Najnowszy wywiad z prof. Wiesławem Biniendą
Najnowszy wywiad z prof. W. Biniendą
http://www.dziennik.com/wideo/artykul/prof.-binienda-na-kanapie-teaser
“ owszem mam dośc dużo krytyków ale żaden krytyk nie pokazał żadnych swoich rezultatów, jeszcze przy których moglibyśmy w sposób merytoryczny usiąść, przy jednym komputerze czy obok przy jednym biurku I może po prostu porównać...”
Prof. Binienda: Wracając do kontrowersji to jest trochę dziwne bo ja jestem uważany za kontrowersyjnego tylko w Polsce I w Polonii może ale kiedy miałem swój wykład w Pasadenie wobec ponad 200 ekspertów w dziedzinie o której mówimy z 20 krajów, żadnych kontrowersji oni tam nie znalezli.
Dziennikarz: - tylko tutaj polityka z nauką się niebezpiecznie miesza bo my mówimy cały czas o brzozie, o samolocie, a wszyscy od razu już myślą czy my mówimy o zamachu czy nie.
Prof. Binienda: no właśnie, to jest trochę przykre bo ja nigdy nie byłem politykiem, jestem czystym naukowcem. Moja motywacja jest, żeby przekazać moją wiedzę I zastosować moją wiedzę do uważam ważnego problemu jaki posiadamy w Polsce. Na pewno nie musiałbym się tym zajmować gdyby polscy eksperci w Polsce się tym zajęli od początku ale nie widząc takich ekspertyz zaproponowałem moje rezultaty. Do tej pory, owszem mam dośc dużo krytyków ale żaden krytyk nie pokazał żadnych swoich rezultatów jeszcze przy których moglibyśmy w sposób merytoryczny usiąść przy jednym komputerze czy obok przy jednym biurku I może po prostu porównać. Każdy z nas może zrobić jakieś błędy, prawda, no ale nie ma.
Dziennikarz: Wszystkie zarzuty które są, że Pan nie wie, bo brzoza jest twarda albo, że Pan nie wie bo skrzydło samolotu jest puste, to wszystko rozumiem są gołe słowa nie popart żadnymi matematycznymi wyliczeniami.
Prof. Binienda: Tak, do mnie nie dotarły żadne symulacje, tego typu, które mógłbym obejrzeć, pokazujące tak jak ja pokazałem obraz tej sytuacje
Prof. Binienda w sposób przejrzysty prezentuje swoje ustalenie w gronie międzynarodowych naukowców.
Jak to się ma do działań komisji MAK i komisji Millera, które nie tylko odmawiają upublicznienie lub choćby dostępu przez pełnomocników prawnych rodzin do danych i kopii czarnej skrzynki QAR-ATM ale także komisja Millera zataiła i zignorowała dane z badania przez Amerykanów systemu TAWS.
Dane te, szczególnie dane z Alertu#38 podważają całkowicie te „ustalenie” komisji MAK i komisji Millera. Ustalanie prof. Biniendy zaprezentowane w Pasadenie w znakomity sposób pokrywają się z ustaleniami prof. Nowaczyka, który badając sprawozdanie z badania w USA komputera pokładowego FMS i systemu TAWS odkrył, że jedne z ostatnich zapisanych danych zwanych alertami TAWS#38 i TAWS#37 zaprzeczają rosyjskiej wersji o uderzeniu w brzozę gdyż linia przeprowadzona pomiędzy dwoma punktami wyklucza fakt przelotu nad „pancerną brzozą”.
Dane dotyczące wysokości, w jakiej znajdował się polski rządowy samolot również wykluczały możliwość utraty skrzydła w wyniku uderzenia w „pancerną brzozę”
http://wpolityce.pl/artykuly/22167-tylko-u-nas-prezentacja-prof-biniendy-przedstawiona-na-posiedzeniu-parlamentarnego-zespolu-ds-smolenska - Prezentacja prof. Biniendy
Prof. W. Binienda i prof. K. Nowaczyk z „egzotycznych” USA kontra komisja Millera, która do dziś nie zna nawet obwodu pnia brzozy nie mówiąc już o badaniu skrzydła a ostatnie sekundy rekonstruowała na podstawie zdjęć drzew z 13 kwietnia 2010 roku wykonanych przez nadwornego fotografa Specnazu, S. Amielina.
Żądamy udostępnienia przez komisję Millera pełnomocnikom prawnym ofiar danych z polskiej czarnej skrzynki QAR-ATM i wytłumaczenia publicznie, dlaczego komisja Millera zataja tak ważne dane jak te pochodzące z TAWS, które podważają ustalenia Rosjan o uderzeniu w brzozę, jako o przyczynie tragedii.
Materiały dodatkowe
http://wpolityce.pl/wydarzenia/27988-egzotyczny-profesor-binienda-zaprezentowal-w-pasadenie-wyniki-swoich-prac-podwazajacych-ustalenia-mak-i-komisji-millera
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3568 odsłon
Komentarze
PO rozważeniu ważnej deregulacji - dotychCzasowej dezinformacji.
11 Maja, 2012 - 14:28
PO rozważeniu ważnej deregulacji ( dotychCzasowej dezinformacji) medialnie (WyDajnie ?) przekazywanej
(nakazywanej ?) od 10.04.2010 roku …
Tak naprawdę nie wiemy kiedy, JAKimi samolotami ( czy imitacjami ?) „leciały” delegacje najważniejszych Obywateli Polski, kiedy, czy i gdzie POdchodzono do czego i dlaczego ...
Dziwacznie montowano oraz nie dementowano „informacji” TVN 24 ( po innych dezinformacjach ?) …
O -> „ Dwudziestu naocznych świadkach katastrofy Tu-154 (w Smoleńsku) – wiezionych na przesłuchania, którzy(jakOby ?) zginęli w (rzekomym ?) zderzeniu z opancerzoną limuzyną - ministra wydarzeń nadzwyczajnych) …
DlaTego (jako chemik) poważnie uwzględniam jedynie relacje dotyczące : moli, molekuł i molekularnych ParaMetrów okolic i okoliczności uzyskania konkretnych danych ( np. archiWalnych) METEO i innych merytorycznych śladów materialnych…
Aby merytorycznie połączyć fakty materialnych działań i zasad BHP pracy (liderów) z pracą konKRETnych sił – zGodnie z prawami fizyki, chemii, aerodynamiki, termodynamiki, praw przepływu płynów newtonowskich itp. zależności i ReAkcji …
(do naukowej dedukcji – w celu redukcji fałszywych sugestii POmedialnych )
Bez dogłębnej analizy wpływu środowisk atmoSfery lotu na siły nośne działające na samoloty…
Ludzkość MOŻE nadal bezsensownie tracić CZAS SPOŁECZNY bez podnoszenia zbiorowego rodzimego kapitału rozsądku służb (życiowych) Obywateli świata oŚwiaty politycznej …wobec PReferowania dywersyjnych wersji edukacji „gosPOdarzy” -> ” INTEResów robionych na brakach (wiedzy) i głupocie” … rządzących Tu-bylcami .
Wpływu na „zejścia” i zajścia dotyczące ewentualnej KataStrofy …
W niezbędnym wykluczaniu KataStrof lotniczych...
Jako chemik patrzę na środowisko oddziaływania sił moli molekuł, molekularnych związków - łączących Ludzi...
Atmosferą ziemską : azot
78%+ tlen 21% (mdlejemy <16%O2) + (H2O= para wodna 0-4% ) +CO2…
Woda jako : gaz (para) , ciecz, lód ( kryształy) … Środowisko
może płynąć w mieszaninie tworząc płyny – dymy- mgły itp…
(jako gazy i ciecze newtonowskie i nienewtonowskie)
Na powierzchniach samolotu w locie równoważą się wszystkie występujące siły „środowiskowe”…
Linia lotu „samolotu” przebiega przez swoisty tunel DYNAmiczny (mix) atmosfer o ścianach dynamicznych spiętrzeń „powietrznych” odpowiadających naciskom prędkości powierzchni : nośnych kierujących, przeciwdziałających odkształceniom wzajemnym samolotu…i atmoSfery…
Każde ciało poruszające się względem płynu zmienia pęd środowiska otaczającego, w kierunkach prostopadłych do linii lotu …
Wszystkie płyny ( ciecze, gazy- pary) lepią się do -> forMuł, otoczenia i wypełnienia, zaWartości) obiektów w przestrzeni atmosfery …
zmienia się płynnie lub skokowo wartość współczynników lepkości w tych parach oddziałUjących ( szczególnie dynamicznie) szczególne zmiany lepkości powietrza , zależą od zawartości pary wodnej + mgły w powietrzu i mogą się zmieniać nawet o 300% ...
-> znacznie zmieniając „współczynniki siły nośnej” elementów samolotów – liczonych dla atmosfery przy warunkach ( ciśnień temperatury, wilgotności) „standardowych”… ( a nie przy konKRETnych środowiskach w rzeczywistych miejscach i momentach)
BezPIECznie jest… gdy wypadkowe sił lepkości środowiska tworzą tzw. SIŁĘ
NOŚNĄ => przewyższającą siły graWITAcji...
-> w miejscAch CIĄGLE niezbędnego dystansu dla wyminięcia materialnych objawów prędkości...
-> O przeciwnych zwrotAch - sił cząstek „odległych” choćby o dySTANs niezbędnej poduszki powietrznej opartej na związkach Ziemi …
(zbitych i elektrycznie uziemionych - atomowych tworzyW...)
Aby nie naruszyć samolotu - nawet gdy
przez chwilę STANIE się poDUSZkowcem…
PoWieTrze oparte o pary chmur w atmosferze inaczej reaguje na te same powierzchnie lotne ( przyciskające i przylepiające się do powietrza)
GRANIczącego z obiektami -> ożywionymi wodą opadającą na ziemię. (parującą lub sublimującą wszystkimi zaWartościami globu)
-W porównaniu z lotem po prostej- w zakręcie samolotu -> spada siła
nośna...
- Spadek siły nośnej skutkuje spadkiem wysokości lotu i tendencją do
ześlizgu, który może rozpocząć tzw. „korkoCiąg” …
-> Gdy spada ciąg silnika - nie wolno skręcać (lotu) !!!...
ZOOstaje równoMierne LĄDowanie …
Fakty decydujące o CUDowaniu przy „wodowaniu” statków powietrznych – Powodujących zagrożenia i międzynarodowe straty Ludzi…
Proszą zdajmy sobie sPRAWę z rzeczywistości „oczywistych” środowisk atmoSfery …
Przy - 20° C 1 m3 powietrza może przyjąć -> 0,9 gramów pary
wodnej...
Przy - 10° C 1 m3 powietrza może przyjąć -> 2,2 gramów pary wodnej
Przy 0° C 1 …-> 4,8 gramów pary wodnej
Przy + 10° C …-> 9,4 gramów pary wodnej
Przy + 20° C … -> 17,3 gramów pary wodnej
Przy + 30° C …30,4 gramów pary wodnej
Przy + 40° C 1 m3 powietrza może przyjąć 51,1 gramów pary wodnej = WODY...
Skraplanie się pary wodnej (kondensację w wodę ) ułatwia pył unoszący
się w powietrzu, pochodzenia ziemskiego lub kosmicznego...
Pył kosmiczny powstaje z meteorów (spadających na ziemię z olbrzymią
szybkością) wskutek tarcia o powietrze silnie się rozgrzewają,
ścierają parują pękają na drobne cząstki
( nieliczne meteoryty dolatują do powierzchni ziemi). Pewne ilości
pyłu są wyrzucane wskutek działalności wulkanicznej, pożarów lasów, palenia opon – wzdłuż autoSTRAT „cywilizacyjnych” itp.itd…
Ponieważ gaz (para wodna) po zamianie w ciecz zajmuje mniej miejsca, więc
spada ciśnienie powietrza…
Parowanie nad lasem może być silniejsze niż nad zbiornikami wody -
tworząc -> kilkanaście – kilkadziesiąt metrów ( nad poziomem
lotniska) mikroklimat atmosfery O OBNIŻONYM ciśnieniu i niższej do 10 jednostek lepkości dynamicznej powietrza ...
- sumarycznie POGARSZAJĄC
współczynnik siły nośnej samolotu – przelatującego (świadomie ?) atmosferę „niestandardową” …
Powietrze "SUCHE" jest "doskonalsze" efektywniejsze,
twardsze mniej śliskie( bardziej lepkie – lepkość dynamiczna 17
jednostek) otrzymuje wyższą sprawność śmigieł, turbin....
Tworzy mniej rozcieńczone WODĄ paliwo zasysane do silnika (woda z pary
może zamarzać w gaźniku w temperaturach otoczenia (-10 do +35 oC !) ...
Nad lasem ( mokrą łąką) może znacznie obniżyć się siła nośności
przy stałej prędkości…
Jeśli prędkości lotu nie da się zwiększyć z powodu mniejszej
kaloryczności mieszanki = paliwowo, PAROWO WODNO powietrznej ->
zasysanej przez silnik „zamarzający”… Wielu awionetek, TUrboodrzutowców, śmigłowców – wiele katastrof (do meteoroLOGICZNEGO przewidzenia)
-> patrz Dżakarta katastrofa samolotu SuperJet-100 = ostatni efekt zaniedbania wpływów środowiskowych –> mikroklimatu nad zboczami gór porośniętych lasem, intensywnie parującym...
-> MOCniej od morza na wysokości 1600m. n.p.m. (28 oC, 90% wilgotności powietrza)
=rzy powyższych warunkach pilotowania - mogły nastąpić (znane reakcje) = przerwy w spalaniu „gaszącej” mieszanki gazów uniemożliwiającej dodanie gazu aby odlecieć… daLej naLEŻAŁOby poDać...
Pozdrawiam
J.K.
Janusz Krzemiński - ojczystegoiowego@interia.pl
NDB2010
11 Maja, 2012 - 19:39
Cytat z komentarza na http://www.dziennik.com/wideo/artykul/prof.-binienda-na-kanapie-teaser :
"Profesor Binienda będzie w Polsce od 21 maja: na Politechnice Warszawskiej, potem na UW, a następnie na UJ."
Ciekawam jak się ustosunkuje do wizyty prof.Biniendy na PW prof. dr. hab. inż. Zdobysław Goraj... Czy uzna wystąpienie prof.Biniendy za naukowe czy sklasyfikuje jako uprawianie polityki.
Ciekawa jestem po tym (cyt.za niezalezna.pl):
"Prof. Zdobysława Goraja zapytaliśmy:
– Czy na Wydziale Mechanicznym Energetyki i Lotnictwa istnieje techniczna możliwość przeprowadzenia symulacji komputerowej oraz badań w tunelu aerodynamicznym – pomocnych w odtworzeniu przebiegu destrukcji samolotu Tu-154M 101 w Smoleńsku?
– Jeśli taka możliwość istnieje, czy w Wydziale Mechanicznym Energetyki i Lotnictwa podejmowano takie badania, a jeśli nie, to dlaczego?
– Czy jako wybitny naukowiec podziela Pan zdanie m.in. prof. Wiesława Biniendy, eksperta NASA, że metoda elementów skończonych to bardzo precyzyjne narzędzie analizy, które pozwala odtworzyć, jak przebiegała destrukcja samolotu? Czy zdaniem Pana Profesora są w Polsce techniczne możliwości do przeprowadzenia ww. symulacji komputerowej i czy uważa Pan, że taką symulację powinno się w badaniu rozpadu konstrukcji Tu-154M 101 przeprowadzić?
Na nasze pytania nie dostaliśmy odpowiedzi. Zadzwoniliśmy więc do prof. Goraja. W rozmowie telefonicznej profesor powiedział, że nie odpowie na pytania. Jego zdaniem uczelnia jest miejscem badań naukowych, a nie uprawiania polityki, i odesłał nas do rektora Politechniki Warszawskiej. Zapytany, czy metoda elementów skończonych może być pomocna w wyjaśnieniu przyczyn katastrofy, odpowiedział, że nie będzie wypowiadał się w sprawie katastrofy smoleńskiej. Prosił też, by więcej do niego w tej sprawie nie dzwonić.".
(http://niezalezna.pl/28033-czy-rzadowi-eksperci-sa-zastraszeni)
Pozdrawiam - Ciebie, prof.Biniendę, prof.Nowaczyka i Pana Antoniego Macierewicza oraz cały ZP i dziękuję za wspaniałą pracę.
contessa
_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com/watch?v=ZssiwkN86u0
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Dzeki
11 Maja, 2012 - 21:49
Porażające jest to co piszesz. Jak ludzie mają wyprane umysły i sumienia aby w pytaniach czysto technicznych zasłaniąc się polityką. Tacy ludzie nie mają instynktu samozachowawczego i chyba są oderwani od rzeczywistości bo od znajomych pracujących na politechnikach wiem, że nauka polska, szczególnie ta techniczna jest za czasów Tuska systematycznie niszczona. Widocznie Prof. Goraj jest tak oderwany od rzeczywistości i przestraszony lub przywiazany do obecnej władzy, ze tego nie dostrzega.
Pozdrawiam serdecznie
NDB2010
11 Maja, 2012 - 22:10
Zdobysław Tchórz albo Szuja !
I na pewno pociągany za sznurki.
Powiem szczerze - bardzo nie lubię... wdepnąć w gówno na własne życzenie, dlatego nie bardzo chce mi się grzebać by sprawdzić za co uważany jest za autorytet.
Pozdrawiam.
Mam nadzieję, że przekażesz pozdrowienia.
contessa
PS. Acha ! Na razie portal nie chodzi, chyba jakaś awaria ale jak tylko ruszy, zamieszczę Twój wpis na NE. Oczywiście podam linka.
Uśmiałam się trochę z komentarzy na dzienniku. "Ałtorytety" rodem z PRL-u już nie wiedzą jak deprecjonować prof.Biniendę i łapią się wyjątkowo zgranych i prymitywnych metod. Biedaczki muszą odgrzewać stare kotlety, a niestety stary kotlet za argument to żaden argument. Czekam niecierpliwie na reinkarnację komisji Millera. ;)
_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com/watch?v=ZssiwkN86u0
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Mali, słabi, strachliwi ludzie
11 Maja, 2012 - 22:14
Tak, mają wyprane sumienia - inaczej mówiąc - strach o swoje stanowisko, źródła utrzymania, a także o swoje życie.
Nie każdy jest Antonim Macierewiczem, z odwagą stającym przed swymi zadaniami, które dyktuje sumienie i przyzwoitość - wykonującym odważnie lustrację, likwidacje WSI, a teraz walczącym o prawdę smoleńską!
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
[ts@amsint.pl]
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
NDB2010
12 Maja, 2012 - 15:06
Linki do wywiadu prof.Biniendy na NE i Blogmedia24:
http://contessabalcanese.nowyekran.pl/post/61963,najnowszy-wywiad-z-prof-wieslawem-binienda
http://blogmedia24.pl/node/57661
Pozdrawiam.
contessa
_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com/watch?v=ZssiwkN86u0
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński