Dziesięciolecia wzniesiono nowy obiekt, podczas kiedy dla obu, fundamentami są skrwawione gruzy powstańczej Warszawy.
By dopełnić hańby, kopiec ten ukoronują rozśpiewaną, kabalistyczną Madonną i to wszystko w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego - 1 Sierpnia.
A o nas, jak niegdyś: "... Mówią, że myśmy dzicy bandyci z lasu...", czyli prymitywne mohery...

Vote up!
0
Vote down!
0
#223303

to jak kwiatek do kozucha, delikatnie mówiąc.
Należałoby zbombardować (po angielsku) jej stronę internetową, uświadomic jaki to niewypał. Co za idiota wymyślił ten termin?

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

Vote up!
0
Vote down!
0

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

#223309

Mi cele PiSu też odpowiadają tylko mam mocne podejrzenie że te cele tak na prawdę nie są prawdziwymi celami. Prawdziwym, choć ukrytym, celem PiSu (partia okrągłostołowa tak samo jak wszystkie inne!!!) jest zebranie głosów patriotycznej prawicy i ich zmarnotrawienie, tak aby układ postkomunistyczny nigdy nie był realnie zagrożony.

Okres rządów PiSu był niestety nieskuteczny i bardzo krótki a od tego czasu Prezes PiS dał Tuskowi łatwo wygrać już dwa głosowania do sejmu. I nie tylko ja ale większość komentatorów zgadza się z tym że gdyby nie osoba prezesa Kaczyńskiego Tusk nigdy nie miał by tak łatwo. Od ostatnich wyborów PiS natomiast już nawet nie kiwnął małym palcem w bucie tylko poprzestaje na bezproduktywnej gadaninie. Ostatni przykład to głosowanie za ACTA.

Już to obszernie opisałem:
http://www.niepoprawni.pl/blog/1785/nie-wierze-juz-prezesowi-kaczynskiemu-na-slowo

Vote up!
0
Vote down!
0

Jeden z Pokolenia JPII

#223311

[quote=PLK]Mi cele PiSu też odpowiadają tylko mam mocne podejrzenie że te cele tak na prawdę nie są prawdziwymi celami. Prawdziwym, choć ukrytym, celem PiSu (partia okrągłostołowa tak samo jak wszystkie inne!!!) jest zebranie głosów patriotycznej prawicy i ich zmarnotrawienie, tak aby układ postkomunistyczny nigdy nie był realnie zagrożony.

[/quote]

Proszę wybaczyć, że nie będę udowadniał, że nie jestem wielbłądem. Działam z otwartą przyłbicą, więc łatwo sprawdzić co robię. Jestem członkiem i działaczem PiS. I antykomunistą. A kolega rzuca (ujmę to najdelikatniej jak tylko potrafię) niemądrą opinię twierdząc, że celem Jarosława Kaczyńskiego jest "zebranie głosów patriotycznej prawicy i ich zmarnotrawienie". Ręce opadają. Weź się do roboty i rób coś, aby układ okrągłostołowy przestał trzymać lejce. Tylko nie działaj na nerwy. Najpierw coś zrób w realu a potem rzucaj fałszywe świadectwo. Jesteś kolego na mojej czarnej liście. Bez pozdrowień.

Vote up!
0
Vote down!
0
#223418

Jarosław Kaczyński jest częścią układu okrągłego mebla! (i to jest czysty fakt a nie moja opinia)

Niech Pan najpierw sprawdzi jak funkcjonuje demokracja w zachodnich państwach a potem się zastanowi dla czego tam wszystkie partie są systemowe a jakimś cudem w Polsce jest inaczej.

Vote up!
0
Vote down!
0

Jeden z Pokolenia JPII

#223421

obejrzyj sobie czlowieku film Nocna Zmiana - mozna na You Tubce i zobaczysz kto tam z kim sie ukladal.
Dokladnie widac, ze Walesa poszedl w zaparte i od tamtej pory nienawidzil Braci Kaczynskich.
Tymczasem wolal podac reke Kwasniewskiemu
"WSPIERAC LEWA NOGE"
i stanac przeciw jakimkolwiek dalszym zmianom.
Wybral kooperacje z Czerwonym by obalic Rzad Olszewskiego
i moc rozkradac i likwidowac
Polskie Miejsca Pracy.

Vote up!
0
Vote down!
0
#223440

Jan Bogatko

PiS jes największą partią opozycji demokratycznej, znienawidzoną przez Nowe Oświecenie.

I to już wystarcza by na nią głosować, jeśli chcemy odzyskać Polskę.

Ale argumentów za jest dużo, dużo więcej.

Ci z Państwa, który wolą efemerydy i pryncypia zostaną za burtą. Tertium non datur.

Pozdrawiam,

Vote up!
0
Vote down!
0

Jan Bogatko

#223316

Jasne, że jest więcej i trzeba je dopisywać !

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

Vote up!
0
Vote down!
0

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

#223318

gość z drogi

popieram z rozsądku i z serca

serdecznie pozdrawiam :)

z patriotyczną dziesiątka w dłoni

pozdrowienia dla Yuhmy i podobnie myślacych :)

Vote up!
0
Vote down!
0

gość z drogi

#223321

jest nas wiecej, więcej niż było w 1918

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

Vote up!
0
Vote down!
0

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

#223323

gość z drogi

i mocno wierzę,ze damy RADĘ

serdecznie pozdrawiam :)

P.S

zbliża się kolejna miesięcznica,kolejny dziesiąty

myśleli ,ze wygrają z nami,ze gdzieś,ktoś poleci,nie wróci

a nie POmyśleli,ze DRAMAT połączy nas ...na zawsze

Cienie Katyńskie i Cienie Smoleńskie zawsze bedą szły ich "śladem" a my z NIMI

pozdrawiam serdecznie

i pod prąd :)

Vote up!
0
Vote down!
0

gość z drogi

#223341

Coś w tym jest, bo...ja też je "widzę":
http://gazetawirtualna.pl/artykuly/ida_a_w_sloncu_kolysze_sie_stal,1252.html

Pozdrawiam Cię Gościu, boś znużony... a daleka jeszcze ta droga?

Vote up!
0
Vote down!
0
#223356

Od pewnego czasu na portalu zwiększyła się liczba trolli. Pół biedy z tymi, którzy próbują coś komentować. Z tymi poradzimy sobie bez problemu. Ale są też tacy, którzy siedząc cichcem, zza węgła strzelają ocenami ni jak mającymi się do treści wpisu. Moje pytanie brzmi, czy Admin "widzi" kto i jak ocenia? Jeśli tak to proponuję ujawniać ich nicki. Skundlone wszy nie mają odwagi uzasadnić swojej "jedynki" to po kiego grzyba mamy ich tutaj znosić? Trochę działo się ostatnio na portalu, nie zawsze dobrze więc myślę, że warto trochę posprzątać.

Demonica

Brawo! 10

Vote up!
0
Vote down!
0
#223326

...wystarczy, że brakuje alternatywy.

Vote up!
0
Vote down!
0
#223329

Nie bo nie. Zaiste zacne...

Vote up!
0
Vote down!
0
#223337

Zakładam, że to pod moim adresem. Informuję zatem, że nie rozumiem Twojej riposty.

Vote up!
2
Vote down!
0
#223339

Twój komentarz, to usprawiedliwiasz strzelenie jedynką zza węgła brakiem alternatywy. Teza równie głupia jak moja 'riposta':)

No chyba, że to ja czegoś nie rozumiem... :)

Vote up!
0
Vote down!
0
#223344

że ostatnio zdarzyło mi się strzelić ze dwie jedynki anonimowo, czyli nie przyznałam się do tego strzału. Po prostu tak oceniłam tekst i to wyraziłam poprzez kliknięcie w pierwszą kropeczkę. Nie wiedziałam, że to nie jest OK... Bo dziesiątki też daję anonimowo, w komentarzach się nimi nie chwalę... Powinnam?

______________________________________________

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

Vote up!
0
Vote down!
0

 
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

#223347

Do dobrego tonu należy:) Tak jak przepraszam, po nadepnięciu czyjegoś odciska:) Ale masz u mnie plusa, za cywilną odwagę, i jeszcze większego za chęć nauki:) "My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart  
Vote up!
0
Vote down!
0
#223358

warto było się przyznać :)

______________________________________________

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

Vote up!
0
Vote down!
-1

 
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

#223361

A nie będę skąpy:) Może i inni się odważą? A to dla Tych, którzy uważają, że trzeba coś wielkiego, aby osiągnąć mistrzostwo:))) Pozdrawiam "My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart  
Vote up!
0
Vote down!
0
#223387

Kellsów z płaczącym Paddy...

______________________________________________

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

Vote up!
0
Vote down!
0

 
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

#223402

Broń Boże, nie podrzucaj płaczu Pisiorkom. Słabowite takie i marniuchne. Gdyby nie Szef, toby się rozbiegły. Wspomóc ich trzeba, duchowo i siłowo, bo zadania wielkie. No i nie można już więcej nigdy, zostawiać ich z tym rządzeniem samych, bo się przemęczą i tempo im spadnie:) Grunt to praca zespołowa. Bo dymy już nad wodą, a ogień niedługo na niebo wystrzeli Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart  
Vote up!
0
Vote down!
0
#223415

Sądzisz, że dymy już, a ogień niedługo...?

______________________________________________

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

Vote up!
0
Vote down!
-1

 
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

#223423

Z ognisk wiciowych dymy się niosą. A wiosną śniegi stopnieją, to i ogień wyżej strzeli... Bo wolność warta jest każdej ceny Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart  
Vote up!
0
Vote down!
0
#223429

Loreena -rewelacja jak zwykle!

Vote up!
0
Vote down!
0
#223431

Staram się:) Zapracować na wspomnienie. Niekoniecznie tylko złe:) Pozdrawiam Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart  
Vote up!
0
Vote down!
0
#223448

Nie zrozumiałeś, ale na naukę "czytania ze zrozumieniem" nigdy nie jest za pózno.

W wytłumaczeniu intencji mojego wpisu zechciała mnie zastąpić @amelia007, za co jestem Jej szczerze wdzięczny.

Informuję również, że z zasady nie punktuję komentowanych tekstów. Podczas ponad rocznej bytności na NP uczyniłem to najwyżej kilka razy z powodów czysto emocjonalnych, a nie merytorycznych.

Vote up!
0
Vote down!
0
#223348

pod mój komentarz, w którym słowem o PiSie ani żadnej innej partii nie wspomniałem a o ocenach i oceniających. Komentarzu skierowanym, uważaj, DO ADMINISTRACJI. Więc daruj sobie teksty o czytaniu ze zrozumieniem, bo wypadasz na tym polu zatrważająco marnie:)

 

Vote up!
0
Vote down!
0
#223359

"Podpiąłem się" tam, gdzie mnie redakcyjny komputer wstawił. Mam zwyczaj wyrażnie adresować komentarze, co łatwo sprawdzić. Skoro zamiast adresu był tytuł, to oznaczało że komentarz mówił o sprawie, a nie jest skierowany personalnie do kogokolwiek. Sapienti sat. Rewolucyjną czujność zachowaj na inne okazje. Nie zamierzam dalej prowadzić tej jałowej dyskusji goszcząc na cudzym blogu.

Vote up!
1
Vote down!
0
#223362

(Smok nie patrzy to sobie zdrobnilam). Pan Jacool nie ma zbyt cool glowy i szybciej czasami pisze niz mysli. kiedys u mnie na blogu tez wyskoczyl jak Filip z konopi:)

Panie Jacool - Tomaszek chcial powiedziec, ze powoddy glosowana na PiS sa drugorzędne, jesli sie weźmie pod uwage fakt, ze nie istnieje na naszej scenie politycznej zadna sensowna alternatywa dla PiS-u. i to jest świeta racja.

Vote up!
0
Vote down!
0
#223346

Amelio! Je te remerci beaucoup, parsque tu ne me quitterais pas! Co odnosi się również do Twojego ostatniego wpisu w Jaskini Smoka. ;-). Ale lepiej nie zdrabniaj, bo Smoki mają nieraz wiele łbów, a tym samym wiele oczu! ;-)

Pozdrawiam. :-)

Vote up!
0
Vote down!
0
#223352

znowu Ci świństwa w glowie, albo co.. i to wszystko w bialy dzien, przy ludziach:)
Vote up!
0
Vote down!
0
#223366

Jest "parsque", powinno być "parce que". Co nagle (i emocjonalnie), to po diable! :-(

Vote up!
0
Vote down!
0
#223405

od mojej głowy się odpimpać. Bom na domorosłych, niedouczonych psychologów organicznie uczulony. I nie wtrybiać się, nie mając za wiele do powiedzenia. Bo jak to było? Nie odzywając się w towarzystwie ryzykujesz uznanie za... Itd. Nie ryzykuj Amelio, nie ryzykuj:) Bez urazy

 

Vote up!
0
Vote down!
0
#223367

jak pan ochlonie i zwroci sie do mnie grzecznie, to bede laskawa odpowiedziec. powyzszy komentarz na odpowiedź moja nie zasluguje.

z urazą.

Vote up!
0
Vote down!
0
#223373

Nie zależy mi na ocenie, jeśli, to na przeczytaniu wpisu. Ocena rzecz indywidualna. Na niepoprawnych są widać różne formy niepoprawności. Moja jest opozycyjna w stosunku do "elyt". Wszyscy doskonale wiemy, że portal jest infiltrowany, ochoczo i za odpowiednie wynagrodzenie. Sprzedawczyków u nas (w Polsce) nie jest mało.

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

Vote up!
0
Vote down!
0

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

#223332

a o wyłowienie tych kundli. Nie są godni, żeby tutaj przebywać, są jak gangrena dlatego środki adekwatne schorzeniu powinniśmy stosować. Eliminacja i tyle.

Vote up!
0
Vote down!
0
#223335

Admin mógłby widzieć, gdyby zadał sobie ekstremalnie dużo trudu i zaczął przebijać się przez logi... ale nikt tego nie robi.
Nie tylko ze względu na czas. Ale także dlatego, że ta funkcja, oceniania, jest anonimowa - z założenia.
To ma oczywiście swoje plusy i minusy (dodatnie i ujemne, jak wiadomo), tym niemniej to kwestia konsekwencji.
Na większości portali tzw. społecznościowych ocena notki/wpisu/komentarza pozostaje anonimowa. Jedynym wymogiem jest to, że trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem portalu.
Jeżeli ktoś chce uzasadnić swoją jedynkę czy dziesiątkę, zrobi to. Jeżeli nie - pozostaje tylko wybrana cyferka... bez uzasadnienia. Co także ma swoje konsekwencje w oczach czytelników :)

Od "jedynki" nikomu krzywda się ostatecznie nie stanie :).
Poza tym działamy też w ramach dobrze pojętego pluralizmu poglądów. Za same opinie nie chcemy nikogo stawiać pod pręgierzem, dopóki są one wyrażone w formie kulturalnej i przyzwoitej.

pozdrawiam

Vote up!
0
Vote down!
0
#223338

wiadomości:)

Pozdrawiam

Vote up!
0
Vote down!
0
#223345

Takie jedynki są równie dobre jak dyszki:):):)
Staram się zawsze uzasadniać wstawienie najniższej noty. Dziesiątek nie, bo po co?:):):)
P.S.
Muszę, a propos trolli, zapytać, co jeszcze na Niepoprawnych robi niejaki Skowronek? Ostatnio złapałem go na fałszerstwie. "Parcha" usunął, ale "wszy" zapomniał. Czy mam rozumieć, że od wszy wolno wyzywać?
-------------------
"Dixi et salvavi animam meam"

Vote up!
0
Vote down!
0

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#223349

Dixi.Powiem krótko.Odpierwiastkuj się.Dyskusję z tobą też skończyłem i wyłożyłem jasno powody.Skoro twój umysł tego nie ogarnia- ja nie poradzę.Poczytaj jeszcze raz i inni też mogą,nie mam tajemnic.Znów smrodzisz,teraz u Gospodyni.Tak cię boli,że jesteś tchórzem?

Określenie mnie ,jako "karłowatego śmierdziela" to popis twojej kultury?Jestem może rozmiarami mnieszy do ciebie,kto wie?

"Nie lękajcie się!" J.P.II

Vote up!
0
Vote down!
0

"Nie lękajcie się!" J.P.II

#223388

Oceny są jak najbardziej anonimowe. Administratorzy nie mają prawa przeglądać informacji z bazy danych. Takie uprawnienia są możliwe tylko możliwe przy jednomyślnej zgodzie całej redakcji niepoporawnych i tylko w wypadku zagrożenia serwisu.
Krótko mówiąc nie sprawdzamy kto daje jedynki i nie będziemy tego robić w przyszłości. Ocena wpisu jest przywilejem każdego zarejestrowanego użytkownika. Naszym zdaniem (Redakcji portalu) jest to mechanizm samokontrolny. Oczywiście przywileje zobowiązują i pozwalają nam redagować "polecane blogi", a każdy z użytkowników ma prawo wyrazić swoje zdanie co do treści wipsu.
Pozdrawiam serdecznie.
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".

Vote up!
0
Vote down!
0

Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".

#223596

Też tak uważam.
Poza tym, kto będzie pilnował "pilnującego" admina? Oksymoron, albo taka zagwozdka logiczna, prawda?
Społeczność najłatwiej rozbić poprzez wzbudzenie podejrzeń i plotek. Co też się czasem udaje.
Portal jest biedny, ale jakoś pływa na wodach blogosfery.
Oby tak dalej.

Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".

Vote up!
0
Vote down!
0

Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".

#223599

Przyznaję, mój pomysł durnowaty na maksa:) Ale dobrymi chęciami podyktowany. Wiem, wiem, piekło wybrukowane i tak dalej, ehh, idę do roboty:)

Ukłony

Vote up!
0
Vote down!
0
#223600

Dlatego że uderzyłaś w sedno, to ktoś Ci obniżył ocenę:) Ale ode mnie masz 10. A za Rozdział I, art.2, pkt 4 Masz coś specjalnego:) I jeszcze Pozdrawiam Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart  
Vote up!
0
Vote down!
0
#223331

Chyba już Ci dziękować nie przestanę !!! Piękne.
Węgrzy, jak bracia a Gruzini - zdecydowanie kuzyni. Jeden zwłaszcza im się zeszmacił, wiadomo - bękart.

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

Vote up!
0
Vote down!
-1

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

#223334

i PiS też idealny nie jest. I w to (takie czy inne jego wady albo nawet niby-wady) uderzają jego przeciwnicy.

Zrozumiała jest walka z PiS-em ze strony partii wrogich Polsce, ale rozbijanie opozycji wobec czerwonych i różowych (proponowanie jakichś nowych partii idealnych, czystych, utopijnych, kanapowych) jest ewidentnym rozbijaniem tejże opozycji. Nie wątpię, że wielu z tych, którzy opowiadają się za owymi kanapami, wierzy w serwowane im hasełka (znam kilku), ale kim są ci, którzy te kanapy tworzą?...

Jest, co jest. Na podziały wśród patriotów przyjdzie czas, gdy odzyskamy Polskę.

______________________________________________

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

Vote up!
0
Vote down!
0

 
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

#223409

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika Dixi nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

To jedyna partia, która chce wyjaśnić wszelkie okoliczności tego wypadku, który od początku śmierdział na kilometry zamachem i mordem politycznym na wielką, międzynarodową skalę. To także jedyna partia, która nie będzie sprawą kupczyć i chce pociągnąć do odpowiedzialności winnych przynajmniej zaniedbań, a w istocie - zdrady narodowej. Osobiste zainteresowanie? Także, ale w najsłuszniejszej sprawie. Po "kłamstwie katyńskim" mamy "kłamstwo smoleńskie". Obydwa, w odróżnieniu od "kłamstwa oświęcimskiego" uchodzą bezkarnie, a nawet służą celom politycznym ( cfo za tym idzie - niszczeniu Polski i Polaków)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"

Vote up!
0
Vote down!
-2

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#223363

gość z drogi

Dramat Smoleński obnażył tzw "elyty wadzy" i sprzedajne meRdia

Jestem sympatykiem PISu od zawsze,ale DRAMAT

10 Kwietnia 2010 

jest Kamieniem Milowym w obnażaniu Tych, ktorym POLSKOŚĆ jest nienormalnością,dlatego mamy zaszumianie i zamazywanie prawdy....

ale nic TO zaszumiającym nie da,

niech się nawet nie łudzą wszelkie mieszadła 

i im Podobne...

Katyń ,też zakopywano ,i nie udało się...

Smoleńsk zabierając tych,ktorzy chcieli się pokłonić Katyńskim Kosciom,STAŁ się SYMBOLEM i Katynia , nieudolności obecnych" WADZ" i Symbolem

Dramatu Patriotycznej POLSKI

re ocen,w/g mojego odczucia:

dając czytelną dychę,mówię,że jedynki bedą i tak samotne,

zawsze staram się czytelnie stwiać Dziesięć,gdy moim zdaniem,zostaje zaniżony,niesłusznie jakiś Artykuł

 dalej re Jedynek

mam zwyczaj dawania ich nie często,ale jak już TO robię,to natychmiast piszę ,dlaczego... 

ale to tak na marginesie Bardzo Istotnego TEMATU...dotyczącego PISu...a nie ocen

 pytanie ,dlaczego go popieram

a POPIERAM, odpowiadam bo MU UFAM

10

pozdr

Vote up!
0
Vote down!
0

gość z drogi

#223393

... zmiotła n a t y c h m i a s t Tuska i Komorowskiego. Akcja była najwyraźniej dobrze przygotowana, a społeczeństwo...? "Nasz naród jest jak lawa..."
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"

Vote up!
0
Vote down!
0

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#223396

Z całym szacunkiem dla PiS-u,ale mam wrażenie że partia ta po przegranych wyborach zachowuje się jak balon z którego uszło powietrze.
A ma takie pole do popisu przy rządach,no tych właśnie :)
Wiem wiem, brak dostępu do mediów, ciągła krytyka.
Brakuje strategii.Chyba,że strategią jest pojawić się na gruzach i zacząć sprzątać.
Pozdrawiam
PS Nie stawiam ocen.

Vote up!
0
Vote down!
0

markiza

#223370

Taką ze strategią. Tylko nie wskazuj na kanapy i "trzecią drogę", proszę.
Nota bene zabawne są argumenty tych, którzy pchają się do władzy, bo... jeszcze sobie nie rządzili. Też mi zasługa!!! Trzeba sobie zadać pytanie, co by nam u-rządzili. I ile ukradli - są przecież wygłodzeni w odróżnieniu od "bandy czworga":):):)
Zabawne, że za "alternatywę, "nową siłę" i "nieumaczanego" próbuje uchodzić... Palikot. O prawdziwych macherach Nowego Ekranu nawet nie wspomnę...
Przy okazji warto rozprawić się z pokutującym przekonaniem, iż trzeba wybrać bogatego, bo on umie zarabiać (więc zarobi dla nas), a na dodatek nie będzie musiał kraść. Cóż za naiwność!!! Dopiero wtedy zacznie - wykorzystując doświadczenie w przekrętach (skąd niby ma miliony?), dopuszczony do (coraz uboższego, to prawda) majątku narodowego (czyli" niczyjego) i nieskrępowany żadnym prawem czy nadzorem.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"

Vote up!
0
Vote down!
0

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#223381

Nie znam alternatywy.Boleję nad hermetycznością naszej tzw.sceny politycznej.Trzeba ją oczyścić raz na zawsze.
Palikot,''trzecia droga''to nie są rozwiązania.
Nadal pokutują rozwiązania okrągłostołowe.
Zwolenniczka M.Thatcher i R.Reagana

Vote up!
0
Vote down!
0

markiza

#223390

To się ponoć nazywa republikanizm :):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"

Vote up!
1
Vote down!
0

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#223391

Ja też,Markizo,szczerze boleję nad dwubiegunowością naszej sceny politycznej,dzięki której to biegunowości 60% elektoratu zamiast głosować-siedzi przed telewizorem i ogląda "tańce i łamańce".Jestem członkiem PiS

i wielokrotnie po ostatnich wyborach swoje odczucia opisywałem,np.u jwp. http://niepoprawni.pl/blog/1821/sluzby-odzyskaly-polske#comment-220797 czy u kryski http://niepoprawni.pl/blog/425/popatrz-jaka-piekna-katastrofa#comment-221685

Szansa oczyszczenia była po Smoleńsku,ale zła kampania prezydencka ja zaprzepaściła.Ostatnie wybory parlamentarne i ich wyniki są tego błędu pokłosiem.

"Nie lękajcie się!" J.P.II

Vote up!
0
Vote down!
0

"Nie lękajcie się!" J.P.II

#223407

Polityka stała się zawodem dla wielu nieudaczników.
Kiedyś w restauracji sejmowej miałam okazję zobaczyć przy wódeczce osoby,które niedawno kłóciły się w telewizorze.
Znajomego zdziwiło moje zdziwienie.
Pozdrawiam

Vote up!
0
Vote down!
0

markiza

#223553

Mnie  już nic nie zdziwi.Matrioszki są wszędzie.

"Nie lękajcie się!" J.P.II

Vote up!
1
Vote down!
0

"Nie lękajcie się!" J.P.II

#223652

żaden, ale to żaden drobiazgowy argument nie jest mi potrzebny. Żadne tam osiągnięcia, reformy, podatki, etc.
Nic.
10 kwietnia 2010 zamordowano Prezydenta RP wywodzącego się z PiS. To wystarczy.

Vote up!
0
Vote down!
-1
#223384

nie można popierać nieczego innego poza PiS-em.

Vote up!
0
Vote down!
0
#223401

PiS to moja partia ale wiem, że jeżeli pan Jarosław Kaczyński nie zmieni swojego postępowania w stosunku do członków partii, nastawienia do ludzi i nie pozbędzie się arogancji to PiS za jego prezesury nie zdobędzie władzy.
bialogwardzista

Vote up!
0
Vote down!
0
#223420

Jestem przyziemnym pragmatykiem i dlatego głosuję na PiS.
Tak po prostu.
Wiadomo (chyba), które opcje polityczne są dla mnie nie do przyjęcia z przyczyn oczywistych, a co do innych inicjatyw "po prawej" widzę w najlepszym razie niekompetencję i dyletantyzm, w najgorszym karierowiczostwo i megalomanię.

PiS to jedyna partia, która daje mi nadzieję na realizację w praktyce rzeczy, które uważam za fundamentalne dla Polski. Program PiS może nie odpowiadać mi w 100%, ale musiałbym założyć własną partię, aby w pełni móc akceptować wszystkie tezy programowe. A kwestie najbardziej istotne dla mnie są uwzględnione.

Zimna kalkulacja. A lider partii cieszy się moim zaufaniem.

Vote up!
0
Vote down!
0
#223425

Wszyscy jesteśmy wpuszczani w kanał! Nie ma większego znaczenia czy ktoś głosuje na PiS czy na PSL lub nawet głosował na PO w dobrej intencji. Politycy to marionetki odgrywające teatrzyk pod publiczkę i nic więcej. Nie rządzą wybrane rządy tylko ludzie którzy nigdy nie stają do wyborów. Dokładnie tak samo to funkcjonuje na zachodzie, angielskojęzyczny internet jest pełny tego typu opisów. A jak ktoś nie chce być marionetką to kończy jak śp. Prezydenci Kennedy i Kaczyński.

W PiSie zwłaszcza przed Smoleńskiem na pewno było wielu uczciwych ludzi i do dziś jest takich jeszcze wielu. Ale niestety nie mam takiego zaufania do prezesa ponieważ za dużo razy sabotował osobiście kampanie wyborcze i wielokrotnie pacyfikował niezależnych polityków. Nie mówiąc już o wymianie ministra Dorna na Kaczmarka, co w końcu doprowadziło do upadku rządu PiS i z czego Prezes Kaczyński nie raczył się wytłumaczyć do dnia dzisiejszego (tak samo jak ze wszystkiego innego).

Jeśli jakaś partia ma być uczciwa to musi to być partia maksymalnie oddolna i demokratyczna a każda centralizacja i zamordyzm jest już z definicji mocno podejrzany (agentów jest zawsze mało dla tego łatwiej mogą kontrolować strukturę scentralizowaną niż rozproszoną). Niestety PiS jest tak samo scentralizowany jak PO.

Ale na to ktoś może powiedzieć że faktycznie tak jest ale Prezes PiS musi tak robić bo inaczej nie wygra z postkomuną i bo on ma idealny plan którego nie może ujawnić. Na to ja odpowiadam: a co jeśli tak nie jest? Przecież nikt nie może być na 100% pewny. Przecież istnieje groźba że cała energia patriotyczna pójdzie na marne podobnie jak stało się po 1989 roku.

Dla tego moim zdaniem nie ma sensu bezwarunkowo popierać PiSu ani żadnej innej partii jak n.p. SP, tylko należy popierać konkretne działania tych partii i tworzyć samemu oddolne ruchy społeczne.

Dla tego dla mnie ten tekst zasługuje na 1!

Jeden z Pokolenia JPII

Vote up!
0
Vote down!
0

Jeden z Pokolenia JPII

#223428

Jak mamy "popierać konkretne działania"???? Permanentne referendum, czy manifestacje przed każdą ustawą??? Słyszałeś kiedyś o wyborach do sejmu? :):):) Trochę nas za dużo na demokrację ateńską :):):) Sądy skorupkowe, te sprawy... Kurcze, to rzeczywiście pokutuje do dziś!? Owszem (że dam inny przykład), Rzeczypospolita Obojga Narodów była swego czasu szczytem demokracji na skalę światową, ale "liberum veto, jak się okazało, najlepiej służyło... zaborcom.
Albo masz pomieszane w głowie, albo celowo próbujesz mieszać innym?
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"

Vote up!
0
Vote down!
0

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#223437

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika PLK nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

Prawdę mówiąc mam mocne wątpliwości czy należy brać udział w wyborach do sejmu. Być może lepiej by było je bojkotować! W końcu jeśli frekwencja w demokracji wyniosła by tylko 40% to władza nie miała by legitymacji. To był by również czytelny sygnał od społeczeństwa.

Konkretne działania to n.p., najbardziej znane: Radio Maryja, ale też kluby GP, lub jeszcze inne rzeczy. Ale jak mówiłem nie jestem wszechwiedzący.

Problemem I RP było tylko pozornie liberum Veto a faktycznie zdrada szlachty.

Vote up!
0
Vote down!
-2

Jeden z Pokolenia JPII

#223442

Bojkot wyborów to... też głosowanie. Wcale nie przeciw komuś ("klasie politycznej"), a z a partią, która wygrała. Ja bym nie oddał swojego głosu nie wiadomo komu...
Zdrada, powiadasz? Może po części, a po części brak zrozumienia sytuacji Polski. Jakież to... aktualne!
------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"

Vote up!
0
Vote down!
0

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#223443

Nie mam nic przeciwko temu aby zaczął Pan tworzyć ruchy społeczne, być może nawet i popierałabym Pana działalność, o ile program byłby odpowiedni.
Pisać każdy może (jak i śpiewać)a w temacie chodzi o popieranie pewnej opcji politycznej. Wg mnie aktualnie w Polsce nie widzę innej alternatywy, albo PiS albo szambo.
I to jest moje zdanie.

http://www.youtube.com/watch?v=ENvAmLuj5ko

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

Vote up!
0
Vote down!
0

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

#223441

Oddolne ruchy społeczne.
Fine...
Czyli: kto, co?
Jakieś propozycje, coś istniejącego? Bo - nie widzę.

Nie jestem zresztą zwolennikiem tego typu inicjatyw.
Ile z nich, po roku 1989 powiedzmy, przyniosła jakikolwiek zadowalający wymierny efekt?

A z drugiej strony - to nie PiS jest winny, ze ludzie z uporem wybierają sobie PO łamane przez SLD łamane przez Palikota łamane przez PSL - czy co tam jeszcze.

Mit o wspaniałych wyborcach i złej opozycji, co do nich dotrzeć nie umie - nie kupuję, pisałem już o tym kilka razy.

Jaka "energia patriotyczna"?
U kogo?
Może tutaj na Niepoprawnych i w paru jeszcze miejscach w internecie. Fajnie, bo bezpiecznie i anonimowo. A co naprawdę społeczeństwo myśli, to pokazały wybory prezydenckie i parlamentarne.

Idealnej partii pozycyjnej nie było nigdy i nigdy nie będzie. Jak sobie sami wyhodowaliśmy dookoła lemingi, to się nie dziwmy, że później, jako większość, wybierają sobie PO i przybudówki, co by nami rządzili. Przyczyn jest oczywiście więcej, ale to jedna z najważniejszych.

Nie ma co stawiać świata na głowie. Jest jak jest i to zasługa pani Jadzi i pana Władzia, i Tomcia, i Dorotki (dobór imion przypadkowy, z góry przepraszam :D), których pewnie codziennie na ulicy widzimy. A nie "błędów PiS".
Chcieli - mają. Ba, my też mamy.

I, zgodnie z regułami najświętszej demokracji, musimy się grzecznie ich wyborowi podporządkować, no bo jak inaczej. Wszak większość zawsze zwykła mieć rację. A jak fakty przeczą prawdzie, tym gorzej dla faktów... (czy tak to dokładnie dr Goebbels powiedział?).
No i jest w tym pewna logika. Większość mądra, to muszą być źli politycy, jak tej większości nawrócić nie umieją.

A, zaraz, a mają nawracać na... głupotę?
A może... większość niekoniecznie ma monopol na postrzeganie prawdy?

pozdrawiam

Vote up!
0
Vote down!
0
#223436

gość z drogi

takie własnie kanapkowe rozdrabniane  POLSKi i JEJ GŁOSów

jest podstawą kolejnej wygranej Platformy Oszustów...

Jedynka ale za takie myślenie,myślenie,które szkodzi Polsce ,od LAT

a służy KOMU...? z przyzwoitości ,nie napiszę.....

dla Autorki Artykułu ,kolejna Dziesiątka...:)

pozdrawiam :)Tak trzymać...

Vote up!
0
Vote down!
0

gość z drogi

#223446

Nie miałem na myśli jakiś ruchów startujących w wyborach tylko zwykłe prozaiczne inicjatywy jak n.p. osiedlowy klub sportowy albo coś całkiem innego.

A pomysł z demokracją bezpośrednią nie jest być może najgorszy.

Vote up!
0
Vote down!
0

Jeden z Pokolenia JPII

#223444

gość z drogi

ależ właśnie takie ruchy sa już od dawna,ja przynajmniej obserwuję je od lat na spotkaniach organizowanych przez Kluby Gazety Polskiej i PISu,tam spotykamy się wszycy CI,którzy chorzy są na Polskę

i Ci od Radia Maryja,i od Goscia Niedzielnego i Klub Lokatorów i wiele,innych,jesteśmy zawsze do dyspozycji PISu,gdy przychodzi CZAS zbierania LIST,czy gdy odwiedzają NAS,NASI

pozdrawiam

 

 

Vote up!
0
Vote down!
0

gość z drogi

#223447

...... ano nie ma co , bo on już dawno przyjął taką pozycję. Trza robić wszystko aby go na powrót postawić na nogi . Przyjmując logikę : " chcieli -mają " ?? Boże, nie ma nic gorszego. Ktoś przede mną pisał ,że jest członkiem PiS .. i nic nie można zmienić ,poprawić - to jest Tischnerowska prawda - czyt. /gówno prawda/ ! powiedz, co zaproponowałeś aby poprawić sprawność tego ugrupowania ? Ja wiem i mam taką świadomość,że pewien "dziwny szwadronik", zaraz ze mnie zrobi wiatrak :-))) ale chciałem zapytać pt. NP-nych, czy jest ktoś z Was kto powiedział głośno, wyrażnie do jakiegoś "x" wyborcy PO : ..... " ty głupi klarnecie -pomiocie pękniętego kondona ", jak można głosować na złodziejskie ugrupowanie , które okrada nas i nasz Kraj -już ponad cztery lata ?? ...... oczywiście,że nie puentuje tej dyskusji ... ale OK ! . z wyrazami.. dla Republikanów ! Marek ... a świat, jest piękny :
Vote up!
0
Vote down!
0
#223450

tak Maruś, może nie przytoczonym przez Ciebie tekstem, ale powiedziałam, i rodzinie też się naraziłam. I nie tylko ja, znam takich, co ostro pojechali po głąbach. Cóż, nastąpiła weryfikacja znajomości (na szczęście nie przyjaźni), kolejny raz.Ale rodzina pozostała, bo ją się ma, jaka niestety jest.

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

Vote up!
0
Vote down!
0

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

#223459

..... tak w uzupełnieniu -proszę przeczytaj : ]]>http://sondaz.wp.pl/wid,14236517,wiadomosc.html]]> Pozdrawiam Marek
Vote up!
0
Vote down!
0
#223486

widziałam, ale ... czy można w to wierzyć?
Jestem ciekawa gdzie oni prowadzą te sondaże, przed sejmem ? na spędach partyjnych? W domach seniora, więzieniach?

Dla mnie od dawna nie są wiarygodni.

Dla mnie, Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

Vote up!
0
Vote down!
0

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

#223534


P.S.
Nigdy sobie nie odmówię objechania z góry na dół POstkomucha i leminga. Komuchów nie mogę, bo tacy się do mnie nie zbliżają (i vice versa oczywiście):):):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
Vote up!
0
Vote down!
0

------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"

#223527

Całkowita zgoda, ale...to nie doktor Goebbels, tylko G.W.F. Hegel Maxie! ;-)

Pozdrawiam.

Vote up!
0
Vote down!
0
#223457

[quote=Max]Oddolne ruchy społeczne. Fine... Czyli: kto, co? Jakieś propozycje, coś istniejącego? Bo - nie widzę. Nie jestem zresztą zwolennikiem tego typu inicjatyw."

 

A ja tak ! Bo tylko takie są autentyczne i warte zachodu.Wszelkie inne to inwencja służb by kontrolować sytuację i nie dopuszczać Polaków do głosu w swoich sprawach.

Czy ktoś jeszcze pamięta taki oddolny 10-milionowy ruch polski o nazwie "Solidarność" ? Czytając wypowiedzi Niepoprawnych mam wrażenie, że już o tym nie pamiętacie. A to zdarzyło się u nas naprawdę ! Był to ruch autentyczny,patriotyczny i rewolucyjny. Na tyle silny, że natychmiast przewąchali to "intelektualiści" z KOR, tak naprawdę kryptokomuniści z wiadomym rodowodem.

Podłączyli się więc KOR-owcy  pod ten ruch i dzięki temu, ze Polacy z "Solidarności" stracili czujność ,wpadliśmy w szambo, w którym do dziś się pogrążamy. Bo ci doradcy, wyznania handlowego mają taką moc, że czego się dotkną , to zamienia się w gó.no.

Czy pamiętacie, co czuliście w dzień po obradach tzw.okrągłego stołu ? Bo ja tego nigdy nie zapomnę ! Czułam się oszukana, czułam, że wszyscy zostaliśmy oszukani i czułam, że inni też tak czują, choć nieudolnie to maskują...

Ale my  Polacy mamy w sobie ogromny potencjał i nasze możliwości jeszcze nie zostały wyczerpane. Taki autentyczny ruch oddolny jeszcze powstanie ! To, że Max go jeszcze nie dostrzega nie przesądza sprawy. Wszak wszystko co doskonałe, dojrzewa powoli. Kiedy jednak ten ruch się skrystalizuje, otrzyma masowe poparcie od zdecydowanej większości narodu i nic nas wtedy nie zatrzyma !

" Jaka "energia patriotyczna"? U kogo? Może tutaj na Niepoprawnych i w paru jeszcze miejscach w internecie. Fajnie, bo bezpiecznie i anonimowo. A co naprawdę społeczeństwo myśli, to pokazały wybory prezydenckie i parlamentarne. Idealnej partii pozycyjnej nie było nigdy i nigdy nie będzie."

Widzisz Max, patriotyzmu nie da się zrozumieć, zmierzyć, przewidzieć. Patriotyzm to uczucie wyższe i trzeba je po prostu odczuć ! A jeśli ogórek nie śpiewa , to widocznie nie może i trudno go za to winić.

Mojej wiary w patriotyzm Polaków nic nie jest w stanie zachwiać. Żadne pseudointelektualne wywody nie robią na mnie wrażenia, bo jestem odporna na michnikowszczyznę,kuroniadę,siłę spokoju i takie tam jewropejskie fajerwerki. Mówię to z cała pewności, bo nigdy nie dałam się na to nabrać, podobnie jak nigdy nie uwierzyłam w dobrodziejstwa Jewrokołchozu.

Powtarzam więc, że Polaków stać na silny ruch społeczny i to taki, który nie dopuści do głosu epigonów trockizmu, maoizmu,leninizmu obcej maści. Reakcja  manifestantów przeciw Acta na Palikota i Mikkego była chyba wyrazista .

Polska się budzi, czy się to komu podoba , czy nie !

Chciałam zaznaczyć, że nie zamierzam dyskutować z nikim. Wyraziłam swoje zdanie w sprawie, którą uważam za bardzo ważną, bo dotyczy przyszłości Polski.

Zaglądam tu od czasu do czasu, bo w końcu byłam z Wami rok i to coś znaczy. Mój  dzisiejszy komentarz to ostateczne pożegnanie z Portalem . Są między mną a adminami fundamentalne różnice poglądów nie do pogodzenia, więc jeszcze w grudniu 2011 postanowiłam odejść. Nie czułam się jednak dobrze z tym odejściem "po angielsku", więc pożegnam się w słowiańskim stylu :

 Nie zrobiłam Wam nic złego, zostańcie z Bogiem

              Milena

Vote up!
0
Vote down!
0
#223577

Milena,

Przemawia przez Ciebie idealizm, który jest bardzo cenny - i oby jak najwięcej takich idealistów było. Może z 20 lat temu pisałbym podobnie... albo nawet 10 lat temu.

A przeze mnie przemawia pragmatyzm.
To, ze my, że Ty, że wiele innych osób zachowało w pamięci i zwraca uwagę na wartości patriotyczne, ze czuje się Polakami, że nie jest im wszystko jedno - to nie znaczy, że ogół społeczeństwa taki jest.

To społeczeństwo wybrało sobie Kwaśniewskiego na prezydenta - dwa razy.
To społeczeństwo wybrało sobie SLD i PO.
To społeczeństwo ma gdzieś sprawę Smoleńska.
Nie przeszkadza mu sto innych rzeczy, które u nas budzą skrajne oburzenie.
Dla nich liczy się święty spokój, grill i piwko, dobre samopoczucie i nie patrzą dalej niż ich kariera, rodzina, a przede wszystkim ukochane pieniążki.

Z nimi chcecie tworzyć te ruchy oddolne? No chyba nie.
Z "nami", tą mała grupką?

Pisałem o "ruchach oddolnych" po 1989 roku. Nie ma co odwoływać się do "Solidarności" z 1980 roku - ilu wróciło do "Solidarności" po 1989?

A po Okrągłym Stole przeciętny Polak czuł się w pełni usatysfakcjonowany: oto nadchodzi demokracja, wolność i normalność. I taki był odbiór.
To zmieniło się z czasem, ale większość dalej uważa tak, jak wtedy.

Polska się budzi??
Gdzie?
Tez myślałem, łudziłem się, że po 10.40.2010 tak się stanie. Rzeczywistość zweryfikowała moje marzenia.

Acta? Te parę osób, co protestuje? Aj, waj, parę tysięcy w Krakowie? Tam chyba najliczniej demonstrowali.
A co z tego wynikło? Nic.

Milena, Polacy już dopuścili do tego, co najgorsze. I jeszcze są z tego zadowoleni. Nie ma teraz miejsca dla trockizmu czy maoizmu, jak piszesz, ale jest miejsce dla "europejskości", laicyzacji, konsumpcjonizmu, kosmopolityzmu...

Marzenia są fajne, ale trzeba sobie zdawać sprawę z realiów. Trzeba coś robić, owszem, ale zaczynając od podstaw, od przekonywania ludzi, których znamy, ludzi nam bliskich - od konkretów.

Co do końcówki. Niepoprawni nie są portalem dla ludzi wyznających jednolite poglądy we wszystkich aspektach. Nie zamierzamy tworzyć kolejnej mutacji TWA - Towarzystwa Wzajemnej Adoracji - a kto nie z nami, ten przeciw nam. I tak, jak piszący różnią się w swoich poglądach, tak też nie ma jednej "linii" obowiązującej i wyznawanej przez Redakcję.
To trochę inna koncepcja, niż te preferowane przez większość "tematycznych" portali.
Więc nikt nie może liczyć, że spotka tu jedynie entuzjastów swojej własnej wizji rzeczywistości i klakierów, ale też nikt za swoje poglądy, choćby był w mniejszości, nie będzie sekowany.

Powodzenia i do zobaczenia.

Vote up!
0
Vote down!
0
#223671

Dziękuję za wpis. Jestem po tej samej stronie barykady. Jeśli pozwolisz. Tyle tutaj pięknej muzyki się pojawiło, więc i ja pozwolę sobie na wesoły link prawdziwych wirtuozów, ze szczególną dedykacja dla rospina.

Pozdrawiam Cię bracie rospinie i wszystkich niepoprawnych.

Dziękuje wszystkim za fantastyczną muzykę.

PS 10/10

]]>http://www.youtube.com/watch?v=SMROoZmHaIo]]>


 

Vote up!
0
Vote down!
0
#223506

talentów w Polsce jest dostatek : ]]>http://www.youtube.com/watch?v=s74qBwXOEiM&feature=related]]> Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)
Vote up!
0
Vote down!
0

Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)

#223529

Dziękuję za "lot trzmiela" Podziwiać talent a zwłaszcza serce się raduje kiedy wirtuozami okazują się dzieci. Wtedy podziw wrasta w dwójnasób.

Demonica, dla Ciebie i wszystkich niepoprawnych optymistów dedykuje kolejny utwór. Jako, że wszyscy tutaj sercem jesteśmy z narodem węgierskim, za opór jaki ośmielili się stawić unijnemu lewactwu. Jako pierwsi w Europie po upadku ZSRR upomnieli się o własny kraj. Połączenie klimatu węgierskiego z perfekcyjnym wykonaniem utworu przez kilkuletniego chłopca niech będzie wyrazem naszej solidarności z narodem węgierskim oraz uznaniem dla premiera Orbana.

http://www.youtube.com/watch?v=AHjDcTCNje8&feature=relmfu

I jeszcze jedna dedykacja dla rospina.

Przyjacielu, to dla Ciebie w podzięce za Wiosnę z Czterech Pór Roku Antonio Vivaldiego. Porę roku, którą kocham najbardziej.

Obiecałem odpisać, jednak kiedy pomysł kiełkował, czasu nie stało, a potem w zapomnienie poszło.

Rotmistrzu, Dla Ciebie ten głos słowika i piękną muzykę.

Choć wczoraj mróz zelżał to dziś zima "ukochała' nas obfitym śniegiem.

Rotmistrzu nic to. Dzień już wyraźnie dłuższy i słonko mocniej przygrzewa. Znak to, że wiosna już nie długo. A z nią życie weselsze.

Pozdrawiam słonecznie i majowo.

http://www.youtube.com/watch?v=fElSAg2l2uo

Vote up!
0
Vote down!
0
#223762

Ja również popieram PiS, choć pewnie nie z tak bezwarunkowym entuzjazmem. Na bezrybiu i rak ryba. W każdym razie na tle innych projektów politycznych i ugrupowań tylko to budzi nadzieje. I trzeba je bronić przez rozbiciem, bo licho nie śpi.

alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

Vote up!
1
Vote down!
0
#223510