(Neo) moczarowcy na Nowym Ekranie
Od pewnego czasu ich tu pełno, mają widać nowe zlecenia z centrali. Zbliża się bowiem15 Sierpnia, rocznica Cudu nad Wisłą. Wielkiego zwycięstwa Józefa Piłsudskiego. A ojczyzną prawicy neomoczarowskiej jest Rosja.
1. Ostatnio czytałem na Nowym Ekranie dwa antypolskie teksty moczarowskiej prawicy. Jeden to niejakiego Grunholza o Piłsudskim, drugi równie ambitnego potwarcy, Thota, o Mickiewiczu. Panowie ci plują na Polskę równo i zbierają brawa.
2. Indywidua te rozpowszechniają kłamstwa, nadając im pozory prawdy. To stara szkoła ochrany, ojca chrzestnego KGB. Grunholz i Thot zaglądają do spodni Piłsudskiemu i Mickiewiczowi. Grunholza i Thota wymieniam tu wyłącznie przykładowo.
3. Obaj pismacy to jaczejka neomoczarowców. Natolińczyków zapatrzonych w Stalina i „braci Słowian” na wschodzie. Tak budzi się z letargu rosyjski panslawizm*, mimo, że Rosjanie także z wyglądu przypominają bardziej Mongołów, a nie tylko z charakteru.
4. Grunholz kolportuje kłamstwa, jakoby Piłsudski był żydem, „jakimś Ginetem*”, co rzekomo potwierdzają niewymienione z nazwy „rosyjskie archiwa”. (Określenie kogoś mianem „żyda” ma w oczach antysemity ma wymowę taką jak „antypolak”.
5. Thot pisze głodne kawałki na temat Mickiewicza, którego zna zapewne tylko ze słyszenia. Imputuje, że matka wieszcza była żydówką. Tymczasem także i genealogia Mickiewiczów jest dobrze znana. Jego matka była Majewska, ze starożytnego rodu Starykoń.
6. Rosyjskie archiwa szlacheckie zachowały się w całości po przewrocie listopadowym. Na tych zasobach opiera swą wiedzę dr Marek Minakowski, autor pomnikowego dzieła „Ci wielcy Polacy”, dostępnego na rynku internetowym. Można było do niego zajrzeć.
7. Ale Grunholz i Thot mają do spełnienia misję. Jak niegdyś Ochrana, a potem KGB, także i FSB posługuje się tymi samymi, wypróbowanymi metodami do walki z Polską. Problem polega na tym, że ubierając się w szaty narodowców zohydzają Dmowskiego.
8. Nowy Ekran ceni sobie wolność słowa – jak też – ale nie powinien jej mylić z wolnością propagandy. Tak, jak Grunholze i Thoty szkodzą narodowcom, tak NE szkodzi misji walki o wolną Polskę zezwalając na harce neostalinowców na swym portalu.
9. Neomoczarowca scharakteryzować można tak: jest to prorosyjski i antyamerykański antysemita o antypolskim faktycznie obliczu. Stara się kreować na „prawicowca”, powołując się na Dmowskiego, który na ich widok zapewne przewraca się w grobie.
10. Niewykształcone, prymitywne, bez elitarne (poza elitami po-PKWN) polskie społeczeństwo jest w stanie kupić każdą drukowaną brednię. Potwierdza to „dyskusja” pod tekstami pismaków. Redakcja powinna na to reagować dla własnego dobra.
* Ginetowie, starożytny ród władców Litwy
* Rosja, a dokładniej płk. Pyton, chce utworzyć unię euroazjatyką, chętnie przejmują znowu opiekę nad Polską. Nie dajcie się na to nabrać!
Post scriptum: narodowcy powinny natychmiast odciąć się od takich indywiduów, jeśli chcą powtórzyć sukces z 11.11.11.
Komu przynoszą korzyść wypociny takich Grunholzów czy Thotów? Przede wszystkim salonowi i jego politycznej opcji, potem Niewymownemu i Kretynom Politycznym (Siurakowski). No i redaktorom BBC, którzy w oparciu o ich enuncjacje mogą nakręcić nowy, równie prawdziwy film, co ten ostatni. Grossowi, jako materiał na nową powieść o polskim antysemityzmie.
Nowy Ekran musi – jeśli chce przetrwać – rozstać się z takimi „autorami”.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 6373 odsłony
Komentarze
@Jan Bogatko
3 Lipca, 2012 - 14:34
Panie Janie, a na NP.PL. to Pan nie czytał?
Pozdrawiam
PS. Neo? Post? Ceha de wu!
tł
3 Lipca, 2012 - 14:40
Jan Bogatko
...nie , nie czytałem wygląda na to, że to niegodne polecenia. Czy rząd Tuska plus przybudówka zabrał się do rozprawy z prawicą? Bardzo inteligentnie, przyznać muszę.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
...
3 Lipca, 2012 - 14:49
Ostatnio czytałem na Nowym Ekranie
Tekst sam sie prosi o "jedynkę" - i nie mam tu na mysli strony głównej.
Nowy Ekran musi – jeśli chce przetrwać – rozstać się z takimi „autorami”.
Do naprawienia sa równiez fora gazety wyborczej, onet "wpisujscie miasta" pl, czy inne badziewie.
Jeśli ktos wciąż piszę na wsiowym portalu to robi tak wyłacznie dlatego iż chce. Naprawianie NE jest tak samo fascynujace jak (autor przekonuje iz tak własnie sie stało) jakiś upadek poziomu tamże.
Watek zawiera "lokowanie produktu".
Co mnie ma niby obchodzic szampon po których włosy mogą wypać pierwszegom dnia, albo dopiero nazajutrz.
nurni
3 Lipca, 2012 - 14:53
Jan Bogatko
...to bardzo smutne, ale nie brak tam ciekawych testów.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
@nurni
3 Lipca, 2012 - 14:57
Wpis? Czy Autor? :-)))
A co z Twoim włosem, moja nie wiedzieć, ;-)
Pewien gudłaj...
3 Lipca, 2012 - 14:58
wywindował się politycznie, na nazwisku Piłsudskiego, przez mariaż z wnuczką Marszałka. Jest nim Jojne Grynberg. Potocznie nazywany Januszem Onyszkiewiczem!. Mickiewicz jeśli już, prędzej litewskim nacjonalistą niż żydem. Są trendy, by nawet Ojcu Świętemu, przyklejać rabinackie korzenie. Cel przy tym oczywisty. Zohydzić i upodlić!...Pozdrawiam.
wlodeusz@interia.pl
3 Lipca, 2012 - 15:06
Jan Bogatko
...dokładnie - zohydzić i upodlić.
Nie przesadzałbym z tym polowaniem na żydów. To głupota. O sobie czytałem, że jestem Zydem, Ukraińcem, Niemcem i inne brednie.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
3 Lipca, 2012 - 15:13
Piłsudski - żołnierz i polityk, Mickiewicz - poeta. Wazne co osiągnęli w tych dziedzinach. Reszta się nie liczy. W przypadku Mickiewicza, co najwyżej można się zastanawiać, jeśli się weźmie za dobrą monetę tekst thota, czy nie osiągnął rezultatu odwrotnego do zamierzonego.
Kwestionuje Pan cytaty opinii współczesnych o Mickiewiczu, jakie przytoczył thot?
ukłony
Bajbars
3 Lipca, 2012 - 15:35
Jan Bogatko
...jeżeli są to cytaty, to nie można ich kwestionować, można z nimi polemizować, albo je olać. W ogóle nie lubię treści wyrwanych z kontekstu. Warsztat Thota jest mierny, a wiedza żenująco maleńka. Szkodzi on Polsce w najlepszym wypadku jako agent wpływu.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Panie Janie
3 Lipca, 2012 - 15:15
O ile się orientuję, to ten portal dokładnie po to powstał, by promować na nim teksty, o jakich Pan pisze.
Proszę nie liczyć na żadną poprawę.
Prędzej Nowy Ekran rozstanie się z Panem, niż z takim Grunholzem czy Thotem.
Jesli NE chce przetrwać? Ależ on właśnie przetrwa dzięki antypolskim tekstom, które są wybitnie po mysli jego inwestorów.
Ellenai
3 Lipca, 2012 - 15:34
Breaking news!
Własnie na poletku portalu o którym mowa zaczeła sie produkowac żabcia - niesłusznie podejrzewana przez wielu internautów a to że jest agentem, a to że została podmieniona jak Hans Kloss.
Poziom, dzieki żabci, własnie sie wypoziomował.
Ps.
Internauta Białas odlicza (linku nie podam) dni od kiedy będzie mógł znów zacząć pisac na NP.
NP to jednak marka...
nurni
3 Lipca, 2012 - 15:39
Jan Bogatko
To prawda, NP to marka, ale i tu nie brak agentów wpływu, z tym, że nie są tak bezczelni - wystarczy spojrzeć na średnią,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Panie Janie
3 Lipca, 2012 - 20:09
Tak trochę w obronie zagubionych komentatorów, to przez kilka miesięcy korespondowałem z młodym człowiekiem z Białegostoku. Chłopak (lat 22) wpadł poprzez Jagielonię (klub sportowy) w ręce dziwnej organizacji, która była "narodowa-prosłowiańska-wolnościowa". Dość powiedzieć, że jego rozumienie polskich losów jako państwa, a także recepty "na odzyskanie niepodległości" były co najmniej dziwne. Zasypywał mnie dziwnymi linkami i skanami gazetek, które są kolportowane na stadionie.
Poleciłem mu książki o Piłsudskim i linki Godziemby i innych blogerów. Po 4 miesiącach napisał mi, że został usunięty z "organizacji" po tym gdy przyniósł na spotkanie książkę "żyda!" Jasienicy (którego mu poleciłem do poczytania i odtrutki).
Z pewną dumą mogę powiedzieć: jedna duszyczka uratowana. Chłopak zajął się swoją dziewczyną i niedługo będzie ślub i chyba młody Polak, albo i Polka.:)
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
Danz
8 Lipca, 2012 - 19:48
Jan Bogatko
...jedna dusza uratowana to wiele! Piszę o tym, że po dekapitacji elit i w obliczu dziury edukacyjnej każdy młody człowiek może wpaść w łapy szczuropała i siebie obarczam współwiną za ten stan rzeczy, bo piszę za grzecznie czasem o rzeczach , wymagających świstu bata.
Pozdrawiam,
Jeżeli w Białymstoku bredzi się o słowiańszczyźnie (a co to takiego?!) to zawsze za tym chowa się panslawizm i rubelki.
Jan Bogatko
Nurni
3 Lipca, 2012 - 16:08
Tak, wiem. Myślę, że żądny sławy i mamony medioznawca wreszcie znalazł sobie najwłaściwsze miejsce.
Natomiast, zgodnie z tym, co napisałam dziś pod swoją własną notką, internauta B. zrobił wszystko, bym kompletnie przestała się jego odczuciami interesować.
ellenai
3 Lipca, 2012 - 15:37
Jan Bogatko
Bardzo jestem ciekaw dalszego ciągu,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Myślę, Panie Janie,
3 Lipca, 2012 - 16:12
że to jest najbardziej własciwe podejście :)
Czas pokaże.
Nie ma żadnego powodu, bysmy mieli się martwić o interesy Jankego czy ŁŁ.
kurtyna, napisy końcowe
3 Lipca, 2012 - 16:43
Nie ma żadnego powodu, bysmy mieli się martwić o interesy Jankego czy ŁŁ.
ellenai
3 Lipca, 2012 - 16:47
Jan Bogatko
...dziękuję. Saloon opuściłem z hukiem po bróbie cenzury, nakazując usunąć wszystko, co tam pisałem.
Nie jestem politykiem, lecz publicystą. Cenzury nie nawidzę tak samo, jak propagandy.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Nowy Ekran – jeśli chce przetrwać – nie może rozstawać się...
3 Lipca, 2012 - 15:58
... z takimi autorami ; )
Kremloprawica jest wszędzie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Re: (Neo) moczarowcy na Nowym Ekranie
3 Lipca, 2012 - 20:59
Najbardziej podoba mi sie określenie KREMLOPRAWICA. Chyba można ich zdefiniować jako imitatorów endecji. Podkreślam - imitatorów.
Ci ludzie rzeczywiście sa dziwni. Ich zadanie polega głównie na kompromitowaniu prawicy, a zwłaszcza PiS.
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
alchymysta
3 Lipca, 2012 - 22:32
Jan Bogatko
...dokładnie tak jest. Tymczasem PiS jest najsilniejszą partią opozycyjną w Polsce, czy się to komuś podoba, czy nie. Różne kanapy mogą stawać do wyborów, ale po co?!
Imitatorzy endecji to szambo.
Pozdrawiam,
pa nowymekranie pod moim blogiem ponad 110 głosów - warto zajrzeć.
Jan Bogatko
Nie słyszaem, tutaj żadnej
3 Lipca, 2012 - 21:49
merytorycznej dyskusji na argumenty tylko zacietrzewienie i wylewanie żółci.
Kazek
Kazek
@Kazek
3 Lipca, 2012 - 21:55
Jeśli "tu" oznacza nie tylko ten wątek, ale dyskusje na portalu, to masz kłopoty ze słuchem.
Pozdrawiam
Jot Be czyta NE,irytuje się,pisze,ja czytam i dziekuję, że czuwa
3 Lipca, 2012 - 22:36
nad "kremlowską prawicą",co za barddzo udanym określeniem
Adama Dee powtarzam. Jak oni wyglądają i co sobą prezentują
nie wiem, bo nawet tam nigdy nie zajrzałem.
Te powyższe 10 punktów mówi, że paskudnie i ze wzgledu na
zaufanie do piszących tu, to mi wystarczy, co jest naszym,
charakterystycznym uzbrojeniem, pozwalającym na jednolity
front obrony naszych racji.
Pozdrawiam.
milena
4 Lipca, 2012 - 05:10
Jan Bogatko
...a Pani Milena woli tę kremlowską prawicę? Historia lubi się powstarzać. Niestety, ta dla Polski najgorsza.
Pozdrawiam,
ps: Manifestu Komunistycznego też nie czytałem - zawierzyłem jego krytykom.
Jan Bogatko
Panie Janie
4 Lipca, 2012 - 09:19
Nie warto sobie zaprzątać głowy panem mileną. Pan milena albo narzeka na nasz portal, albo chwali Putina. Monotematyczny nick, do "bulu" przewidywalny.
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
Danz
4 Lipca, 2012 - 14:35
Nie wiem na jakiej podstawie sądzisz, że jestem mężczyzną ? Podobnie kiedyś zaatakował mnie "wolny strzelec". Czyżbym miała "męski" styl pisania komentarzy ? Można poprzeglądać moje konto i komentarze tu i na Polacy.eu.org - nigdzie nie piszę w rodzaju męskim !
Ty za to wypominasz mi z uporem starej ciotki , że kiedyś skrytykowałam portal. Czyżbyś był kobietą ?
Proszę o podanie dowodu na to, że kiedykolwiek chwaliłam Putina. Jeśli takich dowodów nie ma oczekuję przeprosin.
Danz
5 Lipca, 2012 - 14:35
Po raz drugi przypominam o udowodnieniu zarzutu jakobym kiedykolwiek chwaliła Putina. Rozumiem, że szukasz wśród moich komentarzy stosownego dowodu i dlatego czekam tak długo na odpowiedź.
Mogę jeszcze trochę poczekać ale niezbyt długo i wkrótce się odezwę. Nie licz na to, że zapomnę o zniewadze. Już jeden z tutejszych blogerów próbował metody Goebbelsa wobec mnie ale nie sądzę, że będzie go naśladował admin NP. Możesz oczywiście zablokować mi dostęp aby mieć mnie z głowy ale czy to nie będzie tchórzostwo ?
Jeśli się pomyliłeś - przeproś. Nic nie stracisz w ten sposób a tylko zyskasz w oczach kulturalnych użytkowników portalu.
Danz
4 Lipca, 2012 - 16:08
Jan Bogatko
Ach, to pan Milena. To, jeśli chwakli Putina , to zapewne narodowiec. Pytanie tylko, jaki?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
4 Lipca, 2012 - 19:12
Jako szanowany publicysta nie powinien Pan powtarzać głupot po ludziach, którzy obrażają innych kryjąc się tchórzliwie za nickiem. Na jakiej podstawie daje Pan wiarę oszczerstwom Danza(też mi nick - niby od czego ? Danzig, Danziger ?)
Ta osoba nie przytoczyła dowodu( i nie przytoczy bo czegoś takiego nie ma) a więc powinna odszczekać jeśli ma honor.
istoto o nicku "milena"
4 Lipca, 2012 - 20:03
Istota o nicku Milena może z równym powodzeniem odwoływac się do czyjegos honoru jak i przekonywac że Fym to nie Fym. Istota nie ma zadnego wstydu, ma dostęp do sieci, mozliwośc logowania sie i takie tam.
Niech się istota "milena" wystrzega zbyt protekcjalnego tonu bo póki co istota "milena" udowodniła jedynie że ma kwalifikacje niższe niz opróznianie tutejszych popielniczek.
Niech osoba "milena" przytuli się ponownie do osoby Białas Zygmunt:
"Także nie wierzę, że to FYM jest autorem dwóch ostatnich wpisów. Wściekłość z jaką atakują jego wrogowie utwierdza mnie w tym, że podążał dobrym tropem"
http://zygmuntbialas.salon24.pl/429116,free-your-mind-musial-przestac-pisac#comment_6289936
Jesteś osobo "milena" tak zwyczajnie, tak pospolicie niemądra.
Ale masz sieć, masz możliwośc logowania się. I wydaje Ci się osobo że mozesz byc czymkolwiek wiecej niż przecinkiem w JAKIEJKOLWIEK dyskusji. O CZYMKOLWIEK zresztą.
To zwykłe pieniactwo. Aparat poznawczy odwrotnie proponcjonalny do ambicji. Bezwstyd typowy dla ekshibicjonistów - oni również są do żywego przekonani że mają coś do pokazania.
O czyimś honorze czy głupocie osoba "milena" może pisac co zechce.
Nie podoba mi się to że ktos wmówił administratorom NP iz każdy moze miec tu coś do powiedzenia. To idealny sposób na to by każdy miał nawet wiecej niż 5 minut. Każdy, czyli wystarczy tylko otworzyć konto i epatowac swoja bezgraniczną i nie bojącą się niczego (szczególnie smieszności) odwagą.
Nie waż sie pisac skompromitowany bycie internetowy o czyjmkolwiek honorze czy głupocie. Nie te rejestry bycie internetowy.
istoto o nicku "nurni"
4 Lipca, 2012 - 21:36
Nie waż się pisać do mnie, na co mam się nie ważyć !
Niczym się nie skompromitowałam, mam prawo do własnego zdania i żaden nureń nie będzie mnie poniżał.
O honorze nie będę już pisać, bo nie wszyscy wiedzą co to jest !
mnie nie jesteś w stanie ponizyć bycie internetowy
4 Lipca, 2012 - 22:11
Nie musisz rozumieć czemu to niemożliwe.
Prawo do własnego zdania mają i osoby Ci wspólrodzajowe. Liste otwiera tu Kononowicz. Nie przydasz mi się bycie internetowy nawet jako podkładka do myszy.
Tedy gęgaj sobie że wg Twego aparatu poznawczego to to, czy siamto.
Ale o honorze czy głupocie to nie Tobie bycie internetowy pisać.
To jednak przegięcie pałki. Li tylko z powodów estetycznych twierdze że dokonujesz bycie pewnego naruszenia w przyrodzie.
Marsz kontynuować iż nie wierzysz że fymiarnia to fymiarnia.
Jako pospolity głupek sprawdzasz się bycie internetowy - jako arbiter od tego co jest mądre czy honorowe sprawdzasz tylko tolerancje czytelników NP.
Wg mnie za dużą.
nurni
5 Lipca, 2012 - 14:40
Widzę, że dwoisz się i troisz aby mnie zdołować tylko, że to się nie uda, bo jak mówi pewne arabskie przysłowie : "głosy psów nie idą pod niebiosa ."
W tym miejscu przepraszam wszystkie pieski.
Ja rozumiem,
5 Lipca, 2012 - 15:03
że tonący brzytwy się chwyta i to jest główny powód tego, iż osoba udająca kulturalną, by nie wypaść z tej ciasnej i uwierającej ją roli, a zarazem dać upust złości, będzie szukać sposobu obdarzenia kogoś epitetem, uciekając się do wyszukiwarki. Warto jednak szukać bardziej wytrwale.
Przytoczone przysłowie arabskie nie odnosi się do piesków, ale do "niewiernych", czyli nie wyznających islamu. To ich właśnie nazywa się w krajach arabskich "psami".
W tej sytuacji przysłowie jest całkiem logiczne.
Jednym słowem Milena mogła sobie spokojnie podarować przeprosiny dla piesków.
"W tej sytuacji przysłowie jest całkiem logiczne."
5 Lipca, 2012 - 16:02
:))
Obawiam się (żarcik taki) iz byt internetowy "milena" raczej tego nie ogarnie. Ale dobrze że chwilowo siedzi w wikipediach czy innych kursach zaocznych.
nurni
5 Lipca, 2012 - 23:22
Kursy zaoczne ! A to dobre ! Cóż, każdy sądzi po sobie. Można się było spodziewać, że kształciłeś się w ten sposób. Stąd kompleksy i nadmierna pyszałkowatość, którą usiłujesz to zamaskować.
Ale to teraz nie problem. To się leczy !
O to to!!!
6 Lipca, 2012 - 01:06
Cóż, każdy sądzi po sobie.
i jeszcze "kto się przezywa, ten się sam tak nazywa".
Wiem, uczyli tego na studiach. Albo jakoś tak.
ellenai
5 Lipca, 2012 - 23:07
Brawo, dla Pani za wiedzę z zakresu szkoły średniej. Jest się czym popisywać doprawdy.
Napisałam co napisałam bo chciałam a w wyszukiwarce to może siedzą Pani znajomi nurnie bo najwyraźniej się Panią wyręczają.
Żegnam ozięble.
Milena
5 Lipca, 2012 - 23:14
Tylko ozięble?
Trzeba było jeszcze dodać domieszke ironii :))
Ellenai
5 Lipca, 2012 - 23:23
Od sadyzmu to ja chyba jestem :)
Jaki sadyzm?!
5 Lipca, 2012 - 23:35
Najmądrzejsza to ona nie jest, ale zakładam, że pewnie za to młoda i ładna. Byłoby niewybaczalne gdybym miała rażącą przewagę we wszystkim :D
oplułem!
5 Lipca, 2012 - 23:47
:)
jeszcze coś nz innej beczki
5 Lipca, 2012 - 23:33
Zbyt Milena ma niebezpieczną konkurencje.
Dotyka Pan słów, jakby muskał pan klawiatury fortepianu.
Autentyk, świeżynka.
Tak, to o tym tłuku. Białas oczywiscie łyknał to jak pelikan.
Muska się coś a nie czegoś :)
5 Lipca, 2012 - 23:39
Przyznam, że nie bardzo rozumiem.
Ile fortepian Białasa ma tych klawiatur? :)
Re: Muska się coś a nie czegoś :)
5 Lipca, 2012 - 23:50
oj tam :))))
:))))))))))))))))
5 Lipca, 2012 - 23:21
Dziecko, zedytuj jakoś ten respons :)
Nie, na wszelki wypadek zarchiwizuje te "myśli"
ellenai
milena, 5 lipca, 2012 - 23:07
Brawo, dla Pani za wiedzę z zakresu szkoły średniej. Jest się czym popisywać doprawdy.
Napisałam co napisałam bo chciałam a w wyszukiwarce to może siedzą Pani znajomi nurnie bo najwyraźniej się Panią wyręczają.
Żegnam ozięble.
=====
A za "napisałam co napisałam bo chciałam" masz zbycie (nie ma literówki) internetowy moja 10-tke! Doceń, pierwszy raz daje dyche za komentarz.
Jak juz Ciebie idioto/idiotko stąd wywala to przyznam że poczuje cos na kształt smutku. No cudaków jest tu trochę ale wydaje mi się że jesteś nie do zastąpienia.
nurni
5 Lipca, 2012 - 23:33
A mnie nie będzie smutno jak nie będę musiała odpowiadać idiocie na jego chamskie i prowokacyjne komentarze.
Poskarż się adminom aby mnie wyrzucili.
Milena
5 Lipca, 2012 - 23:37
Jeśli się pomyliłaś - przeproś. Nic nie stracisz w ten sposób a tylko zyskasz w oczach kulturalnych użytkowników portalu.
:)
na Ciebie?
5 Lipca, 2012 - 23:44
Nie próbuj być bezczelny/a :)
milena
6 Lipca, 2012 - 00:53
A kysz wracaj milena na portal, ktory tropi hasbare i kocha wielkorusofilow.
Tutaj robisz milena za trola i rozbijacza dyskusji.
"Kto nie był buntownikiem za młodu, ten będzie świnią na starość" Józef Piłsudski
"Kto nie był buntownikiem za młodu, ten będzie świnią na starość" Józef Piłsudski
~milena
6 Lipca, 2012 - 02:17
A nie znasz pani zydowskich porzekadel? Zydzi to niezwykle madra nacja, nie warto ich madrosci zacytowac?
A tak zupelnie w innym watku, to nie uwaza pani, ze szkalujac PiS na portalu polacy.eu gracie w tym samym zespole co Blumsztajn, Michnik, Luczywo i Urban.
Gratulacje dla pani i kolegow.
"Kto nie był buntownikiem za młodu, ten będzie świnią na starość" Józef Piłsudski
"Kto nie był buntownikiem za młodu, ten będzie świnią na starość" Józef Piłsudski
milena
8 Lipca, 2012 - 19:55
Jan Bogatko
milena to też chyba nick, nieprawdaż? Prawdzie Jan Bogatko to pseudonim (zdeszyfrowany) ale daję słowo, że nie jestem kobietą. Aczkolwiek nie wiem, czy to dobre, czy to złe.
Pozdrawiam,
ps. mimo to nie stracę czasu na przeczytanie manifestu.
Jan Bogatko
Danz
11 Lipca, 2012 - 22:22
[quote=Danz]Nie warto sobie zaprzątać głowy panem mileną. Pan milena albo narzeka na nasz portal, albo chwali Putina. Monotematyczny nick, do "bulu" przewidywalny. Pozdrawiam ********** Niepoprawni: "pro publico bono".[/quote]
Minął już tydzień. Skoro przez ten czas nie dostarczyłeś dowodu na swoje oskarżenia wobec mnie ani nie przeprosiłeś za bezpodstawne pomówienie, mogę śmiało nazwać cię świadomym OSZCZERCĄ ! To raczej kiepska reklama dla portalu, którego jesteś adminem, ale sam wybrałeś.
Robisz to zapewne w określonym celu. Jakiś czas temu zauważyłam, że lansuje się tutaj bolszewicki styl prowadzenia dyskusji. Polega on na przylepieniu etykiety typu"wróg ludu" (tu np "kremlowska prawica", "chwalca Putina") aby wyeliminować myślących inaczej niż twórcy portalu. Większość użytkowników portalu jest na tyle tchórzliwa i bezmyślna, że bezrefleksyjnie łyka wszystko co admin ten czy ów raczy wystukać nie obawiając się konsekwencji. Na "naznaczonego etykietą" rzucają się więc co podlejsze osobniki próbując na swój sposób go pognębić. Nie zaskakuje mnie to, bo już poznałam te metody i wobec mnie nie działają. Daję sobie radę choć jestem sama ,a atakująca horda działa w porozumieniu. Dlaczego tak jest ? Otóż dlatego, że jeden człowiek, który ma ideę może więcej niż wielu, których łączą tylko interesy !
Epigoni Puławian, wara wam od Polski i Polaków ! Oni już wam nie zaufają !
re : milena
4 Lipca, 2012 - 14:22
To moim zdaniem niewłaściwe podejście kogo się woli. Można sympatyzować z tą czy inną opcją polityczną ale w dyskusji trzeba odnosić się do podawanych faktów a nie etykietować kogoś "kremlowską prawicą" tylko dlatego, że nie pasują nam fakty które ktoś podaje. Szlachetne natury raczej skłaniają się do solidarności z atakowanymi a tchórzliwe przyłączają się do atakujących. Skoro to tak działa to sukces metody zaszczuwania zależy tylko od tego, która grupa jest liczniejsza wśród czytelników podobnych wpisów. Pan najwyraźniej założył, że tchórzy i konformistów jest więcej i robi Pan swoje.
Czytałam wpis i dyskusję na NE ,o której Pan napisał i mogę powiedzieć, że budzi kontrowersje ale podawane cytaty z listów (jeśli oryginalne) trudno podważyć. Ten wpis Thota( jeśli dobrze zapamiętałam nick autora) zaintrygował mnie na tyle aby zacząć samodzielnie szukać szczegółowych informacji na temat Adama Mickiewicza. Za najważniejsze uważam nie tyle kwestie pochodzenia narodowościowego ile wyrażane przez poetę poglądy na temat przyszłości Polski i szczegóły dotyczące tworzenia legionu w Turcji.
Pozdrawiam
ps. Przyznaję, że też znam Manifest Komunistyczny jedynie pośrednio. Stwierdzam z żalem, że mam wiele zaległości, które z czasem chciałabym nadrobić. Warto wyrobić sobie własne zdanie na podstawie oryginału.
Re: re : milena
4 Lipca, 2012 - 14:57
Czy Ty sobie sama nie zaprzeczasz?
To jak to z tymi oryginałami jest?
ma
4 Lipca, 2012 - 16:17
Jan Bogatko
wg mnie cytaty są wymysłem autora, albo pochodzą z szóstej ręki, po obróbce plastycznej,
pozdrawiam
Jan Bogatko
milena
4 Lipca, 2012 - 16:16
Jan Bogatko
...są teksty, które redaktor po przeczytania dwu pierwszych zdań wrzuca do kosza.
Z zawodu jestem redaktorem.
Podobne wypociny czytałem w różnych lata temu. Dłużej już nie mogę. Proszę o zrozumienie. Jestem bardzo cierpliwy, ale do czasu.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
milena
8 Lipca, 2012 - 20:02
Jan Bogatko
...moim zdaniem kremlowska prawica to nie epitet, a kierunek polityczny, tak jak prawica niepodległościowa.
Jeśli przedstawiciel kremlowskiej prawicy (Thot) pisze brednie o Mickiewiczu, uwłaczające Wieszczówi, to musi mieć w tym cel. Nie pisze przecież o Puszkinie.
Tymczasem enuncjacie Thota czy Grunholza mają głównie celu wykazac właśnie "żydowskość" bohaterów polskiej historii; mianem "żydów" kremloprawica określa wszystkich przeciwników politycznych bez względu na ich pochodzenie etniczne (ukąszenie Zyrynowskiego),
pozdrawiam,
Jan Bogatko