23 tys. złotych za 1 sekundę, czyli 1,4 mln - tyle kosztował spot promujący Polskę. Czy to pieniądze dobrze wydane?
Nazwa serwisu:
wgospodarce.pl
Cytat:
Głośny i kontrowersyjny spot „Polska. Where the unbelievable happens” kosztował 1,4 mln zł - podała Telewizja Republika, powołując się na informacje uzyskane w Ministerstwie Spraw Zagranicznych. Na tę ogromną kwotę złożyły się: MSZ - 1,1 mln zł oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej - „tylko” 300 tys. zł.
Wyprodukowany przez firmę Platige Image 60-sekundowy spot ma promować Polskę zagranicą. Wywołał on już liczne zastrzeżenia m.in. z powodu całkowitego „wyczyszczenia” go z krzyży. Krzyż zniknął nie tylko z Giewontu, ale także ze sztandarów nomen omen Krzyżaków i czapki w. ks. Witolda w inscenizacji Bitwy pod Grunwaldem.
(...)
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 226 odsłon
Komentarze
Spot gniot kompromuje (to taki zbitek kompromitacji z promocją)
4 Listopada, 2014 - 17:40
Polskę po raz kolejny. Dzieciaki za friko robią piękne spoty więc nie rozumiem tych szaleńców z Platformy, wyrzucających ponad milion złotych na kolejny bubel. No ale... jaka partia karmicielka, taki produkt.
Ech, ten Bronek to łebski gość, ile on "paliwa" nam dostarczył swym wygłupem. Powinien go opatentować...
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński