Wzrosła sprzedaż środków czystości: mydła o 66 proc. i papieru toaletowego o 24 proc

Obrazek użytkownika Andy-aandy
Nazwa serwisu: 
telewizjarepublika.pl
Cytat: 

Na drzwiach sklepów drogerii Rossmann pojawiły się kartki z informacjami o wprowadzeniu ograniczeń w zakupach. Sieć nie radzi sobie z natłokiem klientów, masowo wykupujących towar w związku z pandemią koronawirusa.

Rossmann wprowadził ograniczenia w ilości kupowanych produktów. W ten sposób sieć próbuje poradzić sobie z natłokiem klientów, masowo wykupujących towar w związku z pandemią koronawirusa.

Jak poinformowała rzeczniczka firmy Agata Nowakowska sieć podjęła decyzję o wprowadzeniu ograniczeń na niektóre produkty – do 3 sztuk na osobę. Ograniczenia dotyczą m. in. żeli i mydeł antybakteryjnych, papieru toaletowego i ręczników kuchennych.

Podobna sytuacja dotyczy nie tylko drogerii. Z danych firmy Nielsen wynika, że wartość całego koszyka tzw. produktów FMCG, czyli artykułów spożywczych, proszków, kosmetyków, wzrosła o 17 proc., na podobnym poziomie zarówno dla produktów spożywczych, jak i kosmetyków oraz chemii.

Według analiz aż o 95 proc. wzrosła sprzedaż ryżu, o 84 proc. mąki i o 65 proc. makaronu. W porównaniu z tym samym tygodniem rok wcześniej wzrosła sprzedaż środków czystości: mydła o 66 proc. i papieru toaletowego o 24 proc.

Twoja ocena: Brak Średnia: 5 (2 głosy)

Komentarze

U mnie w osiedlowym sklepie jest mydła po uszy, ile kto chce bez żadnych ograniczeń.
Nie ma potrzeby latać bez sensu do niemieckich Rosmanów.

Vote up!
5
Vote down!
0
#1621708

U nas wykupiony żurek i drożdże, te suche TEŻ.  Cebula ma ogromne wzięcie i pastylki ziołowe do ssania na gardło. 

 

Vote up!
1
Vote down!
0

Niueste

#1621726