Dlaczego Kukiz robi sobie na złość?
Paweł Kukiz, bard prawicy, na łamach dzienika Polska mówi, że nie chce zwycięstwa Platformy, a jednak wszystko robi, by znęcała się ona nad Polską przez kolejne 4 lata.
„Nie chcę maczać palców w zycięstwie PO w tych wyborach. Oddam nieważny głos” - mówi w Polsce Kukiz. A tym samym ulega iluzji, że nie głosuje za Tuskiem. Głosuje! Te wybory to plebiscyt . Albo Polska, albo Donia! Rozumowanie, nie głosuję za, to jestem przeciw, może nawet szlachetne,
jest szkodliwe
bowiem nie pomaga pokonać – jak sam słusznie mówi – nieomylnych i aroganckich władców pierścieni. Trafnie też Kukiz zauważa, że Platforma przypomina, a nawet przebija, LSD* i jej protoplastów, PZPR. Dostrzega, jak każdy myślący Polak, że PO oferuje kalkę propagandy sukcesu* oraz
cuda na patyku
tudzież zielone wyspy. Ale wyciąga z tego fałszywy wniosek, że oddając nieważny głos ratuje siebie i Polskę przed największymi aferzystami w tysiącletnich dziejach, może poza PKWN, ale tego nikt przecież nie wybierał. Panie Pawle, te wybory to plebiscyt: trzeba postawić krzyżyk. Tu, albo tam.
* to moim zdaniem trafne określenie formacji sierot po PZPR
* młodzi tego nie znają: to wmawianie ludziom, że jest dobrze, kiedy stoją po szyję w szambie
http://daria24.wrzuta.pl/film/9JUtl3lhAdB/posluchaj_jak_kukiz_spiewa_o_17_wrzesnia
Post scriptum: narażę się, ale powiem to raz jeszcze: każdy nieoddany głos to głos na Platformę.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5890 odsłon
Komentarze
Re: Dlaczego Kukiz...
23 Września, 2011 - 10:00
Czy z tym bardem prawicy to nie przesada ?
40plus
23 Września, 2011 - 11:42
Jan Bogatko
... za takiego się Kukiza powszechnie uważa, ale Pan ma prawo do własnego zdania,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
głos na Platformę.
23 Września, 2011 - 10:09
podobnie z głosami na bentos prawicowy .
Każdy głos na Jurka to głos przeciw Polskiej Racji Stanu.
Każdy głos dla "zaznaczenia obecności" kanapowców - pętla dla Białego Orła.
Harcerz
23 Września, 2011 - 11:43
Jan Bogatko
...zgadzam się z Panem w pełni, zawsze byłem tego zdania,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
emocje
23 Września, 2011 - 10:42
Są osoby, które zbytnio kierują się emocjami, a oddanie nieważnego głosu to wyraz EMOCJONALENGO WZBURZENIA; ale poza odczuwaniem trzeba również myśleć, dlatego apeluję do tych, którzy chcą iść w ślady pana Kukiza - bądźmy racjonalni, przegońmy PO-dziadów:)
roland
23 Września, 2011 - 11:45
Jan Bogatko
...tak, ale emocje emocjami, a działanie działaniem. Kukiz trafnie analizuje sytuację, lecz wyciąga z niej błędne wnioski.
Podpisuję się pod Pańskim apelem,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Panowie
24 Września, 2011 - 12:01
obawiam się, że nie o emocje tu chodzi. Nie wiem na jak szeroką to skalę jest zakrojone, ale obserwując konto mojej córki na faceboock odnoszę wrażenie, iż studenci UW masowo zamierzają oddawać nieważne głosy. Zdaję sobie sprawę, że to niewielki wycinek rzeczywistości, ale jestem zaniepokojona zwłaszcza jako matka(ktoś mi robi wrogą robotę). To takie moje spostrzeżenie kury domowej.
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
Re: Dlaczego Kukiz robi sobie na złość?
23 Września, 2011 - 10:58
Każda wojna jest brudna i żołnierz nie ważne po której stronie stoi i tak będzie po uszy w błocie umazany. Tę wojnę nie wypowiedzianą rozpoczął Donek a oficjalnie ogłosił dopiero spęd stetryczałych staruszków w pałacu na wodzie przed wyborami prezydenckimi. Każdy kto mówi że tonie jego wojna może niechcący się obudzić z ręką w nocniku w wagonie na sybir.
Dziś trzeba mieć odwagę i w głosowaniu opowiedzieć się za PiSem albo przeciw PO co na jedno wychodzi.
Każda inna decyzja jest oszukiwaniem samego siebie i wszystkich dookoła.
JaN
23 Września, 2011 - 11:46
Jan Bogatko
cytat:
Dziś trzeba mieć odwagę i w głosowaniu opowiedzieć się za PiSem albo przeciw PO co na jedno wychodzi.
Każda inna decyzja jest oszukiwaniem samego siebie i wszystkich dookoła
...nic dodać, nic ująć,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Czy te wszystkie...
23 Września, 2011 - 11:11
Jacool78
23 Września, 2011 - 11:47
Jan Bogatko
...podobnie odbieram ten przekaz,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Dlaczego Kukiz robi sobie na złość?
23 Września, 2011 - 11:15
"każdy nieoddany głos to głos na Platformę"
- dokładnie!!!
___________________________________
...Tobie Polsko!
___________________________________ ...Tobie Polsko!
Kapą
23 Września, 2011 - 11:48
Jan Bogatko
...dziękuję! Jest nas trochę,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Kukiz = Hołdys
23 Września, 2011 - 11:48
Im jestem starszy, tym mniej wszystko mnie obchodzi a jednocześnie staję się coraz bardziej podejrzliwy.
Pan Kukiz swoją wypowiedzią bardzo celnie wpisuje się w cichą kampanię wyborczą prowadzoną przez PO, gloryfikującą zobojętnienie wyborcze. Że nie warto, że po co, przecież wszyscy politycy to świnie, dajmy sobie spokój nie idźmy na wybory, niech inni zagłosują za nas, po co nam ta odpowiedzialność, itp.
Mam niestety podejrzenie, że Kukiz to wykreowany celebryta-śpioch, który uwiarygodnił się w oczach prawicy wcześniejszymi antyPOwskimi wypowiedziami a teraz zgodnie z zaleceniami osób go prowadzącymi zaczyna skręcać w lewo.
Nie dam za gościa złamanego szeląga, to drugi Hołdys, tyle że przyczajony.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
tańczący z widłami
23 Września, 2011 - 11:50
Jan Bogatko
cytat: Pan Kukiz swoją wypowiedzią bardzo celnie wpisuje się w cichą kampanię wyborczą prowadzoną przez PO, gloryfikującą zobojętnienie wyborcze.
Chciałbym, żeby się Pan mylił, ale podświadomość mi mówi, że ma Pan rację,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Celebryta-śpioch...
23 Września, 2011 - 12:08
budzony przed wyborami. Mam dokładnie takie same odczucia. I takich ZOMBI jeszcze pojawi się kilku do 9 października. Kazimierz Staszewski też już wybudzony:)
Ukłony
Re: Kukiz = Hołdys
23 Września, 2011 - 18:56
tańcz z tymi widłami dalej....Bo już sił nie mam by tłumaczyć, że "zobojętnienie wyborcze" służy PiS, który ma żelazny elektorat. Im mniej przy urnach "niezdecydowanych" tym większe prawdopodobieństwo zwycięstwa opozycji. Bo "niezdecydowany" -jeśli pójdzie na wybory- w ostatniej chwili zagłosuje na to co właśnie u władzy. Tak po prostu jest. Na całym świecie.
Agent Kukiz
pkukiz
Wielce Szanowny Janie Bogatko ....
23 Września, 2011 - 12:03
powiedziłeś na NP :
......................................
//Dziś trzeba mieć odwagę i w głosowaniu opowiedzieć się za PiSem albo przeciw PO co na jedno wychodzi.
Każda inna decyzja jest oszukiwaniem samego siebie i wszystkich dookoła. //
..........................................
to są święte słowa - dzięki Ci za nie. Ale proszę .... powiedz to samo na Nowym Ekranie- moze Twój autorytet -podziała !??
pozdrawiam
ps.
....... pozwoliłem sobie wysłać 10 -tkę !
maruś
23 Września, 2011 - 12:09
Jan Bogatko
...powiedziałem - w odpowiedzi na komentarz Łazarza do mojego tekstu, (aczkolwiek cytat ten nie pochodzi ode mnie, myślę dokładnie tak samo),
pozdrawiam,
ps: bardzo proszę o wsparcie na onecie, tam staję oko w oko z
przeciwnikami polskiej racji stanu!
Jan Bogatko
Oj, tam, Panie Janie.
23 Września, 2011 - 14:20
Paweł Kukiz zagłosuje na PiS.
Trzeba czytać między wierszami.
W końcu facet żyje z twórczości artystycznej. Chce Pan, aby się publicznie przyznał, że odda głos na PiS, a potem głodem przymierał, bo nie dostanie żadnego angażu, żadnej sali do wynajęcia, etc...?
Ossala
23 Września, 2011 - 14:27
Jan Bogatko
...droga Ossalo, kocham Panią za optymizm,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
No nie takie...
23 Września, 2011 - 16:25
OJ, TAM. Paweł Kukiz może i zagłosuje na PiS ale te wpatrzone w niego owieczki zrobią tak jak ten jełop bredzi. Więc nie takie OJ, TAM, OJ,TAM. Owca czytać nie potrafi. Między wierszami to może się co najwyżej wy..ać. Babciu ;)
Ukłony
ad vocem
26 Września, 2011 - 15:50
[quote=ossala]Paweł Kukiz zagłosuje na PiS.
Trzeba czytać między wierszami.
W końcu facet żyje z twórczości artystycznej. Chce Pan, aby się publicznie przyznał, że odda głos na PiS, a potem głodem przymierał, bo nie dostanie żadnego angażu, żadnej sali do wynajęcia, etc...?[/quote]
Jeżeli tak - to jest źle, nie wolno nam mieć swoich poglądów? Dziś artysta jutro dziennikarz, nauczyciel i każdy kto ma kredyty... Nie dajmy się zwariować - nie można być medialną szmatą.
pkukiz "Paweł Kukiz, bard
23 Września, 2011 - 14:25
pkukiz
"Paweł Kukiz, bard prawicy, na łamach dzienika Polska mówi, że nie chce zwycięstwa Platformy, a jednak wszystko robi, by znęcała się ona nad Polską przez kolejne 4 lata."
Prawdopodobnie nie czytał Pan całości rozmowy w "papierowym" wydaniu "Polska The Times" :-)
W wielkim skrócie - Nie cztery lata rządów PO a rok - max dwa, a potem zapaść, klęska i przyspieszone wybory. I koniec podobny do konca AWS czy SLD. Od takiego dna trudno będzie się odbić.
Jeśli zaś wygra PiS i przejmie po PO schedę w postaci rozkopanego, zadłużonego po uszy Kraju to podpisuje tym samym wyrok na siebie bowiem NIE MA TAKIEJ OPCJI żeby w szybkim czasie naprawić to co zostało przez PO sfajdane. W związku z tym bardzo szybko Naród zacznie błagać Tuska - Zbawiciela o powrót do władzy :-).
Poza wszystkim - system ustrojowy naszego Państwa a przede wszystkim ordynacja proporcjonalna połączona z wielopartyjnością jest archaiczny i niekompatybilny z naszą mentalnością. Potrzebne są jednomandatowe okręgi wyborcze i silny Prezydent. Podobnie jak w USA , Francji czy Wielkiej Brytanii. Mnie po prostu nie pasuje system ukraiński. Ale może się mylę :-). Pozdro :-)
pkukiz
pkukiz
23 Września, 2011 - 14:32
Jan Bogatko
...czy rok, nie wiemy, bo są metody, które sprzyjają zachowaniu "wiecznej młodości".
Absolutnie się natomiast z Panem zgadzam, że polski system polityczny jest antykwaryczny - dla mnie nie było lepszej konstytucji, od kwietniowej.
Tak naprawdę utrzymałaby się też (znowelizowana, oczywiście) Konstytucja 3 Maja, najstarsza konstytucja w Europie. Przypomniałoby to niektórym "europejczykom", że Polska nie powstała w 1945, czy nawet w 1918 roku.
Pozdrawiam,
ps wszyscy są chyba świadomi, że nie uda się od razu wyrzucić gnoju, zostawionego Polakom przez Tuska.
Jan Bogatko
Re: pkukiz "Paweł Kukiz, bard
23 Września, 2011 - 19:18
W tym miejscu będzie to uznane za bluźnierstwo, ale już to raz napisałem, więc ino się powtarzam: przy całej niechęci (delikatnie powiedziane!) do PO nie uważam, że zwycięstwo PiS jest dobrym rozwiązaniem. To będzie początek końca tego ugrupowania, bowiem czeka nas potężny kryzys i jeśli PiS wygra to, czy to sie komuś podoba czy nie, będzie uznany za... współwinnego. I tyle. Niech PO pije to piwo w pojedynkę :)
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Re: Re: pkukiz "Paweł Kukiz, bard
23 Września, 2011 - 22:48
Dokładnie! Ale żadne to bluźnierstwo. To troska o Polskę. Nie pękaj:-). Bądź wolny i mów co myślisz. Mam szczerą nadzieję , że i Ty i ja się mylimy. Że nie będzie żadnego kryzysu , że okaże się, iż system wielopartyjny w połączeniu z ordynacją proporcjonalną to ideał. I że demokracja polega tak naprawdę na tym, że masz do wyboru 4 - 5 idei tych 4-5 wodzów. I że nie trzeba myśleć bo partia myśli za Ciebie. A żar pod grillem będzie się tlił jak Olimpijski Ogień - do Końca Świata :-)
pkukiz
Re: Re: pkukiz "Paweł Kukiz, bard
26 Września, 2011 - 15:51
szkoda Polski... nawet w trudnych czasach niech wygrywają najlepsi
Jan!, widocznie zabezpiecza sobie pole manewru;nagrania, radio
23 Września, 2011 - 19:26
pzdr
antysalon
Re: Dlaczego Kukiz robi sobie na złość?
23 Września, 2011 - 23:01
"Post scriptum: narażę się, ale powiem to raz jeszcze: każdy nieoddany głos to głos na Platformę." ....
Dopiero teraz zauważyłem, co Pan napisał.... Proszę wybaczyc ale ....bzdura:-). PiS ma żelazny elektorat. Przyjdą na wybory choćby w grad czy inną zawieruchę. Każdy nieoddany głos to głos na PiS.
pkukiz
pkukiz
23 Września, 2011 - 23:31
Jan Bogatko
...myli się Pan. PO ma też żelazny elektorat. Ale nie chodzi o tych, którzy wybraliby PO, a na wybory nie poszli, lecz o tych, którzy nie wybraliby PO i na wybory nie poszli.Jak np Pan.
To, o czym Pan pisze, to propagandowy chwyt PO ot tak, na wszelki wypadek, czyli na wypadek przegranej. Dał się Pan na to nabrać. Wtedy powiedzieliby: nie poszliście do wyborów, to wasza wina, że przegraliśmy. A dlaczego zakładają z góry, że nie idący na wybory mieliby głosować właśnie na na nich, skoro od 4 lat nie robią nic innego od mobilizacji elektoratu?!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jedna uwaga...
24 Września, 2011 - 23:32
[quote=Jan Bogatko]...myli się Pan. PO ma też żelazny elektorat. Ale nie chodzi o tych, którzy wybraliby PO, a na wybory nie poszli, lecz o tych, którzy nie wybraliby PO i na wybory nie poszli.Jak np Pan.[/quote]
Jakkolwiek by to głupio nie zabrzmiało - PO może mieć dwa żelazne elektoraty. Najdelikatniej licząc, bez wdawania się w skomplikowaną analizę środowisk profitujących z rządów PO.
Pierwszy to rodzaj najdurniejszy - pospolite ruszenie lemingów. Tacy co to nawet śnią tuskowymi urojeniami - "zieloni wyspiarze".
Drudzy to zajumany częściowo w 2007 roku tradycyjny elektorat postPZPRowski, dodatkowo umocniony ostatnio głębokimi ukłonami PO w jego kierunku. To typ, który w nocy budzi się zlany potem i krzyczy, że "jak przyjdzie Kaczor to nas wszystkich pozamyka potem pozabiera ordery i wykasuje całą przeszłość.
Pomysł P.Kukiza może i nie jest taki irracjonalny ale obawiam się, że nie w przypadku tegorocznych wyborów. To by mogło zagrać w 2007 roku ale już nie w 2010. Ja to widziałem na własne oczy w swoim okręgu podczas wyborów w 2007. Po powrocie do domu stwierdziłem, że jeśli rzecz wygląda podobnie w skali kraju to możemy się pakować. Chodzi mi o profil wyborców, których nie widziałem nigdy wcześniej w okolicach KW - zbieranina matołów tradycyjnie "pierdolących" politykę, ze sznytem małomiasteczkowej oligarchii, gospodarze upojnych balang do wczesnego ranka i zaangażowana młodzież.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Re: Jedna Uwaga
24 Września, 2011 - 23:54
BARDZO trafna uwaga.
Nawet jeżeli uwzględnić przepływ tych szumowin do elektoratu błazna z gumowym penisem.
A to już przepływ pozorny- nadal plasuje się po stronie bandy prosowieckiej.
Pozdrawiam myślących.
Re: Jedna Uwaga
25 Września, 2011 - 00:22
[quote=rospin]BARDZO trafna uwaga.
Nawet jeżeli uwzględnić przepływ tych szumowin do elektoratu błazna z gumowym penisem.
A to już przepływ pozorny- nadal plasuje się po stronie bandy prosowieckiej.[/quote]
Podejrzewam, że nic z tego nie będzie. Gumowa pała to karta bita.
Podejrzewam, że to produkt albo jakiegoś najsłabszego intelektualnie byłego departamentu (może pion VI - wieś i gospodarka żywnościowa ?), albo jakichś odpadów ze wszystkich służb PRL.
Co wybory trafia się jakiś kandydat-idiota. Rzadko wykazuje dość sprytu i dochodzi do czegoś (Lepper) najczęściej ląduje na śmietniku historii albo w galerii wyborcze osobliwości (Kononowicz).
Montują to kompletni debile, trudno powiedzieć po co ? Może żeby zamieszać, wytworzyć złudne wrażenie pluralizmu albo po prostu liczą na fart a`la lotto. Dotychczasowe osiągnięcia to jak dotąd tylko względna skuteczność w organizowaniu rozpierduchy po naszej stronie.
Gumowa pała to przeszłość, a partia sowiecka cechuje się u nas bardzo klarownymi i racjonalnymi wyborami.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
@ Adam Dee
25 Września, 2011 - 00:32
Przestrzegałbym przed niedocenianiem tej kanalii.
To wzorowy uczeń łubianki.
A pamięć przeciętnego nosiciela spodni w kraju, nie przekracza czasu, potrzebnego na zdjęcie kapsla z browca.
Do tego, zauważyłem bardzo agresywne zachowania jego
"emisariuszy" na ulicach.
Pozdrawiam myślących.
To racja...
25 Września, 2011 - 00:50
Niedocenianie przeciwnika to gruby błąd.
Cóż, trzeba się uważnie przyglądać ale nie sposób nie dostrzec owego szczególnego modus operandi, które powraca z każdymi wyborami.
Fakt, jeśli świński ryj dostanie się do sejmu, to może Bóg wie co nawywijać...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
AdamDee
25 Września, 2011 - 10:47
Jan Bogatko
cytat:Pierwszy to rodzaj najdurniejszy - pospolite ruszenie lemingów. Tacy co to nawet śnią tuskowymi urojeniami - "zieloni wyspiarze".
Drudzy to zajumany częściowo w 2007 roku tradycyjny elektorat postPZPRowski, dodatkowo umocniony ostatnio głębokimi ukłonami PO w jego kierunku.
Bardzo trafna ocena,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Re: Dlaczego Kukiz robi sobie na złość?
23 Września, 2011 - 23:35
"Nie chcę, żeby wygrał Tusk. Ale wiesz co? Nie głosuj na nikogo innego".
Na co komu puste gesty, co one zmienią?
PP
24 Września, 2011 - 08:27
Jan Bogatko
...tę postawę pamiętam z podstawówki. Kiedy coś się proponowało, słyszałem: a co to da? To typowo polska ociężałość, jedna z przyczyn narodowych nieszczęść. Brak ochoty i wytrwałości do stałych, nużących działań, kompensowana w konsekwencji zrywami na ogół w fatalnej chwili. Z tym walczę.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
24 Września, 2011 - 18:55
A ja ciągle nie mogę się pogodzić z "niewybieraniem mniejszego zła". I zawsze pytam: to lepsze większe?
Ja też czasem lubię teatralne gesty, ale co nam po gestach, jak nam w międzyczasie rozkradną teatr?
PP
25 Września, 2011 - 10:48
Jan Bogatko
...rozumiem Pana w pełni, ale na tym polega demokracja. Co do teatru - zgoda,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Panie Janku,głosowałem na
24 Września, 2011 - 08:59
Panie Janku,
głosowałem na PO bo miała zmienić ustrój Państwa. Wprowadzić ordynację większościową, wyposażyć Prezydenta w prerogatywy, zlikwidować Senat, ograniczyć liczbę urzędników. NIC z tego nie wyszło. Pozostałe liczące się partie nie są zainteresowane zmianami ustrojowymi. W związku z tym na jaką cholerę mam uczestniczyć w wyborach ? Powtarzam - zasadniczą wg mnie kwestią, podstawową przyczyną "zła" w naszej polityce jest ordynacja wyborcza, dwuizbowość Parlamentu i słaby prezydent. KAŻDA z liczących się partii chce utrzymać taki właśnie status quo. Małe się nie liczą. Nie będę przykładać ręki do umacniania tego chorego systemu. Zagłosuję, owszem - ale w wyborach senackich. Na kandydata - prawicowca, który w swoim programie ma walkę o JOW-y i silnego prezydenta. Mam prawo. I uważam, że obowiązek.
Co do "żelaznego elektoratu " PO. Jest. Owszem - to te watahy urzędników, rentierów, partyjnych funkcjonariuszy-trutni. Co do "zwykłych ludzi" to są oni "żelaznym elektoratem" pod warunkiem, że nie pada, świeci słońce, jest ciepło i przyjemnie a ciocia Krysia nie ma w dniu głosowania urodzin :-).
pkukiz
pkukiz
24 Września, 2011 - 12:21
Jan Bogatko
...widzi Pan, głosował Pan nie na tę partię. PiS chciał reform razem z PO (projekt IV RP),to PO odrzuciło współpracę po wygraniu przez PiS wyborów i zmusiło tę partię do udziału w koalicji, która nie mogła nic zmienić.
Tę nauczkę pojął PiS, a nie pojęło PO.
Zgadzam się z Panem:
1. ordynacja wyborcza to humbug
2. konstytucja wymaga nowelizacji - albo rząd, albo prezydent (jestem za systemem prezydialnym, jak w Konstytucji Kwietniowej)
Ja dodaję: reprywatyzacja (zwrot zagrabionej własności, głównie ziemianom, lub odszkodowania), dekomunizacja, uznanie SB za organizację przestępczą, pozbawienie czynnego i biernego prawa wyborczego osób, piastujących kierownicze(od szefa POP) funkcje w PZPR.
Dla mnie te wybory to plebiscyt - jestem przekonany, że z PiS-em da się zrealizować te cele, a z PO nie. Trzeba żądać tej realizacji. Terzeba od czegoś zacząć.
Stąd mój apel o głosowanie na PiS.
I apel osobisty do Pana o Pański cenny głos na Prawo i Sprawiedliwość.
Jeśli ta partia zawiedzie Pana, to zawiedzie także i mnie.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
@ Kukiz......
24 Września, 2011 - 10:07
wyznałeś :
//głosowałem na PO bo miała zmienić ustrój Państwa.//
................................................
dobrze,że to napisałeś...bo zawsze zastanawiałem się :
dlaczego ten Pawełek, jest takim głupim -CIULEM ??
Nie przejmuj się - zawsze Palikot Cię przyjmie !
bez urazy,
ps.
.....tylko proszę nie zmieniaj zdania.... bo ja przestanę głosować na PiS...
Maruś ....
24 Września, 2011 - 10:14
[quote=maruś]wyznałeś :
//głosowałem na PO bo miała zmienić ustrój Państwa.//
................................................
dobrze,że to napisałeś...bo zawsze zastanawiałem się :
dlaczego ten Pawełek, jest takim głupim -CIULEM ??
Nie przejmuj się - zawsze Palikot Cię przyjmie !
bez urazy,
ps.
.....tylko proszę nie zmieniaj zdania.... bo ja przestanę głosować na PiS...[/quote]
Marusiu, Ty również - jak widzę - nie czytałeś całości rozmowy :-). Stoi tam jak byk : "Do Ruchu Palikota mam podobny odruch jak w przypadku SLD. Wymiotny." . Ale jest ok. Nie gniewam się. Po prostu takie czasy, że wszystko jest traktowane powierzchownie. A na dodatek wczesniej tak przemielone przez różne merdia, że sam czytając przeróżne komentarze merdialne moich wypowiedzi dziwię się, że to ja :-)
pkukiz
Jak miałem...
24 Września, 2011 - 10:38
jakieś 4 lata w niedzielę puszczali Pszczółkę Maję. W tym samym czasie babcia zabierała mnie do kościoła. Podobno ryczałem wniebogłosy, że wolę bajkę. Więc żeby mnie przekonać babcia wmówiła mi, że bajka poleci w tabernakulum (wtedy to było MIEJSCE, W KTÓRYM BOZINKA MIESZKA). No i chodziłem do tego kościoła na bajkę. Ale jak powiadam, 4 lata wtedy miałem:). A tu dorosły chłop w takie bajki... :). Wot i cały Pawełek:)
Pzdr Panie Maruś :)
Paweł......
24 Września, 2011 - 10:44
..... doskonale wiesz,że mój komentarz był po to, aby Cię "ruszyć" do prawdziwszych refleksji..
Tylko *Ossala* ma rację. Ona jak również ja jesteśmy pewni,że zagłosujesz na PiS.... a, wiesz dlaczego ? bo wiemy,że to jest prawie -ostatnia nadzieja.Celowo piszę -prawie, bo jest jeszcze nadzieja,że pomoże nam Dobry Bóg.
Tak się składa Drogi Pawle,że tutaj na NP, większość ludzi wie co robisz i czym dla Twojej bytności jest jasna deklaracja za PiS-em, nikt Ci nie życzy abyś znalazł się na "INDEKSIE".... ale może nadszedł czas, aby wyrażnie stanąć po stronie Polski czy nie uważasz,że taką postawą przedłużysz żywot tych młodych Rodaków, którzy oddali życie za Prawą Polskę ??
wiem,wiem to są bardzo górnolotne słowa , ale może czas aby ich używać ??
Pozdrawiam
Marek
Re: Paweł......
24 Września, 2011 - 10:58
Marek, jeśli PiS teraz obejmie władzę to będzie powtórka z 2005. A PO uniknie odpowiedzialności za ten bajzel. Mam nadzieję, że się mylę.
Co do JOW - wygląda na to, że Naród jescze do nich nie dojrzał. Zresztą, rzadko kto wie CO TO JEST:-). Niemniej uważam, że silny prezydent w połączeniu z ordynacja większościowa do JEDNOIZBOWEGO parlamentu to w przyszłości jedyna dobra opcja dla Polski. A partie zajęłyby się wówczas promowaniem swojego kandydata na urząd prezydencki zostawiając posłow Narodowi . Pomarzyć zawsze mozna :-)
pkukiz
Co do JOW......
24 Września, 2011 - 11:39
Pawle, do JOW, nasza Polska Demokracja musi dojrzeć . Daleko nam do Anglii .
Kurczę Paweł , przecie Ty jesteś fajny , kumaty Gość ...Gdyby JOW-y , już obowiązywały, to miałbyś w Sejmie :
10-Stokłośów, 16- Gudzowatych, 8- Kaczmarków i 60- Palikotów, Olechowskich, Kunów i innych Parchów....
Spokojnie Pawle, niech wygra jakaś przyzwoita opcja .
Czy Ty nie widzisz co się dzieje wokół nas ?? nawet Biskupi, nie chca stanąć po stronie PRAWDY. Jesteśmy zdani tylko na siebie .
Pozdrawiam
@Kura Domowa....
24 Września, 2011 - 12:20
napisałaś :
//ktoś mi robi wrogą robotę). To takie moje spostrzeżenie kury domowej. //
...................................................
Zastanawiam się, jak mam napisać, abyś mnie nie posądziła,że daję lekcje.... naprawdę nie.
Ktoś kto przyjmuje nick :*Kura domowa*, musi kochać dom, Rodzinę , a nade wszystko Dzieci , czy tak ?
Jest tylko jedna metoda na tego typu rozterki, Szanowa ..Domowa,..... rozmowa, rozmowa ze swoimi Dzieciakami.
Pozdrawiam
Maruś
27 Września, 2011 - 00:35
Pełna zgoda, tylko ja mówiłam 21 lat a teraz warszawka usiłuje zrobic wodę z mózgu mojej córce właśnie podobnymi tekstami jak Kukiz. Ja jestem daleko, oni blisko. Mój najmocniejszy argument w tej chwili odcięcie od dopływu gotówki
Pozdrawiam
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
Dla czego i dla czego?
24 Września, 2011 - 17:29
A dla tego, o czym sam śpiewa.
I w duecie i wsłuchany.
W moich snach wciąż ta wszawa
Co dostała mój głos,
Pieprzy już cztery lata
A mnie ciągnie doń coś.
Może ryża facjata,
Albo bul tępy dość.
I ten fakt, że do grosza,
Ciułam nie ja, lecz ktoś.
Bo tutaj układ mam
Z PO gostku
I ty mało o tym wiesz.
Bo tutaj już jest PO
po prostu
I wszystko nie z tej ziemi wręcz.
SWD40
SWD40
Re: Dlaczego Kukiz robi sobie na złość?
24 Września, 2011 - 22:29
po co mówiłeś, jak zagłosujesz.
to zawsze można różnie inerpretować.
najważniejsze, że znasz już prawdziwe oblicze PO...
i śpiewasz ku chwale Ojczyzny
np. tutaj:
http://www.przemysl.pl/powieksz/foto.html,9925,67
szacunek się należy :)
pozdrawiam
A ja na pewno zagłosuję i TO na PIS
26 Września, 2011 - 15:00
gość z drogi
i radzę to każdemu,komu Polska jest droga
pozdr
gość z drogi
Dlaczego Kukiz... nas....
26 Września, 2011 - 17:23
.... Paweł, jesteś w "Elitarnym Klubie" - NIEPOPRAWNI >
proszę... napisz ,że PiS to Twoje Ugrupowanie i zacznij słuchać .....? właściwej Muzyki :-))))
Nawet się nie spodziwaliśmy i już jesteśmy Dojrzałymi Facetami i mammy ostatnie , zielone światła --- aby coś pozytywnego zrobić dla Naszego Kraju .
do pozdrowień dodaję "STEFKA"- posłuchaj i pomyśl ?!!!
... http://www.youtube.com/watch?v=yNuXO60G33w&feature=related
Marek
Chodzi o coś zupełnie przeciwnego
28 Września, 2011 - 00:58
O to, mianowicie, aby Paweł Kukiz tego nie robił.
Od długiego czasu twierdzę, że motanie się artystów w politykę w stopniu bezpośrednim niczemu nie służy.
Może durnym lemingom trzeba drogowskazu ze strony celebrytów, jakiegoś poczucia wspólnoty lepszych, światlejszych...
Po naszej stronie stoi racja, po tamtej interes obrony koryta.
To powinno wystarczyć.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Re: Chodzi o coś zupełnie przeciwnego
28 Września, 2011 - 16:34
... i z tego pewnie skorzysta Platforma w ostatnim tygodniu - uruchomi swoje twarze spośród celebrytów...
No i co ? Umoczeńcy gardłujący za umoczeńcami... nic nowego...
28 Września, 2011 - 16:51
Kolejny chór najmimord.
Może i tym lepiej, że jakieś celebryty i autoryteta będą wmawiać jak jest fantastycznie, jak im się rzygać chce od Smoleńska i jak straszliwie będzie pod Kaczorem.
Qrestwo jest lepkie i pozostaje na długo przylepione do człowieka.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart