Premier chce wspólnego Marszu Niepodległości. Jest odpowiedź Narodowców
Premier Mateusz Morawiecki zaapelował do wszystkich środowisk politycznych, aby w setną rocznicę odzyskania niepodległości, ulicami Warszawy przeszedł jeden, wspólny Marsz Niepodległości. Na jego czele mieliby się znaleźć kombatanci II wojny światowej. Dotychczasowi organizatorzy manifestacji odrzucili jednak możliwość organizacji wspólnego Marszu.
Dotychczas organizatorem Marszów Niepodległości, które odbywały się 11 listopada, były środowiska narodowe, w tym m.in. Młodzież Wszechpolska, Ruch Narodowy oraz ONR. Premier Mateusz Morawiecki zaapelował, aby tegoroczny Marsz był wspólną inicjatywą wszystkich środowisk politycznych. Szef rządu podkreślił, że w roku setnej rocznicy odzyskania niepodległości, manifestacja powinna być „marszem wszystkich Polaków”.
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 10776 odsłon
Komentarze
marsz
8 Września, 2018 - 11:52
To powinien być wspólny marsz wszystkich polskich patriotów bez względu na barwy partyjne...
Yagon 12
Ale "Narodowcy"
8 Września, 2018 - 17:50
chcą "zarobić" punkty na "stawianiu się" Premierowi.
Niestety, odczuwam to w ten sposób, że "interes partyjny" jest dla "Narodowców" ważniejszy od Narodowego .
Pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Wydaję mi się że na tym pomyśle wszyscy by mogli zyskać.
8 Września, 2018 - 18:26
Bardzo dobry pomysł. Powinna być bardzo dobra ochrona. Rośnie zagrożenie prowokacją. Może warto zaryzykować, niech się młodzież uczy pilnowania porządku.
Pozdrawiam.
Pomysł piekny,acz moim zdaniem nierealny
8 Września, 2018 - 18:49
a szkoda
ja też boje sie prowokacji i modlę się by do nich nie doszło ,niestety wciaz mam przed oczami obraz-symbol
brukselka,wystąpienie pana z długimi włosami/zapomniałam nazwiska/ i stojący obok
jak zawsze milczący ,
z cynicznym usmiechem KRAMEK ,/z komórką w ręce/ dla mnie
... złowrogim uśmiechem
pozdrowienia
gość z drogi
Yagon 12
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Lotna został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
12 Września, 2018 - 00:49
Uważasz Morawieckiego, który posyła swoje dzieci do żydowskiej szkoły i który m. in. sprowadził JP Morgan do Polski za patriotę?
Maszerowanie z Morawieckim, który chce przejąć inicjatywę Narodowców i pod nią się podpiąć na swoich warunkach jest okazywaniem poparcia dla tego rządu, który swoimi działaniami zaprzecza wszelkim obietnicom wyborczym, na czele z knowaniami dotyczącymi sprowadzanie imigrantów z połowy (trzeciego) świata, z Izrahellem na czele do Polski.
Jeśli Morawiecki czuje się Polakiem, to nich maszeruje, nikt mu tego nie broni, najlepiej niech przyjdzie razem ze swoimi dziećmi z żydowskiej szkoły.
Dobre! Jeszcze nie skończyłam edytować komentarza, a pałownicy, jak niegdyś ZOMO, już zaczęli akcję palowania. Nie ma to jak szybki refleks. :))
Lotna
Lotna
12 Września, 2018 - 00:57
Narracja pelikanów
Ale nie ja dałem tego minusa
Narodowcy nie zgodzili się?
8 Września, 2018 - 20:18
To niech maszerują sami! Tylko już tak bywało, że wpuścili prowokatorów i wyszło, że to kilkadziesiąt tysięcy Polaków jest "faszystami"!
viki
No dobrze, ale czy pan Premier nie mógłby przyjść na Marsz
8 Września, 2018 - 23:32
Niepodległości organizowany przez Narodowców i podać "gałązkę oliwną"? Ja wiem, że "od zawsze" obecna strona rządowa (poprzednio opozycja) odcinała się od Marszu Niepodległości w Warszawie i maszerowano w Krakowie (nic Krakowowi nie ujmując), a w tym czasie z kokardkami maszerowali zwolennicy orla z czekolady, ale owe czasy minęły i w myśl 100 rocznicy uzyskania niepodległości byłoby nader sympatycznie gdyby właśnie oficjele przyłączyli się do "tradycyjnego" Marszu Niepodległości, a nie zaś kultywowali tradycję Bronka, który jak pamiętam także nawoływał do wspólnego maszerowania ale z nim.
Pozdrawiam podobnie myślących.
Apoloniusz
Morawiecki się po prostu boi,
9 Września, 2018 - 04:18
bo dostał od swoich mocodawców pozwolenie na świętowanie "niepodległości" pod warunkiem, że zorganizuje to świętowanie w sposób dla mocodawców akceptowalny. Czyli jedynym "narowdowym" akcentem może być flaga, bo cała reszta to faszyzm, antysemityzm prosto z polskiej mleczarni i wszelkie inne fobie.
I premier uczciwie apeluje - przecież nie powie głośno, że inni funkcjonarjusze mocodawców mają swoje instrukcje zwalczania najdrobniejszych przejawów faszyzmu typu, tfu, Bóg, Honor, Ojczyzna.
Pani Katarzyna, gardzący polaczkami jjr (tak - jest nadal jeszcze nieusunięty komentarz na dowód), viki, czy inni przewodniopartyjni patrioci mają się prawo podłączyć pod "patriotyczny pomysł" belwedersko-ujazdowskiego tandemu i maszerować niosąc biało-czerwoną - niech łopoce wpólnie z różymi gwiazdami na innych flagach - będzie bardzo odświętnie, bo tym razem żydzi nie będą się`musieli chować po kiblach czy piwnicach.
Przecież nie każdy musi być świadom oczywistości, że Ojcowie Dwóch Narodów mogą uniżyć się do maszerowania ramię w ramię z przeciętnym obywatelem ewentualnie wtedy, gdy taki przybędzie na oficjalne zaproszenie inkognito, co najwyżej z państwową flagą, i nie będzie darł faszystowskiego ryja o jakiś polskich bohaterach. Nie od dziś bowiem wiadomo całemu światu, że jedynym bohaterem tej ziemi jest ten okrutnie zamęczony i całospalony na ołtarzu holokaustu Abel. A przy takiej ofierze nie wypada wymieniać z imienia, kto tego bratobójcę Kaina 100 lat temu wskrzesił.
@Kefas z ghiatalassy
9 Września, 2018 - 15:26
Jakby tu powiedzieć - wpierw, nim się powie NIE - należałoby (bo sprawa jest arcypoważna) dopuścić negocjacje na temat organizacji i haseł oraz ochrony Marszu Niepodległości. Bo kategoryczne, zamykające NIE świadczy raczej o braku dobrej woli. Jak ktoś chce Polsce "przyprawiać gębę" faszysty itp. to każdy powód będzie wystarczający. A Narodowców, niestety, jest nadal zbyt mało, z nazbyt silnymi wrogami wokół. Mądrość to również umiejętność czekania i przekonywania do własnych racji.
Serdecznie pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Masz rację Katarzyno, obie strony mogą stracić, lecz ...
9 Września, 2018 - 21:21
... rządowa znacznie więcej ryzykuje, gdyż na Marsz Niepodległości przyjdzie "stały elektorat", natomiast jeśli się okaże, że na marsz patronacki zjawi się tyle samo entuzjastów co na marsze Bula Komorowskiego - to będzie klapa. Więc moim zdaniem strona rządowa nie powinna "sprawdzać" gdyż się oszuka i będzie obciach. Nie pomogą agitki GP ani zwożenie ludzi z reszty Polski klapa to klapa. I już.
Pozdrawiam serdecznie.
Apoloniusz
Kefas...
9 Września, 2018 - 19:29
a niby czemu wciskasz mi jakąś partyjną przynależność? Obsesja jakaś z tymi żydowskimi wstrzykami? W prawie każdej wypowiedzi, a może i snach, czyhają na Ciebie Żydzi? Ooo, to już specjalista się kłania!
viki
A ja nie mam problemu jak to powiedzieć.
10 Września, 2018 - 11:18
Jakie negocjacje? Premierowi, jak i każdemu innemu Polakowi przyjść na Marsz Niepodległości nie zabrania nikt - ale widocznie tylko oficjalnie się nie zabrania.
Taki Duda już kilka razy pokazał gdzie ma towarzystwo mające w nazwie "narodowy" lub "polski".
Kiedy trzeba wybrać czy się solidaryzujemy z narodem, czy z okupantem, to przejmując wypracowne przez prostych patriotów tradycje, obłudnicy nie odczuwają nawet konfliktu sumienia.
Proszę bardzo - po młodzieńczym epizodzie solidarności nomen omen walczącej, (chyba z okupantem?), dojrzały Mateusz wajchę przełóż na solidarność walczącą z narodem! Czy to wina Bolka, który poprzeczkę solidarności ustawił tak wysoko?!?!
Przecież tam, usuwając niepotrzebne ogródki, zostało powiedziane wyraźnie: Maszerujemy tak jak my tu gramy, bo my wiemy najlepiej ze wszyskich jak maszerować i świętować niepodległość. A jak trzeba będzie to jeszcze partia wypowie się ustawowo w knessecie odpowiednią jubileuszową ekspresówką i będzie solidarność demokratyczna.
Gdzie tu miejsce na negocjacje? Negocjacje kogo z kim?
Narodowcy mają problem.
10 Września, 2018 - 14:19
Tam nie ma nikogo kto mógłby podjąć w tej sprawie decyzje. Napisałem nikogo, a równie dobrze mógłbym napisać że jest za dużo decydentów. Decyzja może zapaść, może być nie podjęta, w każdym dobrze byłoby gdyby prawicowi decydenci spotkali się w jednym miejscu i chociaż zrobili sobie wspólną fotografie. Jedyna nadzieja we władzy, gdyby zamknęła na tydzień dwa w jednej celi wszystkich poważniejszych działaczy prawicowych i ze dwóch, trzech agentów, którzy pomogli by im w negocjacjach zjednoczenie by nastąpiło.
Do powiedzenia nie wystarczy jeden lub dwóch działaczy prawicowych, powiedzieć tak muszą wszyscy und das ist der Hund begraben!!!
Pozdrawiam
Mylisz się! W tym przypadu Narodowcy nie mają żadnego problemu
11 Września, 2018 - 20:55
Narodowcy maja jasną sprawę. Organizują od kliku lat Marsz Niepodległości, gdy nikomu coś takiego nie zaświtalo w głowie, a na Marsz z roku na rok idą coraz większe masy (niekoniecznie Narodowców). I to jet problem. Bo można śmiało zacytować autorytet: inni stoją tam gdzie stało ZOMO. Więc jaki tu problem?
Apoloniusz
Ad Apoloniusz
11 Września, 2018 - 21:59
Problem w tym sensie że trudno znaleźć Was razem na jednym zbiorowym zdjęciu. Tylu ich jest, pracowici programy takie same, trudno stwierdzić w którym miejscu po przecinku się różnią. Za rok nowe wybory parlamentarne chciałbym zobaczyć Was na jednej liście. Wielki plus to ten wspólny marsz na 11 listopada. Może po nim uda się zrobić "jakieś jedno wspólne zdjęcie i propagować go z podpisem jesteśmy razem.
Wydaje mi się, że Premier czy Prezydent na takim zdjęciu raczej by pomógł Sprawie niż zaszkodził.
Życzę powodzenia.
Daj spokój, a Ty byś chciał się sfotografować z PADem?
11 Września, 2018 - 22:12
Zejdź z dachu i nie strasz gołębi.
Także: "życzę powodzenia"
Apoloniusz
jjr kk wysłała rozebrane zdjęcie
11 Września, 2018 - 22:13
w kostiumie kąpielowym po paru rozmowach telefonicznych.
Ciekawe obyczaje, kto normalny wysyła napalonemu faciowi swoje rozebrane zdjęcie i po co?
Nieważne, ważne, że kk od rana do nocy nadaje na Niepoprawnych, że ad?
Czy r też otrzymał takie zdjęcie zachęcające?
Czy wszystkim chętnym wysyłasz takie zdjęcia na początku znajomości?
Nie kompromituj się.
Wolność, godność, honor - tego nic nie zastąpi.
Ad Apoloniusz
11 Września, 2018 - 22:22
Tu mnie dopadłeś, ale od potencjalnych przywódców należy domagać się poświęcenia dla sprawy.
Pozdrawiam
P.S. Paryż wart jest mszy.
na marginesie
11 Września, 2018 - 22:22
dodam, że mój syn z kumplami mieli "ubaw" oglądając tego kaszalota w bikini.
Wolność, godność, honor - tego nic nie zastąpi.
all
12 Września, 2018 - 10:11
Wybory się zbliżają i plankton wyje żeby zdobyć 3% głosów i dostawać subwencje przez 4 lata.
Widzę, że Narodowcy urządzają zamęt antypisoski bo PIS "oszukał bo przyjmuje imigrantów".
Gdzie Was głąby oszukał?
Czy przypadkiem nie o ciapatych inżynierów z Afryki chodziło?
A jak Wy chcecie tą Wielką Polskę do Morza Czarnego budować? Bez Ukraińców? Wymordujecie ich?
Fakt że banderowców trzeba tępić ja wszy. I nie ma zmiłuj.
Ale czy wszyscy Ukraińcy to banderowcy.Ilu z dzisiejszych 20-30 łatków na Ukrainie wie kto to był Bandera. Ilu?.
Jedyne wyjściem to budowa wspólnego państwa i prędzej czy później geopolityka nas do tego zmusi.
Narodowcy rozrabiają to fakt, odnoszę wrażenie, że to głównie są małolaty myślące zero-jedynkowo,
Oj Narodowcy , Narodowcy,kiedy bedziecie powazni ??
13 Września, 2018 - 17:58
Chyba nie w tym wieku (21)
Oj Narodowcy , Narodowcy,kiedy bedziecie powazni ??
13 Września, 2018 - 17:58
Chyba nie w tym wieku (21)
Oj Narodowcy , Narodowcy,kiedy bedziecie powazni ??
13 Września, 2018 - 17:58
Chyba nie w tym wieku (21)
Oj Narodowcy , Narodowcy,kiedy bedziecie powazni ??
13 Września, 2018 - 17:58
Chyba nie w tym wieku (21)