Przekręt gdański. Kaczyński przestraszył się Brauna
Braun zawiadomił PKW. Kandydatura Dulkiewicz nielegalna?”..”Grzegorz Braun, zgłosił jednak do Państwowej Komisji Wyborczej zawiadomienie w sprawie możliwego rażącego naruszenia procedury wyborczej przy rejestracji KWW Dulkiewicz. Zgodnie z Kodeksem wyborczym ,,nazwa i skrót nazwy komitetu wyborczego wyborców muszą być różne od nazw lub skrótu nazw partii politycznych lub organizacji, wpisanych odpowiednio do ewidencji lub rejestru, prowadzonych przez właściwy organ''. Tymczasem komitet wyborczy nazywa się w przypadku Dulkiewicz ,,Wszystko Dla Gdańska'' - tak samo, jak stowarzyszenie ,,Wszystko Dla Gdańska''. “...”Razem z Braunem o sprawie mówił mediom mec. Grzegorz Hambura. Jak wskazywał, ,, żyjemy w państwie prawa i oczekujemy, żeby dzisiaj nastąpiło bardzo pilne spotkanie PKW i żeby zostały wyciągnięte odpowiednie wnioski, żeby nie doszło do dalszego naruszania prawa''.
Wtórował mu Mariusz Dzierżawski, szef fundacji Pro - Prawo do Życia, który przy Braunie pełnifunkcję męża zaufania. Dzierżawski wskazywał, że premier Mateusz Morawiecki powinien wręcz odwołać Dulkiewicz z pełnionego obecnie stanowiska. “...(źródło)
Państwowa Komisja Wyborcza podjęła decyzję ws. Aleksandry Dulkiewicz”...”Państwowa Komisja Wyborcza przyjęła skargę Grzegorza Brauna w sprawie komitetu wyborczego Aleksandry Wyborczej. Ubiegający się o fotel prezydenta Gdańska reżyser zawiadomił PKW o naruszeniu prawa przez Dulkiewicz. Jej komitet wyborczy nazywa się ,,Wszystko Dla Gdańska'', a tę samą nazwę nosi stowarzyszenie. To nielegalne, bo jak mówi art. 95 par.3 Kodeksu wyborczego, ,,nazwa i skrót nazwy komitetu wyborczego wyborców muszą być różne od nazw lub skrótu nazw partii politycznych lub organizacji, wpisanych odpowiednio do ewidencji lub rejestru, prowadzonych przez właściwy organ''. W poniedziałek sprawą zajęła się PKW. Jej przewodniczący Wojciech Hermeliński poinformował media, że komisarz wyborczy w Gdańsku musi wezwać komitet Dulkiewicz do zmiany nazwy. Ma na to pięć dni od otrzymania wezwania. Hermeliński wskazał, że nie jest to poważny problem; wystarczy dodać tylko jeden wyraz i rejestracja kandydata będzie natychmiastowa. Stąd sprawa nie będzie miała wpływu na przebieg wyborów w Gdańsku. W poniedziałek sprawą zajęła się PKW. Jej przewodniczący Wojciech Hermeliński poinformował media, że komisarz wyborczy w Gdańsku musi wezwać komitet Dulkiewicz do zmiany nazwy. Ma na to pięć dni od otrzymania wezwania. Hermeliński wskazał, że nie jest to poważny problem; wystarczy dodać tylko jeden wyraz i rejestracja kandydata będzie natychmiastowa. Stąd sprawa nie będzie miała wpływu na przebieg wyborów w Gdańsku. “..(źródło)
Zmarło najwięcej Polaków od czasu wojny”...”W ubiegłym roku zmarło ponad 414 tysięcy mieszkańców Polski, co oznacza największą liczbę od czasu zakończenia II wojny światowej, a przy tym trend ten jest cały czas wzrostowy. Główny Urząd Statystyczny przewidywał wcześniej, że tak duży stopień umieralności osiągniemy dopiero w 2032 roku,”...(źródło )
Należymy do państw w których pracuje się najwięcej”..”Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju podała najnowsze informacje dotyczące czasu pracy w krajach, które należą do czołówki najbardziej demokratycznych i rozwiniętych państw świata. Ze zgromadzonych danych wynika więc, że Polska należy do ścisłej czołówki państw jeśli chodzi o liczbę przepracowanych godzin, ponieważ średnio Polacy spędzili w pracy blisko 1895 godzin. Znaleźliśmy się więc w dziesiątce najbardziej zapracowanych narodów, do której zasadniczo nie należą szczególnie zamożne kraje.”...”Według publikowanych rokrocznie danych Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD), znaleźliśmy się na siódmym miejscu pod względem liczby godzin spędzanych w pracy, stąd przeciętny Polak spędził w niej w 2017 roku blisko 1895 godzin. Na pocieszenie można jednak dodać, iż sytuacja nieco się poprawiła, bo często było jeszcze gorzej – w 2009 roku Polacy pracowali więc 1976 godzin, natomiast cztery lata później liczba ta spadła do 1918 godzin “...”Ciężej niż Polacy pracują więc przedstawiciele sześciu nacji. Na czele państw OECD znalazł się więc Meksyk z 2257 godzinami rocznie, na drugim miejscu znalazła się Kostaryka z 2178 godzinami, natomiast na trzecim Korea Południowa z 2024 godzinami. Dalsze miejsca zajmują Grecy (2018), Rosjanie (1980) oraz Chilijczycy (1954). “...”Zbyt duża liczba przepracowanych godzin wpływa oczywiście negatywnie na nasz stan zdrowia. „Jak wynika z badań, których metaanalizę opublikowano w 2015 r., 55-godzinny tydzień pracy zwiększa ryzyko poważnych chorób, takich jak udary czy choroby wieńcowe” – powiedziała portalowi PulsHR.pl Dominika Rossa z Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS. “...(źródło)
-------
Ważne
https://naszeblogi.pl/52431-winnicki-wystartuje-na-prezydenta-gdanska
https://naszeblogi.pl/52290-dobre-strony-nepotyzmu-szalejacego-w-pis-sie
-----
Mój komentarz
W Gdańsku mamy do czynienia z ordynarnym przekretem wyborczym PKW. Pomimo tego PiS, tak do tej pory zatroskany o uczciwe wybory nawet nie zająknął się o tym
Totalna cenzura nałożona przez propagandę PiS owska , a także obce gadzinówki typu TVN na Brauna i wybory w Gdańsku potwierdzają tylko moją tezę o ustroju ochlokratycznym w Polsce. Przecież w demokracji istnienie tak ordynarnej propagandy i cenzury jest nie do pomyślenia.
Przy czym chcę dodać, że popieram świetną robotę Kurskiego w praniu mózgów upośledzonych genetycznie wyborców.
Profesor Zybertowicz „bo spora część ludzi, być może większość, albo nie posiada genetycznego uposażenia, które by dawało im szansę na wielopoziomowe myślenie oraz autorefleksję, albo uwięziona jest w kontekstach społecznych, które nie preferują takiego myślenia, nie premiują go. ( więcej )
Dla Kaczyńskiego paradoksalnie największym zagrożeniem nie jest Platforma, ale Ruch Narodowy, który może pokusić się odebranie Kaczyńskiemu jego stałego elektoratu. Dlatego takie absolutne embargo nałożone przez Kurskiego na Ruch Narodowy i jego sojusznika Brauna. Szalejący nepotyzm i kumoterstwo w PiS ie, które to zjawiska zresztą popieram jako warunek utworzenia tak potrzebnej Polsce panującej elity urzędniczej na wzór chiński , zniechęca sporą część żelaznego elektoratu,który zaczyna szukać alternatywy. A tą alternatywą jest właśnie Ruch Narodowy.
Czy uda sie PiS ow przemilczeć Bauna na smierć ?
Marek Mojsiewicz
video Grzegorz Braun ujawnia nielegalną kandydatkę Dulkiewicz i jej KWW Wszystko dla Gdańska
video Dulkiewicz nie może kandydować na prezydenta Gdańska? - konferencja prasowa
video G. Braun | " Kandydatura Dulkiewicz nielegalna"
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2165 odsłon
Komentarze
Mocne poparcie Mosze!
5 Lutego, 2019 - 18:38
"popieram świetną robotę Kurskiego w praniu mózgów upośledzonych genetycznie wyborców" bo według mądrali Zybertowicza ".....być może większość, .... nie posiada genetycznego uposażenia, które by dawało im szansę na wielopoziomowe myślenie oraz autorefleksję......"
i my mamy się domyślić że polski materiał genetyczny jest jakiś wadliwy, ułomny - nieWYBRANY - jak niektórych?
"Szalejący nepotyzm i kumoterstwo w PiS ie, które to zjawiska zresztą popieram jako warunek utworzenia tak potrzebnej Polsce panującej elity urzędniczej"
Co pan jeszcze popiera panie Mojsiek?
Agenturę Mossadu umoszczoną bezwstydnie w gabinetach spółek skarbu państwa - ba przemeblowującą nam rządy?
Jeden wielki PejSaty kibutz o nazwie Polin?
Mimo dużej sympatii ,do reżysera Brauna ...
5 Lutego, 2019 - 23:01
... to jednak w tym przypadku chyba uległ "talmudyzmowi prawnemu" :-) . Rozważania ,co do formalnych wymogów ,czy komitet może mieć taką samą nazwę jak partia itd. ,to jakoś tak przypominają ... przekomarzania rabinów ,czy można zjeść jajko co to kura je zniosła ... w szabas ... :-) Co to kur... kura ma za znaczenie ... "merytoryczne" ... kura ,kura ,kura i paragrafów kupa . :-)
https://youtu.be/bIxyrlJct4c :-)
Istota chyba większości współczesnego tzw. legalizmu . :-)
No ale pewnie ma racje i tak "stanowi" "prawo" ,czy właściwie już może absurdalnie skomplikowane i bezużyteczne "lewo" ... Jak przeciętny człowiek może się w tym poruszać jeśli właściwie w tym przypadku ,to chyba największą "winę" to ponosi ?prawnik idiota? "pracujący" w PKW, żonglulący tymi paragrafami i przyjmujący wnioski z takim rażącymi "niedopatrzeniami" (jak zmieni się spójnik "i" o semantyce koniunktywnej na spójnik "oraz" w sensie enumeratywnym i doda przecinek w roli kropki ,to "będzie wszystko" "wporzo" ??? :-) ) .W końcu ta osoba "profesjonalnie" się tym "zajmuje" i co gorsza podatnicy płacą mu za to . Może w przeciwieństwie do Pana Brauna nawet nie przeczytał odpowiedniej "regulacji" ???
A wyborca to raczej oczekiwałby ,że znajdze się jakiś odważny polityk co np. obieca ,że przetnie ten Węzeł Gordyjski wewnętrznie sprzecznych "praw" :-) ,zamiast grania tymi znaczonymi kartami .
Bo to już nawet nie jest przelewanie z pustego w próżne ... . Kasta kapłanów nadzwyczajnego bożka "Lex sed lex" ,co jest już tak "dura" ,że dorównuje może nawet czasom Teodora Dura-cza :-) ? Już chyba straciła jakiekolwiek hamulce i "idzie na rympał" .
PS.
A'propos
https://youtu.be/2Tqf3a1_PLI
PS2.
A swoją drogą , to lepiej do tego stolika wogóle nie siadać ...
Czyżby ,blisko coraz bliżej https://youtu.be/WLrr1zrjuAI ???
PS3.
Reżyser nieskażony tresurą na studiach prawniczych to jednak powinien dostrzegać takie "niuanse"
PS4
No ale to już taka skrajna, ekstremistyczna , patologiczna , zoologicza ... antysystemowość
PS5
Więc ... Braun i ty Brutusie ... ??? :-)
Ludzie myślcie , to boli ,ale da się to wytrzymać .
Ceterum censeo, PKiN im. J.Stalina delendam esse.
Mam prośbę do autora aby
5 Lutego, 2019 - 23:06
Mam prośbę do autora aby przeczytał swój wpis. na prawde tego ne da się czytać. Jak juz się wkleja teksty to trzeba robić to z głową a nie na pałę.
Co do Brauna to całkowicie się z nim zgadzam. mmkk - mylisz się, Braun nie przesadził. Pamiętaj, ze pod tą nazwą były zbierane podpisy i jest mozliwość, że ktoś złożył swój podpis myśląc, ze popiera Stowarzyszenie, które zna, a nie partie z Dulkiewicz na czele. Resumując takie głosy są nieważne i to co zrobiło teraz PKW, to zwykłe oszustwo wyborcze, więc juz teraz wiemy, że wybory są sfałszowane.
Ps. i pomyśleć, że kiedyś aby pomóc PiS-owi poszedłem na męża zaufania aby dopilnować liczenia głosów itd. Cóż czasem człowiek jest frajerem ale najważniejsze aby zobaczył swoje słabości i do nich nie wracał.
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Za bardzo się na tym nie znam ...
5 Lutego, 2019 - 23:32
... ale podpisy zbiera się po to ,by zarejestrować jakiegoś kandydata . A czy tego kandydata wystawiło Stowarzyszenie pana Iksińskiego , Komitet poparcia pana Iksińskiego ,czy KWW pana Iksińskiego , którego nazwa nie jest jednobrzmiąca ze stowarzyszeniem ,to tak IMHO dzielenie włosa na czworo . Prawdopodobieństwo ,że ktoś został wprowadzony w błąd jest chyba "zaniedbywalnie małe" . Podpisał się ,bo chciał poprzeć jedno ,a nie drugie .
Ale co do strony "formalno-prawnej" to pewnie Pan Grzegorz Braun ma 100% racji . Tylko to takie mało "honorowe" czepialstwo formalistyczno-legalistyczne (IMHO) ,oczywiście mające podstawy ,pewnie bezsprzecznie . Tylko czy warto ...
Tak "abstrahując" od sympatii i antypatii politycznych ... a tylko w trosce o "rycerskość starcia" ,by na ubitej ziemi ... ,a nie przy pomocy kruczków ... . No cóż hołduje takim archaicznym przesądom :-) .
Ludzie myślcie , to boli ,ale da się to wytrzymać .
Ceterum censeo, PKiN im. J.Stalina delendam esse.
nie zapominaj, że wystarczy,
5 Lutego, 2019 - 23:33
nie zapominaj, że wystarczy, że dany komitet bedzie miał 2999 podpisów i go nie zarejestrują, więc każdy jeden podpis się liczy i jeśli jest mozliwosć (a w tym przypadku jest), że ktoś złożył swój podpis pod czymś innym niż myślał (a nie wiadomo ile takich osób mogło być), to oczywistym jest, że nie można takiego komitetu zarejestrować w wyborach, bo jego podpisy automatycznie wszystkie jakie zebrali sa nieważne. A skoro PKW ma to w d... to znaczy, ze wybory bedą niezgodne z prawem.
Ps. założe się, ze gdyby podobna kwestia dotyczyła Brauna, to by PKW go nie dopuściła do wyborów.
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Tak
6 Lutego, 2019 - 09:51
"założe się, ze gdyby podobna kwestia dotyczyła Brauna, to by PKW go nie dopuściła do wyborów."
Nie podejmuję zakładu ,bo zapewne tak by było . A w przypadku pani Dulkiewicz sędzia Hermeliński będzie hiper-nadstandardowo wyrozumiały. Więc proszę raczej potraktować ,to co napisałem jako takie takie naiwne tłuczenie głową w mur i nawoływanie "na puszczy" ,by ten "usus" jednak bezstronnie przyjąć. A nie brnąć dalej w "talmudyzm" :-) . Żeby wrócić to tej mitycznej "cywilizacji łacińskiej" ,to może ktoś powinien dać przykład ,zamiast powielać zgrane do cna schematy . Jeszcze raz przepraszam za naiwność .
A jako zoologiczny antysystemowiec :-) ,to dalej muszę się rozglądać ,za ruchami politycznymi , aż tak niepoprawnymi ;-)
PS.
Jak chce się zmienić tfu , tfu, tfu "paradygmat" ,to raczej wypadałoby unikać "uwiarygadniania" poprzedniego .
A tak się szczęśliwie składa ,że akurat w tej sprawie ,to te różnice cywilzacyjne chyba wychodzą jak na dłoni .
Cywilizacja "koszerno-legalistyczna" vs. "merytokratczna" :-)
Jeśli damy sobie narzucić sposób myślenia i zafiksujemu się na "legaliźmie" ,to właściwie przegrana pewna zanim wogóle zaczęła się rozgrywka ...
A "apelować" do zakutych prawniczo-talmudystycznych łbów ,to gorzej niż ... "gadał dziad do obrazu (...)" , "grochem o ścianę" . Braun wydaje się kimś spoza tego "układu" , albo się mylę ... :-)
Ludzie myślcie , to boli ,ale da się to wytrzymać .
Ceterum censeo, PKiN im. J.Stalina delendam esse.