Tablety odrywają dzieci od rodziców - może mieć to reperkusje ekonomiczne

Obrazek użytkownika contessa
Artykuł

Ponad 40 proc. dzieci poniżej 2 lat korzysta z takich urządzeń jak smartfon czy tablet, prawie jedna trzecia z nich - codziennie. W najnowszej kampanii Fundacja Dzieci Niczyje każe rodzicom zastanowić się, jakie będzie pierwsze słowo ich dziecka: mama, tata czy tablet?

Zainaugurowana w czwartek kampania "Mama, tata, tablet" ma być odpowiedzią na problem zbyt intensywnego korzystania przez najmłodsze dzieci z urządzeń mobilnych.  

(...) 

Jak wynika z badań przeprowadzonych w tym roku na zlecenie FDN, z urządzeń mobilnych korzysta 43 proc. dzieci poniżej 2 lat, przy czym 29 proc. - codziennie. W grupie 3-4 lata odsetki te wynoszą odpowiednio 62 proc. i 20 proc., zaś wśród dzieci w wieku 5-6 lat - 83 proc. i 23 proc. 26 proc. dzieci do 6 lat ma własne urządzenie.  

(...) 

Twoja ocena: Brak Średnia: 5 (3 głosy)