Manifest Komunistyczny edukacji włączającej Ośrodka Rozwoju Edukacji bolszewickiej

Obrazek użytkownika Andy-aandy
Nazwa serwisu: 
wpolityce.pl
Cytat: 

Manifest Komunistyczny edukacji włączającej. Każde dziecko jest w tym systemie poszkodowane. Beneficjentami są ideolodzy [bolszewiccy]

Na stronach Ośrodka Rozwoju Edukacji znajduje się wiele dokumentów dotyczących wprowadzania edukacji włączającej, zwanej także inkluzyjną. Edukacji, która w zamyśle ideologicznym ma w każdej szkole polskiej harmonijnie połączyć w klasach dzieci zdrowe z dziećmi z każdą dysfunkcją intelektualną czy ze sprzężonymi niepełnosprawnościami.  (...)

 Skutki wprowadzania ideologicznego programu równościowego są znane. Najbardziej dotkliwe to drastyczne obniżenie poziomu nauczania dzieci zdrowych i masowe leczenie psychiatryczne dzieci niepełnosprawnych intelektualnie, które po wspólnych lekcjach z dziećmi niemających problemów w nauce już wiedzą na pewno, że nie są w stanie osiągnąć sukcesu na miarę zdrowych kolegów.

Dziś jeszcze w polskich szkołach przy nauczaniu dzieci zdrowych i niepełnosprawnych obowiązują dwie podstawy programowe, ale celem edukacji inkluzyjnej jest połączona podstawa programowa, ta sama dla dzieci zdrowych i niepełnosprawnych.

Punktem wyjścia tej konstrukcji musi być taki zakres tematyczny, który jest zrozumiały dla wszystkich uczniów. Aby wytłumaczyć zasadność takiej unifikacji, podnosi się do rangi pierwszorzędnej wartości „inność”. Ta „inność” ma być normą istnienia. (...)

Hasła rodem z Manifestu Komunistycznego i rewolucji październikowej burzącej porządek świata cywilizacji chrześcijańskiej i szkoły ukształtowanej na zasadach prawdy, piękna, dobra. „Urawniłowka”, a nie dbałość o rozwój każdego człowieka. (...)

Żadne dziecko w klasach o genezie z Manifestu Komunistycznego, gdzie wszyscy są równi (tak uczniowie, jak nauczyciele), gdzie nie ma zdolniejszych i mniej zdolnych, nie ma szans rozwoju na miarę swoich potrzeb. Każde zatem jest poszkodowane w tym systemie. Zdolnym hamuje się rozwój talentów, tym ze specjalnymi potrzebami, w rozumieniu niepełnosprawności intelektualnych czy chorób uniemożliwiających prawidłowe funkcjonowanie w środowisku szkolnym dzieci zdrowych, nie pomaga w rozwoju własnym, a jedynie funduje się poczucie klęski w zderzeniu z możliwościami dzieci zdrowych. (...)

Manifest Komunistyczny szkoły edukacji włączającej zawarty w opracowaniu Danuty Al- Khamisy jest przestrogą i sygnałem ostrzegawczym dla wszystkich, którzy jeszcze nie zetknęli się z doktryną edukacji włączającej, inaczej nazwanej inkluzyjną. Zapraszam do lektury tego i innych opracowań z zakresu edukacji włączającej na stronach Ośrodka Rozwoju Edukacji.

Barbara Nowak - małopolska kurator oświaty

Twoja ocena: Brak Średnia: 5 (4 głosy)