zdelegalizować TVP Info z powodu kłamliwej relacji z Marszu Niepodległości
Postanowiłem dziś śledzić jak publiczna TV będzie relacjonować spodziewaną i organizowaną przez GazWyb zadymę majacą zakłócić patriotyczny Marsz Niepodległości
Minęła godzina i już mam pewien obraz kreowania rzeczywistości wirtualnej co krótko wypunktuję:
- kamery ustawione z dala od trasy przemarszu na 1szym planie widzimy zadymiarzy ubranych często w kominiarki (dziwne, białe - czy GW je dołączała do wczorajszej szmaty?) dalej widzimy kordon policji (białe hełmy) - to ich atakują zadymiarze
- uczestników marszu praktycznie TV nie pokazuje, kilkukrotnie widziałem tylko za kordonem policji duże flagi państwowe, często z nazwami miast - tam jest spokój
- relacja słowna TVP Info podbija bębenek werbalnie a w warstwie wizyjnej zapętlona krótka sekwencja z 1-go planu (zadymiarze w kominiarkach): Plac Konstytucji, polewaczka policyjna, kilkunastu wyrostków w kominiarkach biegających dość bezładnie w kółko, jeden stoi i trzyma jakiś czarny szalik z napisem (niewidoczna treść), wyrostek po prawej patrzy czy kamera go pokazuje i jak jest w planie obiektywu szarpie 2 segmenty ogrodzenia, przebitka z człowiekiem stojącym na podwyższeniu i machającego zapaloną racą, kamera przesuwa się na lewo i tu inny wyrostek w kominiarce jak małpa okrakiem na słupie sygnalizacyjnym - I TAK W KÓŁKO WIELE RAZY!!
- z offu i w studio (2 zaproszonych bodajże socjologów) jakies dyskusje bez odniesienia do konkretnych zdarzeń bo obraz j.w. zapętlony
- ok 15:30 - przewija się na dole baner wielkimi literami "MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI ZDELEGALIZOWANY"
- dziennikarka TVPI łączy się z Arturem Zawiszą prowadzącym Marsz - ten tłumaczy że marsz idzie całkiem pokojowo, jest zupełnie gdzie indziej, nie wie co się dzieje na Pl. Konstytucji, nic nie wie o delegalizacji Marszu - dziennikarka głupkowato próbuje polemizować ale wobec faktów słyszymy żałosne gdakanie bez sensu
- kilkakrotnie pokazany incydent mający podgrzewać atmosferę: kamera pokazuje człowieka w beżowym ubraniu z aparatem foto stojącym przy barierce, za barierką idą spokojnie ludzie, kamera trzyma stabilnie plan przez ponad 10s w ten sposób że fotografujący jest dokładnie przy prawej krawędzi ujęcia sekwencja kończy się ciosem jaki dostaje fotograf - ktoś potężnym prawym zamachowym wali go w twarz, nie widać kto z powodu j.w. (cios spoza kadru, po jego zadaniu pokazany fotograf 3mający się za krwawiący nos, kamera przez dobre 5s nie przesuwa się ani trochę w prawo by pokazać sprawcę!) sekwencja ta jest kilka razy z rzędu powtarzana - bijącym nie jest nikt z maszerujących bo żaden nie odwraca się przechodząc koło fotografa co jest warunkiem koniecznym by w chwilę później wyprowadzić obszerny zamachowy cios - oglądałem tę sekwencję wielokrotnie i mam podejrzenie że to było aranżowane na potrzebę TVP Info - sprawa do prokuratury!
- banner w TVPI kilkakrotnie informuje kłamliwie że "UCZESTNICY MARSZU NIEPODLEGŁOŚCI WALCZA Z POLICJA"
- ok 16 - w końcu prostują kłamliwe info że Marsz jest zdelegalizowany
na tym kończę relację na gorąco przykrym podsumowaniem - opłacana z naszych abonamentów TVP Info jest współorganizatorem zadymy, którą relacjonuje w sposób skandalicznie wypaczający charakter wydarzeń okraszając relację ewidentnie kłamliwymi banerami informacyjnymi oraz zmontowanym prymitywnie materiałem wizualnym nie pokazującym wogóle Marszu!!
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 12041 odsłon
Komentarze
Dycha - tak to właśnie wygląda
11 Listopada, 2011 - 16:30
Wrażenia mam całkowicie identyczne.
Dodam, o czym nie wspomniałeś, że na godzinę 16:25 praktycznie nie podają nic o zadymie z Nowego Światu, gdzie ok. stuosobowa grupa "dirlewangerowców" (tzn. szwabskich bandytów z antify) zaatakowała Grupy Rekonstrukcji Historycznej, po czym spierdoliła i zabarykadowała się w czerwonym Nowym Wspaniałym Świecie, czyli kwaterze głównej "polskiego" lewactwa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Re: zdelegalizować TVP Info z powodu kłamliwej relacji z Marszu
11 Listopada, 2011 - 16:51
To chamstwo i manipulacja, cały czas się toczy, mimo, że już wiele rzeczy wyjaśniono??? Dalej plują i plują na Polaków??? Wszystko przypisuje się narodowcom-patriotom, nawet niemieckie bojówki??? Chrońby ojczyznę przed tą komuszą-antypolską bandą??? Najgroźniejsi są celebryci i ich eksperci, za pieniądze, bezczelnie i bezkarnie kłamią, kłamią i kłamią, nikt im nie przeszkadza??? Nie delegalizować ale okupować i przejąć, już najwyższy czas??? Pzdr.
Dołączę się,
11 Listopada, 2011 - 16:54
ponieważ jednocześnie oglądam na żywo i TVPinfo.
Zdolne są te, które relacjonują w TVPinfo, na bieżąco wymyślać tyle wydarzeń to trzeba mieć dryg do kłamstwa. Pokazaliby jakieś zdjęcia potwierdzające ichnią "prawdę", ale nie -tylko kordon policji, którego już dawno nie ma.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
dzięki - przecież wielu z nas widzi to na własne oczy!
11 Listopada, 2011 - 19:22
więc potwierdzenie że to cyniczna manipulacja jest 100%-owe.
Właśnie oglądałem Telekspress na TVP1- już to co na wstępie relacji zmontowanej z ujęć wyżej opisanych, powiedział Piotr "biały kieł" Kraśko było kłamliwe - "pokażemy starcia UCZESTNIKÓW manifestacji z policją" - oficjalną manifestacją ochranianą przez policję był Marsz Niepodległości i jej uczestnicy przemaszerowali pokojowo przez Warszawę
pozdrawiam serdecznie!
"Nie odzywając się w towarzystwie ryzykujesz uznanie za głupka, odzywając się rozwiejesz wszelkie wątpliwości" O. Wilde
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
Taka np. Diana R.
11 Listopada, 2011 - 17:25
... cóż te usta potrafią, rumienię się na samą myśl.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
TVN24 także
11 Listopada, 2011 - 18:03
"Relacje" TVN24 niewiele się różniły od TVP-info. Szło o to żeby dezinformować a nie pokazać Marsz Niepodległości. Doszła informacja o podpaleniu i ugaszeniu wozu transmisji satelitarnej TVP-24, wóz strażacki był blisko, strażacy mówili, że nikt nie przeszkadzał ani w dojeździe, ani przy gaszeniu. Tefałenowcy ze studia mówili o spaleniu, ale żadna kamera tego nie utrwaliła. A w wozie TVN24 też nie było nikogo, kto by wydarzenie zrelacjonował? Wygląda na to, że pochowali się reporterzy i kamerzyści po dziurach, bo wiedzą jak ich Polacy nienawidzą. A im niepolitycznie się do tego przyznawać. Były przemówienia pod pomnikiem Dmowskiego, ale obraz prawie z lotu ptaka, a relacji z przemówień żadnych. A w pasku ciągle "w Warszawie niespokojnie".
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Re: TVN24 także
11 Listopada, 2011 - 18:26
Dokładnie tak. Totalna dezinformacja plus sugerowanie jedynie słusznej prawdy.
Też obserwałem to w TVP INFO
11 Listopada, 2011 - 18:14
Dziennikarka prowadziła transmisję pod wcześniej przyjętą tezę. Co więcej kiedy w rozmowach telefonicznych z rzeczniczką ratusza, ta stwierdziła, iż marsz jest nadal legalny, dziennikarka kilkakrotnie upewniała się czy jest pewna, że nie trzeba go delegalizować. Zamiast podawać fakty, starała się je kreować!
Smaczku dodaje fakt, że wielokrotnie wspominała o zamaskowanych (w kominiarkach) uczestników marszu, a jednocześnie na wizji pokazywano blokadę lewaków z transparentami - nie przejdziecie, na której praktycznie wszyscy uczestnicy mieli na głowach kominiarki!
Prowadząca dziennikarka chyba startuje w konkursie na dziennikarską hienę roku. I co gorsza, ma spore szanse na zwycięstwo...
M-)
TVP-TVN-GW już jedno i to samo
11 Listopada, 2011 - 18:25
Zgadzam się w pełni. TVN z góry odrzuciłem bo to jakbym czytal Voelkische Beobachter chcąc się dowiedzieć ilu Niemców zginęło danego dnia na froncie wschodnim. Włączyłem TVP Info- i nieco sie zdziwiłem bo gdyby nie logo myślałbym, że to TVN 24. Dziennikarka gadała bzdury, sugerowała jedynie słuszne odpowiedzi telefonicznym rozmówcom i pytała kiedy wreszcie władze Warszawy zdelegalizują marsz. Relacji na żywo nie było wcale, a za to w kółko te same ujęcia jakichś nieokreślonych ludzi w szalikach ganiających się z policją oraz jakiejś blokady (chyba to ta lewacka) z tymi samymi ludźmi w szaikach na twarzach. DO tego biadolenie naokrągło o złych narodowcach, złych sympatykach "prawej strony". Właściwie Tusk i reszta antypolskiej sitwy już przejęli 90% mediów w Polsce. Tragedia. Kiedy ten naród wreszcie się obudzi?
www.foturysta.pl -kilka zdjęć z obchodów 11 listopada w moim mieście.
Gudłajskie prowokacje
11 Listopada, 2011 - 18:36
To wszstko wina żydowskich cwaniaków z GW. Sprowokowali
kontrmanifestacje,aby Polszewicka swołocz mogła pałowac
Polaków.Zasady UBeckich zagrywek mają w genach,po wujkach,dziadach i pradziadach.Teraz dopiero dadzą popalic
polskim patriotom w swoich żydowskich mediach, za polskie
pieniądze.
http://www.youtube.com/user/janolsza?feature=mhee#p/u/1/qdDmUnMEGZs
JAN OLSZEWSKI
Re: zdelegalizować TVP Info z powodu kłamliwej relacji z Marszu
11 Listopada, 2011 - 18:47
Uważam, że dla tych łgarzy należałoby powyrywać żywcem te łże organy jak oczy uszy i języki, bo to w nich tkwi to ich zakłamanie, fałsz i jad.
Skoro są ślepi i głusi, a ozory ich plują fałszem i jadem, bo nie widzą i nie słyszą, to należy usunąć im te zbędne organa.
Obibok na własny koszt
======================================================
Nunquam sapiens irascitur.
Obibok na własny koszt
Właśnie wróciłem z
11 Listopada, 2011 - 18:55
Właśnie wróciłem z Marszu. Poza - niewątpliwie sprowokowanymi incydentami na początku na pl. Konstytucji i pod koniec na pl. Na Rozdrożu, odbył się spokojnie i godnie. ZOMO zepchnęlo nas z pl. Konstytucji na Waryńskiego i przez chwilę nie było wiadomo co dalej ale po kilku minutach tłum (ogromny!) ruszył w stronę Ronda Jazdy Polskiej, potem Waryńskiego, Spacerową w dół, Belwederską do Al. Ujazdowskich i Pl. Na Rozdrożu. Musiało być ze 20 tys. ludzi. Oczywiście mendia zrobią z tego wyłącznie zadymę na pl. Konstytucji i spalony samochód na pl. Na Rozdrożu, który pewnie sami podpalili.
do AdamaDee
11 Listopada, 2011 - 19:02
"Dodam, o czym nie wspomniałeś, że na godzinę 16:25 praktycznie nie podają nic o zadymie z Nowego Światu, gdzie ok. stuosobowa grupa "dirlewangerowców" (tzn. szwabskich bandytów z antify) zaatakowała Grupy Rekonstrukcji Historycznej, po czym spierdoliła i zabarykadowała się w czerwonym Nowym Wspaniałym Świecie, czyli kwaterze głównej "polskiego" lewactwa."
To ja jeszcze dodam, że moja córka wybrała się na pokaz Rekonstrukcji, ale z powodu tłumów nie dopchała się, żeby coś móc zobaczyć. Natomiast była świadkiem, jak policja wyprowadziła wszystkich okupujących kawiarnię "Krytyki Politycznej", zapakowała ich do dużych wozów policyjnych i gdzieś wywiozła. Naprzeciwko kawiarni stała przez cały czas duża grupa patriotyczna i ludzie ci w kółko śpiewali Hymn Polski, czekając co zrobi policja, bo zanim policjanci weszli do kawiarni, to dłuższy czas otaczali ją szczelnym kordonem.
Śpiewających nikt z policji nie nagabywał, byli pozostawieni w spokoju.
Jestem ciekaw, czy z mediów dowiemy się, że niemieccy pomocnicy zostali zatrzymani?
Pozdrawiam,
Ciekawe gdzie ich wywieźli ? Coś mi mówi, że na Okęcie...
12 Listopada, 2011 - 01:13
Jeszcze parę dni i okaże się, że w ogóle żadnych Niemców nie było - wszystko to oszołomska propaganda, wymysł i kaczystowska prowokacja.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Oglądałem to akurat - masakra
11 Listopada, 2011 - 19:16
Mieli może z minutę materiału który puszczali w pętli przez chyba pół godziny.
Kobieta w studiu pytała kogoś z UM Warszawa jak to co mówi ma się do tego co "widzimy" na zdjęciach.
Potem rozmawiając z jakimś dziennikarzem użyła określenia "transmisja".
Potem przestali bo się ciemno już zrobiło i obraz za oknem nie zgadzał się z obrazem na filmie.
Na początku myślałem że to normalnie tak się robi w telewizji ale potem stwierdziłem że przecież nie każdy zauważy że to jest pętla i przez pół godziny będzie to oglądał z podpisem "Zamieszki w Warszawie".
Remek.
Remek
Wiem
11 Listopada, 2011 - 19:17
Iż na tych stronach nie ma naiwnych.Polski niepodległej znow nie ma.Od 1939 była?Trochę.Jan Olszewski,Jarosław kaczyński.
Autor
11 Listopada, 2011 - 19:40
Zegnaj Ojczyzno....to sa ostatnie ujecia istnienia Panstwa Polskiego.Ciekawe czy do glosujacych rodakow dotarlo juz to,ze glosowali na zdrajcow?
Pozdrawiam.
someone
Organizatorzy Marszu
11 Listopada, 2011 - 19:44
Może pora na zmianę taktyki. Pora na zdobycie wiedzy, jak działały media w PRL, czym jest dezinformacja. To wszystko było. W konfrontacji nie mamy z nimi szans, tak jak nie mieliśmy z ZOMO w PRL.
Tylko wtedy do Pana Boga na skargę. Dziś trzeba mądrych głów i dobrych kancelarii prawniczych. W Polsce ich nie znajdziemy, bo zniszczą najlepszego adwokata, albo podstawią swojego. Ale pomóc może Polonia.
Nam potrzebny jest ktoś taki jak prof. Joseph Weiler http://info.wiara.pl/doc/1003925.Jak-blyskotliwie-Zyd-krzyza-bronil
Proces o fałszywe informacje i podjudzanie do nienawiści, a także ograniczenie swobód obywatelskich nie tylko telewizji publicznej należy wytoczyć. Dowodów aż nadto. Trzeba tylko rozumu i konsekwencji, choćby takiej jak ma Nafeld czy Budziakowski. Tego ostanie nawet psychicznym media ogłosiły. ;-)
I warto pamiętać nie każdy święcie oburzony na media czy policję jest z nami. No chyba że zależy nam na męczennikach a nie wolnej Polsce.
Jak to mój mąż filozoficznie ;-) ujął: Każde pokolenie ma swoich skurwysynów i cyngli. Robią to dla pieniędzy i kariery, więc trzeba ich tego pozbawić.
Katarzyna
Katarzyna
symbole
11 Listopada, 2011 - 19:58
prawnicy to uwielbiają ludźmi się nie zajmują
po dzisiejszym dniu widać , skurwesyni i cyngle są górą nie mamy już sił ,nie trzeba było krzyczeć o liściach komunistach o zima wasza wiosna..,nigdy wiosna nie nadeszła na to trzeba zapracować a nie podkreślać grubymi kreskami i usadowić się na stołku w kontraktowym sejmie!
(.)
11 Listopada, 2011 - 20:01
.
Obibok na własny koszt
======================================================
Nunquam sapiens irascitur.
Obibok na własny koszt
@totomekm
11 Listopada, 2011 - 20:31
Wiesz co, stara jestem, rozumiem rozgoryczenie, ale mam ochotę szpetnie zakląć. Do dupy z takimi diagnozami. Wiadomo, wyrolowali, ale mamy się podać?
A może pozwolić im bezkarnie dorabiać gębę faszystów podpalajcych samochody dziennikarzy?
W najgorszym okresie, kiedy siedział mój mąż, a ja w zagrożonej ciąży leżałam trzy miesiące w szpitalu nękana przez SB, nuciłam sobie, jak mi było ciężko taką jego balladę:
"Na zdrajców też przychodzi czas, już taki w Polsce zwyczaj".:-))
Chodzi o to tylko, by jedna gnida nie zastępowała drugiej. Głowy trzeba użyć i nie biadolić. Wolność kosztuje.
Katarzyna
Katarzyna
Europedały i ten antypolski rząd....
11 Listopada, 2011 - 19:48
lansują nową nację. Nowotwór rasowy, pod nazwą europejczyk. Robią wszystko, by pamięć o historii Polski, zatrzeć i wypaczyć. Granice kondominium wymazać i porzucić w niepamięć. Patriota jest nazywany faszystą, którego biją bojówki, prawdziwych faszystów zza Odry, nazywane dla równowagi lewackimi. Według władz udział w marszu wzięli wyłącznie pisiory, faszyści, kibole i antysemici. Ci ostatni, dobrani według kryteriów oceny, Adama Szechtera vel Michnik. Ja takiej Unii nie chcę!. Chcę rządów Kaczyńskiego i powrotu do polskiej tradycji i polskich narodowych wartości. Chcę nawet, by nazywać po imieniu naszych dwóch śmiertelnych, odwiecznych wrogów. Rosję i Niemcy!.
moja żona właśnie wróciła z pracy
11 Listopada, 2011 - 19:53
Miała dziś dyżur, bo jest pielęgniarką w Szpitalu im. Dzieciątka Jezus. Święto, nie święto, o pacjentów trzeba się troszczyć.
Twierdzi, że wciąż przyjeżdżały karetki wiozące nowych rannych z zajść. Ranni opowiadali, że podpici uczestnicy zadymy na pl. Konstytucji wpadali do metra i tam bili każdego, kto się nawinął pod rękę. Słyszała - szpital jest oddalony ok. kilometra od placu - wystrzały (policja pewnie użyła kuli gumowych, a może to były petardy?). Nad okolicą krążyły śmigłowce.
Ranni twierdzili też, że policjanci sami prowokowali zajścia. To byłoby nawiązanie do tradycji ZOMO.
Pytanie, ilu wśród zadymiarzy, był prowokatorów ? Przecież wystarczy niewielu, żeby w krewkiej młodzieży wyzwolić gotowość do burdy.
"Ranni twierdzili też, że policjanci sami prowokowali zajścia"
11 Listopada, 2011 - 20:10
cenna relacja i przypomina mi to coś- obserwowałem zachowanie straży miejskiej p. HGW i ze sposobu ich haniebnego zachowania nie mogłem uwierzyć że to służby porządkowe miasta stołecznego - zachowywali się jak banda kryminalistów.
teraz ci w białych kominiarkach i podejrzane zachowania policji- PO nam tu w 5 roku swoich porządków robi białoruś czy bangladesh?
"Nie odzywając się w towarzystwie ryzykujesz uznanie za głupka, odzywając się rozwiejesz wszelkie wątpliwości" O. Wilde
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
Byłem na "Marszu Niepodległości"
11 Listopada, 2011 - 19:59
Było bardzo spokojnie, na marszu byłem z dzieckiem. Ludzie szli spokojnie.
-----------------------------------------------------------
"Polska Niepodległa to Polska niebezpieczna" Lenin
----------------------------------------------------------- "Polska Niepodległa to Polska niebezpieczna" Lenin
tłum patriotów
11 Listopada, 2011 - 20:01
Właśnie wróciłem, tłum patriotów robił niesamowite wrażenie. Palący się wóz transmisyjny TVN24 zobaczyłem dopiero w TV i muszę przyznać że to widok BEZCENNY :)))
gazowa hanka kolejny RAZ wraz ze swoimi POkazała
11 Listopada, 2011 - 20:22
gość z drogi
jak się walczy Gazem ze swoimi....
re przybyszy niemieckich ,czego szukali na ulicach Warszawy ,dzisiaj ?
PROWOKACJA
i to taka chamska,jak za dawnych lat....
ps
gdzie jest płemier,ktory wydaje POlecenie,jak oświadczył cieć Graś,by natychmiast znalazły się niezalezne prokuratury i niezalezne sądy,czyli inaczej Białoruś
Nic dodać,nic ująć,nic jak Łukaszenka
Czytelna PROWOKACJA
a moze cwiczenia przed 13 Grudnia ?
gość z drogi
Re: zdelegalizować TVP Info z powodu kłamliwej relacji z Marszu
11 Listopada, 2011 - 20:35
powtórzę co napisałem u Kokosa
Teraz już rozumiem, co moja najstarsza córka myślała, mówiąc nam, swoim rodzicom: "żyjecie w getcie".
Ma chyba rację, mając media zamykają nas w getcie.
Dziś wysłaliśmy rodzinną delegację na Marsz Niepodległości - poszedł "osobisty kapelan" pod ochroną naszego syna, dwóch córek i wnuka.
A my sami oglądaliśmy telewizję.
Nie widzieliśmy w telewizji marszu, jakimi ulicami szedł, jak to wyglądało. Pokazywali cały czas w kółko te same sceny "policyjne". Wszystko jasne!
Wróciła delegacja rodzinna. Wszystko się udało, zadowoleni, nie widzieli nawet kamer telewizyjnych po drodze. Wiedzieliśmy już o tym wcześniej, że tam gdzie oni byli - kamer nie było.
A delegacja rodzinna nie była zamknięta w getcie medialnym,
w strasznej, niespokojnej Warszawie. Spokojnie świętowali na świeżym powietrzu Święto Niepodległości.
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Ponieważ nie mogłam uczestniczyć fizycznie w Marszu Niepodległoś
11 Listopada, 2011 - 21:28
ci (nie mieszkam w Polsce), uczestniczyłam biernie oglądając go na www.nowyekran.tv....
Widziałam głównie spokojnie idących między barierkami wytyczającymi trasę Marszu, ludzi. Ubranych normalnie (podkreślam - normalnie!) i zachowujących się normalnie. Jedynym ich "przejawem agresji" były skandowane przez nich hasła pod adresem umiłowanego premiera Tuska i jego rządów. Pomijam atakujące biednych policjantów subiekty w czarnych kapturach lub białych z trupimi maskami na twarzy, to na pewno nie byli uczestnicy Marszu choć głowę daję, że umiłowany postarał się by to właśnie oni zostali obwołani - siepaczami "tego jątrzącego Jarosława K." i prowokatorami incydentów, w których biedni policjanci przelali krew (moja tv w wiadomościach wieczornych podała, że rannych jest 8 policjantów, o osobach cywilnych ani mrumru).
Z resztą... wystarczy wnikliwiej zapoznać się z treścią przemówienia umiłowanego prezydęta Bronisława i wszystko będzie jasne.
Tak na marginesie - to nie organizatorzy Marszu Niepodległości wydawali zezwolenie "gościom z zaprzyjaźnionych Niemiec" na pacyfę polskiego święta narodowego, to ratuszowe gały wiedziały co brały. I to one wraz ze swymi bezpośrednimi zleceniodawcami prowokacji powinni odpowiedzieć w sądzie za sprzyjanie i wspieranie dla podżegactwa.
Pani I Bufetowo III RP - pani powinni Polacy ogolić głowę i puścić na miasto jak za okupacji postępowano z wiadomymi kurwami.
contessa
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
To jest żywicielka mend!
12 Listopada, 2011 - 03:00
Tą qrwę przed strzyżeniem trzeba byłoby koniecznie odkazić, by nie podłapać przy strzyżeniu mendy.
Obibok na własny koszt
======================================================
Nunquam sapiens irascitur.
Obibok na własny koszt
Dycha - też to widziałam
11 Listopada, 2011 - 21:49
Istna niewinność w białym stroju z kotylionem prezydenckim
wciskała widzom w kółko ciemnotę i dopiero w rozmowie z Arturem Zawiszą, na chwilę ją zatkało. TVP info "przebiło " TVN 24.
Prezenterka telewizji publicznej, w stroju jak do Komunii Świętej przejęła się widać bardzo swoją rolą misyjną .
pani "red." pyta: "co musi się stać, żeby zdelegalizować?"
12 Listopada, 2011 - 02:18
a wcześniej info o delegalizacji dementowane ...
Pozdrawiam PS
sprawozdanie...
12 Listopada, 2011 - 22:31
Dołączam się do opinii.Oglądałem wczoraj o 19:30 tzw Wiadomości... Zastanawiałem się w jakim Kraju żyję...Byłem uczestnikiem Marszu ( z kolegami wspomagaliśmy nagłośnienie), było spokojnie , uroczyście pomijając zajścia przed samym Marszem na Pl. Konstytucji.
W czasie całego przemarszu nie było widocznej ani jednej pracującej kamery TVP , ani mediów komercyjnych ( pomijając Niezależną TV). Policji też nie było widać ( tej umundurowanej ) w czasie przemarszu od Placu Konstytucji do Hotelu na rogu Spacerowej/ Belwederskiej...
Jak można tak manipulować widzami państwowej TVP mówiąc o rozruchach na początku pomijając nawet przybliżona liczbę uczestników samego Marszu , nie mówiąc o pokazaniu ( jakiejś relacji ) samego wydarzenia , uczestników...
Pragnę zauważyć , że sam widziałem chłopaka na wózku inwalidzkim spokojnie przemieszczającego się razem z Marszem...
Dr Gobels mógłby się od tych manipulatorów uczyć...
Brakowało komentarza " elementy wywrotowe ulegające wpływom zachodnich ośrodków wywiadowczych oraz grupki zdelegalizowanych organizacji związkowych wywołały zamieszki i dopuszczały się czynnej napaści na funkcjonariuszy Milicji Obywatelskiej zakłócając powagę Święta 11 listopada..."
Pozdrawiam Lucas
Lucas
Re: sprawozdanie...
12 Listopada, 2011 - 23:18
Zawsze, są tam, gdzie mają rozkaz być, tam gdzie wykonywane jest zadanie, tam gdzie rozgrywa się teatr dla lemingów??? Na Okęciu 10.04.2010r, gdy Polski prezydent, odlatywał na najważniejszą Polską uroczystość, rocznicy Zbrodni Ludobójstwa Katyńskiego, na Okęciu nikogo nie było, bo ktoś rozkazał, że nikogo ma nie być, zadanie wykonano wzorowo!!! W Smoleńsku 10.04.2010r, gdzie prezydent Polski, miał lądować, w drodze na najważniejszą Polską uroczystość rocznucy Zbrodni Ludobójstwa Katyńkiego, był rozkaz, że nie ma być nikogo, nikt nie ma witać kamerą ani chamskim pytaniem??? Zadanie wykonano wzorowo??? Wiśniewski wykonał zadanie??? Pokazano tylko to, co było w rozkazie, zadanie wykonano wzorowo, Dla lemingów to wszystko normalne!!! Dlatego, nie delegalizować, tylko przejąć dla społeczeństwa, odebrać ją wasalam i zdrajcom??? Komercyjnym się nie dziwię, bo mówią, że to żywe komórki, najgorzszego postkomunizmu (tu delegalizować ze względu, na agenturalność właścicieli)??? Pzdr.
"jakoś dziwnie nie ma reporterów tam gdzie być powinni"
13 Listopada, 2011 - 10:03
przychylam się do opinii, że miała się polać krew, tylko kierującym prowokacją coś nie wyszło - chyba przerazili się 60-tys tłumu
Dlatego pokazywali całkowicie wypaczony zmontowany obraz a 0 przekazu z przebiegu Marszu. Tam się miały odbyć jatki, o których by mówili różni dyżurni kłamcy po wszystkich studiach radiowych i telewizyjnych.
Po bezkarnym (jak na razie, bo dowody procesowe o zamach w Smoleńsku już sa gotowe!) zamordowaniu delegacji prezydenckiej 11.11.11 mieli zamordować naszą demokrację i wolności obywatelskie.
W Superstacji, przed głupkowatym i krętackim wystąpieniem JKM wypowiadał się przygłup Kuba Wątły - gadał jak nakręcony wrzucając przekleństwa co chwilę, że winny jest J. Kaczyński i jego polityka nienawiści!
http://www.youtube.com/watch?v=eWSRy32AouY
polecam uważną lekturę tego materiału, poza powyższym wypowiedź kozakującego JKM - "zarządzono delegalizację marszu to my od razu sie wycofaliśmy" - może wiedział, że to miał być sygnał do krwawej łaźni? tylko skąd wiedział??
No śmiejemy się że to skrajnie głupie, ale jak założyć że ten Wątły osobnik siedział zadekowany w melinie, dawał sobie w żyłę i czekał aż zaczną w sprowokowanych starciach padać trupy, miał już przygotowaną gadkę o "sprawcy" czyli K.K. i PiS??
plan nie wykonany a on wyszedł na wariata, ale przecież mogło być inaczej - kolejna tragedia narodowa i fala represji na niewinnych jak na AKowcach w 40ych??
pozdrawiam!
"Nie odzywając się w towarzystwie ryzykujesz uznanie za głupka, odzywając się rozwiejesz wszelkie wątpliwości" O. Wilde
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
TVP polskojęzyczna antypolska szczekaczka
15 Listopada, 2011 - 01:19
na dodatek żądają haracz
co do PiS i KK itd to tylko robienie wody sodowej ,przecie święto to w pełni uzasadnia nawet najbardziej radykalne siły narodowościowe do brania udziału , które maja największy udział w tworzeniu państwa Polskiego ,to oni (przodkowie ) walczyli z bolszewicką zaraza w 1920 r .tymczasem pedały ,cyganie,żydki próbowały zakłócić porządek pokazując swoje nie nażarte ryje w marszu przez ulice Warszawy .,pytam się ilu ich stracono w Katyniu ? ilu z nich poległo w 1920 r ?