Witaj Katarzyno
Mam nadzieję Katarzyno, że nie pogniewasz się na mnie za to, że odpowiedzi na Twój komentarz pod wpisem Krzysztofa udzieliłem w formie osobnego wpisu. Zrobiłem to dlatego, aby moje uwagi dotarły do jak największej ilości czytelników. Poniżej jest Twój komentarz, a pod nim moja odpowiedź.
Co do Bosaka należy przyznać że w erystyce jest lepszy od Brauna i Mikiego. Czy jednak stanowi to wystarczającą kwalifikację by zostać Prezydentem RP? Wbrew pozorom - patrząc na efekty obecnej polityki prowadzonej pod kierunkiem Jarosława Kaczyńskiego - uważam że wyplątujemy się z sideł namotanych w ostatnich kilkudziesięciu latach przez naszych sąsiadów i światowe lewactwo... Uważam także, iż nie zawsze mówienie "całej prawdy" w polityce jest działaniem roztropnym. Zarówno Braun, jak też Bosak gadają wiele, zapominając "złotej zasady", że "mądry wie, co mówi, głupi mówi, co wie".
Katarzyno, Bosak jest lepszy w erystyce nie tylko od Brauna i Mikusia, ale także od Dudusia. O tym, który z nich nadaje się na prezydenta powinna rozstrzygnąć debata, a nie miliony wpakowane w kampanię wyborczą, czyli w pranie mózgów. Widać wyraźnie, że wszyscy kandydaci boją się stanąć w szranki z tym, którego niektórzy nazywają „smarkaczem”. Bosak „siedzi” w polityce od lat i pomimo młodego wieku ma większą wiedzę na wiele tematów aniżeli wielu z tych, którzy pokończyli studia i mają tytuły, lista takich jest długa.
Na prawdę nie rozumiem wielu Polaków, którzy zamierzają głosować ponownie na Dudę, przecież ten człowiek szkodzi Polsce i Polakom, jak można tego nie widzieć? Jeżeli robił to wiele razy podczas pierwszej kadencji, to spodziewać się należy, że w drugiej da jeszcze większy popis swoich „umiejętności”, a więc obłudy, cynizmu i zakłamania. Nie lubię się powtarzać, ale widzę niestety, że ludzie mają dobrą pamięć, ale za to krótką. Przecież ten człowiek ma „roztrojenie” jaźni. To jest tak jak z tym chorym, który przyszedł do psychologa i mówi, że ma roztrojenie jaźni.
Lekarz odpowiada jemu, że o rozdwojeniu słyszał, ale nigdy o roztrojeniu, pyta więc pacjenta czym się to objawia, a ten na to, że co innego myśli, co innego mówi, a co innego robi. Wtedy psycholog odpowiada jemu, widzę, że źle pan trafił, ja partyjnych nie leczę. To jest cały Duda, a może jeszcze nie cały. Ileż to razy PiS wraz z Dudą obiecywali repolonizować media, walczyć z antypolonizmem i prowadzić propolską politykę historyczną?
Lata minęły i nic z tego, kompletne zero. Gdy antypolska pisarka otrzymała za antypolskie książki i wypowiedzi nagrodę Nobla, Duda i wielu rządzących polityków natychmiast pospieszyło z gratulacjami dla niej, a na ścianę Pałacu Prezydenckiego rzucono świetlny wizerunek tej osoby. To tak ma wyglądać ta walka z antypolonizmem? Uważam, że po tym co widzieliśmy i słyszeliśmy, nie powinniśmy popełniać ponownie tego samego błędu. Pierwszą pomyłkę możemy sobie wybaczyć, Dudy nikt nie znał, jego pierwsza kampania wyborcza nie dała Polakom szansy poznania kim on jest.
Duda dał się poznać i wszyscy to powinni widzieć. Katarzyno, twierdzisz, (w innym komentarzu) że Bosak odbierze głosy PiS, uważam, że nie. Odbierze je Dudzie i całej reszcie zbiegowiska, które z patriotyzmem nie ma nic wspólnego. Bosak będzie współpracował z rządem i nigdy nie zawetuje czegokolwiek co będzie dobre dla Polski, jestem tego pewien. Duda wyrządził już Polsce sporo szkód i krzywd, pora na to, żeby odszedł. Nie pozwólmy, aby szkodził Polsce przez następne pięć lat. Nie chciałbym, aby ponownie ziściło się pewne stare polskie przysłowie, którego nie chcę tu przytaczać.
P.S.
Bosak i Konfederaci są w trudnej sytuacji, ponieważ nie mają funduszy na kampanię, banki nie udzieliły im pożyczki. Drugim ich problemem jest Korwin Mikke, który swoimi wypowiedziami (celowo?) robi wszystko by im zaszkodzić, ale Mikke to nie cała Konfederacja, a już na pewno nie K. Bosak.
Pozdrawiam
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2653 odsłony
Komentarze
Korwin to kacap
19 Lutego, 2020 - 09:44
I rozwala Ruch Narodowy i do puki będzie firmował konfederacje, Konfederacja przestanie być akceptowana i wspierana.
Pozdrawiam.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Ostatnio w TVP mówili, że to
19 Lutego, 2020 - 16:05
Ostatnio w TVP mówili, że to Narodowcy chcą wywalić Korwina ;) w sumie to nie miałbym nic przeciwko temu a nawet gorąco popieram :)
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Niestety..
20 Lutego, 2020 - 05:09
problem mamy nie tylko z Korwinem, w terenie podobnych jemu jest sporo i mają "przełożenie" finansowe (skąd?)
antyleming
Apel Bosaka do Dudy
19 Lutego, 2020 - 16:52
https://www.youtube.com/watch?v=5jnIrKInRAY
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Zarówno "podatek cukrowy", jak też opodatkowanie OFE
19 Lutego, 2020 - 21:51
to ustawy godzące w kieszeń wielu Polaków.
To, że od lat 70-tych ubiegłego wieku, tj. od czasu gdy po raz pierwszy wprowadzono w Polsce zakaz słodzenia napojów cukrem - sacharozą, dopuszczając słodziki, stał się powodem, że przestałam używać wszelkich napojów słodzonych, nie ma raczej większego znaczenia w skali kraju. Jak również to, że po symulacji ewentualnych "zysków" z OFE - nie wybrałam takiej metody uzyskania emerytury. Muszę jednak zauważyć, że w Europie (we wszystkich chyba państwach Unii) zarówno sztucznie słodzone napoje jak też opodatkowanie funduszy emerytalnych to stała praktyka. Żadna pociecha dla nas, że np. Duńczykom, w podobny sposób jak Polakom, "zajumano" ich OFE. Nie mniej - zgadzam się z tezami Bosaka.
Co do funduszu na propagandę - tu już jest pole do dyskusji. Tak czy owak - każde Państwo swoją "tubę propagandową" posiada. A w Polsce lepszą "tubę" mają "obcy", i walczyć należy zwłaszcza o ustawę medialną.
W końcu - ten "namaszczony", nosowo-belferski ton Bosaka mnie osobiście nie zachwyca. Ale to najmniej ważne.
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Katarzyno,
20 Lutego, 2020 - 07:46
nagranie z konferencji prasowej doczepiłem dodatkowo i nie było ono dla mnie tak ważne, jak to co napisałem. Niepokojące i haniebne są oskarżenia Polaków o zbrodnie, których nie dokonali (Kielce-2016 i Dworzec Gdański w Warszawie-2018) i robi to sam prezydent Polski, to poszło w świat. Nazywanie Polski "rzeczpospolitą przyjaciół" jest profanacją, niepokojące jest także nazywanie Polski "polin" i mówienie o tysiącletniej, wspólnej historii Polaków z Żydami.
To są po prostu kłamstwa, które powinny wzbudzić podejrzliwość wśród Polaków, jaką on przyszłość szykuje Polakom, wymieszanie Polski tak jak wymieszał on swoje małżeństwo? Chociaż nie mam nic przeciwko mieszanym małżeństwom. Mógłbym tak ciągnąć jeszcze długo, ale wspomnę jeszcze tylko o chęci postawienia pomnika stalinowcowi T. Mazowieckiemu. Na takich "bohaterów" nie żałowałby on pieniędzy. (minusy nie ode mnie)
Pozdrawiam
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Romanie
22 Lutego, 2020 - 05:51
Przeciez w zespole Mazowieckiego podczas okraglego stolu, pracowal Lech Kaczynski. Najwiekszym problemem grupy rzadowej bylo przeslizgniecie sie bezkarnie w czasie tzw transformacji. Dlatego wymyslono gruba kreske, ktora dziala, az do dzis. W zamian, grupa rzadowa rozdzielila wsrod uczestnikow Magdalenkowej popijawy, intratne posady. Wielu piastuje je do dzis. T. Mazowiecki oglosil w Sejmie w sierpniu 1989 roku, gruba kreske. To byla bezczelna kpina z prawa i sprawiedliwosci, jako takiej. Bez tej umowy, zlodzieje i inni przestepcy, z tej czy innej partii politycznej nie mogli byc pewni swojej bezkarnosci. Przez ponad trzydziesci lat nikt nie zostal ukarany, ani odsuniety od wladzy.
Dlatego nalezy uczcic pomnikiem - najlepiej na koniu, wynalazce tak wspanialego rozwiazania.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
@Roman z USA - celne!
19 Lutego, 2020 - 20:49
Najbardziej mi się podoba stwierdzenie: "kampania wyborcza=pranie mózgów". Pan Andrzej od pięciu lat ma "kampanię", którą wspaniale podsumowałeś.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa
19 Lutego, 2020 - 23:20
Dziękuję.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Prof. M. Piotrowski: Duda oszukał
20 Lutego, 2020 - 05:28
Rodacy, nie zmarnujcie tej szansy, w tej chwili macie już dwóch patriotycznych kandydatów godnych reprezentowania Polski na arenie międzynarodowej, są nimi Krzysztof Bosak i prof. Mirosław Piotrowski, były poseł PE. Nie wątpię w uczciwość tych kandydatów, ani w ich umiejętności potrzebne do reprezentowania Polski na urządzie prezydenta, ale uważam, że prof. Piotrowski jest lepszym kandydatem na ten urząd.
Ma więcej atutów w swoich dłoniach aniżeli Bosak, a są nimi wiek, doświadczenie, tytuł profesora i reprezentowanie Polski w PE. Już od dawna dziwiłem się, dlaczego on i tacy ludzie jak on, nie kandydują na urząd prezydenta, a trzy dni temu podzieliłem się tym pytaniem na tym portalu. Warto dodać, że prof. Piotrowski nie waha się nazwać A. Dudę oszustem i chyba nikt z "geniuszy" i "politycznych analityków" na Niepoprawnych nie odważy się nazwać go ruską onucą czy agentem.
https://www.radiomaryja.pl/informacje/prof-m-piotrowski-prezydent-ma-chronic-obywateli-przed-zlymi-posunieciami-rzadu/
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Polityka księdza Rydzyka
20 Lutego, 2020 - 13:39
Wyrywkowo słucham radia toruńskiego - na przykład dziś od rana gawęda o dudobusie, jakby to był najważniejszy temat. Sadzę, że ksiądz Tadeusz Rydzyk sam widzi, ze jego pupil się zeszmacił, więc dla rozczarowanych-a-otwierających-oczy - promuje profesora Piotrowskiego, byle nie Konfederatę. Wyliczyłeś, Romanie, przewagi profesora nad Krzysztofem Bosakiem. Otóż - są to przewagi pozorne. Wiek, tytuł profesorski, to niekoniecznie przewaga. Najmniej przekonujące jest wymienione "reprezentowanie Polski w PE" . Siedzenie w wygodnej niszy (za duże pieniądze) to uśpienie temperamentu, rozmiękczenie woli, życie w puchu. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia - a więc dość daleko profesorowi do obecnej rzeczywistości w Polsce. Krzysztof jest cały czas "w boju" - i takiego silnego prezydenta-realisty nam trzeba. Nadmienię, że wolałabym Grzegorza Brauna, ale trudno.
Swoją drogą: profesor Piotrowski mając wszelkie wygody, dostępy, poparcia - czym się szczególnym wykazał na swoim stanowisku? Jakie ma dokonania?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Niestety otumanienie Polakow to temat na jakas prace naukowa
21 Lutego, 2020 - 01:36
w jaki sposob i jak szybko pozbawiono Polakow logicznego myslenia , analizwania faktow i histori.
Wyglada na to ze wiekszosc Polakow to bezmyslen bydlo idace dobrowolnie na rzez.Jak to sie stalo nie wiem?
Duda to oczywiscie hanukowy zdrajca i syjonistyczny agent uruchomiony z listy agentow jaka ma swiatowe zydostwo w Polsce wychowane i gotowe do podjecia kazdego wyzwania jak tylko pociagna za sznurek.Przeciez Duda to typowy taki janczar wyskrobany z banana przez Kalksztajna zwanego z polska Kaczynskim.Kim byl wczesniej? ano kiepskim adwokacina, ale za to mezem zydowki, ktorej ojciec byl znanym w srodowiskach syjonistycznych polakozerca.Nie jest wykluczone ze sam Duda ma korzenie zydowskie bo przykleil sie do zydowskiej lewackiej parti UW juz na poczatku swojego wieku dojrzewania- to nie byl przypadek i ci go przyjeli zaczym mial akt slubu z Kornchuserowa.
Za Duda stoi potezna sila propagandowa i finasowa, ktora ma na celu w ciagu nastepnej jego kaden cji calkowiecie zamienic Polske w Polin, a Polakow w zebrakow i drugiej kategori ludzi POLINSTYNCZYKOW,ktorzy masowo beda wymierac opusczac za chlenem Polske, wyprzedawac swoje mienie bo nie beda w stanie sie w POLIN utrzymac ceny zycia,podatki w tym kadastralny tak zuboza narod ze zydowstwo bedzie masowo wykupywac nieruchomosci.Juz w USA mowia ze za 4 lata Polacy sprztajacy u zydow w Ameryce beda sprzatc ich domy w Polsce.
Duda to zdrajca i oszust wyborczy,szkodnik NR1,natychmiast powienien byc osadzony i skazany,a nie wybrany.
Jak mozna wybrac takie badziewie na nastepne 5 lat na prezydenta, skoro przez ostatnie 5 lat mial okazje byc prezydentem Polakow, i nie tylko nie skozrystal zeby byc prezydentem Polski, ale nim nidy nie byl.
Ojciec Rydzyk sue zaprzedal za srebrniki PISdzielcom ,skonczyly sie plany geotermi Radia Maryja nie da sie juz sluchac wszytko to obluda.
@wilk na kacapy - pełna zgoda
21 Lutego, 2020 - 18:27
Widzę, że nie tylko ja jestem przerażona re-elekcją budynia.
Ukrycie komentarza wilka_na_kacapy jest zwykłą cenzurą. Czytałam go uważnie: każde słowo prawdziwe, a że 'bohater' analizy negatywny - nie jest winą autora wpisu.
przytaczam fragment ukrytego komentarza w_n_k - pod którym się podpisuję:
>>Za Dudą stoi potężna siła propagandowa i finansowa, która ma na celu w ciągu następnej jego kadencji całkowicie zamienić Polskę w Polin, a Polaków w żebraków i drugiej kategorii ludzi POLINSTYNCZYKOW, którzy masowo będą wymierać opuszczać za chlebem Polskę, wyprzedawać swoje mienie bo nie będą w stanie się w POLIN utrzymać ceny życia, podatki w tym kadastralny tak zubożą naród ze żydowstwo będzie masowo wykupywać nieruchomości. Już w USA mówią, że za 4 lata Polacy sprzątający u żydów w Ameryce będą sprzątać ich domy w Polsce.
Duda to zdrajca i oszust wyborczy, szkodnik NR1, natychmiast powinien być osądzony i skazany, a nie wybrany.<<
Źródło: https://niepoprawni.pl/comment/1619337#comment-1619337
"Polistyńczycy" - aż dreszcz przechodzi, tak celne
Bóg - Honor - Ojczyzna!
markowa - czyli zbolszewizowana "katoliczka" z nienawiścią
21 Lutego, 2020 - 18:30
atakująca polskich patriotów już wielokrotnie pokazywała swoją bolszewicką mentalność - choć głośno wrzeszczy, że jest "katoliczką" i patriotką".
Widocznie z powodu tego bolszewickiego patriotyzmu tacy jak ona "katolicy" -- z bolszewickim zapałem atakują o. Rydzyka oraz nawet najdrobniejsze błędy ludzi z PiS czy prezydenta Dudy.
A także wiernie popierają bolszewickich politruków ze ścierwoneonówki sterowanej przez zbrodniczą, sowiecką agenturę WSI i SB.
Przez ten swój bolszewicki "patriotyzm" nie chcą też widzieć antypolskiej propagandy mafii z PO.Z tego wynika, że tym politycznym odmóżdżonym błaznom udającym "katolików" i "patriotów" nie przeszkadza, że ewentualny powrót do władzy mafii z PO -- o czym ci kretyni widocznie marzą -- oznacza powrót do bezkarnego rabowania i Polski i Polaków przez różnej maści przestępców.
Tak jak mafiozi i przestępcy robili w okresie mafijnych rządów PO-PSL. Przecież paru osobników współpracujących z PO i nienawidzących polskiego patriotyzmu głośno stwierdziło, że chcą "żeby było, jak było"... Czyli żeby mafiozi i przestępcy znów mogli bezkarnie rabować Polskę i Polaków!
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
@Andy-aandy kto się przezywa - tak samo się nazywa
21 Lutego, 2020 - 18:35
gorliwy panie dyżurny
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa, nie warto wdawać się w dyskusję z agentami,
21 Lutego, 2020 - 19:35
...już pisałam, że dykusja z takim andy-antypolakiem ... to jak gra w szachy z gołębiem.
Nie dość, że powywraca figury , sfajda się na szachownicę - to jeszcze będzie z tego dumny.
Pełna zgoda z tym co napisał wilk na kacapy.
Dziwię się że Roman pisząc swój tekst, miał nadzieję, że ktoś coś zrozumie.
Powoływanie się na dyplomy, tytuły profesorskie...to w obecnej sytuacji raczej żenada.
Czytając niektóre teksty Niepoprawnych "wykształciuchów" wypadałoby oddawać dyplomy...jak komunistyczne odznaczenia lub ukryć je głęboko w szufladzie.
Kandydatów na prezydenta nam przybywa, nawet Antoś trzyma rękę na pulsie...dobrze ,że nie wystawił Misiewicza.
Ilu by ich nie było...zawsze wygra magdalenkowy układ. Gwarantem jest szefowa Jolka, a właściwie jej "profesja" narodowa.
Pozdrawiam
Verita
@Verita - masz rację
22 Lutego, 2020 - 14:13
Czasem człowieka poniesie... Pozdrawiam!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
jaśnie oświecony
21 Lutego, 2020 - 12:05
jaśnie oświecony
farmazon
co sprzedaje farmazony
z buszu
jaśnie oświecony
jan patmo