Pytania do Edmunda Klicha

Obrazek użytkownika foros
Kraj

 Komentując ostatni wypadek polskiego boeinga zastępca szefa PKBWL stwierdził, że:

"aktualnie eksperci komisji przygotowują się do "prób funkcjonalnych" - na uszkodzonym i bliźniaczym samolocie. Analizują też dokumentację oraz m.in. zapis pokładowych rejestratorów lotu.

Będziemy też współpracować z producentem samolotu i niewykluczone, że będziemy korzystali z laboratoriów niemieckiej komisji badania wypadków lotniczych"
 
Pytania:
1. W przypadku dużo poważniejszego zdarzenia: katastrofy smoleńskiej, państwo polskie uznało, że da się ją przekonująco wyjaśnić bez uciekania się do badań laboratoryjnych. Dlaczego więc tutaj takie badania są potrzebne? Ile będą one kosztowały polskiego podatnika?
 
2. Gdyby komisja stwierdziła, że do awarii doszło jeszcze na terenie USA to czy badanie wypadku przekazane zostanie komisji amerykańskiej?  Czy Polska przekaże wówczas USA wszystkie rejestratory lotu i uszkodzony samolot do czasu zakończeniu amerykańskiego śledztwa, sama zaś, zgodnie z konwencją chicagowską, ograniczy się do obserwacji amerykańskiego śledztwa?
Brak głosów

Komentarze

temat wart kontynuacji.

Metodyka - polityka - zacieranie śladów.

Vote up!
0
Vote down!
0
#196819

Podobno po katastrofie smoleńskiej wypadków lotniczych miało już nie być. Osobiście zastrzegał, że jego komisja powstała nie po to by badać jej przyczyny, a głównie po to by w przyszłości wypadki się nie powtarzały.
Wot.... szutczik.

Pozdrawiam
contessa

Vote up!
0
Vote down!
0

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#196863

ta wladza jest do wszystkiego zdolna.tu moze nie chodzilo o spowodowanie wypadku ale pokazanie ze nieistniejacy w mediach rzad kontroluje panstwo.ale to jest tak wredna mysl o graniu ludzkim zyciem ze az podobna do scenariusza smolenskiego

Vote up!
0
Vote down!
0
#196882

jazzmin

Vote up!
0
Vote down!
0

jazzmin

#196883

do absurdalnych medialnych wymiarów banalny incydent lotniczy, jakich conajmniej kilkanaście każdego roku się na Świecie zdarza i w 95% przypadków kończy się na nabiciu kilku guzów na głowach, siniakach, złamanej kończynie czy ataku serca z emocji.

Przyczyna jest cytując klasyka bronkologii "arcyboleśnie prosta" - bankrutujaca wydmuszka PLL LOT pod wodzą kolejnego leśnego dziadka Piroga (nomen omen jak ten pedał-celebryta) robi cięcia na remontach i obsłudze technicznej samolotów leasowanych przez LOT. Cuż to za "procedura" kontynuować lot przez Ocean jak padła hydraulika?? to jest to samo co za komuchów w 80-ych montowano z premedytacją wadliwe silniki (zwane przekornie "liderami") i iszczędzano na serwisie robiąc naprawy metoda chałupniczą - skutek 2 rozbite IŁy 62 i ponad 300 ofiar.

Słusznie sprawą zajęła się prokuratura z par 174 KK (spowodowanie zagrożenia w ruchu.... czy umyślne czy nie to ma wykazać prokuratura - jestem na 95% pewny że umyślne na zasadzie j.w.)

Panie kpt. Wrona - nie wychylaj się pan, kracz pan jak i inne wrony bo załatwią pana jak pilota śmigłowca co uratował d... byłego premiera Millera.

cuś chlapnął i dobre 7 lat go po sądach ciągali

Lemingi - chcieliście układ z komucholandu PRLowskiego rodem to właśnie go macie jak na dłoni!!

"Nie odzywając się w towarzystwie ryzykujesz uznanie za głupka, odzywając się rozwiejesz wszelkie wątpliwości" O. Wilde

Vote up!
0
Vote down!
0

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart

#196899