222 dyplomatów z bezpieki PRL

Obrazek użytkownika jwp
Blog

Tylko tylu ???, a miałem służby za poważne.

222 dyplomatów z bezpieki PRL.

Czytaj na stronach "Uważam Rze": MSZ - strefa skomunizowana.

Pełna lista członków służby zagranicznej, którzy przyznali się do współpracy - PDF 100kB

Polecam moją poprzednią notkę

Norweski Łącznik.

A teraz ze wspomnieniowej beczki

Ocena wpisu: 
Brak głosów

Komentarze

A już św.p.Janusz Gniatkowski, swoim,"Chleb twój i mój", u
takiej Zapendowskiej nie miałby żadnych szans.
Zasłuchałem się. Burza wspomnień, te "Bambino", tamte
klimaty, umieli śpiewać i śpiewali na przekur wszystkiemu,
nieśli radość. Serdecznie dziękuję za obudzenie wspomnień,
trochę potrwają.
Tak na mrginesie; "disko polo" było naszym odpowiednikiem
amerykańskiego kantry, nasz rodzimy folklor, poza kontrolą,
co "tym wiadomym" udało się z naszej przestrzeni komunika-
cyjnej kultury wyelminować.
Odetchnąłem po tej emocjonalnej lekturze artykułów i wpis-
ów, z zakresu "teorii dzięjów spiskowych" i w całej rozcią-
głości się z nimi zgadzam i gratuluję(Jan Bogatko, tadman,
Szpilka, AdamDee, jwp-jw.,Obserwator, antysalon, Ossala)
Jesteśvie wielcy. Pozdrawiam.

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0
#172502

Proszę poprawić jest na przekur - ma być: na przekór.

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0
#172503

Witam,
wspomnień czar. Muzyka to coś więcej niż nuty, czasem najprostsze melodie więcej warte niż klasyczne symfonie.
Też Bambino i pocztówki dźwiękowe.
Dzięki za wyróżnienie jakim jest umieszczenie mnie w tak zacnym gronie.
I dedykacja - Piękna na wieki Anna German.

jwp

Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.

#172558

gość z drogi

piosenek z dawnych lat,ale najpiękniej wyraził to Siwek

pozdrowienia z dychą

re szpionów,myśle podobnie jak pozostali,ze jest ich więcej...pozdr

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

gość z drogi

#172559

Pozdrawiam Gościu i zapraszam do wysłuchania

jwp

Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.

#172569

szpiony,szpionami,ale Tajfuny,to było COŚ,

dzięki

z filizanką herbaty w jednej ręce ,a w drugiej z dychą wspomnieniową

Dziękuję,

zasłuchałam się  ,mimo

paskudnej pogody i nastroju...

gość z drogi

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

gość z drogi

#172622

gość z drogi

wiadomo ,nie dopuścili do lustracji,to niestety ale taki mam stan Rzeczywisty

w nie tak dawnej przeszłości,nawet portier,czy sprzątaczka była ze służb,tak w ambasadach,jak i na placówkach handlowych

wiedział, to kazdy Polak

re Muzyki

gdzies na obrzeżach toczy sie dyskusja na całkiem inny temat,a może wcale nie na INNY?

w każdym RAZie kocham kapele,kocham tamte nuty i głosy i bardzo szanuję 

pana Jana,chociaż GO nie znam,ale czytając GO

mam wrażenie,ze znamy sie od lat...bo tak już mamy my,

którzy jesteśmy "chorzy na Polskę:" w tym najlepszym słowa znaczeniu,pozdrawiam

i jeszcze RAZ dziękuje za dedykację

10

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

gość z drogi

#172646

Sorry, ale miałem kilka spraw i nie było mnie przy kompie.
W ramach rekompensaty cudowny polski kowboj.

jwp

Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.

#172674

gość z drogi

bo chwilami ręce opadają a klawiatura nie jest w stanie znieść 

pewnych rzeczy,czy osądów

serd pozdrawiam ,też z doskoku,dzięki w imieniu każdego z nas,kto 

czuje i myśli Polską

dyszka za przerywniki muzyczne

 

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

gość z drogi

#172685

Skąd to u Ciebie,skąd ten dar Boży,że  przedstawiając trudne i bolesne tenmaty,wepniesz we wstęgę wspomnień takie cudowne tematy? Przecież nie znaliśmy ipod-ów,komputerów, adaptery "Bambino" dla wielu były nieosiągalne,a przecież byliśmy romantyczni,rzetelni,pełni szacunku dla wiary,tradycji,naszej historii.I zawsze z pełną rewerencją traktowaliśmy płeć nadobną.To nam się opłaciło-nieprawdaż? A teraz biedni młodzi,którzy to wszystko mają za"psinco".Cóż oni będą wspominać?

Za wspomnień czar-to ,co zawsze.Za wzruszenie- nie ma takiej oceny,której jesteś,JWP, wart.Pozdrawiam serdecznie.

"Nie lękajcie się!" J.P.II

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

"Nie lękajcie się!" J.P.II

#172652

Tak to jest,gdy łezka wzruszenia przysłoni oko i człek pisze wtedy z błędami.Miało być""przedstawiając trudne i bolesne tematy,wepniesz we wstęgę wspomnień klimaty tak cudowne".Łezka wyschła,wzruszenie trwa.

"Nie lękajcie się!" J.P.II

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

"Nie lękajcie się!" J.P.II

#172655

My z tej Ziemi Skowronku, Polskiej Ziemi, z jej wszystkich barw, rzeczy pięknych i podłych. Bardzo chciałbym pisać tylko wspomnienia, może będzie nam dane jeszcze zająć się sobą, a nie kurewską polityką.
Przy tym utworze zdarliśmy z kumplami płytę

Też jestem uczuciowy.

Pozdrawiam
jwp

Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.

#172677

gość z drogi

mojego idola,aż mąż był zazdrosny....pozdrawiam 

dawnych słuchaczy i marzycieli o Bambino/moja siostra dostała go na urodziny,Boze jak ja Jej zazdrosciłam

pozdr

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

gość z drogi

#172688

Zapraszam do nowego wpisu, tam tez nasz muzyczne wspomnienia.

Stalinowskie zbrodnie Charlie Chaplina.

 

Dzięki za wizytę i komentarze.

Pozdrawiam

jwp

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.

#172720

,superancki,a Muzyka z naszych lat,boska

dzięki

pozdr 

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

gość z drogi

#172732

gość z drogi

re nocnych rozmyślan,to cięzko bedzie zasnąć,po przeczytaniu....

pozdr 

 

 

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

gość z drogi

#172733